ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

EΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ, Κ. ΦΙΛΗ!

Απόφαση-κόλαφος του ΣτΕ για τους ιδεοληπτικούς συριζαίους
Αντισυνταγματικός ο νόμος για τα νέα Θρησκευτικά! Να τον αποσύρει άμεσα ο Γαβρόγλου

ΣτΕ: «ΑΚΥΡΩΣΕ» ΤΟΝ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Αντίθετες με  το Σύνταγμα οι «αλλαγές» του πρώην υπουργού

Χαστούκι» έδωσε η Ολομέλεια του ΣτΕ στον Νίκο Φίλη και σε όλους τους ιδεοληπτικούς συριζαίους, καθώς ακύρωσε ως αντισυνταγματική και αντίθετη με τις βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής Σύμβασης του Ανθρώπου την απόφαση του πρώην υπουργού Παιδείας, με την οποία καθόριζε τις αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών σε δημοτικό και γυμνάσιο. 

Η Ολομέλεια του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με μια απόφαση-καταπέλτη (660/2018) έκρινε ότι οι αλλαγές που έγιναν επί υπουργίας Φίλη «κλονίζουν τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές στο πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος».
 Ετσι, ο κ. Φίλης εκ των υστέρων ηττάται ολοσχερώς και... διά νόμου στην κόντρα του με την Εκκλησία, προς την οποία είχε δείξει απίστευτη εμπάθεια. Μάλιστα, οι δικαστές θεωρούν ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση «είναι ικανή να παρέμβει στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη των ενηλίκων και να τους εκτρέψει από την ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση». 
Οι σύμβουλοι της Επικρατείας, οι οποίοι έκαναν δεκτές τις προσφυγές της Μητρόπολης Πειραιά και του μητροπολίτη Σεραφείμ, της Εστίας Πατερικών Μελετών καθώς και γονέων, διαπίστωσαν ότι παραβιάζεται το άρθρο του Συντάγματος που ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Οπως αναφέρουν, με το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού». 
Επίσης σημειώνουν ότι οι επίμαχες ρυθμίσεις στερούν από τους μαθητές του ορθόδοξου χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και μουσουλμάνους να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό. Η Ολομέλεια αναφέρει ότι δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα, την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα ελληνικά Συντάγματα. 
Το μόνο που απομένει τώρα είναι ο διάδοχος του κ. Φίλη Κ. Γαβρόγλου να εφαρμόσει την απόφαση και να αποσύρει τα νέα Θρησκευτικά. Είναι υποχρεωμένος να το πράξει! Ωστόσο, η ανακοίνωση-αντίδραση του υπουργείου Παιδείας δείχνει ότι ο κ. Γαβρόγλου βρίσκεται σε πανικό και φαίνεται ότι δεν προτίθεται να εφαρμόσει την απόφαση, γεγονός που είναι απαράδεκτο.

dimokratianews21.03.2018

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

ΟΤΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ «ΚΑΛΟΙ ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ»!




Μερικές φορές η αντίδραση των ζώων όταν βλέπουν ένα άλλο ζώο να είναι τραυματισμένο η γενικότερα σε δύσκολη κατάσταση... μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό!

ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ (ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ, ΣΚΗΤΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ- ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ)

Ο ΜΕΓΑΣ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ
Ἀρσένιος μοναχὸς, Σκήτη Κουτλουμουσίου- Ἅγιον Ὄρος
             
Ο τεράστιος θρίαμβος του Βλαντιμίρ Πούτιν στις εκλογές της Ρωσσίας, γέμισε με κατήφεια και απαισιοδοξία τους ανθρώπους του συστήματος της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Ο πονοκέφαλός τους, αντί να λάβει τέλος, όπως φανταστικά περίμεναν, δυστυχώς δυνάμωσε πάρα πολύ και θα είναι παρατεταμένος μέχρι το 2024!
            Βλέπετε, είναι ο μόνος Πρόεδρος στον Πλανήτη, που δεν συμπορεύεται με τα σχέδιά τους. Είναι ο μόνος πολιτικός άνδρας, που αγαπήθηκε τόσο πολύ από τον λαό του τα τελευταία χρόνια. Είναι ο μόνος Πρόεδρος ενός έθνους, που σεβάστηκε την πίστη, την πατρίδα και την οικογένεια του Ρώσσου πολίτη, που του εμπιστεύθηκε την ηγεσία της χώρας του.

 Είναι ο Πρόεδρος, που απαγόρευσε την επάρατη γάγγραινα των ομοφυλοφίλων. Είναι ο Πρόεδρος, που εννόησε καλώς, πως η Προεδρία του πρέπει να αντλεί δυνάμεις από την αγαθή σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Είναι ο Πρόεδρος, που θαύμασε το ήθος του Αγίου Όρους, όταν το επισκέφθηκε και είπε: «Η ηθικότητα που έχει το Άγιον Όρος, αφορά όλους μας». Αυτή η δήλωση του, ήτανε κόλαφος προς τους κράχτες της ανηθικότητος της Δύσεως, που βάλθηκαν να κυριαρχήσει η ομοφυλοφιλία, και όχι μόνον, σε όλο τον Πλανήτη. Αλλά είδαμε και τον λαό της Ρωσσίας, να τιμωρεί ανηλεώς το Κομουνιστικό Κόμμα, αφού μόνον κάτι λίγα ψίχουλα από ψήφους πήρε. Το ίδιο θα γίνει κι εδώ στην Ελλάδα μας, στις τοπικές εκλογές. Η Αριστερά, θα πάρει την πρέπουσα τιμωρία από τον λαό μας, για τα δεινά που μας έφερε τα τελευταία χρόνια.
            Ορίστε, κύριοι πολιτικοί της Ελλάδος. Πάρτε πρότυπο και παράδειγμα πολιτικής δόξας, από τον μέγα Πρόεδρο Πούτιν. Αν θέλετε να σας αγαπήσει ο λαός μας, μιμηθείτε τον. Στο χέρι σας είναι, αν θα είστε αγαπητοί στον λαό ή μισητοί. Γρηγορείτε πολιτικοί της Ελλάδος, διότι μέχρι τώρα είστε σφόδρα μισητοί για όλους μας, αφού έχετε αποδειχθεί μέγιστοι προδότες της πατρίδος μας. Αν το θελήσετε να αλλάξετε, για το καλό της χώρας μας, υπάρχει λίγος χρόνος ακόμη. Ο Πρόεδρος Πούτιν έδωσε προτεραιότητα και σεβασμό στην σωφροσύνη και στην αγάπη για την πατρίδα του και μεγαλούργησε! Το Ίδιο κάνετε κι εσείς πριν να είναι πολύ αργά. Ο νοών νοείτω…

ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣΤΕ: ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ


Αντισυνταγματικές κρίθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας οι αλλαγές που έγιναν στο μάθημα των Θρησκευτικών στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, με αποφάσεις του πρώην υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη.
Η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου κάνοντας δεκτές τις προσφυγές της Μητρόπολης Πειραιά και του Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλου, της Εστίας Πατερικών Μελετών και γονέων που διαμαρτύρονταν για τις αλλαγές στο χαρακτήρα και τον τρόπο διδασκαλίας των θρησκευτικών στις τάξεις Γ΄ έως ΣΤ΄ Δημοτικού και το Γυμνάσιο, έκρινε ότι «κλονίζουν τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές στο πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος».

Οι σύμβουλοι Επικρατείας θεωρούν μάλιστα ότι η υπουργική απόφαση «είναι ικανή να παρέμβει στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη των ενηλίκων και να τους εκτρέψει από την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση».

Σύμφωνα με το ΣτΕ, η απόφαση του κ. Φίλη παραβιάζει το άρθρο 16 του Συντάγματος το οποίο ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, γιατί με το πρόγραμμα σπουδών που εισάγεται για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Επιπλέον, στερεί, όπως σημειώνεται, από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό.

Το ΣτΕ καταλογίζει στην υπουργική απόφαση ελλείψεις υποστηρίζοντας ότι δεν δίνει επαρκή χρόνο για το μάθημα των Θρησκευτικών ενώ προκαλεί σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Χριστιανικής διδασκαλίας.

Συγκεκριμένα:

- Δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα Ελληνικά Συντάγματα και

- Στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται ως ξένος, ως προσδοκώμενος Μεσσίας, ως δάσκαλος που όλοι θαυμάζουν, ως αγαπημένος φίλος, όχι όμως ως Σωτήρας του κόσμου.

Όπως αναφέρουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, με την απόφασή του ο Νίκος Φίλης επικαλούμενος τη διεθνή επιστημονική συζήτηση καθώς τους στόχους διδασκαλίας των Ευρωπαϊκών μαθημάτων Θρησκευτικών, προσδιορίζει το μάθημα των Θρησκευτικών ως ένα διευρυμένο και με σαφείς θεολογικές προϋποθέσεις μάθημα, ενώ επιδιώκει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στο μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς καμία διάκριση ανεξάρτητα από τη θρησκευτική πεποιθήσεις τους.

Διευκρινίζεται, ότι η απόφαση του ΣτΕ αφορά μεν το σύνολο της εν λόγω υπουργικής απόφασης, αλλά δεν αναφέρεται στις αλλαγές που έγιναν στο μάθημα των θρησκευτικών στο Λύκειο, καθώς για το θέμα αυτό εκκρεμεί άλλη αίτηση ακύρωσης.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ


Με ένα σκεπτικό που θεωρεί ότι η υπουργική απόφαση του Νίκου Φίλη για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών «κλονίζει» τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση και αλλοιώνει τον ορθόδοξο χαρακτήρα του κράτους, το Συμβούλιο της Επικρατείας στηρίζει τις παρεμβάσεις της Εκκλησίας στην εκπαίδευση.
Με πολλαπλές και επαναλαμβανόμενες αναφορές στην «ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση» το Ανώτατο Δικαστήριο κάνει δεκτή την προσφυγή του μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά, της Εστία Πατερικών Μελετών, γονέων και άλλων.
Στη σημερινή συνεδρίαση η Ολομέλεια του ΣτΕ ακύρωσε την από 7.9.2016 απόφαση του τέως υπουργού για τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών στις τάξεις Γ΄ έως ΣΤ του  Δημοτικού και του Γυμνάσιου, αλλά δεν αναφέρεται στη διδασκαλία του μαθήματος στο Λύκειο, καθώς για το θέμα αυτό εκκρεμεί άλλη αίτηση ακύρωσης.
To σώμα με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Ευθύμιο Αντωνόπουλο δημοσίευσε την υπ΄  αριθμ. 660/2018 απόφασή της κρίνει αντισυνταγματική και αντίθετη στις διεθνείς συμβάσεις και την Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία.
Όπως αναφέρουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, με την απόφασή του ο Νίκος  Φίλης επικαλούμενος τη διεθνή επιστημονική συζήτηση καθώς τους στόχους διδασκαλίας των Ευρωπαϊκών μαθημάτων Θρησκευτικών, προσδιορίζει το μάθημα των Θρησκευτικών ως ένα διευρυμένο και με σαφείς θεολογικές προϋποθέσεις μάθημα, ενώ επιδιώκει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στο μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς καμία διάκριση ανεξάρτητα από τη θρησκευτική πεποιθήσεις τους.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας αποφάνθηκαν ότι η υπουργική απόφαση είναι αντίθεση:
- στο άρθρο 16 του Συντάγματος το οποίο ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, γιατί με το πρόγραμμα σπουδών που εισάγεται για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της Ορθόδοξης Χριστιανικής  συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα  στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού,
- στην διάταξη του άρθρου 13  του Συντάγματος που κατοχυρώνει  ως απαραβίαστη την ελευθερία της  θρησκευτικής συνείδησης, γιατί  η προσβαλλόμενη απόφαση θα έπρεπε να απευθύνεται αποκλειστικά στους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές και να κατατείνει στην εμπέδωση και συνέχιση  της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης, καθώς η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση κλονίζει την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές το πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Μάλιστα,  η εισαγόμενη με την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι ικανή να παρέμβει στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν  την κριτική αντίληψη  των ενηλίκων και να τους εκτρέψει από την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση και
- προσβάλλεται ευθέως το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ γιατί στερεί από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει  για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό.

Σε σημείο οι σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν ότι προβλεπόμενη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών κατά την απόφαση του Νίκου Φίλη δεν είναι ικανή να ανάπτυξη, εμπεδώσει  και να ενισχύσει όπως επιβάλλεται από τη διάταξη του άρθρου 16 του Συντάγματος την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση των μαθητών, γιατί η διάταξη αυτή:
- είναι ελλιπής κατά περιεχόμενο,
- δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτική σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε  άλλα δόγματα ή θρησκείες με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας και
- δεν είναι επαρκή από την άποψη του χρόνου που διατίθεται για το μάθημα των Θρησκευτικών.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με τους συμβούλους Επικρατείας, το πρόγραμμα σπουδών παρουσιάζει σοβαρές ελλείψει ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας, καθώς:
δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα Ελληνικά Συντάγματα και στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται  ως ξένος, ως προσδοκώμενος Μεσσίας, ως δάσκαλος που όλοι θαυμάζουν, ως αγαπημένος φίλος, όχι όμως ως Σωτήρας του κόσμου.

ΟΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ


Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ, ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ: ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟ ΥΠΕΠΘ!


Χριστομαχίας συνέχεια:
Άλλαξε και τον σκοπό της Παιδείας το ΥΠΕΠΘ!
Τοῦ κ. Ἡρακλῆ Ρεράκη,Καθηγητοῦ Παιδαγωγικῆς –Χριστιανικῆς Παιδαγωγικῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ

Η «θρησκευτική συνείδηση» αφαιρέθηκε από όσα ορίζει ο νέος οργανισμός ως αποστολή του υπουργείου. Είναι κρίμα η Ελλάδα να επιτίθεται με ασεβή τρόπο εναντίον της πίστης και να μεθοδεύει τη δίωξη ενάντια στον Χριστό, με την πίστη του Οποίου διατήρησε και διέσωσε την εθνική ταυτότητά της
Ο ορθόδοξος θεολογικός λόγος δεν αποτελεί μια ιδεολογική ή θρησκευτική πρόταση αλλά μια σωτηριολογικού περιεχομένου λειτουργούσα πρόσκληση σε μια εμπειρία ζωής, με κεντρικό σημείο της το πρωτοφανές στην ιστορία της ανθρωπότητας γεγονός ότι ο ίδιος ο Θεός έγινε άνθρωπος, για να γίνει ο άνθρωπος Θεός. Δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί ο όποιος θρησκευτικός, φιλοσοφικός, ηθικός ή ανθρωπιστικός λόγος ορθόδοξος λόγος, όταν από αυτόν απουσιάζει ο Χριστός, ο Λόγος της Θείας Αποκαλύψεως. 

Ένα από τα πιο διαδεδομένα, θρησκευτικού χαρακτήρα, παίγνια της εποχής της μετανεωτερικότητας είναι να παίζει κάποιος με την οντολογία των ανθρώπων, με ό,τι πιο σημαντικό έχει ή είναι ο άνθρωπος ως «ψυχή ζώσα». Αν το χαρακτηριστικό γνώρισμα αυτής της εποχής είναι η εκθεμελίωση της αλήθειας και εφόσον για τους ορθοδόξους ο Χριστός είναι η μόνη αλήθεια, τότε αυτό που τελικά βρίσκεται στον στόχο της αποδόμησης, περισσότερο από όλα τα άλλα, είναι ο Χριστός. Ο Χριστός όμως, πέρα από την τεράστια οντολογική σημασία που έχει για τον ίδιο τον άνθρωπο ως «ψυχή ζώσα», έχει απείρου μεγέθους αξία για τον διαχρονικό ελληνικό πολιτισμό, αφού έχει συνδεθεί, ως τρόπος και φιλοσοφία ζωής, με τη διαμέσου των αιώνων ζώσα πολιτισμική εξέλιξη της χώρας μας αλλά και με την ίδια την οντολογική λειτουργία της.
Ας αναλογιστούμε μόνον ότι επί εκατοντάδες χρόνια η ταυτότητα αυτού του λαού δεν προσδιοριζόταν ως ελληνική αλλά ως χριστιανική. Τότε οι από εδώ δεν ονομάζονταν Έλληνες αλλά χριστιανοί και οι από εκεί μουσουλμάνοι. Η Εκκλησία, με τον Χριστό ως μοναδική αλήθεια και πίστη ζωής, με τις αρετές που ενέπνεε στον λαό και με την ευθύνη την οποία είχε για την καθοδήγηση και την ενδυνάμωσή του, κράτησε ζωντανές και ανόθευτες την ελληνική συνείδηση, την ελληνική ταυτότητα, την ελληνική κληρονομιά για περίπου τετρακόσια χρόνια, ποτίζοντας τις συνειδήσεις των βασανιζόμενων πιστών με το όραμα της ανάστασης, της επ-ανάστασης και της ελευθερίας του Γένους, συνδέοντάς το, παράλληλα, με την ελπίδα και την πίστη της Αναστάσεως του Χριστού. 
Σήμερα όμως η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με ποικίλες και ύπουλες μεθοδεύσεις επιδιώκει να εξορίσει από το δημόσιο σχολείο τον Χριστό και να εξαλείψει την εκκλησιαστική πίστη. Με τον πιο αντιπαιδαγωγικό τρόπο, η ηγεσία του υπουργείου, καταχρώμενη την εξουσία που έχει λάβει από τον λαό, υλοποιεί το ανίερο σχέδιο απομάκρυνσης των νέων μας από την πνευματική μητέρα τους, την Εκκλησία, και αποκοπής από τις ρίζες της ιστορικής και της μαρτυρικής παραδόσεώς τους, δίνοντας και δείχνοντας στα παιδιά μας το αρνητικό παράδειγμα της αγνωμοσύνης έναντι όσων φορέων, προσώπων, ηρώων και μαρτύρων θυσιάστηκαν διαχρονικά για το Γένος μας. 
Σκοπός τους είναι η αποχριστιανοποίηση ή απορθοδοξοποίηση, ο οντολογικός αποχρωματισμός και, τελικά, η εδραίωση του ιδεολογικού τους ποθούμενου, δηλαδή η καθιέρωση της ουδετερόθρησκης Παιδείας και της ουδετερόθρησκης συνείδησης και, συνεπώς, το πνευματικό τέλος του ελληνορθόδοξου πολιτισμού. Είναι, μάλιστα, πλέον φανερές οι μη ένθεες και ουδετερόθρησκες προθέσεις και οι σχεδιασμοί του υπουργείου Παιδείας έπειτα από την πρόσφατη δημοσίευση του νέου οργανισμού του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Προεδρικό Διάταγμα αρ. 18/23-02-2018), με τον οποίο αντικαταστάθηκε ο προηγούμενος οργανισμός του ίδιου υπουργείου (Προεδρικό Διάταγμα αρ. 114/29-08-2014). Ο οργανισμός του 2014 (άρθρο 1) όριζε ότι αποστολή του υπουργείου Παιδείας είναι «η προαγωγή της Παιδείας με σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Ο νέος οργανισμός, του 2018 (άρθρο 1), ορίζει ότι «αποστολή του υπουργείου είναι η ανάπτυξη και η συνεχής αναβάθμιση της Παιδείας με σκοπό: α) την ηθική, την πνευματική και τη φυσική αγωγή των Ελλήνων, β) την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης...» Η «θρησκευτική συνείδηση» αφαιρέθηκε, για να αλλοιωθεί έτσι ο σκοπός της Παιδείας. Με το γεγονός αυτό αποκαλύφθηκαν στον ελληνικό λαό για ακόμα μία φορά οι αποδομητικές προθέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας έναντι της χριστιανικής πίστεως και των ορθόδοξων χριστιανών, προπαντός όμως αποδείχθηκε ότι το υπουργείο δεν σέβεται, αλλά καταπατεί τα δικαιώματα των γονέων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, και κυρίως ότι περιφρονεί την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Ο ελληνικός λαός ωστόσο δεν εμπαίζεται πλέον με μεθοδεύσεις, σοφίσματα και αφηγήματα. Παρατηρεί έκπληκτος και καταγράφει τις ιδεοληπτικές και προπαγανδιστικές επιθέσεις που υφίστανται τα παιδιά τα οποία φοιτούν στα σχολεία από τους υπευθύνους του υπουργείου Παιδείας. Οι γονείς φαίνεται ότι αγρυπνούν και συνειδητοποιούν πως τα πολυθρησκειακά προγράμματα και τα βιβλία που τους επιβάλλονται εκ μέρους του υπουργείου από το σχολικό έτος 2016 είναι αντορθόδοξα και αντιπαιδαγωγικά, και ότι, όσο διατηρούνται στα σχολεία, πραγματοποιείται ένας φανερός πνευματικός βιασμός των μαθητικών συνειδήσεων, και μάλιστα κατ' εξακολούθηση. Γι' αυτό άρχισαν να τα επιστρέφουν ως απαράδεκτα στους αποστολείς τους. Εντούτοις, είναι κρίμα για μια χώρα όπως η Ελλάδα, που έχει δεχθεί στην ιστορική διαδρομή της τόσο μεγάλες και οντολογικές για την ύπαρξή της ευεργεσίες και θυσίες από την Ορθόδοξη Εκκλησία, να επιτίθεται σήμερα με αυτόν τον ασεβή και απαράδεκτο τρόπο εναντίον της Εκκλησίας και της χριστιανικής πίστεως, και να μεθοδεύει αυτή την πολλαπλή δίωξη εναντίον του Ιησού Χριστού, με την πίστη του Οποίου σε όλες τις εθνικές περιπέτειές της διατήρησε και διέσωσε την εθνική της ταυτότητα, τη συνείδηση και την ιδιοπροσωπία.
Οι ιθύνοντες όμως εν αγνοία τους κάνουν ένα τραγικό λάθος. Νομίζουν ότι με τα αφηγήματα της ιδεολογίας τους θα πολεμήσουν και θα εξοντώσουν μια ανθρωπο-κατασκευασμένη θρησκεία ή ιδεολογία, αφού ως τέτοια θεωρούν και εκλαμβάνουν τη χριστιανική πίστη. Πολύ σύντομα θα μάθουν ότι ο Χριστός δεν ήλθε στον κόσμο ως ο αληθινός Θεός, για να ιδρύσει μια ανθρώπινη θρησκεία ή μια φαντασιακή ιδεολογία ή φιλοσοφία, αλλά για να αποκαλύψει και να χαρίσει στον πεπτωκότα άνθρωπο την καινούρια και τη θεία ζωή, τη ζωή και το Πνεύμα του Θεού, το Φως και την αλήθεια, που είναι ο ίδιος ο Χριστός, ο Οποίος νίκησε όλα τα κακά, ακόμα και τον θάνατο. Και, επίσης, πολύ σύντομα θα διαπιστώσουν ότι ματαιοπονούν, διότι οι χριστιανοί τους οποίους διώκουν αντιστέκονται πνευματικά, αφού έχουν λάβει την παραγγελία που έδωσε σε Επιστολή του στους Θεσσαλονικείς, και δι' αυτών σε όλους τους πιστούς, ο Απόστολος Παύλος: «Το Πνεύμα μη σβέννυτε», δηλαδή τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, που είναι φως και φωτιά, μην τα σβήνετε και μην τα αχρηστεύετε (Α΄ Θεσσ. 5, 19). Μάλιστα, η πνευματική αυτή αντίσταση είναι εκείνη που θα αποδείξει σε όλους τους επίδοξους αποδομητές τη διαχρονική ισχύ την οποία έχει ο Λόγος του Θεού, που, κατά τη δική του μαρτυρία, άκουσε ο Απόστολος Παύλος όταν ακόμη καταδίωκε τον Χριστό (Πράξ. 26, 14): «Σαούλ, Σαούλ, τι με διώκεις; Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν», δηλαδή «Σαούλ, τι με καταδιώκεις; Είναι σκληρό για σένα να κλοτσάς στα καρφιά».

dimokratianews,19.03.2018 

Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΠΕΣ ΜΟΥ, ΤΙ ΛΟΓΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΟ!

Πες μου, τι λόγο θα δώσεις στο Θεό εσύ που ντύνεις τους τοίχους και όχι τους ανθρώπους;

Εσύ που στολίζεις ένα ζώο και αδιαφορείς για τα κουρέλια που φοράει ο συνάνθρωπος σου;

Εσύ που σου σαπίζουν τα φαγητά και δε δίνεις σ’ αυτούς που πεινάνε;

Δεν έδωσες συμπόνια, δε θα πάρεις συμπόνια. Δεν άνοιξες την πόρτα, θα σε διώξουν από τη Βασιλεία. Δεν έδωσες ψωμί, δε θα πάρεις αιώνια ζωή!

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΣΛΟΒ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ!


Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Μασλόβ: Πως μπορούμε να κατακρίνουμε, όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε αμαρτωλοί.

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ... ΣΑΝ ΑΛΑΤΙ ΤΗΣ ΓΗΣ!


Μέγας Βασίλειος: Χριστιανοί… Σαν αλάτι της γης, ώστε όσοι επικοινωνούν μαζί τους να ανανεώνονται πνευματικά, για να μείνουν (μελλοντικά) άφθαρτοι…