ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ: ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ!

Γονείς στέλνουν πίσω τους φακέλους για τα Θρησκευτικά!

Το περιεχόμενο και ο προσανατολισμός των  νέων προγραμμάτων κρίνονται ακατάλληλα και μη ορθόδοξα για την αγωγή των παιδιών. Τι αναφέρει στην επιστολή διαμαρτυρίας του στο υπουργείο Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας.

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

Πληροφορούμαστε ότι αρκετοί γονείς επιστρέφουν στο υπουργείο τους φακέλους των Θρησκευτικών, διότι διαπιστώνουν ότι δεν είναι ορθόδοξα και κατάλληλα το πολυθρησκειακό περιεχόμενό τους και ο διαθρησκειακός προσανατολισμός τους για τη θρησκευτική αγωγή των παιδιών τους.
Στο ίδιο πλαίσιο διαμαρτυρίας των γονέων εντάσσεται και η εμπεριστατωμένη επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Συντάσσομαι με την πλειοψηφία των συνδημοτών μου που αντιδρούν με το περιεχόμενο των κεφαλαίων που αναφέρονται στο Ισλάμ - Μουσουλμανισμό και στις άλλες θρησκείες. Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η ιστορία της πατρίδας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ορθοδοξία. 

Για εμάς αποτελεί υποχρέωση τα παιδιά μας να διδαχθούν τις αρχές και τις αξίες που εμπερικλείει ο χριστιανισμός. Σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζουμε τι πρεσβεύει κάθε θρησκεία, όμως ένας μαθητής της ηλικίας των 10 ετών δεν μπορεί να έχει την ωριμότητα για να κρίνει κατάλληλα και, έτσι, ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί σύγχυση. Ας μην ξεχνούμε ότι διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, που η οικονομική κρίση έχει προκαλέσει και κρίση των αξιών και των θεσμών. Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε όλοι να επαναφέρουμε τις διαχρονικές αξίες που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας και να τις διοχετεύσουμε στο ακέραιο στα παιδιά μας, που αποτελούν το αύριο του τόπου. Η στάση αυτή δεν είναι δείγμα μισαλλοδοξίας ούτε πρέπει να εκληφθεί ως αδυναμία. Αντιθέτως, πρέπει να προστατεύσουμε την ιστορία μας και την ταυτότητά μας και, κυρίως, να ενδυναμώσουμε τους μαθητές του δημοτικού, που δεν διαθέτουν ακόμη ολοκληρωμένη κρίση, ενώ, παράλληλα, οφείλουμε να τους μυήσουμε στον ελληνικό πολιτισμό και στην ελληνική παράδοση, που σχετίζεται με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Ευελπιστώ ότι θα εκλάβετε σοβαρά το αίτημα της πλειοψηφίας των συνδημοτών και τα κεφάλαια του μαθήματος των Θρησκευτικών που έχουν προκαλέσει αναταραχή στην κοινωνία μας θα αποκλειστούν από τη διδακτέα ύλη».
Η ως άνω επιστολή στέλνει ισχυρά μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες. Η Παιδεία είναι κοινό αγαθό και δεν μπορεί να αποτελεί εργαλείο κομματικών και ιδεοληπτικών σχεδίων, υπολογισμών και ισορροπιών. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η εκπαιδευτική πολιτική καθεμιάς από αυτές αποτελεί υπόθεση εθνική, υπερκομματική και, συνεπώς, κοινής και μακροχρόνιας εθνικής συμφωνίας. Στην Ελλάδα όμως όχι απλώς κάθε κόμμα αλλά ακόμη και κάθε υπουργός, κατά τα δικά του κριτήρια και τη δική του ιδεολογία, αλλάζει και μεταρρυθμίζει κάθε τρεις και λίγο τη λειτουργία και τους σκοπούς της Παιδείας. Σε αυτή τη νοοτροπία της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, που οδηγεί σε αποφάσεις, ενέργειες και διατάγματα τα οποία βλάπτουν τον ελληνικό πολιτισμό, που αλλοιώνουν την παραδοσιακή κληρονομιά, που «τσαλακώνουν» τις διαχρονικές πίστεις, αξίες και αρχές, αντιτίθεται η επιστολή του κ. δημάρχου, προτείνοντας, ουσιαστικά, μια άλλη θέαση και αντιμετώπιση τέτοιου υψηλού επιπέδου ζητήματος, όπως είναι η ανάπτυξη της ορθόδοξης συνείδησης των μαθητών. Καλό θα είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας, συνειδητοποιώντας ότι είναι καταστροφικό να επιμένουμε πεισματικά σε αυτά. Κομματικές ιδεοληψίες που δεν έχουν καθολική αποδοχή, που δεν εκφράζουν τη βούληση και τα πιστεύω της πλειονότητας του λαού αλλά μόνο μικρές, σκληροπυρηνικές και ακραίες μειοψηφίες, και, προπαντός, που είναι ολοφάνερο ότι στοχεύουν στην επιβολή κάποιων αναχρονιστικών ιδεών και στην αλλοίωση του αξιακού κώδικα της χώρας είναι επικίνδυνες και απορριπτέες. Είναι ανάγκη, όπως προτείνει ο δήμαρχος, τέτοιες λανθασμένες αποφάσεις, που διχάζουν και απογοητεύουν τον λαό, να παραμερίζονται χάριν της εθνικής ομοψυχίας και του σεβασμού των διαχρονικά και κοινά αποδεκτών πολιτισμικών χαρακτηριστικών της πατρίδας μας, αν δεν θέλουμε να βλέπουμε να καταρρέουν και να χάνονται ο πολιτισμός και οι αξίες που κράτησαν έως σήμερα όρθια την Ελλάδα. Ή πιστεύουμε στη δημοκρατία και στον ελληνικό πολιτισμό, και αυτό αποτυπώνεται σε όλες τις πράξεις μας, ή πιστεύουμε σε ολοκληρωτικά συστήματα, και αυτό, επίσης, αποδεικνύεται από την επιβολή των λίγων στους πολλούς.
Τα λάθη που επισημαίνει ο δήμαρχος θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν οι συντάκτες των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και οι συγγραφείς των βιβλίων (φάκελοι) για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είχαν λάβει υπόψη με σεβασμό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Το Σύνταγμα και τους ισχύοντες νόμους για την εκπαίδευση. 
2) Το περιεχόμενο της πίστεως στην οποία πιστεύει στη συντριπτική πλειονότητά του ο ελληνικός λαός, συνδεδεμένος όπως είναι επί δύο χιλιετίες με την ορθόδοξη αγιοπνευματική παράδοση. 
3) Το πολιτισμικό τοπίο της χώρας, που είναι και αυτό συνδεδεμένο διαχρονικά με την Ορθοδοξία.
4) Τα παιδιά στα οποία απευθύνονται τα νέα πολυθρησκειακά και αντορθόδοξα προγράμματα, που, πρώτον, είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους τέκνα ορθόδοξων γονέων και νέα βαπτισμένα μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεύτερον, διαθέτουν μια ανάλογη με την ηλικία και το πνευματικό τους επίπεδο κρίση και δεκτικότητα, και, τρίτον, έχουν συγκεκριμένες υπαρξιακές αναζητήσεις, όπως αυτές πηγάζουν από τη δική τους πίστη, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Δυστυχώς, τα εισαχθέντα στα σχολεία νέα προγράμματα και βιβλία των Θρησκευτικών δεν έλαβαν υπόψη καμία από αυτές τις αρχές και προϋποθέσεις. Έχουν έναν και μοναδικό σκοπό: τη δημιουργία μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, μέσα από διδασκαλίες που εξισώνουν τις θρησκείες με την εξ Αποκαλύψεως χριστιανική πίστη, ενώ παράλληλα επιχειρούν την καλλιέργεια στο σχολείο μιας διαθρησκειακής και εκκοσμικευμένης πνευματικότητας και όχι του ορθόδοξου πνεύματος των μαθητών. Περιφρονώντας όλα τα ελληνορθόδοξα δεδομένα, οι εντός και εκτός του υπουργείου Παιδείας δημιουργοί αυτών των προγραμμάτων και των βιβλίων λαμβάνουν υπόψη, αλλά μάλλον προσχηματικά, την παρουσία των μεταναστών στο ελληνικό σχολείο, προβάλλοντας το λανθασμένο επιχείρημα ότι οι ορθόδοξοι μαθητές πρέπει να μάθουν τις θρησκείες τους, για να αποκτήσουν ανοχή και σεβασμό γι' αυτούς. Ωστόσο ξεχνούν ή αποκρύπτουν το γεγονός ότι η ανοχή και ο σεβασμός του άλλου αποτελούν για την ορθόδοξη πίστη και ζωή όρο εκ των ων ουκ άνευ. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν τα μηνύματα που εκπέμπει η παραβολή του καλού Σαμαρείτη. Οι ορθόδοξοι μικροί ή μεγάλοι έχουν αποδείξει ότι η πίστη τους έχει πληρότητα και πως φέρουν μέσα τους, οντολογικά, ως χριστιανοί, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την αγάπη για τον άλλον, δηλαδή το πρότυπο του καλού Σαμαρείτη, και δεν έχουν ανάγκη τις θρησκείες για να εμπλουτιστούν σε ενάρετες συμπεριφορές. Ο Απόστολος Παύλος στη διδασκαλία του προτρέπει τους πιστούς να ζουν κατά την κλήση τους, εφαρμόζοντας τη χριστιανική πίστη «μετά πάσης πραότητος… μετά μακροθυμίας, ανεχόμενοι αλλήλων εν αγάπη». Συνεπώς, για άλλους λόγους επιβάλλεται στο σχολείο το πολυθρησκειακό μείγμα και όχι γιατί είναι ελλειπτική σε αποδοχή και αγάπη η συμπεριφορά των ορθοδόξων έναντι των διαφορετικών.
Η περιφρόνηση που δείχνουν τα νέα προγράμματα στην ορθόδοξη αντίληψη ως προς τον τρόπο καλλιέργειας και βελτιώσεως του ανθρώπου αγγίζει τον ορθόδοξο μαθητή και την πίστη του. Σε μια γόνιμη και δημιουργική συνύπαρξη όμως, ο σεβασμός της ετερότητας του άλλου ξεκινά και εξαρτάται από τον σεβασμό της ταυτότητας του εαυτού. Εάν δεν υπάρχει σεβασμός της ταυτότητας των Ελλήνων μαθητών, των αξιών και των αρχών τους, πώς θα υπάρξει μονομερής σεβασμός στην ετερότητα των άλλων, των διαφορετικών; Εάν δεν σεβαστούμε τη δική μας πολιτισμική και θρησκευτική ταυτότητα και κληρονομιά, και δεν καλλιεργήσουμε με σεβασμό στα ορθόδοξα παιδιά τις αρετές και τις αξίες της δικής τους πίστεως, αλλά την υποτιμούμε και την περιφρονούμε, εξισώνοντάς τη στο σχολείο με τις θρησκείες, πώς μπορεί να προκύψει σεβασμός για την ταυτότητα και τα πιστεύω των άλλων, των διαφορετικών; Βεβαίως, κανένας δεν έχει αντίρρηση να διδαχθούν οι ορθόδοξοι μαθητές στην κατάλληλη τάξη και με τον κατάλληλο τρόπο πληροφορίες για τις θρησκείες των άλλων, αλλά, πρωταρχικά, είναι αναγκαίο να μάθουν βιωματικά το αλφαβητάρι της δικής τους πίστεως. Αυτό θεωρούμε ότι είναι και το νόημα της παρέμβασης των γονέων της Δράμας μέσω του δημάρχου τους.

Ορθόδοξη Αλήθεια

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΝΕΡΟ!


ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΜΗ ΒΟΒΑΣΤΕ, ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!


ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ


ΠΡΩΤΟΠΡ. ΣΤ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΛΟΥΛΟΥ: 20 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ


Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

ΤΣΙΑΡΤΑΣ: 'ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΥΛΟΥ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΨΗΦΙΣΑΝ'

Ο Βασίλης Τσιάρτας προκάλεσε αντιδράσεις, με post για το νομοσχέδιο επιλογής φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων. Πριν λίγα λεπτά, προέβη σε διευκρίνιση. Τονίζει "Ο θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση".

Το νομοσχέδιο για το δικαίωμα στην επιλογή φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων (με βασική προϋπόθεση τη σύμφωνη γνώμη των γονέων τους και τη γνωμάτευση ειδικού ιατρικού συμβουλίου που θα συσταθεί στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού) θα τεθεί προς ψήφιση από την Ολομέλεια.

Να θυμίσουμε πως υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν στην αρμόδια επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗ.ΣΥ, ΑΝ.ΕΛ και Ποτάμι με τη ΝΔ και την Ένωση Κεντρώων να επιφυλάσσονται. Αρνητική ήταν η ψήφος των ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής, με τον Μητροπολίτη Φθιώτιδας, Νικόλαο να είναι εκ των πρώτων που αντέδρασαν. Χαρακτηριστικά, δήλωσε "έχουν βαλθεί να κάνουν την Ελλάδα, κράτος αμαρτίας".
Στη λίστα με όσους είχαν να εκφράσουν την αντίθεση τους, προς αυτήν την εξέλιξη, προστέθηκε και ο Βασίλης Τσιάρτας. Ο βετεράνος διεθνής ποδοσφαιριστής (και κάτοχος διπλώματος προπονητή UEFA Pro, όπως αναφέρει στη σελίδα του στο Facebook) έγραψε αυτό που θα διαβάσετε ακολούθως.

Vasilis Tsiartas
την Τρίτη
Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν.
Υ. Γ
Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα. 😡😡😡

2,6 χιλ.


Το post του μοιράστηκε 68 φορές από τους "φίλους" του στη συγκεκριμένη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ 700+ τάχθηκαν υπέρ του, με like.
Πριν λίγα λεπτά, ακολούθησε νέο σχόλιο επί του θέματος. Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι "Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης και το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει".

Vasilis Tsiartas
12 ώρες πριν
Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν . Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση.

3,9 χιλ.



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ: ΝΕΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΚΛΗΤΙΑΝΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Νέρωνες και Διοκλητιανοί στα σχολεία
Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

«Και οι απεργίες, Γέροντα, τι κακό κάνουν!
Ολόκληρο μήνα χωρίς μαθήματα τα παιδιά, να γυρίζουν στους δρόμους!
-Εγώ λέω τους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε να καταργήσουν τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν....». (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Α΄, «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», εκδ. «Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστή Ιωάννου του Θεολόγου», σελ. 297).

Αυτά ειπώθηκαν πριν από 40-50 χρόνια από τον άγιο. Σαν τους παλαιούς προφήτες μάς προειδοποίησε για την επερχόμενη λαίλαπα της αθεΐας και της εκκλησιομαχίας, που ξεβράζεται στον χώρο της παιδείας. Με τα νέα βιβλία των θρησκευτικών ολοκληρώνεται ο κύκλος της λυσσαλέας επίθεσης, των ποικιλώνυμων εθνομηδενιστών, κατά των τριών μαθημάτων που προσφέρουν στους μικρούς μαθητές ταυτότητα και ιθαγένεια.

Η αρχή έγινε με το βιβλίο ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, τους συνωστισμούς στο λιμάνι της Σμύρνης και τους εξωραϊσμούς της φρικτής τουρκοκρατίας. Δεν πέρασε. Ο λαός έφτυσε το... κατάπτυστο βιβλίο και τους συγγραφείς του.
Στα βιβλία όμως ιστορίας Γυμνασίου και Λυκείου οι μαθητές εισπνέουν τις αναθυμιάσεις των προσκυνημένων ιστοριογράφων τύπου Ρεπούση.

Τα βιβλία της Γλώσσας μένουν στο απυρόβλητο και συνεχίζονται οι ανοησίες με «συνταγές μαγειρικής», οι κρανιοκενείς εμπνεύσεις για τον «Μέγα Αλέξανδρο και την Κοκκινοσκουφίτσα» ή τα βδελύγματα για έρωτες 25 χρόνων με μαθήτριες Γυμνασίου. 
Στο μεσοδιάστημα, μέχρι να φτάσουμε στην απροκάλυπτη επίθεση κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών ή, καλύτερα, κατά της Ορθοδοξίας έχουν καταργηθεί με ύπουλες μεθοδεύσεις και με καρυκεύματα περί δημοκρατικότητας, σεβασμού της διαφορετικότητας, συνοδοιπορίας με την σάπια Ευρώπη και λοιπά ηχηρά πονηρεύματα, τα εξής:

Πρώτον: Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών με την παρουσία των σχολείων στους ενοριακούς ναούς. (Μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι εκπαιδευτικοί που πολλοί ξεχύνονταν την μέρα αυτή στα φραπεδοπωλεία των πόλεων, προκαλώντας την χλεύη και τον θυμό του κόσμου).

Δεύτερον: Ο εκκλησιασμός όλου του σχολείου, ως έμπρακτη φανέρωση της παιδαγωγίας «εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου» του αποστόλου Παύλου.

Τρίτον: Η έπαρση της σημαίας μας, άπαξ του μηνός, με  την συνοδεία των παιδικών φωνών που ψάλλουν τον Εθνικό μας Ύμνο.

Τέταρτον: Η αριστεία, δηλαδή η συνέπεια, η επιμέλεια και ο ευεργετικός έπαινος που τροφοδοτεί την καθ΄όλα αξιέπαινη προσπάθεια κάποιων παιδιών να υπερέχουν. Απογυμνώνεται το σχολείο από τις δύο ιδρυτικές, θα λέγαμε, προϋποθέσεις του: την τιμωρία και την επιβράβευση. Καταντά η σχολική αίθουσα προέκταση του παιδικού δωματίου. (Με την ατιμωρησία-η καταστροφική αρχή του όλα επιτρέπονται, γιατί είναι παιδιά- επιβραβεύονται οι ασυνεπείς και απείθαρχοι, με την καταδίκη της αριστείας τιμωρούνται οι φιλόπονοι και φιλομαθείς).
Και βέβαια η παραπάνω κατάργηση υπονομεύει τον θεσμό των εθνικών παρελάσεων. Αυτό θα το καταλάβουμε, όταν γίνουν οι κληρώσεις και αρχίσουν οι αδικίες. Τα παιδιά του Δημοτικού τις «αριστερές», συριζαίικες παλαβομάρες δεν τις καταλαβαίνουν…

Πέμπτον: Το μάθημα των Θρησκευτικών, στις Ε΄και Στ΄Δημοτικού, από πέρυσι, μειώθηκε κατά μία ώρα, είναι μονόωρο. Εν ευθέτω χρόνω και μ΄αυτά που γίνονται, θα καταργηθεί.
Έκτον: Μνεία μόνο θα γίνει της λεγόμενης θεματικής εβδομάδας και των έμφυλων ταυτοτήτων, αποφάσεις που μαγαρίζουν την οικογένεια, την πάλαι ποτέ, «Μεγάλη του Γένους Σχολή».

Ερχόμαστε τώρα στα νέα βιβλία (φάκελλοι) των θρησκευτικών, τα βλάσφημα βιβλία. Δεν θα επιμείνουμε στην περιγραφή, μιας και οι εικόνες διαλαλούν τα μιάσματα. Από τους δαιμονόπληκτους εκκλησιομάχους και όλους τους καντιποτένιους που επικροτούν και ζητωκραυγάζουν για τα νέα βιβλία δεν περιμέναμε τίποτε καλύτερο. Αλλού είναι το πρόβλημα.

Υπάρχει κάποια αντίδραση από τα λεγόμενα συντηρητικά κόμματα;
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (ΑΝΕΛ), μεταβλήθηκαν σε εξαρτημένους γραικύλους (ΕΞΑΓΡ) και υπογράφουν με χέρια και ποδάρια τις αισχρουργίες. Η ΝΔ, η χαριτόβρυτος Κεντροδεξιά, σιωπά ιχθυοπρεπώς και στηρίζει τα «παρδαλά» νομοσχέδια, διότι είναι κόμμα, βεβαίως, ευρωπαϊκό και όχι ελληνικό. Κόμμα το οποίο επιδίδεται σε κάποια τσιμπολογήματα πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας για να παραπλανά τους αφελείς.
Άφετε τους νεκρούς... τις κομματικές κουρελούδες.

Δυστυχώς όμως το ισχυρότερο έρεισμα οι πολέμιοι του Γένους, το βρήκαν στην Ιερά Σύνοδο. Στην τελευταία του εισήγηση στην Σύνοδο ο Μητροπολίτης Ύδρας έλεγε: «Κρίνεται αναγκαία η αναφορά σε σύγχρονα μεγάλα θρησκεύματα όχι όμως να αξιοποιήσει την διδασκαλία τους ως ερμηνευτικό πλαίσιο, αλλά για να δώσει στον μαθητή (σ.σ. στον οκτάχρονο;) την ευκαιρία να αντιληφθεί ότι το θρησκευτικό φαινόμενο βιώνεται ποικιλοτρόπως και ότι το νόημα της ανθρώπινης ζωής μπορεί να ερμηνεύεται μέσα από πολλές διαφορετικές και αντικρουόμενες οπτικές γωνίες.

 Έτσι το μάθημα των θρησκευτικών καθίσταται μάθημα που καταφάσκει στον διάλογο και στην ανάγνωση της θρησκευτικής ετερότητας» «Κούφια καρύδια και ασκιά γιομάτ΄αγέρα» που θά΄λεγε και ο Μακρυγιάννης.
«Εκ στόματος νηπίων και θηλαζόντων κατηρτίσω αίνον» λέει η Γραφή. Τα μικρά παιδιά ήδη δυσφορούν από την «ποικιλότροπη βίωση του θρησκευτικού φαινομένου» και κραυγάζουν δεν θέλουμε θρησκείες, θέλουμε τον Χριστό!!!
Λοιπόν. Τώρα που «οι ανθρωποκάμπιες μαραζώνουν το πνευματικό ολόδροσο δέντρο της φυλής μας», (Κόντογλου), οι ύπουλοι Διοκλητιανοί και Νέρωνες, όσοι δάσκαλοι, όσοι πιστοί πετάμε τα βιβλία και διδάσκουμε Ευαγγελικές Περικοπές και Βίους Αγίων. Είναι αντίσταση κολοκοτρωναίικη είναι ομολογία πίστεως. 

Οι γονείς υπογράφουν την γνωστή δήλωση και επιστρέφουν τα κουρελουργήματα ως απαράδεκτα και επικίνδυνα. Και οι ίδιοι θα κερδίσουν πνευματικά και στα παιδιά τους θα δώσουν ένα λαμπρό μάθημα και παράδειγμα ανδρείας και φιλοπατρίας.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΠΑΝ)ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ…

Σχολικά βιβλία (Παν)θρησκευτικών:
το παιχνίδι ξεκάθαρα στα χέρια των γονέων…
του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας
      
Δείχνουν να κλιμακώνονται ευτυχώς οι αντιδράσεις των γονιών απέναντι στα πανθρησκειακά σκουπίδια που το αντίχριστο κι εθνομηδενιστικό κυβερνητικό ανεμομάζωμα και το πλανεμένο και θλιβερό σινάφι των ψευτοθεολόγων του «Καιρού» έχουν επινοήσει, συντάξει και μετονομάσει σε σχολικά βιβλία Θρησκευτικών.
Προφανώς, όλοι θα θέλαμε κάτι εμφανώς πιο μαζικό και σαρωτικό, αλλά κανείς δεν μπορεί να τρέφει ψευδαισθήσεις, μετά από τόσες δεκαετίες συστηματικής και μαζικής εξηλιθίωσης, παθητικοποίησης, ηθικού ξεχαρβαλώματος και πνευματικού ευνουχισμού της ελληνικής κοινωνίας. Έστω κι έτσι όμως κάτι κινείται, είναι ολοφάνερο ότι δεν έχουν γίνει οι πάντες σ’ αυτόν τον τόπο αξεδιάλυτο μέρος του γνωστού απρόσωπου χυλού.
      Και αυτό, η αντίδραση δηλαδή των Ελλήνων γονιών, είναι πραγματικά το κλειδί της όλης υπόθεσης. Φυσικά, είναι βέβαιο ότι υπάρχουν (ακόμη) και κάποιοι δάσκαλοι, που στην πράξη θα παρακάμψουν (νομοτύπως και νομιμοφανώς μάλιστα - βεβαίως και υπάρχουν τρόποι…) τα εν λόγω σαβουρογραφήματα, ακυρώνοντάς τα κατ’ ουσίαν. Βασικά όμως το παιχνίδι το έχουν στα χέρια τους οι γονείς. Το λέμε, επειδή ξέρουμε τα χάλια της εκπαίδευσης, ξέρουμε από πόση αναξιότητα, αθεΐα, ανοησία, αδιαφορία, ανεπάρκεια, εγκεφαλική θολούρα και φοβικότητα βρίθει αυτός ο χώρος. Όσο όμως οι αντιδράσεις των Ελλήνων γονιών απέναντι στα συγκεκριμένα άθλια εργαλεία αποχριστιανισμού, πνευματικής σύγχυσης και μαζικής λοβοτομής των παιδιών μας θα μεγαλώνουν, όσο οι διαμαρτυρίες θα συντονίζονται και θα μαζικοποιούνται, όσο οι δηλώσεις απαλλαγής θα αυξάνονται, όσο τα πολυθρησκειακού μίξερ οικουμενιστικά πατσαβουρόχαρτα θα επιστρέφονται στα σχολεία μέσα σε φακέλους ως απαράδεκτα (με στόχο την τελική τους απόσυρση) και όσο θα εμπεδώνεται ότι ο μόνος φυσικός προορισμός τους είναι ο σκουπιδοτενεκές (ή, άντε και η βιβλιοθήκη του Γιαγκάζογλου και του Καλαϊτζίδη - το ίδιο είναι εξάλλου…), τόσο και θα λαμβάνουν το απαραίτητο μήνυμα οι ιθύνοντες νόες της νεοταξίτικης και νεοεποχίτικης μεγαλοδιαστροφής, καθώς και τα κατά τόπους διάσπαρτα, αλλά πολυπληθή γιουσουφάκια τους (είτε πρόκειται για συνειδητούς συνοδοιπόρους, είτε απλώς για «χρήσιμους ηλίθιους»).
     Όσο για τους (ακόμη) μακαρίως καθεύδοντας (κληρικούς τε και λαϊκούς, γονείς, εκπαιδευτικούς ή σκέτο πολίτες), καιρός κάποια στιγμή να πάψουν επιτέλους  να κρατούν το κεφάλι τους χωμένο στην άμμο, ξεγελώντας εαυτούς και αλλήλους και βαυκαλιζόμενοι ότι (και εδώ) «ουδείς λόγος ανησυχίας υφίσταται». Καιρός ν’ αρχίσουν επιτέλους να…υποψιάζονται ότι έχουμε προ πολλού πλέον εισέλθει σε φάση ολοένα και πιο απροκάλυπτου πνευματικού παιδομαζώματος, σε συνθήκες απηνούς διωγμού και συνεπώς σε όλο και μεγαλύτερη ανάγκη για ένα νέο…Κρυφό Σχολειό. Όσο περισσότεροι το καταλάβουν αυτό, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η αντίδραση.
      Και φυσικά καλό είναι πάντα να θυμόμαστε ότι, όσο σημαντικό κι αν είναι το δέντρο, δεν πρέπει να χάνουμε από τα μάτια μας το δάσος. Γιατί βέβαια το θέμα των σχολικών βιβλίων των Θρησκευτικών δεν είναι μεμονωμένο. Είναι απλώς μία πλευρά της ευρύτερης απόπειρας απονεύρωσης, αποχρωματισμού και αποσύνθεσης του πάλαι ποτέ ορθόδοξου λαού μας, ώστε να σβήσει κι αυτός μέσα στον επί πολλές δεκαετίες προετοιμαζόμενο παγκοσμιοποιημένο πολτό της Νέας Τάξης και της Πανθρησκείας. Ας μην ξεχνάμε ότι τα βιβλία κινούνται ακριβώς στην ίδια στόχευση με τις λοιπές οικουμενιστικές δράσεις των τελευταίων χρόνων και προωθούν και αυτά με τη σειρά τους την εξοικείωση των μικρών παιδιών (αλλά και των μεγαλυτέρων) με τους θεολογικούς διαλόγους των δήθεν χριστιανικών Εκκλησιών, καθώς και τον ευρύτερο θρησκειακό συγκρητισμό, ως κάτι όχι απλώς φυσιολογικό, αλλά και αναγκαίο. Και είναι επίσης μέρος όλης αυτής της άθλιας νεοεποχίτικης παγκόσμιας ατζέντας, με τον περιβόητο «σεβασμό του διαφορετικού» (όπου ως σεβασμός εννοείται βεβαίως η φασιστική αποθέωση κάθε είδους διαστροφής και η ταυτόχρονη εξουθένωση κάθε αντίθετης άποψης και στοιχειώδους αντίδρασης ως σκοταδιστικής μισαλλοδοξίας), την ομοφυλοφιλία και την επιλογή φύλου, τον εθνομηδενισμό, τη δήθεν ζωοφιλία, τη μεταναστολαγνεία, τη δήθεν πρόοδο και δημοκρατία (όπου υπό τους όρους νοείται απλώς η ιδεολογική τρομοκρατία κάποιων θλιβερών μειοψηφιών και των επαγγελματιών ινστρουχτόρων τους σε βάρος των πολλών). Όλα αυτά, που μέρα τη μέρα εισβάλλουν όλο και πιο έντονα στις ζωές μας, εσχάτως δε και με απερίγραπτα νομοθετήματα νοσηρών εγκεφάλων, είναι μάλιστα ήδη από καιρό παρόντα σε διάφορες μορφές (περισσότερο ή λιγότερο κεκαλυμμένες) και στα σχολικά βιβλία και ενσταλάζουν εδώ και χρόνια το πνευματικό τους δηλητήριο στις ψυχές των παιδιών.
     Αυτός ο συνολικός και πολυμέτωπος πόλεμος βρίσκεται εν εξελίξει και εφεξής θα γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Εμείς συνεπώς τι θα κάνουμε; Την ώρα που θα εντείνεται απροκάλυπτα η απόπειρα κάποιων για τον ολοσχερή αφανισμό όλων όσων γνωρίζουμε, πιστεύουμε και τιμούμε, όλων όσων αποτελούν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας, όλων όσων συνθέτουν εν τέλει την ίδια την ουσία μας, εμείς θα παραμείνουμε απαθείς;
     Η ερώτηση (οφείλει να) είναι σαφέστατα ρητορική, άρα και η απάντηση ξεκάθαρη. Καιρός για ανένδοτο αγώνα, όσο πιο μαζικά και συντονισμένα γίνεται. Δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες και άλλοθι, ούτε και χώρος για άλλες αυταπάτες.

     Στώμεν καλώς, λοιπόν. Και βέβαια - ειδικά σε αυτή την περίπτωση - στώμεν άνευ φόβου…

Π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗΣ: ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ



Εκπομπή "Εκκλησία και Κόσμος" της Μητροπόλεως Κασσανδρείας στο κανάλι Atlas TV που μεταδόθηκε την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017.