ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΜΗΤΡ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΡΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ

Ἀγαπητέ μου,
1. Σοῦ εὔχομαι ὁλόκαρδα νά βρεῖς τόν Θεό, τόν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό καί νά γευθεῖς τήν γλυκειά Του ἀγάπη, ἀνώτερη ἀπό τήν ὁποία δέν ὑπάρχει ἄλλη. Ἔχουμε γίνει γιά τόν Θεό, φίλε μου, ὅπως τό ψάρι ἔγινε γιά τό νερό.

2. Τό ξεκίνημά σου γιά νά βρεῖς καί νά γευθεῖς τόν Θεό νά τό ἀρχίσεις μέ τήν προσευχή. Ὅταν ξυπνᾶς τό πρωΐ ἤ προτοῦ νά πλαγιάσεις τό βράδυ, πές τό«Πάτερ ἡμῶν». Εἶναι προσευχή πού ἔχουμε ἐντολή ἀπό τόν Ἴδιο τόν Χριστό νά τήν λέμε. Ἐπίσης ἀπό τήν προσευχή σου νά μήν ἀπουσιάζει ἡ Παναγία. Ἡ ὡραιότερη προσευχή στήν Παναγία, ποῦ σοῦ συνιστῶ νά τήν λές κάθε ἡμέρα, εἶναι ἡ ἑξῆς: «Θεοτόκε Παρθένε, χαῖρε Κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σοῦ. Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί καί εὐλογημένος ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν». Καί ἄν δέν ἔχεις χρόνο νά λές ἄλλες προσευχές, πές αὐτήν τήν πεντάλογη προσευχή, πού εἶναι καλύτερη ἀπό ὅλες: «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησέ με».

3. Ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ, αὐτός πού ἀγαπάει πραγματικά τόν Θεό, ἀγαπάει καί τόν συνάνθρωπό του καί θυσιάζεται γι᾽ αὐτόν. Ἡ Ἁγία Γραφή μᾶς λέει ὅτι οἱ κύριες καί μεγάλες ἀρετές εἶναι ἡ ἀγάπη στόν Θεό καί ἡ ἀγάπη στόν πλησίον. Καί ὅταν ἡ Ἁγία Γραφή λέει «πλησίον», ἐννοεῖ κάθε ἄνθρωπο, καί τόν ἐχθρό μας ἀκόμη. Καί ἡ ἀγάπη στόν πλησίον ἐκφράζεται μέ τήν οἰκονομική βοήθεια σ᾽ αὐτόν καί τήν συμπαράστασή μας στόν πόνο του καί τήν χαρά μας μέ τήν χαρά του. Ὡς μεγάλη ἀρετή, φίλε μου, ἡ Ἁγία Γραφή πάλι μᾶς λέει ὅτι εἶναι τό νά μήν κατηγοροῦμε κανέναν, ἀλλά νά ἀγαποῦμε ὅλους καί νά προσευχόμαστε γιά ὅλους. Τό δέ ὕψος τῆς ἀγάπης στόν πλησίον εἶναι τό νά συγχωροῦμε τούς ἐχθρούς μας καί νά προσευχόμαστε γι᾽ αὐτούς.

4. Ἀγαπητέ μου, μήν ξεχνᾶς ὅτι εἶσαι βαπτισμένος στήν Ἅγια Κολυμπήθρα καί εἶσαιὈρθόδοξος Χριστιανός. Ἀνήκεις στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἡ ὁποία ἔχει τήν ἀληθινή πίστη. Ρώτα, διάβασε καί θά δεῖς μόνος σου ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη μας εἶναι ἡ μόνη ἀληθινή.Ὑπάρχει ἕνα κίνημα πού λέγεται «Οἰκουμενισμός». Πρόσεχε μή σέ πλανήσει τό δόλιο αὐτό κίνημα. Εἶναι μιά μεγάλη αἵρεση, εἶναι «παναίρεση». Ἡ αἵρεση αὐτή θέλει νά ἑνώσει τήν ἀλήθεια τῆς πίστης μας μέ τά ψέματα τῶν ἄλλων θρησκειῶν, γιά ἀγάπη τάχα, γιά ἑνότητα τάχα. Ἀλλά, ὅπως τό καταλαβαίνεις, δέν μπορεῖ τό ψέμα νά ἑνωθεῖ μέ τήν ἀλήθεια, οὔτε τό φῶς νά ἑνωθεῖ μέ τό σκοτάδι. Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι μέ τό βάπτισμά μας ὁρκιστήκαμε ὅτι θά κρατήσουμε τήν πίστη μας, ὅπως μᾶς τήν παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀκόμη, ἀγαπητέ μου, καί ἄν ἔρθουν χρόνια, πού μᾶς βάλουν τό μαχαίρι στόν λαιμό γιά τήν πίστη μας, ἐμεῖς νά ποῦμε αὐτό πού ἔλεγαν οἱ ἅγιοι μάρτυρες: «Πιό βαθιά τό μαχαίρι• δέν ἀρνοῦμαι τήν ἀγάπη μου στόν Χριστό καί τήν Ὀρθόδοξη Πίστη μου».

5. Πρέπει νά βρεῖς, ἀδελφέ μου, ἕνα «παππούλη», ἕνα πνευματικό καθοδηγό, πού νά σοῦ λέει γιά τά ὡραῖα τῆς πίστης μας καί τήν μέθοδο πῶς νά βρεῖς καί πῶς νά ζήσεις τόν Θεό. Ἄν καί ἐγώ μπορῶ νά σέ βοηθήσω σ᾽ αὐτό, γράψε μου, σέ παρακαλῶ, ἕνα γράμμα καί θά σοῦ ἀπαντήσω.

Μέ πολλές εὐχές,
† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως,
Ἰερεμίας


ΠΗΓΗ: ΑΚΤΙΝΕΣ

ΑΝΟΙΑ, ΠΑΡΑΝΟΙΑ, ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ

Τὸ δῆθεν ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο ψηφίσθηκε. Εἶναι πλέον νόμος τοῦ κράτους. Τὸ Γ΄ θερινὸ τμῆμα τῆς Βουλῆς πῆρε πάνω του τὴν τρομερὴ εὐθύνη νὰ ἀντιταχθεῖ στὸ Εὐαγγέλιο καὶ νὰ ὀνομάσει τὸ σκοτάδι φῶς, τὴν καθυστέρηση πρόοδο, τὴν παράνοια λογική. Ταυτόχρονα κατέλυσε αἰώνιους πανανθρώπινους νόμους, ποινικοποιώντας τὴν ἐλευθερία τῆς ἐκφράσεως καὶ οὐσιαστικὰ ἀπαγορεύοντας τὴ σκέψη, κάτι ποὺ ἔχει συμβεῖ μόνο σὲ ἀπολυταρχικὰ καθεστῶτα. Αὐτὸ δὲν εἶναι παράνοια;

Ἡ ψήφιση ὅμως αὐτοῦ τοῦ τερατώ­δους νομοθετήματος μεθοδεύθηκε μὲ τέτοιο τρόπο ποὺ προσβάλλει τὴν ἀν­θρώ­πινη νοημοσύνη, ἀφοῦ ὁ ὑπουρ­γὸς Δικαιοσύνης, ὅπως ἐπίσημα ἀπὸ Ἱεράρχες καταγγέλθηκε, ­ἐνέπαιξε τὴν Ἱερὰ Σύνοδο ­ἀποστέλλοντάς της ἀτε­λὲς τὸ νομοσχέδιο καὶ ­ἀποδεχόμενος ὡς τροπολογία τὸ βασικότερο ὅλων τῶν θεμάτων ποὺ ἐνδιέφερε τὴ Σύνο­δο, αὐ­τὸ τῆς ἀπαγορεύσεως νὰ ­καταφέ­ρεται κάποιος ἐναντίον τῆς φρικια­στικῆς διαστροφῆς τῆς ­ὁμοφυλοφιλίας. Καὶ δι­ερωτᾶται κανείς: Πρόκειται γιὰ ­ἁ­­­πλὴ ἄνοια ἢ γιὰ κακόβουλο πολιτικὸ ­παι­­­­­­χνίδι;
Αὐτὸ τὸ ἀνελεύθερο νομοθέτημα ὁ δημοσιογραφικὸς κόσμος τὸ παρουσίασε ὡς κατάκτηση τῆς δημοκρατίας, ἐνῶ ἀποτελεῖ καθιέρωση φασισμοῦ καὶ προοίμιο ἐπιβολῆς παγκόσμιας δικτατορίας, ἀφοῦ φιμώνει τὸν ἐλεύθερο λόγο καὶ ποινικοποιεῖ τὴ σκέψη καὶ τὰ αἰσθήματα. Τὸ πιὸ σκοταδιστικὸ νομοθέτημα, ἀληθινὴ ἀναβίωση τῆς Ἱερᾶς Ἐξετάσεως, παρουσιάσθηκε ὡς πρόοδος! Αὐτὸ δὲν εἶναι σκοταδισμός;
139 Πανεπιστημιακοὶ Ἱστορικοὶ ἀπηύθυναν δραματικὴ ἔκκληση νὰ μὴν ψηφισθεῖ τὸ ἀντισυνταγματικὸ νομοθέτημα. Ἔγραψαν:
«Ἐκφράζουμε τὴ ρητὴ ἀντίθεσή μας μὲ μιὰ τέτοια διάταξη. Εἴμαστε ἀντίθετοι στὴ δίωξη ὅλων τῶν ‘‘ἀρνητῶν’’, ἀκόμη καὶ ἐκείνων τοῦ φριχτότερου ἐγκλήματος τοῦ 20οῦ αἰώνα, τοῦ Ὁλοκαυτώματος».
Ἐξηγοῦν δὲ ὅτι δὲν ἀμνηστεύουν τὰ ἐγ­κλήματα ἀλλὰ ἀντιδροῦν, διότι θεωροῦν πὼς «τέτοιες διατάξεις... πλήττουν καίρια τὸ δημοκρατικὸ καὶ ἀναφαίρετο δικαίωμα τῆς ἐλευθερίας του λόγου». Ἡ Βουλὴ ὅμως τοὺς ἀγνόησε. 
Ἔτσι ἡ Ἑλλάδα, μὲ τὸ τερατῶδες αὐτὸ νομοθέτημα ποὺ μᾶς ἐπιστρέφει στὴ σκοτεινότερη περίοδο τοῦ μεσαίωνα, εἰσῆλθε στὴ δραματικότερη περίοδο τῆς ἱστορίας της.
Δὲν ἔχει ἄραγε δίκαιο ὁ ἔγκριτος νομικὸς Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὅταν ὑποστηρίζει πὼς τὰ δύο συμπολιτευόμενα κόμματα ἔχουν καταντήσει «ἐξαίσια πτώ­ματα»;


Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

BRACO, Ο ΜΕΓΑΣ «ΑΓΙΟΣ» «ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ» ΤΗΣ ΜΕΓΑ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΠΛΑΝΗΣ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Η εκπομπή στις 13/10/2014 από ένα μεγάλο γερμανικό κανάλι. Η σκηνή σε ένα τεράστιο στάδιο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένα πλήθος παραληρεί καθώς περιμένει με αγωνία να εμφανιστεί ο «μεγάλος», ο μοναδικός ο άνθρωπος που «θεραπεύει» με ένα και μόνο βλέμμα κάθε αρρώστια κάθε «μα...ια», αυτός που πρόβαλε σαν ο νέος «σωτήρας» των πασχόντων και των απελπισμένων.

Πληρώνουν για να τον δουν και να του πούνε τα προβλήματα τους, πληρώνουν για να τους θεραπεύσει, πληρώνουν για το «θεραπευτικό του άγιασμα» που μοσχοπουλιέται σε χιλιάδες πιστούς, πληρώνουν για τον μέγα «άγιο θεραπευτή» που έχει γοητεύσει τα πλήθη στην Γερμανία, Ολλανδία και Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτός είναι ο Braco ο Κροάτης, μεγάλος «άγιος θεραπευτής» που τα ταμεία του κάνουν θραύση στις διάφορος περιοδείες του στην Δυτική Ευρώπη και τώρα στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου τρέχουν οι πιστοί για να τον προσκυνήσουν και να δεχτούν την «ευεργετική του ευλογία». Άλλο ένα φαινόμενο των καιρών και του Αντίχριστου.
Ο περίφημος αυτός Braco, που το όνομα του βγαίνει από την κροατική λέξη, Brah-tzo, που σημαίνει ο μικρότερος αδελφός, έχει χαρακτηριστεί από τους χιλιάδες οπαδούς του σαν, «An Extraordinary talent», δηλαδή ένα εξαιρετικό ταλέντο. Δεν έχει σπουδάσει τίποτα αλλά από το 1999 περίπου έχει αρχίσει να κάνει τις εμφανίσεις του σαν θεραπευτής σε ασθενείς που έπασχαν από το Aids. Πολύ γρήγορα καθιερώθηκε σαν ο μεγάλος θεραπευτής και μάλιστα αναδείχτηκε  και από εκείνη την γνωστή σατανική αίρεση των Scientologists, που τον αποκάλεσαν Master. Αλλά ο Braco δεν μοιάζει με τους μέχρι σήμερα εμφανισθέντες «ανταγωνιστές» του στην θεραπευτική. Αυτός είναι μοναδικό, όπως αναφέρουν οι πιστοί του, φαινόμενο. Και αυτό που τον ξεχωρίζει από τους άλλους, είναι ότι θεραπεύει μόνο με… ένα βλέμμα!!! Δηλαδή έχει ξεπεράσει όλους τους μέχρι σήμερα γνωστούς θεραπευτές. Με ένα και μόνο βλέμμα του, με ένα βλέμμα γεμάτο σημασία και φοβερή δύναμη, είναι ικανός να θεραπεύει την… οποιαδήποτε ασθένεια. Από το 2010 και μετά έχει κάνει θραύση στην Αμερική και έχει «θεραπεύσει» ακόμα και παράλυτους, όπως αναφέρουν οι πιστοί οπαδοί του, ενώ το χρήμα ρέει ασταμάτητα καθώς για να παρακολουθήσει κανείς μια θεραπευτική του παράσταση πληρώνει ακριβό εισιτήριο. Είναι το αντίτιμο για να έρθει κοντά στον μεγάλο αυτό «άγιο θεραπευτή». Εμφανίζεται σε μεγάλα στάδια στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα εισιτήρια προπωλούνται γιατί υπάρχει μεγάλη ζήτηση για να έρθουν να το δουν και φυσικά το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο για να τον πλησιάσουν από κοντά και να δεήσει να τους ρίξει το «θεραπευτικό» του βλέμμα που θα τους ευεργετήσει και θα θεραπεύσει τις παθήσεις τους. Η προβολή του μεγάλη από τα αμερικανικά ΜΜΕ. Ακόμα και η NewYork Tımes ασχολήθηκε με το φαινόμενο του «μεγάλου θεραπευτή» που μόνο με ένα βλέμμα είναι ικανός να… χαρίσει υγεία στους εκατοντάδες αρρώστους που τρέχουν να συρθούν πίσω από την πλάτη του για να τον ικετεύσουν μόνο να τους κοιτάξει. Από την εποχή του Edgar Cayce, όπως αναφέρεται, εκείνου του «θεραπευτή» που είχε κάνει θραύση το πρώτο ήμισυ του εικοστού αιώνα στην Αμερική και που, όπως λέγεται, είχε την ικανότητα να… «θεραπεύει» εξ αποστάσεως, δεν έχει εμφανιστεί κάποιος με παρόμοια θεραπευτική δύναμη στις Ηνωμένες Πολιτείες και γι’ αυτό έχει καταγοητέψει τα πλήθη που συρρέουν στις περιοδείες του. Αυτός είναι ο «μέγας θεραπευτής», ο Braco, ο Κροάτης «θεραπευτής» που εμφανίζεται  με πανάκριβα χρυσά δαχτυλίδια, χρυσά  ρολόγια και πανάκριβα περιδέραια στο λαιμό του!
Αλήθεια, πόσο μπορεί η διαβολική πλάνη να παρασύρει χιλιάδες που έχουν χάσει την πίστη τους, έχουν χάσει την θρησκευτική τους ταυτότητα και έχουν γίνει έρμαια του κάθε απατεώνα που τους σερβίρει ένα διαβολικό κακέκτυπο του Ίδιου, του Μόνου Μεγάλου Θεραπευτή της Βίβλου. Αλήθεια, πόσο μπορεί ο «έξω από εδώ» να γοητεύσει τα πλήθη που τον προσκυνούν και το πιο χειρότερο, να τους κάνει να πιστεύουν ότι είναι αυτός που περίμεναν για να τους θεραπεύσει ; Αλλά και αλήθεια πόσο λείπει η Ορθοδοξία από όλα αυτά ;  Για το τελευταίο όμως οι μόνοι υπεύθυνοι είμαστε εμείς οι ίδιοι. Εμείς οι ίδιοι που θέλουμε να ομολογούμε πως είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και έχουμε βουλιάξει στην καθημερινή μας μιζέρια ενώ το δηλητήριο του Οικουμενισμού επιδιώκει να μας ακυρώσει και να μας εξαφανίσει με τον πιο δόλιο τρόπο καθώς παράλληλα «στρώνει το χαλί» σε όλους αυτούς τους σατανικούς απατεώνες «θεραπευτές» του Διαβόλου.

Αλλοίμονο μας!

ΠΗΓΗ: ΑΚΤΙΝΕΣ

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

ΗΠΑ: Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Μια απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου έφερε τα πάνω κάτω στην εκπαίδευση των παιδιών στα σχολεία στην Φλόριντα. Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου όπως οι Χριστιανοί δίνουν την Βίβλο για να διδάσκεται στα παιδιά και οι άλλες θρησκευτικές ομάδες έχουν το δικαίωμα να πράξουν το ίδιο. 

Η απόφαση αυτή αφορά την επαρχία του Όραντζ Κάουντι στην Φλόριντα, αλλά πολλοί θεωρούν ότι είναι «πιλοτική» και μπορούν να την επικαλεστούν καταρχήν σε όλη την πολιτεία και στην συνέχεια σε όλες τις ΗΠΑ.
Έτσι λοιπόν το βιβλίο των Σατανιστών παραδόθηκε στα σχολεία και είναι έτοιμο προς διδασκαλία. Το βιβλίο ονομάζεται «Το μεγάλο βιβλίο των μικρών σατανιστών».

                       

ΠΗΓΗ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΛΑΕ

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ Ο ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΣ: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΟ!

Η συγκέντρωση του νου την ώρα της προσευχής.

Τι να κάνουμε, όταν ο νους μας τρέχει εδώ κι εκεί και δεν μπορούμε να τον συμμαζέψουμε στην προσευχή;
Όταν είμαστε μόνοι στο σπίτι, μπορούμε ν’ αναβάλουμε την έναρξη της προσευχής ή, αν έχουμε ήδη αρχίσει, να τη διακόψουμε για λίγο. Αν και ύστερα απ’ αυτό το μικρό διάλειμμα ο νους μας δεν συνεργάζεται με την προαίρεση μας, τότε δεν έχουμε παρά να του επιβάλουμε με τη βία, θέλει δεν θέλει, να συγκεντρωθεί στην προσευχή, σ’ όποιο βαθμό βέβαια είναι δυνατόν. Μέσα στην εκκλησία, πάλι, μερικές φορές δεν ακούμε ή δεν καταλαβαίνουμε όσα ψάλλονται, διαβάζονται ή εκφωνούνται. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, σταθείτε νοερά ενώπιον του Κυρίου και αφοσιωθείτε στην ευχή του Ιησού. Πρέπει να ξέρετε, πάντως, ότι στο ναό, κατά την τέλεση οποιασδήποτε ακολουθίας, και κατεξοχήν της θείας Λειτουργίας, κάθε λατρευτική πράξη, κάθε κίνηση έχει τη σημασία της. Όποιος, λοιπόν, γνωρίζει και κατανοεί τη σημασία κάθε πτυχής της τελετουργίας, συμμετέχει με επίγνωση στη σύναξη των πιστών και τρέφει την ψυχή του με το ουράνιο μάννα, που προσφέρεται άφθονα στα πνευματικά συμπόσια της εκκλησιαστικής λατρείας.
Η νύχτα, ιδιαίτερα οι μεταμεσονύκτιες ώρες, είναι το πιo κατάλληλο χρονικό διάστημα για προσευχή.

Πόσες μετάνοιες να κάνει κανείς, λέγοντας την ευχή;

Όσες θέλει, μικρές ή μεγάλες, ανάλογα με τη σωματική δύναμη και την ψυχική διάθεση του. Καλό είναι, πάντως, να καθορίσει έναν ελάχιστο αριθμό μετανοιών για κάθε μέρα και να τις εκτελεί με αυστηρή συνέπεια.
Το Ευαγγέλιο δεν είναι ανάγκη να το διαβάζετε όρθιος. Καθιστός το κατανοείτε καλύτερα, γιατί δεν κουράζεστε, κι έτσι η προσοχή σας συγκεντρώνεται στο ιερό κείμενο, χωρίς να μειώνεται η ευλαβική σας διάθεση. Όσο για τους Ψαλμούς, διαβάζετε όσους μπορείτε και επιθυμείτε. Έναν, δύο, τρεις ή περισσότερους…

Μπορείτε να κοινωνάτε συχνά, φτάνει να είστε κάθε φορά σωστά προετοιμασμένος.

Τί σημαίνει να έχουμε καθαρή συνείδηση ως προς τα υλικά πράγματα και αντικείμενα; Σημαίνει να μην κάνουμε κακή χρήση των πραγμάτων, αλλά να τα χρησιμοποιούμε συνετά και να τα συντηρούμε με τη μεγαλύτερη δυνατή επιμέλεια.

Η αδιάλειπτη μνήμη του Θεού

Θέλεις να μην ξεφεύγει ο νους σου την ώρα της προσευχής και της ακολουθίας; Αγωνίσου να θυμάσαι το Θεό κάθε στιγμή της ημέρας, είτε είσαι μόνος είτε μαζί με άλλους, στο σπίτι, στη δουλειά, στο δρόμο, παντού. Έτσι, και την ώρα της προσευχής ή της ακολουθίας στο ναό, ο νους σου θα είναι συγκεντρωμένος σ’ Εκείνον και ευλαβικά θα επικοινωνεί μαζί Του.

Πότε είναι ευάρεστη στο Θεό η προσευχή μας

Θυμηθείτε ότι η προσευχή δεν είναι λόγια και μετάνοιες, αλλά προσήλωση του νου και της καρδιάς στο Θεό. Είναι δυνατό να διαβάσετε όλες τις τακτές ακολουθίες της ημέρας και να εκτελέσετε όλες τις καθορισμένες μετάνοιες, αλλά η επαφή σας με το Θεό να είναι είτε εντελώς ανύπαρκτη είτε ασήμαντη, με το νου σκορπισμένο και την καρδιά κρύα. Έτσι κάνετε τον κανόνα σας, όχι όμως προσευχή. Μια τέτοια «προσευχή» είναι εφάμαρτη. Ο Κύριος να μας φυλάξει!
Με φόβο και τρόμο πρέπει να επιτελούμε τα έργα του Θεού -αυτό να το θυμάστε πάντα. Με κάθε τρόπο και μ’ όλη σας τη δύναμη προσπαθήστε να έχετε το νου σας στα λόγια της προσευχής ή, όπως λέει ο όσιος Ιωάννης ο Σιναΐτης, να κλείνετε το νου σας μέσα στα λόγια της προσευχής. Τη στιγμή που αρχίζετε να προσεύχεστε, πρέπει όλη σας η προσοχή να είναι συγκεντρωμένη στο Θεό και να μην απομακρύνεται απ’ Αυτόν…
Τότε μόνο να θεωρήσετε ότι προσευχηθήκατε καλά, όταν, τελειώνοντας, η ψυχή σας δονείται από συντριβή και αυτομεμψία. Στη διάρκεια της ημέρας προσπαθήστε, με την αδιάλειπτη προσευχή, να βρίσκεστε νοερά ενώπιον του Κυρίου κάθε στιγμή, όπως βρίσκονται οι άγγελοι. Εκείνοι Του προσφέρουν την ακατάπαυστη δοξολογία. Εμείς ας Του προσφέρουμε τη μετάνοιά μας.

Πότε εισακούεται από το Θεό η προσευχή μας

Να πως πρέπει να ζητάς κάτι από το Θεό: “Κύριε, Εσύ βλέπεις ότι χρειάζομαι το τάδε πράγμα ή ότι υποφέρω από τη δείνα συμφορά. Βοήθησε με, όπως ξέρεις και όπως θέλεις! Γενηθήτω το θέλημά Σου…”.
Μ’ αυτή την εσωτερική τοποθέτηση, να προσεύχεσαι πολύ. Όχι μια φορά, έστω και παρατεταμένα, ούτε για μια μέρα μόνο, αλλά για εβδομάδες, μήνες, χρόνια… Όλο να ικετεύεις, όλο να κραυγάζεις: “Κύριε, βοήθησε με! Κύριε, λύτρωσε με! ‘Ωστόσο, ας μη γίνει ό,τι θέλω εγώ, μα ό,τι θέλεις Εσύ”. Αυτό ακριβώς έλεγε και ο Χριστός στη Γεθσημανή, όταν προσευχόταν στον Πατέρα Του. Και η χήρα της ευαγγελικής παραβολής βρήκε τελικά το δίκιο της από τον άδικο εκείνο δικαστή, μόνο και μόνο επειδή δεν κουράστηκε να τον παρακαλάει για πολύν καιρό. Κάποιος σοφός είπε το λόγο τούτο: “Πρέπει να γίνεις φορτικός στο Θεό και στους άγιους Του!”.

Η δύναμη της προσευχής

Η δύναμη της προσευχής βρίσκεται όχι στον εξωτερικό τύπο της, αλλά στο περιεχόμενο, στο πνεύμα της.
Προσπαθείτε να βιώσετε την προσευχή. Αυτό ακριβώς είναι που χρειάζεται. Κάποιος από τους πατέρες λέει, πως, όταν προσευχόμαστε, πρέπει να αισθανόμαστε όπως οι υπόδικοι μπροστά στο δικαστή.
Ρώτησε κάποιος έναν ασκητή: “Πώς να στέκομαι στην προσευχή;” Κι εκείνος αποκρίθηκε: “Να στέκεσαι σαν σε κριτήριο, με το βλέμμα σου προσηλωμένο στα χείλη του Κυρίου, που την επόμενη κιόλας στιγμή -έτσι να πιστεύεις- θα προφέρουν την τελευταία απόφαση για σένα: “Έλα κοντά μου!’ ή ‘Φύγε μακριά μου’. Και να κραυγάζεις: ‘Κύριε, ελέησον!”.
Νομίζω, ακόμα, πως η ευχή του Ιησού είναι η καλύτερη και δυνατότερη προσευχή για κάθε περίσταση, μόνο που πρέπει να τη λέμε όχι μηχανικά, δίχως συναίσθηση, αλλά με συμμετοχή του νου και της καρδιάς.

(Αγ. Θεοφάνους του Εγκλείστου, «Ο δρόμος της ζωής»-επιλογές, Ι.Μ.Παρακλήτου)

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 20ΧΡΟΝΗΣ

                       

              Ο μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος 
μιλά για μία συγκλονιστική μεταθανάτια εμπειρία 20χρονης.

Αν θέλετε να ακούσετε αμέσως την περιγραφή πηγαίνετε στο 2:30 του βίντεο.

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΗΘΙΚΗΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Την αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής της Γερμανίας με το σκεπτικό ότι το κράτος δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύει τις σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε αδέλφια διαφορετικού φύλου.  
«Το ποινικό δίκαιο δεν είναι το κατάλληλο μέσο για να διατηρηθεί ένα κοινωνικό ταμπού. Το θεμελιώδες δικαίωμα ενήλικων αδελφών στη σεξουαλική αυτοδιάθεση βαραίνει περισσότερο  από την αφηρημένη ιδέα της προστασίας της οικογένειας", αναφέρει το Συμβούλιο.  
Για να στηρίξει την άποψη του το Συμβούλιο υποστηρίζει ότι οι γενετικές ανωμαλίες από αιμομικτικές σχέσεις είναι ένας μύθος και αναφέρει ότι αν ήταν έτσι, τότε θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η τεκνοποίηση και στα ζευγάρια που χωρίς να έχουν κάποια συγγένειας παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες να φέρουν στη ζωή παιδιά με κάποια γενετική ανωμαλία.  
Η υπόθεση που έδωσε αφορμή στην παρέμβαση του Συμβουλίου Ηθικής είναι αυτή του Πάτρικ και της Σούζαν που μεγάλωσαν χωριστά αλλά όταν γνωρίστηκαν, ερωτεύτηκαν και απέκτησαν μαζί 4 παιδιά, εκ των οποίων τα δύο παρουσιάζουν αναπηρία. Το δικαστήριο καταδίκασε σε τριετή κάθειρξη για αιμομιξία τον Πάτρικ ο οποίος προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, χωρίς επιτυχία.

Πηγή: www.lifo.gr

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΚΛΑΧΟΜΑ

Μια Σατανιστική συγκέντρωση έλαβε χώρα σε θέατρο στο κέντρο της πόλης της Οκλαχόμα την ώρα που την ίδια ώρα, λίγα μέτρα πλησίον της τελετής, διεξαγόταν μια αντισυγκέντρωση εκατοντάδων Χριστιανών που διαμαρτύρονταν για το γεγονός.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι Αρχές της πόλης επιτρέπουν τις πομπές και τις τελετές στους Σατανιστές που έχουν αρχίσει και πληθαίνουν κάνοντας πλέον αισθητή την παρουσία τους στην μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα της πολιτείας της Οκλαχόμα των ΗΠΑ.
Η συγκέντρωση των Σατανιστών στο Civic Center, ξεκίνησε με συναυλία μιας heavy metal μπάντας και στη συνέχεια ο αρχηγός της, Adam Daniels που απεικονίζεται αριστερά, έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσει η τελετή.
Σύμφωνα με τον Τύπο της Οκλαχόμα, περίπου 40 με 50 άτομα συμμετείχαν στην τελετή αυτή και ένας από τους στόχους του Daniels ήταν να μιλήσει εναντίον του Χριστιανισμού και του Καθολικισμού και να εξυμνήσει τον Σατανά.
Ο ίδιος ο Daniels είχε αναφέρει σε τοπικά Μέσα πως στην τελετή θα "καταγγείλουν" τον Ιησού και την "επιρροή" του, ενώ προειδοποίησε πως οι τελετές του περιλαμβάνουν σεξ και πολύ γυμνό. Κάτι που δεν υπήρξε όμως στη συγκεκριμένη στο Civic Center η οποία "προσαρμόστηκε" για να μην την απαγορεύσει η αστυνομία.

Οι Σατανιστές διάβασαν κάτι σαν εξορκισμό, όχι του σατανά φυσικά, αλλά εξορκισμό του Αγίου πνεύματος.
Όπως γράφει το τοπικό tulsaworld.com, οι Σατανιστές έψαλλαν υπέρ του Σατανά, έθεσαν εαυτόν στις υπηρεσίες του και ποδοπάτησαν εικόνες και χριστιανικά σύμβολα πτύοντας πάνω σε αυτά. 
Μάλιστα, πριν ένα μήνα η Καθολική Εκκλησία του Κάνσας είχε καταγγείλει ότι μέλη της ομάδας του Daniels είχαν κλέψει Θεία Ευχαριστία για να την χρησιμοποιήσουν σε αυτή την τελετή.
Η Αστυνομία πάντως απάντησε πως το Civic Center είναι δημόσιο κτίριο της πόλης και πως η ομάδα των οπαδών του Σατανά είχε λάβει νόμιμη άδεια για να πραγματοποιήσει τα δρώμενα της.

Εκατοντάδες Χριστιανοί συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν, την ώρα που 1.600 περίπου Καθολικοί γέμισαν τον Καθεδρικό ναό της πόλης για να προσευχηθούν ομαδικά.

ΠΗΓΗ: NEWS247

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

«ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ» ΚΑΙ ΜΗ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ! ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΙΩΣΗΦ

Στην Σκήτη του Αγίου Παντελεήμονος στο Κουτλουμούσι, ο μοναχός Ιωσήφ, θέλησε να επισκευάσει, στο πάτωμα της καλύβας του, ένα σανίδι που είχε σπάσει. Καθάρισε το σάπιο, πήρε με ακρίβεια τα μέτρα, έκοψε το σανίδι και πήγε να το τοποθετήσει. Όταν το έβανε στη θέση του, το σανίδι ήταν μεγαλύτερο. Το πήρε, έκοψε το περίσσιο και πήγε πάλι να το τοποθετήσει. Το είδε πως ήταν μικρότερο απ΄ ότι έπρεπε.

Ο Γέρο - Ιωσήφ, ήταν μαραγκός στο επάγγελμα. Παίρνει για δεύτερη φορά τα μέτρα, κόβει άλλο σανίδι στα μέτρα που χρειάζονταν με ακρίβεια, πήγε να το βάλει στη θέση του, αλλά και πάλι περίσσευε, το έκοψε, κι όταν πήγε να το καρφώσει, έγινε μικρότερο. Τότε έχασε την υπομονή του και με θυμό είπε : «Άει στο διάβολο, διάβολε, τί έχεις, τί να σου κάμω για να ταιριάξεις; Τέσσερις φορές σε μέτρησα και τέσσερις σε έκοψα, τώρα τί διάβολο έχεις και δεν ταιριάζεις»;

Ο ταλαίπωρος αυτός μοναχός, αντί να ειπεί την ευχή και να επικαλεστεί τη θεία βοήθεια στην εργασία του, προτίμησε να μνημονεύσει τον διάβολο, ο οποίος δεν άργησε αλλά κάτι τέτοιες ευκαιρίες ζητάει, γι΄ αυτό παρουσιάστηκε μπροστά του, ο διάβολος, μ΄ όλη την αγριωπή μορφή του και του είπε : «Με φώναξες γέροντα, τί είναι, τί θέλεις ; Εδώ είμαι 'γω για να σε βοηθήσω».

Ο Γέρο - Ιωσήφ τρομαγμένος έκαμε το σταυρό του, παράτησε το σανίδι κι έτρεξε στον Πνευματικό του να εξομολογηθεί, αλλά από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει περισσότερα από 30 χρόνια και δεν μπορεί να συνέλθει, του έμεινε ο φόβος και μια αφηρημάδα στο μυαλό, σαν αντιμισθία από τον διάβολο.

Τούτο ας γίνει μάθημα σε όλους, μικρούς και μεγάλους, να μη λένε στο διάβολο, ούτε για αστεία. Επειδή, ο διάβολος βάνει τον άνθρωπο να θυμώνει και στον θυμό του επάνω, τον βάνει να βρίζει ή να βλασφημεί τα θεία, κι αν δεν κατορθώσει τούτο, τον πείθει να ειπεί στον συνάνθρωπό του, στον αδελφό του, στο παιδί του, ή και στον εαυτό του ακόμη, «Άει στο διάβολο». Τούτο γίνεται κακίστη συνήθεια και πολλοί γονείς στέλνουν τα παιδιά τους στον διάολο.

Ενώ μπορεί ο άνθρωπος να αποκτήσει καλές συνήθειες κι αντί να λέει «άει στο διάβολο», να λέει «άει στην ευχή» ή «άει στο καλό σου» ή όπως συνηθίζουν οι πατέρες να λένε «να σε πάρει η ευχή» ή «ο Θεός να σ΄ ελεήσει», που είναι το καλύτερο απ΄ όλα. Έτσι συνηθίζει ο άνθρωπος να εύχεται και να λέει πάντοτε τα καλά, σύμφωνα με την Αγία Γραφή «ευλογείτε και μη καταράσθε» (Ρωμ. 12, 14).

Ανδρέου Μοναχού Αγιορείτου
«Γεροντικό Αγίου Όρους»

Ο ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Αυτός ό τσοµπάνος, πού πήγε στόν Παράδεισο, τόν λέγανε Μαυρογένη, γιατί είχε µαύρα γένια καί ζούσε µέ τήν γυναίκα του απ' τόν κόσµο µακρυά, µέ τά ζωντανά του καί δέν κατέβαινε στό χωριό, παρά µονάχα γιά νά πουλήση τά τυριά του καί νά ψουνίση τά χρειαζούµενα, ξεκίνησε νά λέη ό Προκόπης. 
Μιάν ήµέρα τό λοιπόν, όπου βρέθτικε στό χωριό γιά τίς δουλειές του, πήγε νά άνάψη ενα κερί στήν εκκλτισιά, γιατί ήτανε θεοφοβούµενος καί καλής ψυχής άνθρωπος.Εκεί µιλούσεν ό παπάς στούς χωριανούς του καί τούς έλεγε τό κήρυγµα γιά τόν ίσιον δρόµο του Θεού, πού πάει όλόϊσια στόν Παράδεισον, αν δέν στρίβουµε δεξιά κι αριστερά. Πρέπει νά τραβούµεν ίσια καί νά είµαστε συµπονετικοί γιά κάθε άνθρωπον, όταν εχει τήν ανάγκην µας. Νάµαστεν δηλαδή ψυχηκάρη δες καί νά έλεούµε, γιατί τό ίδιο κάνει καί ο Θεός καί έλεεί τόν κόσµον όλον γιά νά ζη καί νά πορεύεται. Κι όποιον δει πώς κάνει κι αυτός τό ίδιο, τόν συµπαθα πολύ καί τόν παίρνει στόν Παράδεισον, όπου είναι ή ζωή µεγαλείο άτελείωτον! "Ετσι τά έλεγεν ο παπάς κι ετσι πρέπει νά είναι, κατά τήν γνώµην µου. Ή Έκκλησία δέν λέγει ποτέ της ψέµατα καί γιατί νά τά πη, µαθές;

'Όλοι ακούγαµε τόν άπλοϊκόν τσοµπανο, πού µιλούσε µέ τόν δικό του παραστατικόν τρόπο καί κάθε λίγο σκούπιζε τά µουστάκια του, άγνωστον γιατί, καί δέν εδειχνε δυσκολία στό νά έκφραστή αυθόρµητα καί νά πη τήν πίστη του. Ό φίλος µου, πού είχε ένθουσιασθή, ρώτησε, συντοµεύοντας τήν µικρή παύση στήν διήγηση του Προκόπη:
- Καί µετά τί έγινε: Πως πήγε στόν Παράδεισον;
- 'Όταν γύρισε στό καλύβι του, τό είπε στήν γυναίκα του χαρούµενος αυτό τό ευχάριστο µαντάτο καί της είπε πώς θά πάει τήν άλλη µέρα νά συναντήση τόν Θεό. 'Ετσι κι έγινε.
Τήν άλλη µέρα πηρε ψωµοτύρι µαζί του, χαιρέτισε τήν κυρά του καί ξεκίνησε γιά τόν Παράδεισο. Πήρε τόν ίσιον δρόµο καί προχωρούσε ανάµεσα στά χωράφια, χωρίς νά στρίβη δεξιά τι αριστερά, όπως είπεν ο παπάς καί τό βραδινό κοιµήθηκε κάτω από ένα δέντρο καί συνέχισε τήν άλλη µέρα τόν ίσιο δρόµο γιά τόν Παράδεισο.
 
'Εφαγε καί τό ψωµοτύρι, που είχε µαζί του καί συνέχισε καί τήν τρίτη µέρα καί τήν τέταρτη. Τό ένα βουνό ανέβαινε, τό άλλο κατέβαινε. Τήν πέµπτη µέρα πεί νασε πολύ καί σκέφτηκε τί νά κάνη καί που νά βρη τροφή. Κι όταν άνέβηκε τό βουνό, πού ηταν µπροστά του, είδε στήν απέναντι πλαγιά ένα Μοναστήρι. 'Έσυρε λοιπόν καί πήγε. Χτύπησε τήν πόρτα καί ζήτησε βοήθεια. Ευτυχώς τό Μοναστήρι βρισκόταν πάνω στόν δρόµο του. Τόν βάλανε λοιπόν µέσα στήν εκκλησιά του Μοναστηριού νά περιµένη, ώσπου νά του φέρουνε τίποτε φαγώσιµο. Κι έβλεπε ολόγυρα τίς εικόνες καί τίς θαύµαζε, όλες του φαινότανε ζωντανές, όλοζώντανες. Μόνο, πού δεν µιλούσανε. Κι όντας έστρεψε τό µάτι του καί εΙδε στόν σταυρό σταυρωµένον κι όλόγυµνο καί µατωµένον τόν Χριστό, άναφώνησε:

- Ωχου, τό παλληκάρι, τό λαβώσανε οί άτιµοι! 'Ωχου καί τόν έχουν κρεµασµένον ακόµα!
 
- Τήν ίδια στιγµή, ένας καλόγερος του εφερε λίγα φαγώσιµα, τάβαλε πάνω στον πάγκο καί τούπε νά φάη, συνέχισε ο Προκόπης.Ό καλόγερος όµως µπαίνοντας τόν άκουσε, πού µιλούσε στόν σταυρωµένον καί τόν ρώτησε:
 
Μιλούσες µέ κανέναν, άδερφέ; Ό Μαυρογένης, πού υποψιάστηκε τόν καλόγερον, πώς είναι απ' αύτούς, πού τόν σταυρώσανε, δέν είπε τίποτα. Κι όταν έφυγε ο καλόγερος φώναξε στόν σταυρωµένον:
 
- 'Έ, παλληκάρι! Μπορείς νά κατεβη; από κεί πάνω, νά 'ρθης νά φαµε µαζί αυτά, πού µου φέρανε; Θές νά 'ρθώ νά σέ κατεβάσω εγώ;
 
- 'Οχι. Μπορώ καί µόνος µου νά κατέβω. 'Ερχοµαι.
 
- Κατέβηκε τό λοιπόν ο Σταυρωµένος κάτω, συνέχισε ο Προκόπης τήν άφήγησή του, καθησε στον πάγκο κι έφαγε κι έπιασε κουβέντα µέ τόν τσοµπάνο. 'Εκείνος τούπε νά τόν πάρη µαζί του, τώρα πού πάει νά συναντήσει τόν Θεό.
 
Θέλεις νά σέ πάρω κι εσένα; Ό Θεός είναι καλός καί θά σε λυπηθή καί θά σέ βάλη καί σένα στόν Παράδεισο. 'Εγώ γι' αυτό πάω στόν Θεό. 'Ερχεοαι µαζί µου; Δέν πρόλαβε δµως ο Σταυρωµένος ν' άποκριθή, γιατί ακούστηκε νά ερχεται ο καλόγερος. Τότε ο Σταυρωµένος ξανανέβηκε γρήγορα πάνω στόν σταυρό κι έµεινε µέ ανοιγµένα χέρια.
 
Καί ο καλόγερος ρώτησε τόν τσοµπάνο:
- Τώρα µή µου πης πώς δέν µίλαγες µέ κανέναν. Σ' ακουσα µέ τά ίδια µου τ' αυτιά. Λέγε µέ ποιόν µιλούσες;
 
- Ό Μαυρογένης φοβήθηκε στήν αρχή, δίστασε καί στό τέλος είπε στόν καλόγερο πώς μιλούσε μέ τό κρεμασμένο αυτό παλληκάρι, πού τό λυπήθηκε καί τό κάλεσε νά φάνε μαζί τό βρισκάμενο. Καί είπε στόν καλόγερο:
 
- Μή μέ μαρτυρήσεις, άγιε καλόγερε, αλλά θέλω νά πάω στόν Παράδεισο καί ό παπάς του χωριού μας είπε νά πάρουμε τόν ίσιο δρόμο καί νά είμαστε ψυχοπονιάρηδα;
 
Κατάλαβες; Τό λυπήθηκα λοιπόν τό παλληκάρι καί τό κάλεσα νά πάρη κι αυτό μιά μπουκιά ψωμί. Κακό εκανα;
 
- 'Οχι, όχι, καλά εκανες καί πάντα νά συμπονας τούς άναγκεμένους, αποκρίθηκε κατάπληκτος ό καλόγερος μέ τά όσα του είπε ό τσομπανος. Κι ετρεξε καί τά φανέρωσε όλα στόν Ήγούμενό του.
 
'Ύστερα, λέγει η ιστορία, φτάσανε όλοι οί καλόγεροι μέ τόν Ήγούμενο στήν εκκλησιά καί βάλανε μετάνοια στόν τσομπανο, πού έφαγε μαζί με τόν Σταυρωμένο Χριστό καί τόν παρακαλέσανε νά πει καμμιά καλή κουβέντα καί γι' αύτούς, όταν συναντήσει τόν Θεό.
 
- Άμα τόν δω τόν Θεό, θά του πω καί γιά σας, αλλά γιατί τό κρατατε σταυρωμένο τό παλληκάρι; Τί σας εκανε; Κατεβάστε το νά φάη καί νά ντυθη, πού είναι όλόγυμνος καί πληγωμένος. Κι αν δέν τόν θέλετε έσεις εδώ, τόν παίρνω εγώ μαζί μου. 

- Έκείνοι κοκκαλώσανε απ' τήν καλωσύνη καί τήν αθωότητα τοϋ Μαυρογένη καί, άφού του δώσανε όλα τα χρειαζούμενα, τόν συνόδεψαν κάμποσο στόν ίσιο δρόμο. πού ακολουθούσε κι όταν έκείνος απομακρύνθηκε, τόν βλέπανε πού δέν πάταγε στήν γη, αλλά περπατούσε στόν αέρα μέχρι, πού χάθηκε απ' τά μάτια τους. 

Αυτός ό καλός άνθρωπος γιά μένα θά πήγε στόν Παράδεισο τό δίχως άλλο. Γιατί λυπότανε όλους τούς πονεμένους, όπως κάνει κι ό Θεός. Έγώ γράμματα δέν ξέρω γιά νά τά πώ πιο όμορφα, αλλά θυμάμαι τόν παππού μου τόν Χαραλάμπη, πού έλεγε πώς ό,τι κάνεις σ' αυτήν τήν ζωή τά ίδια θά σου κάνουνε κι εσένα στήν άλλη. Κι αυτό τό πιστεύω. Αυτή εναι n Ιστορία, πού άκουσα. 

Από το βιβλίο του Π.M.Σωτήρχου «Οι εραστές του παραδείσου» εκδ.Αστήρ