ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

«Η καρδιά σας να γίνη Αγία Φάτνη και το Πανάγιο Βρέφος της Βηθλεέμ να σας δώση όλες τις ευλογίες Του».

«Όταν ο νους είναι στα θεία νοήματα, ζει τα γεγονότα ο άνθρωπος, και έτσι αλλοιώνεται».

«Ο Χριστός με τη μεγάλη Του αγάπη και με την μεγάλη Του αγαλλίαση που σκορπάει στις ψυχές των πιστών με όλες τις άγιες γιορτές Του, μας ανασταίνει αληθινά αφού μας ανεβάζει ψηλά πνευματικά. Αρκεί να συμμετέχουμε και να έχουμε όρεξη πνευματική να τις πανηγυρίζουμε πνευματικά· τότε τις γλεντάμε πνευματικά και μεθάμε πνευματικά από το παραδεισένιο κρασί που μας φέρνουν οι Άγιοι και μας κερνούν.
Τις γιορτές για να τις ζήσουμε, πρέπει να έχουμε τον νου μας στις άγιες ημέρες και όχι στις δουλειές που έχουμε να κάνουμε για τις άγιες ημέρες. Να σκεφτόμαστε τα γεγονότα της κάθε αγίας ημέρας και να λέμε την ευχή δοξολογώντας τον Θεό. Έτσι θα γιορτάζουμε με πολύ ευλάβεια κάθε γιορτή».

«Να μελετάει και να ζει τα θεία γεγονότα συνέχεια. Όταν κανείς μελετάει τα γεγονότα της κάθε γιορτής, φυσιολογικά θα συγκινηθεί και με ιδιαίτερη ευλάβεια θα προσευχηθεί. Έπειτα στις Ακολουθίες ο νους να είναι στα γεγονότα που γιορτάζουμε και με ευλάβεια να παρακολουθούμε τα τροπάρια που ψέλνονται. Όταν ο νους είναι στα θεία νοήματα, ζει τα γεγονότα ο άνθρωπος, και έτσι αλλοιώνεται».

******

-Γέροντα, μετά την Αγρυπνία των Χριστουγέννων δεν κοιμόμαστε;
-Χριστούγεννα και να κοιμηθούμε! Η μητέρα μου έλεγε: «Απόψε μόνον οι Εβραίοι κοιμούνται». Βλέπεις, την νύχτα που γεννήθηκε ο Χριστός οι άρχοντες κοιμόνταν βαθιά, και οι ποιμένες «αγραυλούσαν». Φύλαγαν τα πρόβατα την νύχτα παίζοντας την φλογέρα. Κατάλαβες; Οι ποιμένες πού αγρυπνούσαν είδαν τον Χριστό.
-Πώς ήταν Γέροντα, το σπήλαιο;
-Ήταν μία σπηλιά μέσα σε έναν βράχο και είχε μία φάτνη· τίποτε άλλο δεν είχε. Εκεί πήγαινε κανένας φτωχός και άφηνε τα ζώα του. Η Παναγία με τον Ιωσήφ, επειδή όλα τα χάνια ήταν γεμάτα και δεν είχαν πού να μείνουν, κατέληξαν σε αυτό το σπήλαιο. Εκεί ήταν το γαϊδουράκι και το βοϊδάκι, που με τα χνώτα τους ζέσταναν τον Χριστό! «Ἔγνω βοῦς τον κτησάμενον και όνος την φάτνην του κυρίου αὐτοῦ», δεν λέει ο Προφήτης Ησαΐας;
-Σε ένα τροπάριο, Γέροντα, λέει ότι η Υπεραγία Θεοτόκος βλέποντας τον νεογέννητο Χριστό, «χαίρουσα ὁμοῦ καὶ δακρύουσα» ἀναρωτιόταν:… «Ἐπιδώσω σοι μαζόν, τῷ τὰ σύμπαντα τρέφοντι, ἢ υμνήσω σε, ὡς Υἱὸν καὶ Θεόν μου; ποίαν εὕρω ἐπὶ σοί προσηγορίαν;»
-Αυτά είναι τα μυστήρια του Θεού, η πολύ μεγάλη συγκατάβαση του Θεού, την οποία δεν μπορούμε εμείς να συλλάβουμε!
Γέροντα, πως θα μπορέσουμε να ζήσουμε το γεγονός της Γεννήσεως, ότι δηλαδή ο Χριστός «Σήμερον γεννάται εκ Παρθένου»;
-Για να ζήσουμε αυτά τα θεία γεγονότα, πρέπει ο νους να είναι στα θεία νοήματα. Τότε αλλοιώνεται ὁ άνθρωπος. «Μέγα και παράδοξον θαύμα τετέλεσται σήμερον», ψάλλουμε. Άμα ο νους μας είναι εκεί, στο «παράδοξον», τότε θα ζήσουμε και το μεγάλο μυστήριο της Γεννήσεως του Χριστού.
Εγώ θα εύχομαι η καρδιά σας να γίνη Αγία Φάτνη και το Πανάγιο Βρέφος της Βηθλεέμ να σας δώση όλες τις ευλογίες Του.

Από το βιβλίο: «Περί προσευχής», Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι ΣΤ”

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΟΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΥΣΙΟΝ ΤΙΚΤΕΙ!


ΚΟΝΤΑΚΙΟΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
Ἦχος γ´. Αὐτόμελον. Ποίημα Ῥωμανοῦ τοῦ Μελῳδοῦ.

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει,
καὶ ἡ γῆ τὸ Σπήλαιον, τῷ ἀπροσίτῳ προσάγει.
Ἄγγελοι μετὰ Ποιμένων δοξολογοῦσι.
Μάγοι δὲ μετὰ ἀστέρος ὁδοιποροῦσι.
Δι᾿ ἡμᾶς γὰρ ἐγεννήθη, Παιδίον νέον,
ὁ πρὸ αἰώνων Θεός.


ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η Παρθένος (Μαρία) σήμερα τον Υπερούσιο (Θεό) γεννάει
και η γη το σπήλαιο προσφέρει στον Απρόσιτο.
Οι άγγελοι μαζὶ με τους βοσκους δοξολογούν
και οι Μάγοι μαζὶ με το άστρο οδοιπορούν,
επειδή για εμάς γεννήθηκε (σαν) Παιδί Νέο
ο Άχρονος Θεός.

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΒΗΘΛΕΕΜ

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ

Σχετικά με το πλαστικό χρήμα υπάρχουν τα παρακάτω ερωτήματα:

Εάν κάποτε για λόγους "οικονομικής κρίσης" ή γιατί έτσι θέλουν, οι τράπεζες επιβάλλουν αρνητικά επιτόκια, πως ο πολίτης θα μπορεί να εξασφαλίσει τα χρήματά του και την αγοραστική του δύναμη;

Επίσης πολλοί άνθρωποι δεν είναι ικανοί να πληρώσουν άμεσα όλο τον φόρο που αυθαίρετα τους αναλογεί, καθώς το κράτος τον αυξάνει κατά την επιθυμία του, προτιμώντας να πληρώσουν για την συντήρηση της οικογένειάς τους και την δική τους. Όμως με το ηλεκτρονικό χρήμα το κράτος θα παίρνει απευθείας όλα τα χρωστούμενα αφήνοντας τους πολίτες να επιβιώσουν με...ηλεκτρονικό αέρα κοπανιστό.

Εάν βάσει ψυχολογικού και αγοραστικού προφίλ το Σύστημα κρίνει κάποιον επικίνδυνο λόγω ιδεών και απήχησης σε κοινωνικές ομάδες, και πέραν της φυσικής του καταδίωξης ("τυχαία" περιστατικά βίας εναντίον του φυσικού προσώπου από "τυχαίους" κακοποιούς, που τον περιμένουν με ρόπαλα κοντά στο σπίτι του γιατί δεν είναι αρεστός σε κάποιους) που μπορεί να υποστεί, ποιος εξασφαλίζει τα χρήματα του εν λόγω υποκειμένου από ηλεκτρονική "εξαφάνιση";

Ας δούμε τώρα τι έλεγε ο Άγιος πλέον Παΐσιος για την χρεωστική κάρτα με την οποία θα υποχρεωθούμε να πληρώνουμε.

Το βιβλίο "σκεύος εκλογής", του αγιορείτη ιερομόναχου Χριστοδούλου Αγγελόγλου, εκδόθηκε το 1996! Εχει σαν θέμα λόγους και προφητείες του Γέροντα Παϊσίου. Στην σελίδα σελίδα 421 γράφει σχετικά:

«Επέβαλαν (και θα επιβάλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος, τόσο μεγάλο, που όχι μόνον να μην μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε. Με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλουν στον λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης έως εσχάτων. Θα επιβάλλουν συνεχώς νέα οικονομικά μέτρα, δυσβάστακτα, φόρους ασήκωτους και πάρα πολλά άλλα μέτρα, έτσι ώστε να κάνουν τον λαό να αγανακτήσει. Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα».

Θα λένε: «Έχετε δίκιο που διαμαρτύρεστε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν. Για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους, πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοι είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοι οι φοροφυγάδες».

Από το βιβλίο “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος- Σουρωτή Θεσσαλονίκης βλέπουμε πάλι ότι ο τελικός στόχος των κοσμοεξουσιαστών είναι η ενοποίηση των πάντων σε μια ηλεκτρονική ταυτότητα και μετά η ενσωμάτωσή της στο χέρι μας ή στο μέτωπό μας πάλι με την προοπτική της απόλυτης υποδούλωσης ώστε ο άνθρωπος να μετεξελιχθεί σε έναν αριθμό υπό μόνιμη παρακολούθηση και προπαντώς να μην αποτελεί ποτέ αντίπαλο για το νέο παγκόσμιο ολοκληρωτικό σύστημα διακυβέρνησης του πλανήτη.

Το πείραμα ως φαίνεται ξεκινάει από την χώρα μας. Αυτά που θα γίνουν εδώ δεν έχουν γίνει πουθενά αλλού. 

Είπε ο γέροντας: τώρα ο διάβολος αγρίεψε. Έγινε εξουσία , κι έχει κυκλοφορήσει (με τους ανθρώπους του), ειδικές κάρτες με τον αριθμό 666 (κάρτες Τραπεζών, κλπ).
«Ο Αντίχριστος άρχισε την δουλειά του. Να τώρα μας ήρθε και το 666 . Θα το κάνουν από εδώ, θα το κάνουν από εκεί , και θα καταλήγουν όλοι ότι πρέπει να σφραγισθούμε, γιατί δεν γίνεται αλλιώς . Όλα αυτά σιγά – σιγά . Η Εκκλησία π ρ έ π ε ι να μας πει τι θα κάνουμε»

«Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά. Θα φάει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώσει ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθεί το πλάσμα Του, θα αφήσει το πλάσμα του ο Χριστός; 
Θα παρουσιασθεί στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώσει από τα χέρια του Αντίχριστου. Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθει μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια. 
Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω. Ο λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβει ο Χριστός, θα δώσει μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξει όλο το κακό και θα το βγάλει σε καλό τελικά. Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Έξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό!
Έτσι θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθει ως Κριτής να κρίνοι τον κόσμο. Άλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήσει το πλάσμα Του. Σφράγισμα ίσον άρνηση 
Ενώ ξεκάθαρα ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει στην Αποκάλυψη για το χάραγμα, μερικοί δεν καταλαβαίνουν. Τι να τους πεις; Ακούει δυστυχώς κανείς ένα σωρό ανοησίες του μυαλού από ορισμένους σημερινούς "Γνωστικούς".

Δυστυχώς η αχρήματη κοινωνία φέρνει στο προσκήνιο πάλι τα γνωστά εδάφια της Αποκάλυψης του Ιωάννη.

κεφ. Ιγ’ 16 “ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύναται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὂνομα τοῦ θηρίου ἢ τόν ἀριθμόν τοῦ θηρίου˙ ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς“ = 666."  

Όπως έλεγε και ο Πατροκοσμας 250 χρόνια πριν «Θα 'ρθεί καιρός, που θα σάς πουν να βουλωθείτε με τη βούλα τού Σατανά. Να μη βουλωθείτε. Αν βουλωθείτε, και στου βοδιού το κέρατο να κρυφθείτε, θα σάς βρουν».

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ" ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

Μια αληθινή παράνοια επικρατεί τον τελευταίο καιρό στην μαζική ενημέρωση όπου όλα τα κανάλια εν χορώ προσπαθούν να πείσουν τον Έλληνα να καταργήσει τα μετρητά, και να χρησιμοποιεί πλαστικό χρήμα, βάζοντας έτσι από μόνος το κεφάλι του στην "γκιλοτίνα" του ολοκληρωτισμού που έρχεται.

Ήδη πολλοί συμπολίτες έχουν επηρεαστεί από την προπαγάνδα των ΜΜΕ και της κυβέρνησης και εκφράζουν θετική άποψη για το ζήτημα της κατάργησης των μετρητών χωρίς να έχουν σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες τις οποίες όταν τις καταλάβουν θα είναι πλέον πολύ αργά, καθώς η πόρτα του "κελιού" της "αιώνιας ηλεκτρονικής φυλακής" θα έχει κλείσει και θα έχει πεταχτεί και το "κλειδί".

To παγκόσμιο οικονομικό κατεστημένο προχωρά στην τελική του επίθεση κατά της ανθρώπινης ελευθερίας με πρόσχημα την φοροδιαφυγή και την παράνομη δραστηριότητα: Την κατάργηση των μετρητών και το δικαίωμα του πολίτη να αγοράζει ανώνυμα χωρίς να καταγράφεται και να δημιουργείται αυτόματα το αγοραστικό και άρα το ψυχολογικό του προφίλ με βάση το οποίο, το Σύστημα θα ξέρει εάν αποτελεί κάποιου είδους απειλή γι' αυτό.

Μετρητά σημαίνει ελευθερία επιλογών χωρίς να νιώθει κάποιος ότι παρακολουθείται λόγω αυτών. Μετρητά σημαίνει και έλεγχος στο προσωπικό πορτοφόλι. Έχεις χρήματα αγοράζεις, δεν έχεις δεν παίρνεις τίποτα παρά μόνο τα προς το ζην.

Οι προϋπολογισμοί των οικογενειών ξετινάχθηκαν από τότε που στην ζωή τους πέρασε το "πλαστικό" χρήμα αφού όλοι αγόραζαν με φρενίτιδα πέραν των πραγματικών τους δυνατοτήτων με πίστωση ότι τους έρχονταν κυριολεκτικά στην "κούτρα". Οι άνθρωποι όταν έχουν πίστωση ξεφεύγουν καθώς δεν νιώθουν το φυσικό όριο της έλλειψης πραγματικού φυσικού χρήματος.

Και όμως το παγκόσμιο (και εγχώριο) κατεστημένο προσπαθεί να πείσει τους πολίτες όλων των χωρών ότι η κατάργηση των μετρητών θα είναι κάτι πολύ καλό για αυτούς, και ότι θα τους προσφέρει ευημερία!

Οι Financial Times προ μηνός δημοσίευσαν ένα ανώνυμο άρθρο (!) το οποίο κάνει έκκληση για την κατάργηση των μετρητών, προκειμένου να δοθεί στις κεντρικές τράπεζες και τις κυβερνήσεις περισσότερη εξουσία! Το άρθρο είχε μεταφραστεί από το καταπληκτικό ιστολόγιο redskywarning.blogspot.gr

Με τίτλο «Η περίπτωση σχετικά με την συνταξιοδότηση άλλου ενός βάρβαρου λειψάνου», (The case for retiring another “barbarous relic”), το άρθρο επικρίνει το γεγονός ότι οι άνθρωποι αποθηκεύουν μετρητά σε αναμονή μιας άλλης οικονομικής κατάρρευσης, ένας παράγοντας, όπως λέει το άρθρο, ο οποίος προκαλεί «πολλή στρέβλωση στο οικονομικό σύστημα».

«Η ύπαρξη των μετρητών - ένας τίτλος στον κομιστή με μηδενικό επιτόκιο - περιορίζει την ικανότητα των κεντρικών τραπεζών να προωθήσουν μια ύφεση της οικονομίας. Η ανησυχία είναι ότι οι άνθρωποι θα αλλάξουν τις καταθέσεις τους σε μετρητά, αν η κεντρική τράπεζα κινήσει τα ποσοστά σε αρνητικό έδαφος».

Διαμαρτυρόμενος ότι τα μετρητά δεν μπορούν να παρακολουθούνται και να εντοπίζονται, ο αρθρογράφος υποστηρίζει ότι η κατάργησή τους θα «κάνει τη ζωή ευκολότερη στην προσπάθεια που κάνει η κάθε κυβέρνηση να εξαλείψει την παραοικονομία»!

Η κατάργηση των μετρητών θα δώσει επίσης στις κυβερνήσεις μεγαλύτερη εξουσία για την άρση των φόρων απευθείας από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των ανθρώπων, σημειώνοντας πως «ο φόρος προστιθέμενης αξίας, για παράδειγμα, θα μπορούσε να επιβληθεί αυτόματα - και να επιστρέφεται - σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις συναλλαγές μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών».

Ο αρθρογράφος κάνει έκκληση επίσης για την «τιμωρία ανθρώπων που χρησιμοποιούν μετρητά», με το να αναγκαστούν να «πληρώνουν οι χρήστες για το προνόμιο της ανωνυμίας», ώστε να «εξακολουθούν να επηρεάζονται από τη νομισματική πολιτική»!

Το άρθρο απηχεί ένα επιχείρημα που προέβαλε ο Kenneth Rogoff, ο εβραϊκής καταγωγής Αμερικάνος οικονομολόγος και πρώην επικεφαλής οικονομολόγος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ο οποίος ζήτησε τα υψηλής ονομαστικής αξίας χαρτονομίσματα όπως των 100 € και των 500 € να καταργηθούν.

Ας σημειωθεί ότι ο Rogoff παρευρέθηκε σε μια συνάντηση στο Λονδίνο νωρίτερα αυτό το χρόνο όπου συναντήθηκε με εκπροσώπους από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (Federal Reserve), την ΕΚΤ, καθώς και συμμετέχοντες από τις ελβετικές και τις κεντρικές τράπεζες της Δανίας. Το ζήτημα της απαγόρευσης των μετρητών ήταν στην πρώτη γραμμή της ατζέντας.

Πέρυσι, ο Rogoff ζήτησε επίσης «την εξάλειψη του φυσικού νομίσματος» για να σταματήσει η "φοροδιαφυγής και η παράνομη δραστηριότητα", καθώς και το να προλαμβάνονται οι άνθρωποι από το να αποσύρουν χρήματα, όταν τα επιτόκια είναι κοντά στο μηδέν!

Η ατζέντα για την απαγόρευση των μετρητών συζητήθηκε επίσηςστην φετινή συνεδρίαση της μυστικοπαθούς Λέσχης Bilderberg, στην οποία παραβρέθηκε ο Martin Wolf, ο εβραϊκής καταγωγής Βρετανός επικεφαλής σχολιαστής των Financial Times.

Ο πρώην οικονομολόγος της Τράπεζας της Αγγλίας Jim Leaviss έγραψε ένα άρθρο για την London Telegraph νωρίτερα αυτό το έτος στο οποίο έλεγε πως μια κοινωνία χωρίς μετρητά θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο εάν «αναγκάζονταν όλοι να ξοδέψουν μόνο με ηλεκτρονικά μέσα από ένα λογαριασμό που θα ανήκε σε μια κρατική τράπεζα», η οποία θα πρέπει να «παρακολουθείται ή ακόμα και ελέγχεται άμεσα από την κυβέρνηση».

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν την απόσυρση των μετρητών σε ποσότητες τόσο χαμηλές όσο £ 5000 ως «ύποπτη δραστηριότητα», ενώ στη Γαλλία, στους πολίτες θα απαγορευτεί να πραγματοποιούν πληρωμές σε μετρητά πάνω από  1000 €. Η ανάκληση και η κατάθεση μετρητών ποσού 1.000 € θα υπόκειται επίσης σε έλεγχο ταυτότητας.

«Δεν υπάρχει πιο διαβόητη οικονομική πολιτική κατά της ελευθερίας που μπορεί να φανταστεί κανείς από το να απαγορευτούν τα μετρητά», γράφει ο Michael Krieger.

«Φυσικά, αν ξαφνικά "τελειώσουν" τα μετρητά, θα υπάρξει αύξηση της ζήτησης για χρυσό και ασήμι, των οποίων στη συνέχεια θα απαιτηθεί η απαγόρευση. Στη συνέχεια, ο κύκλος της οικονομικής και χρηματοπιστωτικής τυραννίας θα είναι πλήρης, και το να ξεφύγουμε από αυτή θα είναι σχεδόν αδύνατον».

Έτσι λοιπόν παρουσιάζεται ένα όμορφο περιτύλιγμα κατάργησης της φοροδιαφυγής και της λεγόμενης παράνομης δραστηριοτητας (την παράνομη δραστηριότητα των επικεφαλής του Συστήματος ποιος θα την ελέγχει;) για να πεισθούν οι πολίτες ότι είναι ώρα να εγκαταλείψουν την ελευθερία τους και να ενδυθούν όλοι τις "στολές" επί εποχής Μάο, και να συμμετάσχουν οικειοθελώς στο μυθιστόρημα του Τζορτζ Όργουελ το "1984", όπου όλα παρακολουθούνται και όλα κατευθύνονται, αλλά κυρίως όλα απαγορεύονται.

Και καλό θα είναι να μας απαντήσει το Σύστημα και οι ντόπιοι εκφραστές του που επιθυμούν την κατάργηση των μετρητών (ήδη πολλοί Έλληνες πολιτικοί το έχουν ζητήσει) τα παρακάτω ερωτήματα.

Εάν κάποτε για λόγους "οικονομικής κρίσης" ή γιατί έτσι θέλουν, οι τράπεζες επιβάλλουν αρνητικά επιτόκια, πως ο πολίτης θα μπορεί να εξασαφαλίσει τα χρήματά του και την αγοραστική του δύναμη;

Επίσης πολλοί άνθρωποι δεν είναι ικανοί να πληρώσουν άμεσα όλο τον φόρο που αυθαίρετα τους αναλογεί, καθώς το κράτος τον αυξάνει κατά την επιθυμία του,προτιμώντας να πληρώσουν για την συντήρηση της οικογένειάς τους και την δική τους. Όμως με το ηλεκτρονικό χρήμα το κράτος θα παίρνει απευθείας όλα τα χρωστούμενα αφήνοντας τους πολίτες να επιβιώσουν με...ηλεκτρονικό αέρα κοπανιστό.

Εάν βάσει ψυχολογικού και αγοραστικού προφίλ το Σύστημα κρίνει κάποιον επικίνδυνο λόγω ιδεών και απήχησης σε κοινωνικές ομάδες, και πέραν της φυσικής του καταδίωξης ("τυχαία" περιστατικά βίας εναντίον του φυσικού προσώπου από "τυχαίους" κακοποιούς, που τον περιμένουν με ρόπαλα κοντά στο σπίτι του γιατί δεν είναι αρεστός σε κάποιους) που μπορεί να υποστεί, ποιος εξασφαλίζει τα χρήματα του εν λόγω υποκειμένου από ηλεκτρονική "εξαφάνιση"; 

Ότι παύσει να υπάρχει ηλεκτρονικά, απλά δεν υπάρχει. Δεν θα υπάρχει χαρτί που να αποδεικνύει ότι είχατε μισθοδοσία, ή ότι είχατε...τόσες "ηλεκτρονικές πιστωτικές μονάδες" στον λογαριασμό σας. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ακόμα και από χάκερς, αλλά στην περίπτωση του κρατικού μηχανισμού απλά θα μπορούσε να "εξαφανίσει" ηλεκτρονικά έναν άνθρωπο για όποιον λόγο θα επέλεγε το "βαθύ κράτος" (το οποίο ηλεκτρονικά θα γίνει ακόμα πιο ανεξέλεγκτο σε κάθε χώρα και όχι μόνο στην Ελλάδα).

Με το ίδιο σκεπτικό, άνθρωποι φίλα προσκείμενοι και δουλικοί στο Σύστημα, ποιος θα εμποδίζει την αθρόα "εμφάνιση" ηλεκτρονικού χρήματος στο "πορτοφόλι" τους για τις "υπηρεσίες" που προσφέρουν, αφού κανείς δεν θα μπορεί να το ελέγξει εάν το Σύστημα δεν το επιθυμεί. Δηλαδή, θα υπάρχει πάλι "μαύρο" χρήμα αλλά ηλεκτρονικό αυτή τη φορά και το κυριότερο προσβάσιμο μόνο στους αρεστούς και σε αυτούς που εργάζονται πιστά για το "βαθύ κράτος". 

Οι Ρωμαίοι είχαν ένα (από τα πολλά) σοβαρό ρητό.«Verba volant, scripta manent» όπου στην ελληνική γλώσσα αποδίδεται ως "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν", αντί για λόγια θα έχουμε τις ηλεκτρονικές "αερολογίες". Όταν καταργηθεί το χαρτί, η απόδειξη για το τι είμαστε και τι διαθέτουμε θα εναπόκειται στο κράτο όχι σε μας. Η σχέση θα γίνει μονόδρομη και θα παύσει να είναι αμφίδρομη.

Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν 1.500.000 άνεργοι οι οποίοι ζουν από τους γονείς τους και δουλειές του ποδαριού, οι οποίες τους αποδίδουν κάποια "μαύρα" μεροκάμματα για την επιβίωσή τους, που σίγουρα δεν είναι η πηγή της κατάρρευσης της ελληνική οικονομίας, και ας προσπαθούν τα εγχώρια ΜΜΕ να εξισώσουν τον μικρό φοροφυγά του 50άρικου, με αυτόν των εκατομμυρίων ευρώ. 

Αλλιώς τότε δεν υπάρχει ανάγκη να έχουμε πταισματοδικεία και πταίσματα, όλα θα γίνονταν κακουργοδικεία και τα πταίσματα θα εξισώνονταν με κακούργημα.

Σε μια αχρήματη κοινωνία ακόμα και η δουλειά θα μπορούσε να γίνει μέσο πίεσης. Συμμορφώνεσαι δια παντός με τους "κανόνες", και ζεις, ή αντιδράς και μπαίνεις στο περιθώριο μην μπορώντας να επιβιώσεις πλέον ούτε βιολογικά.

Ας πάμε στα ιατρικά δεδομένα: Σωστά αντιδρούν οι γιατροί. Πρέπει να γνωρίζει όλος ο πλανήτης τα ιατρικά μας προβλήματα; Εάν κάποιος πάει ψυχολόγο, πρέπει να το μάθει ο εργοδότης του; Γιατί θα το μάθει. 

Πρέπει κάποιος να πηγαίνει για συνέντευξη σε δουλειά και εκ των προτέρων να γνωρίζουν (νόμιμα-παράνομα ποσώς έχει σημασία) τι προβλήματα υγείας αντιμετωπίζει και να του δίνουν τα "παπούτσια στο χέρι"; Τι θα λένε τότε τα ΜΜΕ "μα υπάρχει προστασία προσωπικών δεδομένων"; Ε και; Όποιος το μάθει δεν θα το πει, απλά θα το χρησιμοποιήσει δυσμενώς για τον υπο εξέταση υποψήφιο.

Πρέπει όλος ο πλανήτης να μαθαίνει τις σεξουαλικές προτιμήσεις καθενός; Πως την βρίσκει με την γυναίκα του, η με "παράνομο" δεσμό (αφού θα καταγράφονται ακόμα και οι αγορές σε καταστήματα ερωτικών ειδών, διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία κλπ);

Θα γίνουν όλοι άμεσα εκβιάσιμοι στα μάτια του κάθε τυχαίου υπαλλήλου του ΥΠΟΙΚ ή των τραπεζών ή και της ίδιας της εκάστοτε κυβέρνησης που απλά ενοχλείται από την εναντίον της (νόμιμη) δράση από κάποιους πολίτες, και θα ήθελε να μπορεί να τους "ξεφορτωθεί"-ξεφτιλίσει-καταστρέψει την δημόσια εικόνα τους, με όσο γίνεται πιο εύκολο και πλήρη τρόπο;

Με το πάτημα ενός κουμπιού, θα "λασπώνεται" ο οποιοσδήποτε ενοχλητικός, γιατί απλούστατα επιλεκτικά θα παραδίδεται στην δημόσια χλεύη, διότι όλοι πάντα έχουν κάτι να κρύψουν ή δεν θέλουν να μαθευτεί, αυτός άλλωστε είναι και ο ορισμός της ιδιωτικότητας-ατομικότητας.

Ας πάμε και στους συνειδησιακούς λόγους:

Δυστυχώς η αχρήματη κοινωνία φέρνει στο προσκήνιο πάλι τα γνωστά εδάφια της Αποκάλυψης του Ιωάννη.

κεφ. Ιγ’ 16 “ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύναται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὂνομα τοῦ θηρίου ἢ τόν ἀριθμόν τοῦ θηρίου˙ ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς“ = 666."

Όπως έλεγε ο Πατροκοσμας «Θα 'ρθεί καιρός, που θα σάς πουν να βουλωθείτε με τη βούλα τού Σατανά. Να μη βουλωθείτε. Αν βουλωθείτε, και στου βοδιού το κέρατο να κρυφθείτε, θα σάς βρουν» 

Δηλαδή ένα κείμενο 2.000 χρόνων παλιό είναι έτοιμο να επιβεβαιωθεί και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός! Ούτε καν σαν σκέψη δεν περνάει από τα "μεγάλα" τηλεοπτικά ΜΜΕ ότι ένα πολύ ανησυχητικό (ιερό) κείμενο που περιγράφει φρικτά πράγματα που θα συμβούν σε όσους αποδεχτούν το "χάραγμα", μετά από δύο χιλιετίες οδεύει προς ολοκλήρωση.

Τι θα κάνουν άραγε; Θα επιβάλλουν να "κοπούν" αυτά τα εδάφια από την Αποκάλυψη του Ιωάννη για να μην δημιουργούνται "κακοί" και "ενοχλητικοί" συνειρμοί;

Τι θα γίνει όταν όλοι θα ζουν με πλαστικό χρήμα και θα ξεκινήσουν τα ίδια πάλι ΜΜΕ να διαφημίζουν τον μόνο τρόπο για να μην χαθεί ποτέ, που θα είναι να ενσωματωθεί στα  χέρια των πολιτών; Και τι θα κάνουν τότε οι πολίτες; Για την διευκόλυνσή τους θα τρέξουν να "σφραγιστούν" σαν τα κοτόπουλα με έναν άκρως προσβλητικό τρόπο;

Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό από την στιγμή που τείνουν να καταργήσουν την επιλογή και να κάνουν υποχρεωτική την χρήση του πλαστικού χρήματος.

Είναι ανησυχητικό να εμπιστευθεί κάποιος απόλυτα την ίδια του την ζωή σε ένα Σύστημα που μέχρι τώρα έχει αποδείξει ότι δεν έχει καλές προθέσεις, και στο μέλλον μόλις πάρει την εξουσία μπορεί να γίνουν πολύ, πολύ χειρότερες, τόσο που ο Μεσαίωνας να φαντάζει σαν...περίπατος σε παιδική χαρά.


Ένα τέτοιο Σύστημα πολύ εύκολα μπορεί να γίνει παγκόσμιο, συγκεντρωτικό και τυρρανικό. Εύκολα μπορεί να φέρει έναν ηγεμόνα στην απόλυτη εξουσία αφού θα ελέγχει κυριολεκτικά τα πάντα. Τώρα αν αυτός θα λέγεται Αντίχριστος, Αυτοκράτορας, Δικτάτορας, ή οι φίλοι του θα τον λένε...Μπίλι, είναι θέμα οπτικής γωνίας και πεποιθήσεων του καθενός, το αποτέλεσμα όμως θα είναι το ίδιο, η απόλυτη άνευ όρων σκλαβιά.

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΤΗΤΡΟΪΤ

Στις 19 Δεκεμβρίου 2015, ο Ναός του Σατανά στο Ντιτρόιτ πραγματοποίησε μια τελετή στα σκαλιά του Καπιτωλίου στο Λάνσινγκ, Μίτσιγκαν, καθιστώντας την πρώτη τελετή κύρωσης σατανικού μέλους τους!!!

Οι Σατανιστές Δημόσια και χωρίς κανέναν μα κανέναν περιορισμό σηκώνουν τις αμερικανικές μαύρες σημαίες τους, και ορκίζονται χωρίς κανέναν φραγμό να φέρουν τις σατανικές πρακτικές τους στα σχολεία, τις επιχειρήσεις, ακόμη και μέχρι το Λευκό Οίκο. Οι Έσχατες Ημέρες, όπου η κατάπτωση της ανθρωπότητας θα φτάσει στο ύψιστο σημείο είναι τώρα….
  

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΑΡΙΖΟΝΑΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

   

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: "Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ"

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αναφερόμενος για το σύμφωνο συμβίωσης είπε ότι η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή.

«Εντάξει τώρα, η Εκκλησία έχει τα πιστεύω της. Αυτοί που είναι στην Εκκλησία και πιστεύουν, έχουν έναν τρόπο ζωής. Ο, τι είναι έξω από αυτό το πράγμα είναι εκτροπή από τη ζωή» τόνισε.   Σε εκείνο το σημείο, ένας άνδρας τον ρώτησε «Μακαριότατε όλα δεν είναι παιδιά του Θεού;», με τον Αρχιεπίσκοπο να απαντά πως: «Όλα είναι παιδιά του Θεού αλλά δεν μπορούμε να λέμε πως ό,τι κάνουν, είναι όλα καλά».

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΧΩΡΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟΣ

Ένας που καμώνονταν τον πολύ σοφό συνάντησε κάποτε στο δρόμο του έναν απλοϊκό χωρικό που πήγαινε στην εκκλησία.

-Για που με το καλό; τον ρώτησε.
-Πάω στην εκκλησία, του απάντησε ο χωρικός.
-Και δε μου λες, του λέει ειρωνικά ο σοφός. Μήπως ξέρεις να μου πεις, ο Θεός σου είναι μεγάλος η μικρός;
-Κι από τα δύο.

-Δε γίνεται να είναι και τα δύο!
-Γίνεται, κύριε. Να, είναι τόσο μεγάλος, που δεν τον χωρούν ούτε οι ουρανοί, αλλά και τόσο μικρός, που μπορεί να κατοικεί μέσα στην καρδιά μου.
  
Κι ο σοφός τα 'χασε με τη σοφή απάντηση του απλοϊκού μα πιστού χωρικού.

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ: Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ!

 Η διάκριση του πνευματικού
 
Στο εξομολογητήριο κάποιου πνευματικού ήρθε ένας πολύ βαριά αμαρτωλός.
Άλλος με τόσα μεγάλα κρίματα δεν του είχε ξανατύχει. Καθώς λοιπόν τον άκουγε, κυριεύθηκε από φρίκη. Αναταράχθηκαν τα σωθικά του. «Θεέ μου! Πω πω φρικαλεότητες! Τι ακούω! Τι σατανάς είναι τούτος»!
Δεν πρόλαβε ο δυστυχής νʼ αποτελειώσει και ο πνευματικός γεμάτος ταραχή του είπε:
- Σταμάτησε! Έχω φρίξει. Θα χάσω το μυαλό μου. Δεν είναι ανθρώπινες αμαρτίες αυτές. Σατανικές είναι. Φύγε! Η συγχώρησης σου έλειψε. Φύγε! Δεν μπορώ άλλο να σε ακούω. Φύγε!
 
Βγήκε από το εξομολογητήριο απεγνωσμένος. Τι να κάνει τώρα; Το μόνο που του είχε απομείνει στον κόσμο ήταν το έλεος του Θεού. Αφού όμως και η πόρτα αυτή έκλεισε, δεν του απέμεινε τίποτε. Αντικρίζοντας κάτω την θάλασσα σκεπτόταν την μόνη λύση: Να ορμήσει να πνιγεί! Να θέσει τέρμα στις τραγωδίες του!
Ο Θεός όμως είναι μεγάλος! Στην κατάσταση αυτή τον είδε κάποιος αγιαννανίτης μοναχός, που έτυχε να είναι και γνώριμός του!
- Ε! Τι συμβαίνει; Πώς είσαι έτσι; Τι έχεις;
Εκείνος δεν μιλούσε.
- Ε! Τι έπαθες; Γιατί δε μιλάς;
Με τα πολλά κατόρθωσε να μάθει τα καθέκαστα. Στενοχωρήθηκε, πικράθηκε η ψυχή του. Πώς να τον βοηθήσει; Σκέφθηκε πως μια μόνο λύση απέμενε, να τον οδηγήσει πάση θυσία στον παπα-Σάββα. Κουράστηκε πολύ, αλλά στο τέλος νίκησε.
 
Σαν τον αντίκρισε ο παπα-Σάββας κατάλαβε όλο του το δράμα. Ο αδελφός μου, σκέφτηκε, βρίσκεται στην άβυσσο. Για να τον ανεβάσω χρειάζεται να κατεβώ κι εγώ ως εκεί.
- Πνευματικέ, υπάρχει για μένα σωτηρία;
- Για σένα, αδελφέ μου; Για όλους υπάρχει σωτηρία. Η ευσπλαχνία του Θεού είναι πιο πλατιά από τον ουρανό και πιο βαθιά από την άβυσσο.
- Μπα! Για μένα τον αμαρτωλό δεν υπάρχει σωτηρία. Αδύνατο. Δεν υπάρχει για μένα.
- Για σένα; Αστείο πράγμα. Αφού, να σκεφθείς υπήρξε για μένα σωτηρία.
- Και τι αμαρτίες έκανες εσύ;;
- Μεγάλες, πολύ μεγάλες αμαρτίες.
- Τί μεγάλες! Ποιος μπορεί να έχει φταίξει στον Θεό σαν εμένα τον ταλαίπωρο!
- Και όμως! Να, κάποτε δεν πρόσεξα, παρασύρθηκα κι έπεσα στην εξής αμαρτία.
Και ανέφερε εδώ ο παπα-Σάββας κάποια σοβαρή αμαρτία. Ο άλλος τότε σαν να ζωντάνεψε. Πήρε θάρρος.
- Α! Πνευματικέ μου, την αμαρτία αυτή, έτσι ακριβώς, την έχω κάνει κι εγώ.
- Κι εσύ;΄Μην ανησυχείς. Ο Θεός θα σε συγχωρήσει. Αρκεί που το ομολόγησες.
 
Ο παπα-Σάββας προχώρησε με τον ίδιο τρόπο. Το τέχνασμα πέτυχε απόλυτα. Ξεθάρρεψε ο δυστυχής και παρουσίασε με κάθε ειλικρίνεια όλο το θλιβερό κατάλογο των εγκλημάτων του. Του έδινε κουράγιο η ιδέα πως ο πνευματικός ήταν όμοιός του.
- Εγώ, του λέει στο τέλος ο παπα-Σάββας, μετανόησα και έκλαψα πικρά. Έχω δύο χρόνια τώρα που άλλαξα ζωή. Μου έβαλαν κανόνα μάλιστα να γίνω ... πνευματικός. Το έκανα κι αυτό. Έκανα ελεημοσύνες. Έκανα νηστείες. Έγινα άλλος άνθρωπος.
- Κι εγώ, πνευματικέ μου, μετανοώ με όλη μου την ψυχή. Και νηστείες και ό,τι άλλο μου πεις θα το εφαρμόσω.
- Αφού αποφασίζεις νʼ αλλάξεις ζωή, σκύψε να σου αδειάσω την συγχωρητική ευχή, να σου εξαλείψει ο Θεός όλες τις αμαρτίες.
 
Έπειτα από λίγο ένας άνθρωπος φτερούγιζε από χαρά γιατί πέταξε από πάνω του δυσβάσταχτα φορτία. Συναντώντας στην σκήτη της Αγίας Άννης τον γνωστό του μοναχό του είπε:
- Μʼ έσωσες! Έγινα άλλος άνθρωπος.
- Να δοξάζεις τον Θεό.
- Καλός πνευματικός! Καλός! Πονετικός! Μόνο που ο καημένος έκανε στη ζωή του χειρότερα από μένα.
Ο άλλος που μπήκε αμέσως στο νόημα, του είπε:
- Χειρότερα από σένα; Να γελάσω λίγο! Αυτός, Χριστιανέ μου, ζει από μικρός στο Άγιον Όρος και είναι σωστός άγγελος. Γιʼ αυτό αξιώθηκε να γίνει και ιερέας.
 
Ο άλλος έμεινε άναυδος. Τι συνέβαινε; Με τις εξηγήσεις που του έγιναν, κατάλαβε το τέχνασμα της αγάπης. Δοκίμασε μεγάλη έκπληξη. Πράγματι, έπειτα από το πλήγμα που του έφερε ο προηγούμενος πνευματικός δεν υπήρχε άλλος τρόπος να σωθεί από το χείλος της αβύσσου. Και από την στιγμή αυτή κορυφώθηκε μέσα του ένας απέραντος θαυμασμός και μια απεριόριστη αγάπη για τον υπέροχο γιατρό και θεραπευτή των ψυχών.
 
Από το Γεροντικό