ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ: ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΜΑΤΑ

Σταχυολογήματα ~ Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ

* Όπου ευρίσκεται ο Θεός, εκεί δεν υπάρχει κακό. Όλα όσα απορρέουν από τον Θεόν, έχουν μέσα τους την ειρήνη και οδηγούν τον άνθρωπο προς την αυτοκατάκριση και ταπείνωση.
* «Η πίστις χωρίς των έργων νεκρά εστί» (Ιακώ­βου 6, 26). Η πραγματική πίστις δεν είναι δυνατόν να υπάρξει χωρίς τα έργα. Όποιος πραγματικά πι­στεύει, εκείνος οπωσδήποτε θα πράττει και καλά έργα.
* Εάν ο άνθρωπος από αγάπη προς τον Θεόν και χάριν της ενάρετου Ζωής δεν έχει περιττή μέριμνα για τον εαυτό του, πιστεύοντας ότι γι’ αυτόν φροντί­ζει ο Θεός, αυτή του η εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού είναι και πραγματική και συνετή.
* Όποιος πραγματικά αγαπά τον Θεόν, θεωρεί τον εαυτό του ταξιδιώτη και ξένο στη γη αυτή. Στην επι­δίωξή του να ενωθεί με τον Θεόν, με το νου και την καρδιά του διαρκώς ατενίζει μόνον Αυτόν.
* Ο άνθρωπος που θα αποφασίσει να ζήσει την εσω­τερική ζωή, πρώτα απ' όλα πρέπει να έχει τον φόβο του Θεού που είναι και η αρχή της σοφίας.
* Ο νους του προσεκτικού ανθρώπου ομοιάζει με άγρυπνο φύλακα και φρουρό της εσωτερικής Ιερου­σαλήμ. Από το ύψος της πνευματικής ζωής βλέπει με το καθαρό του μάτι τα πέριξ και τις εντός της ψυχής του ενάντιες δυνάμεις, σύμφωνα με τα λόγια του Ψαλμωδού: «Και εν τοις εχθροίς μου επείδεν ο οφθαλμός μου» (Ψαλμ. νγ', 9).
* Ο άνθρωπος με την σάρκα του ομοιάζει με αναμ­μένο κερί. Το κερί είναι προορισμένο να λιώσει και ο άνθρωπος να πεθάνει. Η ψυχή του όμως είναι αθά­νατη, γι' αυτό και η μέριμνά μας πρέπει να στρέφεται περισσότερο για την ψυχή παρά για το σώμα: «Τι γάρ ωφελείται άνθρωπος, εάν τον κόσμον όλον κερδήση, την δε ψυχήν αυτού ζημιωθή; ή τι δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα της ψυχής αυτού» (Ματθ. ιστ', 26).
* Εάν επιτρέψει ο Κύριος να δοκιμάσει ο άνθρωπος ασθένειες, τότε Εκείνος θα του δώσει και την δύναμη της υπομονής.
* Πρέπει να συνηθίσεις τον νου σου να κολυμβά στον νόμο του Κυρίου, κάτω από την καθοδήγηση του Οποίου να προσαρμόζεις και την ζωήν σου.
* Η ειρήνη της ψυχής αποκτάται διά των θλίψεων. Η Γραφή λέγει: «Διήλθομεν διά πυρός και ύδατος και εξήγαγες ημάς εις αναψυχήν» (Ψαλμ. ξε', 12).
* Τίποτε δεν συμβάλλει τόσο στην απόκτηση της εσω­τερικής ειρήνης, όσο η σιωπή και η συζήτησις με τον εαυτόν μας μάλλον, παρά με τους άλλους.
* Μπορείς, βλέποντας τον ήλιο με τους φυσικούς οφθαλμούς, να μη χαίρεσαι; Μα πόσο μεγαλύτερη χαρά θα νοιώθεις, όταν ο νους σου βλέπει με τους ε­σωτερικούς οφθαλμούς τον Ήλιο της δικαιοσύνης, τον Χριστόν;
* Για να διατηρήσεις την ψυχική ειρήνη πρέπει να διώχνεις από κοντά σου την αθυμία, να προσπαθείς να έχεις το πνεύμα της χαράς, να αποφεύγεις την κατάκριση των άλλων και να συγκαταβαίνεις στις αδυναμίες του αδελφού σου.
* Κάθε πρόοδο και επιτυχία σ' οποιοδήποτε τομέα της ζωής μας πρέπει να αποδίδουμε στον Κύριο και μαζί με τον προφήτη να λέμε: «Μη ημίν, Κύριε, μη ημίν, αλλ' ή τω ονόματι σου δός δόξαν» (Ψαλμ. ριγ',9).
* Κατά το τριακοστό πέμπτο έτος της ηλικίας, δηλα­δή στο ήμισυ της επιγείου ζωής, συμβαίνει να κάνει ο άνθρωπος μεγάλο αγώνα για την διατήρηση του εαυ­τού του. Πολλοί σ' αυτή την ηλικία δεν παραμένουν στην αρετή, ξεφεύγουν, και ακολουθούν τον δρόμον των επιθυμιών τους.
* Όποιος θέλει να σωθεί πρέπει να έχει την καρδιά του σε κατάσταση μετανοίας και συντριβής: «Θυσία τω Θεώ πνεύμα συντετριμμένον, καρδίαν συντετριμμένην και τεταπεινωμένην ο Θεός ουκ εξουδενώσει» (Ψαλμ. ν', 19).
* Όταν ο άνθρωπος προσπαθεί να έχει καρδιά τα­πεινή και λογισμό ειρηνικό, τότε όλες οι σκευωρίες του εχθρού μένουν ανενέργητες. Διότι όπου υπάρχει η ειρήνη των λογισμών, εκεί αναπαύεται ο Ίδιος ο Θεός: «Εν ειρήνη ο τόπος Αυτού» (Ψαλμ. οε', 3).
* Η απελπισία είναι η μεγαλύτερη χαρά του διαβό­λου. Είναι αμαρτία θανάσιμη.
* Προτού ακούσεις τον άλλον δεν πρέπει να απαν­τάς. «Ος αποκρίνεται λόγον πριν ακούσαι, αφροσύνη αυτώ εστί και όνειδος» (Παροιμ. ιη', 13).
* Όταν ο άνθρωπος δεχθεί κάτι το θεϊκό μέσα του, η καρδιά του χαίρεται. Όταν αντιθέτως δεχθεί κάτι το διαβολικό τότε συγχύζεται και ταράζεται.
* Όποιος υποφέρει την ασθένεια του με υπομονή και ευγνωμοσύνη προς τον Θεό, στεφανώνεται σαν μάρτυς και αγωνιστής.
* Πρέπει να προσπαθούμε να είμεθα ελεύθεροι από τους ακάθαρτους λογισμούς, ιδιαιτέρως όταν προσευχόμεθα προς τον Θεό. Διότι δεν είναι δυνατόν να συνυπάρχουν η δυσοσμία με την ευωδία.
* Εάν εμείς δεν συμφωνούμε με τους κακούς λογι­σμούς, που προέρχονται από τον διάβολον, κάνουμε πολύ καλά. Διότι το ακάθαρτο πνεύμα μόνον στους εμπαθείς ανθρώπους ασκεί αποτελεσματικά την επίδρασή του. Ενώ τους απαθείς προσπαθεί να τους επηρεάσει από μακριά.
* Ο νέος άνθρωπος είναι αδύνατο να μην ταράσσε­ται από σαρκικούς λογισμούς. Πρέπει γι' αυτό να προσεύχεται επίμονα στον Θεό, για να σβήσει εγκαί­ρως την σπίθα των αισχρών επιθυμιών μόλις εμφανισθεί. Τότε δεν θα δυναμώσει ποτέ η φλόγα.
* Πρέπει πάντοτε να υπομένουμε όλα χάριν του Θεού, ευχαρίστως. Η ζωή μας είναι μια στιγμή συγ­κριτικά με την αιωνιότητα, και γι' αυτό: «Ουκ άξια, κατά τον Απόστολον, τα παθήματα του νυν καιρού προς την μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς» (Ρωμ. η', 18).
* Ας αγαπήσουμε την ταπεινοφροσύνη για να δού­με την δόξα του Θεού, διότι όπου στάζει η ταπεινο­φροσύνη εκεί αναβλύζει η δόξα του Θεού.
* Χωρίς το φως όλα είναι σκοτεινά και χωρίς την ταπεινοφροσύνη τίποτε δεν υπάρχει μέσα στον άν­θρωπο, παρά μόνο ένα σκοτάδι.
* Όπως το κερί αν δεν θερμανθεί και μαλακώσει, δεν μπορεί να δεχθεί επάνω του την σφραγίδα, έτσι και η ψυχή, χωρίς να δοκιμασθεί με τους κόπους και τις ασθένειες δεν μπορεί να λάβει επάνω της την σφραγίδα της αρετής.
* Στους πλησίον μας πρέπει να φερόμεθα με λε­πτότητα, χωρίς ούτε με το βλέμμα μας να τους προσ­βάλλουμε.
* Το πνεύμα του συγχυσμένου και θλιμμένου άνθρω­που φρόντισε να το ενθαρρύνεις με λόγια αγάπης.
* Για την αδικία που σου προξενούν οι άλλοι, όποια κι' αν είναι αυτή, δεν πρέπει να εκδικείσαι, αλλά αν­τίθετα να συγχωρείς από τα βάθη της καρδιάς σου εκείνον που σε αδίκησε.
* Δεν πρέπει να τρέφεις στην καρδιά σου μίσος και αντιπάθεια κατά του πλησίον, που σε εχθρεύεται. Αλ­λά να τον αγαπάς και να του κάνεις όσο μπορείς καλό, ακολουθώντας την εντολή του Χριστού: «Αγαπάτε τους εχθρούς υμών, καλώς ποιείτε τοις μισούσιν υ­μάς» (Ματθ. ε', 44).
* Η θύρα της μετανοίας είναι για όλους ανοικτή και είναι άγνωστο ποιος θα πρωτομπεί σ' αυτή, εσύ που κατακρίνεις τον άλλον ή αυτός που κατακρίνε­ται από σένα.
* Κατάκρινε πάντοτε τον εαυτόν σου και θα παύσεις να κατακρίνεις τους άλλους.
* Μπορείς να κατακρίνεις μια πράξη κακή, ποτέ όμως εκείνον που την έπραξε.
* Όταν εγκαταλειφθεί ο άνθρωπος από τον Θεό, τότε ο διάβολος είναι έτοιμος να τον αφανίσει, όπως αφανίζει η μυλόπετρα το σπόρο του σταριού.
* Η περιττή μέριμνα για τα βιοτικά πράγματα είναι γνώρισμα άνθρωπου άπιστου και μικρόψυχου. Και εί­ναι συμφορά εάν εμείς φροντίζοντας οι ίδιοι για τον εαυτό μας δεν στηριζόμαστε στον Θεό, που προνοεί για μας!
* Είναι καλύτερο για μας να περιφρονούμε όσα δεν είναι δικά μας, δηλαδή τα πρόσκαιρα και τα παροδικά, και να ζητούμε τα δικά μας, δηλαδή τα άφθαρτα και τα αιώνια.
* Η θλίψις είναι το σκουλήκι της καρδιάς, που κα­τατρώγει την μητέρα που το γέννησε.
* Όποιος ενίκησε τα πάθη αυτός ενίκησε και την θλίψη. Όποιος νικιέται από τα πάθη δεν θα αποφύγει τα δεσμά της θλίψεως. Όπως ο άρρωστος φαίνεται από το χρώμα του προσώπου του, έτσι ο εμπαθής από την κατάθλιψη.
* Ο Κύριος φροντίζει για την σωτηρία μας. Ο ανθρωποκτόνος όμως διάβολος προσπαθεί να μας οδηγήσει στην απελπισία.
* Δεν πρέπει να κλονιζόμαστε στην πνευματική ζωή από καμιά εχθρική δύναμη. Αντίθετα να στηριζό­μαστε στα λόγια του Θεού: «Τον δε φόβον αυτών ου μη φοβηθώμεν, ουδ' ου μη ταραχθώμεν, ότι μεθ' η­μών ο Θεός. Κύριον τον Θεόν ημών αυτόν αγιάσωμεν και Αυτός έσται ημίν φόβος» (πρβλ. Ήσ. η', 12-13).

Ἡ φωνή τῶν Πατέρων - Ἱερά Μονή Παρακλήτου 2000

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Π. ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ: ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ, Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ! ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΑΟ.


Παραιτηθείτε, κ. Γαβρόγλου!
Δεν δικαιούστε να περιφρονείτε τον ορθόδοξο λαό.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΓΟΝΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Πολιτικά κόμματα, Βουλευτές, Μ.Μ.Ε. και τοπικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες όλης της ελληνικής Επικράτειας
Του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη


1.  ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
Αξιότιμεκ. Υπουργέ.
Δίνοντας ρεσιτάλ αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής νοοτροπίας, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε αυτές τις μέρες σε τρεις απαράδεκτες ενέργειες. Με απύθμενο θράσος:

α. Εξέδωσε ανακοίνωση1 στην οποία καταφέρεται κατά της «Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων» (στο εξής Π.Ε.Θ.) η οποία κάλεσε τους θεολόγους να μην εφαρμόσουν τα «Νέα Προγράμματα»του μαθήματος των θρησκευτικών2, επειδή αυτά, επί της ουσίας, έχουν κριθεί αντισυνταγματικά από το Συμβούλιο της Επικρατείας (στο εξής Σ.τ.Ε.)3
Παράλληλα, το Υπουργείο απείλησε με πειθαρχικές διώξεις τους εκπαιδευτικούς που θα αρνηθούν να διδάξουν τα νέα «θρησκευτικά»4.

β. Ο νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Ηλίας Γεωργαντάς με έγγραφο που απέστειλε στους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, τούς ζήτησε «να διασφαλιστεί η απαρέγκλιτη τήρηση του προβλεπόμενου αναλυτικού προγράμματος καθώς και να διερευνηθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες για τη μη τήρησή του σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».5

γ. Τέλος, εσείς ο ίδιος δηλώσατε προκλητικά ότι «Στη δημοκρατία μας υπάρχουν κανόνες και νόμοι. Κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. Στον ευαίσθητο χώρο την εκπαίδευσης πολύ περισσότερο δεν δικαιολογούνται αυθαιρεσίες και παρανομίες σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δηλαδή σε βάρος των μαθητών. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν αναχρονιστικές, σκοταδιστικές και παράνομες προτροπές. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα των Θρησκευτικών θα συνεχίσουν να επιτελούν το καθήκον τους, αρνούμενοι να ακολουθήσουν τις απαράδεκτες προτροπές να παρανομήσουν».6

Αν είναι δυνατόν! Διαστρέφετε την αλήθεια και εμφανίζετε το μαύρο ως άσπρο! Ποιος είναι αυτός,κ. Υπουργέ, που συμπεριφέρεται σαν να είναι «υπεράνω των νόμων» και δεν σέβεται τους «κανόνες και τους νόμους της Δημοκρατίας»; Δεν είστε εσείς ο ίδιος; Γνωρίζατε πολύ καλά ότι είναι αντισυνταγματικά τα νέα «Θρησκευτικά» που εισήγαγε στην εκπαίδευση ο αποπεμφθείς προκάτοχος σας,ο κ Φίλης, γι’ αυτό και κάνατε κάποιες ψευτοαλλαγές στις λέξεις7, αλλάξατε τον αριθμό του ΦΕΚ, βάλατε την υπογραφή σας και τώρα συμπεριφέρεστε …σαν να είναι άλλα τα προγράμματα των θρησκευτικών που ακύρωσε το ΣτΕ! Ωραίο τέχνασμα! Πως δεν το σκέφτηκαν να το κάνουν και άλλοι σε ανάλογες περιπτώσεις; Εγώ θα το έλεγαπολιτική απάτη· συμπεριφορά που δεν αρμόζει στον Υπουργό που προΐσταται του ευαίσθητου χώρου της Εκπαίδευσης.
Επίσης, εκτός από την Ελληνική Δικαιοσύνη περιφρονείτε και το Διεθνές Δίκαιο.Το 2007, το «Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» εξέδωσε απόφαση με την οποία «καταδίκασε τη Νορβηγία διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία ύλη μαθήματος θρησκευτικών, όμοια με αυτήν του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας»8,δηλαδή ύλη πανθρησκειακή. Το ΣτΕ έλαβε υπ’ όψη του αυτή την απόφαση9.
Αντί λοιπόν, κ. Υπουργέ, να συμμορφωθείτε με τις αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης και του Διεθνούς Δικαίου, εσείς βγήκατε στα κανάλια και …ειρωνευτήκατε το ΣτΕ!10 Πώς τολμάτε να ειρωνεύεστε το Ανώτατο δικαστήριο της χώρας που ελέγχει την συνταγματικότητα των νόμων του Κράτους; Σας ερωτώ: Είναι αυτή σοβαρή συμπεριφορά Υπουργού υπεύθυνης Κυβέρνησης;  Και μόνο γι’ αυτήν την απαράδεκτη δήλωση οφείλατε να παραιτηθείτε! Αυτή η καθεστωτική νοοτροπία ντροπιάζει την Ελλάδα και τη Δημοκρατία!
Τέλος, παραβιάζετε την«Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου» που ορίζει, ρητά, ότι «κάθε κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του Παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των γονέων τους».11Κιενώ αναγκάζετε τα ορθόδοξα ελληνόπουλα να προσηλυτιστούν σε μια θρησκευτική εμπειρία εντελώς ξένη με την Ορθοδοξία, την ίδια στιγμή, επιτρέπετε στα παιδιά γονέων που ασπάζονται τη μουσουλμανική ή εβραϊκή θρησκεία, αλλά και στα παιδιά των Ρωμαιοκαθολικών της Ελλάδας να διδαχθούν τα θρησκευτικά αποκλειστικά σύμφωνα …με το δικό τους δόγμα!12Αυτό είναι σκανδαλώδες! Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά; Τα παιδιά των ορθοδόξων είναι β΄ κατηγορίας; Οι μειοψηφίες έχουν δικαιώματα, ενώ η πλειοψηφία δεν έχει; Τί ρατσισμός και τί φασισμός είναι αυτός κ. Υπουργέ; Κραυγαλέα καταπάτηση του Συντάγματος, που ορίζει ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες πρέπει να τύχουν ίσης μεταχείρισης.Και αυτήν την αντισυνταγματικότητα την έλαβε υπόψη του το ΣτΕ.13

2.  ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ!

Πολύ πριν εκδοθούν οι ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ(660/2018 και   926/2018)δύο καταξιωμένοι επιστήμονες του Δικαίου αποφάνθηκαν με εμπεριστατωμένες γνωμοδοτήσεις τους14ότι θα διαπράξουν ποινικό αδίκημα οι δάσκαλοι και οι θεολόγοι καθηγητές που θα εφαρμόσουν στα σχολεία τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών!Πρόκειται για το ποινικό αδίκημα του προσηλυτισμού15που είναι ακόμη πιο επιβαρυντικό διότι τελείται στα σχολεία!16 Επίσης, διαπράττουν και Πειθαρχικό Παράπτωμα διότι, σύμφωνα με τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα, εφαρμόζουν «προδήλως αντισυνταγματικές διαταγές».17Δεν χρειάζεται να επισημάνουμε πόσο πιο βεβαρημένη είναι πλέον η θέση των εκπαιδευτικών τώρα που βγήκαν και οι αποφάσεις του ΣτΕ!
Αντί, λοιπόν, κ. Γαβρόγλου να πράξετε το αυτονόητο, δηλαδή να ζητήσετε ένα μεγάλο συγνώμη και να αποσύρετε τους απαράδεκτους «Φακέλους των Θρησκευτικών» (που στοίχισαν εκατομμύρια ευρώ και τους οποίους πληρώνει, άδικα, ο ταλαίπωρος υπερφορολογούμενος λαός) και αντί να στείλετε επείγουσα εγκύκλιο σ’ όλα τα σχολεία διατάσσοντας τους δασκάλους και τους καθηγητές να μην εφαρμόζουν τα νέα«θρησκευτικά», εσείς κάνετε …το ακριβώς αντίθετο! Τί θράσος είναι αυτό; Είστε «κράτος εν κράτει»; Θεωρείτε τον εαυτό σας υπεράνω των Νόμων και του Συντάγματος; Δεν ντραπήκατε που δηλώσατε ότι «Κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. Στον ευαίσθητο χώρο την εκπαίδευσης πολύ περισσότερο δεν δικαιολογούνται παρανομίες σε βάρος των μαθητών»;Αν είναι κάποιος που παρανομεί εις βάρος των μαθητών, αυτός είστε εσείς! Επιτέλους, δεν υπάρχει ένας δημοκράτης Εισαγγελέας να παρέμβει και να απαιτήσει την άμεση τήρηση των νόμων και του Συντάγματος;
Σε λίγες ημέρες πλησιάζει η επέτειος του Πολυτεχνείου. Την ημέρα εκείνη διοργανώνονται σχολικές εορτές που επιδιώκουν να μεταδώσουν στη νεολαία μήνυμα αντίστασης κατά όσων υπονομεύουν το Σύνταγμα και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Τί θα πούνε φέτος στα παιδιά μας οι εκπαιδευτικοί; Ότι ο αρμόδιος Υπουργός περιφρονεί το Σύνταγμα και ειρωνεύεται τη Δικαιοσύνη;
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σας, κ. Γαβρόγλου.  Φαίνεται ότι έχετε χάσει την ψυχραιμία σας λόγω των σφοδρών αντιδράσεων δεκάδων μητροπολιτών, πλήθους γονέων, καθώς και του θεολογικού κόσμου. Ίσως να έπαιξε ρόλο και η δικογραφία που, αυτές τις μέρες, διαβιβάστηκε στη Βουλή σε βάρος σας, ύστερα από μήνυση που κατέθεσε ο Πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων σχολείου του Αγρινίου, ζητώντας ευθύνες για τα μεταλλαγμένα Θρησκευτικά που καθιερώσατε. Αλήθεια, κ. Υπουργέ, όταν συζητηθεί η υπόθεση στη Βουλή, θα τολμήσετε να ζητήσετε την άρση της ασυλίας σας ώστε να αντιμετωπίσετε την ελληνική Δικαιοσύνη όπως όλοι εμείς οι «κοινοί θνητοί»; Ιδού η Ρόδος!
Πάντως, σας ενημερώνω ότι από μέρους μου δεν πρόκειται να ανεχτώ να διδαχτούν και φέτος τα παιδιά μου αυτό το «έκτρωμα» που λέγεται νέα Θρησκευτικά. Προτίθεμαι να απευθυνθώ στην ελληνική Δικαιοσύνη και να  καταθέσω αγωγές ζητώντας οικονομικές αποζημιώσεις για την ηθική βλάβη των παιδιών μου, κατά παντός υπευθύνου που θα εμπλακεί σ’ αυτή τη διαδικασία· από τους θεολόγους των σχολείων τους, μέχρι τον Γενικό Γραμματέα και τον ίδιο τον Υπουργό Παιδείας.

3. ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ». ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ή ΤΟ Ι.Ε.Π. κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ;

Κύριε Υπουργέ, η πλειοψηφία των μητροπολιτών, τόσο της Εκκλησίας της Ελλάδος όσο και της Εκκλησίας της Κρήτης, έχουν απορρίψει ως αντιχριστιανικά τα νέα «θρησκευτικά».18Το ίδιο έπραξε και η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους.19Τα νέα μεταλλαγμένα «θρησκευτικά» προσβάλλουν βάναυσα την Ορθόδοξη Πίστη γιατί την ισοπεδώνουν και την εξισώνουν τόσο με τις ετερόδοξες Ομολογίες, όσο και με τις άλλες Θρησκείες! Αυτή η θεώρηση είναι αίρεση και ονομάζεται «Οικουμενισμός»! Όμως, κ. Γαβρόγλου, αυτό το πνεύμα του θρησκευτικού συγκρητισμού είναι-«καρμπόν» το πνεύμα της Μασονίας!20 Πρόκειται για την γνωστή, πανίσχυρη, ελιτίστικη μυστικιστική οργάνωση που έχει μέλη της ένα μεγάλο μέρος του πολιτικού κόσμου. Ο Οικουμενισμός είναι τέκνο της Μασονίας.21 Συνεπώς, τα νέα«θρησκευτικά»,κ. Υπουργέ, δεν εμφορούνται από το πνεύμα της Εκκλησίας, αλλά από το πνεύμα της Μασονίας!
Και εδώ έχω ένα μεγάλο ερώτημα, κ. Γαβρόγλου: Έχω μία απορία και θα σας παρακαλέσω θερμά να μου τη λύσετε: Θα περίμενε κανείς από μία άθεη Κυβέρνηση να μετατρέψει το μάθημα των θρησκευτικών σε θρησκειολογία, δηλαδή σε ένα μάθημα που θα παρουσίαζε τις διάφορες θρησκείες στα παιδιά, με επιστημονικό και ουδέτερο τρόπο. Εσείς όμως κάνατε κάτι άλλο, ασύγκριτα χειρότερο: Μεταλλάξατε τα θρησκευτικά σε ένα μάθημα που το πνεύμα του ταυτίζεται με την αίρεση του Οικουμενισμού και με το πνεύμα το Μασονικό και μάλιστα επιμένετε φορτικά στην εφαρμογή του! Ερωτώ: Γιατί; Μήπως είστε Τέκτων κύριε Υπουργέ; Επεκτείνω το ερώτημα: Υπάρχουν Μασόνοι στο Υπουργείο Παιδείας και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (στο εξής: Ι.Ε.Π.); Ως γονέας έχω δικαίωμα να ξέρω ποια είναι τα “πιστεύω” εκείνων που χαράσσουν την εκπαιδευτική πολιτική για τα παιδιά μου.(Το “Ι.Ε.Π.” είναι το πρώην“ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο”)

Μην σας σοκάρουν καθόλου τα ερωτήματα αυτά, κ. Γαβρόγλου. Ο γνωστός Πανεπιστημιακός Καθηγητής π. Γεώργιος Μεταλληνός κατήγγειλε, το 2009, ότι υπήρχαν τουλάχιστον τέσσερα μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (τώρα «Ι.Ε.Π.») που ήταν Μασόνοι!22Του το είπαν οι ίδιοι κατάμουτρα! Ο π. Γεώργιος ήταν ένας από τους συγγραφείς των τότε βιβλίων των θρησκευτικών. Τα σημερινά μεταλλαγμένα «Θρησκευτικά» προωθήθηκαν, σταθερά και αταλάντευτα, από το Ι.Ε.Π. από το 2011 και εντεύθεν και «δοκιμάστηκαν», πιλοτικά, σε κάποια σχολεία κατά τα έτη 2011-2014. Λογικά, αυτό σημαίνει ότι το «αυγό του φιδιού» επωάστηκε το διάστημα 2008-2010, δηλαδή ακριβώς στη χρονική περίοδο που ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αποκάλυψε ότι έχουν εισχωρήσει Μασόνοι στο Ινστιτούτο που καθορίζει την εκπαιδευτική πολιτική της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας! Πρόκειται για σύμπτωση; Δεν ξέρω, γι’ αυτό και σας ρωτώ.
Πάντως, μπορεί, κ. Υπουργέ, στο χώρο της πολιτικής η Μασονία να κάνει θραύση, όμως στα ευρύτερα στρώματα του λαού τα ποσοστά της είναι μηδενικά. Αν, κ. Γαβρόγλου, θέλετε τόσο πολύ το μάθημα να γίνεται κατ’ αυτόν τον τρόπο, να το διδάσκετε έτσι στα παιδιά των Συριζαίων και στα παιδιά των Μασόνων. Τα παιδιά τα δικά μας, τα παιδιά των Ορθοδόξων Χριστιανών ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να διδάσκονται αυτό το αντιχριστιανικό συνονθύλευμα! Δεν ανέχεται η συνείδησή μας να γίνεται πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας! Με το στανιό προσπαθείτε να επιβάλλετε ένα νέο πνευματικό «παιδομάζωμα» που θυμίζει αλήστου μνήμης εποχές όπου οι εχθροί εισέβαλαν στα σπίτια και άρπαζαν τα παιδιά από τα χέρια των μανάδων τους! Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γονέα να διδάσκεται το παιδί του το μάθημα των θρησκευτικών σύμφωνα με τα θρησκευτικά του “πιστεύω”. Τολμώ να πω ότι θα ήταν χίλιες φορές προτιμότερο όχι μόνο να καταργούσατε τελείως το μάθημα και να το μετατρέπατε σε θρησκειολογία, αλλά και να το αντικαθιστούσατε με ένα άλλο μάθημα που θα προπαγάνδιζε ανοιχτά την αθεΐα, παρά αυτό που έχετε κάνει.

Συνεπώς, κ. Υπουργέ,«αναχρονιστική, σκοταδιστική και παράνομη» δεν είναι η προτροπή της Π.Ε.Θ. προς τους θεολόγους, αλλά η αδίστακτη πολιτική της Κυβέρνησής σας που δεν σεβάστηκε ούτε τα παιδιά του ελληνικού λαού.

4. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ! ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ!

Κύριε Υπουργέ, αυτό που πράξατε με τα Θρησκευτικά στα δύο χρόνια της θητείας σας είναι το μεγαλύτερο πνευματικό «Έγκλημα» και η μεγαλύτερη Προδοσία στην ιστορία της Ελλάδας. Και επειδή για να συντελεστεί μία προδοσία χρειάζονται «Εφιάλτες», βρέθηκαν, δυστυχώς, πρόθυμοι Εφιάλτες στο χώρο της Ιεραρχίας, αλλά και στο θεολογικό κόσμο.
Αλλά, «βρήκατε και τα κάνετε» αυτά. Αν η Ιερά Σύνοδος είχε Πατερικό ανάστημα και αγωνιστικό φρόνημα θα κατακεραύνωνε την εκκλησιομάχο και εθνομηδενιστική Κυβέρνησή σας! Ψηφίζετε το ένα αντίχριστο νομοσχέδιο μετά το άλλο και …δεν κουνιέται φύλλο! Μάλιστα, στο πρόσωπο του Οικουμενιστή αρχιεπισκόπου βρήκατε τον ιδανικό συνεργάτη σας! Ο κ. Ιερώνυμος δήλωσε ότι πρέπει να συμβιβαστούμε στο θέμα θρησκευτικών!23Όμως, σε θέματα Πίστεως δεν χωρά συμβιβασμός· αυτό λένε οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας.
Οι προηγούμενες κυβερνήσεις που έφεραν τα πρώτα Μνημόνια, κατέστρεψαν οικονομικά τη χώρα. Εσείς την καταστρέφετε και υλικά και πνευματικά! Βαλθήκατε να ξεριζώσετε και να εκθεμελιώσετε τα Ιερά και τα Όσια αυτού του Έθνους που οικοδομήθηκαν τα τελευταία 2.000 χρόνια με αίμα και θυσίες! Επιτέλους, ποιοί νομίζετε ότι είστε; Μέχρι πριν λίγα χρόνια το κόμμα σας πάλευε για να πιάσει το ποσοστό του 3% και να εισέλθει στη Βουλή!
Γυρίσατε τη χώρα 70 χρόνια πίσω, αναγκάζοντας χιλιάδες νέους να μεταναστεύσουν και να ξενιτευτούν στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά!  Ρημάξατε με την υπερφορολόγηση ακόμη και τους ανέργους!24 Καταστρέψατε τους ελεύθερους επαγγελματίες! Ξεπουλάτε τη ΔΕΗ, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας! Παραχωρείτε στους Δανειστές, μέσω του «Υπερταμείου», 10.119 ακίνητα!  Στη λίστα της ντροπής συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο νοσοκομεία, εκκλησιές και σχολεία, αλλά και μνημεία της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς, όπως ο Λευκός Πύργος και η Κνωσός!25 Μόνο την Ακρόπολη δεν βγάλατε στο σφυρί! Οδηγείτε την Ελλάδα στον χειρότερο εξευτελισμό και τη μεγαλύτερη Εθνική ταπείνωση της ιστορίας της! Και βέβαια, ξεπουλήσατε το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας μας! Ως εδώ! Στοπ! Τις ψυχές των παιδιών μας δεν τις έχουμε για πούλημα!
Κύριε Γαβρόγλου, μη γίνεστε νέος «Ιουλιανός παραβάτης».Δεν διαβάσατε Ιστορία; Όσοι τα έβαλαν με τον Χριστό συνετρίβησαν. Σταματήστε να προσβάλετε την Πίστη και την αξιοπρέπεια του ορθόδοξου ελληνικού λαού. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να οδηγήσετε τα παιδιά μας σε προσηλυτισμό σε μία άλλη πίστη, αιρετική και αντίχριστη. Δεν έχετε το δικαίωμα να τα κάνετε να αλλαξοπιστήσουν. Αυτό το προσπάθησαν οι Τούρκοι κατακτητές, αλλά ο Ελληνισμός αντιστάθηκε και βάφτηκαν οι δρόμοι και τα καλντερίμια με το αίμα των Αγίων Νεομαρτύρων. Αυτό, λοιπόν, που δεν αποδεχτήκαμε στους τέσσερις αιώνες της φρικτής τουρκικής σκλαβιάς, θα το δεχτούμε και θα το υποστούμε τώρα σε καιρό ειρήνης; Ασφαλώς ΟΧΙ! Χίλιες φορές όχι!
Εμείς, οι ορθόδοξοι γονείς, δεν θα επιτρέψουμε να συνεχισθεί αυτό το ανοσιούργημα εις βάρος της νεολαίας! Δεν θα επιτρέψουμε μία χούφτα άθεοι να μαγαρίσουν τις αθώες ψυχές των παιδιών μας! Ο ελληνικός λαός έχει δώσει, διαχρονικά, πολλούς αγώνες κατά του φασισμού και νίκησε.  Αντιστάθηκε στον φασισμό της Ναζιστικής Κατοχής  και του δικτατορικού καθεστώτος των συνταγματαρχών. Θα νικήσει κι αυτόν τον Φασισμό, τον «αριστερόστροφο», όπως τον αποκάλεσε ο μεγάλος Μίκης Θεοδωράκης! Δεν θα περάσει ο φασισμός! θα νικήσει η Δημοκρατία, θα νικήσει η Ελλάδα, θα νικήσει ο Χριστός!

5. ΕΠΙΛΟΓΟΣ. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ, Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ! ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Κύριε Γαβρόγλου, αυτή καθ’ εαυτή η παρουσία σας στο Υπουργείο Παιδείας είναι αντίθετη με το πνεύμα του Συντάγματος. Το Σύνταγμα, στο άρθρο 16§2, καθορίζει τους κύριους σκοπούς της Παιδείας που είναι η «ανάπτυξη Εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης»των παιδιών, μέσω της ορθόδοξης Πίστης (απόφαση ΣτΕ 3356/1995).26 Εντούτοις, το κόμμα σας είναι εθνομηδενιστικό και άθεο. Αν, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ σεβόταν το Σύνταγμα θα έπρεπε να τοποθετήσει στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρόσωπα που δεν θα ανήκαν στο δικό του χώρο.
Κύριε Υπουργέ, όπως και στην πρώτη επιστολή που σας έστειλα το  Μάιο27,σάς απευθύνω και αυτήν την επιστολή επικαλούμενος το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος (120§4). Ως γονέας δύο παιδιών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά και ως Έλληνας πολίτης σας παρακαλώ θερμά να υποβάλετε την παραίτησή σας για το καλό της χώρας και της Εκπαίδευσης. Πιστεύω ότι είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία που αυτή τη στιγμή μπορείτε να προσφέρετε στον τόπο.

Μετά της προσήκουσας τιμής,
Βασίλειος Π. Κερμενιώτης.
Πτολεμαΐδα, 8/10/2018
http://kermeniotis.blogspot.com 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η φωτογραφία της πρώτης σελίδας της επιστολής είναι φωτομοντάζ. Συμβολίζει και καυτηριάζει την περιφρόνηση με την οποία αντιμετώπισε η Κυβέρνηση τις αποφάσεις του ΣτΕ για τα Θρησκευτικά.
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
1.   Ανακοίνωση του ΥΠΠΕΘ της 2-10-2018: «Απαράδεκτη πρακτική από την “Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων” εις βάρος των εκπαιδευτικών»https://www.minedu.gov.gr/news/37465-02-10-18-yppeth-aparadekti-praktiki-apo-tin-panellinia-enosi-theologon-eis-varos-ton-ekpaideftikon
2.  «Προτάσεις της Π.Ε.Θ. προς τα μέλη της για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών»http://aktines.blogspot.com/2018/09/blog-post_613.html
3.  Πρόκειται για τις υπ’ αριθ. 660/2018 και 926/2018 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας. Ολόκληρες οι αποφάσεις του ΣτΕ υπάρχουν στις ιστοσελίδες:http://aktines.blogspot.gr/2018/03/6602018.html  και http://thriskeftika.blogspot.com/2018/05/9262018.html   αντίστοιχα.
4.  Στην προαναφερθείσα (βλ. παραπομπή 1) ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Παιδείαςτονίζει ότι«δεν πρόκειται να ανεχθεί παράνομες ενέργειες που επισείουν πειθαρχικές ευθύνες»!
5.  Βλ. παραπομπή 1.
6.  Βλ. παραπομπή 1.
7.  Βλ. τον συγκριτικό πίνακα των δύο ΦΕΚ: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwZXRoZW9sb2dvbnxneDoxMDE4YTE5NWNlNjFjZmFhκαθώς και την «Συγκριτική μελέτη των Προγραμμάτων Σπουδών των Θρησκευτικών των κ.κ. Γαβρόγλου και Φίλη»:  http://aktines.blogspot.com/2018/09/blog-post_72.html
8.  Υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας, Προσφυγή Νο 15472, δημοσιευμένη, σε ελληνική μετάφραση, στο νομικό περιοδικό «Επιθεώρησις Δημοσίου και Διοικητικού Δικαίου» έτος 2009, σελ. 257.
9.  Αυτό το επικαλούνται, επανειλημμένα, και οι δυο αποφάσεις του ΣτΕ. Βλ. παραπομπή 3.
10.  Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ1 ο κ. Γαβρόγλου σχολίασε τις διαδοχικές αποφάσεις του ΣτΕ για το μάθημα των θρησκευτικών, ως εξής: «Προφανώς το ΣτΕ το κάνει επίτηδες για να μην βαριόμαστε. Κάθε εβδομάδα από μία απόφαση!» https://www.youtube.com/watch?v=kW46ccplxng
11.Διάταξη του άρθρου 2 του “Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου” (ΠΠΠ) της «Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου» (ΕΣΔΑ). Και αυτήν την διάταξη της ΕΣΔΑ επικαλούνται οι δύο αποφάσεις του ΣτΕ.
12.  Λόγου χάρη, η απόφαση 660/2018 του ΣτΕ γράφει: «Για ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους μαθητές ―ιδίως τους μαθητές του καθολικού δόγματος ή της εβραϊκήςθρησκείας ή της μουσουλμανικήςμειονότητος της ΔυτικήςΘράκης― ο νομοθέτηςέχειρητώςπροβλέψειδυνατότηταδιδασκαλίας του οικείουδόγματος ή θρησκείαςαπό πρόσωπαπροτεινόμενααπό την οικείαθρησκευτική κοινότητα, προκειμένου δε περί της μουσουλμανικήςμειονότητοςαπό μουσουλμάνοθρησκευτικό λειτουργό (βλ. άρθρα 19 παρ. 1 του ν. 3379/1955, 85 παρ. 4 του ν. 1566/1985, 55 παρ. 5 του ν. 4386/2016 και 7 παρ. 1 του ν. 694/1977)».
13.  Το άρθρο 4§1 του Συντάγματος λέει: «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου».
Η απόφαση 926/2018 του ΣτΕ γράφει: «σύμφωνα με την συνταγματική αρχή της ισότητος (άρθρο 4 παρ. 1 του Σ/τος) και τις διατάξεις των άρθρων 9 και 14 της ΕΣΔΑ και της παρ. 1 του ΠΠΠ αυτής, το Κράτος δεν μπορεί ρυθμίζοντας το περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών, να στερήσει από τους μαθητάς που ασπάζονται ορισμένη θρησκεία το δικαίωμα, το οποίο αναγνωρίζει σε μαθητάς που ανήκουν σε άλλες θρησκείες, να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα της πίστεώς των (όχι δε και τα δόγματα άλλων θρησκειών)».
14.Βλ.γνωμοδότηση Αποστόλου Φ. Βλάχου, Επιτίμου Προέδρου Εφετών, Χαλάνδρι, 26/9/2016 http://thriskeftika.blogspot.gr/2016/09/blog-post_672.html , καθώς και  γνωμοδότηση Γεωργίου Η. Κρίππα, Δρ Συνταγματικού Δικαίου, Αθήνα 12/10/2016 https://thriskeftika.blogspot.gr/2016/10/blog-post_409.html
15.  Άρθρο 4 του Αναγκαστικού νόμου 1363/38, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του α.ν. 1672/39  (Επίσης, το άρθρο 37 § 2 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας επιβάλλει στον δημόσιο υπάλληλο να αναφέρει στον Εισαγγελέα κάθε αξιόποινη πράξη, της οποίας έλαβε γνώση κατά την άσκηση των καθηκόντων του).
16.  Σύμφωνα με το άρθρο 4 & 3 του Αναγκαστικού νόμου 1363/38.
17.   Άρθρο 25§3 του Υπαλληλικού Κώδικα: «Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή»
18. Οι περισσότεροι  μητροπολίτες είναι σφόδρα αντίθετοι με τα νέα προγράμματα των Θρησκευτικών.Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ανακοινώσεις ορισμένων εξ αυτών:https://drive.google.com/open?id=1OwElUZCgKm07Z0FLhGZHjoPsZxCCOf-v
19.«'Όχι” από το Άγιο Όρος στα νέα Θρησκευτικά!» http://www.news247.gr/koinonia/ochi-apo-to-agio-oros-sta-nea-thriskeytika.6520793.html
20.  Βλ. τα άρθρα: «Μασονία και θρησκευτικός συγκρητισμός»Α΄ έως Η΄ http://thriskeftika.blogspot.com/2012/02/blog-post_4172.html
21. Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά επ’ αυτού. Ενδεικτικά, μόνο, θα αναφέρουμε τα εξής αποκαλυπτικά άρθρα:  Μοναχού Σεραφείμ, «Στοιχεῖαἐπιδράσεωςτῆς Μασονίας στόν πρώιμο ἑλληνικόΟἰκουμενισμό» http://aktines.blogspot.com/2017/12/blog-post_943.html  καθώς και το άρθρο του ιδίου:
 «Η μασονική προώθηση του Οικουμενισμού» https://www.impantokratoros.gr/741CE610.el.aspx
22.  Το 2009, η εφημερίδα «Παρόν» έκανε μια αποκάλυψη: Όταν ένας από τους συγγραφείς των παλαιών βιβλίων των θρησκευτικών, ο γνωστός Πανεπιστημιακός Καθηγητής π. Γεώργιος Μεταλληνός, πήγε κάποια μέρα στο «Παιδαγωγικό Ινστιτούτο» (τώρα Ι.Ε.Π.) για να διαμαρτυρηθεί για ένα θέμα, άκουσε, έκπληκτος, τέσσερα (4) από τα μέλη του να ομολογούν ότι …είναι Μασόνοι!   https://www.pentapostagma.gr/2016/10/ἐμεῖς-εἴμαστε-μασόνοι-εἶπαν-τέσσ.html
23.  «Ιερώνυμος για Θρησκευτικά: Όποια λύση και να βρούμε θα είναι συμβιβαστική»http://www.iefimerida.gr/news/374347/ieronymos-gia-thriskeytika-opoia-lysi-kai-na-vroyme-tha-einai-symvivastiki
24. Αν κάποιος, μολονότι είναι άνεργος, έχει ένα σπίτι στο όνομά του που το κληρονόμησε από τους γονείς του, είναι αναγκασμένος να πληρώσει φόρο λόγω τεκμηρίου!  (χώρια ο ΕΝΦΙΑ!)
25.  «Εθνική ταπείνωση: Η κυβέρνηση παραχωρεί στους δανειστές Κνωσό - Λευκό Πύργο και Ροτόντα - Δείτε τη λίστα της ντροπής» https://www.pronews.gr/koinonia/718489_sto-ypertameio-knosos-kai-leykos-pyrgos-analytika-i-lista-me-ta-akinita
26.   Η απόφαση ΣτΕ 3356/1995 ξεκαθαρίζει ότι «Σκοπός της παρεχομένης στα σχολεία παιδείας είναι, μεταξύ των άλλων, και η "ανάπτυξη" της θρησκευτικής συνείδησης των ελληνοπαίδων,σύμφωνα με τις αρχές της ορθόδοξης χριστιανικής διδασκαλίας»http://thriskeftika.blogspot.gr/2018/03/33561995-t.html
27.  Δεν έχετε το δικαίωμα, κ. Γαβρόγλου, να αλλαξοπιστήσετε τα παιδιά μας! ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΓΟΝΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, http://kermeniotis.blogspot.com/2018/05/epistolh.html

O ΠΑΤΗΡ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


Το Βραβείο του Ευρωπαίου Πολίτη είναι ένας θεσμός που θεσπίστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το 2008 και με το οποίο επιβραβεύονται δραστηριότητες ή δράσεις πολιτών, ομάδων, σωματείων ή οργανώσεων που έχουν επιδείξει εξαιρετική προσήλωση στην προαγωγή μιας καλύτερης αμοιβαίας κατανόησης και στενότερης ολοκλήρωσης μεταξύ των πολιτών των κρατών-μελών. Για το έτος 2018, απονεμήθηκαν συνολικά 50 βραβεία σε φορείς και πολίτες σε 26 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στόχος του βραβείου είναι να επιβραβεύσει άτομα και οργανώσεις των οποίων οι δράσεις προάγουν τη αλληλοκατανόηση μεταξύ των ευρωπαίων πολιτών, καθώς και την ευρωπαϊκή συνεργασία, προάγουν την ενδυνάμωση του ευρωπαϊκού πνεύματος μέσω μακροχρόνιων, υπερεθνικών και διασυνοριακών πολιτιστικών συνεργασιών, σχετίζονται με το θέμα του τρέχοντος Ευρωπαϊκού Έτους, ή/και προάγουν στην πράξη τις αρχές και αξίες της Χάρτας των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Eνωσης.

Ποιος είναι ο Πάτερ Αντώνιος

O ιερέας Αντώνιος Παπανικολάου υπηρέτησε ως  εφημέριος στον Άγιο Γεώργιο Ακαδημίας Πλάτωνος, στον Κολωνό.
Ξεκίνησε την ιερατική του δράση το 1998 σε μια από τις πιο υποβαθμισμένες τότε περιοχές, στον Κολωνό στην Αθήνα.
Η περιοχή είναι, από τις πιο επικίνδυνες στην Αθήνα, αφού δρουν πολλές συμμορίες, ενώ σχεδόν σε κάθε γωνιά γίνεται εμπόριο ναρκωτικών.
Ο ίδιος, παρατηρούσε καθημερινά  παιδιά, που ενώ θα έπρεπε να ήταν στο σχολείο σύχναζαν σε πλατείες ή παιδιά που αποτελούσαν μέλη ομάδων υψηλού κινδύνου, ενώ πάντα τα ίδια και οι οικογένειές τους βρίσκονταν σε ανάγκη.
Σιγά σιγά, τα πλησίασε μέσω του μπάσκετ και της αποδοχής, ανθρώπινα, προσπαθώντας να μιλήσει μαζί τους  για τους προβληματισμούς τους, για την καθημερινότητά τους, προσπαθώντας να τους μιλήσει ως ίσος προς ίσον, χωρίς να τους κρίνει και χωρίς να τους νουθετεί και κυρίως να βρει τον τρόπο να σταθεί στο πλάι τους και να τα βοηθήσει στις ανάγκες τους.
Με τον καιρό κέρδισε την αποδοχή τους και σταδιακά και την εμπιστοσύνη τους.
Σε αυτό του τον αγώνα, πάντα στο πλάι του η σύντροφος και αρωγός, η σύζυγός του Σταματία Γεωργαντή, με την οποία τότε, όπως και τώρα θυσιάζονται και μοιράζονται τις αγωνίες, τις δυσκολίες και φυσικά την ικανοποίηση του εγχειρήματος.
Η προσφορά του απλού κόσμου ξεκίνησε μετά από καιρό, εφόσον γνώρισαν το νεαρό ιερέα και συνειδητοποίησαν τις προθέσεις του.
Οι κάτοικοι της περιοχής άρχισαν να έρχονται ο ένας μετά τον άλλο και εθελοντικά να παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Δάσκαλοι άρχισαν να έρχονται και να κάνουν μαθήματα στα παιδιά, νοικοκυρές της περιοχής άρχισαν να φέρνουν πράγματα από τα σπίτια τους, τρόφιμα και ρούχα που δεν χρειάζονταν πια οι δικές τους οικογένειες.
Έτσι, με τη βοήθεια εθελοντών, δημιουργήθηκε η Κιβωτός του Κόσμου, μια Οργάνωση με στόχο να βγάλει όσα περισσότερα παιδιά μπορούσε από τη φτώχεια και την εγκατάλειψη και να τους προσφέρει τη δυνατότητα «να σταθούν στα πόδια τους».
Καθώς ο πληθυσμός που ζητούσε βοήθεια αυξανόταν με ταχείς ρυθμούς, ο πατέρας Αντώνιος βλέποντας τα παιδιά και τις ανάγκες ολοένα να αυξάνονται, θέλησε να στεγάσει την προσπάθεια σε ένα πρώην καφενείο και άρχισε να δημιουργεί προγράμματα υποστήριξης, με πρώτο στόχο να βοηθήσει τα μεγαλύτερα παιδιά της περιοχής να επιστρέψουν στο σχολείο και να ολοκληρώσουν την φοίτησή τους.
Η υποστήριξη, εκτός των Ελλήνων αλλά και των μεταναστών, αποτέλεσε σημαντικό ζήτημα προβληματισμού για πολλούς πολίτες αλλά και φορείς της ευρύτερης περιοχής, αφού πολλοί ήταν εκείνοι που υποστήριζαν ότι οι προσπάθειες του ιερέα θα πρέπει να εστιάζονται αποκλειστικά στους Έλληνες που έχουν ανάγκη και όχι στους αλλοδαπούς.
 Η αγκαλιά της «Κιβωτού» όμως μέχρι και σήμερα δέχεται όλους όσους έχουν την ανάγκη της ανεξάρτητα από εθνικότητα και θρησκεία.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΘ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Η Π. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ, ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΠΕΘ: ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ

ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ – ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΜΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!


Τι άλλο θα κάνουν για την ικανοποίηση των παράτυπων μεταναστών; Όλες οι εθνικές αξίες και τα σύμβολα της Ορθοδοξίας σιγά-σιγά γκρεμίζονται για να μην ενοχλούνται οι μετανάστες και οι σχετικές ΜΚΟ!

Είναι καιρός να μπει ένα τέλος στην φιλοϊσλαμική πολιτική και στο ύπουλο σχέδιο αποχριστιανοποίησης της Πατρίδας μας που διατηρείται στην χώρα και προτεραιότητα να γίνει η σωστή λειτουργία του Ελληνικού κράτους και διατήρηση των αξιών που μας χαρακτηρίζουν.

Άγνωστοι γκρέμισαν χτες το βράδυ στην περιοχή Απελλή της Λέσβου ένα μεγάλο τσιμεντένιο λευκού χρώματος Σταυρό που είχε ανεγερθεί πάνω από μια παραλία την οποία χρησιμοποιούν Έλληνες και φιλοξενούμενοι παράνομοι μετανάστες και πρόσφυγες.

Ο Σταυρός είχε ανεγερθεί περίπου στις αρχές Σεπτεμβρίου και μερικές μέρες αργότερα μια από τις ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο, έστειλε στον Λιμενάρχη Μυτιλήνης και στο Δήμαρχο Λέσβου, μια επιστολή σύμφωνα με την οποία ο Σταυρός τοποθετήθηκε από αγνώστους, ώστε να αποτρέπονται αλλόθρησκοι να προσέρχονται για κολύμβηση.

Όπως ανέφερε στην επιστολή της η ελληνική ΜΚΟ, «η πράξη αυτή είναι παράνομη αντιαισθητική (θυμίζει τάφο) αλλά κυρίως», όπως επισημαίνει η ΜΚΟ, «προσβλητική για το σύμβολο του χριστιανισμού, σύμβολο αγάπης και θυσίας και όχι ρατσισμού και μισαλλοδοξίας».

Κλείνοντας την επιστολή η ΜΚΟ ζητούσε από τον Λιμενάρχη και το Δήμαρχο «να αποκατασταθεί η αυθαιρεσία και η ακαταλληλότητα ύπαρξης θρησκευτικού συμβόλου σε χώρο λουομένων και η μετατροπή του σε εργαλείο επίδοξων σταυροφόρων».

Υπενθυμίζουμε ότι η τοποθέτηση του σταυρού είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.
Σε ανακοίνωσή της η Συνύπαρξη είχε αναφέρει:
«Προ ημερών άγνωστοι τοποθέτησαν στη θέση Απελή Μυτιλήνης επί του αιγιαλού τσιμεντένιο σταυρό μεγάλου μεγέθους ώστε με τον τρόπο αυτόν να αποτρέπονται αλλόθρησκοι ( προφανώς πρόσφυγες και μετανάστες ) να προσέρχονται για κολύμβηση . Η πράξη αυτή είναι παράνομη , αντιαισθητική ( θυμίζει τάφο ) αλλά κυρίως προσβλητική για το σύμβολο του χριστιανισμού , σύμβολο αγάπης και θυσίας και όχι ρατσισμού και μισαλλοδοξίας.


ΑΡΗΣ ΣΕΡΒΕΤΑΛΗΣ: «Η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗ…»


– Μετάνιωσες που μίλησες για την πίστη σου στην Ορθοδοξία; 

Να το έχω μετανιώσει για ποιον λόγο; Για να μην χαρακτηριστώ παλιομοδίτης; Γραφικός… Ξέρεις τώρα τι λέγεται. Εγώ όταν
το λέω πάντως, αυτό εισπράττω. Δεν με πειράζει καθόλου, δε με ενδιαφέρει. Αυτό που αντιπροσωπεύει η Ορθοδοξία όχι μόνο οπισθοδρομικό δεν είναι… Είναι πολύ μπροστά. Έτσι, όταν το λέει αυτό κάποιος, μου δηλώνει αυτόματα ότι δεν έχει ασχοληθεί καθόλου. Επομένως, δε με πειράζει. Το «γραφικός» δε μπορεί να το πει κάποιος που γνωρίζει την σημασία της. Αν θέλει κάποιος να μιλήσει, μπορούμε να κάνουμε μία πολύ ωραία κουβέντα πάνω σε όλα αυτά. 

– Αισθάνεσαι άσχημα με τις ρητορικές μίσους που κατά καιρούς έρχονται στο φως της δημοσιότητας από επικεφαλής της Εκκλησίας;

Δεν είμαι σε θέση να κρίνω αυτούς τους ανθρώπους. Αυτό που λέω στον εαυτό μου είναι ότι οι άνθρωποι που στελεχώνουν την εκκλησία είναι και αυτοί άνθρωποι με αδυναμίες και πλεονεκτήματα. Δεν είναι το τέλειο. Το τέλειο είναι αυτό που αντιπροσωπεύουν. Είναι αγωγοί. Αυτό που λένε ότι πρέπει να ψάξεις για να βρεις τον πνευματικό σου, έχει πολύ μεγάλο νόημα. Γιατί θα βρεις τον άνθρωπο που επειδή είναι αγωγός θα σου δημιουργήσει και θα καλλιεργήσει την σχέση με τον Θεό. Άρα, δένεσαι μαζί του και αυτός σε οδηγεί σε μία σχέση που είναι πέραν του κόσμου τούτου, σε μία σχέση αιώνια. 

– Σε βοήθησε η πίστη σου; 

Όχι απλά με βοήθησε, μου άλλαξε τη ζωή. Βλέπω τα πράγματα με τελείως διαφορετικό μάτι. Το «βοήθησε» δεν είναι η σωστή λέξη, αλλά το «μετατόπισε». 

– Γιατί μία μεγάλη μερίδα του κόσμου έχει σταματήσει να πιστεύει; 

Δεν έχει σταματήσει, νομίζω ότι δεν έχει γίνει από επιλογή αυτό το πράγμα, αλλά έχει γίνει επειδή έχουν αφεθεί. Όταν αφήνεσαι, δεν έχεις «εποπτεία», δένεσαι με την ύλη… Εκεί έχει χαθεί αυτή η σχέση. Ακόμη και να αποκτήσεις τα περισσότερα αγαθά, να τα έχεις όλα, νομίζω ότι το κενό πάλι θα υπάρχει. Και τον Θεό δε μπορείς να τον αντικαταστήσεις, είμαστε κατασκευασμένοι για να έχουμε μία τέτοια σχέση μαζί του. Άρα όταν κάποιος δεν έχει Θεό, έχει τα χρήματα, την καριέρα, την επιστήμη του, αλλά και πάλι αυτό είναι το μέσο, όχι ο σκοπός. Εμείς το κάνουμε σκοπό, το κάνουμε θεότητα, είδωλο…}

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΝΟΣΕΙ

Η Παιδεία που νοσεί

Η μεγάλη, ανοιχτή πληγή που αιμορραγεί στην Ελλάδα δεν είναι η οικονομία. Δεν είναι καν η μετανάστευση, η απόδραση νέων, μεσηλίκων, ακόμη και ηλικιωμένων από μια χώρα που έχει εξαθλιωθεί και τεθεί υπό διεθνή επιτροπεία.
Η μείωση του πληθυσμού είναι αποτέλεσμα και όχι αίτιο της αρρώστιας που έχει χτυπήσει τη χώρα. Το μεγάλο πρόβλημά μας είναι η Παιδεία και τα πρότυπα που διαφημίζονται ως κυρίαρχα από εκείνους που έχουν την εξουσία να ορίζουν τι είναι σωστό και τι λάθος. Η Παιδεία, και συνολικά ως εκπαίδευση της κοινωνίας από τους μηχανισμούς παραγωγής κυρίαρχης ιδεολογίας αλλά και ως σύστημα κρατικής εκπαίδευσης, που παρέχεται στις νέες γενιές, είναι προβληματική από την κορφή μέχρι τα νύχια. Από τα βιβλία και τον χαρακτήρα ενός τμήματος, ιδιαίτερα φανατισμένου, εκπαιδευτικού προσωπικού έως το περιεχόμενο των σχολικών εγχειριδίων, πολλά εκ των οποίων δεν είναι τίποτε άλλο παρά αφελληνισμένα γονατογραφήματα.
Η εκπαίδευση έχει χάσει το περιεχόμενό της και το μόνο που έχει απομείνει είναι ένας άδειο κέλυφος. Δεν είναι τυχαίο ότι η πιο ισχυρή ανθελληνική παράταξη που αντιμετωπίζει το έθνος βρίσκεται «ταμπουρωμένη» στα ρημαγμένα κτίρια της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν είναι σύμπτωση ότι οι παντοειδείς μαφίες, από εκείνες που ασχολούνται με το εμπόριο ναρκωτικών, το λαθρεμπόριο τσιγάρων και τη διάθεση προϊόντων «μαϊμού», προτιμούν για λημέρια και αποθήκες τους τις κτιριακές εγκαταστάσεις των ΑΕΙ. Υπήρχε σκοπός που προπαγανδίστηκε, επιβλήθηκε διά της βίας και εμπεδώθηκε η ιδέα ότι οι πάντες δικαιούνται λόγο στα αμφιθέατρα εκτός από όσους εκπροσωπούν τον νόμο ή μία ιδεολογία διάφορη του αριστερισμού. Το περιβόητο πανεπιστημιακό άσυλο είναι ένα άβατο για το κράτος και ένας χώρος ασύλου για τη βία και την παραβατικότητα. Καθηγητές εκβιάζουν για λαδώματα φοιτητές με αντίτιμο τους βαθμούς, ζητούν από φοιτήτριες να τους διαθέσουν τη σάρκα τους για να ικανοποιήσουν άρρωστες ορέξεις και η λεγόμενη πανεπιστημιακή κοινότητα, αγαπημένο τέκνο της μεταπολιτευτικής παρακμής, αδρανεί και σιωπά.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συνδικαλιστές, ευρισκόμενοι σε πνευματική σύγχυση, δημοσιοποιούν μια κωμικού χαρακτήρα αλλά θλιβερού περιεχομένου ανακοίνωση, με την οποία αρνούνται δωρεά ιδρύματος επειδή, αν πραγματοποιηθεί, τότε μπορεί το κράτος να βρει πρόφαση να σταματήσει τη χρηματοδότηση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Ειρωνεία: Δωρεάν η παιδεία, αλλά η ανεπάρκειά της επιβάλλει στις οικογένειες την καταβολή ακριβών φροντιστηριακών διδάκτρων. Τα ίδια συμβαίνουν και στα δημοτικά σχολεία, και οπουδήποτε αλλού το κράτος που ελέγχεται από τις ιδεολογικές και συνδικαλιστικές σπείρες αποπειράται να ασχοληθεί με τη διαπαιδαγώγηση των πολιτών. Αν δεν επανελληνιστεί η δημόσια εκπαίδευση και δεν αλλάξουν η δομή της αλλά και η νοοτροπία όσων ασχολούνται με αυτήν, ουδέν καλό θα δει η Ελλάδα.


dimokratianews 07.10.2018