ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙΑ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ




Χαίροις Αποστόλων ο μιμητής, και Ευαγγελίου, θεηγόρος υφηγητής· χαίροις σεμνού βίου, διδάσκαλος ο θείος, Κοσμά Πνευματοφόρε, στόμα της χάριτος.

Όργανον του Πνεύματος γεγονώς, σεαυτόν καθάρας, δι' ασκήσεως ιεράς, εν Όρει του Άθω, εξήλθες θεία νεύσει, και χάριτος τον λόγον πάσιν εκήρυξας.

Ως Παύλος Πάτερ περιελθών, πόλεις και χωρία, ταις καρδίαις των ευσεβών, πίστεως την φλόγα, ανήψας τας αγίας, και έφλεξας της πλάνης, άπαν ζιζάνιον.

Χαίροις Αιτωλίας Θείος βλαστός, Άθωνος ο φοίνιξ, ο κατάκαρπος και σεπτός· χαίροις ευσεβείας, ο θείος υποφήτης, εν έργω τε και λόγω, Κοσμά μακάριε.

Ήνυσας τους δρόμους τους συνεχείς, υπέρ σωτηρίας, του πλησίον Πάτερ Κοσμά, και το δι' αγχόνης, στερρώς ενέγκας τέλος, μαρτυρικάς ευκλείας λαμπρώς ηξίωσαι.

Πάσης επηρείας οδυνηράς, και κενοφωνίας, εν τη πίστει ψυχοβλαβούς, άτρωτον συντηρεί, Χριστού την Εκκλησίαν, Κοσμά ταις σαις πρεσβείαις προς τον Φιλάνθρωπον.

ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ: Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΕΡΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Τώρα σᾶς λέγω νὰ κάμητε τοῦτο· νὰ πάρετε ὅλοι ἀπὸ ἕνα κομπολόγιον (κομβοσχοίνι) καὶ νὰ προσεύχεσθε· νὰ λέγητε τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστέ, Υἱὲ καὶ Λόγε τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος, διὰ τῆς Θεοτόκου καὶ πάντων σου τῶν ῾Αγίων ἐλέησόν με τὸν ἁμαρτωλὸν καὶ ἀνάξιον δοῦλον σου».

Μέσα εἰς τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστέ», ἀδελφοί μου, τί θεωρεῖ; Θεωρεῖ ἡ ῾Αγία Τριάς, ὁ Θεός μας, ἡ ἔνσαρκος οἰκονομία τοῦ Χριστοῦ μας. Καὶ πάντες οἱ ῞Αγιοι μὲ τὸν Σταυρὸν καὶ μὲ τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστὲ»ἐπῆγαν εἰς τὸν Παράδεισον. Καὶ ὅποιος λέγει αὐτὸν τὸν λόγον καὶ κάμνει καὶ τὸν Σταυρόν του, κἄν ἄνδρας, κἄν γυναῖκα, εὐλογεῖ τὸν οὐρανόν, τὴν γῆν, τὴν θάλασσαν. Μὲ τὸν Σταυρὸν καὶ μὲ τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστὲ» ἰατρεύονται κάθε ἀρρωστεῖες. Μὲ τὸν Σταυρὸν καὶ μὲ τὸ «Κύριε ῾Ιησοῦ Χριστὲ» οἱ ᾿Απόστολοι ἀναστοῦσαν νεκροὺς καὶ ἰάτρευαν πᾶσαν ἀσθένειαν. Μὲ τὸν Σταυρὸν καὶ μὲ τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστὲ» ἀποστομώνει ὁ ἄνθρωπος κάθε αἱρετικόν. Μὲ τὸν Σταυρὸν καὶ μὲ τὸ «Κύριε ᾿Ιησοῦ Χριστὲ» ἁγιάζει ὁ ἄνθρωπος καὶ πηγαίνει εἰς τὸν Παράδεισον, νὰ χαίρεται καὶ νὰ εὐφραίνεται ὡσὰν οἱ ῎Αγγελοι…

ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ: ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ, ΟΠΟΥ ΕΧΕΤΕ

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Σας λυπάμαι για την περηφάνεια, οπού έχετε. Το ποδάρι μου εδώ δεν θα ξαναπατήση. Και εάν δεν αφήσετε αυτά τα πράγματα που κάνετε, την αυθαιρεσία και ληστεία, θα καταστραφήτε. Σε κείνο το κλαρί, που κρεμάτε τα σπαθιά σας, θαρθή μια μέρα που θα κρεμάσουν οι γύφτοι τα όργανά τους.

ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ: ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ... ΤΟ ΝΑ ΥΒΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφό μου, και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίσει τον Χριστό μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω.

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ





Πύλη σωτηρίας Μήτηρ Ἁγνή, Ἀνύμφευτε Κόρη Παλουριώτισσα Μαριάμ, ἄνθος ἀφθαρσίας, καὶ στέφος ἐγκρατείας, πρέσβευε τῷ Υἱῷ Σου ὑπὲρ τῶν δούλων Σου.

Πανύμνητε Μῆτερ σκέπε ἡμᾶς, χρυσήλατε πύλη Παλουριώτισσα Μαριάμ, ἡλιοστάλακτε Νύμφη, ἀμόλυντε Παρθένε, ὦ Δέσποινα τοῦ κόσμου γενοῦ μεσίτρια.

Καθέδρα ὑπάρχεις βασιλική, ἀπείρανδρε Νύμφη καὶ Ἀγγέλων ἡ χαρμονή, ἀστραπηφόρον ἅρμα, πολύφωτος λυχνία, ἡ τοὺς πιστοὺς ἀπαύστως ἐπισκιάζουσα.

Νῦν καιρὸς ἀνάγκης ἦλθεν ἡμῖν, νῦν παρέστει χρεία βοηθείας Κόρη τῆς Σῆς, λύτρωσαί μας πάσης, ἀνάγκης καὶ κινδύνου, καὶ χεῖρα βοηθείας τάχιστα ἔκτεινον.

Ἆρόν Σου τὰ ὄμματα Μαριάμ, καὶ ἴδε εὐσπλάγχνως, τοὺς εἰκόνα Σου τὴν σεπτήν, παρεστῶτας Κόρη, καὶ Σὲ παρακαλούντας, καὶ πλήρωσον αἰτήσεις τούτων πανύμνητε.

Πάλιουρα εὐφραίνου θεία Μονή, ἔχεις τὴν Παρθένον τὴν πανάμωμον Μαριάμ, Κυρίαν προστάτιδα καὶ σκέπην, καθάπερ Αὕτη σαφῶς ἐπηγγείλατο.

ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΣΙΦΟΙΝΙΣΣΑΣ




Εικοσιφοινίσσης τη θαυμαστή και σεπτή εικόνι νυν προσπέσωμεν αδελφοί, ως πλήθη τελούσαν αέναα θαυμάτων πάσιν τοις προσκυνούσιν την Θείαν ΧάρΐΥ Της.

Μόνην εν ταις θλίψεσιν αρωγόν και θερμόν προστάτην, αντιλήπτο- ρα, βοηθόν έχομεν εν πασιν Πανάχραντε μας Μήτερ σπεύσον και μη πα- ρίδεις χρείαν των τέκνων Σου.

Χαίρε η γεννήσασα Λυτρωτήν ημίν και Σωτήρα τον Δοτήρα των αγαθών, Πύλη γαρ εδόθης πιστών εις Σωτηρίαν, η Κεχαριτωμένη, Χαίρε Θεόνυμφε.

Τι ανταποδώσωμεν οι πιστοί δούλοι Σόυ Παρθένε αντί της χάριτος Σου πολλής ήνπερ έδωσας μας χαρισαμένη Μήτερ Εικόνα Σου Αγίαν ως πλούτον άφθορον.

Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ….

Είναι δημοσιογράφος και αντιπρόεδρος καναλιού που ενημερώνει (υποτίθεται) τον Ελληνικό λαό της Ορθόδοξης Ελλάδας. Ο λόγος για τον καλοταϊσμένο Δήμο Βερύκιο του βοθροκάναλου ALPHA  που ανέβασε στον λογαριασμό του στο twitter την εικόνα της Παναγίας και του Ιησού Χριστού με πρόσωπα αρουραίων.

Αν αυτό θα ήταν αδιανόητο να συμβεί πριν 10-15 χρόνια ή ακόμη περισσότερο στα χρόνια των γονιών μας, σήμερα δεν είναι. Σήμερα όλα επιτρέπονται και ιδιαιτέρως όλα εκείνα που προσβάλλουν την Ορθοδοξία. Η εικόνα της Παναγίας πετιέται στα σκουπίδια από κρατική υπάλληλο. Ο άλλος εμφανίζεται, ως υπερήφανος αρσενοκοίτης, με το κομπινεζόν και την εικόνα του Αγίου Νικολάου στα αχαμνά του. Σωρηδόν νομοσχέδια ψηφίζονται στην Βουλή που κάνουν την αμαρτία νόμο. Ο θρησκευτικός συγκρητισμός εισάγεται στα σχολεία..
Γιατί λοιπόν και ο Δήμος Βερύκιος να μην ανεβάσει την συγκεκριμένη βλάσφημη εικόνα; Σίγουρα ως δημοσιογράφος που είναι δεν μπορούσε να βρει άλλον τρόπο να πει αυτό που ήθελε να πει! Έπρεπε να ανεβάσει την συγκεκριμένη εικόνα γιατί σήμερα είναι μαγκιά να υβρίζεται η Πίστη των Ελλήνων και να κατεδαφίζονται τα πάντα. Μπροστά όμως στην σκέψη να έκανε το ίδιο με τον Αλλάχ θα κατουριόταν επάνω του ο Βερύκιος διότι αυτό δεν συμβαδίζει με την πολιτική ορθότητα.
Όσο περνάει ο καιρός αποκαλύπτεται η βαθειά σήψη της κοινωνίας μας. Άνθρωποι σε νευραλγικές θέσεις φανερώνουν τον απόπατο του πάτου που τόσα χρόνια έκρυβαν μέσα τους. Αυτοί μας κυβερνούν, αυτοί μας «ενημερώνουν» κι εμείς ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα όλους αυτούς τους σάπιους φελλούς. Ιδού τα χάλια μας σήμερα, ιδού πως τυρανιέται η κοινωνία μας.
«Κατέβασα την φωτο με την «Παναγία την Αρουραία» γιατί δεν έχω χρόνο να κυνηγώ ανεμόμυλους & να αντιπαλεύω τον κομματικό & θρησκευτικό φανατισμό….» γράφει ο Δήμος Βερύκιος και δεν καταλαβαίνει ο βλάσφημος αυτός άνθρωπος ότι αυτό που έκανε ξεπερνάει τα «κομματικά τρολλάκια» στα οποία τον βολεύει να απευθύνεται.
[Παρεμπιπτόντως, την ίδια εικόνα την είχε ανεβασμένη και σε άλλο σημείο και εκείνη την εικόνα την κατέβασε πολύ αργότερα.]
Ακούστε, ακούστε κύριοι, «θρησκευτικός φανατισμός» και τα συναφή («ταλιμπάν» και λοιπά), ελέγοντο μέχρι προσφάτως για εκείνους που ήθελαν να παραμείνει η Εκκλησία πιστή στα δόγματα των Πατέρων, τώρα θα λέγονται και για εκείνους που δεν θέλουν να βλέπουν τον Ιησού Χριστό και την Παναγία με πρόσωπα αρουραίων! Είναι να μην αρχίσει η κατρακύλα, άπαξ και αρχίσει δεν αφήνει τίποτε όρθιο.
«Οσο περί θρησκευτικής πίστης και σεβασμού αυτής , τα κομματικά τρολλάκια είναι τα τελυταια που μπορούν να παραδώσουν μαθήματα. Η Εκκλησία μας ξέρει ότι μπορεί μεγάλους Σταυρούς να μην κάνω , όμως μεγάλη Πίστη έχω γιατί πορεύομαι στον Ορθό Δρόμο των Χριστιανικών Αρχών…» !!
Ο Δήμος Βερύκιος είναι συντονισμένος με το πνεύμα της εποχής μας. Μία ‘πίστη’ κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του. Σε τί διαφέρει ο Βερύκιος από εκείνους τους ιεράρχες οι οποίοι από την μία επικροτούν τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς υβριστές του Ιησού Χριστού και της Παναγίας και από την άλλη λιβανίζουν τις εικόνες και βγάζουν «πύρινους» λόγους στις εορτές; Τα δόγματα επηρεάζουν τον λαό και όταν έχει σχετικοποιηθεί η Πίστη στο υψηλότερο επίπεδο και ο (π)ηθικισμός αντικαθιστά τα δόγματα, τι να περιμένει κανείς από τους Βερύκιους;
Έχουμε βρωμίσει πολύ σαν κοινωνία και το χειρότερο βλαστημάμε και βρίζουμε χυδαία τον Θεό. Οφείλουμε να το εμπεδώσουμε πολύ καλά αυτό μπας και μετανοήσουμε, για να μην μυξοκλαίμε κάθε φορά όταν μας βρίσκουν συμφορές.
***
Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.

http://aktines.blogspot.com 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Δεν αναρτούμε την αισχρή φωτογραφία από σεβασμό στο πρόσωπο της Παναγίας, όμως απαιτούμε να παρέμβει η εισαγγελία, να εφαρμοστεί ο νόμος για την προσβολή του θρησκευτικού συναισθήματος, που αφορά την προσβολή θρησκειών και θρησκευτικών συμβόλων και να μην γίνει αποδεκτή η συγγνώμη ενός ανθρώπου που δεν είναι η πρώτη φορά που τα βάζει με τον χείριστο τρόπο με την εκκλησία τους εκπροσώπους του και τα σύμβολά της. 

Η «ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ» ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


Στα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία του Ψηφιακού Σχολείου, όπου αναρτώνται επίσημα τα βιβλία που διδάσκονται στα σχολεία, για το μάθημα των Θρησκευτικών στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου αναρτήθηκαν εκ νέου οι Φάκελοι Μαθήματος που είχαν πέρυσι δημοσιευθεί για πρώτη φορά. 
Στα Θρησκευτικά της Α΄ Γυμνασίου το Διαδραστικό Σχολικό Βιβλίο αναφέρει ως ημερομηνία δημοσίευσης την 18-06-2018. Ανοίγοντας κανείς το σχετικό αρχείο (pdf) βλέπει στο εξώφυλλο του γνωστού από πέρυσι Φακέλου Μαθήματος μία στάμπα που γράφει «ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 21-0192». Αυτή η «αναθεωρημένη» έκδοση του Φακέλου εστάλη σε έντυπη μορφή και στα σχολεία.
Το παράδοξο είναι ότι η αναθεωρημένη έκδοση του Φακέλου Μαθήματος των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου είναι πανομοιότυπη με την πρώτη περσινή έκδοση του. Οι μόνες διαφορές που μπορέσαμε να εντοπίσουμε είναι η στάμπα αυτή στο εξώφυλλο του Φακέλου και μία παρόμοια στο οπισθόφυλλο όπου προστέθηκε και ένα σκίτσο. Κατά τα λοιπά οι δύο εκδόσεις του Φακέλου είναι ίδιες. Έχουν τον ίδιο ακριβώς αριθμό σελίδων, την ίδια μορφή, τις ίδιες θεματικές ενότητες, τις ίδιες εικόνες, τα ίδια κείμενα, την ίδια σελιδοποίηση. Ακόμη και το προλογικό κείμενο του Φακέλου είναι ακριβώς το ίδιο ενώ και στις αρχικές σελίδες με τα στοιχεία έκδοσης στον «αναθεωρημένο» Φάκελο αναφέρεται ως τόπος και χρονολογία: ΑΘΗΝΑ 2017. Δημοσιεύουμε παρακάτω τις δύο εκδόσεις του Φακέλου Μαθήματος (περσινή και αναθεωρημένη) και καλούμε τους αναγνώστες μας να βρούνε τις διαφορές με την παράκληση να τις αποστείλουν και στο ιστολόγιό μας είτε ως σχόλιο είτε με email.
Η όλη προσπάθεια δήθεν αναθεώρησης αποτελεί πιθανόν νομικίστικο κόλπο καθώς εκκρεμούν δικαστικές αποφάσεις γύρω από το μάθημα. Άλλωστε όπως είχε το ιστολόγιό μας αναδείξει με Συγκριτική μελέτη οι διαφορές μεταξύ των Υ.Α. Φίλη (που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ) και Γαβρόγλου (που είναι σε ισχύ στα σχολεία) για τα Θρησκευτικά είναι επουσιώδεις. Οι συντάκτες των Φακέλων Μαθήματος και η ομάδα «εμπειρογνωμόνων» των νέων Προγραμμάτων Σπουδών σε πολλές παρεμβάσεις τους μιλούν για τη δυναμική των νέων ΠΣ και των ΦΜ και ισχυρίζονται ότι αυτοί επιδέχονται διαρκώς αναθεωρήσεων και βελτιώσεων. Αντιθέτως βέβαια το ΣτΕ έχει αποφανθεί (Αποφάσεις ΣτΕ 660/2018 και ΣτΕ 926/2018) ότι τα νέα Προγράμματα Σπουδών και οι στηριζόμενοι σε αυτά Φάκελοι Μαθήματος είναι πολλαπλώς αντισυνταγματικά και γι΄ αυτό ακυρώθηκαν.
Θα επανέλθουμε με αναφορά και στις «αναθεωρημένες εκδόσεις» των Φακέλων Μαθήματος των Θρησκευτικών Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου.