ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΘ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ
ΕΝΩΣΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
       

Μετά από δυο ακυρωτικές αποφάσεις : την 660 και την 926/ 2018 της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), οι οποίες αφορούν το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΝΠΣ) για το μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ) στα Δημοτικά -Γυμνάσια και στα Λύκεια (αντίστοιχα), το ΝΠΣ στο ΜτΘ κρίθηκε τελεσίδικα και επισήμως πλέον  Αντισυνταγματικό.

       Στην ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε στις 10/6/18 η Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων (ΠΕΘ) στην Ακαδημία Αθηνών, με θέμα «Οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα Θρησκευτικά: Νέα δεδομένα – προοπτικές», παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν διεξοδικά (οι αποφάσεις αυτές, 660 και 926) από πλειάδα ακαδημαϊκών - συνταγματολόγων και χαρακτηρίστηκαν ως «μνημεία νομικής τεκμηρίωσης». Με αδιάσειστα νομικά επιχειρήματα διατυπώθηκε ρητά και κατηγορηματικά ότι, σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα, την ισχύουσα εκπαιδευτική νομοθεσία,  και το Διεθνές Δίκαιο,  η επιβολή στην Εκπαίδευση του ΝΠΣ των Θρησκευτικών -το 2016- είναι παράνομη και αντισυνταγματική. Παράλληλα δικαιώθηκε η ΠΕΘ, η οποία από την αρχή της επιβολής των ΝΠΣ αγωνίστηκε  εναντίον τους  με  Θεολογικά και Παιδαγωγικά επιχειρήματα προς κάθε κατεύθυνση. 
       Ως παράρτημα της ΠΕΘ Κορινθίας διοργανώσαμε κι εμείς ημερίδα στις 20/1/2018 στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου, με τίτλο «Γιατί λέμε ΟΧΙ στα νέα Θρησκευτικά» και ομιλητές τον καθηγητή Παιδαγωγικής- Χριστιανικής παιδαγωγικής του ΑΠΘ  και πρόεδρο της ΠΕΘ κ. Ρεράκη Ηρακλή, τον δάσκαλο- θεολόγο και συγγραφέα Δημήτρη Νατσιό και την καθηγήτρια Φιλοσοφίας του ΕΚΠΑ κα Μαντουβάλου Μαρία. Σκοπός, η ενημέρωση των γονέων και της ευρύτερης κοινωνίας για την προβληματική δομή,  ύλη,  μεθοδολογία  και στοχοθεσία των νέων «πολυθρησκειακών» Θρησκευτικών.
       Το παράρτημα της ΠΕΘ Κορινθίας, αισθάνεται δικαιολογημένα ικανοποίηση, δικαίωση και ανακούφιση για την εξ’ αρχής δυναμική αντίδρασή του και τον μετέπειτα συνεχή αγώνα του για την ενημέρωση των συναδέλφων εκπαιδευτικών και της κοινής γνώμης, όσον αφορά τον Θεολογικά (πρωτίστως), παιδαγωγικά  (δευτερευόντως) και νομικά (τέλος), «απαράδεκτο και επικίνδυνο», χαρακτήρα του ΝΠΣ στα Θρησκευτικά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συναδέλφους, τους φορείς, τους απλούς πολίτες και συνανθρώπους μας, που μας εμψύχωσαν και μας ώθησαν να αγωνιστούμε για ένα συμβατό με την Ορθόδοξη πίστη μας θρησκευτικό μάθημα στα σχολεία. Παράλληλα διαμηνύουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι ο αγώνας συνεχίζεται. Επίσης, καλούμε όλους τους συναδέλφους θεολόγους, να σταθούν θαρραλέα απέναντι σε κάθε προσπάθεια  υπονόμευσης του έργου τους, απ΄όπου κι αν προέρχεται και να μη λυγίσουν σε θρασύδειλες πιέσεις, κατά τη άσκηση  του καθήκοντός τους.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
 Α. Να αποδείξει ότι σέβεται τους πυλώνες της Ελληνικής  Δημοκρατίας, συμμορφούμενος άμεσα με τις αποφάσεις 660 και 926/18 του ΣτΕ.  
B.Να επαναφέρει -το συντομότερο- το αμέσως προηγούμενο, συμβατό με το Σύνταγμα και τους νόμους, Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και τα διδακτικά εγχειρίδια που το συνόδευαν στην Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση.
Γ. Να προχωρήσει σε διάλογο συνεργασίας με την Εκκλησία της Ελλάδος την ΠΕΘ και την εκπαιδευτική κοινότητα για την βελτίωση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (που ίσχυε πριν το ΝΠΣ) , ως «τη μόνη νόμιμη και ρεαλιστική πρόταση». Πρόταση η οποία είχε και την ομόφωνη γνώμη της Ιεραρχίας  της Εκκλησίας της Ελλάδος (απόφαση Μαρτίου του 2016), αλλά και των δυο τότε κοσμητόρων των Θεολογικών Σχολών, όπως  είπε και στην εισήγησή του ο πρώτος εισηγητής στην Ακαδημία Αθηνών (10/6/18), Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος.
     Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλούμε όλους τους συνάδελφους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (με το νέο σχολικό έτος από το Σεπτέμβριο του 2018), να αναλογιστούν τις ιστορικές ευθύνες που έχουν ως Έλληνες πολίτες απέναντι στο λειτούργημά τους, στη δημοκρατία, στο Νόμο, στο Σύνταγμα, μα πάνω απ΄όλα στο Θεό και να πράξουν κατά τη συνείδησή τους.
     Τελειώνοντας θέλουμε να σας θυμίσουμε τα πιο επίκαιρα σήμερα -όσο ποτέ άλλοτε- λόγια του μεγάλου λογοτέχνη, αγιογράφου και πατριώτη κυρ Φώτη Κόντογλου του Κυδωνιέως (Ἀπὸ τὸ βιβλίο του «Πονεμένη Ρωμιοσύνη», τῶν ἐκδόσεων «Ἀστήρ»:
«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ  στὴν παράδοση,  ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε,  ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος  ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα  ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή,  ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά. Κουράγιο, ὁ καιρὸς θὰ δείξει ποιὸς ἔχει δίκιο, ἂν καὶ δὲ χρειάζεται ὁλότελα αὐτὴ ἡ ἀπόδειξη.»

ΚΌΡΙΝΘΟΣ  20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
Για τη διοικούσα επιτροπή του παραρτήματος ΠΕΘ Ν. Κορινθίας

Ο πρόεδρος                                                       Η γραμματέας

ΜΕΤΖΑΚΗΣ  ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ                             ΤΟΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Η «ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ» ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ


Δύο χρόνια μετὰ τὴ σύγκληση τῆς Μεγάλης Συνόδου στὴν Κρήτη καὶ ἀφοῦ ἔχουν γραφεῖ τόσα γι᾿ αὐτὴν καὶ τὶς ἀποφάσεις της, ἦρθε νὰ ἀσχοληθεῖ μαζί της καὶ τὸ 8ο Διεθνὲς Συνέδριο Ὀρθοδόξου Θεολογίας ποὺ πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὶς 21 μέχρι τὶς 24 Μαΐου 2018 στὴ Θεσσαλονίκη. Θέμα τοῦ Συνεδρίου ἦταν ἀκριβῶς αὐτό: «Ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἡ Ὀρθόδοξη Θεολογία τὸν 21ο αἰώνα». 120 ὁμιλητὲς ἀπὸ 15 χῶρες καὶ 25 Θεολογικὲς Σχολές, Ἰνστιτοῦτα καὶ Ἑρευνητικὰ Κέντρα παρουσίασαν τὶς εἰσηγήσεις τους στὸ Συνέδριο αὐτό.
Εὔκολα διαφαίνεται ἡ σκοπιμότητα συγκλήσεως τοῦ Συνεδρίου μὲ τέτοιο θέμα. Ὅμως ἕνα ζήτημα μᾶς ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση καὶ μᾶς προξένησε πολλὴ θλίψη. Τὸ εἴδαμε ἀρχικὰ στὴν περιέχουσα σημαντικὰ στοιχεῖα εἰσήγηση τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Προύσης κ. Ἐλπιδοφόρου, τὸ συναντήσαμε κατόπιν καὶ στὴν εἰσήγηση τοῦ καθηγητῆ κ. Γρηγορίου Λαρεντζάκη. Καθὼς δὲν ἔχουν δημοσιευθεῖ ὅλες οἱ εἰσηγήσεις, δὲν ἀποκλείεται νὰ ἔχουν ἀναφερθεῖ καὶ ἄλλοι σ᾿ αὐτό.

Πρόκειται γιὰ τὸν ὅρο «ἑτερόδοξοι», τὸν ὁποῖο καὶ οἱ δύο εἰσηγητὲς ἀντιδιαστέλλουν ἀπὸ τὸνὅρο «αἱρετικοί». Ὑποστηρίζουν δηλαδὴ ὅτι οἱ χριστιανικὲς ὁμολογίες, μὲ τὶς ὁποῖες Ὀρθοδοξία βρίσκεται σὲ διάλογο, δὲν εἶναι αἱρετικὲς ἀλλὰ ἁπλῶς ἑτερόδοξες. Μάλιστα Σεβασμιώτατος προ­τείνει ὅτι σὲ μία μελλοντικὴ ἀνάλογη Σύνοδο ὀφείλουμε «νὰ ἐπαναξιολογήσουμε τὴ χρήση τοῦ ὅρουαἱρετικός”, διακρίνοντάς τον ἀπὸ τὸν ἑτερόδοξο χριστιανὸ ἀπὸ τὸν ὁμόδοξο σχισματικό, κάτι ποὺ θὰ μᾶς βοηθήσει νὰ κατανοήσουμε καλύτερα τὸ γράμμα καὶ τὸ πνεῦμα τῶν ἱερῶν κανόνων καὶ τῆς πράξεως τῆς Ἐκκλησίας».
Ἀλήθεια, θὰ παίζουμε μὲ τὶς λέξεις; Ἑτερόδοξος εἶναι αὐτὸς ποὺ ἔχει διαφορετικὴ «δόξα», διαφορετικὸ «δόγμα», ὅπως καὶ ὁ αἱρετικός. Ἑπομένως οἱ ὅροι “ἑτερόδοξοι” καὶ “αἱρετικοὶ” εἶναι ταυτόσημοι· πῶς θὰ τοὺς διακρίνουμε ὡς κάτι διαφορετικό; Βέβαια γιὰ λόγους ἐντυπώσεως χρησιμοποιεῖται κατὰ κόρον σήμερα ὁ ὅρος “ἑτερόδοξοι” γιὰ τοὺς μὴ Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς, αὐτὸ ὅμως δὲν ἀλλάζει τὸ γεγονὸς ὅτι εἶναι αἱρετικοί.
Γι᾿ αὐτὸ τὶς “ἑτερόδοξες” ἢ “ἑτερόδοξες ἀ­δελφὲς ἐκκλησίες”, ὅπως ἀποκαλοῦνται στὶς παραπάνω εἰσηγήσεις οἱ ποικίλες ὁμολογίες, ὁ μέγας σύγχρονος Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς τὶς ὀνόμαζε μὲ ἀκρίβεια αἱρέσεις καὶ ψευδοεκκλησίες. Ἔγραφε: «Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶ­ναι κοινὸν ὄνομα διὰ τοὺς ψευδοχριστιανισμούς, διὰ τὰς ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης. Μέσα του εὑρίσκεται ἡ καρδία ὅλων τῶν εὐρωπαϊκῶν οὑμανισμῶν, μὲ ἐπὶ κεφαλῆς τὸν Παπισμόν. Ὅλοι δὲ αὐτοὶ οἱ ψευδοχριστια­νισμοί, ὅλαι αἱ ψευδοεκκλησίαι δὲν εἶ­ναι τίποτε ἄλλο παρὰ μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τὴν ἄλλην αἵρεσιν. Τὸ κοινὸν εὐαγγελικὸν ὄ­νομά των εἶναι ἡ παναίρεσις» (Ὀρθόδοξος Ἐκ­κλησία καὶ Οἰκουμενισμός, Θεσσαλονίκη 1974, σελ. 224).
Αὐτὴ εἶναι ἡ αἰώνια ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδοξίας· καὶ κανένας δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα, ὅποια θέση κι ἂν κατέχει, νὰ τὴν ἀλλάξει. Ἂν τὸ κάνει, κινδυνεύει νὰ βρεθεῖ στὸν χῶρο ποὺ περιγράφουν αὐτοὶ οἱ ταυτόσημοι ὅροι “ἑτερόδοξοι” καὶ “αἱρετικοί”. Κι αὐτὸ θὰ εἶναι ἡ «ἐσχάτη πλάνη» τῶν ἀμφίσημων θέσεων τῆς Μεγάλης Συνόδου, τὴν ὁποία μὲ πάθος ὑπερασπίζονται.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

ΠΡΩΤΟΠΡ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΩΤΗΣ: ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ

ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ

Οι υπογράψαντες την παραχώρησιν του ονόματος της Μακεδονίας μας εις τους ανθέλληνας Σκοπιανούς δεν είναι μόνον εθνικοί προδόται, αλλά προσπαθούν και να εξαπατήσουν τον ηρωικόνΛαόν της Ελλάδος, ότι η επαίσχυντος και καταίσχυντος αυτή συμφωνία είναι προς το εθνικόν συμφέρον της Πατρίδος μας. Αυτό είναι προκλητική απάτη. Η συμφωνία αυτή, καταφανώς, εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Αμερικής, του ΝΑΤΟ και της Γερμανίας. Απόδειξις τούτου είναι ότι πρώτοι αυτοί επανηγύρισαν την άνανδρον αυτήν προδοσίαν της Ελλάδος και απεφάνθησαν ότι ο θλιβερός Πρωθυπουργός της Ελλάδος κ. Τσίπρας δικαιούται να λάβη το βραβείον Νόμπελ ειρήνης. Σχιζοφρένεια και παραφροσύνη ! Αποδέχονται ως ειρηνοποιόν ένα τοιούτον καιροσκόπον, αδίστακτον, ασυνείδητον και άπειρον πολιτικόν, ο οποίος, δια να ικανοποιήση καταστρεπτικά της Πατρίδος του συμφέροντα ξένων παραγόντων, επέφερε την μεγαλυτέραν μέχρι τούδε εσωτερικήν ανατάραξιν του Ελληνικού Λαού, η οποία επεκτείνεται εις άπαντα τον απανταχού της γης απόδημον Ελληνισμόν.

 Αι δυναμικαί αντιδράσεις εκατομμυρίων Ελλήνων κατά της εν λόγω προδοτικής συμφωνίας λαμβάνουν ανεξελέγκτους διαστάσεις με πλήθος τραυματιών και ετοιμοθανάτους. Κίνδυνος υφίσταται να υπάρξουν και πολλοί νεκροί. Η δε δημοτικότης του σημερινού Έλληνος Πρωθυπουργού της οργής υπέστη απότομονκαταβαράθρωσιν.
Όπως έχω γράψει, η Ελλάς δεν είχενουδεμίανυποχρέωσιν να συμπράξη εις την ονομασίαν των Σκοπίων. Αυτό ήτο καθαρώς εσωτερική υπόθεσις του κρατιδίου αυτού. Η μοναδική υποχρέωσις της Ελλάδος ήτο να τηρήσησθεναράνάμυναν δια να μη χρησιμοποιήσουν τα Σκόπια, καθ’ οιονδήποτε τρόπον, το εθνικόν και ιερόν όνομα της Μακεδονίας.
Τώρα ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας και ο Υπουργός εξωτερικών κ. Κοτζιάς, με ανθελληνικόν φρόνημα, εδώρισαν εις τα Σκόπια Μακεδονικήν εθνότητα, Μακεδονικήνγλώσσαν και όλας τας ονομασίας των Μακεδονικών προϊόντων. Άφησαν δε και ανοικτήνμελλοντικήνπροοπτικήν δια να διεκδικήσουν τα Σκόπια, επί τη βάσει του άρθρου 13 της συμφωνίας, και κάθοδόν των εις το Αιγαίον δια μέσου της Ελλάδος, αφού εβάπτισαν τους αποτελουμένους από διαφόρους φυλάς Σκοπιανούς Μακεδόνας.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι της σημερινής τραγελαφικής κυβερνήσεως: Με ποία ιστορικά και γεωγραφικά δεδομένα καθώρισαν τα όρια της φανταστικής Βορείου Μακεδονίας; Τώρα εδημιουργήθη και Νότιος Μακεδονία; Με ποία όρια;

Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννη Κ. Διώτης
Θεολόγος και Δημοσιογράφος

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: H ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ


H διδασκαλία των Θρησκευτικών
Αναχρονισμός είναι η φαλκίδευση της δημοκρατικής ισότητος, που κατέγνωσε εκφαντορικά η Απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας
Από τον ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ Πειραιώς Σεραφείμ

Εἶναι τραγικό τό γεγονός ὅτι μπροστά στήν ἰδεοληψία τους κάποιοι δέν ὀρρωδοῦν νά ποδοπατοῦν ἀνερυθρίαστα τήν ἔννομη πραγματικότητα καί τίς ἀρχές πού δῆθεν ὑπερασπίζονται.
Ἀπόδειξη πασιφανή ἀπετέλεσε ἡ πολεμική ἐναντίον τῶν Ἀποφάσεων τῆς Ὁλομελείας τοῦ ΣτΕ 660/2018 καί 926/2018 πού ἔκριναν ἐπί τῆς συνταγματικότητος τῶν Ἀποφάσεων τοῦ Ὑπουργοῦ Φίλη τῶν ἀφορωσῶν στήν διδασκαλία τῶν Θρησκευτικῶν στούς Ὀρθόδοξους Ἑλληνόπαιδες.

Μελετώντας κανείς τό αἰτιολογικό μέρος τῆς δημοσιευθείσης Ἀπόφασης 660/2018 τῆς Ὁλομελείας πού ἐξεδόθη μέ συντριπτική πλειονοψηφία 20 ἔναντι 5 ἀντιλαμβάνεται εὐχερέστατα ὅτι ἡ βάση τῆς ἀντισυνταγματικότητος τῶν προσβληθεισῶν Ἀποφάσεων Φίλη εἶναι ἡ καταστρατήγηση τῆς ἀρχῆς τῆς ἰσότητος καί τῆς ἀρχῆς τῆς ἰσονομίας. Χαρακτηριστικά ἡ Ἀπόφαση τῆς Ὁλομελείας ἀναφέρει στήν 14η παράγραφό της: «Πέραν δε τούτου, μάλιστα, για ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους μαθητάς -ιδίως τους μαθητάς του καθολικού δόγματος ή της εβραϊκής θρησκείας ή της μουσουλμανικής μειονότητος της Δυτικής Θράκης- ο νομοθέτης έχει ρητώς προβλέψει δυνατότητα διδασκαλίας του οικείου δόγματος ή θρησκείας από πρόσωπα προτεινόμενα από την οικεία θρησκευτική κοινότητα, προκειμένου δε περί της μουσουλμανικής μειονότητος από μουσουλμάνο θρησκευτικό λειτουργό (βλ. άρθρα 19 παρ. 1 τουν. 3379/1955, 85 παρ. 4 του ν. 1566/1985, 55 παρ. 5 του ν. 4386/2016 και 7 παρ. 1 του ν. 694/1977)».

Καί στήν 15η παράγραφο: «Επειδή, περαιτέρω, κατά την κρατήσασα στο Δικαστήριο γνώμη, σύμφωνα με τη συνταγματική αρχή της ισότητος (άρθρο 4 παρ. 1 του Σ/τος) και τις διατάξεις των άρθρων 9 και 14 της ΕΣΔΑ και της παρ. 1 του ΠΠΠ αυτής, το Κράτος δεν μπορεί ρυθμίζοντας το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών να στερήσει από τους μαθητάς που ασπάζονται ορισμένη θρησκεία το δικαίωμα, το οποίο αναγνωρίζει σε μαθητάς που ανήκουν σε άλλες θρησκείες,να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα της πίστεώς των (όχι δε και τα δόγματα άλλων θρησκειών)».
Εἶναι αὐτό πού ἐπισημειώναμε ἀδιαπτώτως καί πού δυστυχῶς δέν ἐλαμβάνετο ὑπ’ ὄψιν, ὅτι δηλαδή σέ μία εὐνομούμενη Πολιτεία δέν μπορεῖς νά καταστρατηγεῖς τά δικαιώματα τῆς πλειονοψηφίας καί τήν ἴδια στιγμή νά ἀναγνωρίζεις τά καταστρατηγημένα δικαιώματα τῆς πλειοψηφίας στίς μειοψηφίες, γιατί αὐτό προσβάλλει τόν πυρήνα τῆς Δημοκρατίας, πού εἶναι ἡ ἰσότητα τῶν πολιτῶν ἔναντι τοῦ Νόμου καί ἰδιαίτερα τοῦ θεμελιώδους Νόμου τοῦ Κράτους πού εἶναι τό Σύνταγμα.
Ἡ ἔννομη πραγματικότητα στό συγκεκριμένο ζήτημα εἶναι ὅσα ἰσχύουν μέ τό Νόμο 4386/2016 «Ρυθμίσεις γιά τήν ἔρευνα καί ἄλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 83/11.5.2016 τ. Α΄), ὅπου στό ἄρθρ. 55 «Ρύθμιση θεμάτων τῆς Γενικῆς Γραμματείας Θρησκευμάτων τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας Ἔρευνας καί Θρησκευμάτων» καί στήν παρ. 5 ἐπικαιροποιήθηκαν τά ἀκόλουθα: «5. Στο άρθρο 16 του Ν. 1771/1988 (Α΄171) προστίθεται νέα παράγραφος 4, ως ακολούθως: 4. Κατ’ εξαίρεση, εφόσον στα δημόσια δημοτικά σχολεία των με αριθμό 25153/26.2.1957 (Β΄86) και 78871/22.3.1962 (Β΄125) κοινών υπουργικών αποφάσεων των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών δεν υπηρετεί δάσκαλος του Καθολικού δόγματος ή της Εβραϊκής θρησκείας και γλώσσας για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών του Καθολικού δόγματος ή της Εβραϊκής θρησκείας και γλώσσας αντίστοιχα, μετά από σχετική εισήγηση των αρμοδίων Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι δυνατή η πρόσληψη, ανά σχολικό έτος, εκπαιδευτικού εκτός των οικείων πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών του Καθολικού δόγματος και για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών και Γλώσσας της Εβραϊκής θρησκείας. Η επιλογή και πρόσληψη του εκπαιδευτικού γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση της Ιεράς Συνόδου της Καθολικής Ιεραρχίας Ελλάδος (Ι.Σ.Κ.Ι.Ε.) και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (Κ.Ι.Σ) αντίστοιχα». Τά ἀνωτέρω ὁμοειδῶς ἰσχύουν καί γιά τήν Μουσουλμανική μειονότητα μέ τούς Ν. 3379/1955, Ν. 1566/1985, Ν. 4186/2013, Ν. 4264/2014, Ν. 4351/2015.
Κατόπιν αὐτῶν ἀναχρονισμός εἶναι ἡ φαλκίδευση τῆς δημοκρατικῆς ἰσότητος, πού κατέγνωσε ἐκφαντορικά ἡ Ἀπόφαση τῆς Ὁλομελείας τοῦ ΣτΕ, καί φασίζουσα ἀντίληψη εἶναι ὅσα ἐγράφησαν ἀποσιωπώντας τήν ἔννομη πραγματικότητα τῆς Χώρας, τήν ὁποία ὑπεράσπισε, ὡς ἔχον ὑποχρέωσι καί ὑπέρτατο χρέος, τό Ἀνώτατο Συνταγματικό Ἀκυρωτικό Δικαστήριο.
Στό ἐρώτημα ἐάν εἶναι ἄνευ ἀντικειμένου οἱ συγκεκριμένες Ἀποφάσεις ἀπαντᾶ ὁ ἴδιος ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου μέ τό ἀπό 21/3/2018 Δελτίο Τύπου τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, Ἔρευνας καί Θρησκευμάτων, ὁ ὁποῖος στήν ἐρώτηση «τώρα σέ ποιά φάση εἴμαστε;» παραδέχεται ὅτι «ὑπάρχει ἡ δική μας ἀπόφαση ἡ ὁποία κρατάει τόν πυρήνα τῶν προτάσεων τοῦ κ. Φίλη». Ἄλλωστε ἔχομε βαρυσήμαντη συγκριτική μελέτη διεθνοῦς ἐπιστημονικοῦ Ἱδρύματος, πού ἀποδεικνύει ὅτι τό πρόγραμμα Θρησκευτικῶν Γαβρόγλου ἀποτελεῖ πιστή ἀντιγραφή τοῦ προγράμματος Θρησκευτικῶν Φίλη.
Ἑπομένως οἱ ἐκδοθεῖσες ἀποφάσεις τῆς Ὁλομελείας mutatis mutandis ρυθμίζουν καί τίς ἰσχύουσες ὑπουργικές ἀποφάσεις τοῦ κ. Γαβρόγλου, διότι ὑφίσταται δεσμία ὑποχρέωση τῆς Διοικήσεως νά συμμορφωθεῖ, διότι ἄλλως παραβιάζει εὐθέως τό ἄρθρο 95 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος, δι’ αὐτό καί εὐγενῶς προτείνομε στούς ἐπικριτές τῶν Ἀποφάσεων τῆς Ὁλομελείας τοῦ ΣτΕ νά ἐπανασταθμίσουν τά δημοκρατικά τους κριτήρια καί νά προσπαθήσουν νά ἀπεμπλέξουν τήν κρίση τους ἀπό τά ἰδεολογήματα πού τούς κατατρύχουν, ἐάν θέλουν νά ὑπολογίζονται ἐντός τοῦ δημοκρατικοῦ τόξου, στό κράτος δικαίου καί ἰσονομίας, πού θέλουμε νά εἶναι ἡ Χώρα μας.
Ὅσον ἀφορᾶ στήν ἁγία μας Ἐκκλησία καλεῖται νά διεκδικήσει ὄχι ἕνα «φιλολογικό διάλογο» μέ τό ἁρμόδιο Ὑπουργεῖο γιά τό περιεχόμενο τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν πού ἀφορᾶ ἀποκλειστικῶς σέ Ὀρθόδοξους Ἑλληνόπαιδες καί μόνον, ἀλλά αὐτό πού δικαιωματικά τῆς ἀνήκει καί πού παρανόμως καί ἀντιδημοκρατικά τῆς ἀφαιρεῖται, νά συγγράφει ἡ ἴδια μέσῳ τῶν Συνοδικῶν Ἐπιτροπῶν Χριστιανικῆς Ἀγωγῆς καί Νεότητος καί Πολιτιστικῆς Ταυτότητος τά βιβλία Θρησκευτικῶν πού θά διδάσκονται στούς Ὀρθόδοξους Ἑλληνόπαιδες καί νά προτείνει τούς διδάσκοντες αὐτά κατά τά ἰσχύοντα στίς λοιπές θρησκευτικές κοινωνίες τῆς Χώρας, Μουσουλμάνους, Ρωμαιοκαθολικούς καί Ἑβραίους.



Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Ο ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ, ΣΚΗΤΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ: «ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ»


Οι προδότες πολιτικοί της κυβέρνησης, έπραξαν αυτό που όλοι μας νομίζαμε, αν και ελπίζαμε,πως ίσως την τελευταία στιγμή θα άλλαζαν την κακή τους απόφαση για το καλό της Πατρίδος μας. Όμως δεν το έκαναν και δυστυχώς έπραξαν ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία της Ελλάδος μας. 

Όλοι μας έχουμε μείνει κυριολεκτικά άφωνοι, μη μπορώντας να πιστέψουμε αυτό που έκαναν. Παραχώρησαν το ιερό όνομα της Μακεδονίας μας, σε ένα αλλόκοτο μόρφωμα εθνικότητος, που λέγεται Σκόπια, μάλλον σαφέστερα, όπως λένε πολλοί, Γυφτοσκοπιανοί. 

Και τώρα τί μέλλει γενέσθαι; τί θα πράξει ο έντιμος λαός της Πατρίδος μας;

Πάντως, τα πράγματα μπαίνουν πλέον σε νέα τροχιά. Ο λαός της Ελλάδος, προειδοποίησε την κυβέρνηση με τις φωνές των μεγάλων συλλαλητηρίων και ό,τι γίνει στη συνέχεια, την ευθύνη για τις όποιες δυσάρεστες συνέπειες συμβούν, θα την έχει εξολοκλήρου η ανθελληνική κυβέρνηση. «Τὸ γαρ πολύ τῆς θλίψεως γενὰ παραφροσύνη». Αυτό δεν το έλαβαν υπόψιν τους οι άθλιοι κυβερνώντες; Έχουν συνειδητοποιήσει, σε τί κατάσταση οδήγησαν και συνεχίζουν να οδηγούν την χώρα μας; Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων ή θα συμφωνήσει με τους προδότες; Εάν, μη γένοιτο, υπογράψει αυτό το μεγάλο έγκλημα, τότε δεν θα ονομάζεται με δική του επιλογή, προδότης, δειλός και ανθέλληνας; Τις ίδιες ονομασίες δεν θα εισπράξουν και οι άλλοι πολιτικοί, που μας τονίζουν πολλές φορές πως είναι πατριώτες; Και φυσικά, εννοώ τον Πάνο Καμμένο, που συγκυβερνά με τους απάτριδες και αθέους του ΣΥΡΙΖΑ.

Ω! πόσο θα τρίζουν τα ιερά οστά των ενδόξων Μακεδονομάχων, Παύλου Μελά,του αειμνήστου Ιεράρχου Γερμανού Καραβαγγέλη, των μεγάλων ηρώων Κρητικών Μακεδονομάχων και τόσων άλλων πολλών, που αδυνατούμε να τους απαριθμήσουμε; Πόσο αίμα Ελλήνων Μακεδόνων χύθηκε, για να είναι ελεύθερη η Μακεδονία μας; Και κοιτάξτε αγαπητοί μου, με πόσο θράσος και μίσος προδίδουν οι ανθέλληνες κυβερνήτεςμας,αυτόν τον ένδοξο αγώνα των Μακεδονομάχων ηρώων μας. Και να, που ήρθε πάλι η ώρα να γράψουν ένδοξη ιστορία οι πατριώτες Έλληνες και ήδη άρχισε να γράφεται, με τα πρόσφατα δύο ογκώδη συλλαλητήρια. Εμπρός λοιπόν, διότι: «οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες».


ΑΡΧΙΕΠ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ: Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

ΑΡΧΙΕΠ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ: Ο ΛΑΟΣ ΧΟΡΤΑΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ!


ΑΡΧΙΕΠ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ: ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΡΘΙΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΣΑΣ!