ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ»

Μετά από πολύ καιρό ήρθε στην επικαιρότητα ξανά το θέμα της ονομασίας του κρατιδίου των Σκοπίων, με διαλόγους που έχει ξεκινήσει η Ελληνική Κυβέρνηση.
Χθες, Τετάρτη 17 Ιανουαρίου ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, απέστειλε σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr επίστολή σε Μητροπολίτες.
Στην επιστολή του ενημερώνει τους Ιεράρχες ότι την Κυριακή 21 Ιανουαρίου θα τελεστεί πάνδημος και αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, προσκαλώντας τους να συμμετάσχουν σε αυτή.
Με τον τρόπο αυτό ο Παναγιώτατος θέλει να στείλει ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, σχετικά με το όνομα της ελληνικότατης Μακεδονίας, παρόλο που συλλείτουργα γίνονται κάθε εβδομάδα.
Ας θυμηθούμε όμως τι είχε κάνει και πως αντέδρασε ο Προκάτοχός του, μακαριστός Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Παντελημών Χρυσοφάκης για το Μακεδονικό Ζήτημα.
Ο  αείμνηστος αυτός πατριώτης Ιεράρχης έλεγε χαρακτηριστά: «Συνήγειρε καί συνεκάλεσεν ἡμᾶς ἐπί τό αὐτό τό ὑπέρτατο ἐθνικόν ἡμῶν θέμα, ὡς τυγχάνει ἡ φιλτάτη Μακεδονία ἡμῶν. Δι’ ἡμᾶς τούς Ἑλληνας, καί δή τούς οἰκούντας ἐν Μακεδονίᾳ, δέν ὐπάρχει θέμα Μακεδονικόν· ὐπάρχει μόνον διά τούς ἐχθρούς τῆς πατρίδος ἡμῶν, καί εἰς τούς ὁποίους λέγομεν ὅτι: Ἡ Μακεδονία ἦτο, εἶναι καί θά παραμείνη Ἑλληνική!»


ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑΝ ΙΕΡΑΡΧΗ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ....ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕ!

ΠΕΘ: «Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ» - ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΥΣΣΩΜΟΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!

Αθήνα, 17 Ιανουαρίου 2018
Αριθμ. Πρωτ.  13
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η Μακεδονία είναι μία και Ελληνική»
Συμμετέχουμε σύσσωμοι και ενεργά σε κάθε εκδήλωση
για τη Μακεδονία!

Εκτός από τα αναρίθμητα ιστορικά στοιχεία που αποδεικνύουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, η θεμελίωση του ονόματος της Μακεδονίας  στηρίζεται, μέσα από τα κείμενα της Αγίας Γραφής, όπου αδιαμφισβήτητα επιβεβαιώνεται και αναδεικνύεται τόσο η ελληνική όσο και η χριστιανική ταυτότητα της Μακεδονίας.

Η Παλαιά Διαθήκη γενικότερα δεν διαφοροποιεί τους Μακεδόνες από τους Έλληνες, γιατί και οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες, (Α΄ Μακ. 1,1.3.7.10). Επίσης, το Ταλμούδ διηγείται τη φιλική συνάντηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου, κατά τη είσοδό του στην Ιερουσαλήμ το 333 π. Χ., με τον αρχιερέα Σίμωνα τον Δίκαιο, ο οποίος τον αποκαλεί «Αλέξανδρο τον Μακεδόνα, Βασιλέα της Ελλάδας».

Αναφορά στη Μακεδονία και στους Μακεδόνες γίνεται και στην Καινή Διαθήκη, όπου μαρτυρείται με ξεκάθαρο τρόπο η ελληνικότητα της Μακεδονίας. 
Ο Απόστολος Παύλος στη δεύτερη περιοδεία του το 50 μ. Χ. βρέθηκε στην Τρωάδα, όπου σε όραμα τού φανερώθηκε «ανήρ Μακεδών τις ην εστώς και παρακαλών αυτόν και λέγων.  διαβάς εις Μακεδονίαν βοήθησον ημίν» (Πρξ. 16, 9). Μαζί με τη συνοδεία του πήραν το πλοίο από την Τροία με προορισμό τη Σαμοθράκη. Από εκεί βγήκαν στο λιμάνι της Νεάπολης -σημερινή Καβάλα. Κατόπιν συνέχισαν πεζοί στους Φιλίππους. Στους Φιλίππους ίδρυσε την πρώτη χριστιανική Εκκλησία στην Μακεδονία και βάπτισε τη Λυδία, η οποία είναι η πρώτη χριστιανή επί ευρωπαϊκού εδάφους. Στη συνέχεια μετέβη στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια.
Η αδιάλειπτη μνεία που γίνεται από τον Απόστολο Παύλο και από τους Πατέρες της Εκκλησίας (Θεοδώρητος, Χρυσόστομος, κ.ά.) για τη Μακεδονία μαρτυρεί τη σπουδαιότητά της για τον Απόστολο.
Οι ιστορικές μαρτυρίες -που αναφέρονται στα χριστιανικά κείμενα- αποτελούν ακλόνητα και αποστομωτικά επιχειρήματα που αποδεικνύουν ότι η ήδη ιστορικά γνωστή ελληνική Μακεδονία υπήρξε η πρώτη χριστιανική  περιοχή της Ευρώπης, κάτοικοί της αποτέλεσαν τους πρώτους ευρωπαίους Χριστιανούς και οι πόλεις της ήσαν οι πρώτες εκχριστιανισθείσες πόλεις της ευρωπαϊκής ηπείρου.

Ο εκχριστιανισμός της Μακεδονίας αποτελεί ισχυρή -και μια ακόμη- ιστορική απόδειξη, η οποία διαψεύδει απόλυτα τους αβάσιμους και ανιστόρητους ισχυρισμούς που προβάλλονται ως επιχειρήματα από τους σημερινούς διεκδικητές του ονόματος της Μακεδονίας και των υποστηρικτών τους.
Τα στοιχεία που αναφέρονται στις Πράξεις των Αποστόλων αποδομούν τις θέσεις των Σκοπίων, οι οποίοι προφασίζονται ότι έχουν ιστορική σχέση με τη Μακεδονία. Οι νεωτερικές αυτές θέσεις είναι μεθοδευμένες και κατασκευασμένες για να εξυπηρετήσουν ως υπάκουοι των ποικίλων συμφερόντων των ισχυρών, εφόσον το νεόδμητο κράτος των Σκοπίων δεν έχει καμιά σχέση με την Μακεδονία και την ιστορική της συνέχεια.

Τα αποδεικτικά στοιχεία που αναδύονται από τα ιερά κείμενα της Αγίας Γραφής διακηρύττουν περίτρανα την ελληνικότητα της Μακεδονίας και για τον λόγο αυτό ως Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων:
1. Συντασσόμαστε με την απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, για το θέμα της ονομασίας της FYROM, σύμφωνα με την οποία δεν γίνεται δεκτή καμία αναφορά του όρου «Μακεδονία» ως συστατικού ονόματος άλλου Κράτους.
2. Απορρίπτουμε, οποιαδήποτε χρήση του ονόματος της Μακεδονίας ή παραγώγου του για την ονομασία του σλαβικής προέλευσης Κράτους των Σκοπίων.
3. Συμμετέχουμε σύσσωμοι και ενεργά σε κάθε εκδήλωση που εκφράζει το περί δικαίου αίσθημα του ελληνικού λαού για το συγκεκριμένο θέμα και αποτυπώνει τη βούλησή του να αγωνιστεί δυναμικά και έως εσχάτων για τα δίκαια της πατρίδας του, υπέρ των οποίων μαρτύρησαν, προσφέροντας κάθε αγαθό και προπάντων τη ζωή και το τίμιο αίμα τους οι πρόγονοι του.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ- ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας 

Ο Μέγας Αθανάσιος γεννήθηκε το 295 μ.Χ. από φτωχούς αλλά ενάρετους γονείς, γεγονός που του στέρησε τη δυνατότητα για ανώτερες σπουδές. Όμως ο πανάγαθος Θεός τον προίκισε με πλούσια πνευματικά προσόντα. Λαμβάνει τη στοιχειώδη εκπαίδευση και στη συνέχεια μελετά μόνος του για να φθάσει σε υψηλότατα επίπεδα γνώσης και σοφίας.

Από πολύ νέος έδειξε την κλίση του προς την Εκκλησία. 25 ετών χειροτονείται διάκονος από τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Αλέξανδρο, τον οποίο ακολουθεί στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο το 325 μ.Χ., στη Νίκαια της Βιθυνίας. Αναδεικνύεται πρωτεργάτης στην καταδίκη της αιρετικής διδασκαλίας του Αρείου.

Το 328 μ.Χ. και σε ηλικία 33 ετών εκλέγεται πανηγυρικά πατριάρχης Αλεξανδρείας. Από τη θέση αυτή αντιμετωπίζει ένα φοβερό πόλεμο εκ μέρους των αιρετικών οπαδών του Αρείου. Όμως ο άγιος, χάρη στην μεγάλη πνευματικότητά του και τη ζέουσα πίστη στο Θεό, κατορθώνει να βγει νικητής απ’ όλες αυτές τις δοκιμασίες ακόμη και από τις πέντε εξορίες που του επιβλήθηκαν, καθώς ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ο Β΄ ήταν οπαδός του Αρειανισμού. Εκοιμήθη εν ειρήνη το 373 μ.Χ.

Η Εκκλησία θέλησε να αδελφώσει την μνήμη των δύο Μεγάλων Πατέρων αυτής και Αρχιεπισκόπων Αλεξανδρείας, του Μεγάλου Αθανασίου, πρωταγωνιστή κατά του Αρειανισμού, και του Αγίου Κυρίλλου, πρωταγωνιστή κατά του Νεστοριανισμού και όρισε το συνεορτασμό τους στις 18 Ιανουαρίου. Η Σύναξη των Αγίων Αθανασίου και Κυρίλλου ετελείτο στη Μεγάλη Εκκλησία. 

http://www.saint.gr

ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ- ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!


Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ: Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ!


Άγιος Αντώνιος: Είδα όλες τις παγίδες του διαβόλου απλωμένες πάνω στη γη και στενάζοντας είπα:
Ποιος άραγε μπορεί να τις προσπεράσει αυτές;
Και άκουσα μια φωνή να μου λέει: Η ταπεινοφροσύνη!

ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ

Άγιος Αντώνιος ο Μέγας 

Ο Μέγας Αντώνιος γεννήθηκε το 251 μ.Χ. στην Άνω Αίγυπτο από πλούσιους και ενάρετους γονείς, τους οποίους έχασε σε νεαρή ηλικία. Συγκεντρώνει όμως την προσοχή του στην μυστική θεωρία των μοναχών της ερήμου και στην φροντίδα της μικρής αδελφής του. 

Γρήγορα αποφασίζει να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και αναχωρεί για την έρημο, αφού πρώτα τακτοποίησε την μικρότερη αδελφή του και μοίρασε την μεγάλη πατρική περιουσία στους φτωχούς της περιοχής του.

Στην έρημο παίδευσε την ψυχή του και τιθάσευσε τα πάθη του φθάνοντας στα ανώτατα όρια της άσκησης ώστε η ψυχή του αγίου μπορούσε να εξέρχεται του σώματός του ενώ βρισκόταν ακόμη εν ζωή. Γίνεται το πρότυπο των ασκητών. Πολλοί εξ αυτών έφθαναν στην έρημο για να τον ακούσουν και να τον συμβουλευθούν. Παρέδωσε την μακάρια ψυχή του στον μισθαποδότη Θεό σε ηλικία 105 ετών. 

Αν και, όπως λέγει ο Μέγας Αθανάσιος, μία από τις τελευταίες επιθυμίες του Οσίου Αντωνίου ήταν να μείνει κρυφός ο τόπος της ταφής του, οι μοναχοί που μόναζαν κοντά του έλεγαν ότι κατείχαν το ιερό λείψανό του, το οποίο επί Ιουστινιανού (561 μ.Χ.), κατατέθηκε στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στην Αλεξάνδρεια και από εκεί αργότερα, το 635 μ.Χ., μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Τη μνήμη του Αγίου τιμά η Ορθόδοξη Εκκλησία στις 17 Ιανουαρίου. 

http://www.saint.gr

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ

Τα Σκόπια ξεκίνησαν να έχουν ψευτο-«Μακεδονική» συνείδηση από την εποχή που ιδρύθηκε η μεγάλη Γιουγκοσλαβία, μετά από μια προπαγάνδα που ενορχηστρώθηκε από τον Γιόσιπ Μπροζ Τίτο.

Στην Ενωμένη Γιουγκοσλαβία, όμως, όλα τα χρόνια μέχρι και τη διάλυσή της η περιοχή των Σκοπίων ουδέποτε αναγνωρίστηκε ως «Μακεδονία», αντιθέτως λεγόταν «Vardaska».


Και οι αποδείξεις είναι ουκ ολίγες, και για του λόγου το αληθές παρακάτω θα σας παραθέσουμε μερικές εξ αυτών:






Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

Η Μακεδονία υπό το φως της Αγίας Γραφής.
Υπνχος Νικόλαος Παπανικολόπουλος:
Αγία Γραφή και Μακεδονία.

(Α') Στην ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ αναγνωρίζεται ο Μέγας Αλέξανδρος ως «Βασιλιάς των Ελλήνων»
Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ   (Κεφ. Α’ στιχ. 1 – 10)

«Και εγένετο μετά το πατάξαι Αλέξανδρον τον Φίλιππον τον Μακεδόνα, oς εξήλθεν εκ της γης Χεττειείμ, και επάταξε τον Δαρείον βασιλέα Περσών και Μηδων και εβασίλευεν αντ’ αυτού πρότερος επί την Ελλάδα… Και εβασίλευεν Αλέξανδρος έτη δώδεκα και απέθανε… Και εξήλθεν εξ αυτών ρίζα αμαρτωλός Αντίοχος Επιφανής, υιός Αντιόχου βασιλέως ος ην όμηρος εν τη Ρώμη και εβασίλευεν εν έτει εκατοστώ και τριακοστώ και εβδόμω βασιλείας Ελλήνων».

«Ο Αλέξανδρος, ο υιός του Φιλίππου, ο Μακεδών, έπειτα από την νίκη του εναντίον των Περσών…και έγινε βασιλεύς αντί εκείνου στις χώρες αυτές, αφού προηγουμένως είχε γίνει βασιλεύς ολοκλήρου της Ελλάδος.

Και βασίλευσε ο Αλέξανδρος δώδεκα έτη και μετά πέθανε… Από αυτούς βγήκε μία ρίζα αμαρτωλή, ο Αντίοχος ο Επιφανής, υιός του βασιλέως Αντιόχου, ο οποίος ήταν προηγουμένως όμηρος στη Ρώμη και αυτός έγινε βασιλεύς κατά το εκατοστό τριακοστό έβδομο έτος της βασιλείας των Ελλήνων Σελευκιδών».

 (Β) Στην ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ γίνεται αναφορά περιοχών μεταξύ των οποίων και της Ελληνικής Μακεδονίας στις οποίες περιόδευσε ο Απόστολος Παύλος και έγραψε στην ελληνική και όχι στην… σκοπιανή γλώσσα !!!

ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ (Κεφ. Ιστ στιχ. 9)
« Και όραμα δια της νυκτός ώφθη τω Παύλω, ανήρ τις ην Μακεδών εστώς, παρακαλών αυτόν και λέγων, διαβάς εις Μακεδονίαν βοήθησον ημίν ».

Είναι χαρακτηριστικό το κείμενο αυτό, όπου ο μαθητής και συνοδοιπόρος του Αποστόλου Παύλου, Ευαγγελιστής Λουκάς, αναφέρει ότι στο όραμα που είδε ο Απόστολος Παύλος ένας άνδρας Μακεδόνας στεκόταν όρθιος, και τον παρακαλούσε λέγοντάς του : «Πέρασε στη Μακεδονία και βοήθησέ μας»

Είναι καταγεγραμμένα τα επόμενα Βήματα του Αποστόλου Παύλου, στο Βιβλίο των Πράξεων των Απόστολων, γύρω στο 50 μ.Χ, τα οποία ακολουθούν και σήμερα πλήθη προσκυνητών, από τα Ιεροσόλυμα στα παράλια της Μικράς Ασίας (Τρωάδα), και συνέχεια στη Σαμοθράκη (Παλαιόπολη), την Καβάλα (Νεάπολη) και τους Φιλίππους (Κρηνίδες), την Αμφίπολη, την Απολλωνία, τη Θεσσαλονίκη, τη Βέροια, την Αθήνα, τη Πρέβεζα και την Κόρινθο.

Και μόνο το γεγονός ότι, στην Παλαιά Διαθήκη (Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ) αναγνωρίζεται ο Μέγας Αλέξανδρος ως «Βασιλιάς των Ελλήνων» και στην Καινή Διαθήκη (ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ) γίνεται αναφορά για την περιοδεία του Αποστόλου Παύλου στην Ελληνική Μακεδονία, αρκούν για την απόδειξη της ελληνικότητας της Μακεδονίας και του Μέγα Αλέξανδρου.

Η Αγία Γραφή (τα σαράντα εννέα (49) βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης και τα είκοσι επτά (27) της Καινής Διαθήκης), είναι θεόπνευστος, άρα και αλάθητος. Περιέχει την υπό του Θεού αποκαλυφθείσα στους ανθρώπους αλήθεια. Στη σύνταξη και διατύπωση των νοημάτων και των λόγων της Αγίας Γραφής συνεργάστηκε ο Θείος παράγοντας, δηλαδή το Άγιο Πνεύμα, εξασφαλίζοντας το αλάθητo της και ο ανθρώπινος παράγοντας, για τη διατύπωση των θείων αληθειών, μέσα από το ιδιαίτερο γλωσσικό ιδίωμα, το ύφος και τη λογοτεχνική ικανότητα των συγγραφέων .

Ο Ιερός Χρυσόστομος, ο μεγάλος μεταλλωρύχος της Αγίας Γραφής, έχει πει μεταξύ άλλων: «Και σε μία συλλαβή και σ’ ένα μικρό γράμμα της Γραφής, αν σκαλίσεις θα βρεις κρυμμένους στο βάθος θησαυρούς».

Πιστεύουμε ή δεν πιστεύουμε στην Αγία Γραφή;

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)