ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΝΕΡΟ!


ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΜΗ ΒΟΒΑΣΤΕ, ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!


ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ


ΠΡΩΤΟΠΡ. ΣΤ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΛΟΥΛΟΥ: 20 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ


Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

ΤΣΙΑΡΤΑΣ: 'ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΥΛΟΥ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΨΗΦΙΣΑΝ'

Ο Βασίλης Τσιάρτας προκάλεσε αντιδράσεις, με post για το νομοσχέδιο επιλογής φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων. Πριν λίγα λεπτά, προέβη σε διευκρίνιση. Τονίζει "Ο θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση".

Το νομοσχέδιο για το δικαίωμα στην επιλογή φύλου, από την ηλικία των 15 χρόνων (με βασική προϋπόθεση τη σύμφωνη γνώμη των γονέων τους και τη γνωμάτευση ειδικού ιατρικού συμβουλίου που θα συσταθεί στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού) θα τεθεί προς ψήφιση από την Ολομέλεια.

Να θυμίσουμε πως υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν στην αρμόδια επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗ.ΣΥ, ΑΝ.ΕΛ και Ποτάμι με τη ΝΔ και την Ένωση Κεντρώων να επιφυλάσσονται. Αρνητική ήταν η ψήφος των ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής, με τον Μητροπολίτη Φθιώτιδας, Νικόλαο να είναι εκ των πρώτων που αντέδρασαν. Χαρακτηριστικά, δήλωσε "έχουν βαλθεί να κάνουν την Ελλάδα, κράτος αμαρτίας".
Στη λίστα με όσους είχαν να εκφράσουν την αντίθεση τους, προς αυτήν την εξέλιξη, προστέθηκε και ο Βασίλης Τσιάρτας. Ο βετεράνος διεθνής ποδοσφαιριστής (και κάτοχος διπλώματος προπονητή UEFA Pro, όπως αναφέρει στη σελίδα του στο Facebook) έγραψε αυτό που θα διαβάσετε ακολούθως.

Vasilis Tsiartas
την Τρίτη
Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν.
Υ. Γ
Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα. 😡😡😡

2,6 χιλ.


Το post του μοιράστηκε 68 φορές από τους "φίλους" του στη συγκεκριμένη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ 700+ τάχθηκαν υπέρ του, με like.
Πριν λίγα λεπτά, ακολούθησε νέο σχόλιο επί του θέματος. Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι "Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης και το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει".

Vasilis Tsiartas
12 ώρες πριν
Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν . Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση.

3,9 χιλ.



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ: ΝΕΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΚΛΗΤΙΑΝΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Νέρωνες και Διοκλητιανοί στα σχολεία
Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

«Και οι απεργίες, Γέροντα, τι κακό κάνουν!
Ολόκληρο μήνα χωρίς μαθήματα τα παιδιά, να γυρίζουν στους δρόμους!
-Εγώ λέω τους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε να καταργήσουν τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν....». (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Α΄, «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», εκδ. «Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστή Ιωάννου του Θεολόγου», σελ. 297).

Αυτά ειπώθηκαν πριν από 40-50 χρόνια από τον άγιο. Σαν τους παλαιούς προφήτες μάς προειδοποίησε για την επερχόμενη λαίλαπα της αθεΐας και της εκκλησιομαχίας, που ξεβράζεται στον χώρο της παιδείας. Με τα νέα βιβλία των θρησκευτικών ολοκληρώνεται ο κύκλος της λυσσαλέας επίθεσης, των ποικιλώνυμων εθνομηδενιστών, κατά των τριών μαθημάτων που προσφέρουν στους μικρούς μαθητές ταυτότητα και ιθαγένεια.

Η αρχή έγινε με το βιβλίο ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, τους συνωστισμούς στο λιμάνι της Σμύρνης και τους εξωραϊσμούς της φρικτής τουρκοκρατίας. Δεν πέρασε. Ο λαός έφτυσε το... κατάπτυστο βιβλίο και τους συγγραφείς του.
Στα βιβλία όμως ιστορίας Γυμνασίου και Λυκείου οι μαθητές εισπνέουν τις αναθυμιάσεις των προσκυνημένων ιστοριογράφων τύπου Ρεπούση.

Τα βιβλία της Γλώσσας μένουν στο απυρόβλητο και συνεχίζονται οι ανοησίες με «συνταγές μαγειρικής», οι κρανιοκενείς εμπνεύσεις για τον «Μέγα Αλέξανδρο και την Κοκκινοσκουφίτσα» ή τα βδελύγματα για έρωτες 25 χρόνων με μαθήτριες Γυμνασίου. 
Στο μεσοδιάστημα, μέχρι να φτάσουμε στην απροκάλυπτη επίθεση κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών ή, καλύτερα, κατά της Ορθοδοξίας έχουν καταργηθεί με ύπουλες μεθοδεύσεις και με καρυκεύματα περί δημοκρατικότητας, σεβασμού της διαφορετικότητας, συνοδοιπορίας με την σάπια Ευρώπη και λοιπά ηχηρά πονηρεύματα, τα εξής:

Πρώτον: Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών με την παρουσία των σχολείων στους ενοριακούς ναούς. (Μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι εκπαιδευτικοί που πολλοί ξεχύνονταν την μέρα αυτή στα φραπεδοπωλεία των πόλεων, προκαλώντας την χλεύη και τον θυμό του κόσμου).

Δεύτερον: Ο εκκλησιασμός όλου του σχολείου, ως έμπρακτη φανέρωση της παιδαγωγίας «εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου» του αποστόλου Παύλου.

Τρίτον: Η έπαρση της σημαίας μας, άπαξ του μηνός, με  την συνοδεία των παιδικών φωνών που ψάλλουν τον Εθνικό μας Ύμνο.

Τέταρτον: Η αριστεία, δηλαδή η συνέπεια, η επιμέλεια και ο ευεργετικός έπαινος που τροφοδοτεί την καθ΄όλα αξιέπαινη προσπάθεια κάποιων παιδιών να υπερέχουν. Απογυμνώνεται το σχολείο από τις δύο ιδρυτικές, θα λέγαμε, προϋποθέσεις του: την τιμωρία και την επιβράβευση. Καταντά η σχολική αίθουσα προέκταση του παιδικού δωματίου. (Με την ατιμωρησία-η καταστροφική αρχή του όλα επιτρέπονται, γιατί είναι παιδιά- επιβραβεύονται οι ασυνεπείς και απείθαρχοι, με την καταδίκη της αριστείας τιμωρούνται οι φιλόπονοι και φιλομαθείς).
Και βέβαια η παραπάνω κατάργηση υπονομεύει τον θεσμό των εθνικών παρελάσεων. Αυτό θα το καταλάβουμε, όταν γίνουν οι κληρώσεις και αρχίσουν οι αδικίες. Τα παιδιά του Δημοτικού τις «αριστερές», συριζαίικες παλαβομάρες δεν τις καταλαβαίνουν…

Πέμπτον: Το μάθημα των Θρησκευτικών, στις Ε΄και Στ΄Δημοτικού, από πέρυσι, μειώθηκε κατά μία ώρα, είναι μονόωρο. Εν ευθέτω χρόνω και μ΄αυτά που γίνονται, θα καταργηθεί.
Έκτον: Μνεία μόνο θα γίνει της λεγόμενης θεματικής εβδομάδας και των έμφυλων ταυτοτήτων, αποφάσεις που μαγαρίζουν την οικογένεια, την πάλαι ποτέ, «Μεγάλη του Γένους Σχολή».

Ερχόμαστε τώρα στα νέα βιβλία (φάκελλοι) των θρησκευτικών, τα βλάσφημα βιβλία. Δεν θα επιμείνουμε στην περιγραφή, μιας και οι εικόνες διαλαλούν τα μιάσματα. Από τους δαιμονόπληκτους εκκλησιομάχους και όλους τους καντιποτένιους που επικροτούν και ζητωκραυγάζουν για τα νέα βιβλία δεν περιμέναμε τίποτε καλύτερο. Αλλού είναι το πρόβλημα.

Υπάρχει κάποια αντίδραση από τα λεγόμενα συντηρητικά κόμματα;
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (ΑΝΕΛ), μεταβλήθηκαν σε εξαρτημένους γραικύλους (ΕΞΑΓΡ) και υπογράφουν με χέρια και ποδάρια τις αισχρουργίες. Η ΝΔ, η χαριτόβρυτος Κεντροδεξιά, σιωπά ιχθυοπρεπώς και στηρίζει τα «παρδαλά» νομοσχέδια, διότι είναι κόμμα, βεβαίως, ευρωπαϊκό και όχι ελληνικό. Κόμμα το οποίο επιδίδεται σε κάποια τσιμπολογήματα πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας για να παραπλανά τους αφελείς.
Άφετε τους νεκρούς... τις κομματικές κουρελούδες.

Δυστυχώς όμως το ισχυρότερο έρεισμα οι πολέμιοι του Γένους, το βρήκαν στην Ιερά Σύνοδο. Στην τελευταία του εισήγηση στην Σύνοδο ο Μητροπολίτης Ύδρας έλεγε: «Κρίνεται αναγκαία η αναφορά σε σύγχρονα μεγάλα θρησκεύματα όχι όμως να αξιοποιήσει την διδασκαλία τους ως ερμηνευτικό πλαίσιο, αλλά για να δώσει στον μαθητή (σ.σ. στον οκτάχρονο;) την ευκαιρία να αντιληφθεί ότι το θρησκευτικό φαινόμενο βιώνεται ποικιλοτρόπως και ότι το νόημα της ανθρώπινης ζωής μπορεί να ερμηνεύεται μέσα από πολλές διαφορετικές και αντικρουόμενες οπτικές γωνίες.

 Έτσι το μάθημα των θρησκευτικών καθίσταται μάθημα που καταφάσκει στον διάλογο και στην ανάγνωση της θρησκευτικής ετερότητας» «Κούφια καρύδια και ασκιά γιομάτ΄αγέρα» που θά΄λεγε και ο Μακρυγιάννης.
«Εκ στόματος νηπίων και θηλαζόντων κατηρτίσω αίνον» λέει η Γραφή. Τα μικρά παιδιά ήδη δυσφορούν από την «ποικιλότροπη βίωση του θρησκευτικού φαινομένου» και κραυγάζουν δεν θέλουμε θρησκείες, θέλουμε τον Χριστό!!!
Λοιπόν. Τώρα που «οι ανθρωποκάμπιες μαραζώνουν το πνευματικό ολόδροσο δέντρο της φυλής μας», (Κόντογλου), οι ύπουλοι Διοκλητιανοί και Νέρωνες, όσοι δάσκαλοι, όσοι πιστοί πετάμε τα βιβλία και διδάσκουμε Ευαγγελικές Περικοπές και Βίους Αγίων. Είναι αντίσταση κολοκοτρωναίικη είναι ομολογία πίστεως. 

Οι γονείς υπογράφουν την γνωστή δήλωση και επιστρέφουν τα κουρελουργήματα ως απαράδεκτα και επικίνδυνα. Και οι ίδιοι θα κερδίσουν πνευματικά και στα παιδιά τους θα δώσουν ένα λαμπρό μάθημα και παράδειγμα ανδρείας και φιλοπατρίας.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΠΑΝ)ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ…

Σχολικά βιβλία (Παν)θρησκευτικών:
το παιχνίδι ξεκάθαρα στα χέρια των γονέων…
του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας
      
Δείχνουν να κλιμακώνονται ευτυχώς οι αντιδράσεις των γονιών απέναντι στα πανθρησκειακά σκουπίδια που το αντίχριστο κι εθνομηδενιστικό κυβερνητικό ανεμομάζωμα και το πλανεμένο και θλιβερό σινάφι των ψευτοθεολόγων του «Καιρού» έχουν επινοήσει, συντάξει και μετονομάσει σε σχολικά βιβλία Θρησκευτικών.
Προφανώς, όλοι θα θέλαμε κάτι εμφανώς πιο μαζικό και σαρωτικό, αλλά κανείς δεν μπορεί να τρέφει ψευδαισθήσεις, μετά από τόσες δεκαετίες συστηματικής και μαζικής εξηλιθίωσης, παθητικοποίησης, ηθικού ξεχαρβαλώματος και πνευματικού ευνουχισμού της ελληνικής κοινωνίας. Έστω κι έτσι όμως κάτι κινείται, είναι ολοφάνερο ότι δεν έχουν γίνει οι πάντες σ’ αυτόν τον τόπο αξεδιάλυτο μέρος του γνωστού απρόσωπου χυλού.
      Και αυτό, η αντίδραση δηλαδή των Ελλήνων γονιών, είναι πραγματικά το κλειδί της όλης υπόθεσης. Φυσικά, είναι βέβαιο ότι υπάρχουν (ακόμη) και κάποιοι δάσκαλοι, που στην πράξη θα παρακάμψουν (νομοτύπως και νομιμοφανώς μάλιστα - βεβαίως και υπάρχουν τρόποι…) τα εν λόγω σαβουρογραφήματα, ακυρώνοντάς τα κατ’ ουσίαν. Βασικά όμως το παιχνίδι το έχουν στα χέρια τους οι γονείς. Το λέμε, επειδή ξέρουμε τα χάλια της εκπαίδευσης, ξέρουμε από πόση αναξιότητα, αθεΐα, ανοησία, αδιαφορία, ανεπάρκεια, εγκεφαλική θολούρα και φοβικότητα βρίθει αυτός ο χώρος. Όσο όμως οι αντιδράσεις των Ελλήνων γονιών απέναντι στα συγκεκριμένα άθλια εργαλεία αποχριστιανισμού, πνευματικής σύγχυσης και μαζικής λοβοτομής των παιδιών μας θα μεγαλώνουν, όσο οι διαμαρτυρίες θα συντονίζονται και θα μαζικοποιούνται, όσο οι δηλώσεις απαλλαγής θα αυξάνονται, όσο τα πολυθρησκειακού μίξερ οικουμενιστικά πατσαβουρόχαρτα θα επιστρέφονται στα σχολεία μέσα σε φακέλους ως απαράδεκτα (με στόχο την τελική τους απόσυρση) και όσο θα εμπεδώνεται ότι ο μόνος φυσικός προορισμός τους είναι ο σκουπιδοτενεκές (ή, άντε και η βιβλιοθήκη του Γιαγκάζογλου και του Καλαϊτζίδη - το ίδιο είναι εξάλλου…), τόσο και θα λαμβάνουν το απαραίτητο μήνυμα οι ιθύνοντες νόες της νεοταξίτικης και νεοεποχίτικης μεγαλοδιαστροφής, καθώς και τα κατά τόπους διάσπαρτα, αλλά πολυπληθή γιουσουφάκια τους (είτε πρόκειται για συνειδητούς συνοδοιπόρους, είτε απλώς για «χρήσιμους ηλίθιους»).
     Όσο για τους (ακόμη) μακαρίως καθεύδοντας (κληρικούς τε και λαϊκούς, γονείς, εκπαιδευτικούς ή σκέτο πολίτες), καιρός κάποια στιγμή να πάψουν επιτέλους  να κρατούν το κεφάλι τους χωμένο στην άμμο, ξεγελώντας εαυτούς και αλλήλους και βαυκαλιζόμενοι ότι (και εδώ) «ουδείς λόγος ανησυχίας υφίσταται». Καιρός ν’ αρχίσουν επιτέλους να…υποψιάζονται ότι έχουμε προ πολλού πλέον εισέλθει σε φάση ολοένα και πιο απροκάλυπτου πνευματικού παιδομαζώματος, σε συνθήκες απηνούς διωγμού και συνεπώς σε όλο και μεγαλύτερη ανάγκη για ένα νέο…Κρυφό Σχολειό. Όσο περισσότεροι το καταλάβουν αυτό, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η αντίδραση.
      Και φυσικά καλό είναι πάντα να θυμόμαστε ότι, όσο σημαντικό κι αν είναι το δέντρο, δεν πρέπει να χάνουμε από τα μάτια μας το δάσος. Γιατί βέβαια το θέμα των σχολικών βιβλίων των Θρησκευτικών δεν είναι μεμονωμένο. Είναι απλώς μία πλευρά της ευρύτερης απόπειρας απονεύρωσης, αποχρωματισμού και αποσύνθεσης του πάλαι ποτέ ορθόδοξου λαού μας, ώστε να σβήσει κι αυτός μέσα στον επί πολλές δεκαετίες προετοιμαζόμενο παγκοσμιοποιημένο πολτό της Νέας Τάξης και της Πανθρησκείας. Ας μην ξεχνάμε ότι τα βιβλία κινούνται ακριβώς στην ίδια στόχευση με τις λοιπές οικουμενιστικές δράσεις των τελευταίων χρόνων και προωθούν και αυτά με τη σειρά τους την εξοικείωση των μικρών παιδιών (αλλά και των μεγαλυτέρων) με τους θεολογικούς διαλόγους των δήθεν χριστιανικών Εκκλησιών, καθώς και τον ευρύτερο θρησκειακό συγκρητισμό, ως κάτι όχι απλώς φυσιολογικό, αλλά και αναγκαίο. Και είναι επίσης μέρος όλης αυτής της άθλιας νεοεποχίτικης παγκόσμιας ατζέντας, με τον περιβόητο «σεβασμό του διαφορετικού» (όπου ως σεβασμός εννοείται βεβαίως η φασιστική αποθέωση κάθε είδους διαστροφής και η ταυτόχρονη εξουθένωση κάθε αντίθετης άποψης και στοιχειώδους αντίδρασης ως σκοταδιστικής μισαλλοδοξίας), την ομοφυλοφιλία και την επιλογή φύλου, τον εθνομηδενισμό, τη δήθεν ζωοφιλία, τη μεταναστολαγνεία, τη δήθεν πρόοδο και δημοκρατία (όπου υπό τους όρους νοείται απλώς η ιδεολογική τρομοκρατία κάποιων θλιβερών μειοψηφιών και των επαγγελματιών ινστρουχτόρων τους σε βάρος των πολλών). Όλα αυτά, που μέρα τη μέρα εισβάλλουν όλο και πιο έντονα στις ζωές μας, εσχάτως δε και με απερίγραπτα νομοθετήματα νοσηρών εγκεφάλων, είναι μάλιστα ήδη από καιρό παρόντα σε διάφορες μορφές (περισσότερο ή λιγότερο κεκαλυμμένες) και στα σχολικά βιβλία και ενσταλάζουν εδώ και χρόνια το πνευματικό τους δηλητήριο στις ψυχές των παιδιών.
     Αυτός ο συνολικός και πολυμέτωπος πόλεμος βρίσκεται εν εξελίξει και εφεξής θα γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Εμείς συνεπώς τι θα κάνουμε; Την ώρα που θα εντείνεται απροκάλυπτα η απόπειρα κάποιων για τον ολοσχερή αφανισμό όλων όσων γνωρίζουμε, πιστεύουμε και τιμούμε, όλων όσων αποτελούν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας, όλων όσων συνθέτουν εν τέλει την ίδια την ουσία μας, εμείς θα παραμείνουμε απαθείς;
     Η ερώτηση (οφείλει να) είναι σαφέστατα ρητορική, άρα και η απάντηση ξεκάθαρη. Καιρός για ανένδοτο αγώνα, όσο πιο μαζικά και συντονισμένα γίνεται. Δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες και άλλοθι, ούτε και χώρος για άλλες αυταπάτες.

     Στώμεν καλώς, λοιπόν. Και βέβαια - ειδικά σε αυτή την περίπτωση - στώμεν άνευ φόβου…

Π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗΣ: ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ



Εκπομπή "Εκκλησία και Κόσμος" της Μητροπόλεως Κασσανδρείας στο κανάλι Atlas TV που μεταδόθηκε την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017.

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Ο ΑΛΛΟΙΩΤΟΣ ΝΕΚΡΟΣ: ΡΟΥΜΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ

ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ

ΓΕΡΩΝ ΝΙΚΩΝ: ΜΟΛΙΣ Η ΨΥΧΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ: ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΑΝ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ!


ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΩΝΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ...


ΕΑΝ ΓΑΡ ΚΑΙ ΠΟΡΕΥΘΩ ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΚΙΑΣ ΘΑΝΑΤΟΥ!

ΟΣΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ: ΑΣ ΠΟΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΡΟΜΟ!


Όσιος Εφραίμ ο Σύρος: Ας ποθήσουμε τον στενό και γεμάτο δυσκολίες δρόμο, για ν’ απολαύσουμε την αιώνια ζωή, που είναι ο Χριστός. Διότι όλοι οι δίκαιοι πέρασαν από αυτόν το δρόμο!

ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ, ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης 

Ο Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης καταγόταν από την πόλη των Αθηνών, της οποίας είναι και ο πολιούχος. Ήταν ειδωλολάτρης και μέλος της Βουλής του Αρείου Πάγου. Ο Διονύσιος έζησε και μαρτύρησε τα χρόνια που αυτοκράτορας ήταν ο Δομιτιανός. Ήταν εξαίρετος ρήτορας, διακρίθηκε για τη φιλοσοφική του κατάρτιση και τη βαθιά του καλλιέργεια. Ο Άγιος Διονύσιος σπούδασε στην Αθήνα και έπειτα στην Ηλιούπολη της Αιγύπτου. Υπήρξε συγγραφέας πλήθους θεολογικών συγγραμμάτων. 

Ο Διονύσιος ήταν από τους πρώτους που ασπάστηκε το Χριστιανισμό, έπειτα από το κήρυγμα του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο, κάτω από τον ιερό βράχο της Ακροπόλεως το 50 μ.Χ. (Πράξεις 17,19-34). Αργότερα διαδέχθηκε στον επισκοπικό θρόνο των Αθηνών τον ευσεβή Ιερόθεο. Επιβραβεύτηκε από το θεό για τη χριστιανική του δράση με το χάρισμα να επιτελεί θαύματα.

Περιόδευσε σε πολλά μέρη της Δύσης, όπου κήρυξε τον ευαγγελικό λόγο και ερμήνευσε τις ιερές γραφές. Όταν έφθασε στο Παρίσι συνελήφθη και σύμφωνα με την παράδοση υπέστη μαρτυρικό θάνατο με αποκεφαλισμό γύρω στο 96 μ.Χ.. Μαζί του μαρτύρησαν και δύο μαθητές του, ο Ρουστικός και ο Ελευθέριος. Ο ηγεμόνας της περιοχής έδωσε εντολή να μη θάψει κανείς τα άγια λείψανα των μαρτύρων, όμως κάποιοι χριστιανοί τα φύλαξαν και όταν δεν υπήρχε πλέον φόβος τα ενταφίασαν με τιμές.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει τη μνήμη του Αγίου Διονυσίου στις 3 Οκτωβρίου. Από το 1999 μ.Χ. με εγκύκλιο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών η μνήμη του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου συμπεριλήφθηκε να τιμάται επιπρόσθετα και στις 12 Οκτωβρίου όπου και ορίσθηκε να τιμάται η Σύναξη των εν Αθήναις Αγίων. Στην Αθήνα υπάρχουν δυο μεγάλες εκκλησίες που φέρουν το όνομά του, η μια στο Κολωνάκι επί της οδού Σκουφά, ενώ η άλλη είναι η Καθολική Μητρόπολη της Αθήνας, επί της οδού Μητροπόλεως.

Μέρη της Κάρας του Αγίου βρίσκονται στις Μονές Δοχειαρίου και Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους. Δέρμα και δύο τμήματα του Αγίου βρίσκονται στη Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους. Άκρο μικρού δακτύλου με σάρκα του Αγίου βρίσκεται στη Μονή Παντοκράτορος Αγίου Όρους. Αποτμήματα του Αγίου βρίσκονται στις Μονές Γρηγορίου Αγίου Όρους, Οσίου Διονυσίου Λιτοχώρου Πιερίας, Νταού Πεντέλης καί Βουλκάνου Μεσσηνίας. 

Πολλοί συναξαριστές δίνουν πολλές πληροφορίες για τη σημαντικότατη αυτή προσωπικότητα του Χριστιανισμού, οι οποίες όμως εντάσσονται αποκλειστικά και μόνο στον κύκλο της παράδοσης. Έτσι μια παράδοση τοποθετεί τον Άγιο Διονύσιο την ημέρα που σταυρώθηκε ο Ιησούς να είναι στην Ηλιούπολη της Αιγύπτου μαζί με τον φιλόσοφο Απολλοφάνη. Όταν σκοτείνιασε ο ήλιος, ο Διονύσιος αναφώνησε: "Ή η φύσις αλλοιούται ή θεός πάσχει».

Άλλη παράδοση αναφέρει ότι μετά τον αποκεφαλισμό του, ο ίδιος ο ιερομάρτυρας παρέδωσε την αποτμηθείσα τιμία κάρα του στην ευσεβή χριστιανή Κατούλα. Σύμφωνα με μια μεταγενέστερη παράδοση, που όμως δεν είναι αποδεκτή, ο Διονύσιος θεωρείται ο ιδρυτής της Εκκλησίας των Παρισίων.

Μία ακόμη παράδοση, ιδιαίτερα αγαπητή που έχει επικρατήσει στην Εκκλησία και εκφράζεται στην αγιογραφία και υμνογραφία, θέλει τον άγιο Διονύσιο να παρίσταται στην Κοίμηση της Παναγίας, μαζί με τους άλλους δύο ιερομάρτυρες Ιερόθεο και Τιμόθεο, μεταφερόμενος από τις νεφέλες που άρπαξαν τους Αποστόλους. Στις ιερές εικόνες απεικονίζεται με τους δύο ιεράρχες να στέκεται πίσω από τους Αποστόλους, ενώ στο «θεοτόκιο» κατά την ημέρα της γιορτής του ακούμε: "Εν τή σεπτή κοιμήσει σου, Παναγία Παρθένε, παρήν ό Διονύσιος, σύv τώ Ιεροθέω, καί Τιμοθέω τώ θείω, Άμα τοίς, Αποστόλοις, έκαστος ύμνοv άδοντες, πρόσφοροv τή σή μνήμη. μεθ’ ών καί νύν, πάσα γλώσσα βρότειος αvυμvεί σε, τήv τού Θεού λοχεύτριαν, καί τού κόσμου προστάτιν". 

Στον άγιο Διονύσιο Αρεοπαγίτη αποδόθηκαν διάφορα συγγράματα, τα οποία η σύγχρονη έρευνα δε θεωρεί γνήσια, είναι δηλαδή ψευδεπίγραφα (έργα των οποίων ο συγγραφέας υπογράφει με το όνομα κάποιου αναγνωρισμένου προσώπου, προκειμένου να αποδώσει κύρος στα γραπτά του). Πρόκειται για τα περίφημα Μυστικά έργα: α) Περί της ουρανίου ιεραρχίας, β) Περί της εκκλησιαστικής ιεραρχίας, γ) Περί θείων ονομάτων και δ) Περί μυστικής θεολογίας, καθώς και διάφορες επιστολές. Τα Μυστικά έργα, γνωστά και ως Ψευδοδιονύσια, γράφτηκαν στο τέλος του 5ου αιώνα και επηρέασαν βαθύτατα την πορεία της θεολογίας των μέσων χρόνων τόσο στην Ανατολή όσο και στη Δύση και υπήρξαν η βάση της ανανέωσης της θεολογικής σκέψης. 

https://www.saint.gr

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

ΠΕΘ: Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ, ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Αθήνα, 1 Οκτωβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ.  127
Δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ)

Ο Υπουργός Παιδείας, κ. Γαβρόγλου, ψεύδεται και εμπαίζει
τον ελληνικό λαό για το μάθημα των Θρησκευτικών

Σε πρόσφατη συνέντευξη του(29/9/2017), ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Γαβρόγλου, δήλωσε για το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών, ότι «Στο βιβλίο έχουν γίνει αλλαγές, μετά από συζητήσεις με την Εκκλησία οι οποίες και τις δέχθηκε. Έχουμε φθάσει σε ένα σημείο συνύπαρξης παρά τις διαφορές μας» (sic!).
Σε περίπτωση που η μεταφορά στον τύπο της συνέντευξης του κ. Υπουργού είναι ορθή, οφείλουμε, κατ΄ αρχάς, να εκφράσουμε τη θλίψη μας για τα γραμματικά σφάλματα και την κακή χρήση της ελληνικής(sic!). Επί της ουσίας, εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για τον τρόπο με τον οποίο ο Υπουργός συμπεριφέρεται στον ελληνικό λαό, παραπλανώντας τον με ασύστολα ψεύδη.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας, αναφέρουμε τα εξής: Στις 27 Ιουνίου 2017, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε έκτακτη Συνεδρίασή της για το μάθημα των Θρησκευτικών, αποφάσισε τη συνέχιση του διαλόγου με το Υπουργείο. Το ανακοινωθέν της Ιεραρχίας κατέληγε, αναφέροντας επί λέξει ότι: «Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, αφούενημερώθηκε περί των αποτελεσμάτων του διαλόγου μεταξύ της Τριμελούς εξ Αρχιερέων Επιτροπής και της Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, αποφάσισε την συνέχιση του διαλόγου υπό της ιδίας Επιτροπής διά την παρακολούθηση του υλικού των νέων βιβλίων πριν αυτά τυπωθούν». Επομένως, η Εκκλησία ενημερώθηκε για τα αποτελέσματα του διαλόγου δεν αποφάσισε υπέρ των νέων Προγραμμάτων! Μήπως, ο Υπουργός Παιδείας έχει δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα και δεν κατανοεί ότι διαφορετικό είναι το εννοιολογικό περιεχόμενο της λέξης «ενημερώθηκε» και διαφορετικό της λέξης «αποφάσισε»; Αν κατανοεί τις διαφορές, αλλά επιμένει να διαστρεβλώνει όσα αποφασίστηκαν από την Εκκλησία, τότε παραπλανά σκοπίμως τον ελληνικό λαό και προκαλεί με σκαιό τρόπο την Εκκλησία.

Σε κάθε περίπτωση, μετά και από αυτές τις δηλώσεις του κ. Υπουργού αλλά και τις διαμαρτυρίες των γονέων, οι θεολόγοι, οι γονείς και όλος ο ελληνικός λαός, αναμένουν την απάντηση της Εκκλησίας, για το αν ισχύουν όσα της καταμαρτυρεί ο κ. Υπουργός. Αν πάλι δεν ισχύουν, αυτά που διαδίδει ο κ. Υπουργός, τότε αυτός διαδίδει ψευδείς ειδήσεις σε βάρος της Εκκλησίας, υποκαθιστώντας το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου και ενεργώντας, κυριολεκτικά, ως εκπρόσωπός της. Δεν είναι δυνατόν για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, που αφορά τη χριστιανική αγωγή των ορθοδόξων νέων να αισθάνονται οι γονείς αφενός την πνευματική διάβρωση και αποδόμηση που επιχειρεί η πολιτεία σε βάρος των παιδιών τους και, αφετέρου, την πνευματική σιωπή και ουδετερότητα της μητέρας Εκκλησίας.

Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Γαβρόγλου απαξίωσε τις αντιδράσεις των γονέων που επιστρέφουν τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία ή ζητούν την απαλλαγή των παιδιών τους από τις συγκεκριμένες πολυθρησκειακές διδακτικές ενότητες, χαρακτηρίζοντας «μεμονωμένες» τις όποιες αντιδράσεις και, κατά συνέπεια, θεωρώντας το θέμα ότι «δεν αξίζει καν να το σχολιάσουμε».
Ο κ. Υπουργός προφανώς δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος των αντιδράσεων, των εκπαιδευτικών που διδάσκουν το μάθημα και του λαού, που σιγά – σιγά καταλαβαίνει τι προωθείται μέσα από αυτά τα Προγράμματα. 
Ωστόσο ο κ. Γαβρόγλου οφείλει να αντιμετωπίσει το θέμα, με την ανάλογη σοβαρότητα που αυτό έχει και να απαντήσει ή μάλλον να απολογηθεί υπεύθυνα στους γονείς και σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό για τα παρακάτω:

1.       Γιατί το Υπουργείο του έχει πάρει απόφαση και επιτρέπει σε μειονοτικές ομάδες, όπως, για παράδειγμα, εκείνες των Μουσουλμάνων, των Ρωμαιοκαθολικών ή των Εβραίων μαθητών να διδάσκονται στα σχολεία τους αμιγώς, ως θρησκευτικά, μόνον τη δική τους πίστη και οι ορθόδοξοι μαθητές που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα του μαθητικού πληθυσμού να έχουν αυτή την άνιση και αντισυνταγματική μεταχείριση, δηλαδή να διδάσκονται, όχι τη δική τους πίστη, αλλά όλες τις θρησκείες και μάλιστα πολτοποιημένες στις ίδιες ενότητες;

2.       Έχει το δικαίωμα, ως Υπουργός, με μια υπουργική Απόφαση, που αφορά τα Προγράμματα ή τα Βιβλία των Θρησκευτικών, να παραβιάζει και στην ουσία καταργεί το Σύνταγμα(άρθρο 16 παρ. 2), την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα δικαιώματα του Ανθρώπου και τον -σε εφαρμογή του Συντάγματος ισχύοντα- εκπαιδευτικό νόμο 1566/1985 ο οποίος, μάλιστα, προβλέπει ότι η παιδεία υποβοηθά τους μαθητές «να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης»;

3.       Έχει το δικαίωμα, ως Υπουργός, να αγνοεί το ευρωπαϊκό δίκαιο και να μην λαμβάνει υπόψη την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της 20ής Ιουλ. 2007  (υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας), η οποία καταδικάζει τη Νορβηγία, διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία ύλη μαθήματος θρησκευτικών, όμοια με την του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή ύλη πολυθρησκευτική;

4.       Γιατί παραβιάζει εν γνώσει του, με το νέο πολυθρησκειακό Πρόγραμμα και τους φακέλους για το μάθημα των Θρησκευτικών το άρθρο 2 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το οποίο επιβάλλει στα Ευρωπαϊκά Κράτη την υποχρέωση να εισάγουν ύλη μαθήματος Θρησκευτικών, σύμφωνη προς τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων;

5.       Γιατί προκαλεί τη συνείδηση των ορθοδόξων γονέων, οι οποίοι, ως μέλη της επικρατούσας στη χώρα μας Ορθόδοξης Εκκλησίας, γνωρίζουν καλώς ότι η Ορθόδοξη Πίστη ορίζει σαφώς το περιεχόμενό της και κάθε τι αλλότριο αυτής της πίστης είναι αντίθετο με την πίστη των παιδιών τους, διότι, ιδιαίτερα για την ηλικία και την κρίση που διαθέτουν, εγκυμονεί τον κίνδυνο άρνησης της οικείας πίστεως και προσχώρησης σε άλλη δοξασία;
Σε κάθε περίπτωση, ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει την αλήθεια, και από την Πολιτεία και από την Εκκλησία του!

Το ΔΣ της ΠΕΘ

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΑΘΩ