ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ


Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον. 
2 καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι. 
3 καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι. 
4 ῾Η ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται, 
5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν, 
6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ· 
7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει. 
8 ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται. 
9 ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν· 
10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται. 
11 ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. 
12 βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην. 
13 νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.   

Α' Κορινθίους κεφ. 13

Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Η ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ


ἰδοὺ ἐγὼ δέδωκα πρὸ προσώπου ὑμῶν τὴν ὁδὸν τῆς ζωῆς καὶ τὴν ὁδὸν τοῦ θανάτου· (Ιερεμίας 21,8).

Μετάφραση: Ιδού, εγώ έχω θέσει ενώπιόν σας την οδόν της ζωής και την οδόν, που οδηγεί στον θάνατον. 

ΑΒΒΑΣ ΠΟΙΜΗΝ: ΜΑΘΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ!


Αββάς Ποιμήν: Μάθε στην καρδιά σου να εφαρμόζει αυτά που διδάσκει η γλώσσα σου.

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΦΙΛΟΘΕΪΤΗΣ: ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!


Γέρων Εφραίμ Αριζόνας: Μέσα εις τας θλίψεις υπάρχει ο Χριστός και εις την ανάπαυσιν το πνεύμα του διαβόλου, που είναι η αιτία όλων των κακών. 

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: ΟΥΤΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΜΠΤΗ, ΟΥΤΕ Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ!


Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: Ούτε η δικαιοσύνη σου να είναι άκαμπτη, ούτε η φρόνησή σου περίπλοκη. Παντού το μέτρο είναι το άριστο.

ΕΙΠΕ ΓΕΡΩΝ: ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΕΥΧΗ!


Είπε γέρων: Όπως τα καράβια που κινδυνεύουν εκπέμπουν σήμα κινδύνου συνεχώς, έτσι πρέπει να λέει και ο άνθρωπος συνεχώς την ευχή. Κύριε Ιησού Χριστέ Ελεησον με.

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ: ΑΣ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΩΣ!


Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ: Ἂς μὴν ἀκολουθοῦμε τὸ δρόμο τῆς ἀπογοητεύσεως, διακήρυττε, κτυπώντας χαρούμενα τὸ πόδι του στὸ ἔδαφος. Ὁ Χριστὸς τὰ νίκησε ὅλα. Ἀνέστησε τὸν Ἀδάμ. Ἔδωσε πάλι στὴν Εὔα τὴν ἀξιοπρέπειά της. Ἐθανάτωσε τὸν θάνατο.

ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ: ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΧΗ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΧΟΣ!


Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: Όταν βλέπετε έναν άνθρωπο να έχη μεγάλο άγχος, στενοχώρια και λύπη, ενώ τίποτε δεν του λείπει, να ξέρετε ότι του λείπει ο Θεός.
Όποιος τα έχει όλα, και υλικά αγαθά και υγεία, και, αντί να ευγνωμονή τον Θεό, έχει παράλογες απαιτήσεις και γκρινιάζει, είναι για την κόλαση με τα παπούτσια. Ο άνθρωπος, όταν έχη ευγνωμοσύνη, με όλα είναι ευχαριστημένος. Σκέφτεται τί του δίνει ο Θεός κάθε μέρα και χαίρεται τα πάντα. Όταν όμως είναι αχάριστος, με τίποτε δεν είναι ευχαριστημένος γκρινιάζει και βασανίζεται με όλα.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΝΟ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Τα ωραία συνοδεύονται με πόνο, αλλά κι ο πόνος βγάζει στη χαρά. Το τριαντάφυλλο βγάζει αγκάθι και το αγκάθι τριαντάφυλλο. Συνήθως το ουράνιο τόξο, υψώνεται ύστερα από τη μπόρα. Πρέπει να προηγηθούν οι καταιγίδες, για να ξαστερώσει ο ουρανός.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Η καρδιά σας νά είναι απλή, όχι διπλή καί ανειλικρινής, αγαθή κι όχι πονηρή καί ιδιοτελής. Τήν απλή καί αγαθή ψυχή όλο τήν επιζητούν, αναπαύονται σ΄ εκείνη, τήν πλησιάζουν χωρίς φόβο, χωρίς υποψία. Καί η ίδια ζεί μέ εσωτερική ειρήνη, έχει αγαθή σχέση μ΄ όλους τους ανθρώπους καί μ΄ όλη τήν κτίση.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΘΕΛΕΙ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Ο Χριστός μόνο την ταπείνωση θέλει κι όλα τα άλλα θα τα κάνει η Χάρη Του!

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ: ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Ιδεοληπτικός πόλεμος εναντίον του Συμβόλου του Σταυρού, 
με πρόσχημα τους μετανάστες
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής 
της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

Τον τελευταίο καιρό παρατηρούμε ότι ορισμένοι πολιτικοί έχουν ξεκινήσει έναν αδυσώπητο θρησκευτικό πόλεμο, όχι, φυσικά, κατά των θρησκειών και των χριστιανικών ομολογιών,

αλλά μόνον και αποκλειστικά, κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Στόχος τους είναι τα ορθόδοξα -και μόνον αυτά- θρησκευτικά, ο Ιερός Κλήρος,  η θέση της Εκκλησίας στη Δημόσια ζωή της χώρας, τα ορθόδοξα Σύμβολα, με πρώτο, τον Τίμιο Σταυρό.
Επειδή, μάλιστα, έχουν δοκιμάσει και διαπιστώσει ότι με το παρόν Σύνταγμα δεν μπορούν να πετύχουν τα αντιχριστιανικά τους σχέδια, επιχειρούν, με συγκεκριμένες προτάσεις, που έχουν καταθέσει στη διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος, να αλλάξουν ορισμένα άρθρα του, με βασικό προσανατολισμό τη θέσπιση της θρησκευτικής ουδετερότητας της χώρας.
Λόγω της μη δημοκρατικής νοοτροπίας τους, ούτε καν λαμβάνουν υπόψη, αλλά, αντίθετα, περιφρονούν το γεγονός ότι οι Έλληνες, στη μεγάλη τους πλειονότητα, είναι ορθόδοξοι, διότι, στη δική τους μαρξιστονεοταξική ιδεολογία, δεν φαίνεται να ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας.
 Δεν θα εξετάσουμε στο παρόν άρθρο, τα παραπάνω θέματα, διότι έχουμε ήδη ασχοληθεί παλαιότερα. Θα μείνουμε μόνο σε ένα από αυτά, εκείνο που αφορά στο μέτωπο που έχουν ανοίξει οι ως άνω πολέμιοι, κατά των Συμβόλων της Εκκλησίας και, ιδιαίτερα, κατά του Σταυρού.
Είναι εμφανές ότι δεν σέβονται τον Σταυρό, διότι, καταρχάς, δεν σέβονται τους Χριστιανούς, που τον τιμούν και τον προσκυνούν, προπαντός, όμως, διότι, ίσως, δεν ξέρουν ή δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν, γιατί τον τιμούν οι Χριστιανοί.
Η ύψωση του Σταυρού σε διάφορα σημεία της χώρας, που ξενίζει τους ανιστόρητους πολέμιους του Σταυρού, αποτελεί διαχρονικά μια τιμητική ενέργεια, με την οποία οι Χριστιανοί δείχνουν την πίστη, την ευσέβεια και την ευχαριστία τους προς τον Χριστό που ανέβηκε σε αυτό το ξύλο και έχυσε το λυτρωτικό Του αίμα υπέρ της του κόσμου ζωής και σωτηρίας.
Η ύψωση Σταυρού στη Μυτιλήνη θεωρήθηκε, ως εσκεμμένη ενέργεια, ασέβεια, πρόκληση και επίδειξη ισχύος έναντι των μεταναστών, από την πλευρά μιας μερίδας εντοπίων Χριστιανών.
Την ερμηνεία αυτή, βέβαια, δεν την έδωσαν οι ίδιοι οι μετανάστες, αλλά οι αυτόκλητοι υποστηρικτές τους στο νησί καθώς και κάποιες ΜΚΟ που έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα στο χώρο των μεταναστών.
Αυτοί, κατά πάσα πιθανότητα, χρησιμοποιούν τους μετανάστες, ως πρόσχημα, για να προβάλουν ή να επιβάλουν τις δικές τους θέσεις και, πιο πολύ, επειδή οι ίδιοι δεν θέλουν ούτε ανέχονται να βλέπουν τον Σταυρό!!! 
Τα επιχειρήματα που θέτουν οι πολέμιοι κατά του Σταυρού δείχνουν ότι δεν γνωρίζουν την Ορθόδοξη πίστη και διδασκαλία ούτε τη θέση και την αξιακή σημασία των ορθόδοξων Συμβόλων στη ζωή των Χριστιανών.
Για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, το Σύμβολο της πίστεώς τους, ο Τίμιος και Ζωοποιός Σταυρός του Χριστού, που τιμούν και θέλουν να υψώνουν και να δοξάζουν, σημαδεύ­ει τα πάντα στη ζωή τους και στη ζωή της Εκκλησίας τους. Όλα όσα γίνονται στην Εκκλησία και στη ζωή των ευσεβών Χριστιανών, αρχίζουν, προχωρούν και σφραγίζονται  με τον Σταυρό.
Όπως έγραφε ο Μακαριστός Γέροντας Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης, Προηγούμενος της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου του Αγίου Όρους († 2014), «ο Σταυρός είναι ο αναφαί­ρετος σύντροφος της ζωής του Χριστιανού και της ζωής της Εκκλησίας και η ουσία της Ορθοδόξου πίστεως και της χριστιανικής ζωής». Γι αυτό, κατά τον Γέροντα, «δύο τρόποι ζωής υπάρχουν, ο τρόπος ο μη σταυρικός και ο τρόπος ο σταυρικός. Και ο μη σταυρικός είναι ο τρόπος του εγωισμού, ο κοσμικός, ο τρόπος του ανθρωποκεντρισμού, ο τρό­πος, κατά τον οποίο ο άνθρωπος ζει με τον εαυτό του και όχι με τον Θεό και τον αδελφό του».
Ο Σταυρός αποτελεί το προσφιλέστερο σύμβολο της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστεως, λατρείας και ζωής. Σταυρός υπάρχει στα σπίτια, στα αυτοκίνητα, στους τόπους εργασίας. Σταυρό κάνουμε, όταν φεύγουμε από το σπίτι μας, όταν τρώμε, όταν κοιμόμαστε, όταν ξυπνούμε, σε κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής μας, όταν παρακαλούμε ή ευχαριστούμε τον Θεό, όταν τον ευλογούμε στους ναούς. Ο Σταυρός αποτελεί οντολογικό στοιχείο της ζωής του ανθρώπου και γι’ αυτό, για κανένα λόγο δεν μπορεί, ούτε θα μπορέσει κανείς, να τον αφαιρέσει, ως σύμβολο που είναι, από τη ζωή τις δράσεις και τις πράξεις λατρείας, τιμής και ευσέβειας του ορθόδοξου ελληνικού λαού.
Ο Χριστιανός, κατά τον Απόστολο Παύλο, καυχάται μόνον για ένα λόγο, για τον Σταυρό του Κυρίου. Η χριστιανική πίστη και διδασκαλία είναι σταυρική και, συνεπώς, ο Χριστιανός δεν μπορεί να την αρνηθεί, διότι είναι σαν να αρνείται την ίδια τη ζωή και την ύπαρξή του. Ο θεολογικός συμβολισμός του Σταυρού αγγίζει την οντολογία του ανθρώπου.
 Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς σημειώνει για τον Τίμιο Σταυρό: «Ο Σταυρός καταστρέφει τη φθορά και τον θάνατο. Περιέχει την αιώνια ζωή και ευλογία, είναι το θείο τρόπαιο κατά των ορατών και αοράτων εχθρών του Χριστιανού. Με τον Σταυρό του Χριστού αποκτάται η ελευθερία του ανθρώπου. Ο Σταυρός φυγαδεύει, διαπομπεύει και ντροπιάζει τον αρχέκακο διάβολο, διακηρύσσει την ήττα και τη συντριβή του».
Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, επίσης, αναφέρει για τον Σταυρό: «Κάθε πράξη και κάθε θαυματουργία του Χριστού είναι πολύ μεγάλη και θεία και αξιοθαύμαστος, αλλά, πιο αξιοθαύμαστο από όλα, είναι ο Τίμιος Σταυρός Του. Διότι, με τίποτα άλλο δεν έχει καταργηθεί ο θάνατος και δεν έχει χαρισθεί ως δώρο η Ανάσταση, δεν ανοίχθηκαν οι πύλες του παραδείσου, παρά μόνον με τον Σταυρό του Κυρίου. Με αυτόν αναγνωρίζονται και ξεχωρίζουν οι πιστοί από τους απίστους. Αυτός είναι η ασπίδα, το όπλο, το σύμβολο της νίκης κατά του Διαβόλου, η σφραγίδα, το στήριγμα, η βακτηρία, το ραβδί των ασθενών, η απόκρουση όλων των κακιών, ο πρόξενος όλων των αγαθών, το ξύλο της αιωνίου ζωής».
Ο μακαριστός π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ (†1979), επίσης, σημειώνει: «Ο Χριστιανισμός είναι η θρησκεία του Σταυρού. Κάνουμε το σημείο του Σταυρού, για να δείξουμε την υποταγή μας στον Κύριο. Ανήκουμε στον Εσταυρωμένο. Με τον σταυρικό του Θάνατο, κατέστρεψε τον θάνατο. Υμνούμε και δοξάζομε το μακάριο ξύλο, το ξύλο της ζωής το καινό, που επάνω σ’ αυτό απέθανε ο βασιλεύς της δόξης, για να σκορπίσει αιώνια ζωή σ’ ολόκληρη την κτίση».
Για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, «το ξύλον του Σταυρού είναι ένα παντοτινά δοξασμένο ξύλο, το ίδιο το ξύλο της Ζωής, που κατέστρεψε τη φθορά και κατάργησε τον θρήνο του θανάτου. Ο Σταυρός είναι η σφραγίδα της σωτηρίας, σημείο δυνάμεως και νίκης. Όχι ένα απλό σύμβολο, αλλά αυτή η δύναμη, το θεμέλιο της σωτηρίας».
Και ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς σημειώνει: «Όταν ο άνθρωπος, στ’ αλήθεια, αγωνίζεται να απαρνηθεί τον εαυτό του, να ακο­λουθεί τον Χριστό,  να σηκώνει τον Σταυρό Του, τότε, αληθινά, λαμβάνει, από τον Κύριο Ιησού Χριστό, τη θεία δύναμη. Διότι, όπως έχει λεχθεί, ο Σταυρός «ημίν τοις σωζομένοις δύναμις Θεού εστί» (Α΄ Κορ. 1, 18)».
Καλό θα ήταν, επομένως, να γνωρίζουν οι πολέμιοι τον στόχο που πολεμούν και τη δύναμη και δυναμική των αντιπάλων τους.
Διότι, αν ήξεραν τι σημαίνει «Σταυρός» για τους Χριστιανούς και αν διέθεταν ελάχιστο δημοκρατικό σεβασμό στους διαφορετικούς, σε σχέση με τους εαυτούς τους, τα πράγματα στην Ελλάδα θα ήταν αλλιώς. 

Ορθόδοξη Αλήθεια, 13.03.2019

ΟΣΙΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟΝ - ΚΟΝΤΑΚΙΟΝ - ΚΑΘΙΣΜΑ - ΟΙΚΟΣ - ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙΟ

Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΑΤΟ Ο ΘΕΟΣ ΙΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΗ!


Τὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ, καὶ τὰ ἀσθενῆ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα καταισχύνῃ τὰ ἰσχυρά, καὶ τὰ ἀγενῆ τοῦ κόσμου καὶ τὰ ἐξουθενημένα ἐξελέξατο ὁ Θεός, καὶ τὰ μὴ ὄντα, ἵνα τὰ ὄντα καταργήσῃ, ὅπως μὴ καυχήσηται πᾶσα σὰρξ ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ. (Α' Κορινθίους 1,27-29).

Μετάφραση: Τα μωρά του κόσμου εξέλεξε ο Θεός, για να καταντροπιάσει τους σοφούς, και τα ασθενή του κόσμου εξέλεξε ο Θεός, για να καταντροπιάσει τα ισχυρά, και τα αγενή του κόσμου στην καταγωγή και τα εξουθενωμένα εξέλεξε ο Θεός, αυτά που δεν είναι, για να καταργήσει αυτά που είναι, με σκοπό να μην καυχηθεί καμιά σάρκα μπροστά στο Θεό. 

ΛΑΒΕΤΕ ΦΑΓΕΤΕ ΤΟΥΤΟ ΕΣΤΙΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ!


Λάβετε φάγετε· τοῦτό ἐστι τὸ σῶμά μου· καὶ λαβὼν τὸ ποτήριον καὶ εὐχαριστήσας ἔδωκεν αὐτοῖς λέγων· πίετε ἐξ αὐτοῦ πάντες· τοῦτο γάρ ἐστι τὸ αἷμά μου τὸ τῆς καινῆς διαθήκης τὸ περὶ πολλῶν ἐκχυνόμενον εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν. (Ματθαίος 26,26-28. Μάρκος 14,22-24. Λουκάς 22,19-20)

Μετάφραση: Λάβετε, φάτε, τούτο είναι το σώμα μου. Και αφού έλαβε ποτήρι και ευχαρίστησε το Θεό, τους το έδωσε λέγοντας: «Πιείτε όλοι από αυτό, γιατί τούτο είναι το αίμα μου της διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών. 

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ!


Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: Όπου κι αν είσαι, να προσεύχεσαι. Όλη η κτίση είναι ναός του Θεού. Εσύ ο ίδιος είσαι να­ός του Θεού, και ψάχνεις τόπο για να προσευχηθείς;

ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΑΡΤΟΣ Ο ΖΩΝ!


ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος ὁ ζῶν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς· ἐάν τις φάγῃ ἐκ τούτου τοῦ ἄρτου, ζήσεται εἰς τὸν αἰῶνα. καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐγὼ δώσω, ἡ σάρξ μού ἐστιν, ἣν ἐγὼ δώσω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς. (Ιω. 6,51)

(Μετάφραση) Εγώ είμαι ο άρτος ο ζωντανός που κατέβηκε από τον ουρανό. Αν κάποιος φάει από τούτον τον άρτο, θα ζήσει στον αιώνα. Και ο άρτος, λοιπόν, που εγώ θα δώσω είναι η σάρκα μου υπέρ της ζωής του κόσμου.

ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ!

ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ!


ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ!
Με το όνομα του Ιησού να πολεμάς τους εχθρούς της ψυχής σου. Δεν υπάρχει ούτε στον ουρανό, ούτε στη γη ισχυρότερο όπλο!

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΘΕΟ!


Κάθε μέρα που περνάει  να μην ξεχνάς να λες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Θεό.. γιατί κάθε μέρα είναι ένα δώρο από ΕΚΕΙΝΟΝ για ΣΕΝΑ...