ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

ΤΡΙΚΑΛΑ: ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ – ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Μπράβο στους γονείς που επέστρεψαν τα βιβλία – φακέλους
του μαθήματος θρησκευτικών
Πρωτοπρ. Αθανασίου Πολ. Τύμπα, Θεολόγου- Μουσικού

Χιλιάδες γονείς σε όλο τον Ελλαδικό χώρο επέστρεψαν τα βιβλία – φακέλους του μαθήματος θρησκευτικών τόσο του δημοτικού όσο και των γυμνασίων και λυκείων.

Αισιόδοξο το μήνυμά τους διότι αποδεικνύει πως δύσκολα η πατρίδα μας και οι παραδόσεις της θα γίνουν μια «αλοιφή» στο παγκόσμιο σύστημα. Ο Έλληνας αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως δεν σκύβει το κεφάλι και δεν τρώει κουτόχορτο.

Η παιδεία σήμερα θέλει να δημιουργεί βίδες για το παγκόσμιο σύστημα. Σ' αυτό την εξυπηρετεί και η αίρεση του οικουμενισμού που δυστυχώς προβάλλεται ύπουλα από τους φακέλλους του μαθήματος των θρησκευτικών τα οποία παρουσιάζουν όλες της θρησκείες ως ισότιμες και αληθινές.

Ένας είναι ο αληθινός θεός και άρα μια είναι η αληθινή Θρησκεία. Όλες οι άλλες θρησκείες και ο τρόπος ζωής που προβάλλουν οδηγούν στον πνευματικό θάνατο. Θα δίναμε στο παιδί μας ένα φάρμακο ή ένα εμβόλιο που του επιφέρει τον σωματικό θάνατο; Μπράβο γονείς που ελέγχετε ό,τι βλάπτει την ψυχή των παιδιών σας. Δεν είναι αχαριστία προς τον αληθινό Θεό, που σταυρώθηκε για τις αμαρτίες μας και αναστήθηκε για να νικήσει τον θάνατο, να τον εξισώνουμε με τον Μωάμεθ, τον Βούδα ή διάφορους σύγχρονους γκουρού και φιλοσόφους;

Σε πολλά άρθρα μας έχουμε αναφερθεί για τους κινδύνους που εγκυμονούν για την ψυχή του ανθρώπου η γιόγκα και ο διαλογισμός.

Είναι δυνατόν ένας μαθητής της γ' ή της δ' δημοτικού να μπορεί να φυλαχτεί από αυτούς τους πνευματικούς κινδύνους; Σύμφωνα με τις συμβάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, (1566/1985), ο κάθε Ευρωπαίος πολίτης έχει δικαίωμα και αυτό γίνεται σε όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης, να διδάσκεται το παιδί του αν είναι Καθολικός Καθολικισμό, αν είναι Ορθόδοξος Ορθοδοξία, αν είναι Μωαμεθανός Μωαμεθανισμό κ.τ.λ. Αυτό απαιτούμε και εμείς από την Ελληνική Πολιτεία.

Ακόμη και το Ελληνικό Σύνταγμα (άρθρο 16 παρ. 2), επιβάλλει στο Ελληνικό κράτος να προσφέρει στα παιδιά μας παιδεία η οποία θα «διακατέχεται από πίστη προς την πατρίδα και θα παρέχει τα γνήσια στοιχεία της Ορθόδοξης Χριστιανικής παράδοσης». Να γιατί όλες οι υπουργικές αποφάσεις που μετέτρεψαν το μάθημα των θρησκευτικών από ομολογιακό σε θρησκειολογικό είναι παράνομες.

Γονείς μην φοβάστε για τον τρόπο που θα βαθμολογηθούν τα παιδιά σας διότι και οι πρόσφατες οδηγίες του υπουργείου λένε πως είναι προαιρετική και δοκιμαστική η χρήση των φακέλων. Οι καθηγητές μπορούν να εξετάζουν, εάν είναι βέβαια καλοπροαίρετοι, τα παιδιά μας στην ύλη των παλαιότερων βιβλίων ή στο υλικό που αυτοί από την πείρα τους δίδαξαν στους μαθητές.

Να θέσω τώρα μερικά ερωτήματα και ας τα απαντήσει ο καθένας όπως αυτός νομίζει. Γιατί τα μέσα μαζικής ενημερώσεως με ελάχιστες εξαιρέσεις κάποιων ιστοσελίδων δεν προβάλλουν αυτό το μεγάλο κίνημα των γονέων; Γιατί, δόξα τω Θεώ, μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού λίγοι διευθυντές σχολείων δέχονται πίσω τα βιβλία από τους Μωαμεθανούς πρόσφυγες με πολύ ευγένεια ενώ όταν τα επιστρέφουν οι Έλληνες πολίτες γκρινιάζουν φέρνοντας διάφορες ανούσιες και αναίτιες δικαιολογίες;

Γονείς, όσοι δεν επιστρέψατε για λόγους άγνοιας τους φακέλλους μπορείτε να βρείτε την σχετική αίτηση στο ίντερνετ στην σελίδα «Ενωμένη Ρωμιοσύνη». Στην πόλη μας μπορεί να σας δώσει ειδικές πληροφορείς ο δικηγόρος Δημοσθένης Θανάσουλας.

Είναι ηθική υποχρέωση όλων των γονέων να προστατέψουν την ψυχή των παιδιών τους, διότι οι εν λόγω φάκελοι φέρνουν γνωσιολογική και επικίνδυνη σύγχυση στην συνείδηση τους ενώ από την άλλη αποκρύπτουν επιμελημένα διδασκαλίες διάφορων θρησκειών και θρησκευτικών ομάδων που περιέχουν φανατισμό, ρατσισμό και μίσος για τους συνανθρώπους μας.

ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟΝ …ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Οι Γονείς - Κηδεμόνες του 14ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων ως ελάχιστη μορφή διαμαρτυρίας απέναντι στην αλλοίωση της Θρησκευτικής εκπαίδευσης των Ελληνόπουλων.
Σύσσωμοι οι γονείς του 14ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων (Φλαμουλίου – Καρυών) επέστρεψαν ως «απαράδεκτα» τα βιβλία των Θρησκευτικών.
Στην δήλωση επιστροφής οι γονείς τονίζουν τον αποπροσανατολισμό που επιφέρουν τα νέα βιβλία των θρησκευτικών και αναφέρονται οι λόγοι που προέβησαν στην ενέργεια αυτή.

Είναι μια κίνηση που συντόνισε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου και ανταποκρίθηκαν όλοι οι γονείς των μαθητών των Γ΄ και Δ΄ τάξεων που διδάσκονται τα Θρησκευτικά.
«Είναι μια ελάχιστη μορφή διαμαρτυρίας απέναντι στην αλλοίωση της Θρησκευτικής εκπαίδευσης των Ελληνόπουλων και τον τρόπο που αυτή προωθείται.
Η επιστροφή των βιβλίων των Θρησκευτικών έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις πανελλαδικά και είναι κάτι που πρέπει να λάβει άμεσα υπόψη η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας», αναφέρεται από πλευράς του Συλλόγου.


ΑΓΙΟΣ ΝΕΣΤΩΡ

Ο Καλλίνικος Μάρτυς του Χριστού Νέστωρ μας είναι γνωστός από τον βίο του Αγίου Δημητρίου. Τόπος καταγωγής του Αγίου Νέστορος ήταν η Θεσσαλονίκη. Η ηλικία κατά την οποία παρουσιάζεται είναι η νεανική και μάλιστα κατά τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη «όταν αρχίζουν να φυτρώνωσιν οι τρίχες των γενείων», ενώ ο Άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης αναφέρει «έως είκοσι χρόνων». Ο Διονύσιος ο εκ Φουρνά λέγει «νέος αγένειος» και ο Φώτης Κόντογλου «νέος μυστακίζων και αρχιγένειος». Ο διδάσκαλος του Ευαγγελίου Μιχαήλ Ι. Γαλανός προσδιορίζει την μορφή του ως περικαλλή: «Έκυψε λοιπόν την ξανθή και περικαλλή κεφαλήν του και παρέδωκε την πνοήν του υπό το πλήγμα του ξίφους, δια ν΄αναβή έτι περικαλλέστερος, ενώπιον του αρχηγού της ζωής, πηγής του αθανάτου κάλλους». Οι μελετητές λοιπόν του βίου του προσδιορίζουν την ηλικία και την μορφή του γεγονός που συνδέεται άμεσα με την ιστόρηση της εικόνας του αφού η αγιολογία και η αγιογραφία περί του προσώπου του συμπίπτουν.

Για την ιδιότητά του αναφέρεται ότι ήταν «τις εκ του δήμου», δηλαδή πολίτης. Ο Θεόδωρος ο Μετοχίτης επισημαίνει ότι ήταν «άριστος οπλίτης Χριστού» και ο Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης Πλωτίνος σώζει την μαρτυρία ότι ο Άγιος Νέστωρ χαρακτηρίζεται «αήττητος του Χριστού στρατιώτης».

Εκ της παιδικής του ηλικίας ασπάστηκε τον χριστιανισμό και τον καταρτισμό του στην πίστη και την πνευματική ζωή, ώφειλε εξ΄ ολοκλήρου στον Άγιο Δημήτριο.

Κατά τις αρχές του 4ου μ.Χ. αι. αυτοκράτωρ της Ρώμης ήταν ο Γαλέριος Μαξιμιανός, γαμβρός του Διοκλητιανού. Ήταν επίσης κύριος υποκινητής του διωγμού εναντίον των χριστιανών και της Εκκλησίας που ξέσπασε κατά το 303 μ.Χ. Στην Βαλκανική χερσόνησο οι στρατιώτες προέβαιναν σε ωμότητες εναντίον του χριστιανικού πληθυσμού με αυτοκρατορική εντολή. Τότε συνέλαβαν και τον Άγιο Δημήτριο με την κατηγορία ότι συμμετείχε ενεργά στις χριστιανικές συγκεντρώσεις της Θεσσαλονίκης.

Ο Άγιος Δημήτριος υπήρξε γόνος ευγενούς οικογένειας της ιστορικής πόλεως. Κατετάχθη ενωρίς στον ρωμαϊκό στρατό και ανεδείχθη ως γενναίος και τίμιος αξιωματούχος του αυτοκράτορος και συν τω χρόνω έλαβε τον τίτλο του Μεγάλου Δουκός. Ήταν χριστιανός με φλογερή πίστη και ζήλο ιεραποστολικό, ασκώντας μεγάλη επιρροή στους χριστιανούς και ειδικώς στους νέους της πόλεως, τους οποίους κατηχούσε, εβάπτιζε, νουθετούσε και καλλιεργούσε πνευματικά. Η δημόσια ομολογία της πίστεως του τον έφερε στην φυλακή.

  
Όταν ο Μαξιμιανός επισκέφθηκε την πόλη, παρουσίασε με προκλητικό τρόπο τον φοβερό μονομάχο Λυαίο σε τελετή μετά την τέλεση ιπποδρομίας στο στάδιο της Θεσσαλονίκης. Με θάρρος και τόλμη περισσή ο νεαρός Νέστωρ προσήλθε «είς το παρά το στάδιον βαλανείον όπου εκρατείτο ο Άγιος Δημήτριος» και ζήτησε την ευλογία του και την ενίσχυσή του.

Ο Άγιος Δημήτριος τον ευλόγησε και τον βεβαίωσε ότι «και Λυαίον νικήσεις και υπέρ Χριστού μαρτυρήσεις». Θωρακισμένος με την ευλογία του πνευματικού του καθοδηγητή έσπευσε χαρούμενος στο στάδιο της Θεσσαλονίκης. Και αφού έκαμε το σημείο του Τιμίου Σταυρού και επικαλέστηκε την εξ΄ ύψους δύναμη δι΄ ευχών του πνευματικού του αλείπτη λέγοντας «ο Θεός Δημητρίου βοήθει μοι», κατέβαλε και φόνευσε με το μικρό ξιφίδιό του τον γιγαντόσωμο ειδωλολάτρη Λυαίο. 

Και όπως λένε χαρακτηριστικά τα διάφορα αγιολογικά κείμενα το ξιφίδιο «διεπέρασε» και την καρδιά του Μαξιμιανού αφού η νίκη αυτή του νεαρού Νέστορος εταπείνωσε τον αυτοκράτορα ενώπιον των διωκομένων χριστιανών. Οργισμένος ο Μαξιμιανός απέδωσε την πράξη του Νέστορος σε μαγική δύναμη και τον κάλεσε σε απολογία για να αποδείξει την σατανική του τέχνη ή να υποδείξει τους συνεργούς του.
Ο Νέστωρ με αμείωτο θάρρος υποστήριξε ότι «ο Θεός Δημητρίου, ο Θεός των χριστιανών, αυτός απέστειλεν τον άγγελον αυτού, απέκτεινεν εν τη χειρί μου τον αλάστορα και υπερήφανον». Έτσι ο ταπεινωμένος αυτοκράτορας διέταξε την εκτέλεση των δύο Αγίων για άσκηση λατρείας μη ανεκτής από την έννομη τάξη και την κατηγορία «ότι εισίν χριστιανοί». Χωρίς δεύτερη σκέψη «τον μεν Άγιον Δημήτριο απέκτεινεν, είτα δε τον Άγιον Νέστορα απεκεφάλισεν». Ο Άγιος Δημήτριος είχε φυλακισθεί «παρά το στάδιον δημοσίου γητνιόντος βαλανίου περί τας των εκείσε καμίνων φρουρίσθαι καμάρας». Ομάδα στρατιωτών εισήλθε στην υγρή φυλακή και τον θανάτωσε με λογχισμό. Όταν ο Άγιος είδε τους στρατιώτες σήκωσε γενναία το δεξιό του χέρι υποδεικνύοντας την δεξιά του πλευρά, λέγοτνας: «στην δεξιά πλευρά, εκεί όπου ελογχεύθη ο Χριστός ο Σωτήρ μου».

Περιχαρής ο αιμοδιψής αυτοκράτωρ διέταξε «τον Νέστορα ως χριστιανόν απενεχθήναι εν τοις δυτικοίς της πόλεως, εν τη επονομαζομένη χρυσέα πύλη». Η αποτρόπαια εντολή του εκτελέσθηκε «τω ιδίω ξίφει» με το οποίο φονεύθηκε ο Λυαίος.  Δήμιος ήταν ο προτίκτορος Μηνουκιανός.

Τα της κηδείας των δύο Αγίων ανέλαβε ο νεαρός Λούπος, τέκνο και αυτός πνευματικό του Αγίου Δημητρίου ο οποίος με τον αιματοβαμμένο μανδύα και το δακτυλίδι του Αγίου Δημητρίου σταύρωνε τους χριστιανούς και τους θεράπευε. Λίγο αργότερα όμως και αυτός με μαρτυρικό θάνατο τους ακολούθησε στην Βασιλεία των ουρανών. Η μνήμη του Αγίου Δημητρίου τελείται στις 26 Οκτωβρίου, του Αγίου Νέστορος στις 27 Οκτωβρίου και του Αγίου Λούπου στις 23 Αυγούστου.

Προς τιμήν του Αγίου Νέστορος ανηγέρθη Ιερός Ναός νοτίως της Βασιλικής του Αγίου Δημητρίου, μεταξύ των οδών Αγίου Δημητρίου και Ολύμπου όπου μετά την κατάληψη της πόλεως από τους Τούρκους ανηγέρθη το Fethiye Cami.

Ο αρχαιότερος γνωστός κανόνας στον Άγιο Νέστορα συνετέθη από τον οξυγράφο κάλαμο του Ιωσήφ του Υμνογράφου και φέρει την ακροστιχίδα: «Τιμώ σε πιστώς μάρτυς ηγλαϊσμένε, Ιωσήφ». Συμπλήρωση της ακολουθίας του βρίσκουμε στην Βιβλιοθήκη του Κυριακού της Σκήτης της Αγίας Τριάδας Καυσοκαλυβίων (Κώδ.159). Κατά τα νεότερα χρόνια Ακολουθία, Παρακλητικό κανόνα κ.τ.λ συνέθεσαν οι Γέρων Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης, Γερόντισσα Ισιδώρα Αγιεροθεΐτισσα και διάφορα υμνογραφήματα οι Αρχιμανδρίτης Νικόδημος Αεράκης και Συγκλητική Μοναχή Χρυσοκαστρίτισσα.

Ναοί και παρεκκλήσια του Αγίου Νέστορος ευρίσκονται: Πλησίον του Καυταντζογλείου σταδίου στην οδό Αγίου Δημητρίου 159 στην Θεσσαλονίκη, στον δεύτερο όροφο της Χριστιανικής Καταφυγής Θεσσαλονίκης, στο χωριό Σχοινιάς Βεροίας, στο Κοκκινοχώρι Ελευθερουπόλεως, στο Μελίσσι Κορινθίας, στην Ιερά Μονή Αγίου Προκοπίου Πύλης Τρικάλων.

Λείψανα του Αγίου Νέστορος προσκυνούμε στις Αγιορείτικες Μονές Ζωγράφου, Ιβήρων, Γρηγορίου, στην Μετεωρική Μονή Αγίων Πάντων Βαρλαάμ, στην Γυναικεία Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος Χρυσοκάστρου Ελευθερουπόλεως, στην Ιερά Μονή Αιμυαλών Δημητσάνης και στον περικαλλή Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης.

Η Αγία του μορφή ιστορείται σε πολλούς παλαιούς Ναούς και Μονές, αγιορείτικες και μη. Επίσης και τοιχογραφίες της μεταβυζαντινής περιόδου βρίσκονται σε ιστορικές Μονές της Ρουμανίας όπου παρουσιάζεται σε περίοπτη θέση πλάι στον Άγιο Δημήτριο όρθιος με στρατιωτική περιβολή.

Τέλος στις Ιερές Μητροπόλεις Ιεραπύτνης και Σητείας καθώς και Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου τελούνται κατ΄ έτος «Νεστόρεια», με εκδηλώσεις προς τιμήν του Αγίου Νέστορος ως προστάτου της νεότητος και του αθλήματος.

Εορτάζει στις 27 Οκτωβρίου εκάστου έτους.

Απολυτίκιον Αγίου Νέστορος
Ποίημα Ισιδώρας Μοναχής Αγιεροθεϊτίσσης

Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.

Ἀθλητὴς εὐσεβείας ἀκαταγώνιστος, ὡς κοινωνὸς καὶ συνήθης τοῦ Δημητρίου ὀφθεῖς, ἠγωνίσω ἀνδρικῶς Νέστωρ μακάριε, τὴ θεϊκὴ γὰρ ἀρωγή, τὸν Λυαῖον καθελῶν, ὡς ἄμωμον ἱερεῖον, σφαγιασθεὶς προσηνέχθης, τῷ Ἀθλοθέτῃ καὶ Θεῶ ἠμῶν.

Πηγή: Ιερομονάχου Δημητρίου Καββαδία, «Νέστορος Αγίου και Μάρτυρος Επισκίασις», (Βίος και Ασματικαί Ακολουθίαι).

ΤΟ ΗΡΩΪΚΟ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Αθήνα, 26 Οκτωβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ.  158
Δελτίο τύπου

Το ηρωϊκό ΟΧΙ των Ελλήνων γονέων στα νέα Θρησκευτικά

Οι ορθόδοξοι γονείς και όλος ο ορθόδοξος ελληνικός λαός προβάλλουν ένα ηρωικό ΟΧΙ στον πανθρησκειακό γενιτσαρισμό που επιβάλλει το Υπουργείο παιδείας στους ορθόδοξους μαθητές με τα νέα αντορθόδοξα, πολυθρησκειακά Θρησκευτικά και κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους για τον πανθρησκειακό ακταρμά των νέων Θρησκευτικών.
Μεγαλειώδης διαδήλωση χιλιάδων ανθρώπων, ενάντια στα νέα Θρησκευτικά
που εισήγαγε η Κυβέρνηση στα σχολεία, την οποίαν συνδιοργάνωσαν με επιτυχία η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων,  η Εστία Πατερικών Μελετών, η Ενωμένη Ρωμηοσύνη, και η Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Αμαρουσίου, στις 23 Οκτωβρίου 2017.Πάνω από 5.000 άτομα, συμμετείχαν ειρηνικά, αλλά με αγωνιστικό φρόνημα, στη μεγαλύτερη διαδήλωση που έχει διεξαχθεί μέχρι σήμερα στο Μαρούσι, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές. Βασικό αίτημα αυτής της παλλαϊκής -  ειρηνικής συγκέντρωσης - πορείας ήταν η απόσυρση των νέων πανθρησκειακών Προγραμμάτων Σπουδών και των νέων βιβλίων – Φακέλων του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Με την εκδήλωση αυτή εκφράστηκε η λαϊκή διαμαρτυρία και η συμπαράσταση στους γονείς, οι οποίοι σε ολόκληρη τη χώρα σταδιακά επαναστατούν και διαμαρτύρονται με ποικίλους τρόπους, διαβάζοντας την απαράδεκτη και επικίνδυνη ύλη που προσφέρεται στα ορθόδοξα παιδιά τους στο μάθημα των Θρησκευτικών, με την οποία με μη παιδαγωγικό και μη θεολογικό τρόπο αναμειγνύεται και εξισώνεται η ορθόδοξη πίστη με τα είδωλα των θρησκειών. Έτσι, με αυτά τα Προγράμματα και τα βιβλία, επιδεικνύεται από το Υπουργείο Παιδείας μηδενικός σεβασμός στην ταυτότητα και στην ιδιαιτερότητα των ορθοδόξων παιδιών, σε αντίθεση με το σεβασμό που επιδεικνύεται, ως προς τη διδασκαλία της οικείας θρησκευτικής αγωγής των  παιδιών των θρησκευτικών μειονοτήτων της χώρας μας.
Τελικά, αυτό που στην ουσία επιδιώκεται και μεθοδεύεται μέσω του σχολείου, είναι ένας θρησκευτικός γενιτσαρισμός σε βάρος της μεγάλης πλειονοψηφίας των ορθοδόξων μαθητών οι οποίοι είναι οι μόνοι μαθητές, που, αντί να αναπτύσσεται η πίστη τους, μεθοδεύεται παρανόμως ο εμποτισμός τους με το δηλητήριο του θρησκευτικού συγκρητισμού και της θρησκευτικής σύγχυσης που αποδεδειγμένα προκαλεί τον μηδενισμό και την αθεΐα.
Με αγανάκτηση και αποφασιστικότητα πραγματοποιήθηκε η κεντρική συγκέντρωση έξω από το Δημαρχείο του Αμαρουσίου, όπου οι φορείς της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να απευθύνουν σύντομο χαιρετισμό-κάλεσμα στους παρευρισκόμενους κληρικούς και λαϊκούς. Από την "Εστία Πατερικών Μελετών" χαιρέτησε την εκδήλωση ο π. Σαράντος Σαράντης, από την "Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων" ο Γενικός Γραμματέας της κ. Παναγιώτης Τσαγκάρης, από την "Ενωμένη Ρωμιοσύνη" ο Πρόεδρός της κ. Νικόδημος Καλλιντέρης και από την "Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων" ο  κ. Ιωάννης Θαλασσινός.
Πλήθος φορέων και οργανώσεων επίσης, χαιρέτησαν την εκδήλωση και δήλωσαν τη συμπαράστασή τους στα δίκαια αιτήματα των συγκεντρωμένων πολιτών που διαδήλωσαν ειρηνικά, αλλά και σθεναρά, υπέρ της κατάργησης και απόσυρσης των εκτρωματικών βιβλίων Θρησκευτικών όλων των βαθμίδων του Ελληνικού Σχολείου, που επέβαλε  το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να προϋπάρξει διάλογος για την συγγραφή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και κυρίως με την Εκκλησία.
Η πορεία που είχε τίτλο: «Όχι στα Νέα Θρησκευτικά», ξεκίνησε στις 5 μ.μ., από το Δημαρχείο του  Αμαρουσίου προς το Υπουργείο Παιδείας, όπου μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής της διαδήλωσης, παρέδωσαν ψήφισμα στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Γεώργιο Αγγελόπουλο και στον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Καλαντζή, ενώ, όπως δήλωσαν όλοι οι συμμετέχοντες, οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας θα κλιμακωθούν.
Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, διαδήλωσε τόσο μεγάλη μερίδα ανθρώπων ενάντια στο νέα Θρησκευτικά, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από τις παρακάτω φωτογραφίες και τα βίντεο.
Το ΔΣ της ΠΕΘ

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ἀπολυτίκιον  

Ἦχος γ’.
Μέγαν εὕρατο ἐv τοῖς κιvδύvοις, σὲ ὑπέρμαχοv, ἡ οἰκουμένη, Ἀθλοφόρε τὰ ἔθνη τροπούμενον. Ὡς οὖν Λυαίου καθεῖλες τὴν ἔπαρσιν, ἐν τῷ σταδίῳ θαῤῥύvας τὸν Νέστορα, οὕτως Ἅγιε, Μεγαλομάρτυς Δημήτριε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ

Άγιος Δημήτριος ο Μυροβλύτης 

Ο Άγιος Δημήτριος γεννήθηκε περί το 280 - 284 μ.Χ. και μαρτύρησε επί των αυτοκρατόρων Διοκλητιανού και Μαξιμιανού το 303 μ.Χ. ή το 305 μ.Χ. ή (το πιο πιθανό) το 306 μ.Χ. Ο Δημήτριος ήταν γόνος αριστοκρατικής οικογένειας στη Θεσσαλονίκη. Σύντομα ανελίχθηκε στις βαθμίδες του Ρωμαϊκού στρατού με αποτέλεσμα σε ηλικία 22 ετών να φέρει το βαθμό του χιλιάρχου. 

Ως αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού κάτω από τη διοίκηση του Τετράρχη (και έπειτα αυτοκράτορα) Γαλερίου Μαξιμιανού, όταν αυτοκράτορας ήταν ο Διοκλητιανός, έγινε χριστιανός και φυλακίστηκε στην Θεσσαλονίκη το 303 μ.Χ., διότι αγνόησε το διάταγμα του αυτοκράτορα Διοκλητιανού «περί αρνήσεως του χριστιανισμού». Μάλιστα λίγο νωρίτερα είχε ιδρύσει κύκλο νέων προς μελέτη της Αγίας Γραφής.
Στη φυλακή ήταν και ένας νεαρός χριστιανός ο Νέστορας, ο οποίος θα αντιμετώπιζε σε μονομαχία τον φοβερό μονομάχο της εποχής Λυαίο. Ο νεαρός χριστιανός πριν τη μονομαχία επισκέφθηκε τον Δημήτριο και ζήτησε τη βοήθειά του. Ο Άγιος Δημήτριος του έδωσε την ευχή του και το αποτέλεσμα ήταν ο Νέστορας να νικήσει το Λυαίο και να προκαλέσει την οργή του αυτοκράτορα. Διατάχθηκε τότε να θανατωθούν και οι δύο, Νέστορας και Δημήτριος. 

Οι συγγραφείς εγκωμίων του Αγίου Δημητρίου, Ευστάθιος Θεσσαλονίκης, Γρηγόριος ο Παλαμάς και Δημήτριος Χρυσολωράς, αναφέρουν ότι το σώμα του Αγίου ετάφη στον τόπο του μαρτυρίου, ο δε τάφος μετεβλήθη σε βαθύ φρέαρ που ανέβλυζε μύρο, εξ ου και η προσωνυμία του Μυροβλήτου.
Στις βυζαντινές εικόνες αλλά και στη σύγχρονη αγιογραφία ο Άγιος Δημήτριος παρουσιάζεται αρκετές φορές ως καβαλάρης με κόκκινο άλογο (σε αντιδιαστολή του λευκού αλόγου του Αγίου Γεωργίου) να πατά τον άπιστο Λυαίο. Σήμερα ο Άγιος Δημήτριος τιμάται ως πολιούχος Άγιος της Θεσσαλονίκης. Η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει τη μνήμη του Αγίου Δημητρίου στις 26 Οκτωβρίου.
 

https://www.saint.gr

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- Ο ΜΕΓΑΣ ΟΠΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!


ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ- ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!


ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ- ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!


ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΑΓΚΑΡΗ, ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΠΕΘ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ



Ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, Γενικός Γραμματέας της ΠΕΘ, απευθύνει χαιρετισμό στην μεγαλειώδη παλλαϊκή, ειρηνική συγκέντρωση - πορεία διαμαρτυρίας: Λέμε ΟΧΙ στα νέα Θρησκευτικά, που πραγματοποιήθηκε από το Δημαρχείο Αμαρουσίου προς το Υπουργείο Παιδείας, στις 23/10/2017


ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ (23.10.2017)

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΤΟΜΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017)

Μεγαλειώδης διαδήλωση χιλιάδων ατόμων -η μεγαλύτερη που έχει διεξαχθεί μέχρι σήμερα στο Μαρούσι- που διοργάνωσαν με επιτυχία η Εστία Πατερικών Μελετών, η Ενωμένη Ρωμηοσύνη, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων και η Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων, με βασικό αίτημα την κατάργηση των βιβλίων των Θρησκευτικών,


που μετατρέπουν το μάθημα των Θρησκευτικών από μάθημα ομολογιακό, σε απλή Θρησκειολογία, ξεκίνησε από το Δημαρχείο του Αμαρουσίου στις 5μ.μ. προς το Υπουργείο Παιδείας. Συμμετείχαν πλήθος φορέων και οργανώσεων που διαδήλωσαν ειρηνικά, αλλά και σθεναρά, υπέρ της καταργήσεως των εκτρωματικών βιβλίων Θρησκευτικών όλων των βαθμίδων του Ελληνικού Σχολείου, που επέβελε το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να προϋπάρξει διάλογος για την συγγραφή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και κυρίως με την Εκκλησία.

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!


ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΙΑ!


Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Κ.Κ.ΚΟΣΜΑΣ: ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ, ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

Δέν προλάβαμε νά ἀναπνεύσουμε ἀπό τό ψηφισθέν αἰσχρό νομοθέτημα περί ἀλλαγῆς τοῦ φύλου, ἀπό τήν ἡλικία μάλιστα τῶν 15 ἐτῶν, καί ἰδού μιά νέα βλασφημία, μεμιγμένη μέ αἰσχρότητα, παίζεται στήν πατρίδα μας ὡς θεατρικό ἔργο. 

Ἡ παράσταση φέρει τόν προκλητικό τίτλο «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου». Ἡ παράσταση αὐτή ὑβρίζει μέ χυδαιότητα τά θεῖα πρόσωπα τῆς πίστεώς μας, τόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό καί τήν Πάναγνο Αὐτοῦ Μητέρα, τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία μας. Στήν νέα αὐτή βλασφημία κατά τῆς πίστεώς μας δέν πρέπει νά μείνουμε ἀδιάφοροι, ὅπως δέν θά μέναμε βέβαια ἀδιάφοροι, ἄν ἔβριζαν ἐμᾶς ἤ οἰκεῖα μας ἀγαπητά πρόσωπα. Ἀλλά ἀσυγκρίτως ἀνώτερος ἀπό τά ἰδικά μας ἁμαρτωλά πρόσωπα εἶναι ὁ Θεός μας, εἶναι ἡ πίστη μας, τήν ὁποία πρέπει νά ὁμολογοῦμε, ὅταν προσβάλλεται. Ἡ σιωπή καί ἡ ἀπάθειά μας, ὅταν ὑβρίζεται ἡ πίστη μας, δείχνει τήν ἀδιαφορία μας, δείχνει ὅτι δέν ἔχει μιλήσει δυνατά στήν καρδιά μας ἡ ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ.
Ὅπως ἐνόησα τό βλάσφημο αὐτό ἔργο, ὁ συνθέτης του θέλει νά δώσει σ᾽ αὐτό καί φιλοσοφικό ἐπικάλυμμα, διά νά ἐντυπωσιάσει τάχα. Κατά βάθος στό ἔργο του ὁ συνθέτης ἀμφισβητεῖ τό καλό, ὅπως καί τό κακό, καί δέχεται ὅτι τό καλό ἔχει μέσα του κακό, ὅπως καί τό κακό ἔχει μέσα του τό καλό. Δηλαδή δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό. Αὐτό ὅμως ἀντιτίθεται σφόδρα πρός τήν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία παρουσιάζει κεχωρισμένα τό καλό καί τό κακό, λέγοντάς μας νά ἀποφεύγουμε τό κακό καί νά πράττουμε τό καλό. Τό ἔργο συγχέει αὐτά τά δύο καί ἐνθυμούμεθα ἐδῶ τόν λόγον τοῦ προφήτου Ἠσαΐου, ὁ ὁποῖος λέγει «οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος» (Ἠσ. 5,20). Ἡ Ἐκκλησία τόν πεπτωκότα κακό ἄνθρωπο μέ τά ἱερά της Μυστήρια τόν κάνει ὄχι ἁπλῶς καλό, ἀλλά ἅγιο. Ἡ Ἐκκλησία μας ἔχει ἁγίους καί πρώτιστα πάντων τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία. Ἐπειδή ὅμως βάση τοῦ ἔργου εἶναι, ὅπως εἴπαμε, ὅτι δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό, ὁ συνθέτης τοῦ ἔργου παρουσιάζει τόν διάβολο νά μιγνύεται σαρκικά μέ τήν Μαρία, ὅπως τήν λέει (πρόκειται ἀσφαλῶς γιά τήν Παναγία μας). Τό καταλαβαίνετε τώρα, ὦ χριστιανοί, ὅτι τό ἔργο εἶναι καί βλάσφημο καί αἰσχρό συνάμα. Ἐδῶ βλέπουμε ὅτι ὁ συγγραφέας κινεῖται στό παλαιό ἁμάρτημα πού ἐπέφερε τόν κατακλυσμό. Στήν μίξη δηλαδή τῶν καλῶν καί τῶν κακῶν, τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά (βλ. Γεν. 6,1). Γι᾽ αὐτό τό ἁμάρτημα εἶπε ὁ Θεός, «οὐ μή καταμείνῃ τό πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις, διά τό εἶναι αὐτούς σάρκας» (Γεν. 6,3). Καί ἦλθε ὁ κατακλυσμός. Ναί! Ὁ κατακλυσμός, γιά τόν ὁποῖο ὁμιλοῦν καί ἐξωβιβλικά κείμενα, ἔγινε γιά τήν μίξη τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά, τοῦ καλοῦ καί τοῦ κακοῦ, ὅπως τό θέλει τό βλάσφημο ἔργο, τό ὁποῖο παίζεται στήν ἁγιασμένη πατρίδα μας.
Ἐμεῖς, ὡς τοπική Ἐκκλησία Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως, κλῆρος καί λαός, ἐκφράζουμε τόν πόνο μας καί τήν ἀγανάκτησή μας πρός τό ἔργο αὐτό. Ἀκόμη δέ ἐκφράζουμε καί τόν φόβο μας, μή μᾶς ἐγκαταλείψει ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ γι᾽ αὐτά τά ἄνομα καί αἰσχρά πού συμβαίνουν στήν ὀρθόδοξη χώρα μας, μέχρι σημείου ἡ ἀνηθικότητα νά θεσπίζεται ὡς νόμος καί νά κυβερνᾶ, καί μέχρι σημείου – ὅπως τό κάνει καί τό αἰσχρό ἔργο πού παίζεται – νά συμπλέκουν τήν αἰσχρότητα μέ τά Τίμια καί Ἁγιασμένα Πρόσωπα τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Παναγίας μας, χωρίς μάλιστα νά ἀκούεται καί ἡ ἔντονη διαμαρτυρία τῶν χριστιανῶν, κληρικῶν καί λαϊκῶν.

† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Του Αλέξανδρου Καλαφάτη

Ο ιρανικής καταγωγής συγγραφέας Saeed Aghajan είναι ένας άνθρωπος κυνηγημένος μέσα στην ίδια του τη γειτονιά, στο κέντρο της Αθήνας. Όσο παράξενο και αν ακούγεται για την εποχή μας, ο λόγος είναι ότι αλλαξοπίστησε.
Το «Έθνος Σαββατοκύριακο» συνάντησε τον Saeed την περασμένη Τετάρτη στην πλατεία Συντάγματος. Μιλούσε φαρσί (περσική γλώσσα) και ελάχιστα ελληνικά. Με τη βοήθεια μεταφραστή βρήκε το θάρρος να αφηγηθεί την ιστορία του: «Μεγάλωσα στο Ιράν. Σε έναν τόπο όπου κυριαρχεί το Ισλάμ. Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη για τα βιβλία. Άρχισα να διαβάζω Λένιν, Μαρξ, και τόσα άλλα αναγνώσματα. Είχα επιρροές από τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν κομμουνιστής. Το ίδιο μου άρεσε και η ιστορία. Σε νεαρή ηλικία αντιλήφθηκα ότι στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει πόλεμοι, κάποιοι εκ των οποίων σε βάρος της πατρίδας μου. Αν και μουσουλμάνος τότε ο ίδιος άρχισα να αμφισβητώ τα δόγματα από τα 24 μου χρόνια. Αρχικά έγινα αθεϊστής. Μετά άρχισα να γράφω βιβλία στο Ιράν, στα οποία ασκούσα κριτική στο Ισλάμ. Γρήγορα μπήκα στο στόχαστρο. Το καθεστώς συνέλαβε το 2010 τη γυναίκα μου με αιτία ένα βιβλίο μου με τίτλο 'Από την Ανατολή στη Δύση”».
Η στροφή του Saeed στον Χριστιανισμό έγινε στην Αγγλία, όπου είχε πάει να ζήσει ήδη από το 2008 για να αποφύγει τις διώξεις στην πατρίδα του. Εκεί, όπως λέει, ήρθε σε επαφή με χριστιανικές κοινότητες που του έδειξαν αγάπη και καλοσύνη. «Πολλοί μου έλεγαν ότι έγινα χριστιανός για να πάρω άσυλο. Αυτό δεν ήταν αλήθεια. Το αντίθετο έγινε. Πρώτα έγινα Χριστιανός και μετά ζήτησα άσυλο. Η πίστη δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ιδιοτέλεια. Στην Αγγλία συνάντησα Χριστιανούς που μου έδειξαν ότι στη ζωή μπορείς να βρεις ένα 'κέντρο', που για εμένα είναι πλέον ο Θεός».

Στην Αθήνα μετακόμισε αρκετά χρόνια αργότερα όταν και άρχισαν για εκείνον τα προβλήματα. Το χειμώνα του 2015 δέχθηκε άγρια επίθεση από περίπου 15 άτομα στην περιοχή του Μεταξουργείου. Τα χτυπήματα σε βάρος του ήταν τόσο δυνατά που χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα. Πριν λίγους μήνες ο Ιρανός συγγραφέας κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι Ιρανοί και Αφγανοί που ξέρουν ότι ασπάζεται την ορθόδοξη χριστιανική πίστη απειλούν ότι θα τον σκοτώσουν. Μετά από ενδελεχή έρευνα του Τμήματος Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της Ασφάλειας Αττικής ταυτοποιήθηκαν δύο Αφγανοί, οι οποίοι ζουν σε κατάληψη στο κέντρο της Αθήνας, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή κατά ζωής με την επιβαρυντική περίπτωση του αντιρατσιστικού νόμου.  Ο Saeed δηλώνει στο «Έθνος» ότι φοβάται για τη ζωή του, καθώς τα άτομα που του επιτίθενται πιστεύουν ότι αν σκοτώσουν κάποιον που αλλαξοπίστησε θα πάνε στο παράδεισο: «Το 2015 προσπάθησε να με σκοτώσει μία ομάδα με το όνομα 'Φωτιά'. Τα μέλη της είναι μουσουλμάνοι που κυνηγούν αυτούς που πρόδωσαν το Ισλάμ. Αφού το έκαναν μία φορά πιστεύω ότι θα το επαναλάβουν. Οι άνθρωποι αυτοί κυκλοφορούν ελεύθεροι, συνεπώς είναι λογικό να φοβάμαι. Δεν είναι κάτι απλό. Παρακολουθούν τι γράφω στο Facebook και καμιά φορά μπορεί να τους συναντήσω στο δρόμο. Είναι φανατισμένοι. Στην πατρίδα μου δεν μπορώ να γυρίσω. Βρίσκομαι στην μαύρη λίστα. Στην Ελλάδα έχω πάρει προσωρινή άδεια παραμονής και το επόμενο διάστημα θα ήθελα να βαφτιστώ. Η αλήθεια πάντως είναι ότι η εκκλησία με αντιμετωπίζει διστακτικά και χωρίς διάθεση για βοήθεια γιατί ξέρει ότι ήμουν μουσουλμάνος. Εγώ τους λέω να με εμπιστευτούν. Είμαι Χριστιανός...».

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ: «ΑΘΕΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 15»

Αποσπάσματα δηλώσεων Μητροπολίτου Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα στο τηλεοπτικό κανάλι« Ρωσσία 24.

Ο νόμος για τη νομιμοποίηση αλλαγής φύλου από την ηλικία των 15 ετών που εγκρίθηκε από το Ελληνικό κοινοβούλιο είναι «έγκλημα ενώπιον Θεού και ανθρώπων» και θα δούμε πολλές διαμαρτυρίες πιστών, δήλωσε ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων (DECR) του Πατριαρχείου Μόσχας.
Οι ενέργειες του Πρωθυπουργού της Ελλάδος Αλέξη Τσίπρα σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίαςέρχονται σε αντίθεση με τη γνώμη της πλειοψηφίας των Ελλήνων και με τις αρχές της θρησκευτικής παράδοσης που χαρακτηρίζει επί αιώνες τον Ελληνικό λαό.
«Ο κ. Τσίπρας, παρά το γεγονός ότι είναι Πρωθυπουργός ενός Ορθόδοξου κράτους, δεν κρύβει τις αθεϊστικές του πεποιθήσεις και το ότι για αυτόν η θρησκεία δεν σημαίνει απολύτως τίποτα», δήλωσε ο Ιεράρχης.
***
Μετάφραση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

ΠηγέςRUSSIA NEWS TODAY   και  ria.ru

Η ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει μέχρι κεραίας το σχέδιο της μετατροπής της Ελλάδας σε νεοταξική χωματερή. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει δίχως να καταγράφεται ούτε ένα ίχνος αντίστασης από τους φορείς που θα έπρεπε από καιρό να έχουν υψώσει το ανάστημά τους απέναντι στα απάνθρωπα, αντιχριστιανικά, ανθελληνικά και αντιφυσικά νομοθετήματα που φέρνουν προς ψήφιση οι υπουργοί του κυβερνητικού συνασπισμού.

Μετά την επίθεση στο ίδιο το πρόσωπο, στην ταυτότητα του ανθρώπου διά της νομοθεσίας περί αλλαγής φύλου, οι υπηρέτες όλων των ιδεολογημάτων του ζόφου ανοίγουν το κεφάλαιο της ευθανασίας! Δηλαδή επιτίθενται στην ανθρώπινη ζωή! Η πατρίδα μας θα γίνει ένας τόπος όπου θα έχει θεσμοθετηθεί και θα ενθαρρύνεται η αυτοκτονία και -φυσικά- μαζί με τις αυτοκτονίες θα προκύψει και μια σειρά από καλά σκηνοθετημένους φόνους.
Το θέμα άνοιξε ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής με την απάντηση που έδωσε σε ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργου Αμυρά αναφορικά με το «δικαίωμα» στον θάνατο. Ο κ. Κοντονής ουσιαστικά απάντησε ότι θα γίνει ένα σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα και η ευθανασία θα αποτελεί ένα από τα προς συζήτηση θέματα.
Το σκηνικό θυμίζει πολύ όλα όσα έχουμε ζήσει πρόσφατα και παραπέμπει, ασφαλώς, σε όλα όσα πρόκειται να αποφασιστούν από τη Βουλή και θα γίνουν νόμοι του κράτους. Στην αρχή υπάρχει μια αόριστη δήλωση για κάθε ανάλογης σημασίας και χροιάς ζήτημα από την κυβέρνηση, έπειτα ακούγονται λίγοι και... συγκρατημένοι ψίθυροι δυσφορίας από την αντιπολίτευση, η κοινωνία διαφωνεί, αλλά αυτή η διαφωνία της δεν εκφράζεται δυναμικά από κάποιον φορέα και η συλλογική κατρακύλα συνεχίζεται ορμητικά!
Η πατρίδα και το έθνος μας περνούν πολύ πικρούς, δύσκολους και σκοτεινούς καιρούς. Αυτοί που κρατούν στα χέρια τους τα κλειδιά του κράτους μεριμνούν για τον θάνατο, όχι για τη ζωή.
Μόνες έγνοιες τους, τα αποτεφρωτήρια νεκρών, η ευθανασία, η αλλαγή φύλου στα 15 έτη και όλα δείχνουν ότι έπονται οι γάμοι ομοφυλοφίλων και οι υιοθεσίες από ομόφυλα ζευγάρια.
Επελαύνουσα παρακμή...

dimokratianews,20.10.2017