ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ «Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»

Δέν προλάβαμε νά ἀναπνεύσουμε ἀπό τό ψηφισθέν αἰσχρό νομοθέτημα περί ἀλλαγῆς τοῦ φύλου, ἀπό τήν ἡλικία μάλιστα τῶν 15 ἐτῶν, καί ἰδού μιά νέα βλασφημία, μεμιγμένη μέ αἰσχρότητα, παίζεται στήν πατρίδα μας ὡς θεατρικό ἔργο. 

Ἡ παράσταση φέρει τόν προκλητικό τίτλο «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου». Ἡ παράσταση αὐτή ὑβρίζει μέ χυδαιότητα τά θεῖα πρόσωπα τῆς πίστεώς μας, τόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό καί τήν Πάναγνο Αὐτοῦ Μητέρα, τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία μας. Στήν νέα αὐτή βλασφημία κατά τῆς πίστεώς μας δέν πρέπει νά μείνουμε ἀδιάφοροι, ὅπως δέν θά μέναμε βέβαια ἀδιάφοροι, ἄν ἔβριζαν ἐμᾶς ἤ οἰκεῖα μας ἀγαπητά πρόσωπα. Ἀλλά ἀσυγκρίτως ἀνώτερος ἀπό τά ἰδικά μας ἁμαρτωλά πρόσωπα εἶναι ὁ Θεός μας, εἶναι ἡ πίστη μας, τήν ὁποία πρέπει νά ὁμολογοῦμε, ὅταν προσβάλλεται. Ἡ σιωπή καί ἡ ἀπάθειά μας, ὅταν ὑβρίζεται ἡ πίστη μας, δείχνει τήν ἀδιαφορία μας, δείχνει ὅτι δέν ἔχει μιλήσει δυνατά στήν καρδιά μας ἡ ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ.
Ὅπως ἐνόησα τό βλάσφημο αὐτό ἔργο, ὁ συνθέτης του θέλει νά δώσει σ᾽ αὐτό καί φιλοσοφικό ἐπικάλυμμα, διά νά ἐντυπωσιάσει τάχα. Κατά βάθος στό ἔργο του ὁ συνθέτης ἀμφισβητεῖ τό καλό, ὅπως καί τό κακό, καί δέχεται ὅτι τό καλό ἔχει μέσα του κακό, ὅπως καί τό κακό ἔχει μέσα του τό καλό. Δηλαδή δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό. Αὐτό ὅμως ἀντιτίθεται σφόδρα πρός τήν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία παρουσιάζει κεχωρισμένα τό καλό καί τό κακό, λέγοντάς μας νά ἀποφεύγουμε τό κακό καί νά πράττουμε τό καλό. Τό ἔργο συγχέει αὐτά τά δύο καί ἐνθυμούμεθα ἐδῶ τόν λόγον τοῦ προφήτου Ἠσαΐου, ὁ ὁποῖος λέγει «οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος» (Ἠσ. 5,20). Ἡ Ἐκκλησία τόν πεπτωκότα κακό ἄνθρωπο μέ τά ἱερά της Μυστήρια τόν κάνει ὄχι ἁπλῶς καλό, ἀλλά ἅγιο. Ἡ Ἐκκλησία μας ἔχει ἁγίους καί πρώτιστα πάντων τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τήν Παναγία. Ἐπειδή ὅμως βάση τοῦ ἔργου εἶναι, ὅπως εἴπαμε, ὅτι δέν ὑπάρχει καλό ἤ κακό, ὁ συνθέτης τοῦ ἔργου παρουσιάζει τόν διάβολο νά μιγνύεται σαρκικά μέ τήν Μαρία, ὅπως τήν λέει (πρόκειται ἀσφαλῶς γιά τήν Παναγία μας). Τό καταλαβαίνετε τώρα, ὦ χριστιανοί, ὅτι τό ἔργο εἶναι καί βλάσφημο καί αἰσχρό συνάμα. Ἐδῶ βλέπουμε ὅτι ὁ συγγραφέας κινεῖται στό παλαιό ἁμάρτημα πού ἐπέφερε τόν κατακλυσμό. Στήν μίξη δηλαδή τῶν καλῶν καί τῶν κακῶν, τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά (βλ. Γεν. 6,1). Γι᾽ αὐτό τό ἁμάρτημα εἶπε ὁ Θεός, «οὐ μή καταμείνῃ τό πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις, διά τό εἶναι αὐτούς σάρκας» (Γεν. 6,3). Καί ἦλθε ὁ κατακλυσμός. Ναί! Ὁ κατακλυσμός, γιά τόν ὁποῖο ὁμιλοῦν καί ἐξωβιβλικά κείμενα, ἔγινε γιά τήν μίξη τῆς καλῆς γενεᾶς μέ τήν κακή γενεά, τοῦ καλοῦ καί τοῦ κακοῦ, ὅπως τό θέλει τό βλάσφημο ἔργο, τό ὁποῖο παίζεται στήν ἁγιασμένη πατρίδα μας.
Ἐμεῖς, ὡς τοπική Ἐκκλησία Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως, κλῆρος καί λαός, ἐκφράζουμε τόν πόνο μας καί τήν ἀγανάκτησή μας πρός τό ἔργο αὐτό. Ἀκόμη δέ ἐκφράζουμε καί τόν φόβο μας, μή μᾶς ἐγκαταλείψει ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ γι᾽ αὐτά τά ἄνομα καί αἰσχρά πού συμβαίνουν στήν ὀρθόδοξη χώρα μας, μέχρι σημείου ἡ ἀνηθικότητα νά θεσπίζεται ὡς νόμος καί νά κυβερνᾶ, καί μέχρι σημείου – ὅπως τό κάνει καί τό αἰσχρό ἔργο πού παίζεται – νά συμπλέκουν τήν αἰσχρότητα μέ τά Τίμια καί Ἁγιασμένα Πρόσωπα τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Παναγίας μας, χωρίς μάλιστα νά ἀκούεται καί ἡ ἔντονη διαμαρτυρία τῶν χριστιανῶν, κληρικῶν καί λαϊκῶν.

† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Του Αλέξανδρου Καλαφάτη

Ο ιρανικής καταγωγής συγγραφέας Saeed Aghajan είναι ένας άνθρωπος κυνηγημένος μέσα στην ίδια του τη γειτονιά, στο κέντρο της Αθήνας. Όσο παράξενο και αν ακούγεται για την εποχή μας, ο λόγος είναι ότι αλλαξοπίστησε.
Το «Έθνος Σαββατοκύριακο» συνάντησε τον Saeed την περασμένη Τετάρτη στην πλατεία Συντάγματος. Μιλούσε φαρσί (περσική γλώσσα) και ελάχιστα ελληνικά. Με τη βοήθεια μεταφραστή βρήκε το θάρρος να αφηγηθεί την ιστορία του: «Μεγάλωσα στο Ιράν. Σε έναν τόπο όπου κυριαρχεί το Ισλάμ. Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη για τα βιβλία. Άρχισα να διαβάζω Λένιν, Μαρξ, και τόσα άλλα αναγνώσματα. Είχα επιρροές από τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν κομμουνιστής. Το ίδιο μου άρεσε και η ιστορία. Σε νεαρή ηλικία αντιλήφθηκα ότι στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει πόλεμοι, κάποιοι εκ των οποίων σε βάρος της πατρίδας μου. Αν και μουσουλμάνος τότε ο ίδιος άρχισα να αμφισβητώ τα δόγματα από τα 24 μου χρόνια. Αρχικά έγινα αθεϊστής. Μετά άρχισα να γράφω βιβλία στο Ιράν, στα οποία ασκούσα κριτική στο Ισλάμ. Γρήγορα μπήκα στο στόχαστρο. Το καθεστώς συνέλαβε το 2010 τη γυναίκα μου με αιτία ένα βιβλίο μου με τίτλο 'Από την Ανατολή στη Δύση”».
Η στροφή του Saeed στον Χριστιανισμό έγινε στην Αγγλία, όπου είχε πάει να ζήσει ήδη από το 2008 για να αποφύγει τις διώξεις στην πατρίδα του. Εκεί, όπως λέει, ήρθε σε επαφή με χριστιανικές κοινότητες που του έδειξαν αγάπη και καλοσύνη. «Πολλοί μου έλεγαν ότι έγινα χριστιανός για να πάρω άσυλο. Αυτό δεν ήταν αλήθεια. Το αντίθετο έγινε. Πρώτα έγινα Χριστιανός και μετά ζήτησα άσυλο. Η πίστη δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ιδιοτέλεια. Στην Αγγλία συνάντησα Χριστιανούς που μου έδειξαν ότι στη ζωή μπορείς να βρεις ένα 'κέντρο', που για εμένα είναι πλέον ο Θεός».

Στην Αθήνα μετακόμισε αρκετά χρόνια αργότερα όταν και άρχισαν για εκείνον τα προβλήματα. Το χειμώνα του 2015 δέχθηκε άγρια επίθεση από περίπου 15 άτομα στην περιοχή του Μεταξουργείου. Τα χτυπήματα σε βάρος του ήταν τόσο δυνατά που χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα. Πριν λίγους μήνες ο Ιρανός συγγραφέας κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι Ιρανοί και Αφγανοί που ξέρουν ότι ασπάζεται την ορθόδοξη χριστιανική πίστη απειλούν ότι θα τον σκοτώσουν. Μετά από ενδελεχή έρευνα του Τμήματος Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της Ασφάλειας Αττικής ταυτοποιήθηκαν δύο Αφγανοί, οι οποίοι ζουν σε κατάληψη στο κέντρο της Αθήνας, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή κατά ζωής με την επιβαρυντική περίπτωση του αντιρατσιστικού νόμου.  Ο Saeed δηλώνει στο «Έθνος» ότι φοβάται για τη ζωή του, καθώς τα άτομα που του επιτίθενται πιστεύουν ότι αν σκοτώσουν κάποιον που αλλαξοπίστησε θα πάνε στο παράδεισο: «Το 2015 προσπάθησε να με σκοτώσει μία ομάδα με το όνομα 'Φωτιά'. Τα μέλη της είναι μουσουλμάνοι που κυνηγούν αυτούς που πρόδωσαν το Ισλάμ. Αφού το έκαναν μία φορά πιστεύω ότι θα το επαναλάβουν. Οι άνθρωποι αυτοί κυκλοφορούν ελεύθεροι, συνεπώς είναι λογικό να φοβάμαι. Δεν είναι κάτι απλό. Παρακολουθούν τι γράφω στο Facebook και καμιά φορά μπορεί να τους συναντήσω στο δρόμο. Είναι φανατισμένοι. Στην πατρίδα μου δεν μπορώ να γυρίσω. Βρίσκομαι στην μαύρη λίστα. Στην Ελλάδα έχω πάρει προσωρινή άδεια παραμονής και το επόμενο διάστημα θα ήθελα να βαφτιστώ. Η αλήθεια πάντως είναι ότι η εκκλησία με αντιμετωπίζει διστακτικά και χωρίς διάθεση για βοήθεια γιατί ξέρει ότι ήμουν μουσουλμάνος. Εγώ τους λέω να με εμπιστευτούν. Είμαι Χριστιανός...».

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ: «ΑΘΕΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 15»

Αποσπάσματα δηλώσεων Μητροπολίτου Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα στο τηλεοπτικό κανάλι« Ρωσσία 24.

Ο νόμος για τη νομιμοποίηση αλλαγής φύλου από την ηλικία των 15 ετών που εγκρίθηκε από το Ελληνικό κοινοβούλιο είναι «έγκλημα ενώπιον Θεού και ανθρώπων» και θα δούμε πολλές διαμαρτυρίες πιστών, δήλωσε ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων (DECR) του Πατριαρχείου Μόσχας.
Οι ενέργειες του Πρωθυπουργού της Ελλάδος Αλέξη Τσίπρα σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίαςέρχονται σε αντίθεση με τη γνώμη της πλειοψηφίας των Ελλήνων και με τις αρχές της θρησκευτικής παράδοσης που χαρακτηρίζει επί αιώνες τον Ελληνικό λαό.
«Ο κ. Τσίπρας, παρά το γεγονός ότι είναι Πρωθυπουργός ενός Ορθόδοξου κράτους, δεν κρύβει τις αθεϊστικές του πεποιθήσεις και το ότι για αυτόν η θρησκεία δεν σημαίνει απολύτως τίποτα», δήλωσε ο Ιεράρχης.
***
Μετάφραση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

ΠηγέςRUSSIA NEWS TODAY   και  ria.ru

Η ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει μέχρι κεραίας το σχέδιο της μετατροπής της Ελλάδας σε νεοταξική χωματερή. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει δίχως να καταγράφεται ούτε ένα ίχνος αντίστασης από τους φορείς που θα έπρεπε από καιρό να έχουν υψώσει το ανάστημά τους απέναντι στα απάνθρωπα, αντιχριστιανικά, ανθελληνικά και αντιφυσικά νομοθετήματα που φέρνουν προς ψήφιση οι υπουργοί του κυβερνητικού συνασπισμού.

Μετά την επίθεση στο ίδιο το πρόσωπο, στην ταυτότητα του ανθρώπου διά της νομοθεσίας περί αλλαγής φύλου, οι υπηρέτες όλων των ιδεολογημάτων του ζόφου ανοίγουν το κεφάλαιο της ευθανασίας! Δηλαδή επιτίθενται στην ανθρώπινη ζωή! Η πατρίδα μας θα γίνει ένας τόπος όπου θα έχει θεσμοθετηθεί και θα ενθαρρύνεται η αυτοκτονία και -φυσικά- μαζί με τις αυτοκτονίες θα προκύψει και μια σειρά από καλά σκηνοθετημένους φόνους.
Το θέμα άνοιξε ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής με την απάντηση που έδωσε σε ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργου Αμυρά αναφορικά με το «δικαίωμα» στον θάνατο. Ο κ. Κοντονής ουσιαστικά απάντησε ότι θα γίνει ένα σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα και η ευθανασία θα αποτελεί ένα από τα προς συζήτηση θέματα.
Το σκηνικό θυμίζει πολύ όλα όσα έχουμε ζήσει πρόσφατα και παραπέμπει, ασφαλώς, σε όλα όσα πρόκειται να αποφασιστούν από τη Βουλή και θα γίνουν νόμοι του κράτους. Στην αρχή υπάρχει μια αόριστη δήλωση για κάθε ανάλογης σημασίας και χροιάς ζήτημα από την κυβέρνηση, έπειτα ακούγονται λίγοι και... συγκρατημένοι ψίθυροι δυσφορίας από την αντιπολίτευση, η κοινωνία διαφωνεί, αλλά αυτή η διαφωνία της δεν εκφράζεται δυναμικά από κάποιον φορέα και η συλλογική κατρακύλα συνεχίζεται ορμητικά!
Η πατρίδα και το έθνος μας περνούν πολύ πικρούς, δύσκολους και σκοτεινούς καιρούς. Αυτοί που κρατούν στα χέρια τους τα κλειδιά του κράτους μεριμνούν για τον θάνατο, όχι για τη ζωή.
Μόνες έγνοιες τους, τα αποτεφρωτήρια νεκρών, η ευθανασία, η αλλαγή φύλου στα 15 έτη και όλα δείχνουν ότι έπονται οι γάμοι ομοφυλοφίλων και οι υιοθεσίες από ομόφυλα ζευγάρια.
Επελαύνουσα παρακμή...

dimokratianews,20.10.2017

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΛΑΘΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ: ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ: «ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ»

Του Γιώργου Θεοχάρη

Ηχηρό μήνυμα προς τον λαό από τον φωτισμένο και χαρισματούχο γέροντα Νεκτάριο Βιτάλη στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. Συγκλονίζουν τα λόγια του, μιλάει η γεμάτη αγάπη καρδιά του, και σκορπίζουν αγαλλίαση και ελπίδα τα μηνύματα του Ευαγγελίου που εκπέμπει. «Δίχως την Ορθοδοξία δεν κάνουμε τίποτα. Να μην είμαστε προδότες στο θρησκεία μας, την πίστη μας». 
Ο Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης μέσα από το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ στέλνει μήνυμα αγάπης σε όλο τον κόσμο και τα λόγια ψυχής του συγκινούν. Από το κρεβάτι του πόνου όπου βρίσκεται, στο κελλί του, δίπλα ακριβώς από τον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου στη Καμάριζα Λαυρίου Αττικής, ο Γέροντας μιλά με τη δύναμη της καρδιάς. Τα λόγια του βγαίνουν τόσο δυνατά και πρέπει να γίνουν βίωμα για όλους μας.

Ο Γέροντας Νεκτάριος λέει χαρακτηριστικά: 

«Πρέπει όλοι μας να διαδίδουμε την Ορθοδοξία. Δίχως την Ορθοδοξία δεν κάνουμε τίποτα. Να μην είμαστε προδότες στο θρησκεία μας, την πίστη μας. Ο Άγιος Νεκτάριος είναι το παράδειγμα σε όλο τον κόσμο, πρέπει να τον μιμηθούμε. Η αγάπη είναι μεγάλο πράγμα. Ο Θεός δε διώχνει κανέναν. Η Παναγία μας μεσιτεύει προς τον Θεό. Είναι στο πλευρό μας και μας καθοδηγεί. Εμείς όμως δεν τους αγαπάμε πραγματικά, το Θεό μας, την παναγία τους Αγίους μας. Στη πραγματικότητα δεν κάνουμε τίποτα. Χρειάζεται υπομονή και προσευχή. 

Κι εγώ πολλές φορές έχω φτάσει στο τέλος της ζωής μου, αλλά όμως με γυρίζει πίσω ο Θεός. Για ποιο λόγο άραγε; Να μετανοήσω; Από το κρεβάτι που βρίσκομαι θέλω να στηρίξω τα αδέλφια μου. Έχουμε ανάγκη να στηριχθούμε από το Θεό, από τον Χριστό μας και την Παναγία. Η Παναγία μας αγρυπνεί για την Ελλάδα μας και όλα τα έθνη. Όταν θελήσουμε να το κάνουμε θα έχουμε τη βασιλεία του Θεού. 
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε τα ελαττώματά μας. Δε μας διώχνει ο Χριστός από κοντά του. Ελάτε όλοι μαζί να παρακαλέσουμε τη μεσίτρια του κόσμου, τη Βασίλισσα τον Ουρανών, να μας βοηθήσει στις δύσκολες στιγμές της ζωής μας. 

Όπως έλεγε ο Απόστολος Παύλος: «Γρηγορείτε και προσεύχεστε. 

Επισκέπτεστε τους ασθενείς». Δεν ξέρω πότε θα με πάρει ο Κύριος αλλά αφήνω την ευχή της ιερωσύνης μου ούτως ώστε να μας δώσει το θείο φωτισμό με τα ουράνια μεγαλεία. Η Χάρις του Θεού να είναι κοντά σας».

ΤΡΙΚΑΛΑ: ΓΟΝΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ/ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Εμείς, χριστιανοί ορθόδοξοι γονείς και κηδεμόνες παιδιών που είναι μαθητές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση του Νομού Τρικάλων δηλώνουμε ότι επιστρέφουμε τους φακέλους/βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών γιατί μέσω των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και την προπαγάνδα που γίνεται υπέρ των άλλων θρησκειών υποτιμούν τη νοημοσύνη της θρησκευτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού και των παιδιών, τα οποία στοχεύουν να τα χρησιμοποιήσουν σαν άβουλα όντα, στο σχέδιο αποδόμησης της Ελληνικής κοινωνίας και της παιδείας ειδικότερα.

Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος, ο Αγιορείτης έλεγε: «Πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε …»
 Παρατηρώντας προσεκτικά κανείς τα βιβλία μπορεί να διαπιστώσει τον ύπουλο και μεθοδευμένο τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να προσεγγίσουν τα παιδιά μας ....

α. Με υ­λι­κὸ απὸ διδασκαλίες πολλών θρησκειών  που παρουσιάζονται με αντιπαιδαγωγικὸ τρόπο δημιουργώντας παιδαγωγικὴ καὶ γνωσιολογικὴσύγχυση.
β. Με τη μονόπλευρη παρουσίαση άλλων θρησκειών, αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους ποὺ ωθούν σε φανατισμό, ρατσισμὸ καὶ μίσος . Αντί να γίνεται σαφής διάκριση μεταξύ της ορθοδόξου διδασκαλίας και των άλλων θρησκειών, το Νέο Πρόγραμμα τα παρουσιάζει όλα μαζί συγκεχυμένα και ισοπεδωμένα. Οι άγιοι της Εκκλησίας αναμειγνύονται με πολιτικά πρόσωπα, η ορθόδοξη νηστεία με τη γιόγκα κ.λπ. Καταπατώντας το Σύνταγμα, τον ισχύοντα εκπαιδευτικό νόμο, την ελληνική νομολογία και το ευρωπαϊκό δίκαιο (απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της 20ής Ιουλ. 2007  -υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας- η οποία καταδικάζει τη Νορβηγία, διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία ύλη μαθήματος θρησκευτικών, όμοια με την του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή ύλη πολυθρησκευτική).

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
1. Η Ελληνική Πολιτεία με βάση τη Συνταγματική αρχή της ισονομίας να σεβαστεί το δικαίωμα των Ορθοδόξων μαθητών να διδάσκονται την πίστη των πατέρων τους, όπως λαμβάνει πρόνοια για τους Μουσουλμάνους, Εβραίους και Ρωμαιοκαθολικούς (βάσει του άρθ. 68 του Ν. 4235/2014 και  του άρθ. 55 Ν. 4386/2016).
2. Να αποσυρθούν τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα θρησκευτικά μαζί με τα τωρινά βιβλία/φακέλους και να επανέλθει ο Ορθόδοξος και ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος.


Ακολουθούν υπογραφές γονέων – κηδεμόνων

ΑΡΧΙΜ. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ Γ. ΜΥΡΟΥ: ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ

Τα νέα βιβλία των Θρησκευτικών απαξιώνουν την αλήθεια
και προετοιμάζουν για την αποδοχή της πλάνης.

Είναι γενικά αποδεκτό ότι η παιδεία έχει άμεση σχέση με την αλήθεια, καθόσον είναι ταγμένη να ικανοποιή μία βαθύτατη επιθυμία του ανθρώπου, αυτήν της αναζήτησης της αλήθειας. Αυτή η τόσο κοινότοπη και καθολική αλήθεια περιφρονείται προκλητικά από τους εμπνευστές, τους συγγραφείς και τους έχοντες την πολιτική βούληση για την επιβολή της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών μέσω των νέων βιβλίων.

          Το συμπέρασμα αυτό συνάγεται από ικανά σημεία του περιεχομένου του συνόλου των βιβλίων. Αρκούν κάποιες χαρακτηριστικές επισημάνσεις.
          Ας λάβουμε ως παράδειγμα από το βιβλίο (φάκελο) των Θρησκευτικών της Β΄ Γυμνασίου τη θεματική ενότητα, που αναφέρεται στην ταυτότητα του Προσώπου του Ιησού Χριστού με γενικό τίτλο, «Ποιός είναι ο Θεός των χριστιανών; «Τίνα με λέγουσι οι άνθρωποι είναι;». Ακόμη και αυτός ο τίτλος απομακρύνει από τον προσανατολισμό να αναζητηθή ο μόνος αληθινός Θεός, και παραπέμπει στην αντίληψη ότι ο Θεός των Χριστιανών είναι ένας από τους πολλούς θεούς των διαφόρων Θρησκειών.
          Η ταυτότητα του Ιησού Χριστού, όπως αυτή συμπεραίνεται στην Εκκλησία από το πώς ο ίδιος αυτοαποκαλύπτεται με τις θεοφάνειες και από το πώς μαρτυρούν γι’ αυτόν αυθεντικοί και έγκυροι αυτόπτες μάρτυρες, τον εμφανίζει ως τέλειο Θεό, και μάλιστα τον μόνο αληθινό Θεό, ο οποίος έγινε και τέλειος άνθρωπος, όμοιος κατά πάντα με εμάς, εκτός από την αμαρτία.
          Στην αναφερθείσα θεματική ενότητα προτάσσεται μία εισαγωγή με σειρά ερωτημάτων για τον Ιησού Χριστό, τα οποία πρόκειται να απαντηθούν στην ανάπτυξη που ακολουθεί. Οι συγγραφείς ξεκινούν την ανάπτυξη με την παράθεση της γνώμης διαφόρων προσώπων για τον Ιησού Χριστό, συνεχίζουν με κείμενα από την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη, από αρχαίους έλληνες συγγραφείς και από μουσουλμανικά βιβλία.
          Επιλέγονται με εντελώς υποκειμενικά κριτήρια πέντε επώνυμα πρόσωπα της εποχής του Χριστού και πέντε της δικής μας εποχής.
          Από την εποχή του Χριστού προβάλλονται οι γνώμες του Νικοδήμου, κρυφού μαθητού του Χριστού, του Πιλάτου, ρωμαίου πολιτικού διοικητού, ο οποίος, παρ̉ όλον ότι αναγνώρισε την αθωότητα του Χριστού, τον καταδίκασε σε θάνατο, του λατίνου ιστορικού Τάκιτου, του Ιουδαίου ιστορικού Ιώσηπου, οι οποίοι είναι εντελώς αδιάφοροι για το ποιος πράγματι υπήρξε ο Ιησούς, αλλά απλώς καταγράφουν την παρουσία του στην εποχή τους, και του ειδωλολάτρη φιλοσόφου Κέλσου, σφοδρού πολέμιου του Ιησού Χριστού, φθάνοντας στο σημείο να τον χαρακτηρίση ως μάγο και απατεώνα.
          Από τους συγχρόνους μάρτυρες, που προβάλλονται, οι δύο είναι αλλόθρησκοι, ο ινδουιστής Μαχάτμα Γκάντι, και ο εβραίος και επίσημος σιωνιστής για ένα διάστημα, Μάρτιν Μπούμπερ, ο ένας ετερόδοξος, ο Πασκάλ Μπρυκνέρ, υποστηρικτής των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ εναντίον της Σερβίας το 1999, και δύο βαπτισμένοι Ορθόδοξοι, ο Τάσος Λειβαδίτης, ποιητής με έντονη πολιτική δραστηριότητα στον χώρο της Αριστεράς, και ο Νίκος Καζαντζάκης, ο συγγραφέας του βιβλίου «Ο τελευταίος πειρασμός», με το οποίο βλασφημείται ακατανόμαστα το όνομα και το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού.
          Αν είναι δυνατόν με αυτή τη σύνθεση των μαρτύρων να οδηγηθή κάποιος στην αλήθεια για την ταυτότητα του Προσώπου του Ιησού Χριστού! Πόσο μάλλον όταν η Ορθόδοξη Παράδοση θέλει τους αυθεντικούς και έγκυρους μάρτυρες με κάθαρση, φωτισμό και θέωση.
          Τα κείμενα της Αγίας Γραφής, ακόμη και αυτό της ομολογίας του αποστόλου Πέτρου για τον Ιησού Χριστό, «Συ ει ο Χριστός, ο υιός του Θεού του ζώντος» (Μτθ. 16,16), που παρατίθενται, από μόνα τους, χωρίς την ερμηνεία των θεοπνεύστων Πατέρων της Εκκλησίας, δεν μπορούν να εκφράσουν ολοκληρωμένη την αλήθεια για το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι αυτά τα ίδια κείμενα είναι αποδεκτά από διάφορες προτεσταντογενείς αιρέσεις, όπως αυτή των Μαρτύρων του Ιεχωβά, η οποία αποδεδειγμένα έχει πλανεμένη αντίληψη για το Πρόσωπο του Χριστού. Επομένως η απλή παράθεσή τους δεν σημαίνει ότι με αυτά μαρτυρείται η πραγματική ταυτότητα του Κυρίου, όταν μάλιστα παράλληλα παρατίθενται  κείμενα των Μωαμεθανών, χωρίς κανένα σχολιασμό διακρίσεως.
          Τα κείμενα από το Κοράνιο και τις Χαντίθ, όχι μόνον δεν διαφωτίζουν το ζήτημα της πραγματικής ταυτότητας του Ιησού Χριστού, αλλά το συσκοτίζουν περισσότερο.
          Είναι απαραίτητο επίσης να επισημάνουμε ότι σε όλες τις μαρτυρίες των παραπάνω προσώπων δεν γίνεται καμία αναφορά στο αρχικό και ουσιαστικό ερώτημα, «Ποιος είναι ο Θεός των χριστιανών;», δηλαδή, ποια είναι η ταυτότητα του Ιησού Χριστού, εάν είναι ή δεν είναι ο μόνος αληθινός Θεός. Όλες οι αναφορές είναι σχετικές με την ηθική διδασκαλία του Ιησού Χριστού. Κι αυτή τη διδασκαλία οι συγγραφείς του βιβλίου δεν την προβάλλουν στο πνευματικό πλαίσιο του ήθους, που δίδαξε και παρέδωσε ο Χριστός, το οποίο έχει άμεση σχέση με τις δογματικές αλήθειες που αποκάλυψε ο ίδιος. Αντίθετα τη χρησιμοποιούν αποσπασματικά στο πλαίσιο της επικρατούσας κοσμικής ηθικής φιλοσοφίας. Στην πραγματικότητα υποτάσσουν την ηθική διδασκαλία του Χριστού στην θεωρούμενη από τον κόσμο αναντίρρητη αρχή της λεγομένης «πολιτικής ορθότητας» (politicalcorrectness), δηλαδή της απολυτοποίησης, της θρησκειοποίησης της πολιτικής φιλοσοφίας και της σχετικοποίησης της αποκεκαλυμμένης  χριστιανικής αλήθειας.
          Η δουλική υποταγή των συγγραφέων των νέων βιβλίων των Θρησκευτικών στην «πολιτική ορθότητα» γίνεται κατάδηλη και από δύο ακόμη σοβαρές λεπτομέρειες, που ανιχνεύονται σε διάφορα σημεία των βιβλίων. Οι εν λόγω συγγραφείς αποφεύγουν με επιμέλεια να χρησιμοποιήσουν τη λέξη αμαρτία, επειδή προφανώς δεν είναι συμβατή με την «πολιτική ορθότητα». Σε κάθε περίπτωση την αντικαθιστούν με τη λέξη «λάθος». Και όταν ελάχιστες φορές αναγκάζονται να την παραθέσουν τη θέτουν μέσα σε εισαγωγικά. Όμως, εκτός από του ότι υποτιμούν τη θεόπνευστη γραπτή και προφορική Ιερή Παράδοση, η οποία έχει καθιερώσει τον όρο αμαρτία, αλλοιώνουν και το περιεχόμενο της πραγματικής της έννοιας, η οποία παραπέμπει στην αποξένωση του ανθρώπου από τον αληθινό Θεό και στην τελική αστοχία για τη σωτηρία, και όχι απλώς σε ένα ανθρώπινο λάθος, που αφορά προσωρινά μόνον τον ίδιο και κάποιους συνανθρώπους του.
          Επίσης έχουν οι ίδιοι εξαλείψει τελείως στα κείμενα των βιβλίων έναν άλλον όρο, ο οποίος αφειδώλευτα χρησιμοποιείται στην Ιερή Παράδοση της Εκκλησίας, αλλά και στην ευρύτερη Γραμματεία, τον όρο αίρεση. Έφθασαν στο σημείο να χαρακτηρίζουν τις γνωστές σε όλους μας αιρέσεις των Μαρτύρων του Ιεχωβά και των Πεντηκοστιανών ως «θρησκευτικές κοινότητες»! Ο όρος αυτός είναι αδόκιμος για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, διότι ούτε την ιστορία, ούτε την ταυτότητά τους εκφράζει. Οι ομάδες αυτές ούτε από κάποια θρησκεία προήλθαν, ούτε τα δόγματά τους έχουν σχέση με τα δόγματα κάποιας από τις γνωστές θρησκείες. Προήλθαν από διαδοχικές αποσχίσεις από την Εκκλησία και τα δόγματά τους είναι τα δόγματα της Εκκλησίας διαστρεβλωμένα. Γι̉ αυτό δεν υπάρχει καλύτερος και εκφραστικώτερος όρος από τον όρο αίρεση, που σημαίνει επιλογή της διεστραμμένης χριστιανικής αλήθειας.
          Τέλος εκείνο, που ύπουλα και στοχευμένα αδικεί την αλήθεια, είναι η παράλληλη παράθεση προσώπων, συμβόλων, βιβλίων, εικόνων, προσευχών, εορτών, δογμάτων, ηθών και εθίμων της Ορθοδοξίας, των αιρέσεων και των θρησκειών, χωρίς καμία διάκριση ανάμεσα στην αλήθεια και στην πλάνη, και χωρίς καμία ενθάρρυνση προς τους μαθητές να αναζητήσουν την αλήθεια. Αντίθετα, σύμφωνα με το γενικό πνεύμα της αλληλοκατανόησης, οι μαθηταί προσανατολίζονται να κατανοήσουν και να αποδεχθούν το «διαφορετικό», ανεξάρτητα εάν αυτό είναι αληθινό ή ψεύτικο.
          Διερωτάται κάποιος, εάν οι υποστηρικταί των ως άνω βιβλίων θα αποδέχονταν να διδαχθή στα δημόσια σχολεία μία θεματική ενότητα στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή με θέμα τα καθεστώτα διακυβέρνησης των κοινωνιών, στην οποία θα είχαν παρατεθή δίπλα δίπλα τα γνωστά καθεστώτα, Δημοκρατία, Βασιλεία, Απολυταρχία, Δικτατορία, Φασισμός, με θετικά μόνον χαρακτηριστικά για το καθένα, χωρίς καμία πρόθεση να διακριθή η αλήθεια, αλλά με γενική καλλιέργεια των μαθητών να συνηθίσουν να κάνουν αποδεκτό το «διαφορετικό»!
          Αυτή η βασική φιλοσοφία του συγκρητισμού, που αποτελεί το υπόβαθρο της συγγραφής των νέων βιβλίων (φακέλων) των Θρησκευτικών, όχι μόνον απαξιώνει την αλήθεια, βασική και απαραίτητη παράμετρο της αληθινής παιδείας, αλλά συγχρόνως προετοιμάζει τις ανυποψίαστες παιδικές συνειδήσεις να αποδεχθούν στη δεδομένη στιγμή την πλάνη, με όλες τις τραγικές της συνέπειες.
          Αν είναι δυνατόν αυτή η παιδεία να γίνη αποδεκτή από ένα συνειδητοποιημένο ορθόδοξο χριστιανό! Ποιος από τους αγίους πατέρες της Εκκλησίας, τους παλαιοτέρους και τους νεωτέρους, θα την αποδεχόταν; Ποιος θα την επικροτούσε; Ουδείς! Ποιος δεν θα την αντέκρουε με όλη τη δύναμη της ψυχής του; Όλοι θα την πολεμούσαν ως ασύμβατη προς την εν Χριστώ φιλοσοφία.
          Ας αναλογισθούμε όλοι μας με υπευθυνότητα, ποιοί είμαστε, ποιες είναι οι ρίζες μας, ποιος ο προορισμός μας, και με αυτές τις προϋποθέσεις να αγωνισθούμε για την παιδεία που αρμόζει σε παιδιά βαπτισμένα Ορθόδοξα, απογόνους των αγίων και των μαρτύρων.

Παλαιογράτσανο 20-10-2017  
Αρχιμ. Αυγουστίνος Γ. Μύρου, Δρ Θ.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ!


ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!


ΝΟΕΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ- ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ!



ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ!


Οι άνθρωποι θα σου πουν ότι θέλεις να ακούσεις...
Ο Θεός θα σου πει ότι πρέπει να ακούσεις!

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ

ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ: "ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΡΩΣΟ… ΕΓΩ ΤΟ ΕΖΗΣΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ"

Η Ανθή Βούλγαρη βρέθηκε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου και μίλησε πρώτη φορά on camera για την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε για την αφαίρεση όγκου στο κεφάλι, το άγχος της αλλά και το θαύμα που έζησε!

Η δημοσιογράφος είπε μεταξύ άλλων: «Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο για τα μηνύματά του! Όταν ήταν να μπω, δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο δύσκολο χειρουργείο ήταν. Κράτησε οκτώ ώρες… Ο γιατρός μπήκε μέσα τηλεσκοπικά και με το νυστέρι αφαίρεσε τον όγκο.

Ήταν να μείνω εντατική, αυτό το άγχος είχα. Τελικά μου είπαν ότι ο εγκέφαλός μου ήταν τόσο ήρεμος, που δεν χρειάστηκε. Ξύπνησα πάρα πολύ εύκολα. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο. Εκεί έπρεπε να με ξυπνάνε ανά μισάωρο για να μην πέσω πάλι σε καταστολή.

Καταλάβαινα, αλλά δεν ήμουν σε πλήρη εγρήγορση, ήθελα να κοιμηθώ, κανονικά επικοινώνησα με το περιβάλλον μου την επόμενη μέρα. Το ήξερα ότι είχαν πάει όλα καλά, πριν ξυπνήσω. Θα το πω, τώρα το πιστεύετε δεν το πιστεύετε, εγώ το πιστεύω… Το λέω κι ανατριχιάζω!

Όταν ήμουν στο χειρουργείο και ήμουν κοιμισμένη, το λέω και ανατριχιάζω, είδα μια μορφή, είδα έναν νέο άνθρωπο, έλαμπε το πρόσωπό του, και κατάλαβα ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος. Και ήξερα ότι ήταν όλα καλά.

Μετά από δύο μέρες που περπάτησα, βγήκα στο διάδρομο του νοσοκομείου να περπατήσω με τη βοήθεια της μαμάς μου και πως γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω μια εικόνα, και λέω στη μαμά μου ποιος είναι και μου είπε ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος… Θα πάω και στο μοναστήρι. Εγώ το είδα… Εγώ το έζησα το θαύμα».

ΟΣΙΟΣ ΝΕΙΛΟΣ: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ!

Άγιος Νείλος ο ασκητὴς: Όπως η όραση είναι ανώτερη απ’ όλες τις αισθήσεις, έτσι και η προσευχή είναι η πιο θεία και ιερή απ’ όλες τις αρετές.

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;


Φανερά επηρεασμένος ο σύγχρονος άνθρωπος από τις αναδυόμενες ιδεοληψίες που βρίσκονται στην επικαιρότητα τα τελευταία χρόνια, πνιγμένος μέσα σε απόψεις κάθε είδους και επιπόλαιος στην κριτική του σε όλους και σε όλα, τοποθετείται αρνητικά και με απέχθεια, απέναντι στην Εκκλησία.
Και εννοείται ότι δεν θα μπορούσε να λείπει η Εκκλησία από τη ζώνη του πολέμου που έχουν ανοίξει ορισμένοι δήθεν «χριστιανοί».

Και χρησιμοποιείται η λέξη «χριστιανοί», διότι αυτοί οι άνθρωποι κάποτε, εισήχθησαν ως μέλη μέσα στην Εκκλησία.
Με την πάροδο του χρόνου βέβαια, φρόντισαν κάποιοι «καλοί» γονείς και ανάδοχοι, να τους «απενεργοποιήσουν» με την αδιαφορία τους και να τους αφήσουν στο έλεος του Θεού.
Απειράριθμες μαρτυρίες υπάρχουν που φανερώνουν τις επινοήσεις μερικών ανθρώπων, οι οποίοι επιχειρούν να αλλοιώσουν την θεόπνευστη διδασκαλία της Εκκλησίας μας.

Συχνά βλέπουμε όχι μόνο να αδιαφορούν, αλλά και να υιοθετούν μία συμπλεγματική εμπάθεια για την Εκκλησία, ενώ καταιγιστική είναι και η επιχειρηματολογία αυτών των ανθρώπων, σχετικά με την κατάσταση που φαντάζονται ότι υπάρχει.
Και λέμε φαντάζονται, διότι στηριζόμενοι σε μεμονωμένα περιστατικά, τοποθετούνται ως γνώστες και βγάζουν ένα συνολικό συμπέρασμα, χωρίς οι ίδιοι να έχουν τις περισσότερες φορές προσωπική εμπειρία, αφού όπως προαναφέρθηκε έχουν προ πολλού αποστασιοποιηθεί.

Κάποτε φτάνουν και σε ακραίες καταστάσεις, αν δεν το χειριστεί καλά αυτός με τον οποίο συζητούν για τα θέματα αυτά.
Η αποστασιοποίηση αυτών των ανθρώπων από τα μυστήρια της Εκκλησίας μας, έγκειται στο γεγονός ότι έχουν υποβάλει τον εαυτό τους σε ένα είδος ιδεολογικής «αυθυποβολής», που συνδέεται ολοφάνερα με την αμάθεια και την άγνοια, πράγματα για τα οποία ως ένα βαθμό δεν ευθύνονται οι ίδιοι.
Μία ιδεολογία επίσης, η οποία τους δημιουργεί την αίσθηση της ανωτερότητας, φανερό σημάδι του εγωισμού που τους διακατέχει.
Διότι όταν προσπαθεί κάποιος να απαξιώσει την Εκκλησία, είναι σαν να προσπαθεί να δικαιώσει τις προσωπικές του επιλογές, όσο αφορά τον τρόπο ζωής του και τη στάση του συνολικά.
Και φυσικά, καμία αγκιστρωμένη αντίληψη δεν μπορεί κανείς να μετακινήσει, όταν ο άλλος δεν έχει διάθεση να δει τα πράγματα διαφορετικά και μοιάζει κακόπιστος.

Πολύ εύκολα κατατάσσει την ορθόδοξη πίστη, ανάμεσα σε ένα πλήθος από ιδεολογικοποιημένες θρησκείες, ενώ ταυτόχρονα ο ίδιος άνθρωπος δηλώνει και ορθόδοξος.
Και εδώ εύκολα αναδεικνύεται το συμπέρασμα, ότι ο ίδιος τελικά είναι αιρετικός και δεν το ξέρει. Η εμμονή σε εσφαλμένες τοποθετήσεις καθιστά έναν άνθρωπο αιρετικό όπως ξέρουμε.
Μέσα σε μία «καμουφλαρισμένη» αίρεση βρίσκεται και δεν το γνωρίζει συνειδητά, λόγω της ελλιπούς γνώσεως στα θέματα της πίστεως.

Ένα παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό.
Πρόσφατα μιλούσα με κάποιον, ο οποίος δήλωνε ορθόδοξος, αλλά αποκαλούσε το Χριστό ημίθεο !!!
Το κερασάκι της «τούρτας» στο τέλος της κουβέντας ήταν ότι απέρριψε και την Παλαιά Διαθήκη.
Ομολογώ ότι εξεπλάγην από την πεποίθησή του, να θεωρεί τον εαυτό του ορθόδοξο.

Πως είναι δυνατόν όλα αυτά να βρίσκονται μέσα σε έναν συγχυσμένο εγκέφαλο... και προφανώς σε έναν σκοτισμένο νου και να μην αντιλαμβάνεται αυτός που τα υπερασπίζεται, αν όχι ότι είναι αιρετικός, τουλάχιστον ότι κάτι του ξέφυγε στην πορεία; 
Και φυσικά δεν απέχει και πολύ αυτός ο άνθρωπος, από το να εισχωρήσει σε μία σέχτα, μία παραθρησκευτική ομάδα, ή μία αίρεση, αν τον προσεγγίσουν με έναν πλάγιο, ωραιοφανή και αληθοφανή τρόπο.

Να μην φανταστεί κανείς βέβαια, ότι από το σημείο αυτό που ασπάστηκε την αίρεση έγινε αιρετικός, διότι ήταν ήδη από πριν.
Κι ας δήλωνε ορθόδοξος, μετά βεβαιότητας.
Μπερδεμένες και αποπροσανατολισμένες υπάρξεις, που χρειάζεται να ανοίξουν την καρδιά τους και τ'αυτιά τους, αν θέλουν να βγουν από την πλάνη της αιρέσεως. Άνθρωποι που θέλουν αγάπη για να σπάσει το «τσιμέντο» της ψυχής τους.
Άλλες επίσης καταστάσεις που φανερώνουν την αποστασιοποίηση αυτή, είναι η απόρριψη των μυστηρίων της εκκλησίας, -μερική ή ολική- όπως για παράδειγμα, η «εξομολόγηση» στο εικονοστάσι, η απόρριψη των κληρικών, της διδασκαλίας των Πατέρων, ακόμα και της ίδιας της Αγίας Γραφής, όπως θα μπορούσαμε ενδεικτικά να αναφέρουμε.

Δηλαδή με λίγα λόγια ένας χριστιανισμός «à la carte», κουμπωμένος επάνω στις παθογένειες του καθενός, ανάλογα με αυτό που κουβαλάει στο κεφάλι του.
Ως εκ τούτου, μιλάμε για τη δημιουργία ενός ιδιότυπου θρησκευτικού μορφώματος, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την Εκκλησία του Χριστού.
Ακατανόητες αντιφάσεις βυθισμένες στο χάος και πράγματα που δεν στηρίζονται πουθενά.

Παρατηρείται επίσης μία μηχανική απομίμηση και αναπαραγωγή αυτών των θέσεων, από ακατήχητους που επηρεάζουν άλλους ομοίως ακατήχητους.
Δηλαδή έχουμε ήδη μία δημιουργημένη αίρεση μέσα από τα πιστεύω του καθενός, κατάσταση η οποία αποκόπτει τον άνθρωπο από το σώμα της Εκκλησίας.
Εγκολπώνει ο παθών το ψέμα, πιστεύοντας ότι πορεύεται σωστά μέσα από αυτές τις τοποθετήσεις και νιώθει ότι δεν έχει ανάγκη κάτι άλλο, το οποίο θα βρει στα μυστήρια της Εκκλησίας, αφού συνειδησιακά εφησυχάζεται.

Μέσα από αυτά τα δεδομένα που έχει δημιουργήσει, αισθάνεται ευχαριστημένος με τον εαυτό του, θεωρεί ότι απέναντι στο Θεό είναι «εντάξει», ενώ χάνει ακόμη και την αίσθηση του πραγματικού σε κάποιες περιπτώσεις.
Δηλαδή βιώνει ένα ιδεολογικό «παραλήρημα» από εμμονές που υποστηρίζει σθεναρά και ταυτόχρονα δείχνει να αρέσκεται στην επικεντροποίηση της ζωής του σε καλές πράξεις, οι οποίες θεωρεί ότι αρκούν για να κερδίσει κάποια στιγμή έναν παράδεισο που θα του προσφερθεί «απλόχερα».

Καταληκτικά θα λέγαμε, ότι ο μόνος τρόπος για την επανενσωμάτωση αυτόν των «νεκρωμένων» μελών στο σώμα της Εκκλησίας, δεν είναι άλλος από την επανασύνδεση με τα μυστήρια της Εκκλησίας και την πνευματική καθοδήγηση από έναν καλό και έμπειρο πνευματικό οδηγό.
Τέλος θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι  για να μην φθάσει κανείς στην αίρεση, σημαντικό ρόλο παίζει και η κατήχηση παράλληλα με το βίωμα μέσα στην οικογένεια, ώστε να προφυλαχθούν τα νέα μέλη της Εκκλησίας, από κάθε είδους καταστάσεις που θα τους απομακρύνουν από το Χριστό.
Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αποφευχθεί, η δημιουργία αιρέσεων από βαπτισμένους ορθοδόξους χριστιανούς.

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΟΙ «ΦΑΚΕΛΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ»ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ! 600 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ.

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΖΕΨΑΝ 600 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟΥΣΑ!


Α, ρε να ζούσε ο Αντώνιος να σηκώσει τη «μαγκούρα»! Θα ‘βλεπαν Παντελεήμων και Σοφρώνιος, που θα πήγαιναν τώρα οι περιβόητοι «Φάκελοι Μαθήματος»!
Την ώρα που η Μητρόπολη Ξάνθης είναι ΑΠΟΥΣΑ στη κυριολεξία για το θέμα των περιβόητων «Φακέλων Μαθήματος» –χθες ο Μητροπολίτης Ξάνθης αρκέστηκε στο να πει στους διαμαρτυρόμενους γονείς ότι θα φέρει το θέμα στην… Ιερά Σύνοδο- Χριστιανοί ορθόδοξοι γονείς και κηδεμόνες  έντονα οργισμένοι ήρθαν χθες στα γραφεία του ΜΑΧΗΤΗ και λίγη ώρα αργότερα μίλησαν τόσο στην εκπομπή του Σταύρου Μωραίτη μέσα από τον LIFE 921 FM όσο και στην εκπομπή ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ του Xanthi channel που παρουσιάζει ο εκδότης του «Μ» Πάνος Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν οι γονείς του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης.
-Συγκέντρωσαν 600 υπογραφές ζητώντας να αποσυρθεί το βιβλίο, «Φάκελοι μαθήματος» και να επανέρθουν τα παλιά βιβλία θρησκευτικών.
-Πήγαν στον Μητροπολίτη Ξάνθης κ.Παντελεήμονα που ωστόσο είδε «αδιάφορα» το θέμα, αρκούμενος στο να τους υποσχεθεί ότι θα το μεταφέρει στην Ιερά Σύνοδο.
-Θα επισκεφθούν τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη και τον Δήμαρχο Ξάνθης Χαράλαμπο Δημαρχόπουλο μεταφέροντάς τους την απαίτησή τους για την απόσυρση του βιβλίου, «Φάκελοι Μαθήματος»
Σχολιάζοντας τις καταγγελίες και δίκαιες διαμαρτυρίες των γονέων και κηδεμόνων που το μόνο αμάρτημά τους είναι ότι είναι….Χριστιανοί Ορθόδοξοι, ο εκδότης του «Μ» Πάνος Παπαδόπουλος θυμήθηκε από τις προσωπικές του εμπειρίες, τις συζητήσεις που είχε με τον Αείμνηστο Μητροπολίτη Ξάνθης Αντώνιο λέγοντας με νόημα…

«Α, ρε να ζούσε ο Αντώνιος να σηκώσει τη «μαγκούρα»! Θα ‘βλεπαν Παντελεήμων και Σοφρώνιος, που θα πήγαιναν τώρα οι περιβόητοι «Φάκελοι Μαθήματος…Που αντί να προηγείται η Μητρόπολη Ξάνθης στις κινητοποιήσεις των Γονέων και Καθηγητών, αναγκάζεται να τους ακολουθήσει….Σεβασμιότατε δεν ζητάν πολλά αυτοί οι άνθρωποι. Το μόνο που σου ζήτησαν οι γονείς, ήταν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους όπως αυτοί οι ίδιοι…Χριστιανοί Ορθόδοξοι»!!!».
  

ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

Εμείς, χριστιανοί ορθόδοξοι γονείς και κηδεμόνες παιδιών που είναι μαθητές στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση Νομού Ξάνθης δηλώνουμε προς κάθε πλευρά τα εξής:
Οι «Φάκελοι Μαθήματος» για τα Θρησκευτικά:
α. Περιέχουν διδασκαλίες πολλών θρησκειών, οι οποίες παρατίθενται με τέτοιο τρόπο ώστε να εξισώνονται με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
β. Αποσιωπούν εντέχνως τις διαφορές μεταξύ των θρησκειών/χριστιανικών ομολογιών και της ορθόδοξης πίστης μας. Με τον τρόπο αυτό προκαλείται σύγχυση στις συνειδήσεις των χριστιανών μαθητών και δίνεται η εντύπωση ότι όλες οι θρησκείες οδηγούν στη λύτρωση. (Συγκρητισμός)
γ. Δεν έχουν εγκριθεί επίσημα από την Εκκλησία της Ελλάδος.
δ. Δεν σέβονται την ίση μεταχείριση των χριστιανών ορθόδοξων μαθητών με τους αλλόθρησκους και αλλόδοξους, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν τα διδακτικά εγχειρίδια για το μάθημα των δικών τους Θρησκευτικών, και μάλιστα με την σύμφωνη γνώμη των επίσημων θρησκευτικών τους κοινοτήτων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

α. Η παρεχόμενη θρησκευτική παιδεία στη χώρα μας να είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα της πατρίδας μας. Σ’ αυτό άλλωστε αναγνωρίζεται η χριστιανική ορθόδοξη πίστη ως επικρατούσα και αναφέρεται η υποχρέωση του κράτους να παρέχει στους χριστιανούς ορθόδοξους μαθητές θρησκευτική παιδεία, η οποία θα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της θρησκευτικής τους συνείδησης.
β. Να αποσυρθούν οι «Φάκελοι Μαθήματος» των Θρησκευτικών και να διδαχτούν τα παιδιά μας από τα προηγούμενα Βιβλία των Θρησκευτικών.
γ. Να διδάσκονται τα παιδιά μας μάθημα σύμφωνα με την πίστη τους και όχι ένα πολυθρησκειακό μίγμα που θα τα οδηγήσει στην απαξίωση της πίστης στην οποία γεννήθηκαν, πριν ακόμα ενηλικιωθούν και αναπτύξουν την πολιτιστική και θρησκευτική τους ταυτότητα.
Ακολουθούν υπογραφές γονέων – κηδεμόνων και λοιπών συμπολιτών μας, που στηρίζουν τα δίκαια αιτήματά μας.


ΠΕΘ: ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ)
Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2017


Η Δήλωση του Μακαριωτάτου ενισχύει
την παλλαϊκή συγκέντρωση:

«ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ»

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δήλωσε μετά τη συνάντησή του με τον Υπουργό Παιδείας(17/10/2017), ότι «το θέμα των θρησκευτικών είναι πράγματι πολύ ουσιαστικό, αλλά έχουμε καταλήξει σε συμφωνία. Οι φάκελοι που δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή, θα εξεταστούν ξανά από την Ιερά Σύνοδο και θα πούμε πάλι τις απόψεις μας».
Η ΠΕΘ χαιρετίζει τη δήλωση αυτή του Μακαριωτάτου με την οποία δηλώνεται πλέον ξεκάθαρα ότι οι Φάκελοι-βιβλία  του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι υπό κρίση και θα επανεξεταστούν.
Σε αυτό το θέμα ο πιστός ορθόδοξος χριστιανικός ελληνικός λαός του Θεού δίνει καθημερινά την απάντησή του: οι Φάκελοι-βιβλία  του μαθήματος των Θρησκευτικών ήδη «εμετρήθηκαν, εζυγίσθηκαν και ευρέθηκαν ελλιπείς», κυριολεκτικά  κρίθηκαν «απαράδεκτοι  και επικίνδυνοι», και επιστρέφονται πίσω στα σχολεία από τους αγανακτισμένους και προσβεβλημένους γονείς. Γι΄ αυτό, με κάθε σεβασμό, προτείνουμε στον Μακαριώτατο, να μην περιμένει άλλο και να μην χάνει άλλο χρόνο, αλλά να ζητήσει άμεσα την απόσυρση των Φακέλων-βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και των νέων Προγραμμάτων Σπουδών που οδήγησαν σε αυτά τα τερατουργήματα Φακέλους-βιβλία.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, θεωρούμε ότι περισσότερο παρά ποτέ, είναι απαραίτητες και οι αντιδράσεις των γονέων και όλων των Ελλήνων από κάθε γωνιά της χώρας, καθώς και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή του λαού στην παλλαϊκή κινητοποίηση-συγκέντρωση κατά των νέων βιβλίων-Φακέλων του μαθήματος των Θρησκευτικών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου και ώρα 5:00 μ.μ. στο Δημαρχείο Αμαρουσίου, από όπου θα ξεκινήσει μια ειρηνική πορεία διαμαρτυρίας με τελικό προορισμό το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Η συμμετοχή του λαού σε αυτή την κινητοποίηση πιστεύουμε θα ενισχύσει τον Μακαριώτατο στην προσπάθειά του να αποτρέψει την εφαρμογή αυτών των Προγραμμάτων και των Φακέλων στα σχολεία.
Όλοι λοιπόν, στις 5:00 το απόγευμα της Δευτέρας 23 του Οκτώβρη 2017, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου.
«ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» για να διασώσουμε την Πίστη μας, την οικογένειά μας, την Πατρίδα μας. Για μας, για τα παιδιά μας για την Ελλάδα. Καλούνται όλοι οι Έλληνες σε:
Εγρήγορση, Αντίσταση, Ομολογία και Μαρτυρία!!! Τώρα!!

Το ΔΣ της ΠΕΘ

ΣΧΟΛΙΟ

Θα διαφοροποιηθώ από τους συναδέλφους μου στην ΠΕΘ δηλώνοντας, πως δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη ούτε στον Αρχιεπίσκοπο, ούτε στην Εκκλησία της Ελλάδος. Με τη στάση τους μέχρι σήμερα έδειξαν πως δεν έχουν καμμία διάθεση να στηρίξουν το μάθημα των Θρησκευτικών. Ευτυχώς όμως ο Κύριός μας έχει άλλη γνώμη... 

Γρηγόριος Θεολόγος