Πριν αρκετά χρόνια
μετά από μια μεγάλη γιορτή ένα νέο ζευγάρι με κάλεσαν στο σπίτι
τους για καφέ. Το ζευγάρι είχε τότε δυο παιδιά. Καθισμένοι στο όμορφο
μπαλκόνι του σπιτιού η νεαρή σύζυγος με ερωτά, για λογαριασμό κάποιας φίλης
της, όπως μου είπε, ποιά είναι η θέση της Εκκλησίας για τις εκτρώσεις.
Τής είπα ότι για να καταλάβει την θέση της Εκκλησίας πρέπει να απαντήσει
σ᾽ ένα ερώτημα. Το έμβρυο που έχει συλληφθεί στην μήτρα μιας γυναίκας τι
ανθρωπολογική ταυτότητα έχει; Είναι πλήρης άνθρωπος που εξελίσσεται, ή είναι
ένα ανθρωποειδές που περιμένει τον ήλιο ή τον αέρα για να λάβει υπόσταση, να
γίνει πλήρης άνθρωπος;
Της εξήγησα ότι η
Εκκλησία λέγει ότι είναι πλήρης άνθρωπος εξ άκρας συλλήψεως. Γι᾽ αυτό θεωρεί
ότι η έκτρωση είναι καταστροφή της ζωής. Είναι έγκλημα και μάλιστα
ειδεχθές, γιατί στρέφεται εναντίον του πιο αθώου και του
πιο ανυπεράσπιστου πλάσματος στον κόσμο. Η συζήτηση μας τελείωσε
εκεί.
Πέρασαν δύο χρόνια από
τότε και την ίδια μέρα και γιορτή δέχθηκα πάλι την ίδια πρόσκληση από τα ίδια
πρόσωπα και την αποδέχθηκα. Καθώς ετοιμαζόταν ο καφές, για να μην είναι μόνη η
σύζυγος καθίσαμε στην αρχή στην κουζίνα. Αλλά εκεί κυκλοφορούσε και ένας
μπόμπιρας, ένα μικρό παιδάκι που προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια του.
Επεχείρησα να χαϊδέψω το κεφαλάκι του, όταν ακούω την μητέρα του να μου λέγει:
«Αν αυτός ζει το οφείλει σε σάς» και μου
αποκάλυψε ότι το πρό δύο ετών ερώτημα αφορούσε την ίδια.
Επάνω στο τραπέζι
βρισκόταν ένα μεγάλο μαχαίρι του ψωμιού. Είπα λοιπόν στην μητέρα
δείχνοντάς το: «πάρτο
και σφάχτο». Η μητέρα αντέδρασε σαν να την χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Τι κουβέντα μου λέγει
είναι αυτή που είπατε; Γιατί, σου
φαίνεται φρικτή, της απάντησα. Μα σοβαρολογείτε, πάτερ! Ναι, της είπα,
σοβαρολογώ, γιατί θέλω τώρα να καταλάβεις καλά αυτό που θα έκανες τότε. Βλέπεις τώρα μπροστά σου αυτό που θα έκανες τότε; Βλέπεις
ποιό παιδί θα κατέστρεφες; Τώρα σου φαίνεται φρικτό, τότε δεν θα ήταν;
Πριν λίγο καιρό μια φωτογραφία
έκανε το γύρο του κόσμου. Το μικρό παιδάκι που ξεβράσθηκε στις ακτές. Το μικρό
προσφυγόπουλο που πέθανε στο δρόμο προς την ελευθερία. Δικαιολογημένος ο
αποτροπιασμός. Το μέγεθος του όμως ανάλογο προς την υποκρισία του πολιτισμένου
κόσμου, καθώς και πολλών δικών μας. Όλοι αυτοί που χρησιμοποιούσαν την εικόνα
του μικρού παιδιού για να κατηγορήσουν τους άλλους σαν ενόχους αρνούνται να
κοιτάξουν μια ακόμη φωτογραφία, για την ακρίβεια ένα βίντεο με τον τίτλο
«σιωπηλή κραυγή».
Το βίντεο αυτό είναι η
κινηματογράφηση μιας έκτρωσης από ένα γιατρό. Η εικόνα του πνιγμένου
προσφυγόπουλου ωχριά μπροστά στο βίντεο αυτό. Το ταλαίπωρο πλάσμα τουλάχιστον
ήταν αρτιμελές. Εκεί ένα άλλο παιδάκι κομματιάζεται κυριολεκτικά και
δολοφονείται αδίστακτα, γιατί είναι ανεπιθύμητο. Το προσφυγόπουλο πνίγηκε,
γιατί κάποιοι δεν μπόρεσαν να το σώσουν. Εδώ, στις εκτρώσεις κάποιοι συνειδητά
δολοφονούν.
Μια κοινωνία, μια
δημοσιογραφία, επίσημοι άρχοντες, αγανακτούν
δήθεν στην θέα του πνιγμένου παιδιού και σιωπούν στην εξόντωση χιλιάδων παιδιών
από τους ίδιους τους ψευτοαγανακτισμένους. Σκεφθήκατε ποτέ, πόσες
Ελλάδες έχουμε αφανίσει.
Είναι εντυπωσιακή μια
κοινωνία, που χύνει κροκοδείλια δάκρυα για τα παιδιά που πνίγονται ή που
πεθαίνουν από την πείνα, αλλά διεκδικεί το δικαίωμα να τα σκοτώνει πριν έλθουν
στον κόσμο. Είναι απάνθρωπη μια κοινωνία, που στο βωμό της ανεύθυνης απόλαυσης
θυσιάζει ανθρώπινες ζωές και απαιτεί το δικαίωμα αυτό να το έχει ανενόχλητη και
από την άλλη πλευρά καταδικάζει σε βαρύτατες ποινές (καλά κάνει) αυτούς που
κακοποιούν ένα ζώο.
Η
κακοποίηση ζώων απαγορεύεται, η κακοποίηση και η δολοφονία ανθρώπων βρεφικής
ηλικίας επιβραβεύεται και επαινείται δημοσίως. Η κυρία ή η
δεσποινίς που δολοφόνησε το αθώο παιδί μέσα της, μπορεί να διαμαρτύρεται γιατί
κακοποιήθηκε το σκυλάκι της; Μια εξουσία και μια Βουλή, που νομοθετεί και
καταδικάζει την κακοποίηση των ζώων, με ποιό ηθικό ανάστημα επικροτεί την
δολοφονία αθώων υπάρξεων, την νομιμοποιεί και την πληρώνει;
Ποιός πολιτισμός
μπορεί να επικροτεί την δολοφονία χιλιάδων αθώων υπάρξεων, των πιο
ανυπεράσπιστων ανθρωπίνων πλασμάτων και να μην είναι αυτός, ο πολιτισμός της
βαρβαρότητας; Η παράνοια μιας εξουσίας και μιας κοινωνίας συνίσταται στο να
αυστηροποιούν τη νομοθεσία που προστατεύει τα ζώα και να χαλαρώνουν αυτήν που
αφορά την αξία της ανθρώπινης ζωής. Μια τέτοια εξουσία είναι ανήθικη και μια
τέτοια κοινωνία είναι βρώμικη. Από πότε το να
σκοτώσεις ένα παιδί έξω από την μήτρα της μητέρας του είναι έγκλημα και το να
το σκοτώνεις μέσα σε αυτήν είναι πράξη προόδου και πολιτισμού;
Είναι υποκρισία
μεγατόνων, όταν βλέπεις ένα παιδικό πτώμα στην ακρογιαλιά πνιγμένο όχι μόνο από
τη θάλασσα, αλλά και από την αδιαφορία ανθρώπων εγκληματιών με γραβάτα και
κοστούμι, αλλά να επιδοκιμάζεις τον θρυμματισμό της κεφαλής και των οστών αθώων
υπάρξεων [τακτική που εφαρμόζεται κατά την έκτρωση η οποία εκτελείται και στο
παραπάνω βίντεο] στο βωμό της απόλαυσης και του δολοφονικού εγωκεντρισμού. Μια
τέτοια κοινωνία δικαιούται να ευτυχήσει και να προοδεύσει; Ένας τέτοιος λαός μπορεί και δικαιούται να περιμένει
καλύτερες ημέρες;
Πού είναι οι υποκριτές
της υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Τα αγέννητα, αλλά ζωντανά παιδιά,
δεν έχουν δικαιώματα και έχουν δικαιώματα τα σκυλιά και τα γατιά; Και όλοι
αυτοί είναι προοδευτικοί ή άθλιοι; Ποιός πατέρας και ποιά μάννα δικαιούνται να
απαιτούν το σεβασμό και την αγάπη των παιδιών τους, όταν αυτά μαθαίνουν ότι ζουν
όχι από την αγάπη των γονιών τους αλλά από την τύχη, γιατί γεννήθηκαν πρώτα ή
δεύτερα..;
Μια κοινωνία που
στηρίζεται στην αδικία και στην απανθρωπιά, μια κοινωνία και μια έννομη τάξη
που δεν σέβεται τα δικαιώματα των υπαρκτών, αλλά αγέννητων παιδιών, είναι
κοινωνία παρακμής. Τούτη την ώρα το υπ᾽ αριθμ. 1 πρόβλημα της Πατρίδας μας, η
βόμβα στα θεμέλια της είναι η υπογεννητικότητα ή αλλιώς το δημογραφικό πρόβλημα.
Η πατρίδα μας δεν
κινδυνεύει από εξωτερικούς εχθρούς. Οι εχθροί
είναι εντός των τειχών. Βρίσκονται σε πολλά από τα σπίτια μας, στα
υπουργικά γραφεία και στα βουλευτικά έδρανα, στα νοσοκομεία και στα μαιευτήριά
μας. Αυτή είναι η ωμή, η ωμότατη αλήθεια. Δεν υπάρχουν καλύτεροι συνεργάτες των
όποιων εχθρών της πατρίδας από εμάς τους Έλληνες.
Δεν υπάρχουν πιο
επικίνδυνοι υπονομευτές και του ασφαλιστικού και του εργατικού και του
συνταξιοδοτικού προβλήματος της χώρας, από τους ανθρώπους της εξουσίας, που
έχουν στοχοποιήσει την πολύτεκνη οικογένεια και τους πολίτες αυτής της χώρας,
που αυτοοδηγούνται στην χρεοκοπία και «αυτοκτονούν» την πατρίδα.
Αυτοί που κατοχυρώνουν
νομικά το δικαίωμα δολοφονίας των αγέννητων παιδιών και αυτοί που χρησιμοποιούν
ένα τέτοιο ανήθικο δικαίωμα, αυτοί που δεν βλέπουν τα παιδιά σαν καρπούς της
αγάπης τους, αλλά σαν απλά κομφόρ της αρρωστημένης νοοτροπίας τους, αυτοί που
θεωρούν πολυτιμότερα τα σκυλιά, από τα παιδιά και προσφέρουν στα σκυλιά παιδική
θαλπωρή και στα παιδιά σκυλίσιο πέταγμα, κάτι για το οποίο θα διαμαρτύρονταν
ακόμη και τα σκυλιά, αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί της πατρίδας, αυτοί
είναι οι αληθινά απάνθρωποι.
Η πιο απεχθής διαφθορά
είναι το να θεωρείς την αρετή ως βλακεία, να σαρκάζεις την τιμιότητα, το να
ειρωνεύεσαι τους έντιμους ανθρώπους, το να πολεμάς την αληθινή φύση των όντων
και να ονομάζεις την διαστροφή, ως εναλλακτικό τρόπο ζωής.
Πρέπει να πούμε
ξεκάθαρα στα παιδιά μας ότι, ποτέ δεν θα γίνουν και δεν θα είναι ευτυχισμένα αν
τα χέρια και προ παντός οι καρδιές τους είναι σφραγισμένα από το θάνατο αθώων
υπάρξεων που τους τον πρόσφεραν, σαν άλλοι Ηρώδες, στο βωμό της διασκέδασής
τους. Πρέπει να τους πούμε ότι αυτοί ζουν, γιατί κάποιοι δεν τους μιμήθηκαν και
τους χάρισαν την ζωή και όχι το θάνατο.
Αν δεν σέβονται τα
παιδιά, που χάρις σε εκείνους και μέσα από τις σχέσεις τους απέκτησαν ύπαρξη,
με ποιό δικαίωμα μπορούν να απαιτήσουν σεβασμό στην δική τους την ζωή; Μόνοι
μας και με τις πράξεις μας σχετικοποιούμε την αξία της ανθρώπινης ζωής.
Με ποιά φόντα λοιπόν
θα παραστήσουμε τους προοδευτικούς και θα κατηγορήσουμε αυτούς, που με τα όπλα
του θανάτου σκοτώνουν νέα παιδιά, όταν αυτοί οι ίδιοι σκοτώνουν τα δικά τους τα
παιδιά; Αυτή δεν είναι και η βασικότερη αιτία της αθεΐας των πολλών; Επειδή ο
Θεός μας λέγει ξεκάθαρα ότι «ουκ έξεστί σοι», δηλαδή δεν σου επιτρέπεται να
καταστρέφεις την ανθρώπινη ζωή, γι᾽ αυτό τόσο άνετα και τόσο επιπόλαια κάποιοι
λένε «δεν υπάρχει Θεός», για να μπορούν άνετα να σκοτώνουν αθώα βρέφη κάνοντας
το κέφι τους.
Ίσως κάποιοι θεωρήσουν σκληρά και προκλητικά αυτά τα λόγια. Ναι, λοιπόν, αυτό
θέλω, να προκαλέσω την σκληροκαρδία όλων όσων είναι υπεύθυνοι για την σύγχρονη
γενοκτονία των εκτρώσεων. Να υπερασπιστώ αυτά τα παιδιά, που όπως γράφει η
Ιωάννα Σκαρλάτου, στο εξαιρετικό πόνημά της, «Τα Μωρά της Λίμνης» κλαίνε ασταμάτητα, γιατί δεν έχουν μάτια για να δουν, δεν
έχουν χείλη και στόμα να χαμογελάσουν. Τα κατέστρεψαν οι γιατροί με την εντολή
των γονιών τους.
Πολύ
σκληρές οι σκηνές στην παραπάνω 25λεπτη ταινία Silent Scream.
Παρακαλούμε
να ΜΗΝ την παρακολουθήσετε εάν δεν είστε προετοιμασμένοι
να δείτε
την διαδικασία και το αποτέλεσμα των αμβλώσεων!