ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΓΙΑΤΙ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ «ΒΟΥΒΗ» Ή «ΚΟΥΦΗ»

Αρκεί μια ματιά στα Λειτουργικά βιβλία της Εκκλησίας μας για να μας πείσει ότι, μόνο «βουβή» και «κουφή» δεν είναι η Εβδομάδα πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα. Πώς, όμως, προκύπτει αυτός ο χαρακτηρισμός; H έκτη και τελευταία εβδομάδα της Μεγάλης Σαρακοστής ονομάζεται «Εβδομάδα των Βαϊων». Για έξι μέρες πριν το Σάββατο του Λαζάρου και την Κυριακή των Βαϊων η λατρεία της Εκκλησίας μας ωθεί ν’ ακολουθήσουμε το Χριστό, καθώς πρώτος αναγγέλει το θάνατο του φίλου Του και κατόπιν αρχίζει το ταξίδι Του στη Βηθανία και στην Ιερουσαλήμ.
Στο κέντρο της προσοχής είναι ο Λάζαρος – η αρρώστεια του, ο θάνατός του, ο θρήνος των συγγενών του και η αντίδραση του Χριστού σ’ όλα αυτά.
Η τελευταία εβδομάδα δηλαδή περνάει με πνευματική περισυλλογή πάνω στην ερχόμενη συνάντηση του Χριστού με το θάνατο – πρώτα στο πρόσωπο του φίλου Του Λαζάρου, έπειτα στο θάνατο του ίδιου του Χριστού.
Πλησιάζει η «ώρα του Χριστού» για την οποία τόσο συχνά μιλούσε και προς αυτήν προσανατολιζόταν όλη η επίγεια διακονία Του.
Η ανάσταση του Λαζάρου έγινε για να βεβαιωθούμε για «Την κοινήν ανάστασιν». Είναι κάτι το συναρπαστικό να γιορτάζουμε κάθε μέρα για μια ολοκληρη εβδομάδα αυτή τη συνάντηση ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο, που αργά αργά πλησιάζει, να γινόμαστε μέρος της, να νιώθουμε με όλο το είναι μας αυτό που υπονοεί ο Ιωάννης με τα λόγια του:»Ιησούς ως είδεν αυτήν κλαίουσαν και τους συνελθόντας… ενεβριμήσατο τω πνεύματι και ετάραξεν εαυτόν… και εδάκρυσεν» (Ιωάν. 11, 33-35).
Μέσα στη λειτουργική ορολογία, το Σάββατο του Λαζάρου και η Κυριακή των Βαΐων είναι η»έναρξη του Σταυρού». (Ι.Μ.Π).
Παρά ταύτα ο ευσεβής λαός μας αποκαλεί την εβδομάδα αυτή «κουφή» η «βουβή» με μοναδική δικαιολογία ότι την Εβδομάδα αυτή δεν τελούνται Ακολουθίες και ως εκ τούτου ούτε η καμπάνα σημαίνει.
Παλαιότερα αυτό εκαλλιεργείτο και από τους ίδιους τους ιερείς ως μια δικαιολογημένη ίσως προσπάθεια για λίγη ξεκούραση λίγο πρίν τον μεγάλο κόπο της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος.
Το Τυπικό της Εκκλησίας μας, υπαγορεύει και αυτήν την Εβδομάδα τις Ακολουθίες που τελούνται καθ’ όλη την Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Δηλ. Μεσονυκτικό Όρθρο, Ώρες και Εσπερινό το πρωί, το Μεγάλο
Απόδειπνο το απόγευμα, την Προηγιασμένη Θ. Λειτουργία την Τετάρτη και την Παρασκευή καθώς και το Μικρό Απόδειπνο με τον κανόνα του Αγίου Λαζάρου την Παρασκευή το απόγευμα.
Η μοναδική Ακολουθία που απουσιάζει είναι η Ακολουθία των Χαιρετισμών της Παναγίας, η οποία αποτελεί και την μοναδική χαρμόσυνη νότα στην πένθιμη περίοδο που διανύουμε.
Το ότι δεν τελείται η χαρμόσυνη Ακολουθία των Χαιρετισμών την Εβδομάδα αυτή ίσως και να  οδήγησε σε αυτή την … παρεξήγηση.
Η τελευταία εβδομάδα της Σαρακοστής, αφού από την Κυριακή ξεκινά η Μεγάλη Εβδομάδα με την δική της νηστεία, είναι η τελική αποκάλυψη του νοήματος της Μεγάλης Σαρακοστής που είναι η μετάνοια, η νηστεία από την αμαρτία, η χαρμολύπη και η επαναβίωση του λατρευτικού στοιχείου της Εκκλησίας!
Ας φροντίσουμε να μην χάσουμε τα όσα έχει να μας προσφέρει και αυτήν την Εβδομάδα η Εκκλησία μας ξεφεύγοντας από επιπόλαιες και ανυπόστατες συμβουλές γύρω από την Λατρευτική μας ζωή.
Επίκαιρος και εύστοχος όπως πάντα ο λόγος του π. Μωυσέως του Αγιορείτου για τις Άγιες Αυτές και Μεγάλες Ημέρες. «Πάντα τη Μεγάλη Παρασκευή, να ‘σαι μόνος σαν το Χριστό προσμένοντας το τελευταίο καρφί, το ξύδι, τη λόγχη. Τις ζαριές ν’ ακούς ατάραχα στο μοίρασμα των υπαρχόντων σου, τις βλαστήμιες, τις προκλήσεις, την αδιαφορία. Πριν την Παρασκευή δεν έρχεται η Κυριακή, τότε λησμονάς τα μαρτύρια των δρόμων της Μεγάλης Παρασκευής της ζωής μας. Μην ξαφνιαστείς, μη φοβηθείς στ’ απρόσμενο σουρούπωμα.
Οι μπόρες του ουρανού δε στερεύουν. Η ξαστεριά θα ’ρθεί το Σαββατόβραδο. Τότε λησμονάς τα μαρτύρια των δρόμων της μεγάλης Παρασκευής της ζωής μας».


Πηγή:  Ι.Ν. Αγίου Νικολάου του νέου, Θηβών

ΟΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ;


-Γέροντα, τί νά σκέφτομαι τήν Σαρακοστή;
-Τό Πάθος, τήν θυσία τού Χριστού νά σκέφτεσαι. Άν καί εμείς οι μοναχοί πρέπει συνέχεια νά ζούμε τό Πάθος τού Χριστού, γιατί… μάς βοηθούν σ’ αυτό κάθε μέρα τά διάφορα τροπάρια, όλες οι Ακολουθίες.
Τήν Μεγάλη Τεσσαρακοστή μας δίνεται η μεγαλύτερη ευκαιρία γιά νά αγωνισθούμε καί νά συμμετέχουμε εντονότερα στό σωτήριο Πάθος τού Κυρίου μας, μέ μετάνοια καί μέ μετάνοιες, μέ εκκοπή τών παθών καί μέ ελάττωση τών τροφών, από αγάπη πρός τόν Χριστό.Άν αξιοποιήσουμε, όσο μπορούμε, τό πνευματικό αυτό στάδιο μέ τίς πολλές προϋποθέσεις καί δυνατότητες πού μάς δίνονται, γιά νά πλησιάσουμε περισσότερο στόν Εσταυρωμένο Χριστό, γιά νά βοηθηθούμε από Αυτόν καί νά χαρούμε τήν Αγία Ανάσταση αλλοιωμένοι πνευματικά, αφού θά έχουμε ζήσει πνευματικότερα τήν Μεγάλη Σαρακοστή.

ΜΕΓΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ: ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΡΥΒΕΙ;

Μεγάλη Σαρακοστή, ονομάζεται η νηστεία που προηγείται του Πάσχα. Την λέμε Μεγάλη για να την ξεχωρίζουμε από την νηστεία που προηγείται των Χριστουγέννων, η οποία χαρακτηρίζεται «Μικρή» επειδή είναι ελαφρότερη. Σαρακοστή ονομάζεται επειδή γίνεται εις ανάμνηση της σαρανταήμερης νηστείας του Χριστού στην έρημο.
Η Μεγάλη Σαρακοστή καθιερώθηκε τον 4ο αιώνα. Η αρχική της διάρκεια ήταν έξι εβδομάδες, ενώ αργότερα προστέθηκε και μία έβδομη. Έτσι στην εποχή μας η Μεγάλη Σαρακοστή ξεκινά την Καθαρά Δευτέρα και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο.
Σε όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, τελείται στην εκκλησία μας η Προηγιασμένη Ακολουθία. Σε αυτήν οι πιστοί μπορούν να λάβουν Θεία Κοινωνία, η οποία όμως έχει προαγιασθεί την προηγουμένη Κυριακή. Γι’ αυτό τον λόγο ονομάζεται η Ακολουθία αυτή Προηγιασμένη.
Τα πρώτα Χριστιανικά χρόνια η ακολουθία αυτή ετελούντο σχεδόν καθημερινά, καθ’ όλη την διάρκεια της Σαρακοστής. Στις μέρες μας, όπως είπαμε, έχει περιορισθεί η τέλεση της κάθε Τετάρτη και Παρασκευή της Μεγάλης Σαρακοστής.
Κάποιες ημέρες της Μεγάλης Σαρακοστής έχουν ξεχωριστή σημασία και δική τους σημειολογία.
Το Σάββατο της πρώτης εβδομάδας της νηστείας είναι αφιερωμένο στο θαύμα των κόλλυβων του μεγαλομάρτυρα Θεοδώρου του Τήρωνος. Θαύμα που βοήθησε τους Χριστιανούς της Κωνσταντινούπολης, να τηρήσουν την νηστεία, που προσπάθησε με δόλια μέσα να μολύνει ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου, Ιουλιανός ο Παραβάτης.
Ο αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινούπολης είδε σε όνειρο τον μεγαλομάρτυρα Θεόδωρο, ο οποίος του φανέρωσε τις προθέσεις του Ιουλιανού και τον συμβούλεψε αντί των αρτύσιμων φαγητών να φτιάξουν και να φάνε ως τροφή, οι χριστιανοί, κόλλυβα. Έτσι φτιάχνοντας και μοιράζοντας κόλλυβα, θυμόμαστε και τιμούμε κάθε χρόνο το θαύμα του μεγαλομάρτυρα Θεοδώρου.
Η  A’ Κυριακή των νηστειών, είναι η Κυριακή της Ορθοδοξίας. Γιορτάζουμε την αναστύλωση των αγίων και σεπτών εικόνων από την αυτοκράτειρα του Βυζαντίου Θεοδώρα το 843μ.Χ.
Η B’ Κυριακή των νηστειών είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης (14ος αιώνας). Ο Άγιος Γρηγόριος υπήρξε κορυφαίος διδάσκαλος των ορθοδόξων δογμάτων και πολέμιος των αιρέσεων.
Η Γ’ Κυριακή των νηστειών, είναι η Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως. Αυτή η ημέρα είναι αφιερωμένη στον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, το σύμβολο της πίστης μας. Ημέρα που οι πιστοί παίρνουν δύναμη να συνεχίσουν την πορεία τους, την νηστεία, που θα τους οδηγήσει στην Ανάσταση του Κυρίου.
Η Δ’ Κυριακή των νηστειών, είναι ημέρα που τιμάται η μνήμη του Αγίου Ιωάννη, συγγραφέα της Κλίμακας. Η κλίμακα είναι ένα βιβλίο με ομιλίες του Αγίου Ιωάννη. Αντικείμενο των ομιλιών αυτών είναι τα σκαλοπάτια της πνευματικής ανάβασης των Μοναχών, μέσα από την προσωπική τους άσκηση.
Η ημέρα Τετάρτη της 5ης εβδομάδας της Μεγάλης Σαρακοστής είναι η Τετάρτη του Μεγάλου Κανόνος. Συγγραφέας και συνθέτης του Μεγάλου Κανόνα είναι ο Άγιος Πατέρας μας Ανδρέας, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης. Μέσα στα 250 τροπάρια που τον απαρτίζουν, έχει συγκεντρώσει τις ιστορίες από τον Αδάμ έως και την Ανάληψη του Κυρίου. Καλεί δε κάθε έναν από εμάς, να παραδειγματιζόμαστε από αυτές, να μιμούμαστε τα καλά και να αποφεύγουμε τα άσχημα που έπραξαν οι πρόγονοι μας.
Την Παρασκευή της ίδιας εβδομάδας είναι ο Ακάθιστος Ύμνος. Ημέρα αφιερωμένη στην Παναγία που στέκει πάντα βοηθός των Χριστιανών σε περιόδους ειρήνης ή πολέμου. Εορτάζουμε τα θαύματα που έκανε η Παναγία προστατεύοντας την Βασιλεύουσα από λαούς που ήθελαν να την κυριεύσουν. Μετά από μια τέτοια νίκη ο λαός της Κωνσταντινούπολης, όρθιος (ακάθιστος) ευχαρίστησε την Θεομήτορα ψάλλοντας. Θυμούμενοι αυτό το γεγονός, ευχαριστούμε κι εμείς με την σειρά μας την Παναγία ψάλλοντας όρθιοι.
Η Ε’ Κυριακή των νηστειών, είναι αφιερωμένη στην μνήμη της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας. Η Οσία, από ηλικία 12 ετών ακολουθούσε έναν ιδιαίτερα έκλυτο βίο. Σε ηλικία 30 ετών, ήρθε σε επαφή με τον Χριστιανισμό, μετανόησε και προσκύνησε. Την υπόλοιπη ζωή της, 47 έτη, ασκήτεψε στην έρημο. Την ημέρα αυτή καλούνται όλοι να μιμηθούν το παράδειγμα της και να έρθουν πιο κοντά στον Χριστό μετανοώντας για τις αμαρτίες τους.
Το Σάββατο πριν την Μεγάλη Εβδομάδα είναι το Σάββατο του Λαζάρου. Ημέρα αφιερωμένη στο θαύμα της ανάστασης του Λαζάρου από τον Χριστό.
Τελευταία Κυριακή της Μεγάλης Σαρακοστής, είναι η Κυριακή των Βαΐων. Είναι ημέρα αφιερωμένη στην θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα από την Βηθανία. Τότε ο λαός υποδέχθηκε το Χριστό με επευφημίες και με «βάϊα φοινίκων», από τα οποία πήρε και το όνομα της αυτή η ημέρα.

Στη διάρκεια της Σαρακοστής, δεν επιτρέπεται η κατανάλωση κανενός ζωικού προϊόντος. Εξαίρεση αποτελούν η ημέρα του Ευαγγελισμού στις 25 Μαρτίου και η Κυριακή των Βαΐων, οπότε και επιτρέπεται η βρώση ψαριών.

Ο 100ΧΡΟΝΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ

Ο ηγούμενος της Μονής του Αγίου Παντελεήμονα πρόσφατα απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την τραγική κατάσταση στην Ουκρανία και για το πως μπορεί να επανέλθει η ειρήνη στην χώρα.

«Να ζεις σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, να προσεύχεσαι και να βοηθάς τους ανθρώπους, να μην τους ξεχωρίζεις σε ''δικούς μας'' και ''δικούς σας''.
Αυτή ήταν η απάντηση του 100χρονου ηγουμένου της ρωσικής(ουκρανικής)αγιορείτικης Μονής του Αγίου Παντελεήμονα, αρχιμανδρίτου Ιερεμία σε ερώτηση του αρχιεπισκόπου Ζαπορόζιε και Μελιτουπόλεως κ. Λουκά.

''Οι Ουκρανοί προσκυνητές ρωτούν πολλές φορές: Τι συμβαίνει; Πότε θα έχουμε ειρήνη; Η απάντηση είναι απλή: Η τυπική σχέση με την εκκλησία, οι κατηγορίες και οι συκοφαντίες ενάντια στην εκκλησία, οι αποσχιστικές τάσεις, η λατρεία των ανέσεων, των χρημάτων και των διασκεδάσεων είναι η αιτία της αναστάτωσης στην χώρα που επέτρεψε ο Θεός.

Συχνά οι άνθρωποι περιμένουν από εμάς προφητείες, η προφητεία μας όμως δίδεται προς μετάνοια και επιστροφή στο δρόμο του Θεού και όχι για να οργανώσουμε την προσωπική μας πνευματική ζωή ή για να μην ανησυχούμε. Οι άνθρωποι θέλουν να ωφεληθούν από τους λόγους των αγιορειτών πατέρων, για να συμβεί όμως αυτό πρέπει να έχουν νου καθαρό και να μπορούν να ερμηνεύσουν τα γεγονότα εν Πνεύματι Αγίω. Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη μίας πνευματικής απλότητας, αγάπης και προσευχής, τα οποία φέρνουν μία διάκριση και όχι να ''βυθίζεσαι'' στην πληθώρα των ειδήσεων του Τύπου. 

Για να ειρηνεύσουμε όσο πιο γρήγορα είναι ουσιώδες να ζούμε με ευλάβεια και με επιείκια προς τους άλλους και να ακολουθούμε τις εντολές του Χριστού. Πρέπει να προσεχουμε την πνευματική μας ζωή και να ακολουθούμε το θέλημα του Θεού. Αυτό όμως είναι αδύνατο χωρίς ειλικρινή μετάνοια, χωρίς συνεχή συμμετοχή στις ακολουθίες, χωρίς την μετάληψη του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, χωρίς προσευχή, χωρίς αγάπη για την Εκκλησία, χωρίς σεβασμό για τον πλησίον μας. Δεν θα έπρεπε να χωρίζονται σε ''εμείς'' και ''εσείς'', σε ''πατριώτες ''και ''σχισματικούς'', σε αυτούς που μιλούν ρωσικά και σε αυτούς που μιλούν ουκρανικά, επειδή είμαστε όλοι ενωμένοι με το Σώμα και το Αίμα του Χριστού.

Ανοίξτε το Ευαγγέλιο και θα δείτε τα πάντα υπό το φως του Λόγου του Θεού. Σας φαίνεται πως ο Θεός μας ξέχασε, Εκείνος όμως μας αγαπάει και θέλει την σωτηρία μας. Δεν μπορεί όμως να μας σώσει χωρίς την θέλησή μας και την ενεργή συμμετοχή μας.
Αμαρτάνοντας και μένοντας αδιόρθωτοι, εναντιωνόμαστε στην σωτηρία μας. Αυτός είναι ο λόγος που ο Θεός ''εφαρμόζει'' θεραπείες πικρές και επώδυνες» είπε ο αρχιμανδρίτης Ιερεμίας.

πηγή/Απόδοση στα ελληνικά proskynitis.blogspot

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ!


Ἄξιόν ἐστιν ὡς ἀληθῶς, μακαρίζειν σε τὴν Θεοτόκον, τὴν ἀειμακάριστον καὶ παναμώμητον, καὶ Μητέρα τοῦ Θεοῦ ἡμῶν.

Τὴν τιμιωτέραν τῶν Χερουβείμ, καὶ ἐνδοξοτέραν ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ, τὴν ἀδιαφθόρως, Θεὸν Λόγον τεκοῦσαν, τὴν ὄντως Θεοτόκον σὲ μεγαλύνομεν.

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» Η ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος είναι ίδρυμα που ως σκοπό έχει την παραγωγή και διάδοση του ελληνικού και παγκόσμιου κινηματογράφου.

Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος, επιχορηγήθηκε για το 2012 με 84.000€, για το 2013 με 220.000€ και 100.000€ Ε.Σ.Π.Α, και για το 2014 με 63.000€, και σήμερα με κυβέρνηση Σύριζα και εν καιρώ μνημονίου, το Υπουργείο Πολιτισμού δίνει την άδεια να πωλείται ελεύθερα στο κοινό ενα παραμύθι το οποίο έχει ως σκοπό να αφανίσει τον θεσμό της οικογένειας.

Μετά το φιάσκο και την φασαρία που προκλήθηκε από την πρόσληψη του <<μεγάλου>>  <<καλλιτέχνη>>  Γιάν Φάμπρ από το Υπουργείο Πολιτισμού, ανακαλύψαμε ότι κάτα την διάρκεια του OUTVIEW (προβολή ταινιών που προωθούν την ανωμαλία) στην ταινιοθήκη της Ελλάδας 14 - 24 Απριλίου 2016 θα πωλείται ενα εικονογραφημένο βιβλίο με παραμύθια το οποίο τιτλοφορείται: «Η Αλίκη κοιτάζει τον καθρέφτη» και απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολική ηλικίας. 

Είναι ένα παραμύθι που μιλάει για μια μικρούλα που βρίσκει την αγάπη την χαρά και την ασφάλεια, βρίσκει δηλαδή την οικογένειά της σε ένα ζευγάρι gay ανδρών που την αγαπούν «άνευ όρων».
Το δεύτερο βιβλίο, όπως αναφέρει το μπλόγκ "Οικογένειες Ουράνιο Τόξο" έχει σαν γενικό τίτλο το «Μικρές Οικογενειακές Ιστορίες» και απευθύνεται σε εφήβους και ενήλικες. Το αποτελούν τρία διηγήματα  ένα που έγραψε ο Αύγουστος Κορτώ και δύο της Στέλλας Μπελιά . Το πρώτο διήγημα – του Αύγουστου Κορτώ – έχει τίτλο « Εμείς-οι-πέντε».

Πρόκειται για μια επίσης τρυφερή ιστορία μιας μικρούλας που μεγαλώνει σε μια οικογενειακή «κολεκτίβα» και ήρθε στον κόσμο ως το παιδί δύο λεσβιών και δύο gay ανδρών.

Υπεύθυνοι για αυτό το νεοταξικό εξάμβλωμα είναι η Μ.Κ.Ο «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο» που αφού <<έφαγαν πόρτα>> από όλους τους εκδοτικούς οίκους, εξέδωσαν το βιβλίο με την συμβολή του Νικόλα Λαιμού.

Η προώθηση του παραμυθιού, όπως προαναφέραμε θα πωλείται στην "ταινιοθήκη της Ελλάδας" η οποία χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Πολιτισμού και βρίσκεται υπο την αιγίδα του.


Παρακάτω βλέπουμε φωτογραφία από ένα συνέδριο των Οικογενειών Ουράνιο Τόξο <<Η Αγάπη Δημιουργεί Οικογένειες>> σχετικά με την παιδοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια που διεξήχθει φέτος τον Φεβρουάριο με καλεσμένη την Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου και την Βασιλική Κατριβάνου από τον Σύριζα.

Παρακάτω παρακολουθήστε το διαφημιστικό σποτάκι για τα βιβλία της οργάνωσης "Οικογένειες Ουράνιο Τόξο"  τα οποία θα πωλούνται από την Ταινιοθήκη της Ελλάδος.
Σύμφωνα με την σελίδα τους στο Facebook, τα μέλη της οργάνωσης ελπίζουν το σποτάκι αυτό να παιχτεί και στην τηλεοράση.


Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

ΣΟΦΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ


ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ


ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ 
(έργο Κων/νου Βρούσγου)

Πρόκειται για συμβολική και συγκλονιστική αφίσα της Π.Ε.ΦΙ.Π.. (Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων) σχήματος 62X50 εκ., που διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ.
Είναι έργο του αγιογράφου και πολυτέκνου Κωνσταντίνου Βρούσγου. Θεσσαλονικέως.
Στη λεζάντα της η Π.Ε.ΦΙ.Π. εξηγεί ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι φονικές ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ φθάνουν τα 500.000.000 το χρόνο, ενώ ΤΩΡΑ μάλλον τα υπερβαίνουν! Είναι οι φρικτοί ποταμοί και λίμνες ΑΘΩΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ανθρωπίνων εμβρύων- εμψυχωμένων «εικόνων του Θεού»!

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

ΟΣΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!


ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!

Αν όλα τα΄χασες, πες το «Κύριε ελέησον».
Κι αν όλα τα κέρδισες, πες… «Κύριε ελέησον».
Αν είσαι μόνος σου, πες… «Κύριε ελέησον».
Κι αν έχεις φίλους, πες… «Κύριε ελέησον».
Αν αγαπάς, «Κύριε ελέησον».
Κι αν σε μισούν, «Κύριε ελέησον».
Αν το παιδί σου βρίσκεται στο μνήμα, «Κύριε ελέησον».
Κι αν της ζωής σου λιγοστεύει το νήμα, «Κύριε ελέησον».
Αν έχεις αμαρτάνει, «Κύριε ελέησον».
Κι αν έχεις αρετές πολλές, «Κύριε ελέησον».
Αν οι ελπίδες χάθηκαν για πάντα, «Κύριε ελέησον».
Κι αν οι ζωή σου χαμογέλασε, «Κύριε ελέησον».
Αν ερωτεύτηκες παράφορα, «Κύριε ελέησον».
Κι αν πληγώθηκες θανάσιμα, «Κύριε ελέησον».
Αν σε στόλισαν με κολακείες, «Κύριε ελέησον».
Κι αν σε πρόσβαλαν με ειρωνείες, «Κύριε ελέησον».
Αν δάκρυα κύλισαν στα μάτια σου, «Κύριε ελέησον».
Κι αν ψύχος γέμισε τα σπλάχνα σου, «Κύριε ελέησον».
Κι αν αναπνέεις, «Κύριε ελέησον».
Κι αν περπατάς, «Κύριε ελέησον».
Ό,τι κι αν σκέφτεσαι, «Κύριε ελέησον».
Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά σου, «Κύριε ελέησον».
Όλ΄ η ζωή σου ας ήταν μονάχα:
«Κύριε ελέησον. Κύριε ελέησον. Κύριε ελέησον…»

Απόσπασμα [44:00 – 46:36] από εκπομπή της Πειραϊκής Εκκλησίας
ΑΘΗΝΑ ΣΙΔΕΡΗ: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΣΟΥ!


Μάθε να συγχωρείς τους αδελφούς σου, όπως και ο Θεός συγχωρεί εσένα!