ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΒΑΣΙΛΕΥ ΟΥΡΑΝΙΕ!


Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε,
τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας,
ὁ πανταχοῦ παρών, καὶ τὰ πάντα πληρῶν,
ὁ θησαυρὸς τῶν ἀγαθῶν, καὶ ζωῆς χορηγός,
ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν,
καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος,
καὶ σῶσον, Ἀγαθέ, τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟ;

Δυο αμφιβόλου αξιοπιστίας αυτοαποκαλούμενοι ερευνητές, ο Simcha Jacobovici και ο Barrie Wilson ισχυρίζονται οτι ανακάλυψαν χειρόγραφο του 6ου αιώνα μ.Χ., στη Βρετανική Βιβλιοθήκη και πως δήθεν το αρχαίο κείμενο επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι ο Ιησούς παντρεύτηκε και είχε παιδιά. 

Υπάρχουν πολλές θεωρίες που υποστηρίζουν ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος... Ήταν, όμως, θεωρίες και καμία δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ. Κατά διαστήματα αρκετοί επιχείρησαν να υποδομήσουν τη θεϊκή υπόσταση του Ιησού και κατ επέκταση να δημιουργήσουν σύγχυση στο λαό και στην Εκκλησία. 

Τις τελευταίες ώρες κάνει το γύρο του Ιντερνέτ η είδηση ότι κάποιος Simcha Jacobovici, ένας Ισραηλινοκαναδός σκηνοθέτης και ο Barrie Wilson, καθηγητής θρησκευτικών σπουδών στο Τορόντο, ανακάλυψαν ένα αρχαίο κείμενο, που δήθεν πρόκειται για τη μεγάλη αποκάλυψη. 

Για τη ζωή του Ιησού δεν γνωρίζουμε πολλά. Αναφέρονται μόνο κάποια γεγονότα στην Αγιά Γραφή, όταν ο Ιησούς ήταν 12 ετών, καθώς επίσης και η ιστορία της γέννησής του, όπως και οι τελευταίες ημέρες του πάνω στη Γη.

Ωστόσο, ο Simcha Jacobovici και ο Barrie Wilson, ανακάλυψαν ένα χειρόγραφο που χρονολογείται από τον 6ο αιώνα μ.Χ., που γράφτηκε σε περγαμηνή στα Αραμαϊκά - τη γλώσσα δηλαδή που μιλούσε ο Ιησούς – και βρέθηκε στην Βρετανική Βιβλιοθήκη. Οι ερευνητές γράφουν στο βιβλίο τους με τίτλο "Το Χαμένο Ευαγγέλιο", πως "σύμφωνα με το έγγραφο που αποκαλύψαμε, κάποια στιγμή ο Ιησούς παντρεύτηκε, είχε σεξουαλικές σχέσεις, και έκανε παιδιά". 

Και συνεχίζουν: «Σε ένα καθαρά ιστορικό επίπεδο, αυτό πραγματικά δεν πρέπει να μας εκπλήσσει. Ο γάμος και τα παιδιά ήταν... αναμενόμενα για έναν Εβραίο. Αν δεν ήταν παντρεμένος, αυτό θα είχε προκαλέσει προβλήματα στην οικογένεια του, ένα πιθανό σκάνδαλο στην κοινότητα του. Αλλά τώρα έχουμε ένα έγγραφο που αναφέρει ότι ήταν πράγματι παντρεμένος και πατέρας παιδιών. Και όχι μόνο αυτό, αλλά το έγγραφο μας δείχνει ότι για ορισμένους οπαδούς του, ο γάμος του Ιησού ήταν η πιο σημαντική πτυχή της θεολογίας τους». 

Ο Simcha Jacobovici πιστεύει επίσης ότι υπάρχουν στοιχεία στην Αγία Γραφή που μαρτυρούν ο Ιησούς ήταν παντρεμένος. Όλα τα παραπάνω γράφονται στο βρετανικό ΜΜΕ Express.

Ποια είναι όμως η απάντηση της Αγίας Γραφής; 
Παρότι η Αγία Γραφή δεν κάνει άμεση αναφορά στην οικογενειακή κατάσταση του Ιησού, δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν ήταν παντρεμένος. Εξετάστε τα ακόλουθα στοιχεία.

Η Αγία Γραφή μιλάει αρκετές φορές για την οικογένεια του Ιησού, καθώς και για γυναίκες οι οποίες τον συνόδευαν στη διακονία του και ήταν παρούσες στην εκτέλεσή του. Ωστόσο, πουθενά δεν λέει ότι ο Ιησούς είχε σύζυγο. (Ματθαίος 12:46, 47· Μάρκος 3:31, 32· 15:40· Λουκάς 8:2, 3, 19, 20·Ιωάννης 19:25) Η πιο λογική εξήγηση για αυτό είναι, πολύ απλά, ότι δεν ήταν παντρεμένος.

Αναφορικά με όσους δεν παντρεύονται για να μπορούν να κάνουν περισσότερα στην υπηρεσία του Θεού, ο Ιησούς είπε στους μαθητές του: «Αυτός που μπορεί να αφήσει χώρο για αυτό [την αγαμία] ας αφήσει χώρο για αυτό». (Ματθαίος 19:10-12) Ο ίδιος έθεσε το υπόδειγμα για εκείνους που επιλέγουν να μην παντρευτούν προκειμένου να αφοσιωθούν πληρέστερα στον Θεό.—Ιωάννης 13:15· 1 Κορινθίους 7:32-38.

Λίγο πριν πεθάνει, ο Ιησούς ανέθεσε σε κάποιον τη φροντίδα της μητέρας του. (Ιωάννης 19:25-27) Αν ήταν παντρεμένος ή είχε παιδιά, ασφαλώς θα είχε λάβει πρόνοια και για την άμεση οικογένειά του.

Η Αγία Γραφή λέει ότι ο Ιησούς είναι υπόδειγμα για τους συζύγους. Εντούτοις, δεν εννοεί ότι ο ίδιος είχε κατά γράμμα σύζυγο, επειδή αναφέρει: «Σύζυγοι, να αγαπάτε τις γυναίκες σας, όπως και ο Χριστός αγάπησε την εκκλησία και παρέδωσε τον εαυτό του για αυτήν». (Εφεσίους 5:25) 

Αν ο Ιησούς ήταν παντρεμένος όταν ήταν στη γη, θα ήταν ο τέλειος σύζυγος. Δεν θα έθετε, λοιπόν, αυτό το εδάφιο ως πρότυπο για τους συζύγους τη συμπεριφορά του Ιησού απέναντι στη γυναίκα του;

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ- Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ (ΜΕΡΟΣ 2ο)



Η ζωή του Άγιου Παΐσιου Μέρος 2ο
''Φυγόκεντρος'' Μακεδονία TV 11.10.2016.
Το δεύτερο μέρος του αφιερώματος στον Άγιο Παϊσιο.
Οι εξορκισμοί και οι «εμφανίσεις» μετά την κοίμησή του.
Οι συμπροσευχές με τον Άγιο Πορφύριο,
αλλά και το «μήνυμα» του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνα 
για την κρίση στην Ελλάδα,
στο πνευματικό του τέκνο, Αθηνά Σιδέρη.

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ- Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ (ΜΕΡΟΣ 1ο)



Η ζωή του Άγιου Παΐσιου Μέρος 1ο
''Φυγόκεντρος'' Μακεδονία TV 11.10.2016.Η πορεία του Αγίου μέχρι το Άγιο Όρος.Συγκλονιστικές μαρτυρίες ευσεβών ανθρώπων 
που έζησαν από κοντά τον Άγιο.

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ: Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!

Ο ΑΠΙΣΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ


Ένας άπιστος γιατρός έλεγε σε έναν πιστό χριστιανό: Δεν υπάρχει ψυχή. Είδες ποτέ με τα μάτια σου καμιά ψυχή; Άκουσες καμιά ψυχή με τα αυτιά σου; Γεύτηκες, οσφράνθηκες ποτέ την ύπαρξη της ψυχή;
Όχι, απάντησε ο πιστός.
Ο γιατρός με κάποιο υπεροπτικό ύφος είπε: Βλέπεις; Έχουμε τέσσερις αισθήσεις που μας πληροφορούν ότι δεν υπάρχει ψυχή και μόνο μία υπέρ της ύπαρξης της.
Αλλά ο πιστός δεν τα έχασε. Με ευστροφία ρωτά το γιατρό:
Είδες ποτέ γιατρέ μου, με τα μάτια σου τον πόνο; Τον άκουσες με τα αυτιά σου; Τον γεύτηκες με το στόμα σου; Τον οσφράνθηκες με τη μύτη σου;
Όχι απάντησε ο γιατρός.
Αισθάνθηκες ποτέ τον πόνο;
Ναι, ήταν η απάντηση του γιατρού.
Βλέπετε γιατρέ μου, έχουμε κι εδώ τέσσερις αισθήσεις, που μας πληροφορούν ότι πόνος δεν υπάρχει και μόνο μία ότι υπάρχει. Να καταλήξουμε στα ίδια συμπεράσματα;
Ο γιατρός παίρνει την απάντηση και ο πιστός κερδίζει μία νίκη.

ΑΡΧΙΜ. π. ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ


Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ

Μια μέρα ένας πλούσιος άνθρωπος παρέδωσε ένα καλάθι με σκουπίδια σ’ ένα φτωχό άνθρωπο.
Ο φτωχός άνθρωπος χαμογέλασε και έφυγε με το καλάθι.
Το άδειασε, το έπλυνε και το γέμισε με όμορφα λουλούδια.
Το επέστρεψε στο πλούσιο άνθρωπο και του το έδωσε.
Ο πλούσιος άνθρωπος έκπληκτος του είπε:
– Γιατί μου δίνεις όμορφα λουλούδια, ενώ σου έδωσα σκουπίδια.
Και ο φτωχός απάντησε:
– Ο καθένας δίνει ότι έχει στην καρδιά του…

ΟΣΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΗΣ ΒΥΡΙΤΣΑ: ΚΥΡΙΕ, ΣΩΣΕ ΚΑΙ ΕΛΕΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!


Άγιος Σεραφείµ της Βύριτσα: Κύριε, σώσε και ελέησε όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, που ζουν σε κάθε τόπο της δεσποτείας σου Ορθοδόξως. Δώρησαί τους ειρήνη ψυχής και σώματος. Συγχώρεσέ τους κάθε αμάρτημα εκούσιο και ακούσιο. Δια των αγίων προσευχών τους ελέησε και εμένα τον άθλιο.

ΟΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ!


Ότι έδωσες θα πάρεις και ότι έκανες θα πάθεις

Αν σπείρεις εντιμότητα, θα θερίσεις εμπιστοσύνη. 
Αν σπείρεις καλοσύνη, θα θερίσεις φίλους. 
Αν σπείρεις ταπεινοφροσύνη, θα θερίσεις μεγαλείο. 
Αν σπείρεις επιμονή, θα θερίσεις νίκη. 
Αν σπείρεις στοχασμό, θα θερίσεις αρμονία. 
Αν σπείρεις σκληρή δουλειά, θα θερίσεις επιτυχία. 
Αν σπείρεις συγχώρεση, θα θερίσεις συμφιλίωση. 
Αν σπείρεις ειλικρίνεια, θα θερίσεις καλές σχέσεις. 
Αν σπείρεις υπομονή, θα θερίσεις βελτίωση. 
Αν σπείρεις πίστη, θα θερίσεις θαύματα. 

Αν σπείρεις ανεντιμότητα, θα θερίσεις δυσπιστία. 
Αν σπείρεις εγωισμό, θα θερίσεις μοναξιά. 
Αν σπείρεις περηφάνια, θα θερίσεις καταστροφή. 
Αν σπείρεις ζήλια, θα θερίσεις ταλαιπωρία. 
Αν σπείρεις οκνηρία, θα θερίσεις στασιμότητα. 
Αν σπείρεις πικρία, θα θερίσεις απομόνωση. 
Αν σπείρεις πλεονεξία, θα θερίσεις απώλεια. 
Αν σπείρεις κακολογία, θα θερίσεις εχθρούς. 
Αν σπείρεις στενοχώριες, θα θερίσεις ρυτίδες. 
Αν σπείρεις αμαρτίες, θα θερίσεις ενοχές.

Πρόσεχε, λοιπόν, τι σπέρνεις τώρα. 
Αυτό θα καθορίσει τι θα θερίσεις αύριο. 
Οι σπόροι που σπέρνεις θα κάνουν τη ζωή χειρότερη ή καλύτερη, τόσο τη δική σου όσο και αυτών που θα έλθουν μετά.
Να είσαι βέβαιος ότι κάποια μέρα θα απολαύσεις τους καρπούς της εντιμότητας και της ακεραιότητάς σου ή θα πληρώσεις για τις εγωιστικές επιλογές που έσπειρες σήμερα.

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΥΣΕΒΕΙΑ Δ'- ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Ἡ ἀληθινὴ εὐσέβεια (δ)
ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
π. Δημητρίου Μπόκου

Οἱ νουνεχεῖς καὶ ἀληθινὰ θεοσεβεῖς ἄνθρωποι, σὰν τὸν Ἰώβ, δὲν ξεχνοῦσαν ποτέ, ὅτι ἡ γέννηση τοῦ νέου ἀνθρώπου εἶναι ἔργο πρωτίστως τοῦ Θεοῦ (βλ. ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, ἀρ. φ. 384, Ἰούλ. 2015). Δὲν παραμέριζαν τὸν ἀληθινὸ Δημιουργό, βάζοντας βέβηλα στὴ θέση του τὸν ἑαυτό τους. Ἀναγνώριζαν ταπεινὰ τὰ ὅριά τους. Ἔτσι, ὅταν ἡ Εὔα ἀπέκτησε τὸ πρῶτο της παιδί, εἶπε γεμάτη χαρά: «Ἀπέκτησα ἄνθρωπο μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ» (Γεν. 4, 1). Δὲν ἐπέτρεψε στὸν λογισμό της νὰ αὐθαδιάσει, ὅτι εἶναι δικό της, καθαρὰ ἀνθρώπινο, κατόρθωμα αὐτό. Καὶ πάλι, ὅταν γέννησε τὸν Σήθ, εἶπε: «Μοῦ ἔδωσε ὁ Θεὸς ἄλλο παιδὶ ἀντὶ γιὰ τὸν Ἄβελ ποὺ σκότωσε ὁ Κάιν» (Γεν. 4, 25). Ο Ἰσαὰκ προσευχόταν γιὰ τὴ στείρα σύζυγό του καὶ μόνο ὅταν «τὸν ἄκουσε ὁ Θεός, ἔμεινε ἔγκυος ἡ Ρεβέκκα ἡ γυναίκα του» (Γεν. 25, 21). 
Ὁ Θεὸς ἄνοιξε τὴ μήτρα τῆς Λείας, σὲ ἀντιστάθμισμα τῆς περιφρόνησης ποὺ ἀντιμετώπιζε, καὶ τὴν τίμησε μὲ πολλὰ παιδιά. Ὅταν ἀπέκτησε τὸν πρῶτο της γιό, τὸν Ρουβήν, εἶπε: «Εἶδε ὁ Κύριος τὴν περιφρόνησή μου (ἀπὸ τὸν ἄνδρα μου) καὶ μοῦ ἔδωσε γιό». Ὅταν ἔφτασε στὸν ἕκτο της γιό, τὸν Ζαβουλών, εἶπε: «Μοῦ χάρισε ὁ Θεὸς ἕνα καλὸ δῶρο κατὰ τὸν καιρὸ αὐτό». Στὰ παράπονα τῆς Ραχὴλ γιὰ τὴν ἀτεκνία της ὁ Ἰακὼβ μὲ θυμὸ ἀπάντησε: «Μήπως εἶμαι Θεὸς ἐγώ; Ἐκεῖνος (=ἄρα ὄχι ἐγὼ) σὲ “ἐστέρησεν ἀπό καρπὸν κοιλίας”». Καὶ ὅταν ὁ Θεὸς τὴ «θυμήθηκε» καὶ ἄνοιξε καὶ «αὐτῆς τὴν μήτραν» καὶ τῆς χάρισε τὸν πρῶτο της γιό, τὸν πάγκαλο Ἰωσήφ, ἡ Ραχὴλ εἶπε: «Ἀφαίρεσε ὁ Θεός μου τὴ ντροπή μου» (Γεν. κεφ. 29 καὶ 30). Τὰ παραδείγματα ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Ἱστορία εἶναι πάμπολλα καὶ δείχνουν ὅλα τὴ σταθερὴ καὶ ἀμετακίνητη πίστη τῶν θεοσεβῶν ἀνθρώπων, ὅτι ὅλα τὰ καλά, καὶ ἰδιαίτερα τὰ παιδιά, εἶναι θέμα καὶ δῶρο τοῦ Θεοῦ.
Καὶ ὁ Θεός; Κάνει πιὸ ἀκλόνητη τὴν πεποίθηση αὐτὴ μὲ τρανταχτὰ θαύματα, ποὺ δείχνουν ὅτι καὶ στὸ θέμα αὐτὸ τὸν πρῶτο καὶ κύριο λόγο ἔχει ὁ ἴδιος. Κανένα ἀνθρώπινο θέλημα, κανένας φυσικὸς νόμος δὲν μπορεῖ νὰ φέρει στὸν κόσμο μιὰ νέα ὕπαρξη, ἂν δὲν τὸ θελήσει ὁ Κύριος. Μπροστὰ στὴ δική του βούληση «ὑποχωροῦν οἱ φυσικοὶ νόμοι». «Ὅπου γὰρ βούλεται Θεός, νικᾶται φύσεως τάξις».
Ἔτσι, δίνει παιδὶ στὸν Ἀβραάμ, ὅταν ἐκεῖνος εἶναι ἑκατὸ χρονῶν καὶ ἡ Σάρρα ἐνενήντα, καὶ ἑπομένως μὲ κανένα φυσικὸ νόμο δὲν μποροῦσαν νὰ τεκνοποιήσουν. Ἡ Σάρρα μάλιστα εἶχε γελάσει μὲ τὴν καρδιά της, ὅταν ἀνήγγειλε ὁ Θεός, ὅτι σὲ ἕνα χρόνο θὰ εἶχε παιδί. Τὸ θεωροῦσε φύσει ἀδύνατον. «Ἀβραὰμ δὲ καὶ Σάρρα πρεσβύτεροι προβεβηκότες ἡμερῶν», εἶχαν γεράσει πιά, λέγει ἡ Γραφή, «ἐξέλιπε δὲ τῇ Σάρρᾳ γίνεσθαι τὰ γυναικεῖα», εἶχε περάσει ἡ Σάρρα πρὸ πολλοῦ τὴ φάση τῆς ἐμμηνόπαυσης (Γεν. 18, 11-12).
Ἡ εὐλαβὴς Ἄννα, γεμάτη πόνο ἐπειδὴ ὁ Κύριος τῆς ἔδωσε στειρότητα («ἀπέκλεισε τὰ περὶ τὴν μήτραν αὐτῆς») καὶ «οὐκ ἔδωκεν» εἰς αὐτὴν «παιδίον», ὑποσχέθηκε, ἂν ἀποκτήσει παιδί, νὰ τὸ ἀφιερώσει στὸν Θεό. Καὶ ὅταν τὴ «θυμήθηκε» ὁ Κύριος καὶ συνέλαβε καὶ γέννησε τὸν  Σαμουήλ, εἶπε, «ὅτι τὸν ζήτησα καὶ τὸν ἔλαβα ἀπό τὸν Παντοκράτορα Θεὸ καὶ Κύριο» (Α΄ Βασ. κεφ. 1). Τὸν θεώρησε δῶρο τοῦ Θεοῦ. Πρῶτα ἦταν τοῦ Θεοῦ καὶ μετὰ δικό της παιδί.
Ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται πολλάκις, μὲ κορυφαῖες περιπτώσεις τὸν Ζαχαρία καὶ τὴν Ἐλισάβετ, τὸν Ἰωακεὶμ καὶ τὴν Ἄννα. Πουθενὰ ὁ Θεὸς δὲν ἀφήνει περιθώρια παρερμηνείας γιὰ τὸ ποιὸς εἶναι Κύριος τῆς ζωῆς, πραγματικὴ πηγὴ τῆς ζωῆς. Γι’ αὐτὸ καὶ ὅλα τὰ ἅγια ἀνδρόγυνα, ἔχοντας τὴ σαφῆ αὐτὴ ἐπίγνωση, δὲν δίσταζαν νὰ ἀφιερώνουν πρόθυμα στὸν Θεὸ τὰ τέκνα τους.
Ἡ ἀναγνώριση αὐτῆς τῆς τάξης τοῦ Θεοῦ συνιστᾶ τὴν ἀληθινὴ θεοσέβεια, ποὺ εἶχαν ὅλοι οἱ δίκαιοι καὶ εὐλαβεῖς, μὲ κορυφαῖο τὸν Ἰώβ. Τὴν τάξη αὐτὴ καλούμαστε νὰ σεβόμαστε ταπεινὰ κι ἐμεῖς.

(ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, ἀρ. φ. 385, Αὔγουστος 2015)
(Τέλος)

Ἀ ν τ ι ύ λ η
Ἱ. Ναὸς Ἁγ. Βασιλείου, 481 00 Πρέβεζα
Τηλ. 26820-25861/23075/6980.898.504