ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ: ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΡΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ

Την κάθετη αντίθεσή της με το προτεινόμενο νομοσχέδιο για την νομική αναγνώριση του φύλου επαναλαμβάνει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζει, το εν λόγω νομοσχέδιο "προκαλεί το αίσθημα της κοινωνίας, τορπιλίζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, έρχεται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη και την κοινή λογική και κυρίως καταστρέφει τον άνθρωπο. Αντί να λιγοστεύει τη σύγχυση και τις ψυχικές διαταραχές, θα τις αυξήσει και θα δώσει διαστάσεις επικίνδυνου κοινωνικού φαινομένου. Ιδίως όταν επεκτείνει τις δυνατότητές του και μεταξύ των μαθητών, δημιουργεί εκρηκτική κατάσταση και στα σχολεία".

Μάλιστα η Ιερά Σύνοδος απευθύνει "ύστατη έκκληση στο σύνολο του πολιτικού κόσμου να αρθεί στο ύψος της ευθύνης και αποστολής του και πέρα από πολιτικά ιδεολογήματα, προκαταλήψεις και την επίκληση του ανεξέλεγκτου δικαιωματισμού, να αποσύρει το Νομοσχέδιο".

Αναλυτικά, ως προς το ν/σ της αναγνώρισής φύλου η Ιερά Σύνοδος αναφέρει στην ανακοίνωσή της: 

"Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος παρακολουθεί με προσοχή την ως μη ώφειλε έντονη συζήτηση επί του Νομοσχεδίου για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου. Προς τούτο κατέθεσε τις απόψεις της στη γενομένη ανοιχτή διαβούλευση, παρέστη δι’ εκπροσώπου της στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή και προέβη στα διαβήματα που της αναλογούν αρμοδίως.

Ως ύστατη όμως κίνηση αγάπης προς τον λαό μας και εν όψει της επικειμένης συζήτησής του στην ολομέλεια της Βουλής, επαναλαμβάνει τις βασικές της θέσεις:

(α) Το φύλο στον άνθρωπο αποτελεί ιερή παρακαταθήκη και υπηρετεί στη βάση της ψυχοσωματικής συμπληρωματικότητας το μυστήριο της ζωής και της αγάπης. Υπό την έννοια αυτήν, δεν είναι επιλέξιμο, αλλά ως δώρο αποτελεί θείο χάρισμα στον άνθρωπο που πρέπει αυτός να αξιοποιήσει για τον αγιασμό του.

(β) Θεωρεί ότι η νομολογία των δικαστηρίων της πατρίδας μας καλύπτει, όπου υπάρχει ανάγκη, υφιστάμενα προβλήματα, με το δεδομένο ότι το φύλο, ούτε επιλέγεται ελεύθερα, ούτε και μεταβάλλεται κατά βούλησιν, αλλά επί τη βάσει ανατομικών, φυσιολογικών και βιολογικών χαρακτηριστικών, που ορίζουν την ταυτότητα του ανθρώπου και βεβαιώνονται μέσω ιατρικών γνωματεύσεων προς το δικαστήριο. Ο νόμος δεν μπορεί να αρκείται απλώς στην επιστημονικά ατεκμηρίωτη δήλωση του πολίτη, που ενδεχομένως αργότερα δύναται να μεταβληθεί.

(γ) Το προτεινόμενο Νομοσχέδιο προκαλεί το αίσθημα της κοινωνίας, τορπιλίζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, έρχεται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη και την κοινή λογική και κυρίως καταστρέφει τον άνθρωπο. Αντί να λιγοστεύει τη σύγχυση και τις ψυχικές διαταραχές, θα τις αυξήσει και θα δώσει διαστάσεις επικίνδυνου κοινωνικού φαινομένου. Ιδίως όταν επεκτείνει τις δυνατότητές του και μεταξύ των μαθητών, δημιουργεί εκρηκτική κατάσταση και στα σχολεία.

(δ) Πίσω από όλες αυτές τις προσπάθειες δεν διακρίνει το ενδιαφέρον για τον ταλαιπωρημένο και αδικημένο συνάνθρωπο, αλλά την ύπαρξη ισχυρών ομάδων, με αποτέλεσμα τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής και την πνευματική νέκρωση του ανθρώπου και

(ε) Κάνει μια ύστατη έκκληση στο σύνολο του πολιτικού κόσμου να αρθεί στο ύψος της ευθύνης και αποστολής του και πέρα από πολιτικά ιδεολογήματα, προκαταλήψεις και την επίκληση του ανεξέλεγκτου δικαιωματισμού, να αποσύρει το Νομοσχέδιο, να δείξει ανάλογο ενδιαφέρον για την επίλυση των σοβαρότατων προβλημάτων που μαστίζουν την κοινωνία, το έθνος μας και τον λαό και αντί να ενισχύει την ένταση, τον διχασμό και τον παραλογισμό, να συμβάλει στην πνευματική ανόρθωση των πολιτών μας.

Σε εποχή που η ανάγκη ταυτότητας και συνοχής αποτελεί ανάγκη εθνικής και πνευματικής επιβίωσης, η νομική κατοχύρωση της ρευστότητας της προσωπικής ταυτότητας είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει. Η Εκκλησία περιβάλλει με αγάπη και κατανόηση αδιακρίτως όλους τους ανθρώπους, αλλά προσβλέποντας πάντοτε στη σωτηρία τους οφείλει να καταδείξει την αστοχία κρισίμων επιλογών τους".

Άγιο Όρος για "ταυτότητα φύλου": Καταστρατηγείται απροκάλυπτα ο νόμος του Θεού

Εντονότατη είναι η αντίδραση της Ιερής Κοινότητας του Αγίου Όρους στο νομοσχέδιο για την ταυτότητα φύλου. Σε επιστολή προς του Υπουργούς Δικαιοσύνης και Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σταύρο Κοντονή και Κωνσταντίνο Γαβρόγλου, αλλά και τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου που απέστειλε η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους επισημαίνεται ότι με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου καταστρατηγείται απροκάλυπτα ο νόμος του Θεού, σύμφωνα με το protothema.gr.

Οι Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι των Είκοσι Ιερών Μονών του Αγίου Όρους στην επιστολή τους, διερωτώνται μάλιστα ποιοι ορθόδοξοι βουλευτές θα προχωρήσουν στην ψήφιση ενός τέτοιου νόμου. "Αναφορικώς με το προς ψήφιση νομοσχέδιο διερωτώμεθα πλέον τι μας επιφυλάσσεται στο μέλλον!" - αναφέρει χαρακτηριστικά η επιστολή του Αγίου Όρους.

Οι Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι των Είκοσι Ιερών Μονών προσθέτουν μάλιστα ότι είναι υποχρεωμένοι να αντιδράσουν σθεναρά στις κυβερνητικές επιλογές γιατί όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά αν δεν το πράξουν θα σηκωθούν οι πρόγονοι μας από τους τάφους.


ΚΡΗΤΗ: ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας
Να επιστρέψουν στα σχολεία τα παλιά βιβλία Θρησκευτικών
ζητά το Άγιο Όρος

Την απόσυρση και των «Φακέλων Μαθήματος» που στάλθηκαν φέτος στα σχολεία για να αντικαταστήσουν τα παλιά βιβλία των Θρησκευτικών, ζητάει η Κοινότητα του Αγίου Όρους με επιστολή της προς τον υπουργό Παιδείας και στους βουλευτές του κοινοβουλίου.
Με το δεδομένο δε, ότι ο κ. Κ. Γαβρόγλου είναι ο πρώτος υπουργός Παιδείας ως σήμερα που δέχτηκε να ελέγχονται από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας τα βιβλία των θρησκευτικών και να μην προχωρούν αν δεν δοθεί το «πράσινο φως», η θέση του μοιάζει μάλλον δύσκολη.

Η Κοινότητα του Αγίου Όρους ζητάει να επιστρέψουν στα σχολεία τα παλιά βιβλία των Θρησκευτικών και τονίζει ότι:

- Οι ορθόδοξοι μαθητές με τους φακέλους μαθήματος που τους διανεμήθηκαν θα διδάσκονται ένα πανθρησκειακό μάθημα το οποίο εντέχνως θα ενσταλάζει στις ψυχές των την ιδέα ότι “όλες οι θρησκείες είναι λίγο πολύ το ίδιο” και εν τέλει θα τους οδηγεί στον αγνωστικισμό και την αθεΐα.

- Μάλιστα οι παραπάνω υποχρέωση ισχύει μόνο για τους πλειοψηφούντες ορθοδόξους μαθητές, ενώ οι μειοψηφούντες ετερόδοξοι και ετερόθρησκοι θα έχουν το δικαίωμα να διδάσκονται ομολογιακό μάθημα, σύμφωνα με την πίστη τους.

Το υπουργείο Παιδείας έστειλε φέτος έντεκα «φακέλους μαθητή» για την διδασκαλία των θρησκευτικών για να αντικαταστήσει το περυσινό βιβλίο το οποίο και αποσύρθηκε.

Πάντως για τους «φακέλους» του δημοτικού, δάσκαλοι δηλώνουν ότι συντάχθηκαν πρόχειρα με πολλά συντακτικά, ορθογραφικά και γραμματικά λάθη. Θεολόγοι δε αναφέρουν ότι «απουσιάζει σχεδόν η αναφορά στο πρόσωπο του Χριστού ως λυτρωτή - σωτήρα, υποβιβάζοντάς τον σε απλό "διδάσκαλο", ενώ η επαναλαμβανόμενη παράθεση μεγάλων κειμένων από τη Βίβλο, ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιηθούν όλα ή αν επιλεγούν ορισμένα, κουράζει και καταντά τον φάκελο μονότονο».

Αντιγραφή από την Wikipedia!

Στο βιβλίο της Ε Δημοτικού ειδικά, υπάρχει καθαρή αντιγραφή από αποσπάσματα της Wikipedia, με μια «δημιουργική σύνθεση» ώστε να περικοπούν οι λέξεις του σχετικού λήμματος!

Καλό για τους συγγραφείς του βιβλίου, θα ήταν να μπει μια παραπομπή ή εάν θεωρούν το λήμμα αξιόπιστο να παραθέσουν το κείμενο πρωτότυπο.

Τέλος όπως αναφέρουν οι θεολόγοι, στα 6 χρόνια του Δημοτικού, οι μαθητές θα μιλήσουν και θα ακούσουν για την Ανάσταση του Χριστού μόνο στην Γ τάξη, ενώ η επόμενη «συνάντησή» τους με το ζήτημα αυτό θα γίνει στο Γυμνάσιο.

Στην ενότητα «της σελ.114 υπάρχει μια συντομότατη αναφορά στην Ανάσταση και τίποτε άλλο για το μέγιστο αυτό γεγονός της Ορθοδοξίας. Αλλού, δηλαδή, προσπαθούμε για τη σπειροειδή διάταξη της ύλης (επανάληψή της, αλλά σε ανώτερο επίπεδο και πιο λεπτομερώς) σε ζητήματα λιγότερο σημαντικά της Αναστάσεως, ενώ η Ανάσταση και η Ανάληψη, δεν αποτελούν γεγονότα που χρήζουν διαπραγμάτευσης, έστω 2 φορές στα 6 χρόνια της φοίτησης των μαθητών στο Δημοτικό» λένε χαρακτηριστικά δάσκαλοι.

Μάρνυ Παπαματθαίου

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΑ Η ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους με Επιστολή που απευθύνει προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης και Παιδείας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για το νομοσχέδιο για την ταυτότητα φύλου αλλά και για τα νέα Θρησκευτικά. Ειδικότερα για το ζήτημα των Θρησκευτικών ζητά την απόσυρση των Φακέλων Μαθήματος και την επαναφορά των προηγουμένων βιβλίων.


ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ: ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ!

Γονείς στέλνουν πίσω τους φακέλους για τα Θρησκευτικά!

Το περιεχόμενο και ο προσανατολισμός των  νέων προγραμμάτων κρίνονται ακατάλληλα και μη ορθόδοξα για την αγωγή των παιδιών. Τι αναφέρει στην επιστολή διαμαρτυρίας του στο υπουργείο Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας.

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

Πληροφορούμαστε ότι αρκετοί γονείς επιστρέφουν στο υπουργείο τους φακέλους των Θρησκευτικών, διότι διαπιστώνουν ότι δεν είναι ορθόδοξα και κατάλληλα το πολυθρησκειακό περιεχόμενό τους και ο διαθρησκειακός προσανατολισμός τους για τη θρησκευτική αγωγή των παιδιών τους.
Στο ίδιο πλαίσιο διαμαρτυρίας των γονέων εντάσσεται και η εμπεριστατωμένη επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Συντάσσομαι με την πλειοψηφία των συνδημοτών μου που αντιδρούν με το περιεχόμενο των κεφαλαίων που αναφέρονται στο Ισλάμ - Μουσουλμανισμό και στις άλλες θρησκείες. Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η ιστορία της πατρίδας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ορθοδοξία. 

Για εμάς αποτελεί υποχρέωση τα παιδιά μας να διδαχθούν τις αρχές και τις αξίες που εμπερικλείει ο χριστιανισμός. Σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζουμε τι πρεσβεύει κάθε θρησκεία, όμως ένας μαθητής της ηλικίας των 10 ετών δεν μπορεί να έχει την ωριμότητα για να κρίνει κατάλληλα και, έτσι, ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί σύγχυση. Ας μην ξεχνούμε ότι διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, που η οικονομική κρίση έχει προκαλέσει και κρίση των αξιών και των θεσμών. Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε όλοι να επαναφέρουμε τις διαχρονικές αξίες που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας και να τις διοχετεύσουμε στο ακέραιο στα παιδιά μας, που αποτελούν το αύριο του τόπου. Η στάση αυτή δεν είναι δείγμα μισαλλοδοξίας ούτε πρέπει να εκληφθεί ως αδυναμία. Αντιθέτως, πρέπει να προστατεύσουμε την ιστορία μας και την ταυτότητά μας και, κυρίως, να ενδυναμώσουμε τους μαθητές του δημοτικού, που δεν διαθέτουν ακόμη ολοκληρωμένη κρίση, ενώ, παράλληλα, οφείλουμε να τους μυήσουμε στον ελληνικό πολιτισμό και στην ελληνική παράδοση, που σχετίζεται με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Ευελπιστώ ότι θα εκλάβετε σοβαρά το αίτημα της πλειοψηφίας των συνδημοτών και τα κεφάλαια του μαθήματος των Θρησκευτικών που έχουν προκαλέσει αναταραχή στην κοινωνία μας θα αποκλειστούν από τη διδακτέα ύλη».
Η ως άνω επιστολή στέλνει ισχυρά μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες. Η Παιδεία είναι κοινό αγαθό και δεν μπορεί να αποτελεί εργαλείο κομματικών και ιδεοληπτικών σχεδίων, υπολογισμών και ισορροπιών. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η εκπαιδευτική πολιτική καθεμιάς από αυτές αποτελεί υπόθεση εθνική, υπερκομματική και, συνεπώς, κοινής και μακροχρόνιας εθνικής συμφωνίας. Στην Ελλάδα όμως όχι απλώς κάθε κόμμα αλλά ακόμη και κάθε υπουργός, κατά τα δικά του κριτήρια και τη δική του ιδεολογία, αλλάζει και μεταρρυθμίζει κάθε τρεις και λίγο τη λειτουργία και τους σκοπούς της Παιδείας. Σε αυτή τη νοοτροπία της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, που οδηγεί σε αποφάσεις, ενέργειες και διατάγματα τα οποία βλάπτουν τον ελληνικό πολιτισμό, που αλλοιώνουν την παραδοσιακή κληρονομιά, που «τσαλακώνουν» τις διαχρονικές πίστεις, αξίες και αρχές, αντιτίθεται η επιστολή του κ. δημάρχου, προτείνοντας, ουσιαστικά, μια άλλη θέαση και αντιμετώπιση τέτοιου υψηλού επιπέδου ζητήματος, όπως είναι η ανάπτυξη της ορθόδοξης συνείδησης των μαθητών. Καλό θα είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας, συνειδητοποιώντας ότι είναι καταστροφικό να επιμένουμε πεισματικά σε αυτά. Κομματικές ιδεοληψίες που δεν έχουν καθολική αποδοχή, που δεν εκφράζουν τη βούληση και τα πιστεύω της πλειονότητας του λαού αλλά μόνο μικρές, σκληροπυρηνικές και ακραίες μειοψηφίες, και, προπαντός, που είναι ολοφάνερο ότι στοχεύουν στην επιβολή κάποιων αναχρονιστικών ιδεών και στην αλλοίωση του αξιακού κώδικα της χώρας είναι επικίνδυνες και απορριπτέες. Είναι ανάγκη, όπως προτείνει ο δήμαρχος, τέτοιες λανθασμένες αποφάσεις, που διχάζουν και απογοητεύουν τον λαό, να παραμερίζονται χάριν της εθνικής ομοψυχίας και του σεβασμού των διαχρονικά και κοινά αποδεκτών πολιτισμικών χαρακτηριστικών της πατρίδας μας, αν δεν θέλουμε να βλέπουμε να καταρρέουν και να χάνονται ο πολιτισμός και οι αξίες που κράτησαν έως σήμερα όρθια την Ελλάδα. Ή πιστεύουμε στη δημοκρατία και στον ελληνικό πολιτισμό, και αυτό αποτυπώνεται σε όλες τις πράξεις μας, ή πιστεύουμε σε ολοκληρωτικά συστήματα, και αυτό, επίσης, αποδεικνύεται από την επιβολή των λίγων στους πολλούς.
Τα λάθη που επισημαίνει ο δήμαρχος θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν οι συντάκτες των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και οι συγγραφείς των βιβλίων (φάκελοι) για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είχαν λάβει υπόψη με σεβασμό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Το Σύνταγμα και τους ισχύοντες νόμους για την εκπαίδευση. 
2) Το περιεχόμενο της πίστεως στην οποία πιστεύει στη συντριπτική πλειονότητά του ο ελληνικός λαός, συνδεδεμένος όπως είναι επί δύο χιλιετίες με την ορθόδοξη αγιοπνευματική παράδοση. 
3) Το πολιτισμικό τοπίο της χώρας, που είναι και αυτό συνδεδεμένο διαχρονικά με την Ορθοδοξία.
4) Τα παιδιά στα οποία απευθύνονται τα νέα πολυθρησκειακά και αντορθόδοξα προγράμματα, που, πρώτον, είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους τέκνα ορθόδοξων γονέων και νέα βαπτισμένα μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεύτερον, διαθέτουν μια ανάλογη με την ηλικία και το πνευματικό τους επίπεδο κρίση και δεκτικότητα, και, τρίτον, έχουν συγκεκριμένες υπαρξιακές αναζητήσεις, όπως αυτές πηγάζουν από τη δική τους πίστη, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Δυστυχώς, τα εισαχθέντα στα σχολεία νέα προγράμματα και βιβλία των Θρησκευτικών δεν έλαβαν υπόψη καμία από αυτές τις αρχές και προϋποθέσεις. Έχουν έναν και μοναδικό σκοπό: τη δημιουργία μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, μέσα από διδασκαλίες που εξισώνουν τις θρησκείες με την εξ Αποκαλύψεως χριστιανική πίστη, ενώ παράλληλα επιχειρούν την καλλιέργεια στο σχολείο μιας διαθρησκειακής και εκκοσμικευμένης πνευματικότητας και όχι του ορθόδοξου πνεύματος των μαθητών. Περιφρονώντας όλα τα ελληνορθόδοξα δεδομένα, οι εντός και εκτός του υπουργείου Παιδείας δημιουργοί αυτών των προγραμμάτων και των βιβλίων λαμβάνουν υπόψη, αλλά μάλλον προσχηματικά, την παρουσία των μεταναστών στο ελληνικό σχολείο, προβάλλοντας το λανθασμένο επιχείρημα ότι οι ορθόδοξοι μαθητές πρέπει να μάθουν τις θρησκείες τους, για να αποκτήσουν ανοχή και σεβασμό γι' αυτούς. Ωστόσο ξεχνούν ή αποκρύπτουν το γεγονός ότι η ανοχή και ο σεβασμός του άλλου αποτελούν για την ορθόδοξη πίστη και ζωή όρο εκ των ων ουκ άνευ. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν τα μηνύματα που εκπέμπει η παραβολή του καλού Σαμαρείτη. Οι ορθόδοξοι μικροί ή μεγάλοι έχουν αποδείξει ότι η πίστη τους έχει πληρότητα και πως φέρουν μέσα τους, οντολογικά, ως χριστιανοί, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την αγάπη για τον άλλον, δηλαδή το πρότυπο του καλού Σαμαρείτη, και δεν έχουν ανάγκη τις θρησκείες για να εμπλουτιστούν σε ενάρετες συμπεριφορές. Ο Απόστολος Παύλος στη διδασκαλία του προτρέπει τους πιστούς να ζουν κατά την κλήση τους, εφαρμόζοντας τη χριστιανική πίστη «μετά πάσης πραότητος… μετά μακροθυμίας, ανεχόμενοι αλλήλων εν αγάπη». Συνεπώς, για άλλους λόγους επιβάλλεται στο σχολείο το πολυθρησκειακό μείγμα και όχι γιατί είναι ελλειπτική σε αποδοχή και αγάπη η συμπεριφορά των ορθοδόξων έναντι των διαφορετικών.
Η περιφρόνηση που δείχνουν τα νέα προγράμματα στην ορθόδοξη αντίληψη ως προς τον τρόπο καλλιέργειας και βελτιώσεως του ανθρώπου αγγίζει τον ορθόδοξο μαθητή και την πίστη του. Σε μια γόνιμη και δημιουργική συνύπαρξη όμως, ο σεβασμός της ετερότητας του άλλου ξεκινά και εξαρτάται από τον σεβασμό της ταυτότητας του εαυτού. Εάν δεν υπάρχει σεβασμός της ταυτότητας των Ελλήνων μαθητών, των αξιών και των αρχών τους, πώς θα υπάρξει μονομερής σεβασμός στην ετερότητα των άλλων, των διαφορετικών; Εάν δεν σεβαστούμε τη δική μας πολιτισμική και θρησκευτική ταυτότητα και κληρονομιά, και δεν καλλιεργήσουμε με σεβασμό στα ορθόδοξα παιδιά τις αρετές και τις αξίες της δικής τους πίστεως, αλλά την υποτιμούμε και την περιφρονούμε, εξισώνοντάς τη στο σχολείο με τις θρησκείες, πώς μπορεί να προκύψει σεβασμός για την ταυτότητα και τα πιστεύω των άλλων, των διαφορετικών; Βεβαίως, κανένας δεν έχει αντίρρηση να διδαχθούν οι ορθόδοξοι μαθητές στην κατάλληλη τάξη και με τον κατάλληλο τρόπο πληροφορίες για τις θρησκείες των άλλων, αλλά, πρωταρχικά, είναι αναγκαίο να μάθουν βιωματικά το αλφαβητάρι της δικής τους πίστεως. Αυτό θεωρούμε ότι είναι και το νόημα της παρέμβασης των γονέων της Δράμας μέσω του δημάρχου τους.

Ορθόδοξη Αλήθεια

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΝΕΡΟ!


ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΜΗ ΒΟΒΑΣΤΕ, ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!


ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ


ΠΡΩΤΟΠΡ. ΣΤ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΛΟΥΛΟΥ: 20 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ


Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

ΤΣΙΑΡΤΑΣ: 'ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΥΛΟΥ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΨΗΦΙΣΑΝ'

Ο Βασίλης Τσιάρτας προκάλεσε αντιδράσεις, με post για το νομοσχέδιο επιλογής φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων. Πριν λίγα λεπτά, προέβη σε διευκρίνιση. Τονίζει "Ο θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση".

Το νομοσχέδιο για το δικαίωμα στην επιλογή φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων (με βασική προϋπόθεση τη σύμφωνη γνώμη των γονέων τους και τη γνωμάτευση ειδικού ιατρικού συμβουλίου που θα συσταθεί στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού) θα τεθεί προς ψήφιση από την Ολομέλεια.

Να θυμίσουμε πως υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν στην αρμόδια επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗ.ΣΥ, ΑΝ.ΕΛ και Ποτάμι με τη ΝΔ και την Ένωση Κεντρώων να επιφυλάσσονται. Αρνητική ήταν η ψήφος των ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής, με τον Μητροπολίτη Φθιώτιδας, Νικόλαο να είναι εκ των πρώτων που αντέδρασαν. Χαρακτηριστικά, δήλωσε "έχουν βαλθεί να κάνουν την Ελλάδα, κράτος αμαρτίας".
Στη λίστα με όσους είχαν να εκφράσουν την αντίθεση τους, προς αυτήν την εξέλιξη, προστέθηκε και ο Βασίλης Τσιάρτας. Ο βετεράνος διεθνής ποδοσφαιριστής (και κάτοχος διπλώματος προπονητή UEFA Pro, όπως αναφέρει στη σελίδα του στο Facebook) έγραψε αυτό που θα διαβάσετε ακολούθως.

Vasilis Tsiartas
την Τρίτη
Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν.
Υ. Γ
Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα. 😡😡😡

2,6 χιλ.


Το post του μοιράστηκε 68 φορές από τους "φίλους" του στη συγκεκριμένη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ 700+ τάχθηκαν υπέρ του, με like.
Πριν λίγα λεπτά, ακολούθησε νέο σχόλιο επί του θέματος. Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι "Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης και το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει".

Vasilis Tsiartas
12 ώρες πριν
Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν . Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση.

3,9 χιλ.