ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ΟΣΙΟΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ: Η ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ!


Άγιος Ισαάκ ο Σύρος: Η πολυχρόνια υπομονή οδηγεί στην ταπείνωση. Η ταπείνωση οδηγεί στην υγεία της ψυχής. Η υγεία της ψυχής στη γνώση του Θεού. Η γνώση του Θεού, στην αγάπη του Θεού. Και τέλος, η αγάπη του Θεού, στη χαρά του Θεού, τη γλυκύτερη όλων!

ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ


ΝΑ ΛΕΤΕ: ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!


Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΤΙΘΕΤΗ Η ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ

Θέσεις της Π.Ε.Ε.-ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε. για το Σχέδιο Νόμου «Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου - άρθρο 3- Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού».


ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:






ΑΓΙΟΣ ΝΕΙΛΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ: ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ



Προφητείες του Αγίου Νείλου του Μυροβλύτου
που «φωτογραφίζουν» με απόλυτη ακρίβεια τις ημέρες που ζούμε..!!

ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ: Romfea.gr

ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



1. Ἡχητικὸ ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, με θέμα: «Τὸ ἐκπαιδευτικὸ πρόβλημα». Ἐγινε στὴν Ἀθηνα τὸν Ἰανουάριο τοῦ 1958

2. Βιντεοσκοπημένο ὰπόσπασμα ομιλίας τοῦ μαχήμου ὲκπαιδευτικοῦ κ. Δημητρίου Νατσιό, καλεσμένο ὰπό το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων τοῦ Δημοτικοῦ τῆς περιοχῆς Βαθυλάκου Κοζάνης στις 4/10/2017.
Ὁ κ. Δημ. Νατσιός παρουσίασε μια σειρά νέων βιβλίων τοῦ Δημοτικοῦ (Θρησκευτικῶν & Γλώσσης), που προκαλεῖ φρίκη το περιεχόμενό τους. Το Ὑπουργεῖο Παιδείας στοχοποιεῖ τα Ἑλληνόπουλα τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδος, για να τα ἀποπροσανατολίσει, να τα διαστρέψει και να τα διαφθείρει και να τα καταστρέψει!!!

ΕΥΔΟΞΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΒΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΪΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΙΕΡΩΝ

Ὑποβάθμιση βαθμῶν καί ἀποϊεροποίηση ἱερῶν
Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος - Θεολόγος

«Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμ­μεναι ἄλλων» (=Πάντα νά ἀριστεύεις καί νά ξεπερνᾶς τούς ἄλλους), ἀντηχεῖ στούς αἰῶνες ἡ ὁμηρική ἰαχή-συμβου­λή, πού ἔδωσε ὁ Ἱππόλοχος ἀπό τή Λυ­κία στόν γιό του Γλαῦκο πρίν φύγει γιά τήν Τροί­α, νά πολεμήσει τούς Ἕλ­λη­νες (Ζ, 208). Ἔκτοτε μέχρι καί σήμε­ρα τά παιδιά ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων μάθαιναν νά καλλιεργοῦν τήν ἅμιλλα. «Τὰ ἀγαθὰ κόποις κτῶνται». Καί ἀναγνώριζαν αὐ­τόν πού προσπαθοῦσε καί διακρινόταν.

 Στίς ἡμέρες μας ὅμως αὐτό πού φαινόταν αὐτονόητο, ἀποδομεῖται -γιά μιά ἀκόμη φορά σέ περίοδο θέρους- μέ τό νέο προεδρικό διάταγμα (79/ΦΕΚ 109/1 Αὐγούστου 2017, ἄρ.3), τό ὁποῖο προβλέπει: «Σημαιοφόροι, παραστάτες καί ὑπεύθυνοι γιά τήν κατάθεση στεφάνου ὁρί­ζονται μαθητές τῆς ΣΤ΄ τάξης... Ἡ ἐ­πιλο­γή σημαιοφόρων, παραστατῶν καί ὑ­πευ­θύνων κατάθεσης στεφάνου πρα­γματο­ποιεῖται μέ κλήρωση ἀνάμεσα στό σύνο­λο τῶν μαθητῶν τῆς τάξης». 
 Πρόκειται γιά μία ἀντιπαιδαγωγική ἀπόφαση, πού ὑπονομεύει φανερά τήν ἀξία τῆς ἀριστείας καί τή δύναμη τῆς εὐ­γενοῦς ἅμιλλας καί τίς ἀντικαθιστᾶ μέ τήν ἐπιβράβευση τῆς ἥσσονος προσ­πάθειας καί τῆς ψευτο-ἰσότητας. Ἐπι­πλέ­ον, ἀποτυπώνει τήν ἀδυναμία τῶν ἰθυνόντων νά ἀντιληφθοῦν τή σημασία πού ἔ­χει ἡ ἐπιβράβευση τῶν ἀρίστων μέ τήν τιμή νά φέρουν τό ἐθνικό σύμβολό μας, ὅπως γινόταν μέχρι καί τό τελευταῖο σχο­λικό ἔτος. Πράγματι, γιά τόν μαθητή, πού σκέφτεται ὅτι ἡ σημαιοφορία εἶναι μέγιστη τιμή καί ἀκολουθεῖ ὡς διάκριση γιά τήν προσπάθεια τήν ὁποία καταβάλλει, ὁ λογισμός αὐτός ἔχει σημαντική παιδευτική ἀξία• λειτουργεῖ ὡς κίνητρο γιά τή μελέτη του. 
 Ἀσφαλῶς, μέ τά νέα μέτρα πρόδηλο εἶναι τό χτύπημα στήν ἀριστεία. Τό δημόσιο σχολεῖο, προφανῶς, ἀρκεῖται στό νά παράγει «μετριότητες», σύμφωνα μέ τά πρότυπα τῆς ἐκπαίδευσης τῆς ἀμά­θει­ας. Ἔτσι, τό μήνυμα πού περνᾶ στή νέα γενιά εἶναι ὅτι δέν χρειάζονται προσ­πά­θεια καί προσωπικός ἀγώνας γιά τήν ἐπιτυχία καί τήν καταξίωση, ἀλλά μόνον τύχη. Δικαιολογημένα παρατηροῦσε ἡ γαλλίδα ἑλληνίστρια Ζακλίν ντέ Ρομιγύ: «Ἡ πολιτεία ἀκολου­θεῖ, δυστυχῶς, τόν χειρότερο δρόμο, κατεβάζει τό ἐπίπεδο τῶν σπουδῶν. Ἀντί νά τό ὑ­ψώσει ἐκεῖ πού μποροῦν νά φτάσουν οἱ λίγοι καλοί, τό κατεβάζει ἐκεῖ πού φτάνουν οἱ πολλοί κακοί. Τό νά κάνεις ἐκ­πτώσεις στήν ἐκ­παίδευση δέν εἶναι δη­μοκρατική ἰδέα... Ἡ δημαγωγική τάση γιά ἐπιείκεια πρός τούς πολλούς πηγάζει ἀπό τήν ἀλλαγή τῶν ἀνώτατων στόχων τῆς παιδείας, πού πρέ­πει νά μένουν ἀναλλοίωτοι γιά ὅ­λους». 
 Ἡ σημαία, ἐξάλλου, συμβολίζει τούς ἀ­γῶνες καί τίς θυσίες τοῦ λαοῦ μας γιά τήν ἀνεξαρτησία του• παράλληλα ἐκ­φρά­ζει τήν ἐθνική μας ἑνότητα καί τή θρησκευτική μας πίστη, συνδέοντας ἄρ­ρηκτα πίστη καί πατρίδα. Μέ τό νέο ὅ­μως Π.Δ. ὑποβαθμίζεται ἡ σημαία ὡς σύμβολο. Τί ἀ­ξία ἔχει ἕνα σύμβολο, τό ὁποῖο “μπαί­νει” στήν κληρωτίδα, γιά νά τό φέρει κανείς σέ μία παρέλαση; Ἡ κλήρωση συνεπῶς δέν στρέφεται μόνον κα­τά τῶν ἀρίστων. Στόχο ἔχει κυρίως τή σημαία ὡς ἐθνικό σύμβολο -ἴσως ἐνοχλεῖ καί ὁ σταυρός-, πού εἶναι ταυτισμένο μέ τήν πορεί­α τοῦ ἔθνους. Αὐτό εἶναι τό πρῶτο καί βασικό πλῆγ­μα. Ἕνα ἔθνος ὅμως πού ἀ­ποδομεῖ τά σύμβολά του καί σφυροκοπᾶ τήν ἱστορία του εἶ­ναι σάν νά οἰκοδομεῖ τά θεμέλιά του ἐ­πάνω στήν ἄμμο.
 Στό νέο διάταγμα δέν προβλέπεται, ἐ­πίσης, ἡ παρουσία σημαιοφόρων καί παραστατῶν στίς ἐπίσημες δοξολογίες ἑορτασμοῦ τῶν ἐθνικῶν ἐπετείων. Ἔκ­δηλη εἶναι ἡ προσπάθεια στή συνείδηση τῶν παιδιῶν νά ἀποσυνδεθεῖ ἡ Ἐκ­κλη­σία ἀπό τούς ἐθνικούς ἑορτασμούς, ὅ-που καθιε­ρώ­θηκε νά εἶναι παροῦσα λόγῳ τῆς πα­­ράδοσής μας καί τῆς ἱστορίας μας ὡς μάρτυρας τῶν θυσιῶν γιά τήν ἐλευθερία τῆς πατρίδος μας. Φέρνουμε τίς σημαῖες  μέσα στούς να­ούς στίς ἐθνικές ἐπετείους, γιατί κάτι ἀντίστοιχο συνέβη μέ τά λά­βα­ρα κατά τή διάρκεια τῶν ἐ­παναστατι­κῶν ἐξε­γέρ­σεών μας. Ὅσοι δέν ἀντέχουν νά βλέπουν τή σημαία στίς ἐκκλησίες ἔ­χουν στό μυαλό τους ἄλλη πατρίδα καί ἄλλο ἔθνος• ὄχι πάντως τήν Ἑλλάδα. 
 Ἄλλο ἐπίμαχο σημεῖο διαλαμβάνει: «Ἡ σημαία παραμένει ἀνηρτημένη στόν ἱστό τοῦ σχολείου, ὅπως προβλέπεται σέ ὅλες τίς δημόσιες ὑπηρεσίες». Δηλαδή τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καταργεῖ ἀπό τά Δημοτικά σχολεῖα τήν ἱερή στιγμή κατά τήν ὁποία γινόταν ἡ ἔπαρση τῆς σημαί­ας, ἐνῶ τά παιδιά ἔψαλλαν τόν ἐθνικό ὕμνο μέ τό βλέμμα στραμμένο στή ση­μαί­α. Ἀ­πό πότε ὅμως τό Δημοτι­κό Σχολεῖο, πού πρέπει νά λειτουργεῖ ὡς λίκνο μέσα στό ὁποῖο γαλουχεῖται τό αὔριο καί ἡ ἐλπίδα τοῦ ἔθνους μας, μεταλλάχτηκε σέ  ἁπλή δημόσια ὑπηρεσία; 
 Τί λόγο θά δώσουμε στίς γενιές πού θά ἀκολουθήσουν; «Κριτές θά μᾶς δικάσουν οἱ ἀγέννητοι, οἱ νεκροί», ἐπιση­μαί­νει ὁ ἐθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμᾶς. Πῶς θά σταθοῦμε μπροστά στό κριτήριο τῆς ἱστορίας, μπροστά στούς φοι­τητές τοῦ ἱεροῦ Λόχου, πού θυσιάστηκαν στίς 7 Ἰουνίου 1821 στό Δραγατσάνι, προστατεύοντας τή σημαία, τόν εὔζωνα Κουκίδη, πού ἔπεσε ἀπό τόν ἱερό Βράχο τῆς Ἀκροπόλεως τυλιγμένος μέ τήν ἑλληνική σημαία τό 1941, τήν κυρά τῆς Ρῶ καί τήν κυρά τῶν Μαρασίων, πού μιά ζωή σήκωναν περήφανα τήν ἑλληνική σημαία, τούς ἥρωες τῆς Κύπρου Σολωμό Σολωμοῦ καί Τάσο Ἰσαάκ, πού ἔ­πεσαν γιά τή σημαία τό 1996; 
 Ἰδιαίτερη προσοχή χρειάζεται καί ἡ παράγραφος πού ἀφορᾶ στόν ἐκκλησιασμό. Βάσει τῆς μέ­χρι τώρα ἰσχύουσας νομοθεσίας ὁ ἐκκλησιασμός μποροῦσε νά πρα­γματοποιεῖται μία φορά τόν μήνα καί στά πλαίσια τῶν ἑορταστικῶν ἐκδηλώσεων. Στό νέο Π.Δ. ἀναφέρεται πώς μπορεῖ νά γίνεται στά πλαίσια τῶν ἑορτα­στικῶν ἐκδηλώσεων τῆς 28ης Ὀκτωβρίου, τῆς 25ης Μαρτίου, τῆς 17ης Νοεμβρίου, τῆς ἑορτῆς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν! Ἡ ἴδια ὅμως ἡ σχολική ζωή ἀποδεικνύει ὅτι δέν μπορεῖ νά πραγματοποιηθεῖ ἐκκλησιασμός τήν παραμονή τῶν ἐθνικῶν ἐπετείων, ἀφοῦ ὀργανώνεται σχολική γιορτή. Μήπως, τελικῶς, ἡ σχετική διάταξη ὁδηγεῖ τεχνηέντως στήν παντελῆ κατάργηση τοῦ σχολικοῦ ἐκκλησιασμοῦ; 

Ἄς μήν ἐφησυχάζουμε. Βαδίζουμε ὁλοταχῶς καί ἀπροκάλυπτα πρός ἕνα πλήρη ἀποχριστιανισμό καί ἀφελληνισμό τῆς παιδείας μας! Τό οὐδετερόθρησκο -καί ὄχι μό­νο- σχολεῖο εἶναι πιά ὑ­παρκτό. Ἡ εὐ­θύ­νη ὅλων μας εἶναι ἀνείπωτα μεγάλη!

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: «ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ… ΟΥΡΑΓΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ»;

«Γιατί θέλετε… ουραγό την Ορθοδοξία στα σχολικά βιβλία»;
Άρθρο του Νίκου Νικολόπουλου (*)

Φουντώνουν οι αντιδράσεις για τα βιβλία των Θρησκευτικών, επειδή υποβαθμίζεται η Χριστιανική θρησκεία έναντι άλλων θρησκειών που αντιμετωπίζονται με περισσή σπουδή και ευαισθησία από το Υπουργείο Παιδείας.

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Έλληνες πολίτες, καθώς και οι εκκλησιαστικές οργανώσεις, υποστηρίζουν τεκμηριωμένα ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση ανάμεσα στους ορθόδοξους και τους ετερόδοξους και ετερόθρησκους μαθητές, καθώς οι θρησκευτικές κοινότητες στην Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, ρωμαιοκαθολικών και Ιουδαίων, έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα διδακτικά εγχειρίδια για την κατηχητική-ομολογιακή διδασκαλία της θρησκείας τους στα ελληνικά σχολεία, ενώ οι ορθόδοξοι, αν και πλειοψηφία, δεν έχουν τέτοια επιλογή για το ομολογιακό ορθόδοξο μάθημα Θρησκευτικών.
Τώρα, στη ζοφερή εποχή όπου προελαύνει η νεοταξική αποδόμηση και η Κυβέρνηση αποπειράται να αποσυνδέσει τους πολίτες από την Ορθοδοξία, οι θιγόμενοι συσπειρώνονται και μετέρχονται όλους τους νόμιμους τρόπους για να διατηρήσουν αυτά που έχουν κατακτήσει με θυσίες και προστατεύονται από τις διατάξεις του Συντάγματος.
Ήδη, η αναστάτωση έχει προσλάβει πανελλαδικές διαστάσεις, καθώς γονείς μαθητών επιστρέφουν τα βιβλία, αρνούμενοι να διδαχθούν τα παιδιά τους το περιεχόμενό τους.
Πρόκειται για μία πανελλαδική πρωτοβουλία, η οποία στην Κρήτη έχει ήδη πάρει σάρκα και οστά, όπως ανέφερε μιλώντας στο “Ράδιο Κρήτη” ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Υποστηρικτών των Ελληνικών και Χριστιανικών Ιδεών, Αντώνης Ιερωνυμάκης.
Η πρωτοβουλία έχει εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως στη Θεσσαλονίκη, και σιγά σιγά φαίνεται να εξαπλώνεται σ’ όλη τη χώρα. Τα βιβλία χαρακτηρίζονται “ακατάλληλα”, γιατί “παρουσιάζουν μονόπλευρα θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους που ωθούν σε φανατισμό, ρατσισμό και μίσος”.
Με τα παρόντα βιβλία θρησκευτικών δεν μαθαίνουν οι μαθητές ούτε τα στοιχειώδη για την Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή. Αντίθετα μάλιστα παρέχεται με αυτά πληθώρα υλικού που αφορά σε άλλες θρησκείες και δόγματα και επιφέρουν γνωσιολογική σύγχυση στους μαθητές, ενώ δεν εμβαθύνουν και δεν εμπνέουν προς την Ορθόδοξη Πίστη. Κρίνονται λοιπόν ανεπαρκή και ακατάλληλα προς την επίτευξη της νόμιμης αποστολής τους. Ως εκ τούτου, δεν ανεχόμαστε ως Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος την άνιση μεταχείριση των Ορθοδόξων Χριστιανών σε σχέση με τις άλλες θρησκευτικές κοινότητες στη Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, καθολικών και Ιουδαίων Ελλήνων πολιτών που έχουν την ευχέρεια βάσει των νόμων 4235/2014 άρθρο 68 και 4386/2016 άρθρο 55 να επιλέγουν τα θρησκευτικά τους εγχειρίδια για την ομολογιακή διδασκαλία τους στα σχολεία, τακτική που αντίκειται στην Αρχή της Ισότητας κατ’ άρθρο 4 παρ.1 του Συντάγματος.
Μετά ταύτα, καλείται το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει τα παράνομα και ακατάλληλα βιβλία θρησκευτικών από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και να επαναφέρει τα παλαιά θρησκευτικά εγχειρίδια, που είναι δοκιμασμένα και αποδεκτά από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Εν κατακλείδι, με άλλα λόγια, πρέπει να γίνει σεβαστή επιτέλους η Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου, που ρητά ορίζει ότι κάθε Κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του παιδεία, σύμφωνη με τις θρησκευτικές-φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους.

(*) Ο Νίκος Νικολόπουλος είναι ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαΐας και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ



Ο Γιώργος Μπαμπινιώτης για τα νέα Θρησκευτικά, την πρωινή προσευχή και τον εκκλησιασμό των μαθητών.

Από newsbomb.gr

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΧΑΪΝΗΣ

Οι φάκελοι μαθητών και τα Θρησκευτικά

Κύριε διευθυντά
Στην εφημερίδα της 20ής/9/2017 διάβασα ρεπορτάζ υπό τον τίτλο: «“Κέντρα” πιέζουν για τα Θρησκευτικά – προτρέπουν γονείς να ζητήσουν από το υπουργείο Παιδείας την αλλαγή της ύλης».
Εάν κανείς μετά προσοχής διαβάσει το ρεπορτάζ, και ιδιαίτερα το υπόμνημα γονέως που πρέπει να στείλουν οι γονείς στο υπουργείο Παιδείας, εγείρονται τα ακόλουθα:

1. Σύμφωνα με το άρθρο 3, παρ. 1 του Συντάγματος η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα «είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού…». Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 2 η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

 2. Σύμφωνα με αυτά που γράφει η «Καθημερινή» με την καταγγελία γονέα μαθητή «ο φάκελος περιέχει υλικό από διδασκαλίες πολλών θρησκειών και επιφέρει σύγχυση στην ορθόδοξη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση του παιδιού του…».
 Πήρα από το σχολείο τους φακέλους του μαθήματος της Θρησκειολογίας εκάστης τάξεως, έκαστος άνω των 160 σελίδων, και οι οποίοι έχουν διάφορες επιγραφές και απαράδεκτα και εξωφρενικά εξώφυλλα και εσώφυλλα.
 Αναφέρω: Α΄ Γυμνασίου γράφει: Η θρησκεία στη ζωή, στην ιστορία, στον πολιτισμό. Πορεία και ανάπτυξη. Β΄ Γυμνασίου γράφει: Η θρησκεία στη ζωή, στην ιστορία και τον πολιτισμό. Πορεία μέσα από αντιθέσεις. Ας μη συνεχίσω για τις υπόλοιπες τάξεις. Για το περιεχόμενο των φακέλων αυτών άλλοι είναι αρμόδιοι. Τα εγκεκριμένα βιβλία των Θρησκευτικών καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τους φακέλους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του υπουργείου Παιδείας.
 Θα συνιστούσα στους γονείς των μαθητών, όσοι επιθυμούν, να συγκεντρωθούν και να αναθέσουν σε δικηγόρο, γνώστη του διοικητικού δικαίου και να προσφύγουν στο ΣτΕ με δύο (2) αιτήσεις. Την πρώτη, με την οποία θα προσβάλουν την απόφαση της κυβέρνησης να αντικαταστήσει τα βιβλία των Θρησκευτικών με αυτά της Θρησκειολογίας, χωρίς να υπάρχει νομική κάλυψη, και τη δεύτερη που θα ζητά την αναστολή της διδασκαλίας της Θρησκειολογίας μέχρι να εκδικασθεί η υπόθεση. Και τούτο διότι, έως ότου εκδικασθεί από το ΣτΕ η υπόθεση, θα έχει λήξει το σχολικό έτος.

Στην περίπτωση αυτή η κυβέρνηση ενήργησε παράνομα για τους εξής λόγους:
α. Αντικατέστησε το μάθημα των Θρησκευτικών με αυτό της Θρησκειολογίας, κατά τρόπο παραπλανητικό, χωρίς νομοθετική ρύθμιση και για την οποία γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να κάνει.
β. Δεν προκήρυξε διαγωνισμό, σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία, να συμμετάσχουν και άλλοι στη συγγραφή των βιβλίων αυτών.
γ. Δεν ανακοίνωσε, το σπουδαιότερο όλων, το περιεχόμενο του μαθήματος της Θρησκειολογίας. Ετσι ο καθένας στους φακέλους έγραφε ό,τι ήθελε!
δ. Αυτοί οι πολυάριθμοι «συγγραφείς» εκάστου φακέλου είναι φαινόμενο πρωτόγνωρο για την εκπαίδευση!
ε. Γιατί το υπουργείο ενήργησε παρά την αντίθετη άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος, παραβιάζοντας το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος;
στ. Γιατί το ονόμασε «φακέλους», ενώ είναι κανονικά βιβλία και το μάθημα και οι εξετάσεις στα σχολεία γίνονται βάσει αυτών; η. Γιατί τα βιβλία των Θρησκευτικών δεν εκτυπώθηκαν –ούτε ένα– και τα βιβλία της Θρησκειολογίας εκτυπώθηκαν στο ένα εκατομμύριο αντίτυπα;

 Προκαλώ τον υπουργό Παιδείας να πάει το ν/σ για τη Θρησκειολογία στη Βουλή και αν μπορεί να το ψηφίσει. Αυτό είναι το πιο τίμιο! Μου κάνει εντύπωση τι θα πουν στον κ. Π. Καμμένο, που από αυτόν στέκεται η κυβέρνηση: Ας μην τον εμπαίζουν… Τέλος, η Ιεραρχία της Ελλάδος να λάβει μια σθεναρή και αυστηρή απόφαση τον Οκτώβριο που θα συγκληθεί.

Ιωάννης Θ. Χαΐνης  Ομ. καθηγητής Ε.Μ. Πολυτεχνείου