ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΑΓΚΑΡΗ, ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΠΕΘ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ



Ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, Γενικός Γραμματέας της ΠΕΘ, απευθύνει χαιρετισμό στην μεγαλειώδη παλλαϊκή, ειρηνική συγκέντρωση - πορεία διαμαρτυρίας: Λέμε ΟΧΙ στα νέα Θρησκευτικά, που πραγματοποιήθηκε από το Δημαρχείο Αμαρουσίου προς το Υπουργείο Παιδείας, στις 23/10/2017


ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ (23.10.2017)

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΤΟΜΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017)

Μεγαλειώδης διαδήλωση χιλιάδων ατόμων -η μεγαλύτερη που έχει διεξαχθεί μέχρι σήμερα στο Μαρούσι- που διοργάνωσαν με επιτυχία η Εστία Πατερικών Μελετών, η Ενωμένη Ρωμηοσύνη, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων και η Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων, με βασικό αίτημα την κατάργηση των βιβλίων των Θρησκευτικών,


που μετατρέπουν το μάθημα των Θρησκευτικών από μάθημα ομολογιακό, σε απλή Θρησκειολογία, ξεκίνησε από το Δημαρχείο του Αμαρουσίου στις 5μ.μ. προς το Υπουργείο Παιδείας. Συμμετείχαν πλήθος φορέων και οργανώσεων που διαδήλωσαν ειρηνικά, αλλά και σθεναρά, υπέρ της καταργήσεως των εκτρωματικών βιβλίων Θρησκευτικών όλων των βαθμίδων του Ελληνικού Σχολείου, που επέβελε το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να προϋπάρξει διάλογος για την συγγραφή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και κυρίως με την Εκκλησία.

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!


ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΙΑ!


Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Κ.Κ.ΚΟΣΜΑΣ: ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ, ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

Δέν προλάβαμε νά ἀναπνεύσουμε ἀπό τό ψηφισθέν αἰσχρό νομοθέτημα περί ἀλλαγῆς τοῦ φύλου, ἀπό τήν ἡλικία μάλιστα τῶν 15 ἐτῶν, καί ἰδού μιά νέα βλασφημία, μεμιγμένη μέ αἰσχρότητα, παίζεται στήν πατρίδα μας ὡς θεατρικό ἔργο. 

Ἡ παράσταση φέρει τόν προκλητικό τίτλο «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου». Ἡ παράσταση αὐτή ὑβρίζει μέ χυδαιότητα τά θεῖα πρόσωπα τῆς πίστεώς μας, τόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό καί τήν Πάναγνο Αὐτοῦ Μητέρα, τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία μας. Στήν νέα αὐτή βλασφημία κατά τῆς πίστεώς μας δέν πρέπει νά μείνουμε ἀδιάφοροι, ὅπως δέν θά μέναμε βέβαια ἀδιάφοροι, ἄν ἔβριζαν ἐμᾶς ἤ οἰκεῖα μας ἀγαπητά πρόσωπα. Ἀλλά ἀσυγκρίτως ἀνώτερος ἀπό τά ἰδικά μας ἁμαρτωλά πρόσωπα εἶναι ὁ Θεός μας, εἶναι ἡ πίστη μας, τήν ὁποία πρέπει νά ὁμολογοῦμε, ὅταν προσβάλλεται. Ἡ σιωπή καί ἡ ἀπάθειά μας, ὅταν ὑβρίζεται ἡ πίστη μας, δείχνει τήν ἀδιαφορία μας, δείχνει ὅτι δέν ἔχει μιλήσει δυνατά στήν καρδιά μας ἡ ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ.
Ὅπως ἐνόησα τό βλάσφημο αὐτό ἔργο, ὁ συνθέτης του θέλει νά δώσει σ᾽ αὐτό καί φιλοσοφικό ἐπικάλυμμα, διά νά ἐντυπωσιάσει τάχα. Κατά βάθος στό ἔργο του ὁ συνθέτης ἀμφισβητεῖ τό καλό, ὅπως καί τό κακό, καί δέχεται ὅτι τό καλό ἔχει μέσα του κακό, ὅπως καί τό κακό ἔχει μέσα του τό καλό. Δηλαδή δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό. Αὐτό ὅμως ἀντιτίθεται σφόδρα πρός τήν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία παρουσιάζει κεχωρισμένα τό καλό καί τό κακό, λέγοντάς μας νά ἀποφεύγουμε τό κακό καί νά πράττουμε τό καλό. Τό ἔργο συγχέει αὐτά τά δύο καί ἐνθυμούμεθα ἐδῶ τόν λόγον τοῦ προφήτου Ἠσαΐου, ὁ ὁποῖος λέγει «οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος» (Ἠσ. 5,20). Ἡ Ἐκκλησία τόν πεπτωκότα κακό ἄνθρωπο μέ τά ἱερά της Μυστήρια τόν κάνει ὄχι ἁπλῶς καλό, ἀλλά ἅγιο. Ἡ Ἐκκλησία μας ἔχει ἁγίους καί πρώτιστα πάντων τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία. Ἐπειδή ὅμως βάση τοῦ ἔργου εἶναι, ὅπως εἴπαμε, ὅτι δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό, ὁ συνθέτης τοῦ ἔργου παρουσιάζει τόν διάβολο νά μιγνύεται σαρκικά μέ τήν Μαρία, ὅπως τήν λέει (πρόκειται ἀσφαλῶς γιά τήν Παναγία μας). Τό καταλαβαίνετε τώρα, ὦ χριστιανοί, ὅτι τό ἔργο εἶναι καί βλάσφημο καί αἰσχρό συνάμα. Ἐδῶ βλέπουμε ὅτι ὁ συγγραφέας κινεῖται στό παλαιό ἁμάρτημα πού ἐπέφερε τόν κατακλυσμό. Στήν μίξη δηλαδή τῶν καλῶν καί τῶν κακῶν, τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά (βλ. Γεν. 6,1). Γι᾽ αὐτό τό ἁμάρτημα εἶπε ὁ Θεός, «οὐ μή καταμείνῃ τό πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις, διά τό εἶναι αὐτούς σάρκας» (Γεν. 6,3). Καί ἦλθε ὁ κατακλυσμός. Ναί! Ὁ κατακλυσμός, γιά τόν ὁποῖο ὁμιλοῦν καί ἐξωβιβλικά κείμενα, ἔγινε γιά τήν μίξη τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά, τοῦ καλοῦ καί τοῦ κακοῦ, ὅπως τό θέλει τό βλάσφημο ἔργο, τό ὁποῖο παίζεται στήν ἁγιασμένη πατρίδα μας.
Ἐμεῖς, ὡς τοπική Ἐκκλησία Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως, κλῆρος καί λαός, ἐκφράζουμε τόν πόνο μας καί τήν ἀγανάκτησή μας πρός τό ἔργο αὐτό. Ἀκόμη δέ ἐκφράζουμε καί τόν φόβο μας, μή μᾶς ἐγκαταλείψει ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ γι᾽ αὐτά τά ἄνομα καί αἰσχρά πού συμβαίνουν στήν ὀρθόδοξη χώρα μας, μέχρι σημείου ἡ ἀνηθικότητα νά θεσπίζεται ὡς νόμος καί νά κυβερνᾶ, καί μέχρι σημείου – ὅπως τό κάνει καί τό αἰσχρό ἔργο πού παίζεται – νά συμπλέκουν τήν αἰσχρότητα μέ τά Τίμια καί Ἁγιασμένα Πρόσωπα τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Παναγίας μας, χωρίς μάλιστα νά ἀκούεται καί ἡ ἔντονη διαμαρτυρία τῶν χριστιανῶν, κληρικῶν καί λαϊκῶν.

† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Του Αλέξανδρου Καλαφάτη

Ο ιρανικής καταγωγής συγγραφέας Saeed Aghajan είναι ένας άνθρωπος κυνηγημένος μέσα στην ίδια του τη γειτονιά, στο κέντρο της Αθήνας. Όσο παράξενο και αν ακούγεται για την εποχή μας, ο λόγος είναι ότι αλλαξοπίστησε.
Το «Έθνος Σαββατοκύριακο» συνάντησε τον Saeed την περασμένη Τετάρτη στην πλατεία Συντάγματος. Μιλούσε φαρσί (περσική γλώσσα) και ελάχιστα ελληνικά. Με τη βοήθεια μεταφραστή βρήκε το θάρρος να αφηγηθεί την ιστορία του: «Μεγάλωσα στο Ιράν. Σε έναν τόπο όπου κυριαρχεί το Ισλάμ. Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη για τα βιβλία. Άρχισα να διαβάζω Λένιν, Μαρξ, και τόσα άλλα αναγνώσματα. Είχα επιρροές από τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν κομμουνιστής. Το ίδιο μου άρεσε και η ιστορία. Σε νεαρή ηλικία αντιλήφθηκα ότι στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει πόλεμοι, κάποιοι εκ των οποίων σε βάρος της πατρίδας μου. Αν και μουσουλμάνος τότε ο ίδιος άρχισα να αμφισβητώ τα δόγματα από τα 24 μου χρόνια. Αρχικά έγινα αθεϊστής. Μετά άρχισα να γράφω βιβλία στο Ιράν, στα οποία ασκούσα κριτική στο Ισλάμ. Γρήγορα μπήκα στο στόχαστρο. Το καθεστώς συνέλαβε το 2010 τη γυναίκα μου με αιτία ένα βιβλίο μου με τίτλο 'Από την Ανατολή στη Δύση”».
Η στροφή του Saeed στον Χριστιανισμό έγινε στην Αγγλία, όπου είχε πάει να ζήσει ήδη από το 2008 για να αποφύγει τις διώξεις στην πατρίδα του. Εκεί, όπως λέει, ήρθε σε επαφή με χριστιανικές κοινότητες που του έδειξαν αγάπη και καλοσύνη. «Πολλοί μου έλεγαν ότι έγινα χριστιανός για να πάρω άσυλο. Αυτό δεν ήταν αλήθεια. Το αντίθετο έγινε. Πρώτα έγινα Χριστιανός και μετά ζήτησα άσυλο. Η πίστη δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ιδιοτέλεια. Στην Αγγλία συνάντησα Χριστιανούς που μου έδειξαν ότι στη ζωή μπορείς να βρεις ένα 'κέντρο', που για εμένα είναι πλέον ο Θεός».

Στην Αθήνα μετακόμισε αρκετά χρόνια αργότερα όταν και άρχισαν για εκείνον τα προβλήματα. Το χειμώνα του 2015 δέχθηκε άγρια επίθεση από περίπου 15 άτομα στην περιοχή του Μεταξουργείου. Τα χτυπήματα σε βάρος του ήταν τόσο δυνατά που χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα. Πριν λίγους μήνες ο Ιρανός συγγραφέας κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι Ιρανοί και Αφγανοί που ξέρουν ότι ασπάζεται την ορθόδοξη χριστιανική πίστη απειλούν ότι θα τον σκοτώσουν. Μετά από ενδελεχή έρευνα του Τμήματος Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της Ασφάλειας Αττικής ταυτοποιήθηκαν δύο Αφγανοί, οι οποίοι ζουν σε κατάληψη στο κέντρο της Αθήνας, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή κατά ζωής με την επιβαρυντική περίπτωση του αντιρατσιστικού νόμου.  Ο Saeed δηλώνει στο «Έθνος» ότι φοβάται για τη ζωή του, καθώς τα άτομα που του επιτίθενται πιστεύουν ότι αν σκοτώσουν κάποιον που αλλαξοπίστησε θα πάνε στο παράδεισο: «Το 2015 προσπάθησε να με σκοτώσει μία ομάδα με το όνομα 'Φωτιά'. Τα μέλη της είναι μουσουλμάνοι που κυνηγούν αυτούς που πρόδωσαν το Ισλάμ. Αφού το έκαναν μία φορά πιστεύω ότι θα το επαναλάβουν. Οι άνθρωποι αυτοί κυκλοφορούν ελεύθεροι, συνεπώς είναι λογικό να φοβάμαι. Δεν είναι κάτι απλό. Παρακολουθούν τι γράφω στο Facebook και καμιά φορά μπορεί να τους συναντήσω στο δρόμο. Είναι φανατισμένοι. Στην πατρίδα μου δεν μπορώ να γυρίσω. Βρίσκομαι στην μαύρη λίστα. Στην Ελλάδα έχω πάρει προσωρινή άδεια παραμονής και το επόμενο διάστημα θα ήθελα να βαφτιστώ. Η αλήθεια πάντως είναι ότι η εκκλησία με αντιμετωπίζει διστακτικά και χωρίς διάθεση για βοήθεια γιατί ξέρει ότι ήμουν μουσουλμάνος. Εγώ τους λέω να με εμπιστευτούν. Είμαι Χριστιανός...».

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ: «ΑΘΕΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 15»

Αποσπάσματα δηλώσεων Μητροπολίτου Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα στο τηλεοπτικό κανάλι« Ρωσσία 24.

Ο νόμος για τη νομιμοποίηση αλλαγής φύλου από την ηλικία των 15 ετών που εγκρίθηκε από το Ελληνικό κοινοβούλιο είναι «έγκλημα ενώπιον Θεού και ανθρώπων» και θα δούμε πολλές διαμαρτυρίες πιστών, δήλωσε ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων (DECR) του Πατριαρχείου Μόσχας.
Οι ενέργειες του Πρωθυπουργού της Ελλάδος Αλέξη Τσίπρα σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίαςέρχονται σε αντίθεση με τη γνώμη της πλειοψηφίας των Ελλήνων και με τις αρχές της θρησκευτικής παράδοσης που χαρακτηρίζει επί αιώνες τον Ελληνικό λαό.
«Ο κ. Τσίπρας, παρά το γεγονός ότι είναι Πρωθυπουργός ενός Ορθόδοξου κράτους, δεν κρύβει τις αθεϊστικές του πεποιθήσεις και το ότι για αυτόν η θρησκεία δεν σημαίνει απολύτως τίποτα», δήλωσε ο Ιεράρχης.
***
Μετάφραση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

ΠηγέςRUSSIA NEWS TODAY   και  ria.ru