ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΑΘΩΝΑ


Μια φωτογραφία που συγκλονίζει:
Οικοδομικές εργασίες πάνω από τα σύννεφα,
στο εκκλησάκι της Μεταμόρφωσης στην κορυφή του Άθωνα,
σε υψόμετρο 2.033 μέτρων!!!

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΠΕ: Η ΨΥΧΗ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΗ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ!


Ἕνας ἀδελφὸς ρώτησε κάποιον Γέροντα:
«Γιὰ ποιὸν λόγο ἡ ψυχή μου ἀγαπᾷ τὴν ἀκαθαρσία;»
Καὶ ὁ Γέροντας τοῦ εἶπε: «Ἡ ψυχὴ θέλει τὰ πάθη, ἀλλὰ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ εἶναι ποὺ τὴ συγκρατεῖ. Πρέπει νὰ χύνουμε δάκρυα γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας καὶ τὶς ἀκάθαρτες διαθέσεις μας. Εἶδες τὴ Μαρία, ὅταν ἔσκυψε στὸ μνῆμα καὶ ἔκλαιε, πῶς τῆς μίλησε ὁ Κύριος; Τὸ ἴδιο θὰ συμβεῖ καὶ μὲ τὴν ψυχή».

ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΠΕ: ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ, ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ!


Ἕνας Γέροντας εἶπε:
«Ἕνας ἄνθρωπος ποὺ κάθεται στὸ κελί του καὶ μελετάει τοὺς ψαλμούς, μοιάζει μὲ ἄνθρωπο ποὺ ζητάει τὸν βασιλιά.
Ἐνῷ ἐκεῖνος ποὺ θρηνώντας ζητάει κάτι, κρατάει τὰ πόδια τοῦ βασιλιά, παρακαλώντας νὰ βρεῖ ἔλεος ἀπὸ μέρους του, ὅπως εἶχε κάνει ἡ πόρνη».

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΠΕ: ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, ΞΕΠΛΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΙΑΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ!


Ἕνας Γέροντας εἶπε:
«Ὅπως κάθε ἁμαρτία, ποὺ θὰ κάνει ὁ ἄνθρωπος, εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ σῶμα, ἐνῷ αὐτὸς ποὺ πορνεύει ἁμαρτάνει στὸ σῶμα του, γιατὶ ἀπ᾿ αὐτὸ ἔρχεται τὸ μόλυσμα, ἔτσι κάθε ἐργασία ποὺ θὰ κάνει ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ σῶμα, ἐνῷ ἐκεῖνος ποὺ χύνει δάκρυα καθαρίζει τὴν ψυχὴ καὶ τὸ σῶμα. Γιατὶ τὸ δάκρυ καθὼς κατεβαίνει ἀπὸ πάνω, ξεπλένει καὶ ἁγιάζει ὅλο τὸ σῶμα».
 
*****
 
Εἶπε πάλι:
«Τὸ νὰ μιλάει κανεὶς γιὰ τὴν πίστη καὶ νὰ διαβάζει τὰ δόγματα εἶναι πράγματα ποὺ ξηραίνουν τὴν κατάνυξη τοῦ ἀνθρώπου καὶ τὴν ἐξαφανίζουν, ἐνῷ οἱ βίοι καὶ οἱ λόγοι τῶν Γερόντων δίνουν φῶς στὴν ψυχή».

ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΠΕ: ΣΕ 'ΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΕΙ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ!


Ἕνας Γέροντας εἶπε:
«Σὲ ᾿κεῖνον ποὺ μετανοεῖ ἁρμόζει νὰ κάνει αὐτά:
Νὰ ζήσει μόνος,
νὰ ἔχει φροντίδα γιὰ τὴν ψυχή του,
νὰ πενθεῖ γιὰ τὶς ἁμαρτίες του,
νὰ μὴν ἔχει μέριμνα γιὰ τὰ πράγματα αὐτοῦ τοῦ κόσμου,
κανένα νὰ μὴ στενοχωρήσει, τὸν ἑαυτό του νὰ θλίβει,
τὸν ἑαυτό του νὰ ἐλέγχει,
νὰ ζεῖ στερημένα, νὰ κρίνει τὸν ἑαυτό του,
πάντοτε νὰ ἀγρυπνεῖ καὶ μὲ πόνο καρδιᾶς νὰ ζητάει ἀπὸ τὸν Θεὸ τὸ ἔλεός του».

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ: ΕΝΑΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΠΗΓΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ!


Ἕνας ἀπὸ τοὺς ἀδελφοὺς πῆγε σὲ κάποιον Γέροντα ποὺ κατοικοῦσε στὸ ὄρος Σινᾶ καὶ τὸν παρακάλεσε:
«Πάτερ, πές μου πῶς πρέπει νὰ προσεύχομαι, γιατὶ πολὺ ἐξόργισα τὸν Θεό».
Κι ὁ Γέροντας τοῦ λέει: «Παιδί μου, ἐγὼ ὅταν προσεύχομαι, ἔτσι λέω:
Κύριε, ἀξίωσέ με νὰ σὲ ὑπηρετήσω, ὅπως ὑπηρέτησα τὸν Σατανᾶ, κι ἀξίωσέ με νὰ σὲ ἀγαπήσω, ὅπως ἀγάπησα τὴν ἁμαρτία».

*****
 
Εἶπε πάλι: «Καλὸ εἶναι ὁ ἄνθρωπος νὰ ἁπλώνει τὰ χέρια του πρὸς τὸν οὐρανὸ γιὰ προσευχὴ καὶ νὰ παρακαλάει τὸν Θεό, νὰ περάσει ἤρεμα ἡ ψυχὴ κατὰ τὴν ἔξοδό της μέσα ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς ποὺ ἐπιχειροῦν νὰ τὴν ἐμποδίσουν στὸν ἀέρα».

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ;

Ἕνα κοριτσάκι, πῆρε τὸν κουμπαρά του κι ἄδειασε τὸ περιεχόμενο. Μέτρησε τρεῖς φορὲς τὰ κέρματά του, γιὰ νὰ μὴν κάνει κανένα λάθος. Ἦταν ἕνα δολάριο καὶ 11 σέντς. Πῆρε τὰ κέρματα καὶ πῆγε στὸ φαρμακεῖο τῆς γειτονιᾶς. Ὁ φαρμακοποιός, ἐκείνη τὴν στιγμή, μιλοῦσε μὲ ἕνα καλοντυμένο κύριο καὶ δὲν πρόσεξε τὴν μικρή. Τὸ κοριτσάκι ἔκανε κάποιο θόρυβο μὲ τὰ πόδια του, ἀλλὰ τίποτε. Τότε πῆρε ἕνα ἀπὸ τὰ κέρματά της καὶ τὸ χτύπησε πάνω στὸ γραφεῖο του.

- “Τί θέλεις;” τὴν ρωτᾶ κάπως ἐκνευρισμένος ἐκεῖνος. “Δεν βλέπεις, ὅτι μιλῶ μὲ τὸν ἀδελφό μου, ποὺ ἔχω χρόνια νὰ τὸν δῶ”.

Τότε ἡ μικρή τοῦ εἶπε:

- “Θέλω νὰ σοῦ μιλήσω γιὰ τὸν ἀδελφό μου, ποὺ εἶναι πολὺ ἄρρωστος, καὶ θέλω νὰ ἀγοράσω ἕνα θαῦμα!”

– “Συγγνώμη”, τῆς ἀπάντησε αὐτός,” ἀλλὰ δὲν πουλᾶμε θαύματα”.

– “Ξέρετε, εἶπε τὸ κοριτσάκι, ὁ ἀδελφός μου ἔχει κάτι στὸ κεφάλι του, ποὺ μεγαλώνει, κι ὁ μπαμπάς μου λέει ὅτι μόνο ἕνα θαῦμα θὰ μᾶς σώσει. Λοιπόν, ποσὸ κάνει ἕνα θαῦμα γιὰ νὰ τὸ ἀγοράσω. Ἔχω χρήματα…”

Ὁ ἀδελφὸς τοῦ φαρμακοποιοῦ, ποὺ παρακολουθοῦσε μὲ ἐνδιαφέρον τὴν συζήτηση, ρώτησε τὴν μικρὴ τί εἴδους θαῦμα χρειαζόταν ὁ ἀδελφός της.

- “Δὲν ξέρω”, τοῦ ἀπάντησε μὲ μάτια βουρκωμένα. “Ἐκεῖνο ποὺ ξέρω εἶναι, ὅτι χρειάζεται ἐγχείρηση καὶ ὁ μπαμπὰς δὲν ἔχει τὰ χρήματα. Γι’ αὐτό, θέλω νὰ πληρώσω ἐγώ, μὲ τὰ δικά μου χρήματα”.

Στὴν ἐρώτηση τοῦ καλοντυμένου κυρίου, πόσα λεπτὰ ἔχει, ἡ μικρὴ τοῦ ἀπάντησε: «Ἕνα δολάριο καὶ 11 σέντς, κι ἂν χρειασθοῦν καὶ ἄλλα θὰ τὰ βρῶ». “Τί συμπτωση”, χαμογέλασε ὁ καλοντυμένος κύριος. “Εἶναι τὸ ἀκριβὲς ἀντίτιμο γιὰ ἕνα θαῦμα, γιὰ ἕνα μικρὸ ἀδελφό. Ἕνα δολάριο καὶ 11 σέντς!”. Πῆρε τὰ λεπτά, ἔπιασε τὴν μικρὴ ἀπ’ τὸ χεράκι, καὶ τῆς εἶπε: «Πᾶμε μαζὶ στὸ σπίτι σου γιὰ νὰ δῶ τὸν ἀδελφό σου καὶ τοὺς γονεῖς σου καὶ νὰ κάνουμε τὸ θαῦμα».

Ὁ καλοντυμένος κύριος ἦταν ὁ Κάρτον Ἄρσμποργκ, ὁ γνωστὸς νευροχειρουργός. Ἡ ἐγχείρηση ἔγινε μὲ ἐπιτυχία καὶ ὁ μικρὸς ἀδελφὸς ἐπέστρεψε στὸ σπίτι του ὑγιής.

- “Η ἐγχείρηση ἦταν ἕνα ἀληθινὸ θαῦμα”, ψιθύρισε ἡ μαμά. “Ἀπορῶ πόσο θὰ κόστισε”. Ἡ μικρούλα χαμογέλασε. Ἤξερε ἀκριβῶς πόσο κοστίζει ἕνα θαῦμα: «ἕνα δολάριο καὶ 11 σέντς, σὺν τὴν πίστη ἑνὸς μικροῦ παιδιοῦ…».

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ Κ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ: « ΔΙΩΞΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ…»

Με μία επιστολή καταπέλτη προς την εφημερίδα "Πατρίς" πού απέστειλε ο Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας  κ. Γερμανός στηλιτεύει την σχολική βία παίρνοντας αφορμή από  ένα δημοσίευμα που αναφερόταν σ΄αυτήν..
Ο Σεβασμιώτατος στην επιστολή του, τονίζει ότι η σχολική βια κοντεύει να γίνει μόδα ενώ το την χαρακτηρίζει ξενόφερτο φρούτο.

Ακολουθεί η επιστολή του Μητροπολίτη Γερμανού:

Ἀγαπητέ μου κ. Διευθυντά ,
Ἡ ἐπιστολή μου αὐτή ὀφείλεται στό γεγονός, ὅτι ἐδιάβασα στό χθεσινό Φύλλο τῆς «ΠΑΤΡΙΔΟΣ» (24-4-2015) καί στήν Στήλη: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΝΤΟΥ, δημοσίευμά σας μέ τίτλον:
«Ὁ Πατέρας τοῦ 18χρονου Μαθητοῦ πού ἔγδυσαν στήν Πενθήμερη ἐκδρομή, ‘λύνει’ τήν σιωπή του».
Ἐπειδή τό φαινόμενο τοῦτο τῆς σχολικῆς βίας ἀπό μαθητάς σέ συμμαθητάς των, δυστυχῶς, ΔΕΝ εἶναι τό μόνον. Κάτι παρόμοιο πρό καιροῦ ἔγινε καί σέ μαθητή Σχολείου τοῦ Πύργου σέ σχολική ἐκδρομή, διά τό ὁποῖο ἐγράψατε καί ἐσεῖς στήν «ΠΑΤΡΙΔΑ».
Καί ἐπειδή βλέπω ὅτι ἡ σχολική βία - ξενόφερτο καί αὐτό φροῦτο - ὅλο καί περισσότερο λαμβάνει διαστάσεις - κοντεύει νά γίνη μόδα-μάστιγα τῶν Μαθητῶν – αἰσθάνθηκα τήν ἀνάγκη, ὡς πνευματικός Πατέρας, νά κάνω ἕνα ἐποικοδομητικό σχόλιο διά τήν ἀντιμετώπισι τοῦ τρομεροῦ αὐτοῦ φαινομένου, πού βασανίζει πολλούς μαθητάς καί ἔφθασε μέχρι νά προκαλέση καί θάνατο...
1. Ἐπιθυμῶ νά τονίσω, ὅτι τό φαινόμενον παρατηρεῖται σέ παιδιά -ἀγόρια καί κορίτσια – πού ΔΕΝ εἶναι ζωντανά μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας καί δέν ζοῦν Χριστιανική ζωή. Καί ὁ ἄνθρωπος πού ζεῖ μακρυά ἀπό τόν Θεόν, πράττει συνήθως ὅλα τά κακά στούς ἄλλους, ἀλλά καί πολλές φορές καί στόν ἴδιο του τόν ἑαυτόν.
2. Τό Ὑπουργεῖο Παιδείας ἀπό τήν δεκαετίαν τοῦ 1980 ἐχαλάρωσε τήν σχολική πειθαρχία καί ἀφήρεσε τά εἰδικά διακριτικά τῶν παιδιῶν (ποδιά καί πηλίκιον)·
Τά ἄφησε ἀπαιδαγώγητα στό καλό, στήν ἀρετή καί στήν πρόοδο, καί ἀκόμη τά ἐχάϊδεψε πονηρά μέ τίς κατά καιρούς ὁδηγίες του καί τά ἄφησε στήν τύχη τους καί στήν προαίρεσί τους.
Ἔτσι ἐγκαταλελειμμένα ἐνόμισαν καί νομίζουν ὅτι πλέον εἶναι ἐλεύθερα νά κάνουν ὅ,τι θέλουν. Ὁ ἄνθρωπος ὅμως ἀπό βρέφος ρέπει πρός τό κακό καί ἄν δέν διαπαιδαγωγηθῆ χριστιανικά θά πράξη τό κακό, ὁπότε ἀσφαλῶς θετικά ἤ ἄρνητικά πάσχει καί ὑποφέρει καί ὁ ἴδιος.
Θά ἐνθυμῆσθε ἀκόμη, ὅτι τό Ὑπουργεῖον Παιδείας ἐσκέπτετο νά κάμη στά Σχολεῖα διά τούς Μαθητάς εἰδικά καπνιστήρια – διά νά μή καπνίζουν δῆθεν στά ἀποχωρητήρια - ἀντί νά δώση ἐντολή στούς Ὑπευθύνους τῶν Σχολείων ὅτι στούς Μαθητάς ἀπαγορεύεται τό κάπνισμα.
Ἀργότερα μάλιστα Ὑπουργός Παιδείας ἐζήτησε δημοσίως καί ἄρχισε καί στήν Βουλή συζήτησις, νά ἀποφασισθῆ νά ἀφήσουν τά ἐλαφρά ναρκωτικά ἐλεύθερα. Ὅπως ὅλοι γνωρίζουμε ὅμως ὅλοι οἱ χρῆστες τῶν σκληρῶν ναρκωτικῶν, τά ὁποῖα ὁδηγοῦν τόν ἄνθρωπο στήν ἀθλιότητα καί τελικά στόν θάνατον, ξεκίνησαν ἀπό τά ἐλαφρά ναρκωτικά.
Καί στίς ἡμέρες μας τά ἴδια ὄργανα ἄρχισαν νά παίζουν. Ἐδιάβασα στόν Τύπο ὅτι «στίς 9 Μαΐου θά γίνει Συλλαλητήριο ὑπέρ τῆς Κάναβης στό Σύνταγμα ... ἀπό τήν Νεολαία τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί ἀπό τόν τομέα Δικαιωμάτων τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ...».
Ἀσφαλῶς οἱ ἄνθρωποι αὐτοί δέν ἔχουν ἄλλη δουλειά νά κάνουν!! Προφανῶς ὅμως αὐτά εἶναι καί προσυνεννοημένα , ὥστε μέ τίς ἐνέργειές τους αὐτές νά βρῆ ἀφορμή τάχα ὁ ἁρμόδιος ὁμοϊδεάτης τους Ὑπουργός νά πραγματοποιήση τώρα καί τοῦτο, ὅπως ἀπεφάσισαν ἤδη καί πρίν λυθοῦν τά σοβαρά θέματα πού ἀπασχολοῦν ὅλους τούς Ἕλληνες, τήν κατάργησι τῆς φυλακῆς ὑψίστης ἀσφαλείας καί τήν ἔξοδο ἀπό τίς Φυλακές τοῦ τρομοκράτη Ξηροῦ.
Ὅμως δικαιώματα ἔχει καί ἡ πλειοψηφία τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί ὄχι μόνον οἱ τεμπέληδες καί οἱ ἐγκληματίες .
Ἄλλος Ὑπουργός πάλιν ἀπαγόρευσε παλαιότερα τήν Εξομολόγησι τῶν Μαθητῶν στά Σχολεῖα, περιώρισε τίς ὧρες τῶν Θρησκευτικῶν σ’αὐτά – σέ κάποιες τάξεις δέν κάνουν καθόλου θρησκευτικά - καί ἀνέθεσε τήν ὑπευθυνότητα τοῦ Ἐκκλησιασμοῦ τῶν Μαθητῶν στόν Σύλλογο τῶν Καθηγητῶν, ὥστε σήμερα νά ὑπάρχουν Σχολεῖα πού πολύ σπάνια ἐκκλησιάζονται ἤ ἕνα – δύο Σχολεῖα ἔβγαλαν καί τίς εἰκόνες τοῦ Χριστοῦ ἀπό τίς Σχολικές Αἴθουσες.
Δέν εἶναι πολύς καιρός μάλιστα πού συζητεῖται στό Ὑπουργεῖο Παιδείας τό θέμα, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν νά γίνη θρησκειολογικό, ὥστε τά παιδιά νά μή μαθαίνουν τήν πίστι τῶν γονέων τους , ὅπως ἐπιτάσσει τό ἰσχύον Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδος, τό ὁποῖον στό ἄρθρο 16, παράγραφον 2, ὁρίζει:
«Ἡ Παιδεία ἀποτελεῖ βασική ἀποστολή τοῦ Κράτους καί ἔχει σκοπό τήν ἠθική, πνευματική, ἐπαγγελματική καί φυσική ἀγωγή τῶν Ἑλλήνων, τήν ἀνάπτυξη τῆς ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνείδησης καί τή διάπλασή τους σέ ἐλεύθερους καί ὑπεύθυνους πολίτες» , καί δέν λέει ὅτι μπορεῖ κάθε Ὑπουργός νά ἀποφασίζει ὅ,τι θέλει.
Ἐπίσης ὁ ἰσχύων Νόμος 1566 /1985 περί Ἐκπαιδεύσεως στό ἄρθρον 1 ὁρίζει:
«Σκοπός τῆς Πρωτοβαθμίου καί Δευτεροβαθμίου Ἐκπαιδεύσεως εἶναι νά συμβάλει στήν ὁλόπλευρη, ἁρμονική καί ἰσόρροπη ἀνάπτυξη τῶν διανοητικῶν καί ψυχοσωματικῶν δυνάμεων τῶν μαθητῶν, ὥστε, ἀνεξάρτητα ἀπό φύλο καί καταγωγή, νά ἔχουν τήν δυνατότητα νά ἐξελιχθοῦν σέ ὁλοκληρωμένες προσωπικότητες καί νά ζήσουν δημιουργικά.

Εἰδικώτερα ὑποβοηθεῖ τούς μαθητές :
α) Νά γίνονται ἐλεύθεροι, ὑπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες, ... καί νά διακατέχονται ἀπό πίστη πρός τήν πατρίδα καί τά γνήσια στοιχεῖα τῆς Ὀρθόδοξης Χριστιανικῆς παραδόσεως. . .».
3. Θέλω ὅμως ἐπίσης νά ἐπισημάνω ἐπικριτικά, κ. Διευθυντά, καί τό γεγονός ὅτι ὁ σημερινός Ὑπουργός Παιδείας, μόλις ἀνέλαβε τά καθήκοντά του, πρῶτο μέλημα εἶχε νά διατάξη τήν κατάργησι τῶν Σχολικῶν Βραβείων, δηλαδή τήν ἀπό τούς ἀρχαιοτάτους Ἑλληνικούς χρόνους θεσπισθεῖσαν εὐγενῆ ἄμιλλα, καί νά καταργήση τόν νόμον διά τούς αἰωνόβιους φοιτητάς.
Δηλαδή τούς ἐκάλεσε νά ξαναέλθουν στά Πανεπιστήμια, προφανῶς γιά νά ἀναστατώνουν κάθε τόσο τά Πανεπιστήμια μέ τίς καταλήψεις, νά κάνουν πορεῖες γιά νά σπᾶνε τίς τζαμαρίες των καταστημάτων, νά καῖνε σπίτια καί αὐτοκίνητα, οἱ δέ γονεῖς τους νά ἐξοδεύουν χρήματαδιά τό φαγητό καί τήν διαμονή τους !!
4. Διά τούτο, κ. Διευθυντά μου, ἔγραψα παλαιότερα στόν τότε Ὑπουργό Παιδείας, ὅτι ἐφ ’ ὅσον δέν θέλετε τά θρησκευτικά καί τούς Κληρικούς στά Σχολεῖα, τότε ἀσφαλῶς θά ἀναγκασθῆτε νά διορίσετε στά Σχολεῖα μας «ψυχιάτρους». Καί ἰδού σήμερα ἐκεῖ ἔχουμε φθάσει· Νά θέλουν οἱ μαθηταί ψυχολογική στήριξι!!
Αγαπητέ μου κ. Διευθυντά.
Ἄν θέλουν οἱ Κυβερνώντες νά παύση ἡ βία στά Σχολεῖα καί νά εἶναι, καί νά γίνουν ἄν δέν εἶναι, οἱ Μαθητές καί οἱ Φοιτητές ἀληθινές προσωπικότητες, χρήσιμες διά τόν ἑαυτόν τους, τήν οἰκογένειά τους καί τήν Κοινωνία μας, πρέπει Κράτος καί Κοινωνία νά μή βοηθοῦν στήν ἀπομάκρυσι τῶν Μαθητῶν ἀπό τόν Θεόν καί τήν Ἐκκλησία μας.
Ἄλλωστε οἱ Ἔλληνες ἀπό ἀρχαιοτάτων χρόνων ἦσαν θεοφοβούμενοι - ἔτσι τούς βρῆκε ὁ Ἀπόστολος Παῦλος τούς Ἀθηναίους (ἴδετε Πράξεις Ἀποστόλων, Κεφάλαιον ΙΖ΄, στίχοι 16-34)- καί γιαυτό ἔλεγαν: «σύν Ἀθηνᾶ καί χείρα κίνει».
Γιατί ὁ Χριστός κάνει τόν ἄνθρωπον ἀληθινά ἐλεύθερον, ὁλοκληρώνει τήν προσωπικότητά του, ἀλλά καί τόν διδάσκει νά ἀγαπᾶ τόν συνάνθρωπόν του «ὡς τόν ἑαυτόν του», νά ἐργάζεται διά τήν εἰρήνην τοῦ σύμπαντος κόσμου καί ἄν χρειασθῆ νά θυσιάση πρός τοῦτο καί τόν ἑαυτόν του.
Διά τοῦτο, ἄν θέλουν οἱ Κυβερνώντες καί ἡ Κοινωνία νά παύση καί τό κακό τῆς βίας στά Σχολεῖα, ἄς βοηθήσουν νά ἔλθουν τά παιδιά μας κοντά στόν Χριστό. Ἄλλως θά ἔχουν αὐτοί ὁλόκληρη τήν εὐθύνη τῆς σχολικῆς βίας καί κάποτε-ἀργά ἤ γρήγορα -ἡ εὐθύνη αὐτή θά τούς ἀποδοθῆ.

Μέ ευχές, ευχαριστίες καί ἐκτίμησι
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ὁ Ἠλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ Κ. ΠΑΥΛΟΣ: ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΧΛΕΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ...

Μητροπολίτης  Σιατίστης κ. Παύλος. Τώρα, "επί τών τύπων τών ήλων..."

"....Πρίν ἀπό σαράντα περίπου χρόνια παρουσιάστηκε τό πρῶτο κροῦσμα ναρκωτικῶν μέσα σέ σχολεῖο. Καί τότε ἄρχισαν οἱ γεμᾶτες ὑποκρισία συσκέψεις καί οἱ τηλεοπτικές καί ραδιοφωνικές συζητήσεις, οἱ στρογγυλές καί οἱ τετράγωνες τράπεζες, γιά νά συζητήσουν καί νά μελετήσουν τό γεγονός.

Δημοσιογράφοι, εἰδικοί καί ἀνειδίκευτοι νά συζητοῦν καί νά προσπαθοῦν τάχα νά διερευνήσουν τό «φρικτό» γεγονός...
Ἔνιωσα τότε μιά ἀηδία καί μιά ἀγανάκτηση μαζί γιά ὅλους πού, ἐνῶ ἦταν οἱ κύριοι ὑπαίτιοι τοῦ γεγονότος παρίσταναν τούς ἀθώους καί ἐνῶ ἦταν οἱ περισσότεροι «προαγωγοί», τώρα ἐπιχειροῦσαν νά κάνουν τούς θεραπευτές...

Ἔγραψα λοιπόν καί ἐγώ τότε σέ τοπική ἐφημερίδα ἕνα κείμενο μέ μιά σκληρή εἰρωνία. «Ὥστε ἀνησυχήσατε! Μιλᾶτε σοβαρά!
Μά τί ἄλλο κάνετε ὅλοι ἐσεῖς, ὁ καθένας ἀπό τήν πλευρά του, ἐδῶ καί μιά δεκαετία ἀπό τό νά γκρεμίζετε ὅλα τά ἀναχώματα πού θά μποροῦσαν νά ἐμποδίσουν τήν εἰσβολή τῶν ναρκωτικῶν στά σχολεῖα; Εἰρωνευθήκατε ὅλες τίς ἀξίες!
Χλευάσατε τήν πίστη καί τήν ἀρετή! Τώρα μπορεῖτε νά εἶσθε ὑπερήφανοι. Πετύχατε τόν στόχο σας. Τά ναρκωτικά μπῆκαν ἐπί τέλους στά σχολεῖα καί ἀπό ἐδῶ καί πέρα θά γίνουν κυρίαρχο στοιχεῖο στήν ζωή τους»!

Αὐτά ἔγραφα τότε καί λυπᾶμαι πού ὁ χρόνος μέ δικαίωσε.
Τήν ἴδια ὀργή ἀναμεμιγμένη μέ ἀηδία δοκίμασα αὐτές τίς ἡμέρες μέ ἀφορμή τήν αὐτοκτονία-ἔγκλημα τοῦ νεαροῦ παιδιοῦ ἀπό τήν Κρήτη, ἐκεῖ στά Γιάννενα...

Δημοσιογράφοι μέ ψεύτικο ὕφος λύπης, λοιποί σχολιαστές πού τάχα ἀποροῦσαν καί προσπαθοῦσαν νά καταλάβουν τό γεγονός.
Σέ μερικές μάλιστα ραδιοφωνικές ἐκπομπές πού ἔτυχε νά ἀκούσω ταξιδεύοντας, ἐκπομπές ἐλαφροῦ χαρακτήρα, ἕνα τάχα σοβαρό σχόλιο γιά τό θλιβερό γεγονός, γιά νά κάνουμε τάχα τό καθῆκον μας καί ἀμέσως μετά ἐπιστροφή στά χαζά καί εὐτράπελα καί στά ἐλαφρά, ἀλλάζοντας θέμα.
Μάλιστα κάποιος πρωϊνός δημοσιογράφος σκέπτεται καί διερωτάται «μήπως πρέπει νά ξαναγυρίσουμε σέ παλαιότερες ἐποχές» πού οἱ ἄνθρωποι ἦταν πιο κοντά ὁ ἕνας στόν ἄλλο;
Δέν μιλάει ὅμως γιά τό ποιές ἦταν αὐτές οἱ ἐποχές καί τί, τίς διαφοροποιοῦσε ἀπό τίς σημερινές. Δέν ἐξηγεῖ ὅτι τότε λειτουργοῦσαν ὅλα αὐτά πού πολλοί ἀπό τούς συναδέλφους τους τά ἐνέπαιξαν καί τά εἰρωνεύτηκαν.

Ξέχασε μήπως ὅτι ὅταν κάποιες ἔρευνες ἔδειχναν ὑψηλά ποσοστά ἐμπιστοσύνης πρός τήν οἰκογένεια, τήν Ἐκκλησία ἤ τόν Στρατό τά δημοσιογραφικά σχόλια σημείωναν: «συντηρητική στροφή τῆς Νεολαίας», χωρίς βέβαια νά μᾶς ἐξηγοῦν ποιά θά ἦταν ἡ προδευτική στροφή τῆς Νεολαίας.
Ἀλλά αὐτή τήν ζοῦμε σήμερα.
Ὅλοι αὐτοί πού τάχα προβληματίζονται εἶναι ἐκεῖνοι πού μέ τό παράδειγμα τους, τό λόγο τους καί τήν γραφίδα τους μετέτρεψαν τίς παλιές ὄμορφες παρέες καί φιλίες τῶν παιδιῶν καί τῶν νέων μας σέ «συμμορίες» πού σκοτώνουν.
Εὐχήθηκε μάλιστα τό συγκεκριμένο περιστατικό νά γίνει σταθμός πού θά μᾶς κάνει νά ἀλλάξουμε στάση καί νά μήν τό ξεχάσουμε μέχρι τήν ἑπόμενη φορά πού θα ξαναγίνει κάτι παρόμοιο.

Πόσες φορές δέν ἔχουμε ἀκούσει τέτοιες εὐχές; Πόσες φορές δέν ἀκούσαμε τά ἁρμόδια ὑπουργεῖα νά λαμβάνουν μέτρα γιά νά ξεχασθοῦν ὅλα αὐτά ἔπειτα ἀπό λίγο; Πόσες φορές δέν ἀκούσαμε βαρύγδουπες δηλώσεις εἰδικῶν χωρίς συνέχεια καί χωρίς ἀποτέλεσμα;
Πόσες φορές ἀκούσαμε ὅτι «τό μαχαίρι θά φθάσει μέχρι τό κόκκαλο», ἀλλά σχεδόν πάντα δέν ἀγγίξαμε κἄν τό μαχαίρι; Φτάνουν πιά τά λόγια τό παχειά καί τά μεγάλα!
Τά παιδιά μας χρειάζονται ἀλήθεια καί ἀγάπη! Ἀλλά ποιός νά τούς τήν δώσει. Ἡ Παιδεία πού δέν ἀσχολεῖται πλέον μέ τό πρόσωπο τοῦ μαθητή ἤ τῆς μαθήτριας, ἀλλά μόνο μέ τό μυαλό τους ἔχοντάς τους μεταβάλλει ἀπό πρόσωπα σέ ἠλεκτρονικούς ὑπολογιστές πού τούς φορτώνουν μόνο «δεδομένα»;

Τί εἶναι σήμερα τό Λύκειο παρά ἐκεῖνο πού φορτώνει τό μυαλό τοῦ μαθητή μόνο μέ ὕλη; Βλέπετε καί ὁ νέος ἀναπληρωτής Ὑπουργός Παιδείας θεώρησε ὅτι τό μοναδικό πρόβλημα τῆς Παιδείας εἶναι ὁ τρόπος εἰσαγωγῆς στήν τριτοβάθμια ἐκπαίδευση καί γιά νά μήν ὑστερήσει σὲ σχέση μὲ τούς προκατόχους του ἔσπευσε νά κάνει καί τήν δική του ψιλοαλλαγή.
Τό ὅτι προῒσταται μιᾶς Παιδείας πού ἀγνοεῖ τήν προσωπικότητα τοῦ Παιδιοῦ, μιᾶς Παιδείας πού ἔχει μετατραπεῖ ἀπό ὅπλον δικαιοσύνης σέ ὅπλον θανάτου, μιᾶς παιδείας πού ἔχει πάρει ὁριστικό διαζύγιο ἀπό τήν ἀγωγή, αὐτό δέν τό πῆρε εἴδηση;
Νά δώσει ἀλήθεια καί ἀγάπη ἡ Οἰκογένεια! Ποιά οἰκογένεια; αὐτή πού βαθμοθηρεῖ; Αὐτή πού καλλιεργεῖ τόν ἀνταγωνισμό τῶν παιδιῶν;
Αὐτή ἡ μάνα πού ἀπαγορεύει στήν 18χρονη κόρη νά πεῖ στή συμμαθήτρια της, πού ἀρρώστησε γιά δυό μέρες, τήν ὕλη πού ἔχασε, μήπως καί ἐξαιτίας αὐτοῦ ἡ ἄλλη ἀποτύχει στίς ἐξετάσεις καί ἐπιτύχει ἡ δική της;
Ἡ οἰκογένεια πού διαμαρτύρεται στόν καθηγητή γιατί τό παιδί ἔχει 18 καί ὄχι 19 στό μάθημα, ἀλλά δέν ἐνδιαφέρεται γιά τόν χαρακτήρα καί τήν χαλασμένη προσωπικότητα τοῦ παιδιοῦ της;
Ἡ οἰκογένεια πού βλέπει τό παιδί της σάν ἕνα ὡραῖο ζωάκι καί δέν διερωτήθηκε ἄν αὐτό τό παιδί ἔχει καί ψυχή τήν ὁποία πρέπει νά φροντίσει;
Ἡ οἰκογένεια πού πολλές φορές ἔχει στερήσει τό χαμόγελο ἀπό τό παιδί μέσα στό ἴδιο της τό σπίτι; Μήπως πολλές φορές καί οἱ θῦτες δέν εἶναι θύματα πού γεννοῦν καινούρια θύματα μέ τή σειρά τους;
Νά δώσει ἀλήθεια καί ἀγάπη ἡ κοινωνία! Ποιά κοινωνία;
Αὐτή πού ἐξαρτώμενη ἀπό μιά διεφθαρμένη ἐξουσία σαρκάζει τήν ἀρετή, πού ἐμπαίζει τή δικαιοσύνη, πού εἰρωνεύεται τό ἦθος, πού πολεμᾶ τήν ἀξιοκρατία, πού διδάσκει τήν κομπίνα, πού διδάσκει καί προβάλλει τήν βία;

Τά παιδιά μας εἰκόνες μας εἶναι, σέ μᾶς τούς μεγάλους μαθήτευσαν, ἐμεῖς τὰ σαρκάζουμε ἄν δέν ἔχουν γίνει τόσο «προδευτικὰ» ὥστε ἀκόμη καί νά ἐκδίδονται.
Ἐμεῖς τούς ἀφαιρέσαμε τό μέτρο τῆς ἀξίας τους γιά νά τά ἐμπορευόμαστε πιο φτηνά στίς περίεργες «ἀγορές μας».
Φτάνει λοιπόν ὅλη αὐτή ἡ ὑποκρισία!

Ἄν σέ κάτι ταρακουνηθήκαμε ἄς φροντίσουμε τά ἄλλα ὑποψήφια θύματα. Ἄς ξαναβάλουμε στό κέντρο τῆς Οἰκογένειας, τῆς Παιδείας, τῆς Κοινωνίας, ὅλα αὐτά πού πετάξαμε σάν ἄχρηστα, ὅλα αὐτά πού στερήσαμε ἀπό τά παιδιά μας καί ἄς σταματήσουμε νά ψευτοκλαῖμε πάνω ἀπό τούς νωπούς τάφους τους.
Μιά ἄλλη Παιδεία, μιά ἄλλη Οἰκογένεια, μιά ἄλλη Κοινωνία χρειάζονται τά παιδιά μας ἄν δέν θέλουμε νά ἔχουμε καί ἄλλα θύματα καί ἄς μήν ξεχνᾶμε ὅτι χρειάζεται νά καταλάβουμε πρωτίστως τήν ὀντολογία καί ὄχι μόνο τήν ψυχολογία τῶν παιδιῶν μας.

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ILLUMINATI: 5 ΛΕΣΧΕΣ ΜΕ "ΣΚΟΤΕΙΝΑ" ΜΥΣΤΙΚΑ

Ιππότες του Χρυσού Κύκλου

Τα μέσα του δέκατου ένατου αιώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν μια περίοδος αιματοχυσίας και αναταραχής. Το κίνημα κατά των σκλάβων ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένο. Το 1854 ο γιατρός George W.L. Bickley έχοντας κίνητρο να διατηρηθεί το δουλεμπόριο με τη βοήθεια πέντε φίλων δημιούργησαν μια ομάδα στο Lexington του Kentucky. Αρχική πρόθεση της ομάδας ήταν να δημιουργηθεί μια ομάδα για να αποικίσουν το βόρειο τμήμα του Μεξικού, προκειμένου να διευκολυνθεί το εμπόριο σκλάβων. Ωστόσο, ο εμφύλιος πόλεμος ξεκίνησε λίγο μετά το 1861. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα οι Ιππότες του Χρυσού Κύκλου εξαπλώθηκαν σε τμήματα της Ιντιάνα, του Οχάιο, του Ιλινόις και του Μισούρι. Όταν ο εμφύλιος πόλεμος τελείωσε, οι ιππότες έγιναν ακόμα πιο μυστικοπαθείς. Σύμφωνα με ορισμένες θεωρίες, η ομάδα προσπάθησε να επαναστατήσει ενάντια στην αμερικανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση.



Illuminati: Πεφωτισμένοι


Ήταν μια μυστική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1776 από τον Άνταμ Βάισχαουπτ στη Βαυαρία. Στόχος της οργάνωσης ήταν η ανακάλυψη μυστικών για να τα αποκαλύψει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Πάμπολλοι μύθοι και θεωρίες συνωμοσίας έχουν επίκεντρο την εικαζόμενη επιβίωση της οργάνωσης μέχρι σήμερα και τις υποτιθέμενες δραστηριότητές της, στις οποίες περιλαμβάνονται η Γαλλική Επανάσταση, ο αγώνας εναντίον της Καθολικής Εκκλησίας καθώς και βλέψεις παγκόσμιας κυριαρχίας. Το 1907 μετέφεραν την έδρα τους στο Βερολίνο, όπου διατηρήθηκε η μυστική αυτή εταιρεία, μέχρι και την εποχή που επικράτησε στη Γερμανία ο χιτλερισμός.


Η αδελφότητα του θανάτου (Κρανίο και Οστά)

Η αδελφότητα του θανάτου (Κρανίο και Οστά), όπως έχει χαρακτηριστεί, ιδρύθηκε το 1832 στο πανεπιστήμιο του YALE στις ΗΠΑ, από τον William Russel, ο οποίος είχε ταξιδέψει στη Γερμανία και μυήθηκε στους ILLUMINATI που είχε ιδρύσει ο Adam Weishaupt. Σύμβολο της οργάνωσης είναι μια νεκροκεφαλή με δύο κόκκαλα χιαστί, και από κάτω ο μυστικός αριθμός 322. Η οργάνωση συνεδριάζει σε ένα ειδικό κτίριο στο προαύλιο του πανεπιστημίου του YALE τον οποίο ονόμαζαν "ο τύμβος" (The Tumb), ο οποίος δεν έχει καθόλου παράθυρα, δείγμα του πόσο απόκρυφα πράγματα λάμβαναν χώρα εκεί μέσα. Οι βαριές πόρτες, οι σιδερένιες μπάρες, τα πολλά λουκέτα και η μεσαιωνική αρχιτεκτονική του κτιρίου ολοκλήρωναν την εικόνα.


Τάγμα του Ναού

Το τάγμα αυτό ιδρύθηκε στον απόηχο της Α' Σταυροφορίας, το 1118 μ.Χ με σκοπό να βοηθήσει το χριστιανικό νεοϊδρυθέν Βασίλειο της Ιερουσαλήμ να διατηρηθεί ενάντια των μουσουλμάνων γειτόνων του και να εξασφαλίσει την ασφαλή και ελεύθερη προσέλευση του μεγάλου αριθμού των Ευρωπαίων προσκυνητών που συνέρρεαν στην Ιερουσαλήμ, μετά την κατάκτησή της από τους Σταυροφόρους. Το όνομά τους παραπέμπει στο ιστορικό αρχηγείο τους που βρίσκεται σε ένα τμήμα του Όρος του Ναού στην Ιερουσαλήμ, περιοχή που ονομαζόταν Templum Salomonis. Η ονομασία αυτή πιθανολογείται ότι προέρχεται από το γεγονός ότι στο Όρος του Ναού βρισκόταν ο περίφημος Ναός του Σολομώντα που χτίστηκε περίπου το 950 π.Χ. και που αργότερα καταστράφηκε και ξαναχτίστηκε αρκετές φορές. Το τμήμα αυτό οι Ιππότες του Ναού μετονόμασαν σε Templum Domini, δηλαδή "Ναό του Θεού". Υπήρχαν 4 κατηγορίες (μεραρχίες) αδελφών του Τάγματος: 1. Οι Ιππότες , που είχαν εξοπλισμό βαρέος ιππικού. 2. Οι Υπαξιωματικοί (Sergentes), που είχαν εξοπλισμό ελαφρού ιππικού και προέρχονταν από κατώτερη κοινωνική τάξη σε σχέση με τους ιππότες. 3. Οι Κτηματίες, που διαχειρίζονταν την περιουσία του τάγματος. Επίσης, υπήρχαν και οι frères de métiers οι οποίοι εκτελούσαν χειρωνακτικές εργασίες. 4. Οι Ιερείς-Στρατιωτικοί (Chaplains), που ήταν χειροτονημένοι ιερείς για να καλύπτουν τις πνευματικές ανάγκες του τάγματος.


Ελευθεροτέκτονες


Οι Ελευθεροτέκτονες είναι η μακροβιότερη μυστική κοινωνία. Είναι ένα παγκόσμιο σύστημα αδελφοτήτων, που ξεκίνησε κατά τα τέλη του 16ου / αρχές του 17ου αιώνα και αριθμεί γύρω στα 5 εκατομμύρια μέλη. Η πρώτη τεκτονική μεγάλη στοά στην ιστορία, η μεγάλη στοά της Αγγλίας, ιδρύθηκε προς τιμή του Γεωργίου του A' (1660-1727), πρώτου προτεστάντη βασιλέα της Μεγάλης Βρετανίας, που ανέβηκε στον θρόνο την 1η Αυγούστου 1714. Επίσημα η Μεγάλη Στοά της Αγγλίας ιδρύθηκε ως η "Μεγάλη Στοά του Λονδίνου και του Γουεστμίνστερ" την ημέρα του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, 24 Ιουνίου 1717. Την ημέρα αυτή συγκεντρώθηκαν τέσσερεις στοές της τέχνης στο Apple Tree Tavern του Λονδίνου και σχημάτισαν μία κανονική Μεγάλη Στοά. Οι τρεις βαθμοί της "συμβολικής στοάς" του ελευθεροτεκτονισμού είναι: "μαθητής", ο βαθμός του νεοεισελθόντα ελευθεροτέκτονα, "εταίρος", ο βαθμός του διελθόντα ελευθεροτέκτονα, και "διδάσκαλος", ο βαθμός του εγερθέντα ελευθεροτέκτονα.