ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗΚΕ ΜΟΝΑΧΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΥΑ Η ΝΑΤΑΛΙΑ ΛΙΟΝΑΚΗ

Kαι επίσημα μοναχή είναι πλέον η Κρητικιά ηθοποιός Ναταλία Λιονάκη, η οποία φέρει το όνομα «Φεβρωνία». Η χειροτονία της ηθοποιού έγινε στις 14 Αυγούστου 2017 στην Κένυα με την στήριξη του πνευματικού της πατέρα Απόστολου, ο οποίος πριν μερικές μέρες επισκέφτηκε ύστερα από απουσία 4 ετών, τo Ηράκλειο.
Η Ναταλία Λιονάκη, έχοντας μια τελείως διαφορετική εικόνα από την κοσμική της,  ασπάστηκε και επίσημα τον μοναχισμό και με μεγάλη χαρά, αποδέχθηκε να συνεχίσει την ζωή της δίπλα στον Χριστό. Με μακριά λυμένα μαλλιά που ξεπερνούσαν τα γόνατα, με λευκό χιτώνα και σκυμμένο το κεφάλι, η γνωστή πρώην ηθοποιός παρουσιάστηκε στην διαδικασία της μοναχικής «κουράς».
Έχοντας στο πλευρό τον πνευματικό της πατέρα Απόστολο και τρεις- τέσσερις μοναχές αμίλητη και ταπεινή, μάζεψε τα μαλλιά της κότσο, έβαλε το ζωστικό, το πολυσταύρι, τη δερμάτινη ζώνη και τα σανδάλια, το εξώρασο και τέλος τον μανδύα - χαρακτηριστικά τμήματα ένδυσης που συμβολίζουν τη νέκρωση του Χριστού - και εκάρη μοναχή.

Η χειροτονία τελέστηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Μάρκου Chavogere στην Κένυα, από τον Κρητικής καταγωγής Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρο Β΄ και  τον HGBishop Aθανάσιο Kisumu.


ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Αναδίπλωση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα βιβλία των Θρησκευτικών
Το Υπουργείο διά του Άγγελου Βαλλιανάτου, σχολικού συμβούλου Θεολόγων, καλεί τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν το μάθημα στις ανάγκες των συγκεκριμένων παιδιών που έχει κάθε εκπαιδευτικός, να χρησιμοποιήσουν  το υλικό που έχουν συγκεντρώσει από το παρελθόν και να κρατηθούν στις βιβλιοθήκες του σχολείου αρκετά αντίγραφα από  τα παλαιά βιβλία.

Την ίδια στιγμή όμως μερίδα διευθυντών επιδίδεται σε ψυχολογικό πόλεμο σε βάρος γονέων ακόμη και μαθητών που επιστρέφουν τα βιβλία.
Με τις υπ’ αρίθμ. 1434/28-9-2017 Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών 2017-18 διευκρινίζεται από το Υπουργείο Παιδείας ότι:

 “Το περιεχόμενο του Φακέλου Μαθήματος δεν είναι βιβλίο. Δηλαδή, δεν θα πρέπει να διδαχθεί ως δοκίμιο, όπου τα παιδιά θα διαβάσουν και θα μάθουν κάτι, ούτε και θα εξεταστούν στο περιεχόμενό του.   Το υλικό που βρίσκεται στους Φακέλους Μαθήματος είναι προτεινόμενο και βοηθητικό, ώστε να έχουμε κάτι κοινό στα χέρια μας για να εργαστούμε με τα παιδιά στην τάξη. Από τους Φακέλους επιλέγουμε όσα στοιχεία θεωρούμε ότι μας χρειάζονται, αγνοούμε τα υπόλοιπα. Εξίσου, οι «Ιδέες για εργασίες και δραστηριότητες» και τα κείμενα σε έγχρωμο πλαίσιο είναι ενδεικτικά. Το μάθημα των Θρησκευτικών αρχίζει και τελειώνει στην τάξη. Τα παιδιά μαθαίνουν από τη διαδικασία διδασκαλίας στην τάξη, δεν απομνημονεύουν κάτι.
Σε άλλο σημείο τονίζεται: “Σε κάθε Θεματική Ενότητα, στο Πρόγραμμα Σπουδών, υπάρχουν πολύ περισσότερα Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Βασικά Θέματα και Προτεινόμενες Δραστηριότητες από εκείνα που χρειαζόμαστε για τη διδασκαλία μας. Βρίσκονται εκεί για να επιλέξουμε ανάλογα με τα παιδιά και εμάς και όχι για να τα εξαντλήσουμε.”

Είναι σαφές από τα παραπάνω ότι οι γονείς μπορούν ελεύθερα να επιστρέψουν τους φακέλους των Θρησκευτικών πίσω και να αξιώσουν τα παιδιά τους να διδαχθούν μόνο θέματα που αφορούν την Ορθόδοξη Πίστη καθώς και να μην αξιολογηθούν επί του φακέλου που επιστρέφουν. Αντίστοιχη ελευθερία παρέχεται και στους εκπαιδευτικούς που θα επιλέξουν να διδάξουν μόνο ορθόδοξες θεματικές.
Λάβαμε σειρά από καταγγελίες από διάφορα μέρη της Ελλάδος πως κάποιοι διευθυντές σχολείων ή προϊστάμενοι εκπαίδευσης με υπερβάλλοντα κομματικό ή άλλου είδους ζήλο ασκούν ψυχολογική πίεση σε γονείς εμποδίζοντάς τους να επιστρέψουν τους φακέλους των Θρησκευτικών. Προφασίζονται απίστευτους ισχυρισμούς όπως δήθεν λήξη της προθεσμίας επιστροφής (!!!), ότι είναι παράνομο να επιστραφούν τα βιβλία, ότι οι μαθητές θα λαμβάνουν απουσίες ή ότι θα λάβουν χαμηλή βαθμολογία και θα αποκλεισθούν από τη διαδικασία επιλογής τους για σημαιοφόροι. Προϊστάμενοι εκπαίδευσης σε τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές προσβάλλουν τους γονείς ως “γραφικούς” και “φανατισμένους”. Κάποιοι δε εκπαιδευτικοί (ελάχιστοι ευτυχώς) προχωρούν σε απομόνωση των μαθητών που επέστρεψαν τα βιβλία ή σε επιδεικτική εξέτασή τους σε μη ορθόδοξα θέματα.

Σύμφωνα και με τις ανωτέρω νέες διευκρινιστικές οδηγίες του Υπουργείου, είναι σαφές ότι βρίσκονται εκτός κάλυψης Υπουργείου. Πρόκειται για απολύτως παράνομες πρακτικές που διώκονται πειθαρχικά ακόμη και ποινικά. Συμβουλεύουμε τους γονείς που αντιμετωπίζουν τέτοιες “μεθοδεύσεις” να απαιτούν γραπτή αιτιολόγηση από τους διευθυντές ή προϊσταμένους για ποιο λόγο αρνούνται να παραλάβουν τις δηλώσεις επιστροφής του φακέλου, παρά τη ρητή νομοθετική πρόβλεψη του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Οι παραβιάσεις διατάξεων του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας επισύρουν  πειθαρχικές ευθύνες ακόμη και ποινικές. Όσον αφορά τους ελάχιστους εκπαιδευτικούς που προσβάλλουν τις προσωπικότητες μαθητών τους, πρέπει να ελεγχθούν τουλάχιστον πειθαρχικά. Θυμίζουμε δε τη γνωμοδότηση του Συνταγματολόγου κ. Γεωργίου Κρίππα σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικοί που διδάσκουν ως θρησκειολογία  το μάθημα των Θρησκευτικών διαπράττουν παράνομο προσηλυτισμό.

Για άλλη μια φορά καλούμε το σύνολο των Ελλήνων Ορθοδόξων να αναλάβουν την εκκλησιαστική, συνταγματική και ιστορική τους ευθύνη και να αξιώσουν την ανάκληση του νέου προγράμματος σπουδών  για το μάθημα των Θρησκευτικών. Η Ελληνική Πολιτεία, τόσο ευαίσθητη οψίμως σε ζητήματα “αυτοπροσδιορισμού”, οφείλει να σεβαστεί την ιδιοπροσωπία μας  ως Ορθοδόξων Χριστιανών, οφείλει να σεβαστεί το Νόμο, το Σύνταγμα και τις Διεθνείς Συμβάσεις.                    
                                                                                                                                      ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Τὸν τελευταῖο καιρό, ἔπειτα ἀπὸ ἕναν καμουφλαρισμένο διάλογο μὲ τὴ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας μας, τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας – παρὰ τὶς θεμελιωμένες ἔντονες ἀντιδράσεις σοβαρῶν ἐπιστημόνων – ἐπιβάλλει πλέον τὴν πανθρησκειακὴ νοοτροπία στὴ διδασκαλία τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν τόσο στὰ Δημοτικὰ Σχολεῖα ὅσο καὶ στὰ Γυμνάσια - Λύκεια τῆς χώρας μας. 

Οἱ συντονισμένες προσπάθειες γιὰ ἄμεση ἐφαρμογὴ τοῦ αὐθαίρετου αὐτοῦ μέτρου μὲ τὴ διανομὴ νέων βιβλίων («Φακέλων Μαθητῆ») σὲ ὅλα τὰ σχολεῖα βρίσκει εὐτυχῶς ὡς ἑστίες ἀντιστάσεως τοὺς γονεῖς πολλῶν μαθητῶν. Οἱ γονεῖς αὐτοὶ ὡς Ἕλληνες πολίτες διεκδικοῦν τὰ νόμιμα δικαιώματά τους μὲ βάση τὸ Σύντα­γμα τῆς Ἑλλάδος, τὴν Εὐρωπαϊκὴ Σύμβαση γιὰ τὰ δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου καὶ τὸν βασικὸ νόμο 1566/1985, ὁ ὁποῖος ἐπιτάσσει νὰ διδάσκονται οἱ μαθητὲς «τὰ γνήσια στοιχεῖα τῆς Ὀρθόδοξης χριστιανικῆς παράδοσης». Καὶ ἐπειδὴ θέλουν νὰ ἀκολουθοῦν τὶς αἰωνόβιες ἑλληνορθόδοξες παραδόσεις, δραστηριοποιοῦνται μὲ κύρια ἐκδήλωση τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ βιβλίου - «Φακέλου» κάθε παιδιοῦ τους στὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας μὲ τὴν ἔνδειξη «ἀπαράδεκτο» γιὰ τοὺς ἑξῆς «νόμιμους καὶ ἀληθινοὺς λόγους»:

«1. Ὁ ἄνω “Φάκελος Μαθητῆ” περιέχει ὑ­λι­κὸ ἀπὸ διδασκαλίες πολλῶν θρησκειῶν καὶ ἐπιφέρει σύγχυση στὴν Ὀρθόδοξη θρησκευτικὴ διαπαιδαγώγηση τοῦ παιδιοῦ μου, τὴν ὁποία ἐπιθυμῶ νὰ τοῦ παρέχεται.
2. Ὁ ἀντιπαιδαγωγικὸς τρόπος ποὺ παρουσιάζεται τὸ ἄνω ὑλικὸ ἐπιφέρει παιδαγωγικὴ καὶ γνωσιολογικὴ σύγχυση στὸ παιδί, διότι δὲν ἐμβαθύνει καὶ δὲν ἐμπνέει πρὸς τὴν Ὀρθόδοξη πίστη κατὰ τὴ διάρκεια τῆς φοίτησής του. Ἐπιπλέον δὲν παρέχει στὸ παιδί μου οὔτε τὰ στοιχειώδη ποὺ χρειάζεται νὰ γνωρίζει γιὰ τὴν πίστη του ἕνας Ὀρθόδοξος Χριστιανός.
3. Ὁ “Φάκελος Μαθητῆ” παρουσιάζει μονόπλευρα ἄλλες θρησκεῖες ἢ θρησκευτικὲς ὁμάδες, ἀποκρύπτοντας ἐπιμελημένα διδασκαλίες τους ποὺ ὠθοῦν σὲ φανατισμό, ρατσισμὸ καὶ μίσος καὶ ἔρχονται σὲ ἀντίθεση μὲ τὰ χρηστὰ ἤθη καὶ τὸν πολιτισμό. Ἐπομένως δὲν εἶναι ἀληθής.
4. Σὲ κάθε περίπτωση δὲν ἀνέχομαι τὴν ἄνιση μεταχείρισή μου ὡς Ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ σὲ σχέση μὲ ἄλλες θρησκευτικὲς κοινότητες στὴν Ἑλλάδα ὅπως τῶν Μουσουλμάνων, Καθολικῶν καὶ Ἰουδαίων Ἑλλήνων Πολιτῶν, ποὺ ἔχουν τὴν εὐχέρεια βάσει τοῦ ἄρθ. 68 τοῦ Ν. 4235/2014 καὶ τοῦ ἄρθ. 55 Ν. 4386/2016 νὰ ἐπιλέγουν τὰ διδα­κτικά τους ἐγχειρίδια γιὰ τὴν κατηχητική - ὁμολογιακὴ διδασκαλία τῆς θρησκείας τους στὰ Ἑλληνικὰ Δημόσια Σχολεῖα, ἐνῶ ἐγώ, ποὺ ἀνήκω στὴ θρησκευτικὴ πλειοψηφία τοῦ ἑλ­ληνικοῦ λαοῦ, νὰ μὴν ἔχω τέτοια ἐπιλογὴ γιὰ ὁμολογιακὸ μάθημα Θρησκευτικῶν. Ἡ ἄδικη αὐτὴ μεταχείρισή μου καταφανῶς ἀντίκειται στὴ Συνταγματικὴ Ἀρχὴ τῆς Ἰσότητας καὶ τῆς Ἀνεξιθρησκίας, ποὺ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ παραβιάζεται. Ἐξάλλου ἡ Εὐρωπαϊκὴ Σύμβαση γιὰ τὰ Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου ρητὰ ὁρίζει ὅτι κάθε κράτος ὀφείλει νὰ παρέχει στοὺς μαθητές του Παιδεία σύμφωνη μὲ τὶς θρησκευτικὲς καὶ φιλοσοφικὲς πεποιθήσεις τῶν γονέων τους, καὶ βάσει αὐτῆς ἀσκῶ τὴν παρούσα Δήλωση».

Συγχαίρουμε ὁλόθερμα τοὺς θαρραλέους γονεῖς γιὰ τὴν πρωτοβουλία τους αὐτή, ἡ ὁ­ποία πρόσκαιρα ἴσως νὰ δημιουργήσει δυσ­μενὴ σχόλια σὲ βάρος τους, ὅμως εἶναι ἀξιέπαινη ὁμολογία πίστεως, ἡ ὁποία εἴμαστε βέβαιοι ὅτι θὰ ἔχει μεγάλο ἀντίκτυπο στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Στα όρια της γελοιοποίησης οδηγούν το μάθημα των Θρησκευτικών. Οι οδηγίες που εστάλησαν στα σχολεία για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των Θρησκευτικών του Λυκείου κίνησαν και πάλι το ενδιαφέρον των κοσμικών ΜΜΕ που δημοσιεύουν τα βίντεο με τα αποσπάσματα των τραγουδιών και των ταινιών που προτείνονται για διδασκαλία μέσω των παραπάνω οδηγιών. Και που να διάβαζαν αναλυτικά όλους τους Φακέλους Μαθήματος οι δημοσιογράφοι!

Ο στόχος είναι πλέον ξεκάθαρος. Καμία αναβάθμιση, καμία ανανέωση του μαθήματος ή προσαρμογή του σε νέα δεδομένα. Αντίθετα πλήρης απαξίωση, αποπροσανατολισμός των μαθητών, απώλεια του θεολογικού χαρακτήρα του μαθήματος και κάθε έννοιας επιστημονικής μελέτης των κεντρικών στοιχείων και κειμένων της Ορθόδοξης Πίστης. Καθόλου τυχαία η κατάργηση της συστηματικής μελέτης και διδασκαλίας των βιβλίων της Αγίας Γραφής, της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης αλλά και της Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Αντί αυτών τραγουδάκια, ταινίες και κοσμικά λογοτεχνικά κείμενα με μοναδικό κριτήριο την αναφορά έστω και μία φορά της λέξης «Θεός» ή «προσευχή»! Δεν προσεγγίζουμε τον Θεό μέσω θεολογικών κειμένων αλλά μέσα από τα μάτια των κοσμικών καλλιτεχνών. Αυτό λοιπόν εννοούν όταν μιλάνε για κοσμικό σχολείο και επομένως ανάγκη εκκοσμικευμένου θρησκευτικού μαθήματος; Ας μην αναφερθούμε αυτή τη φορά αναλυτικά στην πανθρησκειακή σύγχυση που κυριαρχεί στους Φακέλους Μαθήματος με προσέγγιση όλων των σημαντικών πτυχών της θεολογίας μέσα από χίλια δυο πρίσματα κάθε πλανεμένης διδαχής. Λες και δεν έγιναν ποτέ οι Οικουμενικές και Τοπικές Σύνοδοι, λες και δεν έγραψαν ποτέ οι άγιοι Πατέρες αναιρετικούς λόγους για τις πλάνες των ξένων θρησκειών και αιρέσεων. Αυτά όμως είναι έτσι κι αλλιώς ακατανόητα για τον πολύ κόσμο που έμαθε εύκολα να αποδέχεται κάθε πίστη και θεωρία χωρίς να την περνά από το κόσκινο της παράδοσης μας. Βλέπετε γίναμε ευρωπαίοι και η αποδοχή κάθε πράγματος είναι βασική αρχή και κανόνας της δημοκρατίας μας!
Το μάθημα των Θρησκευτικών μπήκε φέτος, με την αποστολή των Φακέλων Μαθήματος, σε τροχιά κατάργησης. Η απαξίωση είναι το ενδιάμεσο στάδιο και αυτό υλοποιείται τώρα. Ποιος γονιός ή μαθητής ειλικρινά πιστεύει ότι το μάθημα των Θρησκευτικών (πρέπει να) έχει ως αντικείμενο μελέτης τραγουδάκια, ταινίες και λογοτεχνικά κείμενα; Σύγχρονες παιδαγωγικές μέθοδοι διδασκαλίας και αξιολόγησης; Κουραφέξαλα! Η παιδαγωγική τους ευαισθησία δεν κατανόησε ότι ο μαθητής του Δημοτικού οδηγείται σε σύγχυση με την παράλληλη παρουσίαση και διδασκαλία τόσων ξένων θρησκειών και δοξασιών; Αλλά ο στόχος είναι σαφής. Και δυστυχώς τον υπηρετούν Θεολόγοι, λίγοι μεν αλλά εκείνοι οι γεμάτοι κόμπλεξ Θεολόγοι που το πρωί ψάλλουν σε μεγάλους ναούς και το απόγευμα αναζητούν αναψυχή στο ραδιόφωνο ακούγοντας κοσμικά άσματα. Και αν κάπου ακούσουν τη λέξη «Θεός» σημειώνουν το τραγούδι για να το συμπεριλάβουν στην ύλη των νέων Θρησκευτικών! Μέχρι και οι κοσμικοί αρθρογράφοι γελούν μαζί μας προτείνοντας κι άλλα άσματα με αντίστοιχες αναφορές που δεν είναι τίποτε άλλο από καψουροτράγουδα ή σκυλάδικα από τα οποία δεν έλειψαν ποτέ οι «θεολογικές» αναφορές. Ας μην επεκταθούμε και …εκτεθούμε!
Αλήθεια, πιστεύουν στο ΙΕΠ και στο Υπουργείο ότι οι Θεολόγοι των Λυκείων θα ακολουθήσουν τις Οδηγίες που απέστειλαν χθες; Και έπειτα που θα πάνε να κρυφτούν από το γιουχάισμα που θα τους κάνουν οι μαθητές τους και οι γονείς; Θα ξεφτιλίσουν το μάθημα των Θρησκευτικών αφήνοντας κατά μέρος το θεολογικό του χαρακτήρα και μετατρέποντάς το σε φτηνή σκηνή προβολής ταινιών ή in καφετέρια με «ποιοτικά» τραγούδια; Δεν θα το πράξουν εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, αυτών που συνταιριάζουν στα κόμπλεξ με τους προαναφερθέντες σχεδιαστές της υποβάθμισης του μαθήματος. Είναι εκείνοι οι Θεολόγοι που από τύχη μπήκαν στις Θεολογικές Σχολές και τώρα προσπαθούν να «καταξιωθούν» στο χώρο προτείνοντας δήθεν καινοτόμες δράσεις. Και αφήνουν στο περιθώριο τον πλούτο της αγιογραφικής και πατερικής μας παράδοσης, προφανώς γιατί ποτέ δεν γεύτηκαν ούτε και λίγο τους καρπούς της. Διαφορετικά δεν θα την αντικαθιστούσαν με την κοσμική εφήμερη «ψυχαγωγία».
Το μάθημα των Θρησκευτικών σε κρίση. Οι αντιστάσεις υπάρχουν και συνεχίζονται. Γονείς επιστρέφουν φακέλους μαθήματος, σύλλογοι συντάσσουν διαμαρτυρίες, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων αδιάκοπα μοχθεί και πλήθος Θεολόγων κάθε μέρα στις τάξεις διδάσκουν ορθόδοξα θρησκευτικά με σημειώσεις, τετράδια, πατερικά κείμενα θέτοντας στο περιθώριο φακέλους και οδηγίες. Την ίδια στιγμή από το ΙΕΠ και το Υπουργείο η προσπάθεια υποβάθμισης του μαθήματος συνεχίζεται και, δυστυχώς, η Διοικούσα Εκκλησία συντεταγμένα, σε επίπεδο Συνόδου, εμφανίζεται πολύ κατώτερη των περιστάσεων. Για την διάσωση όμως του μαθήματος των Θρησκευτικών απαιτούνται ριζικές αλλαγές σε υψηλό επίπεδο. Κάποιες έγιναν ήδη λόγω …αναβάθμισης προσώπων. Άλλες θα συμβούν αργά ή γρήγορα λόγω πολιτικών εξελίξεων. Δυστυχώς όμως κανείς δεν μας υπόσχεται ότι οι αντικαταστάτες τους θα είναι διαφορετικοί. Γι’ αυτό η αντίσταση πρέπει να είναι διαρκής. Και «ει ο Θεός μεθ' ημών ουδείς καθ' ημών». Εκτός και αν πλέον «είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει».

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟ

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΖΗΤΟΥΝ 10 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ
TA NEA ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Ἀναστάτωση προκαλοῦν τά νέα βιβλία θρησκευτικῶν σέ Δημοτικό, Γυμνάσιο καί Λύκειο.
Τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν στά θρησκευτικά παραβιάζουν τό Ἐλληνικό Σύνταγμα, τήν Εὐρωπαϊκή Σύμβαση γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου, καί τόν Νόμο 1566/1985, ὁ ὁποίος ὁρίζει γιά τούς μαθητές:
«Νά γίνονται ἐλεύθεροι, ὑπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες,
νά ὑπερασπίζονται τήν ἐθνική ἀνεξαρτησία, τήν ἐδαφική ἀκεραιότητα τῆς χώρας καί τή δημοκρατία, νά ἐμπνέονται ἀπό ἀγάπη πρός τόν ἄνθρωπο, τή ζωή καί τή φύση καί νά διακατέχονται ἀπό πίστη πρός τήν πατρίδα καί τά γνήσια στοιχεῖα τῆς ὀρθόδοξης χριστιανικῆς παράδοσης. Ἡ ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς τους συνείδησης εἶναι ἀπαραβίαστη.»
Μέ τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν ἐπιβάλλεται στούς ὀρθόδοξους μαθητές ἡ διδασκαλία ἑνός πολυθρησκειακοῦ καί συγκρητιστικοῦ μαθήματος, τή στιγμή πού σἐ 22 ἀπό τἰς 29 χώρες τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης τό μάθημα θρησκευτικῶν ἔχει χαρακτήρα ὁμολογιακό.
Μέ τούς φακέλους θρησκευτικῶν πού δόθηκαν στά παιδιά μας ἀποδομεῖται ἡ Ὀρθόδοξη ταυτότητά τους καί ἐπιχειρεῖται ἡ προώθηση καί ἐπιβολή τῆς παγκοσμιοποίησης καθώς καί ὁ ἔμμεσος προσηλυτισμός τους στίς διάφορες θρησκεῖες.
Ὡς γονεῖς, ἐκπαιδευτικοί καί λαός διαμαρτυρόμαστε ἐντονότατα γιά τήν καταπάτηση θεμελιωδῶν φυσικῶν μας δικαιωμάτων.
Καλοῦμε τήν ἑλληνική πολιτεία μέ βάση τή Συνταγματική ἀρχή τῆς ἰσονομίας νά σεβαστεῖ τό δικαίωμα τῶν Ὀρθοδόξων μαθητῶν νά διδάσκονται τήν πίστη τῶν πατέρων τους, ὅπως λαμβάνει πρόνοια γιά τούς Μουσουλμάνους, Ἑβραίους καί Καθολικούς νά διδάσκονται τά ὁμολογιακά τους θρησκευτικά καί μέ τούς δασκάλους πού οἱ ἴδιοι ἐπιθυμοῦν (Νόμος 4235/14 ἄρθρο 68 καί Νόμος 4386/16 ἄρθρο 55).
Κάνουμε ἔκκληση στό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά ἐπανεκτιμήσει τά θλιβερά ἀποτελέσματα πού προκύπτουν στά παιδιά ἀπό τή συγκεκριμένη θρησκειολογική σύγχυση.
Ἀπαιτοῦμε νά ἀποσυρθοῦν τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν στά θρησκευτικά μαζί μέ τά τωρινά βιβλία καί νά ἐπανέλθει ὁ Ὀρθόδοξος καί ὁμολογιακός χαρακτήρας τοῦ μαθήματος.
Καλοῦμε τό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά σεβαστεῖ τή νομιμότητα καί τό θρησκευτικό πιστεύω τῆς ἀπόλυτης πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί νά σταματήσει τήν προσβολή, τόν διωγμό, τήν ὑποβάθμιση, τή διάβρωση καί τή στοχοποίηση τοῦ Ὀρθόδοξου μαθήματος θρησκευτικῶν.
Τέλος συντασσόμαστε μέ τίς αὐθόρμητες διαμαρτυρίες τῶν γονέων καί ἐπικροτοῦμε τίς ἐνέργειές τους γιά ἐπιστροφή τῶν βιβλίων αὐτῶν, πού δικαιολογημένα θεωροῦν ἀπαράδεκτα καί ἐπικίνδυνα γιά τά παιδιά τους.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ:
Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης καί Περιχώρων
Ἕνωση Θεολόγων Λάρισας
Γ.Ε.Χ.Α. (Γονέων Ἕνωσις «ἡ Χριστιανική Αγωγή») Λάρισας
Χριστιανική Ἕνωση Ἐπιστημόνων Λάρισας
Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη
Χριστιανική Ἑστία Λάρισας «Ὁ Ἀπόστολος Παύλος»
Σύλλογος Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολικῆς Δράσεως «Ὁ Μέγας Βασίλειος» Λάρισας
Φιλανθρωπικό Σωματεῖο «Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος»
Ὀρθόδοξος Ἱεραποστολικός Σύλλογος «Πορεία Ἀγάπης»
Σύλλογος Ὀρθοδόξου Ἐξωτερικῆς Ἱεραποστολῆς «Ὁ Ἀπόστολος Βαρνάβας»

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ ΛΥΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΟΥΣ

Ένα αγόρι που είχε αρχίσει την διαδικασία «αλλαγής φύλου» όταν ήταν 12 ετών, ώστε να «γίνει» τελικά κορίτσι, άλλαξε γνώμη μετά από μόλις δύο χρόνια.

Η ιστορία του Patrick Mitchell παρουσιάστηκε στην εκπομπή “60Minutes” της Αυστραλίας, πριν λίγες ημέρες. Έδωσε μια συνέντευξη την ‘Ημέρα της Γυναίκας’, εξηγώντας πώς το να ονομάζεται «κορίτσι» τον έκανε να συνειδητοποιήσει ότι τελικά, ήταν άνετος ως αγόρι.
Τώρα θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση ιστών μαστών που αναπτύχθηκαν ως αποτέλεσμα της λήψης οιστρογόνου.
“Ένιωθα ότι ήμουν στο σωστό δρόμο στο να γίνω κορίτσι”, δήλωσε ο Mitchell στο 60 Minutes.
Αλλά κάποια στιγμή φέτος, το να αναφέρεται ως “ένα από τα κορίτσια” τον έκανε να συνειδητοποιήσει ότι “ήμουν πραγματικά άνετα στο σώμα μου”.
«Κάθε μέρα αισθανόμουν καλύτερα», είπε.

«Εγώ ήμουν ένα trans παιδί», δήλωσε ο Walt Heyer, ιδρυτής της SexChangeRegret.com, στο  Life Site News μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. “Αυτή η ιστορία του Πάτρικ είναι περισσότερο απόδειξη ότι οι trans-ακτιβιστές γιατροί δεν έχουν κανέναν τρόπο να αποδείξουν ποια είναι τα trans -παιδιά και ποια δεν είναι“.
Αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα ξεδιάντροπα να προχωρήσουν στις «θεραπείες».
“Αυτό που γνωρίζουμε από όσα επίμονα, «επιβεβαιώνουν» γονείς, γιατροί και σχολεία, είναι ότι μπορούμε να κάνουμε τα παιδιά να πιστεύουν ότι είναι transgender“, δήλωσε ο Heyer. “Όταν υπάρχει συντριπτική υποστήριξη της “cross gender” ταυτότητας (δηλ. ότι μπορούμε άνετα να «αλλάξουμε» το φύλο μας), κάθε παιδί θα αναπτύξει τελικά συμπτώματα δυσφορίας φύλου. Ο Patrick ήταν τυχερός γιατί βγήκε και αναγνώρισε ότι ήταν άνετος στο σώμα του”.
«Ήξερα ότι έκανε σκέψεις για το σώμα του», είπε η μητέρα του αγοριού. Δέχθηκε το “transgenderism” του όταν ήταν 12 ετών και ανταποκρίθηκε πολύ θετικά στην πρόταση να δουν έναν γιατρό γι’ αυτό.
«Το αγόρι σου έχει στήθη», της λέει ο παρουσιαστής του 60Minutes.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η μητέρα του Patrick υποστηρίζει τόσο τη “μετάβαση” του σε γυναίκα όσο και το ότι αποδέχεται τελικά το «βιολογικό του φύλο».
“Τα παιδιά δεν πρέπει να υποβάλλονται σε διαρκείς επιβεβαιώσεις ή ιατρικά επαγόμενες cross-gender θεραπείες μέχρι την ηλικία των 18 ετών”, δήλωσε ο Heyer. “Σε εκείνη την ηλικία θα πρέπει να υποβάλλονται σε ψυχολογικές αξιολογήσεις για να διαπιστωθεί αν οι μη θεραπευμένες συνωστωμένες ψυχολογικές διαταραχές προκαλούν το νεαρό άτομο να αναγνωρίζεται ως transgender”.
Διαταραχές όπως η δυσμορφική διαταραχή του σώματος, η διπολική διαταραχή, η διασχιστική διαταραχή ταυτότητας, η κατάθλιψη, το άγχος και το σύνδρομο Asperger συνδέονται με cross-gender ταυτότητες. Αλλά καμία από αυτές “δεν απαιτεί αποκλειστές ορμονών ή “αλλαγή φύλου” ως μέρος της θεραπείας της”.

Ο νεαρότερος «ασθενής» της Μεγάλης Βρετανίας που υποβλήθηκε σε “αλλαγή φύλου” σε ηλικία μόλις 15 ετών “μεταφέρθηκε” πάλι πίσω στo να ζει ως άνδρας όταν έγινε 18 ετών. Τώρα, στα 23 του, ξανά «αλλάζει» πάλι σε γυναίκα.
“Ελπίζω ότι τελικά θα είμαι ευτυχισμένος”, είπε τον Αύγουστο.
Αυτό το καλοκαίρι, το Pure Passion Media και το Mastering LifeMinisters κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ που μοιράζεται τις ιστορίες ανθρώπων που βίωσαν λύπη και μεταμέλεια μετά την «αλλαγή του φύλου» τους.


ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ...

Όταν είσαι 15 χρονών:


Δεν ψηφίζεις.
Δεν κρίνεσαι ικανός για οδήγηση.
Δεν επιτρέπεται να καπνίσεις.
Απαγορεύεται να πιείς μια μπύρα.
Απαγορεύεται να δεις γυμνό η σκηνές βίας.
Δεν επιτρέπεται να φύγεις από το σπίτι χωρίς γονική συναίνεση.
Δεν επιτρέπεται να κυκλοφορείς μόνος σου τα βράδια.
Δεν επιτρέπεται να παίξεις τυχερά παιχνίδια.
Δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς κηδεμόνα.
Δεν μπορείς να εργαστείς χωρίς γονική συναίνεση.

Αλλά είσαι ικανός λέει να δηλώνεις υπεύθυνα και μάλιστα ενυπόγραφα τι φύλο είσαι. Είναι λέει δικαίωμα του gay 15χρόνου και καλό για την ψυχική του υγεία…
Μάλιστα! Η ψυχολογική υγεία του str8 ή του ασέξουαλ 15χρόνου, που ψάχνεται γιατί δεν ξέρει καν τον εαυτό του και θα του εμφανίζεται ένας δίμετρος μουσάτος που θα του λέει “Γεια σου είμαι η Μαρία” δεν ενδιαφέρει κανέναν… 
Ούτε το γεγονός ότι ο πιτσιρικάς πρέπει να του απαντήσει υποχρεωτικά “Γεια σου Μαρία” ενδιαφέρει κανέναν.
Η πρόοδος ήρθε...