ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

ΓΕΡΩΝ ΡΑΦΑΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ: ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΗΣΕΩΣ ΩΡΑ!


ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!


ΧΑΙΡΕ ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΤΑ ΣΟΥ!

Χαίρε, κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά σου!

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ!


Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ: ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ;

 ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ;

.. Όταν ο νους μας είναι εκεί όπου εκλήθη κατεξοχήν να είναι. Και εκεί που εκλήθη να είναι, είναι εν τη βασιλεία του Θεού και αυτή να εκζητά. Και η βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί αλλά εντός ημών είναι εντός της καρδίας. Και ο νους επομένως δεν πρέπει να αλητεύει αλλά να είναι εντός της καρδίας. Αλλά για να είναι εντός της καρδίας πρέπει να είναι εν τω ονόματί Του.
Γιατί μόνο εν τω ονόματι μένοντας ο πιστός μπορεί να έχει την ενότητα με τον Θεό και με την Εκκλησία Του.
Εννοώ με την Εκκλησία, μην πάει το μυαλό σας με την θεσμική Εκκλησία, γιατί κάποιοι το ‘χουν καβαλήσει το καλάμι και σου λέει αφού εγώ είμαι αυτό που λέει ο επίσκοπος, ο παπάς, ή οι επίσκοποι ενδεχομένως στο σύνολό τους, εγώ είμαι στην Εκκλησία, όλοι οι άλλοι είναι εκτός. Γιατί; Το λένε επισήμως, και καθηγητές πανεπιστημίου το λένε αυτό το πράγμα, της θεολογίας.

 Γιατί
 έχουνε την πεπλανημένη αντίληψη ότι η Εκκλησία είναι οι επίσκοποι. Αυτό δηλαδή που πιστεύουνε οι επίσκοποι και οι ιερείς, το πιστεύουνε και κάποιοι θεολόγοι για να μην πω και πολλοί. Και πολλοί πιστοί σου λέει, εγώ είμαι με τον επίσκοπο, άρα είμαι με την Εκκλησία.
Δεν είναι όμως έτσι. Γιατί δεν είναι έτσι; Να θυμίσω για όσους ήσαν στο συνέδριο για τον
 Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, εκεί ανέφερα ένα χωρίο για να πω ποιοι είναι εν τη Εκκλησία. Κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, όχι κατ’ εμέ. Έτσι; Εγώ βεβαίως είμαι επόμενος του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, αλλά αυτά που λέω είναι αυτά που λέει ο ίδιος. Λοιπόν, λέει ότι οι της Εκκλησίας είναι εκείνοι που είναι οι της ΑληθείαςΆπαξ δεν είσαι στην Αλήθεια, δεν είσαι στην Εκκλησία.
Άρα ζητητέον αυτοί όλοι που λένε αυτά που λένε, αν είναι αυτά που είπε διαχρονικώς η Εκκλησία. Άρα όταν λες εσύ και διακηρύσσεις παραδείγματος χάρη ότι ο Διόσκορος και ο Σεβήρος έχουν Ορθόδοξη Χριστολογία. Δεν πα να το λένε όλοι οι επίσκοποι σήμερα και να νομίζουν ότι είναι στην Εκκλησία; ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Γιατί λέχθηκε κάπου. Αυτά που σας λέω δεν σας τα λέω τυχαία, γιατί αποτελούνε σημαία κάποιων σήμερα που φρονούν ότι είναι σύμφωνοι με την ηγεσία της Εκκλησίας ανά τον κόσμο, η οποία φαίνεται -η ηγεσία- να συμφωνεί πως ο Διόσκορος και ο Σεβήρος είχαν Ορθόδοξη Χριστολογία.
Ναι αλλά η ίδια η υμνολογία της Εκκλησίας, η οποία συμπυκνώνει την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας λέει -για να αφήσω όλους τους άλλους, να πω το Απολυτίκιον της Αγίας Ευφημίας–  λίαν εὔφρανας, τοὺς Ὀρθοδόξους, καὶ κατήσχυνας, τοὺς κακοδόξους. Και οι κακόδοιξοι είναι ο Ευτυχής, ο Διόσκορος, ο Σεβήρος, οι οποίοι ονομαστί καταδικάζονται διαχρονικώς από την συνείδηση της Εκκλησίας.
Και έρχονται τώρα οι επίσκοποι αυτοί και οι καθηγητές ως υπεργολάβοι να αναλαμβάνουν αυτό το έργο και να λένε ότι εμείς αποκαταστήσαμε αυτά τα πράγματα. Αυτό [είναι/ισχύει] πλέον αφού [το] λένε όλοι -ή αν θέλετε οι άλλοι σιωπούν άρα είναι μαζί μας- και όσοι ομιλούν -καλή ώρα ο ομιλών- είναι φυσικά εκτός Εκκλησίας. Και νομίζουν ότι..  φοβήθηκα ότι εγώ είμαι εκτός Εκκλησίας. Αλλά ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέει, οι της Αληθείας εισί της Εκκλησίας. Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη, δογματικώς, ότι η Εκκλησία μέχρι και σήμερα από αυτούς που φρονούν ότι ο Διόσκορος και ο Σεβήρος έχουν Ορθόδοξη Χριστολογία, τους καταδικάζει στα επίσημα κείμενά Της, στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας, άσχετα αν αποφάσισαν να μην διαβάζεται. Μπορεί να το αποφάσισαν να μην διαβάζεται.
Απεφάσισαν να κάνουνε, λέει, μετάφραση, αναμόρφωση των λειτουργικών βιβλίων της Εκκλησίας για να βγάλουν αυτά τα πράγματα τα οποία τους ενοχλούν. .. Τώρα ο άλλος είναι ψάλτης έ, είναι και καλλίφωνος, είναι και καλλιτέχνης ας πούμε, και λέει, λίαν εὔφρανας, τοὺς Ὀρθοδόξους, καὶ κατήσχυνας, τοὺς κακοδόξους και [μετά] λέει, α ο Διόσκορος και ο Σεβήρος.. [σ.σ. τώρα εμένα αυτό κάτι μου θυμίζει: ΣΥΝΕΛΘΕ ΑΔΕΛΦΕΑυτά είναι σχιζοφρενή πράγματα.
Θα μου πείτε, και ποιος τους ακούει; Οι περισσότεροι. Γιατί; Γιατί δεν έχουνε κριτήρια. Γι’ αυτό σας λέω, εδώ που έρχεστε στο πανεπιστήμιο αν δεν αποκτήσετε κριτήρια θα αποκτήσετε απλώς γνώσεις. Οι γνώσεις τί είναι; Μια βελτιωμένη έκδοση των βιβλιοθηκών. Δηλαδή τα βιβλία υπάρχουνε εκεί, αυτός ο οποίος γνωρίζει μπορεί να κάνει εφέ και να λέει διάφορα πράγματα από κει πέρα μέσα και εκείνοι που δεν γνωρίζουν να τον χειροκροτούν και να θεωρούν ότι είναι σπουδαίος. Αλλά αυτός δεν είναι επιστήμων καταρχήν. ..Εδώ είναι ο χώρος της επιστήμης γι’ αυτό περιορίζομαι εκεί και δεν μιλώ για αγιότητα. Επιστήμων είναι εκείνος ο οποίος γνωρίζει την μεθοδολογία του χώρου του και κατεξοχήν τα κριτήρια. Δεν είναι εκείνος ο άνθρωπος ο οποίος έχει καταπιεί κάποια πράγματα, κάποια βιβλία. Ξέρει όμως εκείνο το οποίο καλείται να απαντήσει και το οποίο δεν ενθυμείται, είναι και φυσικό, ότι θα το αναζητήσει εκεί. Θα πάει δηλαδή στην τάδε Οικουμενική Σύνοδο που ασχολήθηκε με το τάδε θέμα. Θα πάει να διαβάσει τους Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων. Θα πάει να διαβάσει το Ευαγγέλιο. Θα πάει να διαβάσει ένα σύγγραμα σχετικό. Αυτός είναι επιστήμων και σου λέει, θα σας απαντήσω επειδή το θέμα χρειάζεται λίγη έρευνα. Αυτός είναι επιστήμων και κάνει αυτό το πράγμα με τα κριτήρια.
Λοιπόν προσέξτε γιατί αυτό το σημείο είναι ένα λεπτό σημείο στο οποίο προσκρούω εγώ όταν εξετάζω. Βλέπω δηλαδή ότι υπάρχει ένα πνεύμα το οποίο ισχύει .. μέχρι και τις εισαγωγικές εξετάσεις. Πόσοι ικανότητα έχει κανείς να καταπιεί κασέτες, να καταπιεί βιβλία. Αυτός θεωρείται ότι είναι έξυπνος ενώ δεν είναι έξυπνος. Έχει απλώς μία ιδιαιτερότητα η μνήμη του να φωτογραφίζει και να συγκρατεί ορισμένα πράγματα. Αυτό δεν είναι επιστήμη. Επιστήμη είναι να έχεις την κριτική ικανότητα να διαχωρίζεις το αληθές από το αναληθές και αυτό είναι κάτι το οποίο το διδάσκεσαι στον χώρο τον επιστημονικό.
Στον δε χώρο τον αγιοπνευματικό είναι αυτό το Πνεύμα το Άγιο όταν είναι ενεργό. Είναι τα πράγματα τότε πάρα πολύ απλά, γιατί το κριτήριο είναι το ίδιο το Άγιο Πνεύμα, το οποίο είναι το Πνεύμα της Αληθείας. Είναι το Φως με το οποίο βλέπεις τα πράγματα, ανατέμνεις τα πράγματα, και τα ανακρίνεις και τα κρίνεις.


Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΑΜΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!


Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
(Κατά Ιωάννη 35-51)

35 εἶπε δὲ αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς· ὁ ἐρχόμενος πρός με οὐ μὴ πεινάσῃ, καὶ ὁ πιστεύων εἰς ἐμὲ οὐ μὴ διψήσῃ πώποτε. 
36 ἀλλ' εἶπον ὑμῖν ὅτι καὶ ἑωράκατέ με καὶ οὐ πιστεύετε. 
37 Πᾶν ὃ δίδωσί μοι ὁ πατήρ, πρὸς ἐμὲ ἥξει, καὶ τὸν ἐρχόμενον πρός με οὐ μὴ ἐκβάλω ἔξω· 
38 ὅτι καταβέβηκα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ οὐχ ἵνα ποιῶ τὸ θέλημα τὸ ἐμόν, ἀλλὰ τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με. 
39 τοῦτο δέ ἐστι τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με πατρός, ἵνα πᾶν ὃ δέδωκέ μοι μὴ ἀπολέσω ἐξ αὐτοῦ, ἀλλὰ ἀναστήσω αὐτὸ ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. 
40 τοῦτο δέ ἐστι τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με, ἵνα πᾶς ὁ θεωρῶν τὸν υἱὸν καὶ πιστεύων εἰς αὐτὸν ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον, καὶ ἀναστήσω αὐτὸν ἐγὼ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. 
43 ἀπεκρίθη οὖν ὁ ᾿Ιησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· μὴ γογγύζετε μετ' ἀλλήλων. 
44 οὐδεὶς δύναται ἐλθεῖν πρός με, ἐὰν μὴ ὁ πατὴρ ὁ πέμψας με ἑλκύσῃ αὐτόν, καὶ ἐγὼ ἀναστήσω αὐτὸν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. 
45 ἔστι γεγραμμένον ἐν τοῖς προφήταις· καὶ ἔσονται πάντες διδακτοὶ Θεοῦ. πᾶς ὁ ἀκούων παρὰ τοῦ πατρὸς καὶ μαθὼν ἔρχεται πρός με· 
46 οὐχ ὅτι τὸν πατέρα τις ἑώρακεν, εἰ μὴ ὁ ὢν παρὰ τοῦ Θεοῦ, οὗτος ἑώρακε τὸν πατέρα. 
47 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ πιστεύων εἰς ἐμὲ ἔχει ζωὴν αἰώνιον. 
48 ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς. 
49 οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον· 
50 οὗτός ἐστιν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων, ἵνα τις ἐξ αὐτοῦ φάγῃ καὶ μὴ ἀποθάνῃ. 
51 ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος ὁ ζῶν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς· ἐάν τις φάγῃ ἐκ τούτου τοῦ ἄρτου, ζήσεται εἰς τὸν αἰῶνα. καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐγὼ δώσω, ἡ σάρξ μού ἐστιν, ἣν ἐγὼ δώσω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς. 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
35 Ο Ιησούς τους απάντησε: «Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής. Όποιος έρχεται προς εμένα δε θα πεινάσει, και όποιος πιστεύει σ’ εμένα δε θα διψάσει ποτέ. 
36 Αλλά σας είπα ότι και με έχετε δει και δεν πιστεύετε. 
37 Καθετί που μου δίνει ο Πατέρας θα έρθει προς εμένα, και αυτόν που έρχεται προς εμένα δε θα τον βγάλω έξω, 
38 γιατί έχω κατεβεί από τον ουρανό όχι για να κάνω το θέλημα το δικό μου, αλλά το θέλημα εκείνου που με έστειλε. 
39 Και αυτό είναι το θέλημα εκείνου που με έστειλε: να μη χάσω από Αυτόν τίποτα από ό,τι μου έχει δώσει, αλλά να το αναστήσω την έσχατη ημέρα. 
40 Γιατί αυτό είναι το θέλημα του Πατέρα μου: καθένας που βλέπει τον Υιό και πιστεύει σ’ αυτόν να έχει ζωή αιώνια. και εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα». 
43 Αποκρίθηκε ο Ιησούς και τους είπε: «Μη γογγύζετε μεταξύ σας. 
44 Κανείς δε δύναται να έρθει προς εμένα αν ο Πατέρας που με έστειλε δεν τον ελκύσει. κι εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα. 
45 Είναι γραμμένο στους προφήτες: Και θα είναι όλοι διδαγμένοι από το Θεό. Καθένας που άκουσε και έμαθε από τον Πατέρα, έρχεται προς εμένα. 
46 Όχι ότι τον Πατέρα έχει δει κανείς άλλος εκτός από αυτόν που είναι από το Θεό. αυτός έχει δει τον Πατέρα. 
47 Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, όποιος πιστεύει έχει ζωή αιώνια. 
48 Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής. 
49 Οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα στην έρημο και πέθαναν. 
50 Αυτός είναι ο άρτος που κατεβαίνει από τον ουρανό, για να φάει κανείς από αυτόν και να μην πεθάνει. 
51 Εγώ είμαι ο άρτος ο ζωντανός που κατέβηκε από τον ουρανό. Αν κάποιος φάει από τούτον τον άρτο, θα ζήσει στον αιώνα. Και ο άρτος, λοιπόν, που εγώ θα δώσω είναι η σάρκα μου υπέρ της ζωής του κόσμου». 

ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΑΣΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!


ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!


ΕΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ' ΗΜΩΝ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ' ΗΜΩΝ!


Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

ΓΕΡΩΝ ΘΑΔΔΑΙΟΣ ΤΗΣ ΒΙΤΟΒΝΙΤΣΑ: ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥ ΓΑΛΗΝΗ!

Γέρων Θαδδαίος της Βιτόβνιτσα: Για να διαφυλάξει κανείς την ψυχική του γαλήνη πρέπει να απομακρύνει από τον εαυτό του τις σκοτεινές σκέψεις. Πρέπει να φροντίζουμε να έχουμε χαρούμενη διάθεση και όχι στενάχωρη. Μόνο, αν σταματήσουμε να κατηγορούμε τους άλλους θα αποκτήσουμε ψυχική γαλήνη. Ο λυπημένος δεν μπορεί να ανυψώσει το νου του στον Θεό ούτε μπορεί ποτέ να κάνει καθαρή προσευχή.

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ: ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ;

Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης: Που θα κάνεις υπομονή; Θα κάνεις υπομονή στα δικά σου τα πάθη, θα κάνεις και στα δικά μου. Έτσι θα γίνεις άγιος.

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΡΟΣΤΩΦ: Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ!


Άγιος Δημήτριος του Ροστώφ: Η υπομονή στις δοκιμασίες είναι ένα ασφαλές μέσο για να ενωθούμε με τον Θεό. Όσο ο γογγυσμός χωρίζει από τον Θεό, τόσο η υπομονή σφυρηλατεί την ενότητά μας μαζί Του. Αν λοιπόν υπομένεις μ’ ευγνωμοσύνη όλες τις δοκιμασίες για χάρη Του, θα σου ανταποδώσει την αιώνια μακαριότητα. Μέσω της θλίψεως και της υπομονής εισέρχεσαι στον χώρο της αληθινής γνώσεως και καθαρίζεσαι από το πλήθος των αμαρτιών σου.
Πρόσεχε ωστόσο να μην εκθέτης θεληματικά τον εαυτό σου σε κινδύνους. Μην επιδιώκης εσύ τις δοκιμασίες, για ν' ασκηθής τάχα στην υπομονή.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ "ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ"!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Το σωστό είναι να λέμε: Χριστέ μου ότι θέλει η αγάπη Σου, αρκεί να ζω στην αγάπη Σου!

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΑΛΑ, ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ!


Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΓΝΑΤΙΑ -TV




Eκπομπή για το μάθημα των θρησκευτικών στο ΕΓΝΑΤΙΑ -TV (Θεσσαλονίκη) με τον καθηγητή Ηρακλή  Ρεράκη - 08-03-18- Την εκπομπή θα δείτε στα 25΄ πρώτα λεπτά του βίντεο.

ΓΕΡΩΝ ΣΙΜΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ!


 Γέρων Σίμων Αρβανίτης: Όταν θα γίνει ο πόλεμος, οι πιστοί θα βλέπουν τους αγίους ζωντανούς και θα τους βοηθάνε. "Αν είσαστε στο εξωτερικό, αμέσως να γυρίσετε στην Ελλάδα, η Ελλάδα δεν θα πάθει σχεδόν τίποτε...

ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΛΘΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ!

Ένας μαθητής ρώτησε τον γέροντά του.
- Γέροντα τι θα έλεγες αν άκουγες την πτώση μου;
- Να σηκωθείς!
- Και την επόμενη φορά;
- Να σηκωθείς ξανά!
- Και πόδο μπορεί να συνεχιστεί αυτό· όλο να πέφτω και να     
   ανεβαίνω;
- Πτώση και άνοδο, ενώ είσαι ζωντανός! Αυτοί που έπεσαν και
   δεν ανήλθαν είναι νεκροί.
 

Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΕΛΕΝΑ ΣΜΟΡΟΝΤΙΝΟΒΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΗ ΣΕΚΤΑ ΤΟΥ SAI BABA

Γυναίκα από τη Ρωσία που είχε προσχωρήσει σε σέκτα ύστερα από διαζύγιο, πέθανε από ασιτία που της επέβαλε η αρχηγός της
 
Η σχεδιάστρια εσωτερικού χώρου Έλενα Σμοροντίνοβα 35 ετών, εντάχθηκε στη σέκτα του Sai Baba, ύστερα από τον οδυνηρό χωρισμό από το σύζυγό της. (Φωτο: CEN)
 
Γνωστοί και φίλοι της ισχυρίζονται ότι από τότε που εισχώρησε στην οργάνωση Sai Baba στην πόλη Νοβοσιμπίρσκ στη νοτιο-κεντρική Ρωσία πριν από δύο χρόνια, η Έλενα διέκοψε κάθε επαφή μαζί τους.
Αρχηγός της ομάδας ήταν η πρώην σχεδιάστρια μόδας και ψυχολόγος Έλενα Μπαϊκοβα, γνωστή επίσης και ως Λόλα-Λίλα.
Η Μπαϊκοβα ισχυρίζεται ότι είναι πληρεξούσιος αντιπρόσωπος του γκουρού Sathya Sai Baba που πέθανε το 2011.
 
Μία από τις φίλες της Σμοροντίνοβα ανέφερε ότι η Λόλα υπέβαλλε σε πολλές δοκιμασίες την Έλενα, εξαναγκάζοντάς την ν’ ακολουθεί μακρές περιόδους ασιτίας και της απαγόρευε να έχει επικοινωνία με τους στενούς της φίλους.
Η Έλενα κατόρθωσε να επιβιώσει ύστερα από αρκετές τέτοιες δοκιμασίες της Λόλα.
Η τελευταία και θανατηφόρα εντολή που της ανατέθηκε αφορούσε τρεις εβδομάδες πλήρους ασιτίας, με τις δύο πρώτες εβδομάδες χωρίς καν νερό.
Η Έλενα φέρεται να είχε ζητήσει από τη Λόλα να διακόψει τη «νηστεία» αλλά τελικά πέθανε από αφυδάτωση και υποσιτισμό.
Έκτοτε η Λόλα εξαφανίστηκε, καθώς μπορεί να αντιμετωπίσει κατηγορίες επηρεασμού ατόμου σε αυτοκτονία.
 
ΑΚΤΙΝΕΣ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΦΙΛΟΘΕΪΤΗΣ: Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.


Ο χρόνος μας είναι μετρημένος. Περιμένουμε χρόνια δύσκολα, χρόνια επικίνδυνα και γι αυτήν την ζωή μας. Λύσσαξε ο διάβολος κι άνοιξε το στόμα του σαν άδης να μας καταπιή όλους μέσα. Μακάριος ο άνθρωπος, που θα ξεφύγη από τα δόντια του και θα πετάξη στον ουρανό και θα σωθή. Κάθε χρόνο και χειρότερη γίνεται η κατάστασις. Η αμαρτωλότης και η γυμνότης έχει φθάσει σε τέτοιο σημείο, που φωνάζει από μόνο του το πράγμα, ότι θα επέμβη η θεια δικαιοσύνη.

 Γι αυτό πρέπει, τόσο εμείς να βιαζώμεθα, όσο και να νοιώθουμε συμπάθεια για τους αδελφούς μας, όχι μόνο τους οικείους μας, αλλά και τους εν Χριστώ οικείους αδελφούς, που έχουμε χρέος να τους πονούμε. Διότι εάν εμείς κινδυνεύουμε, που είμαστε μέσα στο λιμάνι της Παναγίας πόσο μάλλον αυτοί οι άνθρωποι, που βρίσκονται συνεχώς εκτεθειμένοι μπροστά στην πρόκλησι της αμαρτίας!

 Αν εμείς καιώμεθα μακρυά από την φωτιά, αυτοί οι άνθρωποι τι γίνονται, που οι φλόγες τους περικυκλώνουν?

 Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης

ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ [ΑΘΗΝΑ, 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018]


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τήν Κυριακή 4 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε στά Προπύλαια τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καί ὁλοκληρώθηκε μέ εἰρηνική πορεία καί κατάθεση ψηφίσματος στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, μέ μεγάλη ἐπιτυχία ἀπό τά ὑπογράφοντα τό παρόν Δελτίο Σωματεῖα, Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας γιά τήν ἐφαρμογή τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν, ἀπό τόν Σεπτέμβριο τοῦ 2016 καί τῶν ἀντίστοιχων βιβλίων – Φακέλων τῶν Θρησκευτικῶν στά σχολεῖα τῆς Πρωτοβάθμιας καί Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης. 

Μέ τήν παλλαϊκή συμμετοχή κληρικῶν ὅλων τῶν βαθμῶν, μοναχῶν, ἐκπαιδευτικῶν, γονέων καί μαθητῶν διατρανώθηκε γιά ἀκόμη μία φορά καί μέ αὐτόν τόν ἀποφασιστικό τρόπο ἡ σθεναρή ἀντίδραση στή μεθοδευμένη ἀλλοίωση τῆς ὀρθόδοξης χριστιανικῆς ταυτότητας τῶν Ἑλλήνων ὀρθοδόξων μαθητῶν, ἡ ὁποία ἐπιχειρεῖται μέσῳ τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν τῶν Θρησκευτικῶν καί τῶν βιβλίων τους.
Τό Συλλαλητήριο εἶχε εὐρεῖα ἀπήχηση ἦταν ἄρτια καί μεθοδικά ὀργανωμένο καί τά λεχθέντα τεκμηριώνονταν μέ θεολογικά καί παιδαγωγικά ἐπιχειρήματα, πού ἐξέφραζαν τόν τρόπο μαρτυρίας καί ὁμολογίας τῆς ὀρθόδοξης πίστεως, στοχεύοντας στήν ἄρση τῶν προβλημάτων πού ἔχουν προκύψει στό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν καί στούς μαθητές.
Στό Συλλαλητήριο ἀπέστειλαν χαιρετισμό, ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Εἰρηναῖος, καθώς καί οἱ Σεβασμιώτατοι Μητροπολῖτες Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιος, Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ. Ἱερόθεος, Πειραιῶς καί Φαλήρου κ. Σεραφείμ, Κυθήρων κ. Σεραφείμ, Κίτρους καί Κατερίνης κ. Γεώργιος. Χαιρετισμό ἀπέστειλε ἐκ τοῦ Ἁγίου Ὅρους ἡ Ἱερά Μονή Ὁσίου Γρηγορίου.
Χαιρετισμό στό συλλαλητήριο ἀπηύθυναν καί οἱ ἐξῆς: ὁ Ἱερός Σύνδεσμος Κληρικῶν Ἑλλάδος, ἡ Ἀνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος, τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά, Σωματεῖα Ἀθηνῶν, Ἐκπρόσωπος 15 Συλλόγων Γονέων καί Κηδεμόνων ἀπό Σχολεῖα τοῦ Ἀγρινίου,  καθώς καί μιά ὑπερπολύτεκνη μητέρα.
Στήριξαν καί χαιρέτισαν τό Συλλαλητήριο καί οἱ παρακάτω φορεῖς: τά Συνεργαζόμενα Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Θεσσαλονίκης, ἡ Ἑνώση Γονέων καί Κηδεμόνων Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας Ἐκπαίδευσης Δήμου Βεροίας, τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Λάρισας, οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανικοί Σύλλογοι Λαμίας, τά Ἑλληνορθόδοξα Σωματεῖα Ἰωαννίνων, ἡ Χριστιανική Ἕνωση Ἐπιστημόνων, τό Ἰνστιτοῦτο Καταναλωτῶν, ἡ Ἑλληνική Χριστιανοκοινωνική Ἕνωση, ὁ Φιλανθρωπικός Σύλλογος Ἅγιος Ἀλέξιος «Ὁ Ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ» καί τέλος τά Πολυτεκνικά Σωματεῖα τῆς Λάρισας καί τοῦ Ἄργους.
Οἱ συμμετέχοντες, μέ παλμό καί δυναμικότητα, ἀνέδειξαν εἰρηνικά τίς ἀρνητικές ἐμπειρίες καί διαπιστώσεις τους ἀπό τή διδασκαλία τῶν νέων πολυθρησκειακῶν ἀναφορῶν στό μάθημα στά σχολεῖα κατά τό περασμένο καί τό τρέχον σχολικό ἔτος. Τό πρόβλημα ἀνέδειξε καί τεκμηρίωσε ἐπιστημονικά καί συστηματικά ὁ κεντρικός ὁμιλητής Καθηγητής τῆς Παιδαγωγικῆς καί Χριστιανικῆς Παιδαγωγικῆς του Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καί Πρόεδρος τῆς Πανελλήνιας Ἑνώσεως Θεολόγων κ. Ἡρακλῆς Ρεράκης, ὁ ὁποῖος καί ἀποσαφήνισε τίς τεράστιες δομικές θεολογικές καί παιδαγωγικές ἀδυναμίες τῶν Προγραμμάτων Σπουδῶν τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν. Οἱ ἀδυναμίες αὐτές ἔχουν ὡς ἀποτέλεσμα τόν ἀκατάσχετο θρησκευτικό συγκρητισμό, τήν ἐλλειπτική ἤ διαστρεβλωμένη διδασκαλία τῆς ὀρθόδοξης πίστης καί παράδοσης, πού ἀποτελεῖ πυλῶνα τῆς ἑλληνικῆς ταυτότητας τῶν ὀρθοδόξων μαθητῶν, τήν προκλητική ἀλλοίωση τοῦ Εὐαγγελικοῦ Μηνύματος καί, κατά συνέπεια, τήν πρόκληση ἀθεράπευτης σύγχυσης στή συνείδηση τῶν μαθητῶν καί τήν ὑποτίμηση καί περιθωριοποίηση τῆς ὀρθοδόξου πίστεως.
Παράλληλα, τονίστηκε ἡ παραβίαση τοῦ συνταγματικοῦ δικαιώματος τῆς ἰσονομίας τῶν ὀρθοδόξων ἔναντι τῶν ἀλλοθρήσκων μαθητῶν, μέ δεδομένο τό γεγονός ὅτι οἱ ἀλλόθρησκοι διδάσκονται ἀμιγῶς τήν πίστη τους, ἐνῷ οἱ ὀρθόδοξοι διδάσκονται πολυθρησκειακή διδασκαλία. Ἐπισημάνθηκε ἐπίσης ὅτι αὐτό δέν εἶναι τυχαῖο ἀλλά μεθοδευμένο ἐγχείρημα ἐκ μέρους τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας. Τό ἀποτέλεσμα εἶναι νά μήν ἀναπτύσσεται καί νά μήν καλλιεργεῖται ἡ ὀρθόδοξη θρησκευτική συνείδηση τῶν ὀρθοδόξων, ἀλλά καί νά ἀλλοιώνεται σταδιακά.
Ὑπογραμμίστηκε, ἀκόμη, ἡ παραβίαση τοῦ ἀπόλυτου δικαιώματος τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν γονέων νά ἔχουν οἱ ἴδιοι τήν εὐθύνη τόσο γιά τήν ἐπιλογή ὅσο καί γιά τήν ἀνάπτυξη τῆς ὀρθόδοξης ταυτότητας τῶν παιδιῶν τους στό σχολεῖο.
Ἐπισημάνθηκε ὅτι ἡ διαρκῶς ἐπαναλαμβανόμενη δήλωση τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας, ὅτι ὑπάρχει συμφωνία μέ τήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας γιά τήν ἐφαρμογή τῶν νέων πολυθρησκειακῶν Προγραμμάτων καί βιβλίων, δέν ἀνταποκρίνεται στήν πραγματικότητα, διότι ἔχει διαψευσθεῖ τόσο ἀπό τόν ἴδιο τόν Ἀρχιεπίσκοπο ὅσο καί ἀπό πολλούς ἄλλους Ἱεράρχες πού γνωρίζουν πολύ καλά ὅτι αὐτό πού ἀποφασίστηκε στή Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τόν Ἰούνιο τοῦ 2017 καί εἶναι καταγεγραμμένο στά Πρακτικά τῆς Συνόδου, εἶναι ΜΟΝΟΝ ἡ συνέχιση τοῦ διαλόγου μέ τήν Πολιτεία καί ὄχι ἡ ἐκ τῶν προτέρων συμφωνία τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά ἐφαρμογή τῶν Προγραμμάτων καί τῶν Βιβλίων, ὅπως ἰσχυρίζεται τό Ὑπουργεῖο Παιδείας.
Συμπέρασμα τοῦ Συλλαλητηρίου τῆς 4ης Μαρτίου 2018 ἀποτέλεσε ὅτι κλῆρος καί λαός συντάσσονται πλήρως τόσο μέ τίς συνοδικές ἀποφάσεις τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τοῦ Ἰανουαρίου καί Μαρτίου 2016 ἀλλά καί τῆς Ἡμιαυτόνομης Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης τοῦ Ὀκτωβρίου 2017 γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ὅσο καί μέ τίς διατυπώσεις τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης, οἱ ὁποῖες στό σύνολό τους κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιά τόν ἀποδομητικό χαρακτῆρα τοῦ νέου προγράμματος τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καί γιά τίς ἀνεπανόρθωτες συνέπειες πού θά ἔχει ἡ διδασκαλία τους γιά τήν ἀνάπτυξη, τή διαμόρφωση καί τή διατήρηση τῆς ὀρθόδοξης ταυτότητας τῶν παιδιῶν καί τῶν ἐφήβων.

Τό Συλλαλητήριο, μέ τό ψήφισμα πού ἐνέκρινε γιά νά ἐπιδοθεῖ στούς ἁρμοδίους, ζητᾶ:
1. Τήν ἀπόσυρση τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν καί τῶν διδακτικῶν βιβλίων- Φακέλων τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, διότι δομικά δέν ἐπιδέχονται διόρθωσης.
2. Τήν ἐπαναφορά τῶν προηγούμενων Προγραμμάτων καί βιβλίων, ἕως ὅτου ἑτοιμαστοῦν τά νέα.
3. Τή σύνταξη νέων Προγραμμάτων καί βιβλίων, μέ τή συνεργασία τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, τῆς Ἐκκλησίας, τῆς Πανελλήνιας Ἕνωσης Θεολόγων καί εἰδικῶν χριστιανοπαιδαγωγῶν καί Θεολόγων ἐκπαιδευτικῶν. Βασικά χαρακτηριστικά τῶν προγραμμάτων αὐτῶν θά εἶναι ἡ συμφωνία τους μέ τό Σύνταγμα καί τούς νόμους τοῦ κράτους, θά λαμβάνουν ὑπόψη τά προηγούμενα Προγράμματα καί βιβλία, ὅπως ἔχει ἤδη ἀποφασίσει ἡ Διαρκῆς Ἱερά Σύνοδος (Ἰανουάριος 2016) καί ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Μάρτιος 2016). Ἐπίσης, θά συνάδουν πρός τήν ὀρθόδοξη πίστη καί εὐσέβεια τῶν μαθητῶν καί τῶν γονέων τους, θά ἀνταποκρίνονται στίς σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, στίς κοινωνικοπολιτισμικές ἀνάγκες, στά ἐνδιαφέροντα τῶν μαθητῶν, στίς προσδοκίες τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας καί θά σέβονται τά δικαιώματα τῶν γονέων, τῶν μαθητῶν καί τῶν Θεολόγων, ὅσον ἀφορᾶ στό ἀπαραβίαστο τῆς θρησκευτικῆς τους συνείδησης.
4. Ἀποφασίστηκε, ἐπίσης, ἡ συμπαράσταση καί συμπαράταξη πρός τούς γονεῖς, οἱ ὁποῖοι, μή ἔχοντες ἄλλη λύση καί γιά νά ἀποτρέψουν τήν ἀποορθοδοξοποίηση τῶν παιδιῶν τους, ἐπιστρέφουν στό Ὑπουργεῖο Παιδείας, ὡς ἀπαράδεκτα, ἀκατάλληλα καί ἐπικίνδυνα, τά νέα βιβλία τῶν θρησκευτικῶν πού εἶναι ἀπότοκα τῶν νέων Προγραμμάτων τοῦ μαθήματος.

Ἡ Ἀνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος (Α.Σ.Π.Ε.)
καί τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν