ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Σάββατο 12 Μαΐου 2018
ΑΓΙΟΣ ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ Ο ΑΘΩΝΙΤΗΣ: Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!
Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης:
Η υπερηφάνεια εμποδίζει την ψυχή να μπει στο δρόμο της πίστεως. Στον άπιστο
δίνω μια συμβουλή. Ας πει: «Κύριε, αν υπάρχεις, φώτισε με, και θα Σε υπηρετήσω
μ΄ όλη μου την καρδιά και μ’ όλη μου την ψυχή». Και ο Κύριος θα φωτίσει
οπωσδήποτε μια τέτοια ταπεινή σκέψη και προθυμία για την υπηρεσία του Θεού.
Παρασκευή 11 Μαΐου 2018
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ NXIVM: ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
Γιατρός του Όλμπανι (πολιτεία
Νέας Υόρκης, ΗΠΑ) ο οποίος θεωρείται πως ήταν στην υπηρεσία της διαβόητης
σεξουαλικής αίρεσης Nxivm στις ΗΠΑ κατηγορείται από αρμόδιο φορέα
για διεξαγωγή παράνομων πειραμάτων σε ανθρώπους.
Όπως
αναφέρεται σε δημοσίευμα της New York Post, η εξέλιξη αυτή λαμβάνει χώρα
οκτώ μήνες μετά από άρνηση των αρχών να αναλάβουν δράση ως προς καταγγελίες
πρώην μέλους, που είχε υποστηρίξει ότι ο 44χρονος Μπράντον Πόρτερ την είχε
αναγκάσει να παρακολουθήσει βίντεο με βιασμούς και διαμελισμούς, για σκοπούς
μιας «έρευνας πάνω στον τρόμο» που έκανε.
Η Τζένιφερ Κόμπελτ, πρώην μέλος
της διαβόητης αίρεσης, οι αρχηγοί της οποίας κατηγορούνται για πλύση εγκεφάλου
και εκβιασμούς γυναικών ώστε να γίνουν σκλάβες του σεξ, δήλωσε στην καταγγελία
της τον Αύγουστο του 2017 ότι ο Πόρτερ ενδεχομένως να έκανε αυτή τη «μελέτη»
μέχρι και σε 100 άτομα.
«Συνέχισε να καταγράφει τις
αντιδράσεις μου για τουλάχιστον 10 λεπτά, καθώς καθόμουν εκεί...έτοιμη να κάνω
εμετό και κλαίγοντας γοερά» σημείωσε η Κόμπελτ, Καναδή ηθοποιός, στην
καταγγελία της στο υπουργείο Υγείας της πολιτείας, προσθέτοντας ότι ο Πόρτερ της
έδειχνε τις εικόνες χωρίς προειδοποίηση. Ωστόσο, σε επιστολή τον Σεπτέμβριο του
2017 το αρμόδιο γραφείο την ενημέρωσε πως δεν θα γινόταν έρευνα πάνω στον
Πόρτερ, υποστηρίζοντας πως αυτά που περιγράφονται δεν είναι ιατρικά παραπτώματα.
Ωστόσο, πλέον κατηγορείται για
ηθική ακαταλληλότητα, αμέλεια και ανικανότητα μεταξύ άλλων. Ειδικότερα,
κατηγορείται ότι έδειχνε στα άτομα τα οποία χρησιμοποιούσε για τα πειράματά του
κτηνώδες βίντεο με τον φόνο και διαμελισμό τεσσάρων γυναικών με ματσέτες, και
άλλα βίαια βίντεο όπως αυτό του ποδοπατήματος ενός Αφροαμερικανού από έναν
Ναζί, ενός άνδρα που εξαναγκαζόταν να φάει τμήμα του ίδιου του του εγκεφάλου
και ενός ομαδικού βιασμού.
Επίσης, κατηγορείται για
μελέτες άνευ αδείας πάνω σε διαταραχές όπως η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή (OCD) και το σύνδρομο Tourette και άλλη μία έρευνα στην οποία
παρακολουθούσε τα εγκεφαλικά κύματα αυτών που συμμετείχαν στα προγράμματα της Nxivm. Επίσης, οι αρχές τον κατηγορούν
ότι δεν ανέφερε ποτέ πως αρκετοί από τους συμμετέχοντες σε μια εκδήλωση της Nxivm το 2016 αρρώστησαν, με
συμπτώματα όπως εμετοί και διάρροια.
Σημειώνεται πως για φερόμενης εμπλοκή της στην οργάνωση Nxivm συνελήφθη και η ηθοποιός Άλισον Μακ, μερικές εβδομάδες μετά τη σύλληψη του αρχηγού της,
Κιθ Ρανιέρε. Ο Ρανιέρε κατηγορείται για εμπόριο λευκής
σαρκός (sex trafficking) και, σύμφωνα με τις αρχές, επέβλεπε ένα σύστημα «αφέντη και σκλάβας»
στην οργάνωσή του, Nxivm, όπου οι γυναίκες μέλη έπρεπε να κάνουν σεξ με αυτόν και τα αρχικά του
σφραγίζονταν πάνω στο σώμα τους.
Σύμφωνα με έγγραφα του FBI, η Νxivm λειτουργούσε ως οργάνωση «πυραμίδα», όπου ειδικά workshops αυτοβοήθειας κοστίζουν στα μέλη τους χιλιάδες δολάρια. Ομοσπονδιακοί
ερευνητές αναφέρουν πως τα τελευταία χρόνια ο 57χρονος Ρανιέρε είχε στήσει μια
μυστική αδελφότητα εντός της οργάνωσης, γνωστή ως Dominus Obsequious Sororium (DOS) («Αφέντης πάνω στις Σκλάβες»). Σύμφωνα με τα έγγραφα, όταν γυναίκες
εισέρχονταν σε αυτήν ως «σκλάβες», φέρονται να είχαν υποχρέωση να κάνουν
χειρωνακτικές εργασίες για τους «αφέντες» και να κάνουν σεξ με τον Ρανιέρε, που
ήταν γνωστός ως «Εμπροσθοφύλακας» (Vanguard).
Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο
Ρανιέρε είχε μια ομάδα 15-20 σεξουαλικών παρτενέρ που εναλάσσονταν, στις οποίες
απαγορευόταν να συζητούν τη σχέση τους μαζί του ή να έχουν σχέση με
οποιονδήποτε άλλον. Επίσης, οι «σκλάβες» έπρεπε να τρώνε φαγητό με πολύ λίγες θερμίδες,
λόγω της προτίμησης του Ρανιέρε στις αδύνατες γυναίκες.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟ ΣΩΤΗΡΕΛΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Ο μητροπολίτης
Πειραιώς έβαλε στη θέση του τον προκλητικό συνταγματολόγο στο θέμα των
Θρησκευτικών
Σκηνή
απείρου κάλλους εκτυλίχθηκε το βράδυ της Τετάρτης στη συζήτηση που διοργάνωσαν
η Εταιρεία Εκκλησιαστικού και Κανονικού Δικαίου και ο Όμιλος «Αριστόβουλος
Μάνεσης» για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών,
με πρωταγωνιστές τον γνωστό αντικληρικαλιστή
και εκκλησιομάχο, συνταγματολόγο Γιώργο Σωτηρέλη, και τον μητροπολίτη Πειραιώς
Σεραφείμ. Ο γνωστός μητροπολίτης παρενέβη στην ημερίδα ζητώντας διευκρινίσεις
για το αν είχε έννομο συμφέρον να προσφύγει κατά των Θρησκευτικών, αλλά, αντί
απαντήσεων, εισέπραξε ύβρεις και ειρωνεία.
«Δεν
είμαστε ουδετερόθρησκο κράτος» του είπε ο Γιώργος Σωτηρέλης, με τον μητροπολίτη
Πειραιώς να επιχειρεί να τον αντικρούσει με επιχειρήματα, για να εισπράξει ως
απάντηση σε αυτά ακόμα μία ειρωνική τοποθέτηση. «Εγώ νομίζω ότι είστε οπαδός
μιας θεοκρατικής αντίληψης» του είπε ο Γιώργος Σωτηρέλης. «Να πάτε στο Ιράν να
τα πείτε αυτά. Ντροπή σας!» του ανταπάντησε ο κ. Σεραφείμ, εμφανώς
εκνευρισμένος. «Εγώ είμαι θεοκράτης, που έχω στον Πειραιά δύο ρωμαιοκαθολικά
μοναστήρια, 15 μασονικές στοές, 15 πεντηκοστιανές, πέντε μαρτύρων του Ιεχωβά
και σιτίζω καθημερινά 600 οικογένειες σιιτών μουσουλμάνων; Ντροπή σας!» είπε
στη συνέχεια, σε ιδιαίτερα υψηλό τόνο, και αμέσως αποχώρησε, εμφανώς
εκνευρισμένος, από την αίθουσα, με τον Γιώργο Σωτηρέλη να μειδιά και να λέει
«στο καλό, στο καλό!».
Ο
Γιώργος Σωτηρέλης, κυριευμένος από το αντικληρικαλιστικό πάθος του, δεν
απάντησε στην ουσία των αιτιάσεων του κ. Σεραφείμ, προς τιμήν του όμως ο
Γιώργος Σταυρόπουλος αναγνώρισε το έννομο συμφέρον του μητροπολίτη Πειραιώς,
δικαιώνοντάς τον εν τη απουσία του.
Για την
ιστορία, η συζήτηση ήταν -θεωρητικά- «άνιση», καθώς μόνο ο νομικός σύμβουλος
της Ιεράς Συνόδου Θεόδωρος Παπαγεωργίου κλήθηκε να μιλήσει, και τελικά αντέκρουσε
εύστοχα παρεμβάσεις και αιτιάσεις, την ώρα που είχε απέναντί του πλειάδα
υποστηρικτών των νέων προγραμμάτων σπουδών για τα Θρησκευτικά, όπως ο
Κωνσταντίνος Μενουδάκος, πρόεδρος της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
Χαρακτήρα, ο Γεώργιος Σταυρόπουλος, πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα
Δικαιώματα του Ανθρώπου, ο Εμμανουήλ Περσελής, καθηγητή στη Θεολογική Σχολή του
ΕΚΠΑ, και ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, επίκουρος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής
ΕΚΠΑ και βασικό στέλεχος του υπουργείου Παιδείας και της ομάδας που
επεξεργάστηκε τα νέα προγράμματα των Θρησκευτικών.
Πέμπτη 10 Μαΐου 2018
"ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ"- ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
"Ρώτα την καρδιά
σου" ("Yuregine Sor") - Τουρκική ταινία για τους
Κρυπτοχριστιανούς του Πόντου!
Συγκλονιστική
(αλλά και δραματική) Τουρκική ταινία με ελληνικούς υποτίτλους που αποκαλύπτει
για πρώτη φορά στην Τουρκική γλώσσα το δράμα και την πίστη των Κρυπτοχριστιανών
του Πόντου σπάζοντας τη σιωπή αιώνων.
Πρόκειται
για μία ταινία του 2010 για την οποία αναμένουμε με περιέργεια
αν θα την "παίξουν" οι δικοί μας
τηλεοπτικοί σταθμοί μιας και έχουν βαλθεί να επιλέγουν να προβάλλουν μόνο
τούρκικα προγράμματα.
Για το
θέμα των κρυπτοχριστιανών έχουν γραφτεί και έχουν ακουστεί πολλά. Πρώτη φορά
αυτό το θέμα έγινε ταινία, από τον σκηνοθέτη Υusuf Kurcenli. Ο σκηνοθέτης
γεννήθηκε το 1947 στη Μαύπαρη της Ριζούντας του Πόντου.
Υπόθεση ταινίας: Μία ιστορία αγάπης, ανάμεσα σε μία Μουσουλμάνα, την
Esma και έναν κρυπτοχριστιανό, τον Mustafa. Πως αντιδρά η μητέρα του Μουσταφά,
όταν μαθαίνει ότι ο γιος της θέλει να "κλέψει" την μουσουλμάνα Esma;
Πως ο μικρός της οικογένειας, μαθαίνει ότι η οικογένειά του δεν είναι μουσουλμάνοι
όπως νόμιζε, αλλά...
Πως ο
παππούς ενώ πηγαίνουν να τον κηδέψουν ως μουσουλμάνο, τελικά καταλήγει σε
χριστιανικό νεκροταφείο; Όσοι έχουν ρίζες από εκείνα τα μέρη και έχουν ακούσει
από τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους ιστορίες, το λιγότερο θα
συγκινηθούν...
«ΦΕΥΓΑΤΟΣ» ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ: ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ, ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
Ο ιστορικός με
διδακτορικό δίπλωμα στην Φλωρεντία, Ιταλία, για το αλβανικό έθνος, Όλσι
Γιαζέτζι έδωσε συνέντευξη σε τηλεόραση των Σκοπίων γεμάτη με αντι-αλβανικές
δηλώσεις και σλαβικές θέσεις κατά της Αλβανίας και του Κοσσυφοπεδίου.
Στην εκπομπή «Βο
Σένταρ» [στο επίκεντρο] ο Γιαζέτζι δήλωσε ότι ο Γκιέργκι Καστριότ Σκεντέρμπεη
δεν ήταν Αλβανός αλλά Ελληνο-βούλγαρος.
Μάλιστα δήλωσε ότι οι
Αλβανοί είναι ένα έθνος που εφευρέθηκε από τους Τούρκους, ενώ στο Κοσσυφοπέδιο
κατοικούσαν Σέρβοι Ορθόδοξοι, πριν έρθουν σε αυτό οι Οθωμανοί.
Έκπληκτος ο
δημοσιογράφος των Σκοπίων με τα αντιαλβανικά συμπεράσματα του, τον ρώτησε
σε κάποιο σημείο εάν είναι πράγματι Αλβανός.
Ο Γιαζέτζι ανέφερε
ακόμη ότι ο Σκεντέρμπεης (Αλέξανδρος- Σκεντέρ, Μπέης- οθωμανικός ανώτερος
τίτλος) δηλαδή ο Γκιέργκι Καστριότ, έγινε ήρωας των Αλβανών, όταν
αποφάσισε να κάνει έναν ήρωα για αυτούς η Αυστρο-Ουγγαρία.
«Οι Αλβανοί, οι
Σλαβομακεδόνες και οι Έλληνες είναι νέα έθνη. Την εποχή που ο
Σκεντέρμπεης άνοιξε τον πόλεμο με τους Οθωμανούς οι Αλβανοί δεν υπήρχαν».
«Αλβανία», ήταν ένας
όρος που αναφέρονταν κατά το Μεσαίωνα στην Κροατία και το Μαυροβούνιο.
Στην Αλβανία οι
περισσότερες ορεινές τοποθεσίες είναι σλαβικές , με την άφιξη των Τούρκων,
ξεκίνησε ο εξισλαμισμός και αρναουτισμός-αλβανισμός.
«Οι Αλβανοί είναι
αφομοιωμένοι Σλάβοι, η Αγία Τερέζα δεν ήταν Αλβανή αλλά Βλάχα. Δεν υπάρχουν
τρία αλβανικά κράτη στα Βαλκάνια. Το Κοσσυφοπέδιο κυριαρχείται από τη μαφία. Ο
Ιμπραήμ Ρουγκόβα ήταν πράκτορας του Βατικανού», γράφει το αλβανικό δημοσίευμα.
(Στοιχεία από InfoPress)
Τετάρτη 9 Μαΐου 2018
Η ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ
ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Ἡ Ἑστία
Πατερικῶν Μελετῶν: Χαιρετίζει τίς ὑπ’ ἀρ. 660/2018 καί 926/2018 ἀποφάσεις τῆς
Ὁλομελείας τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, οἱ ὁποῖες δικαιώνουν μέ
πανηγυρικό τρόπο τή θέση τῆς ΕΠΜ καί τῶν ὁμοδίκων μας (Ἱ.Μ. Πειραιῶς, ΠΕΘ,
γονεῖς καί καθηγητές), καθώς καί τῆς πλειοψηφίας τοῦ ὀρθόδοξου χριστιανικοῦ
λαοῦ μας, γιά τά νεοεποχήτικα προγράμματα σπουδῶν τῆς μειοψηφικῆς ὁμάδας
θεολόγων «ΚΑΙΡΟΣ» καί τῶν Ὑπουργῶν Φίλη καί Γαβρόγλου.
Ἐπαινεῖ
τούς Δικαστικούς του ΣτΈ, οἱ ὁποῖοι μέ ἀμάχητα νομικά ἐπιχειρήματα ἐξέδωσαν τίς
ἀνωτέρω ἱστορικές ἀποφάσεις καί ἀπέδειξαν ὅτι ἡ Ἑλληνική Δικαιοσύνη, παρά τόν
πόλεμο πού δέχεται ἀπό ἀντιδημοκρατικές φωνές πού δέν σέβονται τή διάκριση τῶν
ἐξουσιῶν, ἀποτελεῖ ἐγγύηση γιά τήν τήρηση τῆς νομιμότητας.
Καταδικάζει
ἀπερίφραστα τίς ἀήθεις καί χυδαῖες ἐπιθέσεις πρός τό Ἀνώτατο Δικαστήριο τῆς
χώρας ἀπό τήν κυβέρνηση καί τά στρατευμένα ΜΜΕ, οἱ ὁποῖες ὑπερβαίνουν κατά πολύ
τά ὅρια τῆς κοσμίας κριτικῆς τῶν δικαστικῶν ἀποφάσεων.
Ἀπαιτεῖ
τήν ἄμεση ἐφαρμογή τοῦ σκεπτικοῦ τῶν ἀνωτέρω ἀποφάσεων ἀπό τό Ὑπουργεῖο
Παιδείας, μέ τήν κατάργηση τῶν ἀντισυνταγματικῶν καί προσηλυτιστικῶν
προγραμμάτων σπουδῶν καί τήν εἰσαγωγή νέων μέ ὀρθόδοξο περιεχόμενο καί
ὁμολογιακό χαρακτήρα.
Γνωστοποιεῖ
πρός πᾶσα κατεύθυνση ὅτι θά διεκδικήσει ἀνυποχώρητα καί μέ κάθε νόμιμο μέσο τήν
ἐφαρμογή τοῦ Συντάγματος μέχρι τήν τελική ἀπόσυρση τῶν ἀκυρωθέντων ἀπό τό ΣτΈ
προγραμμάτων.
Καλεῖ
τούς δασκάλους καί τούς θεολόγους νά σταματήσουν νά διδάσκουν τούς προδήλως
ἀντισυνταγματικούς φακέλλους. Τονίζεται δέ ὅτι «Πᾶς ἐκπαιδευτικός (τῆς
στοιχειώδους ἤ μέσης ἐκπαιδεύσεως), πού καλεῖται, νά διδάξει τό μάθημα τῶν
Θρησκευτικῶν ὑποχρεοῦται νά σεβασθεῖ τίς ἀποφάσεις τῆς Ὁλομελείας τοῦ
Συμβουλίου Ἐπικρατείας 660/2018 καί 926/2018 καί νά ἀρνηθεῖ, νά ἐξακολουθήσει,
νά διδάσκει τό «προηγουμένης κοπῆς» μάθημα Θρησκευτικῶν (τό γνωστό
πολυθρησκειακό), ἔστω καί ἄν τοῦ δοθεῖ ἐντολή πρός τοῦτο. Ἐκ δέ τῆς τοιαύτης
ἀρνήσεώς του καμμία δυσμενής συνέπεια δέν ἀνακύπτει εἰς βάρος του οὔτε πειθαρχική,
οὔτε καί ποινική. Ἀρκεῖ νά ἀναφέρει, ὅτι ἀρνεῖται νά διδάσκει μάθημα Θρησκευτικῶν
πολυθρησκειακό, διότι τοῦτο τυγχάνει «προδήλως ἀντισυνταγματικό» ὡς κυριαρχικῶς
καί ἀμετακλήτως ἔχουν ἀποφανθεῖ οἱ προαναφερόμενες ἀποφάσεις τῆς Ὁλομελείας τοῦ
ΣτΈ, οἱ ὁποῖες πέραν τῆς προδήλου ἀντισυνταγματικότητος τῆς πολυθρησκευτικῆς
ὕλης τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν ἐπισημαίνουν περαιτέρω καί τήν διά τῆς
διδασκαλίας αὐτοῦ διάπραξη καί ἀξιοποίνου πράξεως καί μάλιστα ὁμαδικῶς καί ὑπό
συνθῆκες ἰδιαιτέρως ἐπιβαρυντικῆς περιστάσεως.»(ἀπό 16/4/2018 Γνωμοδότηση
Νομικῶν Γεωργίου Κρίππα Συνταγματολόγου, Ἀποστόλου Βλάχου Προέδρου Ἐφετῶν).
Καλεῖ
τούς γονεῖς τῶν μαθητῶν νά ἐπιστρέψουν τούς φακέλλους στό Ὑπουργεῖο καί νά
διεκδικήσουν ἀπό τό σχολεῖο μέ κάθε νόμιμο τρόπο τήν ἀνάπτυξη τῆς ὀρθόδοξης
χριστιανικῆς συνείδησης τῶν τέκνων τους.
Ἑστία
Πατερικῶν Μελετῶν orthros.eu
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ : «ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ.. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΛΕΨΕ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ»
Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης κ.κ. Παύλου
Σίγουρα
δέν εἶναι στραβός ὁ γιαλός. Ἐμεῖς εἴμαστε πού ἀρμενίζουμε στραβά. Προσπαθῶ νά
καταλάβω πῶς τελικά σάλεψε ὁ νοῦς μας καί τά αὐτονόητα τά διαγράψαμε ἀπό τήν
ζωή μας.
Μέχρι τώρα θεωρούσαμε αὐτονόητο τό πόσο δύσκολο εἶναι
ἕνα παιδί νά μεγαλώσει χωρίς μάνα. Ἀναπτύξαμε μάλιστα μιά ὁλόκληρη ψυχολογική ὑποστήριξη
πρός μία τέτοια κατεύθυνση.
Εἴτε ἡ
μάνα ἔφευγε ἀπό τήν ζωή, εἴτε ἐγκατέλειπε τήν οἰκογένεια της, ἡ θέση τοῦ πατέρα
ἦταν πολύ δύσκολη. Ὄχι σπάνια ὁ πατέρας ἀναζητοῦσε μιά ἄλλη μάνα γιά τά παιδιά του
καί ξαναπαντρευόταν μιά ἄλλη γυναῖκα γιά νά τήν βάλει στή θέση τῆς μάνας.
Δικαιολογημένα
ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος ἐτοῦτες τίς ἡμέρες ἔλεγε: «Ἀπορῶ πῶς
σκέπτονται κάποιοι ὅτι εἶναι δυνατόν νά μεγαλώσουν παιδιά πού θά στερηθοῦν τή
λέξη καί τό πρόσωπο τῆς μητέρας. Ποιός εἶναι αὐτός πού μπορεῖ νά νομοθετήσει ὅτι
ἕνα παιδί θά μεγαλώσει χωρίς μάνα, ὅταν ὅλοι ξέρουμε τί σημαίνει μάνα στήν ζωή
μας. Αὐτό ξεπερνᾶ τήν λογική μου. Καλός ὁ ἐκσυγχρονισμός καί οἱ μοντέρνες ἰδέες,
ἀλλά κάπου χρειάζεται ἕνα ὅριο»
Σέ αὐτό
τόν προβληματισμό τοῦ Σεβασμιωτάτου θέλω νά ἀπαντήσουν ὅλοι οἱ βουλευτές τῶν
πολιτικῶν κομμάτων, θέλω νά τόν ἀξιοποιήσουν οἱ Βουλευτές τοῦ ΣΥΡΙΖΑ πού
δικαιολογημένα ἀντιδροῦν, θέλω νά ἀπαντήσουν ὁ κ. Βενιζέλος καί ἡ κ.
Μπακογιάννη πού πίστευα ὅτι δέν τούς ἔχει λείψει ὁ κοινός νοῦς.
Δέν μιλῶ
γιά τό ΠΟΤΑΜΙ γιατί τό ἔβλεπα πάντα θολό. Θἄθελα νά μοῦ ἀπαντήσουν ἄν μιά
τέτοια νομοθεσία συνιστᾶ ἐκσυγχρονισμό καί πρόοδο ἤ ἐπιστροφή στήν βαρβαρότητα.
Στήν ἐποχή πού ὁ ἄνθρωπος ἐθεωρεῖτο res, ἀντικείμενο δηλαδή καί ὄχι πρόσωπο.
Σέ μιά
ἐποχή πού κόπτονται πολλοί γιά τά ἀνθρώπινα δικαιώματα δέν ὑπάρχουν βουλευτές
πού νά σκεφθοῦν τά δικαιώματα τῶν παιδιῶν, αὐτῶν τῶν ἀθώων πλασμάτων;
Ποιός μᾶς
ἐδωσε τό δικαίωμα νά τά περιφρονοῦμε τόσο βαθειά καί νά τά χρησιμοποιοῦμε γιά
νά μαζέψουμε ψήφους ἤ γιά νά παραστήσουμε τούς μοντέρνους;
Ποῦ εἶναι
ἡ περίφημη «Παγκόσμια Ἡμέρα τοῦ Παιδιοῦ;» Γιά νά ἱκανοποιήσουμε μιά μερίδα ἀνθρώπων,
γιά νά νιώσουν αὐτοί πιό φυσιολογικοί πρέπει νά θυσιάσουμε τά παιδιά;
Νά τά
καταδικάσουμε νά ζοῦν σέ μιά μή φυσιολογική ἀτμόσφαιρα γιά νά νιώσουν καλύτερα
κάποιοι ἄλλοι; Ἔλεος πιά! Πρόκειται γιά παραφροσύνη!
Δέν
μετράει ἡ ψυχολογία τῶν παιδιῶν, δέν μετράει ὁ τρόπος μέ τόν ὁποῖο ἕνα παιδί
γεννιέται, ἀπό μιά μάνα καί ἕναν πατέρα, δέν μετρᾶνε οἱ κραυγές τῶν παιδιῶν πού
εἶχαν αὐτή τή δυστυχία, ὅπου τό ἕνα ἔστειλε στό δικαστήριο τούς ὑποτιθέμενους
«γονεῖς» του καί τό ἄλλο κραυγάζει: «μήν κάνετε αὐτό τό λάθος» μέ ἀφορμή τήν
δική του ἐμπειρία; Τόσο κουφοί γίναμε ὅλοι ἤ τόσο σκληροκάρδιοι καί ἀπάνθρωποι;
Σέβομαι
τό δικαίωμα τοῦ καθενός νά ἐπιλέγει τόν τρόπο τῆς ζωῆς του, ἀλλά πρέπει νά
σέβεται καί τόν τρόπο τῆς ζωῆς τῶν ἄλλων. Δέν ἔχουμε μόνο δικαιώματα στήν ζωή, ἀλλά
καί ὑποχρεώσεις.
Θά ἤθελα
νά ἄκουγα κάποια ὁμόφυλα ζευγάρια νά ἔχουν τήν δύναμη νά φωνάξουν ἀπό μόνοι
τους: «Δέν τόν θέλουμε αὐτό τό νόμο! Δέν ταιριάζει στά παιδιά μιά τέτοια δική
μας σχέση. Ἐπιλέξαμε τόν δρόμο μας, δέν θέλουμε ὅμως νά πάρουμε στό λαιμό μας
κανένα. Δέν θά πάρετε μέ τέτοιους νόμους τήν ψῆφο μας!
Θἄθελα
νά πῶ στόν κ. Βενιζέλο ὅτι τό νά ἔχει ἕνα παιδί μιά μάνα καί ἕνα πατέρα δέν εἶναι
μόνο διδασκαλία τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἀλλά παγκόσμια ἀξιακή κληρονομιά,
παγκόσμια κοινή συνείδηση, πανανθρώπινη συμπεριφορά καί τάξη.
Πάντοτε ὑπῆρχαν
ἄνθρωποι πού εἶχαν ποικίλες ἰδιαιτερότητες. Εἶχαν ὅμως ἕνα μέτρο, δέν προσπαθοῦσαν
νά ἐπιβάλουν στόν ἄλλο τόν δικό τους τρόπο τῆς ζωῆς.
Μερικοί
βλέπουν τά πράγματα μόνο νομικά καί πιστεύουν ὅτι ἡ ἄρνηση θά καταπέσει στά εὐρωπαϊκά
δικαστήρια. Ἐδῶ μποροῦμε νά θαυμάσουμε τήν ἀπάτη τῆς ἐξουσίας.
Νομοθετεῖ
τό σύμφωνο συμβίωσης γιά τά ἑτερόφυλα ζευγάρια, ρίχνοντας στάχτη στά μάτια τῶν ἀνθρώπω,
ξέροντας ὅτι θά ἐπιβληθεῖ ἀπό τά ἁρμόδια εὐρωπαϊκά ὄργανα ἡ ἐξίσωση καί πρός τά
ὁμόφυλα τά ὁποῖα στήν ἀρχή ἀποκλείει ἀπό τήν τεκνοθεσία γιά νά μπεῖ στήν
συνέχεια ἡ τεκνοθεσία πονηρά ἀπό τήν πίσω πόρτα, ὁπως ἐπιχειρεῖται τώρα.
Δέν εἴμαστε
ὑπερβολικοί διεκδικώντας τό αὐτονόητο καί τό ἀναγκαῖο. Ἕνα παιδί νά μάθει ὄχι ἀπό
τά βιβλία καί τίς φωτογραφίες τή λέξη μάνα καί τό πρόσωπο τῆς Μάνας, ἀλλά νά τό
βιώνει στήν ζωή του.
Ζητοῦμε
νά μήν κατασκευάσουμε Ὀργουελικά παιδιά, παιδιά δύο ταχυτήτων. Ἀπαιτοῦμε τόν
σεβασμό στήν παιδική ἀθωότητα. Τό δίλημμα πού θέτει ἡ Πολιτεία, νά ἐπιλέξουμε
δηλαδή ἀνάμεσα σέ δύο κακά, τήν ἱδρυματική ζωή καί τήν ζωή ἀνάμεσα σέ ὁμόφυλα
ζευγάρια, εἶναι καί πονηρό καί αἰσχρό.
Ἡ ἐπιλογή
εἶναι ἡ ὑγεία καί καμιά ἀρρώστια. Καί ἐάν ὁ νόμος τούς ἀναγκάζει, νά ἀλλάξουν
τόν νόμο. Ἄς ἀπαγορεύσουν τήν ἀναδοχή καί στά ἑτερόφυλα ζευγάρια, ἀφοῦ ἡ ἐπιλογή
τοῦ συμφώνου συμβίωσης, ἀντί ἔστω γιά τόν πολιτικό γάμο, δείχνει τό εὔθραυστο
μιᾶς τέτοιας σχέσης, δηλαδή μιά καινούρια περιπέτεια γιά τά παιδιά.
Ἀλλοίμονο
ἄν ἡ Ἑλλάδα δέν ἔχει τήν δύναμη νά ὑψωθεῖ πάνω ἀπό ἕνα ἄνομο νόμο. Τελικά δέν εἶναι
στραβός ὁ γιαλός, ἐμεῖς στραβά ἀρμενίζουμε.
ΑΓΙΕ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ!
Άγιος Χριστόφορος ο Μεγαλομάρτυρας
Ο Άγιος Μεγαλομάρτυς Χριστόφορος καταγόταν από ημιβάρβαρη φυλή και ονομαζόταν Ρεμπρόβος, που σημαίνει αδόκιμος, αποδοκιμασμένος, κολασμένος. Πιθανότατα έζησε κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Δεκίου (249 - 251 μ.Χ.), όταν στην Αντιόχεια Επίσκοπος ήταν ο Άγιος Ιερομάρτυς Βαβύλας (τιμάται 4 Σεπτεμβρίου).
Ο Άγιος ως προς την εξωτερική ήταν τόσο πολύ άσχημος, γι' αυτό και αποκαλείτο «κυνοπρόσωπος».
Η μεταστροφή του στον Χριστό έγινε με τρόπο θαυμαστό. Συνελήφθη αιχμάλωτος σε μάχη, που διεξήγαγε το έθνος του με τα Ρωμαϊκά αυτοκρατορικά στρατεύματα. Κατατάγηκε στις Ρωμαϊκές λεγεώνες και πολέμησε κατά των Περσών, επί Γορδίου και Φιλίππου.
Όταν ήταν ακόμη κατειχούμενος, για να ευχαριστήσει τον Χριστό, εγκαταστάθηκε σε επικίνδυνη δίοδο ποταμού και μετέφερε δωρεάν επί των ώμων του εκείνους που επιθυμούσαν να διέλθουν τον ποταμό. Μια μέρα παρουσιάσθηκε προς αυτόν μικρό παιδί, το οποίο τον παρακάλεσε να τον περάσει στην απέναντι όχθη. Ο Ρεμπρόβος πρόθυμα το έθεσε επί των ώμων του και στηριζόμενος επί της ράβδου του εισήλθε στον ποταμό. Όσο όμως προχωρούσε, τόσο το βάρος του παιδιού αυξανόταν, ώστε με μεγάλο κόπο κατόρθωσε να φθάσει στην απέναντι όχθη. Μόλις έφθασε στον προορισμό του, κατάκοπος είπε στο παιδί ότι και όλο τον κόσμο να σήκωνε δεν θα ήταν τόσο βαρύς. Το παιδί του απάντησε: «Μην απορείς, διότι δεν μετέφερες μόνο τον κόσμο όλο, αλλά και τον πλάσαντα αυτόν. Είμαι Εκείνος στην υπηρεσία του Οποίου έθεσες τις δυνάμεις σου και σε απόδειξη αυτού φύτεψε το ραβδί σου και αύριο θα έχει βλαστήσει», και αμέσως εξαφανίσθηκε. Ο Ρεμπρόβος φύτεψε την ράβδο και την επομένη την βρήκε πράγματι να έχει βλαστήσει. Μετά το περιστατικό αυτό βαπτίσθηκε Χριστιανός από τον Άγιο Ιερομάρτυρα Βαβύλα, ο οποίος τον μετονόμασε σε Χριστόφορο. Η άκτιστη θεία Χάρη, που έλαβε την ώρα του βαπτίσματος και του Χρίσματος, μεταμόρφωσε όλη του την ύπαρξη. Και αυτή ακόμα η δύσμορφη όψη του φαινόταν φωτεινότερη και ομορφότερη.
Στην Ορθόδοξη αγιογραφία ο Άγιος εικονίζεται να μεταφέρει στον ώμο του τον Χριστό. Εξ' αφορμής ίσως του γεγονότος αυτού θεωρείται προστάτης των οδηγών και στο Μικρόν Ευχολόγιον και συγκεκριμένα στην Ακολουθία «επί ευλογήσει νέου οχήματος» υπάρχει, πρώτο στη σειρά, το απολυτίκιό του.
Κατά τον τότε εναντίον των Χριστιανών διωγμό, λίγο μετά την βάπτισή του, είδε Χριστιανούς να κακοποιούνται από τους ειδωλολάτρες. Από αγανάκτηση επενέβη και έκανε δριμύτατες παρατηρήσεις προς αυτούς, διέφυγε δε τη σύλληψη χάρη στο γιγαντιαίο του παράστημα και την ηράκλεια δύναμή του. Καταγγέλθηκε όμως στον αυτοκράτορα και διατάχθηκε η σύλληψή του. Για τον σκοπό αυτό απεστάλησαν διακόσιοι στρατιώτες. Αυτοί, αφού ερεύνησαν σε διάφορα μέρη, τον βρήκαν κατά την στιγμή την οποία ετοιμαζόταν να γευματίσει ένα κομμάτι ξερό ψωμί. Κατάκοποι οι στρατιώτες και πεινασμένοι ζήτησαν από τον Άγιο Χριστόφορο να τους δώσει να φάγουν και ως αντάλλαγμα του υποσχέθηκαν ότι δεν θα τον κακομεταχειρίζονταν. Ένας από τους στρατιώτες, βλέποντας ότι πλην του ξερού άρτου δεν υπήρχε καμία άλλη τροφή, ειρωνευόμενος τον Χριστόφορο, του είπε ότι ευχαρίστως θα γινόταν Χριστιανός, εάν είχε την δύναμη να τους χορτάσει όλους με το κομμάτι εκείνο του άρτου. Τότε ο Άγιος, αφού γονάτισε, άρχισε να παρακαλεί τον Χριστό να πολλαπλασιάσει το κομμάτι εκείνο του άρτου, όπως πολλαπλασίασε τους πέντε άρτους στην έρημο, για να χορτάσουν οι πεινώντες στρατιώτες και να φωτισθούν στην αναγνώριση και ομολογία Αυτού. Η παράκληση του Αγίου εισακούσθηκε και το τεμάχιο του άρτου πολλαπλασιάσθηκε. Βλέποντας οι στρατιώτες το θαύμα αυτό, προσέπεσαν στα πόδια του Αγίου και τον παρακαλούσαν να τους γνωρίσει καλύτερα τον Θεό του. Ο Άγιος εξέθεσε με απλότητα τη Χριστιανική διδασκαλία και αφού όλοι εξέφρασαν την επιθυμία να γίνουν Χριαστιανοί, τους οδήγησε προς τον Επίσκοπο Αντιοχείας Βαβύλα, ο οποίος, αφού τους κατήχησε, τους βάπτισε. Όταν ο αυτοκράτορας Δέκιος πληροφορήθηκε το γεγονός, τους μεν στρατιώτες συνέλαβε και αποκεφάλισε, τον δε Χριστόφορο προσπάθησε με υποσχέσεις και κολακείες να μεταπείσει, αλλά οι προσπάθειές του προσέκρουσαν στην επίμονη άρνηση αυτού. Κατόπιν τούτου έστειλε προς αυτόν δύο διεφθαρμένες γυναίκες, την Ακυλίνα και την Καλλινίκη, ελπίζοντας ότι με τα θέλγητρά τους θα τον σαγήνευαν και θα τον παρέσυραν. Οι δύο γυναίκες, αφού άκουσαν την προτροπή του Αγίου, για να επανέλθουν στον δρόμο της αγνότητας και της αρετής, έγιναν Χριστιανές και, αφού παρουσιάσθηκαν ενώπιον του αυτοκράτορα Δεκίου, ομολόγησαν τον Χριστό. Γι' αυτό και βρήκαν μαρτυρικό θάνατο.
Στη συνέχεια ο Άγιος Χριστόφορος υποβλήθηκε σε φρικτά βασανιστήρια και τέλος υπέστη τον δι' αποκεφαλισμού θάνατο το 251 μ.Χ.
Η Σύναξη αυτού ετελείτο στο Μαρτύριο αυτού κοντά στο ναό του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου στο Κυπαρίσσιον και στο ναό του Αγίου Μάρτυρος Πολυεύκτου, πλησίον της Αγίας Ευφημίας των Ολυβρίου. Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμάει τη μνήμη της στις 9 Μαΐου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)