ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017
Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017
ΠΑΠΙΚΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΟΤΙ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ!
Τριγμοί στο καθολικό
δόγμα:
Επίσημη καταγγελία
κληρικών ότι ο Πάπας διαδίδει αιρέσεις
Είναι η
πρώτη φορά που ένα τέτοιο μέτρο έχει χρησιμοποιηθεί από τότε που επεπλήχθη ο
Πάπας Ιωάννης XXII, το 1333 - Κατηγορείται ότι έχει υποστηρίξει 7 αιρετικές
θέσεις για το γάμο, την ηθική ζωή και τη λήψη των μυστηρίων.
Κληρικοί
από όλο τον κόσμο και μελετητές κατηγόρησαν τον Πάπα Φραγκίσκο ότι διαδίδει
«αιρέσεις» σχετικά με το γάμο, την ηθική ζωή και τα μυστήρια, τις οποίες οι
παραδοσιακοί θεολόγοι επιμένουν ότι ο ποντίφικας έχει «υποστηρίξει άμεσα ή
έμμεσα».
Στην
επιστολή τους, μεγέθους 25 σελίδων, που παραδόθηκε στον Φραγκίσκο τον περασμένο
μήνα, 62 κληρικοί και λόγιοι από 20 χώρες, εξέδωσαν μια «αδελφική διόρθωση»
στον πάπα. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο μέτρο έχει χρησιμοποιηθεί από τότε
που επεπλήχθη ο Πάπας Ιωάννης XXII, το 1333, σύμφωνα με το Εθνικό Καθολικό
Μητρώο.
Η
επιστολή, που είναι διαθέσιμη σε έξι γλώσσες, αναφέρει ότι με την Αποστολική
Προτροπή του «Amoris Laetitia» («Η χαρά της αγάπης») και «άλλες, σχετικές
λέξεις, πράξεις και παραλείψεις», ο Φραγκίσκος έχει υποστηρίξει 7 αιρετικές
θέσεις για το γάμο, την ηθική ζωή και τη λήψη των μυστηρίων και έχει προκαλέσει
την εξάπλωση αυτών των αιρετικών απόψεων στην Καθολική Εκκλησία».
Η Amoris
Laetitia εκδώθηκε τον Απρίλιο του 2016 και έγινε στόχος σφοδρότατης λριτικής
από λόγιους, επειδή άνοιξε την πόρτα για να επιτρέψει στους πολιτικά
ξαναπαντρεμένους Καθολικούς, να λάβουν κοινωνία.
Στο
έγγραφο ο Πάπας ζητά από την εκκλησία να είναι πιο καταδεκτική σε «ατελή μέλη»,
λέγοντας ότι «κανείς δεν μπορεί να καταδικαστεί για πάντα». Στην Amoris Laetitia
ο Πάπας λέει ότι οι ιερείς και οι επίσκοποι θα πρέπει να αποφασίζουν κατά
περίπτωση αν κάποιος που έχει χωρίσει και ξαναπαντρεύεται μπορεί να
επανενταχθεί στην καθολική εκκλησία και να λάβει κοινωνία.
Αυτό
έρχεται σε αντίθεση με τον Εκκλησιαστικό Νόμο, σύμφωνα με τον οποίο δεν μπορούν
να λάβουν κοινωνία εκτός και αν απέχουν από τις σεξουαλικές σχέσεις με τους
νέους συντρόφους τους, καθώς ο πρώτος γάμος τους εξακολουθεί να ισχύει στα
μάτια της Εκκλησίας. Το άτομο στην περίπτωση αυτή θα διαπράξει την αμαρτία της
μοιχείας υπό τις διδασκαλίες της Εκκλησίας.
Ωστόσο, οι
υπογράφοντες την αδελφική διόρθωση υπογραμμίζουν ότι δεν κάνουν «κρίση για την
υπαιτιότητα του Πάπα Φραγκίσκου στην διάδοση των 7 αιρέσεων», καθώς δεν είναι
«καθήκον τους να κρίνουν αν έχει διαπραχθεί η αμαρτία της αίρεσης».
Έχουν
σημειώσει, ωστόσο, ότι «άλλοι που μίλησαν υπέρ της Καθολικής πίστης έχουν
υποστεί αντίποινα».
Ως εκ
τούτου, οι «υπογράφοντες μιλούν για μεγάλο αριθμό κληρικών και λαϊκών πιστών
που στερούνται ελευθερίας λόγου».
Οι
κληρικοί και οι μελετητές «επιμένουν με σεβασμό» ότι ο Πάπας Φραγκίσκος
«καταδικάζει τις αιρέσεις που έχει άμεσα ή έμμεσα υποστηρίξει και διδάσκει την
αλήθεια της καθολικής πίστης στην ακεραιότητά της».
Ο Πάπας
δεν έχει ακόμη απαντήσει.
Τον περασμένο
Ιούνιο έστειλε στον Πάπα επιστολή που υπογράφηκε από μια ομάδα 45 Καθολικών
μελετητών, καλώντας τον να διορθώσει σφάλματα στο Amoris Laetitia που
υποστήριζαν ότι περιέχουν «διάφορες δηλώσεις που μπορούν να γίνουν κατανοητές
ως μια άποψη που είναι αντίθετη στην καθολική πίστη και ηθική».
ΕΡΧΕΤΑΙ "ΚΥΜΑ" ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ!
Θέμα έχει προκύψει στις σχολικές
κοινότητες της Πάτρας και της Αχαΐας αλλά και γενικότερα, με τις αλλαγές που
υπάρχουν στα βιβλία των θρησκευτικών.
Οι αλλαγές αυτές αφορούν
τα βιβλία όλων των βαθμίδων του σχολείου, ξεκινώντας από το δημοτικό και το
γυμνάσιο και φτάνοντας έως και το λύκειο. Για αυτό, άλλωστε, τα θρησκευτικά
βιβλία άργησαν να έρθουν κατά μία με δύο εβδομάδες σε σύγκριση με τα υπόλοιπα.
Οι αντιδράσεις όμως
των γονέων και των μεγαλύτερων σε ηλικία μαθητών δεν έχουν να κάνουν τόσο με
την καθυστέρηση που υπήρξε, όσο με τα περιεχόμενο των βιβλίων.
Σύμφωνα με αρκετούς
γονείς που έριξαν μία ματιά στα βιβλία των θρησκευτικών, το επίσημο θρήσκευμα
της Ελλάδος, η Ορθόδοξη πίστη, έρχεται σε δεύτερη μοίρα και δίνεται μεγαλύτερο
βάρος στις υπόλοιπες θρησκείες από τον μουσουλμανισμό και τον ισλαμισμό έως και
τον βουδισμό.
Την παρατήρηση αυτή
δεν την έκαναν μόνο γονείς, αλλά και οι ίδιοι οι καθηγητές της Θεολογίας που πρόκειται
να διδάξουν στα παιδιά τα βιβλία αυτά. Ορισμένοι μάλιστα, εξέφρασαν και ανοικτά
τους προβληματισμούς στους μαθητές τους.
Κάποιοι γονείς το
προχωρούν ακόμα περισσότερο. Βλέπουν στην διδακτική ύλη των θρησκευτικών, την
προσπάθεια για να περάσουν αλλόθρησκα μηνύματα. Ήδη μάλιστα σε σχολείο της
Αιγιάλειας, ο προϊστάμενος Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Φανερωμένης Αιγίου,
πατέρας Αθανάσιος Λιακόπουλος, έχοντας ένα παιδί που φοιτά στην δ’ τάξη του
δημοτικού, προχώρησε σε πιο δραστικά μέτρα.
Κατέθεσε υπεύθυνη δήλωση
στη διεύθυνση του σχολείου όπου φοιτά το παιδί του, ζητώντας να απαλλαγεί από
το μάθημα των θρησκευτικών, ενώ έφερε το όλο ζήτημα στο σύλλογο των γονέων και
των καθηγητών.
Παρόμοιες αντιδράσεις
αναμένεται να υπάρξουν και από άλλους γονείς. Έτσι, το μάθημα των θρησκευτικών
πρόκειται να απασχολήσει και την φετινή σχολική χρονιά την επικαιρότητα,
δημιουργώντας τους ανάλογους τριγμούς στις σχολικές κοινότητες.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΘ: ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΟΙ «ΦΑΚΕΛΟΙ ΜΑΘΗΤΗ» ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου
2017
Αριθμ.
Πρωτ. 95
Δελτίο τύπου
Καταγγελία της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ):
Καθαρή εξαπάτηση προς
όλους
οι «Φάκελοι Μαθητή»
του μαθήματος των Θρησκευτικών
Η Πανελλήνια Ένωση
Θεολόγων, με αφορμή τους διανεμηθέντες «Φακέλους Μαθητή» για το μάθημα των
Θρησκευτικών από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων στους μαθητές
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
με την έναρξη της νέου σχολικού έτους, εκφράζει την πλήρη διαφωνία και αντίθεσή της για
τον πολυθρησκειακό χαρακτήρα και το ακατάλληλο και επικίνδυνο για παιδιά
περιεχόμενο τόσο των νέων Προγραμμάτων όσο και των ως άνω Φακέλων. Επιπλέον,
όμως,διαπιστώνει και καταγγέλλει ότι
οι εν λόγω «Φάκελοι» κινούνται στη κατεύθυνση της παραπλάνησης της
Ιεραρχίας της Εκκλησίας, της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της κοινωνίας
ευρύτερα, για τους εξής λόγους:
Α) Εδώ και αρκετούς
μήνες το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και το Υπουργείο Παιδείας
ισχυρίζονταν είτε στις ανακοινώσεις είτε στις συζητήσεις τους, με όλους τους
φορείς, ακόμη και με την Εκκλησία ότι με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα
διένειμαν στους μαθητές για το μάθημα των Θρησκευτικών το «Φάκελο Μαθητή», όπως
τον χαρακτήριζαν. Όμως, όπως διαπιστώνεται, και στο επίπεδο αυτό υπάρχει καθαρή εξαπάτηση προς όλους,
αφού στους μαθητές, τελικά, χορηγείται έντυπο, μορφής βιβλίου, διδακτικό
εγχειρίδιο, το οποίο τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι γονείς, αλλά προπάντων οι
μαθητές, το εκλαμβάνουν ως κανονικό, παραδοσιακού χαρακτήρα, βιβλίο.
Β) Στην περίπτωση που
λειτουργούσε ως «Φάκελος», θα έπρεπε να εμπεριέχει ποικίλο και διαφοροποιημένο
υλικό (φυλλάδια, cd, dvd, υλικό χειρονακτικών εργασιών και άλλα συναφή) και όχι
μόνο κείμενα με έντυπες εικόνες, όπως ισχύει για τα διδακτικά εγχειρίδια
γενικώς. Οι επιμέρους παραπομπές για πιθανή αναζήτηση από τους εκπαιδευτικούς
δεν διαφοροποιεί τα δεδομένα, διότι σε όλα τα διδακτικά εγχειρίδια ακολουθείται
αυτή η λογική της παραπομπής και σε άλλες πηγές.
Γ) Ο «Φάκελος Μαθητή»
προσπαθεί, αν και ανεπιτυχώς, να δώσει μια ακολουθία μαθησιακού περιεχομένου,
όπως συμβαίνει γενικώς στα διδακτικά εγχειρίδια.
Συνεπώς, η Πανελλήνια
Ένωση Θεολόγων καταγγέλλει ότι οι
διανεμηθέντες στους μαθητές «Φάκελοι Μαθητή» δεν αποτελούν «Φάκελο υλικού
μαθητή», αλλά ένα κακέκτυπο διδακτικού εγχειριδίου για κάθε σχολική τάξη.
H δομή
του βιβλίου αυτού δεν
αντιστοιχεί στις πνευματικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και την ορθόδοξη πίστη
των μαθητών. Επομένως, δεν αναπτύσσει, αλλά
αλλοτριώνει τη χριστιανική θρησκευτική τους συνείδηση, ισοπεδώνοντας και
αναμειγνύοντας τη χριστιανική πίστη τους με την πίστη όλων των θρησκειών.
Η «προσφορά» αυτών των
λεγόμενων «φακέλων» είναι αρνητική, διότι με αυτό το πολυθρησκειακό
συνονθύλευμα, το μόνο που εισπράττουν οι μαθητές είναι η σύγχυση, ο
συγκρητισμός, η παραπλάνηση και ο θρησκευτικός τους αποπροσανατολισμός.
Από την πλευρά τους, οι εκπαιδευτικοί, έχοντας στη διάθεσή
τους ένα τέτοιο βιβλίο -μείγμα της Ορθόδοξης διδασκαλίας με τις διδασκαλίες
άλλων θρησκειών- καλούνται να διδάξουν το νέο μάθημα των
Θρησκευτικών, να γίνουν δηλαδή
και εκείνοι όργανα της δημιουργίας ενός ουδετερόθρησκου
σχολείου και κράτους, εκτελώντας τα σχέδια των ιδεοληπτικών
αποφάσεων του Υπουργείου.
Η Πανελλήνια Ένωση
Θεολόγων, με συνέπεια στις αρχές της ορθόδοξης παραδόσεως καταγγέλλει
την ανωτέρω σκόπιμη παραπλάνηση, προς ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων, επιφυλασσόμενη
για οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια και ζητά επειγόντως και άμεσα την απόσυρση
και των νέων Προγραμμάτων και των Φακέλων που τα διδάσκουν στα σχολεία,
δηλητηριάζοντας τη θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων μαθητών.
Το ΔΣ της ΠΕΘ
ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ
Την ευθύνη για τη
διαπαιδαγώγηση των παιδιών έχουν οι γονείς
Δημήτρης Παπαγεωργίου,
Δημοσιογράφος
Το
κυβερνητικό υπερστέλεχος Μαρία Γιαννακάκη, πρώην βουλευτής της Δημοκρατικής
Αριστεράς και νυν γενική γραμματέας στο υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων, χαρακτήρισε μέσω… twitter ως «σκοταδισμό» και «μισαλλοδοξία» την
απόφαση ενός γονέα (την οποία μάλλον έχουν μιμηθεί και άλλοι) να ζητήσει να μη
διδάσκεται το μάθημα των Θρησκευτικών στο παιδί του.
Εάν ο
γονέας ήταν κάποιας θρησκευτικής μειονότητας στη χώρα, φυσικά δεν θα υπήρχε
κανένα πρόβλημα. Επειδή όμως είναι μέλος της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας,
είναι προφανές ότι πρόκειται για έναν… «κοινωνικό εγκληματία».
Το να
συζητήσουμε για τα διπλά στάνταρ της Αριστεράς όσον αφορά την αντιμετώπιση
αυτών που δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη «ταυτότητα», πέραν του ότι είναι Ελληνες
και χριστιανοί, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, αφού είναι πλέον γνωστό τοις πάσι.
Αυτό που
έχει νόημα είναι το να υπογραμμίσουμε ότι, σύμφωνα με τη μακρά παράδοση της ελευθερίας
που υπάρχει στη Δύση, την ευθύνη για τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού καθενός από
εμάς δεν την έχει η γενική γραμματέας οποιουδήποτε υπουργείου. Αυτή είναι
ευθύνη, την οποία -σύμφωνα τουλάχιστον με τη συντηρητική αντίληψη- έχουν
αποκλειστικά οι γονείς του. Οι οποίοι είναι και νομικά υπεύθυνοι γι’ αυτό,
μέχρι να ενηλικιωθεί, του προσφέρουν φαγητό και στέγη, και γνωρίζουν καλύτερα
από κάθε κρατικό υπάλληλο την ιδιαίτερη ψυχολογία του, τις ανάγκες του. Και
έχουν, φυσικά, το ανθρώπινο δικαίωμα να του μεταδώσουν τις αξίες τους.
Αυτή η
από γενιά σε γενιά μετάδοση των αξιών είναι που ευθύνεται, άλλωστε, για την
ιστορική πορεία των εθνών.
Δυστυχώς,
τα τελευταία χρόνια, η επικυριαρχία της Αριστεράς αλλά και η στάση μιας μερίδας
της δεξιάς πολιτικής ελίτ επέτρεψαν σε διάφορους κυρίους να πιστέψουν ότι,
επανδρώνοντας το υπουργείο Παιδείας είτε με υπερμάχους του κολεκτιβισμού είτε
με ιστορικούς αναθεωρητές, θα αναλάβουν αυτοί να διαπαιδαγωγήσουν τα
Ελληνόπουλα με βάση τις αρχές της παγκοσμιοποίησης, της πολιτικής ορθότητας και
του θρησκευτικού συγκρητισμού.
Από τη
διδασκαλία για το Ισλάμ μέχρι τον… συνωστισμό στη Σμύρνη, αλλά και τις
εκδηλώσεις σε σχολεία για τον… Φύσσα, τα Ελληνόπουλα εκτίθενται σε
αριστερίστικη πλύση εγκεφάλου. Ποιο το ζητούμενο; Ακριβώς το να σταματήσει η
μετάδοση των αξιών από γενεά σε γενεά. Επί της ουσίας, να σταματήσει η
διαχρονική πορεία των εθνών. Γιατί το έθνος δεν έχει θέση στις ιδεοληψίες της
Αριστεράς.
Με
δεδομένο το ότι η ιδιωτική Παιδεία είναι εντελώς απλησίαστη για τη συντριπτική πλειονότητα
του λαού μας, αλλά και το ότι το homeschooling απαγορεύεται στη χώρα μας,
μοναδική λύση φαντάζουν οι κινήσεις γονέων, όπως αυτή που καταδίκασε η κυρία
Γιαννακάκη.
Το να
ζητήσουν, δηλαδή, οι γονείς επίσημα να μην υποβάλλονται τα παιδιά τους σε πλύση
εγκεφάλου.
dimokratianews, 25.09.2017
Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Πανελλήνια
Πρωτοβουλία Γονέων για την Εκπαίδευση
Εμείς,
οι γονείς και κηδεμόνες των παιδιών πού βρίσκονται
στην Α΄/βάθμια και
Β΄/βάθμια ἐκπαίδευση, δηλώνουμε πρός κάθε πλευρά ὅτι
ἐπιθυμοῦμε ἡ παρεχόμενη στά παιδιά μας παιδεία στή Χώρα μας νά εἶναι σύμφωνη μέ
τούς ἄξονες τοῦ Συντάγματος τῆς πατρίδας μας καί ἀκόλουθη τῶν ἀρχῶν καί ἀξιῶν
πού ἔθρεψαν ἱστορικά τό ἔθνος μας καί διαμόρφωσαν τήν πολιτιστική του ταυτότητα
καί ἰδιοπροσωπία. Δέν θά ἀνεχθοῦμε κανένα στοιχεῖο ξένο πρός τίς ἱστορικές,
θρησκευτικές καί πολιτιστικές μας παραδόσεις νά νοθεύσει τήν ἀγωγή τῶν παιδιῶν μας.
Γιά τόν
λόγο αὐτό ἀντιδροῦμε στήν προσπάθεια ἀλλοιώσεως τῆς χριστιανικῆς παιδείας τῶν
παιδιῶν μας καί τόν μέχρι τώρα χαρακτήρα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καί
ἀναγκαζόμαστε μέ λύπη νά ἐπιστρέψουμε στήν προϊσταμένη ἀρχή ὡς ἀπαράδεκτους
τούς νέους φακέλους ἀπό τούς ὁποίους στό ἑξῆς θά διδάσκεται στά σχολεῖα τό
μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν.
Ἡ ἐπιστολή ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή Pdf
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ «ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ»
Σύμφωνα με το
πρωτοσέλιδο άρθρο του Ορθοδόξου Τύπου που κυκλοφορεί (22.09.2017) «ὁ κ. Σταῦρος
Γιαγκάζογλου ἐξελέγη Ἐπ. Καθηγητής εἰς τὴν ἕδραν τῆς Δογματικῆς εἰς τὸ Τμῆμα
Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν (18.09.2017)».
Είχε προηγηθεί
αποχαιρετιστήριο μήνυμά του προς τους Σχολικούς Συμβούλους Θεολόγων όλης της
χώρας με το οποίο τους ενημέρωνε ότι δεν ανήκει πλέον στο προσωπικό του
Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Στη Θεολογική Σχολή Αθηνών πλέον μετακινείται ο Σταύρος Γιαγκάζογλου αφήνοντας πίσω του και στους Θεολόγους των σχολείων τα αλλοιωμένα Θρησκευτικά με τους απαράδεκτους σε περιεχόμενο και δομή «Φακέλους Μαθήματος».
Στη Θεολογική Σχολή Αθηνών πλέον μετακινείται ο Σταύρος Γιαγκάζογλου αφήνοντας πίσω του και στους Θεολόγους των σχολείων τα αλλοιωμένα Θρησκευτικά με τους απαράδεκτους σε περιεχόμενο και δομή «Φακέλους Μαθήματος».
Επιτακτική καθίσταται πλέον η ανάγκη απόσυρσης από την καθημερινή
σχολική ζωή των Φακέλων αυτών και η επανεκτύπωση και αποστολή στα σχολεία άμεσα
των βιβλίων Θρησκευτικών που χρησιμοποιούνταν όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Η αναστάτωση που
επικρατεί στους κόλπους των Θεολόγων είναι μεγάλη και αφορά στην καθημερινή
διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος και δεν αποτελεί απλώς θεωρητική συζήτηση
για τον προσανατολισμό του μαθήματος. Η αποστολή στα σχολεία των εκτυπωμένων
«Φακέλων μαθήματος» έκανε το πρόβλημα αισθητό ακόμη και σε εκείνους που δεν
είχαν μπει μέχρι σήμερα στον κόπο να μελετήσουν το περιεχόμενο τους μέσω των
διαδικτυακών δημοσιεύσεων του.
Καθώς πλέον οι
«Φάκελοι Μαθήματος» είναι τυπωμένοι είναι χρέος όλων των Ιεραρχών αλλά και όσων
ειλικρινά αγωνιούν για τα Θρησκευτικά να τους μελετήσουν. Η μελέτη τους δεν
απαιτεί πλέον σύνδεση στο ίντερνετ, ούτε γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή τις
οποίες πολλοί ηλικιωμένοι κυρίως Ιεράρχες δεν διαθέτουν. Τότε θα αντιληφθούν
όλοι το μέγεθος του προβλήματος και την επιτακτική ανάγκη επαναφοράς των
προηγούμενων βιβλίων Θρησκευτικών.
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ
Οι Έλληνες στη
συντριπτική πλειονότητά τους είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Το κράτος μας ιδρύθηκε
έπειτα από έναν σφοδρό εθνικοθρησκευτικό πόλεμο εναντίον των μουσουλμάνων
κατακτητών. Η πίστη στον Θεό είναι το θεμέλιο της πνευματικής συγκρότησης της
κοινωνίας και αυτό που μας κρατά όρθιους την ώρα της δοκιμασίας.
Τώρα, στη ζοφερή εποχή
όπου προελαύνει η νεοταξική αποδόμηση και το κράτος αποπειράται να αποσυνδέσει
τους πολίτες από την Ορθοδοξία, οι θιγόμενοι συσπειρώνονται και μετέρχονται
όλους τους νόμιμους τρόπους για να διατηρήσουν αυτά που έχουν κατακτήσει με
θυσίες και προστατεύονται από τις διατάξεις του Συντάγματος.
Ένα από τα πεδία
διεξαγωγής της πνευματικής μάχης εναντίον της παγκοσμιοποίησης είναι η δημόσια
εκπαίδευση. Το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί συστηματικά να... αποχρωματίσει το
μάθημα των Θρησκευτικών και, ευτυχώς, η κοινωνία αντιδρά. Η «δημοκρατία» έγραψε
σχετικά: «Σε εξέλιξη βρίσκεται “αντάρτικο” γονέων ανά την Ελλάδα, με την
υποστήριξη και της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, κατά του μαθήματος των
Θρησκευτικών, έτσι όπως διδάσκεται φέτος στα σχολεία. Το κίνημα οργανώνεται και
έχει υιοθετηθεί από θρησκευόμενους γονείς, που αντιδρούν στη διδασκαλία
ενοτήτων για τον ιουδαϊσμό και το Ισλάμ.
Εκκλησιαστικές
οργανώσεις υποστηρίζουν ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση ανάμεσα στους ορθόδοξους
και τους ετερόδοξους και ετερόθρησκους μαθητές, καθώς οι θρησκευτικές
κοινότητες στην Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, ρωμαιοκαθολικών και Ιουδαίων,
έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα διδακτικά εγχειρίδια για την κατηχητική-ομολογιακή
διδασκαλία της θρησκείας τους στα ελληνικά σχολεία, ενώ οι ορθόδοξοι, αν και
πλειοψηφία, δεν έχουν τέτοια επιλογή για ομολογιακό ορθόδοξο μάθημα
Θρησκευτικών».
Η λαϊκή αντίδραση ποτέ
δεν πάει χαμένη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επαναφορά του «Επιταφίου»
του Περικλέους και της «Αντιγόνης» του Σοφοκλέους στη διδακτέα ύλη της Β' τάξης
του Γενικού Λυκείου και της Γ' τάξης του Εσπερινού Λυκείου. Το υπουργείο
Παιδείας τα είχε αφαιρέσει από τη διδακτέα ύλη. Ο λαός αντέδρασε (η «δημοκρατία»
πρωτοστάτησε στην ενημέρωση του κοινού για το θέμα) και η συλλογική προσπάθεια
τελεσφόρησε.
Γι' αυτό κι έχουν
μεγάλη σημασία οι δράσεις των γονέων για το ζήτημα των Θρησκευτικών.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ: ΕΛΛΗΝΑ ΞΥΠΝΑ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ.
Παναγιώτης Τσαγκάρης,
Έλληνα ξύπνα. Ήρθε η
ώρα. Αντίσταση τώρα.
Εμπρός εσύ ραγιά, σώπασε και
δίδαξε στα παιδιά σου την προσευχή
του Αλλάχ.
Εξευτελισμός και τέλος.
Ο απόλυτος διασυρμός-εξευτελισμός
της Ορθόδοξης Χριστιανικής Ελληνικής Εκκλησίας
και το τέλος του Ελληνικού Ορθόδοξου Χριστιανικού κράτους.
Του Παναγιώτη Τσαγκάρη,
Γεν. Γραμματέα της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων
Η διανομή από το
Υπουργείο Παιδείας, στους μαθητές/τριες των ελληνικών σχολείων των νέων
βιβλίων-«Φακέλων μαθητή» του μαθήματος των Θρησκευτικών,
συνιστά τον απόλυτο διασυρμό-εξευτελισμό της Ορθόδοξης Χριστιανικής
Ελληνικής Εκκλησίας και του Ελληνικού κράτους, διότι διαμέσου αυτών των
«Φακέλων» ουσιαστικά:
1. H Ορθόδοξη
Χριστιανική Ελληνική Εκκλησία αυτοπαραιτείται πλέον από το δικαίωμά της να
χαρακτηρίζεται ως η Εκκλησία, εκχωρώντας στην πολιτεία το δικαίωμα αφενός να
την χαρακτηρίζει ως μία των Θρησκειών και όχι ως την Εκκλησία, την
κατέχουσα την μόνη εξ Αποκαλύψεως Αλήθεια και αφετέρου να διδάσκει, να κατηχεί και να προπαγανδίζει τους ορθόδοξους
χριστιανούς μαθητές/τρίες με πολυθρησκειακή διδασκαλία η οποία καλλιεργεί το
διαθρησκειακό πνεύμα, τη σύγχυση και τον συγκρητισμό.
2. Η Διοικούσα
Εκκλησία, υποταγμένη και συμβιβασμένη καθώς είναι, με αδικαιολόγητη
δουλοπρέπεια, στην νεοταξική κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ακολουθεί το πνεύμα της
«ρεαλπολιτίκ» και δίνει την γραμμή της υποχώρησης στις κάθε είδους νεοταξικές
απαιτήσεις, στην παθητικά αποδεχόμενη τα πάντα και υπνώτουσα Ελληνική κοινωνία,
με αποτέλεσμα να επέρχεται -και σε συνδυασμό με τη σταδιακή ολοκλήρωση του
σχεδίου του ειρηνικού εποικισμού της χώρας από μουσουλμανικές ορδές που
συντελείται σταδιακά στις μέρες μας- το τέλος του σύγχρονου Ελληνικού Ορθόδοξου
Χριστιανικού κράτους.
Μια νέα Άλωση του Ελληνισμού, της Ελλάδας και της
Ορθοδοξίας,κολοσσιαίων, κοσμοπολιτικών,
οικουμενικών διαστάσεων και συνεπειών επιχειρείται και συντελείται, μέσω όλων των προαναφερόμενων
αυτών γεγονότων, που ίσως είναι μεγαλύτερες των συνεπειών που βίωσε ο
Ελληνισμός και η Ορθοδοξία από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης, την πτώση της
Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και τη Μικρασιατική καταστροφή.
Δανειζόμενοι μάλιστα
και ελαφρά παραφράζοντας φράσεις από τη δραματική και προφητική επιστολή, του
Αγίου Χρυσόστομου Σμύρνης στον Ελευθέριο Βενιζέλο, την προπαραμονή του
μαρτυρικού θανάτου του στις 25 Αυγούστου 1922, κατά την κατάληψη της Σμύρνης,
στην οποία διακρίνεται η αγωνία του γι΄ αυτό που επέρχεται για τους Έλληνες της
περιοχής, χωρίς κανείς να μπορεί να το αποτρέψει, θα λέγαμε και εμείς σήμερα
ότι : «Ο Ελληνισμός, το Ελληνικόν
Κράτος αλλά και σύμπαν το Ελληνικόν Έθνος καταβαίνει πλέον εις τον Άδην από του
οποίου καμμία πλέον δύναμις δεν θα δυνηθή να το αναβιβάση και το σώση…».
Απευθυνόμενος τότε στους Έλληνες, ο μαρτυρικός Ιεράρχης τόνιζε, ότι «της αφαντάστου ταύτης καταστροφής βεβαίως
αίτιοι είναι οι πολιτικοί και προσωπικοί σας εχθροί, πλην και Υμείς φέρετε
μέγιστον της ευθύνης βάρος δια τας πράξεις Σας...». Η ίδια ακριβώς
διαπίστωση ισχύει σήμερα στο ακέραιο και για τους νεοέλληνες. Ναι, έτσι είναι
διότι η Ελληνική κοινωνία δεν αποδομείται, έχει ήδη αποδομηθεί!
Άραγε, λοιπόν, δεν
υπάρχει λόγος πλέον, να τεκμηριώσει ο οποιοσδήποτε τίποτε και για κανέναν;
Μήπως ήρθε η ώρα κι η στιγμή που κάποιος πρέπει να αναφωνήσει το ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ του
Ελληνισμού, της Ελλάδας;
Θεωρούμε πως όχι
ακόμη. Φαίνεται ότι δυστυχώς στην Ελληνική κοινωνία και Εκκλησία υπάρχουν
πολλοί ραγιάδες αλλά υπάρχουν ακόμη και Έλληνες με ανδρεία ψυχή και δυνατή
χριστιανική πίστη. Επομένως Έλληνες, «επέστη η μεγάλη ώρα της μεγάλης εκ μέρους σας
χειρονομίας».
Εμπρός λοιπόν εσείς οι
ραγιάδες, εμπρός εσείς οι σκλάβοι της Νέας Τάξης Πραγμάτων, σιωπήστε και
διδάξτε στα ορθόδοξα παιδιά σας την προσευχή του Αλλάχ, μέσα από τα βιβλία των
Θρησκευτικών που σας επιβάλλει το ελληνικό κράτος.
Εμπρός όμως κι εσείς οι γενναίοι Έλληνες, ξυπνήστε τώρα,
αντισταθείτε τώρα! Διατηρήστε την ελευθερία και την ταυτότητα των Ελλήνων.
Κρατήστε ψηλά στην ψυχή σας, την Ελλάδα!
Αντίσταση τώρα!
Εφημερίδα «Ορθόδοξος τύπος», 22 Σεπτεμβρίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)