ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017
Τρίτη 22 Αυγούστου 2017
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΛΙΤΗΣ: ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ
Πελίτης Ιωάννης,
Θεολόγος
Έχοντας προηγηθεί η
καταλήστευση της δημόσιας και της ιδιωτικής περιουσίας μας – αίμα και ιδρώτας
γενεών – με υπόγραφες προδοτικές για ένα χρέος πολλαπλάσιο του πραγματικού, που
οδήγησε χιλιάδες σε αυτοκτονία, μπορούσαν να σωθούν κάποιοι από αυτούς με λίγη
εκκλησιαστική φροντίδα και ακλουθώντας η πλημύρα από αλλόφυλους οργανωμένους να
μας υποτάξουν, μονό ο Χριστός και η ψυχή μας έμειναν, που δεν μπορούν να πάρουν
αν δεν το επιτρέψουμε (Αγ. Κοσμάς ). Αλλά ακριβώς εκεί βρίσκεται ο στόχος. Όταν
άρχισε ο λαός να γονατίζει απ’ την ολόπλευρη επίθεση πολιτικών, δημοσιογράφων,
συνδικαλιστών, τραπεζιτών, που συνόδευαν κήρυκες του αθεϊσμού, της
αγραμματοσύνης, της διαστροφής και της δουλείας, κάποια αλλά χέρια
ρασοφορεμένα, κάρφωσαν πισώπλατα την πίστη, την καρδιά του, με γραφίδες που
υπέγραψαν ως εκκλησίες τις αιρέσεις. Δηλαδή εξίσωσαν βλάσφημα τον Αληθινό Θεό
με τους ψευτόθεους, απεμπολώντας το αίμα αμέτρητων μαρτύρων, που θυσιάστηκαν
γι΄αυτή την πίστη και αγνοώντας άπειρες ψυχές στον άδη εξαιτίας της πλάνης των
αιρέσεων.
Τελικός σκοπός η
εξαφάνιση της Εκκλησίας του μοναδικού Θεανθρώπινου οργανισμού και πολιτισμού,
που εγγυάται αιώνια ζωή με αναμφισβήτητα σημεία. Πριν από χρόνια δήλωναν σε
παπικό περιοδικό, οι οικουμενιστές, ότι θα ανοίξει η Ορθόδοξη Εκκλησία στους
άλλους χριστιανούς ( Ορθόδοξοι και αιρετικοί στην ίδια μάντρα; ) και θα την
εκσυγχρονίσει (υποτάσσοντας το αιώνιο στο χρονικό, το αθάνατο στον θάνατο; Ξανά
μεσαίωνας δηλαδή).
Η αποτυχημένη από
πολλά πανορθόδοξη στην Κρήτη, ήταν φαίνεται η πρώτη πράξη του σχεδίου, όπως
προκύπτει απ’ την δήλωση του πάπα, ότι «το πρώτο βήμα έγινε».
Το ότι μετά απ’ όσα
γράφτηκαν από τότε, δεν ζήτησαν οι υπογράψαντες συγνώμη από τον λαό, που δεν
τους εξουσιοδότησε και δεν ενέκρινε την στάση τους ούτε εκ των υστέρων, το ότι
δεν διόρθωσαν έστω με εισαγωγικά το «εκκλησίες» ( και παρά την καθησυχαστική
αναγνώριση του δικαίου των ενστάσεων με την εγκύκλιο «προς τον λαό» ), δείχνει
ότι οι θέσεις τους είναι αμετάκλητες. Εμμονή στην άγνοια ήταν πλάνη;
Ευρωαργύρια; Κάτι χειρότερο;
Η ανακοίνωση της
πλειοψηφίας των ηγουμένων του Αγίου Όρους επιδείνωσε το πρόβλημα, δίνοντας
άλλοθι στους αδιάφορους να μην ασχοληθούν, παρ’ ό,τι η ουδετερότητα των χλιαρών
είναι συνέργεια στην πνευματική γενοκτονία των Ορθοδόξων.
Η ψευτοσύνοδος αυτή
κατέδειξε το βάθος και την έκταση της αλλοτρίωσης μεγάλου μέρους κλήρου και
λαού, που οφείλεται κυρίως στην έλλειψη της αποφατικής Ορθόδοξης Θεολογίας απ’
την παιδεία του, και την συνεπαγόμενη αδυναμία του να διαμορφώσει αποφατική ανθρωπολογία
στις τέχνες, στην πολιτική, τις επιστήμες, την καθημερινότητα. Η απόρριψη κάθε
«ακαταλαβίστικου» από οίηση παντογνωσίας που διακρίνει όποιον φαντάζεται ότι
μπορεί με νου κτιστό και μεταπτωτικό να καταλάβει και τον Άκτιστο, οδήγησε στο
να αντιτάσσουμε στον θεό των αιρετικών, θεό καταληπτό, ανακυκλώνοντας την
πτώση. Αγνοήσαμε ότι ακατάληπτος είναι και ο άνθρωπος που διαστέλλεται απ’ την
Χάρη ώστε να «χωράει» τον Αχώρητο, και την κτίση όλη, αφού δεν εξαιρείται απ’
την αγάπη του κανένα κτίσμα (καύσις καρδίας και υπέρ δαιμόνων, Αγ. Ισαάκ ).
Αυτός ο άνθρωπος, και μόνος του μαζί με το Άγιο Πνεύμα, είναι συνοδός –
συμφωνία, σύμπραξη με τον Θεό, Ορθοδοξία.
Αν στον λαό δεν
επιβάλλονταν κριτήρια ξένα στη ζωή του, για να τον κάνουν μερικώς αιρετικό στην
πράξη, πιο εύκολα θα καταλάβαινε ότι ο θεός των αιρετικών απρόσιτα κλειστός στα
κτίσματα, τα εγκαταλείπει στην κτιστότητα τους και ούτε στον Παράδεισο δεν
έχουν μετοχή στην άκτιστη ζωή, αλλά σε μια κτιστή ευτυχία παρατεινόμενη στο
διηνεκές σαν φυλακή. Ο Χριστός τους δεν σταυρώνεται από αγάπη , ασύλληπτη και
από τους Αγγέλους, για των άνθρωπο, αλλά για την ικανοποίηση ενός θείου
θελήματος, που θίχτηκε από την παρακοή των πρωτοπλάστων. Δεν παρηγορεί μα
αίσθηση άφεσης στην εξαγόρευση, και με πρόγευση αιώνιας ζωής στο αίμα Του, που
ούτε θάνατος, ούτε αντίλογος θα διαψεύσουν. Τέτοια αισθητήρια που χαρίζονται σ’
όποιον αξιώνεται δίψα Θεού, συμμαρτυρούν ότι ο Χριστός τους δεν μοσχοβολάει
Ανάσταση απ’ τον Επιτάφιο δίνοντας και το Πάσχα θρίαμβο στον θάνατο. Γι’ αυτό η
ζωή τους δυναστεύεται από αμνησία του θανάτου, απωθώντας τον με φόβο στο
υποσυνείδητο. Αδυνατώντας να θεμελιώσουν μνήμη θανάτου στην ανάσταση που τον
μεταβάλλει σε κοίμηση, στηρίζουν την επικράτηση τους σε βασανιστική θανάτωση
όσων αντιστάθηκαν στην πλάνη τους και τις ψυχωτικές απόπειρες τους για
κοσμοκρατορία. Νομίζουν πως σκοτώνουν τον θάνατο στα σώματα των άλλων και ότι
απαλλάσσονται έτσι από τους εχθρούς. Ιδιαίτερα όσους η ζωή τους μαρτυρεί
πεποίθηση ανάστασης, εκθέτοντας τον θεό τους ως ανίσχυρο στον θάνατο.
Η βία ενάντια στους
Ορθοδόξους που αντιστέκονται στον οικουμενισμό (Χριστιανισμό χωρίς Χριστό)
προτείνοντας Ορθόδοξη οικουμενικότητα, είναι ένα ακόμα δείγμα που βρίσκεται η
πλάνη: η Ορθοδοξία δεν εκβιάζει. Αυτοί που το επιχειρούν, μην αμφιβάλουν
ότι απ’ την θριαμβεύουσα, που ισχύουν οι Θεόπνευστοι κανόνες, όπως και απ’ τη
συνείδησή μας, το προσωπικό θυσιαστήριο κάθε πιστού, καταδικάζονται.
Ευγνωμονούμε όσους
αγωνίζονται ενάντια στον κοσμοκράτορα να κρατηθεί ανόθευτη η πίστη που
αφθαρτίζει. Η δίωξη τους προξενεί Χαρά που δεν παλιώνει. Η θλίψη, για τους
φιλοαιρετικούς που δεν εννοούν να καταλάβουν ότι οι Κανόνες δεν είναι απρόσωποι
ρυθμιστές συμπεριφοράς, αλλά όριο στο θάνατοαπ’ τον Άρχοντα της ζωής. Όσοι
ασυμβίβαστοι, έστω και με κάποια υπερβολή ή κάποιες στιγμές, δεν αγωνίζονται
για μιαν άποψη με νοοτροπία νίκης ενάντια στην αντίπαλη άποψη, σαν κάποιους που
καταδικάζουν το κακό απ’ έξω, δίχως να το παίρνουν ούτε μια στιγμή στην
πλάτη, αλλά γιατί γνωρίζουν ότι «ειρήνη» με αιρετικούς είναι έχθρα κατά του Χριστού,
και των αιρετικών, γιατί αφαιρούν και απ’ αυτούς την μόνη ελπίδα να
απομυθοποιηθεί ο θεός τους και να επιστρέψουν στην αυθεντική εκκλησία των
προγόνων τους και να σωθούν.
Καιρός να διαβαστεί
σωστά η ανιδιοτέλεια και η θυσιαστικότητα των διωκομένων και ν’ αντιληφθούν
κάποιοι ότι η διοίκηση είναι για να διακονεί την Εκκλησία κι όχι για να την
δυναστεύεικαι χωρίς ανάλογο ανάστημα. Ας στρέψει στους πραγματικούς εχθρούς της
τον δυναμισμό της για ν’ αντισταθεί διαλεγόμενη στην καλπάζουσα αποχριστιανοποίηση
της κοινωνίας και, αν κηρυχθεί σε διωγμό, να απαιτήσει την περιουσία της
και την απαλλαγή των πολιτών απ’ την αντίστοιχη φορολογία.
Είναι επίσης ώριμο,
όσοι Ιεράρχες προς τιμήν τους αντιτάσσονται ανένδοτα στην αλλοτρίωση, ν’
αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα ηγηθούν στο αυθόρμητο κίνημα των συνειδητών
πιστών, που ως ακέφαλο, αδυνατεί ακόμη να αναπτύξει την δυναμική του, μέχρι που
να συγκληθεί μια αληθινή Σύνοδος εν Αγίω Πνεύματι, με αδιάβλητα πρόσωπα και
μεθόδους, για την καταδίκη όποιας πρακτικής και νοοτροπίας, που ενδίδει σε
αλλοτρίωση της Ορθοδοξίας στο δόγμα, στη λατρεία και στο ήθος. Ίσως η
καταγγελία του Ηγουμένου της Μονής Λογγοβάρδος – που συνυπογράφουμε
συγχαίροντες τον για την τόλμη και την ευστοχία – να είναι η λαβή για τέτοια
αρχή. Άλλες «λύσεις» που δεν θεμελιώνονται στους κανόνες και την πρακτική της
Εκκλησίας, τώρα ιδιαίτερα αν συνοδεύονται από οφέλη, πρέπει μάλλον να
αποκλειστούν.
Με την βεβαιότητα ότι
δεν πρόκειται να επικρατήσουν αλλότριοι, προσευχή, αντίσταση και συνοχή.
EΙΝΑΙ Η ΒΟΥΛΗ ΒΟΘΡΟΣ;
Πριν λίγες
ημέρες μεγάλος θόρυβος έγινε επειδή ένας Μητροπολίτης αποκάλεσε την Βουλή
βόθρο. Ο Πρόεδρος της Βουλής εξανέστη και προέβη σε σειρά δηλώσεων κατά της
Εκκλησίας.
Ας εξετάσουμε όμως εάν όντως η Βουλή είναι βόθρος, οπότε αδίκως εξανέστη ο κ. Βούτσης, ή δεν είναι, οπότε δικαίως εξανέστη και ο Μητροπολίτης Κοζάνης θα πρέπει να του ζητήσει συγγνώμη.
Ας εξετάσουμε όμως εάν όντως η Βουλή είναι βόθρος, οπότε αδίκως εξανέστη ο κ. Βούτσης, ή δεν είναι, οπότε δικαίως εξανέστη και ο Μητροπολίτης Κοζάνης θα πρέπει να του ζητήσει συγγνώμη.
Τί
σημαίνει βόθρος;
Πρόκειται για όρο που χρησιμοποιείται για να δηλώσει κάτι πολύ διεφθαρμένο.
Είναι η Βουλή μας κάτι πολύ διεφθαρμένο;
Δυστυχώς η απάντησή μας στο ερώτημα αυτό δεν θα ευχαριστούσε τον κ. Βούτση.
Πρόκειται για όρο που χρησιμοποιείται για να δηλώσει κάτι πολύ διεφθαρμένο.
Είναι η Βουλή μας κάτι πολύ διεφθαρμένο;
Δυστυχώς η απάντησή μας στο ερώτημα αυτό δεν θα ευχαριστούσε τον κ. Βούτση.
Όμως η Βουλή δεν έγινε βόθρος
στην εποχή του ΣΥΡΙΖΑ.
Έγινε αρκετά χρόνια πριν.
Και συγκεκριμένα έγινε όταν θέσπισε ότι δεν είναι έγκλημα η δολοφονία μικρών
παιδιών με τις εκτρώσεις και έπαυσε να προστατεύει την ζωή εκατοντάδων χιλιάδων
αθώων υπάρξεων.
Υπάρχει κάτι πιο διεφθαρμένο από αυτό το πράγμα;
Μία Βουλή που νομοθετεί ότι το να σκοτώνονται κάθε χρόνο από γιατρούς και
γονείς δεκάδες χιλιάδες ανυπεράσπιστα παιδιά δεν είναι τίποτε, δεν είναι βόθρος;
Εάν τα χιλιάδες αυτά παιδιά ήταν π.χ. 2-3 μηνών βρέφη και όχι έμβρυα, και η
Βουλή θέσπιζε ή αποδεχόταν όχι απλά την αποποινικοποίηση της συστηματικής
δολοφονίας τους, αλλά και την υποβοήθησή της, πώς θα έπρεπε να ονομάσουμε αυτήν
την Βουλή; Μάλλον η ονομασία βόθρος θα ήταν πολύ επιεικής.
Τώρα που τα βρέφη δολοφονούνται στην κοιλιά της μάνας τους, γιατί οι βουλευτές
εξανίστανται όταν ακούνε την λέξη «βόθρος»;
Μάλλον είναι και πολύ επιεικής ο χαρακτηρισμός.
Η νομοθετημένη έκτρωση είναι
σήμερα διπλό έγκλημα: κατά ανυπεράσπιστων παιδιών και κατά της πατρίδας.
Μέχρι το 2070 ο πληθυσμός της Αλβανίας θα έχει ξεπεράσει τον πληθυσμό της
Ελλάδας.
Σε μερικές περιοχές της χώρας οι θάνατοι είναι τουλάχιστον δεκαπλάσιοι από τις
γεννήσεις.
Το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι η οικονομική κρίση ούτε κάτι άλλο.
Είναι κατά βάση το δημογραφικό.
Η Ελλάδα μετατρέπεται σε χώρα γερόντων και η Βουλή αντί να νομοθετήσει την
ενίσχυση των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών, τους φορτώνει με βαρύτερους
φόρους από όσους δεν θέλουν να κάνουν κανένα παιδί για να χαρούνε την ζωούλα
τους, λέγοντάς τους:
Παιδιά θέλατε ε; Άρα έχετε λεφτά να τα ζήσετε. Πάρτε φόρους.
Και ταυτόχρονα αφήνει ελεύθερες τις εκτρώσεις και ξεσηκώνεται όταν κάποιοι
γιατροί αρνούνται να εκτελέσουν το έγκλημα.
Η Ελλάδα και η βουλή της ζήλεψε
την δόξα του Χίτλερ.
Ενώ συρρικώνεται πληθυσμιακά, μετατρέπεται σε αρεία φυλή, πραγματοποιώντας
κάθαρση και γενοκτονία, ρυθμισμένες νομοθετικά.
Δύσκολο πλέον να δεις μογγολάκια ή παιδιά με άλλα ειδικά προβλήματα.
Πριν έλθουν στο φως της ημέρας, οι γονείς τους τα θυσίασαν τα καημένα στο βωμό
του προσωπικού τους βολέματος.
Για να μην μιλήσουμε και για την υιοθεσία μικρών παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια,
που δεν θα αργήσουμε, όπως δείχνουν τα πράγματα, να την δούμε να συζητείται
στην Βουλή.
Και κάτι ακόμη: ο κ. Βούτσης και ο ΣΥΡΙΖΑ τα έβαλαν με το τρίπτυχο «Πατρίς,
θρησκεία, οικογένεια».
Εμείς
τους κάνουμε μία απλή ερώτηση:
Πότε η Ελλάδα ήταν καλύτερα, πριν μερικές δεκαετίες, όταν είχε το όραμα «Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» ή σήμερα, που προσπαθεί όσο μπορεί να το ξεχαρβαλώσει;
Πότε ήταν καλύτερα τα πράγματα από οικονομικής πλευράς;
Πότε είχαμε περισσότερους πεινασμένους;
Πότε είχαμε μεγαλύτερη οικονομική ανάπτυξη;
Πότε είχαμε περισσότερες αυτοκτονίες;
Πότε είχαμε μεγαλύτερους εθνικούς κινδύνους;
Πότε είχαμε μεγαλύτερη αύξηση των ψυχικών ασθενειών;
Πότε η Ελλάδα ήταν καλύτερα, πριν μερικές δεκαετίες, όταν είχε το όραμα «Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» ή σήμερα, που προσπαθεί όσο μπορεί να το ξεχαρβαλώσει;
Πότε ήταν καλύτερα τα πράγματα από οικονομικής πλευράς;
Πότε είχαμε περισσότερους πεινασμένους;
Πότε είχαμε μεγαλύτερη οικονομική ανάπτυξη;
Πότε είχαμε περισσότερες αυτοκτονίες;
Πότε είχαμε μεγαλύτερους εθνικούς κινδύνους;
Πότε είχαμε μεγαλύτερη αύξηση των ψυχικών ασθενειών;
Περιμένουμε μία απλή απάντηση
από τον κ. Βούτση και όσους θεωρούν ότι τώρα είμαστε καλύτερα σαν λαός.
Για αυτό λοιπόν, ας μην τα βάζει ο κ. Βούτσης και ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Μητροπολίτη Κοζάνης.
Μια φορά βρέθηκε κάποιος να πει την αλήθεια. Ας μην τον πετροβολήσουμε, αλλά να
κοιτάξουμε κατάματα αυτήν την αλήθεια.
Εάν το κάνουμε αυτό, αυτή θα είναι η αφετηρία για να βγούμε από τον βόθρο.
Διαφορετικά θα εξακολουθήσουμε να πλέουμε σε αυτόν, πιστεύοντας ότι αρμενίζουμε
στα πιο καθάρια και διάφανα νερά.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ Ι. Μ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ: ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Ψήφισμα Συνάξεως
Κληρικών Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων & Αιγιαλείας
Την
Τρίτη 8η Αυγούστου 2017, πραγματοποιήθηκε στο Καλλιμανοπούλειο Εκκλησιαστικό
Διακονικό Κέντρο Καλαβρύτων Ιερατική Σύναξη των κληρικών
της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων & Αιγιαλείας, παρουσία του
Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου.
Μετά από την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου, η
Σύναξη των Ιερέων αποφάσισε ομόφωνα να εκδώσει το κάτωθι ψήφισμα διαμαρτυρίας:
Οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως παρακολουθούμε
με αγωνία και αγανάκτηση τις μεθοδεύσεις του κυβερνητικού σχήματος και του
πολιτικού κόσμου γενικότερα διά την αποδόμηση της παραδοσιακής ελληνικής
κοινωνίας, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας ιστορικά υπήρξε η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Συγκεκριμένα διαμαρτυρόμεθα
εντόνως:
Α. Για την
κατάργηση της έπαρσης της σημαίας, που συνοδευόταν από τον Εθνικό Ύμνο, την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα (από το σχολείο της
πρωινής βάρδιας) τις εθνικές επετείους και τις τοπικές εθνικές εορτές, όπως
προβλέπει το νέο Προεδρικό Διάταγμα για τη λειτουργία των Δημοτικών
Σχολείων και Νηπιαγωγείων.
Β. Για την προοπτική κατάργησης της πρωινής
προσευχής στα σχολεία η οποία απετράπη την τελευταία στιγμή καθώς ο Πρόεδρος
της Δημοκρατίας επέστρεψε πίσω το πρώτο σχέδιο Νόμου, το οποίο κρίθηκε
αντισυνταγματικό και από το Συμβούλιο Επικρατείας. Πάντως εξακολουθεί να είναι
ένας μακροπρόθεσμος στόχος της σημερινής Κυβερνήσεως, που δείχνει με τον τρόπο
αυτό τις προθέσεις της να αποβάλλει ο,τιδήποτε έχει σχέση με τον Χριστιανισμό
και την Ορθόδοξη Εκκλησία. Εξάλλου οι πρόσφατες δηλώσεις του Προέδρου της
Βουλής κ. Νικολάου Βούτση ότι «Η εποχή δεν
μπορεί να είναι βαθύτατα συντηρητική. Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να
βασίζεται σε ατζέντα «Ελλάς Ελλήνων χριστιανών» ούτε «Πατρίς, θρησκεία,
οικογένεια». Η θρησκευτική συνείδηση είναι για κάθε άνθρωπο κάτι ιδιαίτερο.
Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος, όχι «Ταλιμπάν της Ορθοδοξίας» και συνέχισε
αναφερόμενος στις παρελάσεις λέγοντας πως:
«Δεν
πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο. Δεν είναι τυχαίο που δεν συμβαίνει πουθενά στην
Ευρώπη. Πιστεύω πως και σε αυτό το θέμα θα πρέπει να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός
διάλογος. Δεν το θεωρώ μείζον για την ελληνική κοινωνία σήμερα».» ,
δηλώνουν ξεκάθαρα τις κυβερνητικές προθέσεις.
Γ. Για την
προσπάθεια να ξαναγραφτεί η ιστορία του τόπου μας, χωρίς να λαμβάνονται υπ΄
όψιν όσα χαρακτηρίζουν την ιδιοσυστασία του λαού μας, νοηματοδότησαν τη ζωή
του, δημιούργησαν το πολιτισμικό του στίγμα και τον εκράτησαν όρθιο στην
ιστορική του διαδρομή, όπως είναι : η πίστη στον Χριστό μας και η αγάπη προς
την πατρίδα μας και τις παραδοσιακές διαχρονικές μας αξίες, το φιλότιμο, το
ασκητικό πνεύμα, η κοινοτική οργάνωση και η οικογενειακή ζωή.
Δ. Για
το θρησκευτικό μας αποχρωματισμό με τη μετάλλαξη του μαθήματος των
θρησκευτικών, το οποίο μετατρέπεται σε πανθρησκευτική κατήχηση με κύριο
εργαλείο τα λεγόμενα «νέα προγράμματα», τα οποία ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος τα χαρακτήρισε «επικίνδυνα και απαράδεκτα».
Μάλιστα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Έλληνες υφιστάμεθα σε αυτό το ζήτημα δυσμενή
μεταχείριση μεροληπτικής συμπεριφοράς, διότι τα «νέα προγράμματα» θα ισχύσουν
μόνο για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς και όχι για τους αλλοδόξους και τους
ετεροθρήσκους.
Ε. Για την
κατάργηση του θεσμού της αριστείας, ο οποίος όχι μόνο έδιδε κίνητρο στους
μαθητές να κατακτήσουν τη γνώση, αλλά δικαίωνε και επιβράβευε τους αγώνες και
τους κόπους τους.
Στ. Για την αποδόμηση του ίδιου του πυρήνα της
ανθρώπινης υποστάσεως. Η διαφήμιση οποιασδήποτε εκτροπής στα σχολεία μέσω
επισήμου προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας για τις λεγόμενες «έμφυλες
ταυτότητες» ή για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ή την θέσπιση του
δικαιώματος της υιοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια στοχεύει στην ανατροπή της
ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας.
ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΟΥΜΕ
τη
ριζική μας αντίθεση σε όλα αυτά τα προωθούμενα φαινόμενα διαλύσεως των πάντων
και την αταλάντευτη αποφασιστικότητά μας να αγωνισθούμε, ώστε να αποτραπούν τα
ανωτέρω και η Παιδεία στην πατρίδα μας, την οποία λαμβάνουν οι νέοι μας, που
είναι και το μέλλον της, να συνεχίσει να αρδεύεται από την πίστη στο Χριστό μας
και την προσήλωση στην Ελλάδα και τις παραδοσιακές μας αξίες.
Να ξαναγίνει και πάλι η Παιδεία που θεμελίωσαν ο
Πλάτων και ο Αριστοτέλης. Η Παιδεία που καθαγίασαν οι Τρεις Ιεράρχες. Η
Παιδεία, την οποία οραματίσθηκαν ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και ο Μακρυγιάννης.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Να
εγκρίνουμε και να υποστηρίξουμε την πρόταση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας
και συγκεκριμένως :
Α. Την
προσθήκη στην Μεγάλη Συναπτή στην αρχή της Θείας Λειτουργίας και μόνον, μετά το
«Υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους», της αιτήσεως «Υπέρ
των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου
ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής
αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής
αυτών, του Κυρίου δεηθώμεν» η
οποία, όπως οι υπόλοιπες αιτήσεις της Μεγάλης Συναπτής, λέγεται εκφώνως.
Β. Η ευχή
μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων «Του
Αγίου Ιωάννου Προδρόμου» στο τέλος,
μετά την φράση «υπέρ της Καθολικής
και Αποστολικής Εκκλησίας», να
τροποποιηθεί ως εξής «Μνήσθητι
Κύριε των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της
αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης
πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και
επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την Αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη
αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι». Η ευχή αυτή λέγεται μυστικώς.
Σκοπός των
ανωτέρω προσθηκών είναι η έντονος προσευχή της τοπικής μας Εκκλησίας διά τον
φωτισμό και την μετάνοια των αρχόντων, προκειμένου να εργασθούν διά το συμφέρον
και την πρόοδο της Πατρίδος μας.
Γ. τη
δημοσίευση του παρόντος ψηφίσματος και την αποστολή του στους αρμοδίους φορείς.
ΕΚ ΤΗΣ
ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ:«ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΕΞΟΒΕΛΙΖΕΤΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΙ’ ΕΜΕΙΣ ΡΕΓΧΟΥΜΕ»
Στον Ιερό Ναό του
Αγίου Νικολάου του Νέου του εν Βουνένοις στο χωρίο Ανθήλη, χοροστάτησε και
ωμίλησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος, Νικόλαος την Τρίτη 8 Αυγούστου
2017, το απόγευμα κατά τον τελέσθεντα Μέγα Παρακλητικό Κανόνα προς τιμήν της
Υπεραγίας Θεοτόκου.
Στο κήρυγμά του αναφερόμενος στο Υπεράγιο πρόσωπο της Παναγίας, ανέλυσε τον
στίχο: «χαῖρε τῶν παρθένων δόξα καὶ μητέρων, ὡράϊσμα καὶ κλέος» και
χαρακτηριστικά ανέφερε:
« Η Παναγία, αγαπητοί μου αδελφοί είναι η τέλεια μάνα και το ιδανικό
πρότυπο της μάνας. Η κάθε ορθόδοξη μητέρα πρέπει να έχει πνευματικότητα, να
πιστεύει σε αξίες και ιδανικά και να τα μεταλαμπαδεύει στα παιδιά της.
Στις
μέρες μας δύο τάσεις κυριαρχούν, η αθεΐα και η πίστη. Οι νέοι σήμερα κυνδινεύουν
και δυστυχώς μόνο στο σπίτι πλέον τα παιδιά διδάσκονται τις χριστιανικές αξίες.
Μέρα
με τη μέρα εξοβελίζεται η χριστιανική αγωγή από τα σχολεία κι’ εμείς
ρέγχουμε. Είναι καιρός η Ιερά Σύνοδος να
αναλάβει τις ευθύνες της έναντι του λαού».
Κατακλύοντας το κήρυγμά του ευχήθηκε σε όλους η Παναγία μας να δίδει
δύναμη, υγεία και πλουσία την ευλογία της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)