ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν. ΠΑΤΡΩΝ ΤΗΣ ΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Μ. Τετάρτη 4 Ἀπριλίου 2018
Δελτίο τύπου τοῦ Παραρτήματος Πατρῶν
τῆς Πανελλήνιας Ἕνωσης Θεολόγων:
Τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας ἀκυρώνει τό Νέο πολυθρησκειακό Πρόγραμμα γιά τά Θρησκευτικά


Ἡ Διοικοῦσα Ἐπιτροπή τοῦ ἐν Πάτραις Παραρτήματος  τῆς ΠανελληνίουἙνώσεως Θεολόγων
ἐκφράζει τήν εὐαρέσκεια καί τήν  ἰδιαίτερη ἱκανοποίησή της γιά τήν ἱστορικήἀπόφαση, ὑπ᾽αριθμ. 660/2018, τῆς Ὁλομελείας τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας (ΣτΕ), ἡ ὁποία ἔκρινε ὡς πολλαπλά ἀντισυνταγματικό τό Νέο  Πρόγραμμα των συγκρητιστικών Θρησκευτικῶν πού ἐπεβλήθη ἀπό τόν πρώην Ὑπ. Παιδείας κ. Ν. Φίλην συμπραξάσης μειοψηφίας νεορθοδόξωνθεολόγων καί κληρικῶν.

Ὁ πρώην Ὑπουργός, ὅπως καί ὁ νῦν κ. Κ. Γαβρόγλου φαίνεται ὅτι διεξήγαγαν προσχηματικό καί ὄχι εἰλικρινῆ διάλογο μέ τήν Ἐκκλησία καί στόχευαν νά τήν παγιδέψουν ἤ νά τήν φέρουν πρό τετελεσμένων γεγονότων. Αὐτό τοὐλάχιστον δείχνει ἡ συνεχής παραπλανητική ἀναφορά τοῦ κ. Γαβρόγλου σέ μιά συμφωνία φάντασμα. ἐπαναλαμβάνοντας τό σλόγκαν: «ἩἘκκλησία συμφώνησε σέ ὅ,τι κάναμε γιά τά Θρησκευτικά», ὅταν ἀντίθετα στά Πρακτικά τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς 27ης Ἰουνίου 2017 ἀναφέρεταιὅτι «ἡ Ἱεραρχία δέν ἐνέκρινε, οὔτε ἀπέρριψε, ἁπλῶς ἐνημερώθηκε».Συγκεκριμένα, ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος καί Πρόεδρος τῆς Συνόδου, μετά τήν ἐνημέρωση ἀπό τά μέλη τῆς Ἐπιτροπής πού διεξήγαγαν τόν διάλογο μέ τό Ὑπουργείο Παιδείας γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν καί τή συζήτηση πού ἀκολούθησε, ἔκλεισε τό θέμα τοῦ Μαθήματος ὡς ἑξής: «Ἑπομένως, ἡἘπιτροπή διαλόγου θά συνεχίσει τόν διάλογο μέ τήν Πολιτεία καί θά παρακολουθεῖ τήν ἐξέλιξη τῶν θεμάτων ὡς πρός τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Ἔτσι, λοιπόν, σήμερα δέν θά ποῦμε ὅτι ἐγκρίνεται ἤἀπορρίπτεται τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν, ἀλλά ὅτι ἡ Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας ἐνημερώθηκε ἀπό τά μέλη τῆς Ἐπιτροπῆς καί τούς εὐχαριστοῦμε...».
Καταρρίπτεται ἑπομένως τό ἄλλοθι πού εἶχε ἐφεύρει τό Ὑπουργεῖο, θέλοντας νά ἐμπλέξει τήν Ἐκκλησία στίς μεθοδεύσεις του γιά τήνἀποορθοδοξοποίηση (ἀποχριστιανισμό) τοῦ Μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν. 
Σύμφωνα μέ τήν ἀναφερομένη ἀπόφαση τοῦ Ἀνωτάτου ἈκυρωτικοῦΔικαστηρίου τῆς χώρας μας, τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, ὄχι μόνο δέν ἀναπτύσσουν τήν Ὀρθόδοξη Χριστιανική συνείδηση τῶν μαθητῶν, ὅπως ρητῶς ὁρίζει τό Σύνταγμα στό ἄρθρο 16,ἀλλά, ἀντίθετα, τήν μεταβάλλουν καί τήν κλονίζουν. Σημαντικότατο εἶναι ὅτι τό ΣτΕ ἀναφέρει ὅτι «σχολική διδασκαλία, που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεταβολή ή την αλλοίωση της θρησκευτικής  συνειδήσεως των μαθητών, όπως αυτή διαμορφώνεται στο πλαίσιο της οικογενείας, θα συνιστούσε μορφήομαδικού προσηλυτισμού ιδιαιτέρως σοβαρή, ως επέμβαση στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη και ωριμότητα των ενηλίκων, κατά παράβαση των παρ. 1 και 2 του άρθρου 13 του Συντάγματος».
Κατόπιν αὐτῶν, καλοῦμε τόν κ. Ὑπουργό Παιδείας: α) Νά εγκαταλείψει τήν ἀντιδραστική ἰδεοληπτική στάση του καί νά ἐνεργήσει ὡς Ὑπουργός ὅλων τῶν Ἑλλήνων -καί ὄχι μόνον τῶν ἀθέων καί τῶν ἀρνητὼν τῆς Ὀρθόδοξης Παραδόσης, τούς ὁποίους, μάλιστα, δέν ἀφορᾶ τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, ἀφοῦ ἀπαλλάσσονται δικαιωματικά ἀπ’ αὐτό. β) Νά ἐπιδείξει τή νομιμόφρονα καί ὑποδειγματική συμπεριφορά, πού ἁρμόζει στίς ἐνέργειεςἑνός Ὑπουργοῦ Παιδείας ἔναντι τῆς ἐφαρμογῆς τοῦ Συντάγματος, τῶν Νόμων καί τῶν ἀποφάσεων τῆς Δικαιοσύνης καί νά  ἐφαρμόσει ἀμέσως τήν ὡς ἄνω τελεσίδικη καί δεσμευτική γιά τή Διοίκηση Δικαστική ἀπόφαση.  γ) Νάἀποσύρει πάραυτα τό Νέο Πρόγραμμα γιά τό Δημοτικό καί τό Γυμνάσιο καθώς καί τούς νέους Φακέλους - βιβλία γιά τό μάθημα τῶν ἀλλόκοτων αὐτῶν Θρησκευτικῶν. δ) Νά ἐπαναφέρει σέ ἰσχύ τό προηγούμενο Πρόγραμμα  καί τά Βιβλία (2003-2006), ἕως ὅτου ἑτοιμασθοῦν μέ τήν πρωτοβουλία καί συνεργασία τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Πανελλήνιας Ἑνώσεως Θεολόγων τό νέο Πρόγραμμα καί τά νέα βιβλία, τά ὁποῖα, ἀφενός θά συνάδουν μέ τό Σύνταγμα, τούς Νόμους καί τή θεολογική παράδοση αὐτοῦ τοῦ τόπου καί τῶν μαθητῶν καί θά ἀναπτύσσουν τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιαστική τους συνείδηση καί,ἀφετέρου, θά συμμορφώνονται πλήρως μέ τήν ἀμετάκλητη νομολογία πού καθιέρωσε πλέον ἡ δίκαια ἀπόφαση του ΣτΕ.
Μέ  τήν ἐλπίδα ὅτι, ἐπιτέλους, θά ἐπικρατήσει ἡ νηφαλιότητα, ἡ σύνεση,ἡ εἰρήνη καί ἡ σύμπνοια, σέ μιά περίοδο, μάλιστα, ἰδιαίτερα κρίσιμη γιά τήν πατρίδα μας, εὐχόμαστε σέ ὅλους:

Καλή Ἀνάσταση!
Ἡ Διοικοῦσα Ἐπιτροπή

Ἡ Πρόεδρος
Δήμητρα Κόρδα – Κωτσάκη


Ὁ Γραμματέας
Γκουρβέλος Παναγιώτης


Ὁ Ταμίας
Θεολογίτης Χρῆστος

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ: Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

Ο Υπουργός Παιδείας της χώρας που γέννησε τη Δημοκρατία
αρνείται να εφαρμόσει το Σύνταγμα, υπονομεύοντας τη Δημοκρατία!
Του Παναγιώτη Τσαγκάρη, Θεολόγου

Ο Υπουργός Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχει πάρει με τη σειρά όλα τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα και μονότονα, πλειστάκις την ημέρα, διακηρύττει στεντορεία τη φωνή ότι δεν εφαρμόζει την ιστορική απόφαση του ΣτΕ(660/2018),
που αφορά στο μάθημα των Θρησκευτικών, διότι α) δεν συμφωνεί ιδεολογικά με αυτήν και β) σύμφωνα με την άποψή του, η απόφαση αυτή, αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση (Υ.Α.) του κ. Φίλη και όχι στη δική του Υ.Α.!

Ο κ. Γαβρόγλου, ίσως, ενεργεί κατ΄ αυτόν τον τρόπο α) διότι πρώτα ο ίδιος χρειάζεται απεγνωσμένα να πιστέψει αυτό που διατυμπανίζει και β) διότι έτσι, για τις δικές του πολιτικές σκοπιμότητες, προσφέρει επικοινωνιακή ιδεολογικοπολιτική τροφή στους αδαείς αλλά και την εκλογική του πελατεία, η οποία, μάλιστα, φαίνεται πως είναι διατεθειμένη, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, να αποδέχεται αδιαμαρτύρητα και πρόθυμα, ό, τι της προσφέρει ο πολιτικός και κομματικός της ινστρούχτορας!
Η στάση αυτή του κ. Γαβρόγλου ίσως να είναι κατανοητή και ανεκτή σε μια τριτοκοσμική χώρα, όπου κυριαρχούν αυταρχικές καθεστωτικές αντιλήψεις και πρακτικές, αλλά δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή στη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία και σε μια ευρωπαϊκή χώρα που σέβεται τους δημοκρατικούς θεσμούς και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Η περιφρόνηση στον Νόμο και μάλιστα στις αποφάσεις των ανώτατων θεσμών της Δικαιοσύνης μιας χώρας, με την αιτιολογία του «έτσι μ΄ αρέσει», είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν προσβάλλει ούτε υπονομεύει το κύρος των δικαστικών λειτουργών, αλλά, περισσότερο, χαρακτηρίζει τους εμπνευστές αυτών των πρακτικών οι οποίες, μάλιστα, παραπέμπουν σε πολιτικές μη δημοκρατικών καθεστώτων. Πιστεύουμε πως ο κ. Γαβρόγλου γνωρίζει ότι, τελικά, αυτά τα καθεστώτα, που εκφράζει η προς τη συνταγματική τάξη περιφρόνηση και απείθειά του, αργά ή γρήγορα, πέφτουν και διαλύονται «εις τα εξ ων συνετέθησαν» μαζί με όλα τα θνησιγενή οράματα και τις φρούδες προσδοκίες τους.
Σε τελική ανάλυση, τίποτε δεν είναι παντοτινό και κανένας δεν είναι αιώνιος, ούτε στη θέση εξουσίας που βρίσκεται ούτε και στη ζωή γενικότερα, παρά μόνον ο αιώνιος και αθάνατος Θεός.  Όλοι και όλα έρχονται και παρέρχονται και κρίνονται από τους ανθρώπους, την ιστορία και τον τελικό δικαιοκρίτη Θεό.
Όσον αφορά στην ιστορική απόφαση του ΣτΕ(660/2018), για το μάθημα των Θρησκευτικών, ο κ. Γαβρόγλου όφειλε να γνωρίζει ότι η απόφαση αυτή ήταν ένα δίκαιο αίτημα της πλειονοψηφίας του ελληνικού λαού και γι΄ αυτό έγινε πράξη! Και επειδή είναι πλέον δίκαιος νόμος, αργά ή γρήγορα, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί ο κ. Γαβρόγλου και οι συν αυτώ θα εφαρμοστεί αν όχι κατά τη δική του υπουργική θητεία, στη θητεία του επόμενου Υπουργού!
Από δεοντολογικής πλευράς, ο κ. Γαβρόγλου και οι ακόλουθοί του θα υποχρεωθούν τελικά, να εφαρμόσουν τις αποφάσεις του ΣτΕ α) εκ των πραγμάτων, β) από την πίεση της κοινής γνώμης και γ) από τις προσεχείς αποφάσεις της ελληνικής δικαιοσύνης, στην οποία αναγκάζονται να προσφεύγουν όσοι δικαιώνονται μεν με τις αποφάσεις της δικαιοσύνης αλλά η εκτελεστική εξουσία αρνείται να συμμορφωθεί και να υπακούσει σε αυτές.
Πάντως, σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτός που φθείρεται και εκτίθεται και αυτοϋπονομεύει την προσωπικότητα και την ιδεολογία του, είναι τελικά εκείνος ο πολιτικός που εν καιρώ Δημοκρατίας, κηρύττει πραξικόπημα έναντι του δικαιϊκού συστήματος της χώρας που υπηρετεί,υπονομεύοντας στη συνείδηση των πολιτών τη δημοκρατία.
Εν προκειμένω, έτσι όπως έπραξε και πράττει ο κ. Γαβρόγλου, όχι μόνο αρνείται πεισματικά να εκτελέσει τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης αλλά καιπροσπαθεί με δολοπλοκίες και ψέματα να ξεφύγει από την ελληνική δικαιοσύνη και με διαστροφική επιχειρηματολογία να παραπλανήσει τον ελληνικό λαό. Συγκεκριμένα ο κ. Γαβρόγλου έσπευσε από τον Ιούνιο του 2017 να αλλάξει -όχι φυσικά το περιεχόμενο του Προγράμματος του μαθήματος των Θρησκευτικών, το οποίο κατά τη μαρτυρία και του ίδιου και του κ. Φίλη και των συγγραφέων του Προγράμματος παρέμεινε το ίδιο και απαράλλακτο στον πυρήνα και στη δομή του-  αλλά τον αριθμό του ΦΕΚ και την υπογραφή, αφαιρώντας την υπογραφή του κ. Φίλη από το ΦΕΚ και βάζοντας αντ’  αυτής τη δική του!!! Τουτέστιν, «έβγαλε τα ρούχα του ο Μανωλιός και τα έβαλε αλλιώς»!
Με τέτοιες δόλιες και πονηρές ενέργειες θέλει ο κ. Γαβρόγλου, να «αναδομήσει» την παιδεία και αυτές τις ενέργειες υιοθετούν και εκείνοι οι ελάχιστοι θεολόγοι σύμμαχοι, ομοϊδεάτες και συνεργάτες των αθέμιτων αποφάσεών του, οι οποίοι με αυτούς τους τρόπους και τις μεθόδους επιθυμούν να «αναβαθμίσουν» υποτίθεται το μάθημα των Θρησκευτικών. Κτίζεται όμως Θρησκευτική Παιδεία και Μόρφωση, με τις αλαζονικές μεθοδεύσεις του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και με τις λογικές της ψευτομαγκιάς, του «κουτσαβακισμού» και της κουτοπονηριάς; Έτσι, πιστεύουν ότι θα κτίσουν το σχολείο του αύριο και θα οικοδομήσουν το σύγχρονο μάθημα των Θρησκευτικών και την ηθικοκοινωνική ζωή της χώρας, ο κ. Γαβρόγλου και οι σύμμαχοι του θεολόγοι;
Η Ποιμαίνουσα Εκκλησία οφείλει να έχει υπόψη της αυτές τις ενέργειες, αυτών των ανθρώπων που, εκτός των άλλων, κάθε μέρα βγαίνουν στα ΜΜΕ και την δυσφημούν, ισχυριζόμενοι ότι υπάρχει για όλα αυτά συμφωνία της Εκκλησίας και ότι προχωράνε και ενεργούν με τη δική της έγκριση!
Όσο για τον κ. Υπουργό, κρίμα σ΄ αυτόν, που δεν στέκεται με τις πράξεις του στο ύψος του συγκεκριμένου υπουργικού αξιώματος που υπηρετεί. Κρίμα, που ως υπουργός Παιδείας της χώρας, που γέννησε και διέδωσε τη Δημοκρατία σε όλο τον κόσμο, δεν συμπεριφέρεται ούτε νόμιμα ούτε με δημοκρατικές αρχές ούτε με παιδαγωγικά κριτήρια. Διότι, εύλογα περιμένει ο ελληνικός λαός, τουλάχιστον από τον Υπουργό Παιδείας να προσφέρει συμβολικά πρώτος αυτός, χάριν της ελληνικής νεολαίας που υπηρετεί, το παράδειγμα της υπακοής στο Σύνταγμα και στους νόμους της δικαιοσύνης.

Κυριακή 8 Απριλίου 2018

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΗ Η ΝΙΚΗ ΣΟΥ;


Που είναι λοιπόν άδη η νίκη σου;
Αναστήθηκε ο Χριστός και έχεις πιά οριστικά κατανικηθεί.
Αναστήθηκε ο Χριστός και οι δαίμονες έχουν στα βάραθρα της απώλειας γκρεμιστεί.
Αναστήθηκε ο Χριστός και χαίρουν οι Άγγελοι.
Αναστήθηκε ο Χριστός και η ζωή παντού βασιλεύει.
Αναστήθηκε ο Χριστός και δεν θα μείνει πιά κανένας νεκρός στο μνήμα. Γιατί με την Ανάστασή Του ο Χριστός έγινε η αρχή της αναστάσεως όλων όσων έχουν κοιμηθεί. Σ’ Αυτόν ανήκει η δόξα και η εξουσία στους απέραντους αιώνες. Αμήν.

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!


Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ: Χριστός Ανέστη! Χαρά μου!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!



ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ!


Σάββατο 7 Απριλίου 2018

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΩΣ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!


Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ!


ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ!


ΑΝΟΙΞΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΟΥ!


Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!