ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Κυριακή 11 Ιουνίου 2017
Σάββατο 10 Ιουνίου 2017
Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΡYΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ , ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ & ΚΟΝΙΤΣΗΣ
ΔΡYΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ , ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ & ΚΟΝΙΤΣΗΣ
Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 6ῃ Ἰουνίου 2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς
καί Κονίτσης κύριος ΑΝΔΡΕΑΣ ἔκανε τίς ἀκόλουθες δηλώσεις :
«Θλίψη καὶ ἀγανάκτηση δοκιμάζει κανεὶς ἀπὸ τὴν ἐξοργιστικὴ
ἀδιαφορία τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, γιὰ τὰ συνεχιζόμενα δεινὰ τῆς Βορείου Ἠπείρου,
ποὺ εἶναι «σάρξ ἐκ τῆς σαρκὸς καὶ ὀστοῦν ἐκ τῶν ὀστέων» τῆς Ἑλληνικῆς μας
Πατρίδος.
Γιατί, πῶς ἀλλοιῶς νὰ χαρακτηρισθῇ τὸ γεγονός, ὅτι ἡ ἀντιπροσωπεία
τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, ἡ ὁποία, τελευταῖα, ἀνελάμβανε στὰ Τίρανα τὴν ὑποχρέωση
νὰ ὀργανώσῃ «ἐργαστήρια προετοιμασίας», προκειμένου νὰ διευκολυνθῇ ἡ ἐνταξιακὴ
πορεία τῆς Ἀλβανίας στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση ; Κι’ αὐτό, ὅταν ἡ ἀντιπροσωπεία αὐτὴ
δὲν βρῆκε νὰ πῇ οὔτε μιὰ λέξη γιὰ τοὺς Ἕλληνες Βορειοηπειρῶτες ἀδελφούς. Καὶ οὔτε
τόνισε τὴν ὑποχρέωση τῆς ἀλβανικῆς κυβερνήσεως νὰ σεβασθῇ τοὺς νόμους καὶ τὶς
συνθῆκες, ποὺ θεσμοθετοῦν τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματά τους ! Κι’ ἀκόμη, ποῦ εἶναι ἡ
ἐκ μέρους της ἄσκηση πιέσεως πρὸς τὰ Τίρανα ἐν ὄψει τῆς ἐπιθυμίας καὶ τῆς
προσπάθειά τους νὰ ἐνταχθοῦν στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση ;
Ὅμως, τὰ γεγονότα, ποὺ συμβαίνουν στὴν Βόρειο Ἤπειρο,
φωνάζουν ὅτι τέτοιες κινήσεις ρίχνουν νερὸ στὸν μύλο τῶν Ἀλβανῶν. Οἱ ὁποῖοι ἁρπάζουν
μὲ δῆθεν σουλτανικὰ φιρμάνια περιουσίες τῶν Βορειοηπειρωτῶν, ἀσεβοῦν σὲ Ἐκκλησίες
καὶ πολεμοῦν συστηματικὰ τὴν «ΟΜΟΝΟΙΑ» ἐπειδὴ καταγγέλλει τὶς ἀλβανικὲς αὐθαιρεσίες
σὲ βάρος τῶν Βορειοηπειρωτῶν.
Ἀκόμη, οἱ Ἀλβανοὶ δὲν κρύβουν τὰ ὄνειρά τους γιὰ τὴν
... «Μεγάλη Ἀλβανία», ποὺ θὰ περιλαμβάνῃ τὴν Φλώρινα, τὴν Καστοριά, τὰ Ἰωάννινα
καὶ ὅλη τὴν Ἤπειρο μέχρι τὴν Ἄρτα καὶ τὴν Πρέβεζα ! Καί, παράλληλα, ἐξωθοῦν τοὺς
ἐγκληματίες «Τσάμηδες» στὸ νὰ προβάλλουν ἐξωφρενικὲς ἀπαιτήσεις ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα,
ξεχνῶντας ὅτι στὰ χρόνια τῆς Κατοχῆς (1941 – 44), συνεργαζόμενοι πρῶτα μὲ τοὺς Ἰταλοὺς
κι’ ὕστερα μὲ τοὺς Γερμανούς, διέπραξαν ἀνήκουστα ἐγκλήματα στὴν Θεσπρωτία, μὲ
κορυφαῖο τὴν ἐκτέλεση – δολοφονία τῶν 49 Προκρίτων τῆς Παραμυθιᾶς ...
Ὅλα αὐτὰ καὶ ἄλλα ὧν οὐκ ἔστιν ἀριθμὸς δὲν τὰ γνωρίζει
ἡ Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση καὶ ἡ ἀντιπροσωπεία της στὴν Ἀλβανία ; Ἔπρεπε ἤ, μᾶλλον,
πρέπει νὰ τὰ γνωρίζῃ. Ἐμεῖς, πάντως, λέμε ξεκάθαρα, ὅτι ἄν μὲ τέτοιου εἴδους ἐνέργειες
θέλουν νὰ προετοιμάσουν τὴν ἔνταξη τῆς γείτονος στὴν Ε.Ε. , νὰ ξεύρουν ὅτι ἀπεμπολοῦν
τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα τῶν Βορειοηπειρωτῶν. Τὸ παράδειγμα τῆς ἐντάξεως τῆς Ἀλβανίας
στὴν ΔΑΣΕ, πρὸ ἐτῶν, μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι δῆθεν θὰ σεβόταν τὶς ὑποχρεώσεις της ἀπέναντι
στὴν Ἑλληνικὴ Μειονότητα, ἐπιβεβαιώνει τοὺς φόβους μας. Γιατὶ ἡ Ἀλβανία, ὅπως
συνηθίζει, ἔγραψε τὶς ὑποχρεώσεις της στὰ παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων της !
Γι’ αὐτό, ἐμεῖς στὴν ἐκδήλωση ποὺ ἔγινε στὸ Δελβινάκι,
στὶς 14 Μαΐου ἐ.ἔ., διακηρύξαμε ὅτι ἡ μόνη λύση γιὰ τὴν σωτηρία τῶν Ἑλλήνων ποὺ
ζοῦν στὴν Ἀλβανία, ἐξ αἰτίας τῶν δολοπλοκιῶν τῶν τότε «Μεγάλων Δυνάμεων», εἶναι
ἡ Ἕνωση τῆς Βορείου Ἠπείρου μὲ τὴν Ἑλλάδα. Διαφορετικά, «οὐκ ἔσται παῦλα τῶν
δεινῶν».
Ἀκουέτω ταῦτα Κυβέρνηση καὶ ὁλόκληρος ὁ πολιτικὸς
κόσμος τῆς Πατρίδας μας. Κι’ ἄς ξυπνήσουν ἀπὸ τὸν ὕπνο τῆς ἀπάθειας καὶ τῆς ἀδιαφορίας.
Γιατὶ οἱ καιροὶ εἶναι ἰδιαίτερως κρίσιμοι στὰ βόρεια σύνορά μας ».
(Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως)
ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ: ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ
Γενική κατακραυγή έχει προκαλέσει η αντίδραση κατά των
ομολογητών ιατρών της Σάμου, οι οποίοι αρνούνται να εκτελέσουν αμβλώσεις.
Οι κατ' επίφαση "προοδευτικοί κύκλοι" μαίνονται και λασπολογούν
εναντίων της καθόλα σύννομης και προπαντός επαινετής πράξης των ιατρών οι
οποίοι επικαλούμενοι των κώδικα δεοντολογίας απέχουν από την εν ψυχρώ δολοφονία
των ανυπεράσπιστων εμβρύων.
Ο Ιατρικός Σύλλογος
Φλώρινας έστειλε μια γενναία επιστολή συμπαράστασης στον Πανελλήνιο
Ιατρικό Σύλλογο, η οποία εκτός των άλλων αναφέρει τα εξής:
"Ορκιστήκαμε
να προστατεύουμε την ανθρώπινη ζωή και όχι να πράττουμε το αντίθετο. Δεν
έχουμε κανένα ηθικό δικαίωμα να αφαιρούμε τη ζωή των εμβρύων. Αποτελούν
ζωντανές υπάρξεις και η δόλια και βίαιη αφαίρεση της ζωής τους συνιστά
έγκλημα ιδιαζόντως ειδεχθές και ανεξίτηλο στίγμα για τον πολιτισμό μας που
διαπράττεται, μάλιστα, εν ονόματι και με πρόσχημα την πρόοδο και
τα ανθρώπινα δικαιώματα! Τα φληναφήματα που εκπορεύονται, λανσάρονται
και προωθούνται από κάποιους γνωστούς και μη εξαιρετέους δήθεν
"προοδευτικούς" κύκλους περί "αυτοδιάθεσης της εγκύου
γυναίκας" κ.τ.ό. προς δικαιολόγηση του αποτρόπαιου και φρικαλέου
αυτού εγκλήματος αποτελούν αξεπέραστο δείγμα φαρισαϊσμού, υποκρισίας και
ηθικής εξαχρείωσης αφού δεν υφίσταται δικαίωμα στη δολοφονία αθώων και
ανυπεράσπιστων ανθρωπίνων υπάρξεων."
Διαβάστε ΕΔΩ όλη την επιστολή!
Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν ακόμη ιατροί με φόβο Θεού. Ας
είναι αυτό το έναυσμα για να σταματήσει το ειδεχθές αυτό έγκλημα της
παιδοκτονίας και αυτογενοκτονίας του έθνους μας! Ο Θεός να δίνει φώτιση για να
υπάρξουν και άλλοι ιατροί σύμμαχοι σε αυτόν τον Θεάρεστο αγώνα.
επιμέλεια Κ.Ι.Κ. βασισμένο σε πηγή
για την Σύναξη Νέων ΠαλαιοχωρίουΠΕΡΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πάντοτε σκεφτόμουν ότι
ειδικά υπουργός παιδείας θα έπρεπε να ήταν ένα ανεξάρτητο πρόσωπο μακριά από
κόμματα, που θα είχε ζωντανές εμπειρίες στη ζωή του για την εκπαίδευση του
τόπου.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ένας καθηγητής πανεπιστημίου με ειδικότητα πολύ κοντά στην εκπαίδευση των νέων θα έπαιρνε αποφάσεις εντελώς αντίθετες προς την πραγματικότητα. Σήμερα η Ελλάδα μεταξύ άλλων πάσχει από υπερπαραγωγή επιστημόνων και εξαιτίας της αδυναμίας εξευρέσεως εργασίας το πλέον δυναμικό προσωπικό εγκαταλείπει τη χώρα για να σταδιοδρομήσει στο εξωτερικό. Μια χώρα όπως η Ελλάδα με τις καλύτερες οικονομικές επιδόσεις δεν μπορεί να απορροφήσει επιστήμονες πέραν του 15% του φοιτητικού πληθυσμού. Εμείς όμως υποβιβάζουμε συνεχώς τις εξετάσεις εισόδου των φοιτητών στα πανεπιστήμια και καυχόμαστε ότι 90% και πλέον των αποφοίτων των Λυκείων στρέφονται προς την ανώτερη και ανώτατη παιδεία. Έτσι ιδρύσαμε 23 πανεπιστήμια τα οποία θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες μιας χώρας όπως η Ρωσία! Αναφέρω ότι η Αγγλία, η οποία εκπαιδεύει μεγάλο αριθμό ξένων φοιτητών, έχει μόνο 20 πανεπιστήμια.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ένας υπουργός του οποίου η ειδικότητα σχετίζεται άμεσα με την εκπαίδευση του μαθητικού δυναμικού της χώρας θα εξήγγελλε την κατάργηση δύο ΤΕΙ για να ιδρύσει ένα ακόμα πανεπιστήμιο. Το ΤΕΙ, κύριε υπουργέ, σκοπό έχει να προετοιμάσει ανώτερα τεχνολογικά στελέχη, απαραίτητα για να ανασυγκροτήσουν οικονομικά τη χώρα. Αυτό έπραξε π.χ. η Γερμανία, και χάρις στα ΤΕΙ –όπως εξήγησε στους Έλληνες πρυτάνεις το 1979 ο υπουργός παιδείας της Βαυαρίας– οι Γερμανοί ανασυγκρότησαν την οικονομία τους. Ο ίδιος υπουργός είπε επίσης ότι ήταν τόση η σημασία που διδόταν στα ΤΕΙ ώστε υπήρχαν καθηγητές ΤΕΙ που αμείβονταν πολύ περισσότερο από καθηγητές πανεπιστημίων.
Εμείς όμως αντί να φροντίσουμε ώστε να συμπτύξουμε κάπως σιγά σιγά την ανώτατη παιδεία και να επεκτείνουμε την τεχνική παιδεία με τεχνικές σχολές και πραγματικά ΤΕΙ που αποσκοπούν στην παραγωγή ανώτατων στελεχών τεχνολογίας για να μείνουν και να εργαστούν στην πατρίδα μας, ιδρύουμε ελαφρά τη καρδία και άλλα πανεπιστήμια.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ένας καθηγητής πανεπιστημίου με ειδικότητα πολύ κοντά στην εκπαίδευση των νέων θα έπαιρνε αποφάσεις εντελώς αντίθετες προς την πραγματικότητα. Σήμερα η Ελλάδα μεταξύ άλλων πάσχει από υπερπαραγωγή επιστημόνων και εξαιτίας της αδυναμίας εξευρέσεως εργασίας το πλέον δυναμικό προσωπικό εγκαταλείπει τη χώρα για να σταδιοδρομήσει στο εξωτερικό. Μια χώρα όπως η Ελλάδα με τις καλύτερες οικονομικές επιδόσεις δεν μπορεί να απορροφήσει επιστήμονες πέραν του 15% του φοιτητικού πληθυσμού. Εμείς όμως υποβιβάζουμε συνεχώς τις εξετάσεις εισόδου των φοιτητών στα πανεπιστήμια και καυχόμαστε ότι 90% και πλέον των αποφοίτων των Λυκείων στρέφονται προς την ανώτερη και ανώτατη παιδεία. Έτσι ιδρύσαμε 23 πανεπιστήμια τα οποία θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες μιας χώρας όπως η Ρωσία! Αναφέρω ότι η Αγγλία, η οποία εκπαιδεύει μεγάλο αριθμό ξένων φοιτητών, έχει μόνο 20 πανεπιστήμια.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ένας υπουργός του οποίου η ειδικότητα σχετίζεται άμεσα με την εκπαίδευση του μαθητικού δυναμικού της χώρας θα εξήγγελλε την κατάργηση δύο ΤΕΙ για να ιδρύσει ένα ακόμα πανεπιστήμιο. Το ΤΕΙ, κύριε υπουργέ, σκοπό έχει να προετοιμάσει ανώτερα τεχνολογικά στελέχη, απαραίτητα για να ανασυγκροτήσουν οικονομικά τη χώρα. Αυτό έπραξε π.χ. η Γερμανία, και χάρις στα ΤΕΙ –όπως εξήγησε στους Έλληνες πρυτάνεις το 1979 ο υπουργός παιδείας της Βαυαρίας– οι Γερμανοί ανασυγκρότησαν την οικονομία τους. Ο ίδιος υπουργός είπε επίσης ότι ήταν τόση η σημασία που διδόταν στα ΤΕΙ ώστε υπήρχαν καθηγητές ΤΕΙ που αμείβονταν πολύ περισσότερο από καθηγητές πανεπιστημίων.
Εμείς όμως αντί να φροντίσουμε ώστε να συμπτύξουμε κάπως σιγά σιγά την ανώτατη παιδεία και να επεκτείνουμε την τεχνική παιδεία με τεχνικές σχολές και πραγματικά ΤΕΙ που αποσκοπούν στην παραγωγή ανώτατων στελεχών τεχνολογίας για να μείνουν και να εργαστούν στην πατρίδα μας, ιδρύουμε ελαφρά τη καρδία και άλλα πανεπιστήμια.
Κονομής Ν.
ΝΟΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Όταν
σε μία χώρα η επένδυση στην Παιδεία θεωρείται το σημαντικότερο διαβατήριο για
το μέλλον θα περίμενε κανείς ότι ο υπουργός Παιδείας της θα έβαζε ως πρώτη του
προτεραιότητα την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες
και την βελτίωση του επιπέδου των ελληνικών πανεπιστημίων σε σχέση με τον
διεθνή ανταγωνισμό.
Πρώτη
προτεραιότητα ,ωστόσο, του υπουργού Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου δεν είναι
η καλύτερη εκπαίδευση αλλά η αναβάθμιση (δήθεν) της ...Δημοκρατίας στα
Πανεπιστήμια, η συμμετοχή των φοιτητών στην διοίκηση των πανεπιστημίων και η
επαναφορά του φοιτητικού ασύλου ! Λες και τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι
καταπιεστικά και ανελεύθερα για τους φοιτητές τους!
Όταν
είναι τοις πάσι γνωστό ότι -αν υπάρχει κάτι σε μεγάλη αφθονία στα πανεπιστημιακά
ιδρύματα είναι η υπερβολική ελευθερία που φτάνει στην απόλυτη ασυδοσία σε βάρος
της εύρυθμης λειτουργίας των πανεπιστημίων.
Δεν
γνωρίζει ο κ.Γαβρόγλου ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε όλα τα μεγάλα
πανεπιστήμια της Αθήνας χώροι που αποτελούν άβατο για τους καθηγητές, την
διοίκηση αλλά και τους φοιτητές και τελούν υπό κατάληψη από άτομα που συχνά δεν
έχουν καμία σχέση με το πανεπιστήμιο ; Δεν δείχνει αυτό μία πρωτοφανή ανοχή
στην ανομία στα πανεπιστήμια στο όνομα των δημοκρατικών ελευθεριών;
Δεν γνωρίζει
ο υπουργός ,ότι το πολυτεχνείο εξακολουθεί να αποτελεί ορμητήριο
αναρχοαυτόνομων και κουκουλοφόρων αριστεριστών για την κατασκευή μολότοφ και
άλλων πολεμοφοδίων που χρησιμοποιούνται στις καθημερινές σχεδόν συγκρούσεις με
την αστυνομία, για καταστροφή δημόσιας περιουσίας ,πυρπόληση ΙΧ αυτοκινήτων
,λεωφορείων και τρόλεϊ στο όνομα της επαναστατικής γυμναστικής χωρίς καμία
συνέπεια ;
Δεν
γνωρίζει ακόμη ο κ. Γαβρόγλου ότι μικρές μειοψηφίες φοιτητών απειλούν
,επιτίθενται και χτίζουν μη αρεστούς καθηγητές μέσα στα γραφεία τους, κλείνουν
με το έτσι θέλω κάθε ίδρυμα και επιβάλλουν τις αποφάσεις τους στην μεγάλη
πλειοψηφία των φοιτητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού κάνοντας φανερό ότι
αυτό που λείπει από τα Πανεπιστήμια δεν είναι η ελευθερία αλλά η πειθαρχία και
η τήρηση στοιχειωδών πανεπιστημιακών κανόνων και διαδικασιών;
Πως
γίνεται ο υπουργός Παιδείας να μην εξανίσταται με την απαράδεκτη κατάσταση που
επικρατεί στα ανώτατα ιδρύματα , όταν αυτή η διάλυση ζημιώνει κυρίως τους
οικονομικά ανίσχυρους φοιτητές για τους οποίους θάπρεπε , ως Αριστερός , να
νοιάζεται και να θέλει να τους προστατεύσει .Αυτοί είναι εξάλλου οι μεγάλοι
χαμένοι από την μπαχαλοποίηση του πανεπιστημίου- οι υπόλοιποι θα μάθουν ,αν
θέλουν, γράμματα αφού έχουν τη δυνατότητα να φύγουν από την Ελλάδα και να
σπουδάσουν στο εξωτερικό.
Το
χειρότερο είναι ότι όλα αυτά τα γνωρίζει ο κ. Γαβρόγλου - τόσα χρόνια εξάλλου
ασχολείται με τα θέματα της Παιδείας. Γνωρίζει επίσης την πλήρη ακινησία και
οπισθοδρόμηση που είχε φέρει στα πανεπιστήμια ο νόμος πλαίσιο του ΠΑΣΟΚ , τον
οποίο το ίδιο το ΠΑΣΟΚ τον απαρνήθηκε. Και προσπάθησαν να τον αλλάξουν τόσο η
κυρία Γιαννάκου, όσο (κυρίως) η κυρία Διαμαντοπούλου η οποία μάλιστα έβαλε τις
βάσεις με διακομματική συναίνεση ενός πραγματικά εξωστρεφούς ελληνικού
Πανεπιστημίου .
Είναι
φανερό, όμως, ότι ο κ.Γαβρόγλου βάζει πιο ψηλά από την εκπαίδευση των φοιτητών
και το μέλλον τους ,την μακροημέρευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Και επιχειρεί με
κάθε τρόπο να χαϊδέψει τους συνδικαλιστές , τους βολεμένους και τους
φοβισμένους στα πανεπιστήμια. Αυτούς που δεν θέλουν την αλλαγή προς το καλύτερο
γιατί δεν μπορούν να την υπηρετήσουν. Τρέμουν την αξιολόγηση, αντιλαμβάνονται
πως θα χάσουν έτσι τα όποια κεκτημένα τους και θα πρέπει να δουλέψουν
σκληρότερα σε ένα αναβαθμισμένο και πιο απαιτητικό πανεπιστήμιο που θα πασχίζει
να πιάσει τα διεθνή στάνταρντ.
Επιχειρεί
ουσιαστικά με τις λαϊκίστικες ,οπισθοδρομικές αποφάσεις του ο κ. Γαβρόγλου να
αντισταθμίσει την απότομη στροφή δεξιά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με την υπογραφή
δυο μνημονίων και την εφαρμογή σκληρών μέτρων 15 δισ ευρώ, πουλώντας
«αριστερτιλίκι » στους οργισμένους οπαδούς και τους νεολαίους του κόμματος.
Προσπαθεί
να πείσει τους ψηφοφορους του κόμματος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει αριστερό κόμμα,
που θεωρεί ότι η γνώση είναι κοινωνικό αγαθό για όλους κι όχι αποτέλεσμα
σκληρής δουλειάς σε μία ανταγωνιστική κοινωνία όπου οι καλύτεροι προχωρούν
μπροστά.
Άλλο
αν με τις επιλογές του και την υποβάθμιση του ελληνικού πανεπιστημίου αποκλείει
επί της ουσίας ,από τις σοβαρές σπουδές και την όποια κοινωνική και οικονομική
ανέλιξη μπορεί αυτές να προκαλέσουν τους λιγότερο προνομιούχους της κοινωνίας
μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΙΖΟΥΛΗΣ: ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ
Του Δημήτρη Ριζούλη
Κύριο άρθρο της εφημερίδας "Ορθόδοξη
Αλήθεια"
Στα κρυφά προχωρά ολοταχώς ο σχεδιασμός του υπουργείου
Παιδείας και κυρίως του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την πλήρη
μετάλλαξη των Θρησκευτικών στα σχολεία. Δεν ξέρω τι λένε επισήμως οι αρμόδιοι
εκπρόσωποι της Εκκλησίας, η αλήθεια όμως είναι ότι το παιχνίδι έχει χαθεί για
τα καλά.
Αυτές τις ημέρες αξιολογητές του υπουργείου Παιδείας
και άλλοι αρμόδιοι παράγοντες ενημερώνουν τους θεολόγους για τις αλλαγές και,
ουσιαστικά, τους εξηγούν ότι πρέπει να ξεχάσουν όλα όσα γνώριζαν.
Ακόμα και την ίδια τη Θεολογία που έχουν διδαχθεί. Ενα
νέο θρησκευτικό μόρφωμα θα διδάσκεται πλέον στα σχολεία -με την ανοχή της
Εκκλησίας, όπως φαίνεται-, όπου ακόμα και οι παραβολές του Ιησού θα
προσεγγίζονται ως ιστοριούλες, χωρίς κανένα θεολογικό βάθος.
Πρόκειται, δηλαδή, για την απόλυτη ισοπέδωση και τη
διάλυση του μαθήματος! Ουδείς όμως μιλά γι' αυτό! Οι Αρχιερείς σιωπούν, οι
συνομιλητές του υπουργείου Παιδείας μάλλον έχουν παραδοθεί και οι απλοί
θεολόγοι, άφωνοι, παρακολουθούν τις αλλαγές, χωρίς να μπορούν να πιστέψουν όσα
συμβαίνουν.
Τελικά αυτοί, οι απλοί καθηγητές θεολόγοι, είναι οι
μόνοι που με κάποιον τρόπο (όσο μπορούν) αντιδρούν και προσπαθούν να διασώσουν
ό,τι είναι δυνατόν.
Προ ημερών στην Κέρκυρα, σε μια τέτοια ενημέρωση από
τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, οι θεολόγοι αντέδρασαν έντονα και
αμφισβήτησαν τις αλλαγές που τους παρουσιάστηκαν.
«Αυτά δεν είναι Θρησκευτικά. Θέλετε να μας μετατρέψετε
σε... ψυχολόγους» ήταν ένα σχόλιο από όσα ακούστηκαν. Αυτή η αντίδραση -την
οποία μάλλον δεν ανέμεναν στην Κέρκυρα οι επιτελείς του κ. Γαβρόγλου- είναι
ίσως και η μόνη λύση για να αντιμετωπιστεί η λαίλαπα των αλλαγών, που
μεταλλάσσουν τα Θρησκευτικά σε ένα θολό, γενικόλογο και χωρίς θεολογικό
υπόβαθρο μάθημα. Δηλαδή μια «σούπα» με ολίγον από θρησκεία...
Η αντίσταση των θεολόγων στις συναντήσεις με τους
αξιολογητές του υπουργείου Παιδείας και η άρνησή τους να διδάξουν αυτά τα
αλλοιωμένα στις αίθουσες είναι οι μόνες λύσεις που απέμειναν.
Ολοι οι άλλοι φαίνεται ότι φανερά ή μυστικά συμφώνησαν
να υποταχθούν στις ορέξεις της Πολιτείας. Αξιολόγηση του μαθήματος ουσιαστικά
δεν θα γίνει ποτέ και όλες οι αλλαγές που συνέλαβαν νοσηρά μυαλά θα προχωρήσουν
χωρίς καμία διόρθωση!
Οι αντιστάσεις, λοιπόν, παραμένουν μόνο στη «βάση»:
στους καθηγητές θεολόγους και τους απλούς πιστούς. Μόνο αυτοί είναι η ελπίδα
για να μη συμβεί μια ανεπανόρθωτη ζημιά, που θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στο
μέλλον του τόπου μας και στη θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας.
Εμπρός, λοιπόν! Οι απλοί αγωνιστές της Παιδείας σε όλη
την Ελλάδα, οι τίμιοι αν και κακοπληρωμένοι καθηγητές μας, ας δώσουν την ύστατη
μάχη, μήπως και σώσουν ό,τι μπορούν. Μόνο σε αυτούς ελπίζουμε πλέον!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)