ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΙΝΕ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ!


ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ!


Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!


Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΑΡΙΖΟΝΑΣ: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!


Γέρων Εφραίμ Αριζόνας: Τα πάντα είναι του Θεού. Ευλόγησε ο Θεός. Έχω. Δεν ευλόγησε. Δεν έχω.

ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΑΡΙΖΟΝΑΣ: ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΠΡΩΧΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΙΣ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΙΝ, ΠΡΟΣΕΧΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΕΙΣ!


Γέρων Εφραίμ Αριζόνας: Παιδί μου, τους λογισμούς τους κακούς, που σου φέρνει ο διάβολος σπρώχνοντάς σε εις συγκατάθεσιν, πρόσεχε να τους διώκεις, ιδίως της μισαδελφίας, καθόλου να μη τους προσέχεις, διότι έχουν ως σκοπόν να σου αφαιρέσουν την μεγαλυτέραν αρετήν, την αγάπην, και όταν τούτο το κατορθώσουν, εκέρδισαν εξ ολοκλήρου την ψυχήν σου.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΠΕΙΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΛΟΓΟΥΜΕ!

Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Να είμαστε ταπεινοί, αλλά να μην ταπεινολογούμε. Η ταπεινολογία είναι παγίδα του διαβόλου, που φέρνει την απελπισία και την αδράνεια, ενώ η αληθινή ταπείνωση φέρνει την ελπίδα και την εργασία των εντολών του Χριστού.

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑΣ!

Μέγας Βασίλειος: Να εξετάζεις την εργασία κάθε ημέρας, σύγκρινέ την με την προηγούμενη εργασία και βιάσου να βελτιωθείς. Να προοδεύεις στις αρετές, ώστε να πλησιάζεις την ζωή των αγγέλων!

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Π.Ε.Θ : "ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΙΕΠ"



Αθήνα, 1 Αυγούστου 2018
Αριθμ. Πρωτ. 88

Προς: Αξιότιμον κ. Κωνσταντίνον Γαβρόγλου, Υπουργό Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων
Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. 151 80 – Μαρούσι Αθήνα


ΚΟΙΝ.: 1. Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμον
             2.  Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος
             3. Συνοδική Επιτροπή επί της Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως και
                 Επιμορφώσεως του Εφημεριακού Κλήρου
             4. Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων
             5. Γενική Δ/νση Πρωτ/θμιας & Δευτ/θμιας Εκπ/σης
             6. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
             7. Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης
Θέμα: "Καταγγελίες για παραβιάσεις του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα από Επιτροπές του  ΙΕΠ".

                                Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Λαμβάνουμε την τιμή να σας αναφέρουμε τα κάτωθι, με την παράκληση όπως προβείτε στις κατά νόμο ενέργειες, προκειμένου να αποκατασταθεί η νομιμότητα στις ενέργειες των εποπτευόμενων από το Υπουργείο σας φορέων.
Με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων στις 25-7-2018 και με Αρ. Πρωτ.:  80, καταγγείλαμε τις «Διαβλητές επιλογές στην αξιολόγηση των υποψηφίων για την ανάληψη της υλοποίησης Πακέτων Εργασίας του έργου «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης». Συγκεκριμένα, αναφερθήκαμε σε σοβαρά ζητήματα που οφείλουν να διευρευνηθούν και αφορούν στη σύσταση της Επιτροπής που ορίσθηκε με την από 27/05-06-2018 Πράξη του ΙΕΠ αλλά και στις ενέργειές της εν λόγω Επιτροπής -η οποία συνεδρίασε την 17η Ιουλίου 2018 για την αξιολόγηση των υποψηφίων μέσω συνέντευξης, σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 5004/21-05-2018 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, που αφορά στη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως τριάντα δύο (32) ειδικούς εμπειρογνώμονες για την υλοποίηση Πακέτων Εργασίας του Υποέργου 1: «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020- εάν οι ενέργειές της, εμπίπτουν σε όσα διαλαμβάνονται στο Άρθρο 36 περί Κωλύματος Συμφέροντος του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα και στα λοιπά άρθρα του ίδιου Κώδικα.
Το ΙΕΠ με το υπ΄ Αρ. Πρωτ.: 8459/31-7-2018 έγγραφό του, το οποίο απέστειλε ταυτόχρονα και προς  το Γραφείο του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων απάντησε στις καταγγελίες μας με γενικότητες και αοριστολογίες και όχι συγκεκριμένα για το αν συντρέχει λόγος εξαιρέσεως του κ. Κωνσταντίνου Κορναράκη, προέδρου της προαναφερόμενης Επιτροπής. Σημειωτέον η αποσιώπηση λόγου εξαιρέσεως είναι ποινικό αδίκημα κατά το άρθρο 254 του Ποινικού Κώδικα.
Βεβαίως μας προκαλεί έντονη εντύπωση το ότι το έγγραφο του ΙΕΠ αποστέλλεται ταυτόχρονα στο Υπουργείο Παιδείας και στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, η οποία και δικαιωματικά λαμβάνει απάντηση, εφόσον απέστειλε σχετικό έγγραφο. Το ερώτημα είναι γιατί το ΙΕΠ απέστειλε το απαντητικό έγγραφο και στο Υπουργείο Παιδείας και δεν του το κοινοποίησε. Η ενέργεια αυτή δημιουργεί ενδεχόμενο το Υπουργείο Παιδείας να έχει αναπτύξει σχετική αλληλογραφία με το ΙΕΠ επί του θέματος, διότι, διαφορετικά, πώς εξηγείται η αποστολή απαντητικού εγγράφου του ΙΕΠ -και μάλιστα χαρακτηρισμένο και πρωτοκολλημένο- προς το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς προηγουμένως να έχει αποσταλεί σχετικό έγγραφο του Υπουργείου προς το ΙΕΠ.

Κατόπιν τούτων απευθυνόμαστε προς Εσάς, με την αρμοδιότητά σας ως εποπτεύοντα του προαναφερομένου φορέα αναφέροντας ότι διαπιστώθηκαν από καταγγελίες τα εξής:
1.      Ο πρόεδρος της προαναφερόμενης Επιτροπής του ΙΕΠ, κ. Κωνσταντίνος Κορναράκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Αθηνών, βρίσκεται σε αναρρωτική άδεια, δηλώνοντας ότι αδυνατεί να εκτελεί τα καθήκοντά του στο Πανεπιστήμιο (ΕΚΠΑ). Ωστόσο, εκτελεί κανονικά τα καθήκοντά του, σύμφωνα με τη σύμβαση ιδιωτικού έργου που είχε υπογράψει με το ΙΕΠ αλλά και όπως εγγράφως δηλώνει ο Πρόεδρος του ΙΕΠ στο έγγραφο με Αρ. Πρωτ.:  8459/31-7-2018 που απέστειλε τόσο στο Υπουργείο όσο και στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων. Συνεπώς, σας παρακαλούμε να μας γνωρίσετε τη σχετική νομοθεσία, αν δηλαδή προβλέπεται από τον νόμο η εκτέλεση ιδιωτικού έργου από δημοσίους υπαλλήλους τη χρονική περίοδο που έχουν αναρρωτική άδεια από την υπηρεσία τους. Διαφορετικά, σας παρακαλούμε να πράξετε τα νομίμως προβλεπόμενα.
2.      Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Κωνσταντίνος Κορναράκης, έχει συγγενική σχέση εξ αγχιστείας με τον κ. Ζήσιμο Γεώργιο, Καθηγητή Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής που ήταν, επίσης, μέλος της ίδιας Επιτροπής, κατά παράβαση του Άρθρου 36, παρ. 1,2,  3, 4,  περί Κωλύματος Συμφέροντοςτου Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα.
3.      Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Κωνσταντίνος Κορναράκης, έχει επίσης, συγγενική σχέση με δύο από τους υποψηφίους, τον κ. Κωνσταντίνο Πρέντο και τον κ. Κωνσταντίνο Λιάκουρα, οι οποίοι και επιλέχθηκαν για την πλήρωση των θέσεων που είχαν προκηρυχθεί, κατά παράβαση του Άρθρου 36, παρ. 1, 2, 3, 4, περί Κωλύματος Συμφέροντος του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα.
Κατόπιν όσων καταγγέλλονται, σεβόμενοι την τιμή και την υπόληψη των κ.κ. Κωνσταντίνου Κορναράκη, Κωνσταντίνου Ζήσιμου, Κωνσταντίνου Πρέντου και Κωνσταντίνου Λιάκουρα και χωρίς καμμία πρόθεση να την προσβάλουμε, είμεθα υποχρεωμένοι για λόγους συνταγματικής τάξης, νομιμότητας και ισονομίας, να σας επισημάνουμε, τα ανωτέρω και να σας παρακαλέσουμε να πράξετε όσα προβλέπονται εκ του νόμου, για την αποκατάσταση του δικαίου, της ισότητας και της ισονομίας. Αυτό ζητούμε πλέον από εσάς, επειδή δεν μας απάντησε το ΙΕΠ επί του ερωτήματός μας εάν στο πρόσωπο του κ. Κωνσταντίνου Κορναράκη συντρέχουν λόγοι εξαιρέσεως. Εάν η απάντησή σας είναι αρνητική, παρακαλούμε όπως την αιτολογήσετε εν όψει των ως άνω ρητών λόγων εξαιρέσεως  που σας επισημαίνουμε.   

Με  τιμή
Για το ΔΣ της ΠΕΘ

                Ο Πρόεδρος                                                         Γεν.  Γραμματέας
  
              Ηρακλής Ρεράκης                                           Παναγιώτης Τσαγκάρης
Καθηγητής Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ                                  Υπ. Δρ. Θεολογίας


Υ.Γ.
Συνημμένα σας διαβιβάζουμε:
1. Το Δελτίο Τύπου της ΠΕΘ της 25ης-7-2018 με Αρ. Πρωτ.: 80, όπου καταγγείλαμε τις «Διαβλητές(;) επιλογές στην αξιολόγηση των υποψηφίων για την ανάληψη της υλοποίησης Πακέτων Εργασίας του έργου «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης». Kαταγγελία της ΠΕΘ για διαβλητές επιλογές του Υπουργείου Παιδείας
2. Την υπ΄ Αρ. Πρωτ.: 8459/31-7-2018 απάντηση του ΙΕΠ.

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΩΣ ΑΓΙΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!


ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΗΣΑΙ ΝΑ ΜΗ ΛΕΣ: ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ!


Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: Όταν αδικήσαι να μη λες: "Να το βρει από τον Θεό", γιατί τότε καταριέσαι με ευγένεια.

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: Η ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ!


Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ


Μάρνυ Παπαματθαίου

Έγγραφα των εισαγγελικών Αρχών στάλθηκαν από το υπουργείο Παιδείας στις σχολικές μονάδες της χώρας και προειδοποιούν για το γιαπωνέζικο σίριαλ «Death Note» που θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τους ανηλίκους και κυρίως τους εφήβους

Το υπουργείο Παιδείας στέλνει στα σχολεία της χώρας «σήμα συναγερμού» σχετικά με τον σοβαρό κίνδυνο που διατρέχουν οι ανήλικοι μαθητές τους από την επιρροή γιαπωνέζικου σίριαλ κινουμένων σχεδίων, οι καταγγελίες για το οποίο κινητοποίησαν την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Τα έγγραφα των εισαγγελικών Αρχών σχετικά με το σίριαλ «Death Note» που στάλθηκαν στο γραφείο του υπουργού Κώστα Γαβρόγλου διαβιβάστηκαν χθες προς όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας και σε αυτά επισημαίνεται ότι οι ανήλικοι μαθητές και κυρίως έφηβοι απειλούνται άμεσα από το συγκεκριμένο θέμα.

H καταγγελία.

Στα έγγραφα των εισαγγελικών Αρχών μάλιστα περιλαμβάνεται και η περίπτωση καταγγελίας σύμφωνα με την οποία μαθητής που έπεσε θύμα bullying στο σχολείο του για το χρώμα του και τα κιλά του απέκτησε ένα αίσθημα παντοδυναμίας βλέποντας τη συγκεκριμένη σειρά, με αποτέλεσμα αυτό να επηρεάσει τη ψυχολογία του με απρόβλεπτες συνέπειες. Όπως αναφέρεται δε, στο σίριαλ αυτό «ο καλός ήρωας θέλει να σώσει τον κόσμο σκοτώνοντας μέσα από ένα ημερολόγιο με υπερφυσικές δυνάμεις όλους τους κακούς».

Με τα έγγραφά της η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ζήτησε από τον Κώστα Γαβρόγλου να ληφθεί μέριμνα για την ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών και τυχόν άλλων φορέων που ασχολούνται με ανηλίκους και υπάγονται στην αρμοδιότητα του υπουργείου Παιδείας.

Το θέμα ανακινήθηκε πριν από μερικούς μήνες, έπειτα από σχετική ενημέρωση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ηρακλείου. Μετά το Ηράκλειο, και στη Ροδόπη η Εισαγγελία της περιοχής, θέλοντας να προλάβει τους πιθανούς κινδύνους από το θέμα, έστειλε ενημερωτικά σημειώματα προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, με κοινοποίηση σε όλα τα σχολεία αρμοδιότητάς τους, καθώς και προς την Αστυνομική Διεύθυνση Ροδόπης και προς την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής.

Τα έγγραφα.

Όπως σημειώνεται μάλιστα στα έγγραφα των εισαγγελικών Αρχών, το σίριαλ αυτό (αλλά και το αντίστοιχο περιοδικό που εκδίδεται) έφτασε σε σημείο να επηρεάζει εφήβους ανά τον κόσμο, ενώ ήδη έχουν καταγραφεί σοβαρά περιστατικά, ακόμα και δολοφονία στο Βέλγιο. Στόχος της κινητοποίησης των Αρχών είναι να ενημερωθούν οι διευθυντές σχολείων όλων των βαθμίδων αλλά και να ενημερώσουν τα παιδιά και τις οικογένειές τους για το συγκεκριμένο ζήτημα, εφιστώντας την προσοχή όλων προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.

«Παρακαλούμε τους διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων να ενημερώσουν και προφορικά τους μαθητές που φοιτούν στα σχολεία τους σχετικά με το προαναφερόμενο γιαπωνέζικο σίριαλ κινουμένων σχεδίων με την επωνυμία «Death Note». Τέλος, παρακαλούμε τους διευθυντές όλων των ΜΜΕ (εφημερίδων, περιοδικών, ραδιοτηλεοπτικών μέσων, διαδικτυακών) για τη δημοσιοποίηση του θέματος» αναφέρθηκε στα σχετικά έγγραφα.

Το «φονικό σημειωματάριο» και τα κρούσματα

Tο «Death Note» έχει ήδη μακρά ιστορία, αφού εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2003 και δύο χρόνια μετά προκάλεσε πανικό σε γονείς και σχολεία καθώς θεωρήθηκε ότι έμμεσα μπορούσε να καλέσει τους «καλούς» να σκοτώσουν μέσω ενός φονικού σημειωματάριου όσους θεωρούσαν «κακούς».

Το σίριαλ είναι βασισμένο σε σενάριο του Ούμπα Τσογκούμι και εικονογράφηση Τακέσι Ομπάτα. Πρόκειται για την ιστορία ενός μαθητή λυκείου, ο οποίος ανακαλύπτει ένα τετράδιο με το οποίο μπορεί να σκοτώσει οποιονδήποτε απλά γράφοντας το όνομά του σε αυτό σκεπτόμενος το πρόσωπό του. Η εξέλιξη του σίριαλ, όπως την περιγράφουν και τα εισαγγελικά έγγραφα ακολουθεί τις προσπάθειες του νέου να καθαρίσει από τους εγκληματίες μια «κοινωνία που σαπίζει» και να γίνει ο ίδιος κριτής και «θεός ενός νέου κόσμου», φτάνοντας φυσικά σταδιακά στην παράνοια.

Τον νέο ωστόσο κυνηγούν η αστυνομία και ένας φημισμένος ντετέκτιβ. Αρχικά, το μάνγκα (όπως είναι γνωστό το σκίτσο του συγκεκριμένου έργου) δημοσιεύτηκε στις σελίδες περιοδικών, ενώ ακολούθησε η μεταφορά του στην ιαπωνική τηλεόραση. Υστερα από αυτό ακολούθησαν ακόμη σχετικές ταινίες, μυθιστορήματα αλλά και βιντεοπαιχνίδια.

Αντίδραση των Αρχών.

Η δημοτικότητα του «Death Note» σε μαθητές σε διάφορες χώρες του κόσμου προκάλεσε την αντίδραση των Αρχών καθώς βρέθηκαν διάφορα τετράδια με τίτλο «Death Note» και ονόματα μαθητών τους ή καθηγητών σε διάφορα σχολεία. Η κυκλοφορία του έχει απαγορευθεί σε διάφορες πόλεις της Κίνας, όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη, ενώ στις ΗΠΑ καταγράφηκαν και περιπτώσεις όπου μαθητές αποβλήθηκαν επειδή βρέθηκαν στην κατοχή τους παρόμοια τετράδια.

Στο Βέλγιο, δε, θεωρείται ότι το σίριαλ οδήγησε στην δολοφονία ενός άνδρα πριν από περίπου 10 χρόνια, καθώς βρέθηκαν δίπλα στο πτώμα του δυο σημειώσεις με αναφορά στο θέμα. Ο φόνος αυτός εκείνη την περίοδο έγινε γνωστός στη χώρα με το όνομα «Mangamoord» («Φόνος του μάνγκα»). Τελευταίο κρούσμα σημειώθηκε πριν από τρία χρόνια στο Νιου Χάμσαϊρ των ΗΠΑ, όπου οι αστυνομικές Αρχές της πόλης ανακάλυψαν το «Death Note» ενός 15χρονου κοριτσιού. Σε αυτό είχε γράψει τα ονόματα 17 συμμαθητών της, όπως επίσης και τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και συνθήκες των θανάτων τους.

Η αστυνομία δεν μπόρεσε να αποδείξει την ύπαρξη εγκληματικής πράξης, ωστόσο το κρούσμα κινητοποίησε τις Αρχές και ο τρόμος για το θέμα εξαπλώθηκε στην περιοχή. Αντίστοιχες θεωρίες για κινήσεις μαθητών που παρέπεμπαν στο ίδιο σίριαλ καταγράφηκαν και σε άλλες χώρες, ωστόσο δεν έλαβαν διαστάσεις. Στη χώρα μας δεν είχαμε ώς σήμερα κάποιο σχετικό κρούσμα, αλλά οι εισαγγελικές Αρχές ζητούν να ληφθούν προληπτικά όλα τα απαραίτητα μέτρα.

(Πηγή: in.gr)

ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ


ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
Η Αγκυρα πιέζει ώστε να εκδίδονται στα τουρκικά οι αποφάσεις που παίρνουν οι μουφτήδες στη Θράκη!
Aπό τον Μανώλη Κοττάκη

Tην περασμένη Πέμπτη η «Εστία» ανέδειξε με το πρωτοσέλιδό της ένα μείζον θέμα: Την Κερκόπορτα που ανοίγει το Προεδρικό Διάταγμα του υπουργείου Παιδείας για την καθιέρωση της τουρκικής γλώσσας ως επίσημης των δημοσίων υπηρεσιών στην περιοχή της Θράκης. Εκεί θα οδηγήσει μετά βεβαιότητας η ρύθμιση του διατάγματος Γαβρόγλου, που δίνει τη δυνατότητα στα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας να ζητούν τη μετάφραση της απόφασης των ιεροδικείων μουφτειών (ΝΠΔΔ) στην τουρκική. Είναι το πρώτο βήμα. 
Δυστυχώς, οι πληροφορίες που μου φτάνουν από την Κομοτηνή δεν είναι ενθαρρυντικές. «Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σ’ ανέβει στο κρεβάτι» λέει θυμόσοφα ο λαός μας και δικαιώνεται. Δεν αρκεί στους ηγήτορες της μειονότητας η δυνατότητα μετάφρασης των αποφάσεων των μουφτήδων στην τουρκική. 
Οπως πληροφορούμαι, οι Τούρκοι πιέζουν να καταργηθεί η παράδοση της έκδοσης των αποφάσεων στην οθωμανική γραφή (προβλέπεται από τη Συνθήκη της Λωζάννης) και απαιτούν να εκδίδονται οι δικαστικές αποφάσεις των μουφτήδων -όχι η μετάφρασή τους- απευθείας στην τουρκική γλώσσα, στο πρωτότυπο, πέραν της ελληνικής! Πέραν αυτών, σε συσκέψεις που έγιναν παρουσία των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και του ΚΙΝ.ΑΛ. Ιλχάν Αχμέτ αποφασίστηκε να ζητηθεί η απόσυρση (!) του διατάγματος Γαβρόγλου, γιατί -λέει- καταργεί την αυτονομία του θεσμού του μουφτή και τον μετατρέπει σε δημόσια υπηρεσία. 
Τους λόγους που ενοχλούνται όσοι είμαστε μυημένοι τους ξέρουμε: Με το δεύτερο μέρος του Προεδρικού Διατάγματος ενισχύονται οι μουφτείες με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, ενώ συνιστάται υπό τον μουφτή και γραμματέας Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή. Ενισχύεται ο μηχανισμός. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι τις θέσεις Ζεϊμπέκ στηρίζουν ο νέος υφυπουργός Οικονομίας Στάθης Γιαννακίδης, ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης, αλλά και καθηγητές του... Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, οι οποίοι με αρθρογραφία ταυτόσημη με τις τουρκικές θέσεις απαιτούν να πάψει να... «αναμιγνύεται» η Πολιτεία σε θέματα θρησκευτικής ελευθερίας των μουσουλμάνων. Προτρέπουν δε την κυβέρνηση να τους αφήσει να κάνουν ό,τι θέλουν. 
Πρόκειται για το «ευρωπαϊκό» μοντέλο αυτοδιοίκησης, που είχε ως αποτέλεσμα να μετατραπούν τα τεμένη των Παρισίων και των Βρυξελλών σε άντρα τζιχαντιστών! Αυτό ζητούν οι... πεφωτισμένοι! 
Η εικόνα θα ήταν σουρεαλιστική, αν δεν παρενέβαινε απροκάλυπτα σε θέματα που αφορούν την ελληνική έννομη τάξη και ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Μεχμέτ Τσαβούσογλου με συνέντευξη σε ελληνική εφημερίδα, η οποία απόλαυσε προβολή που ισοδυναμούσε σχεδόν με υιοθέτηση των θέσεών του! Με αυτήν, ο... αγάς διαμαρτυρήθηκε στο κυβερνών κόμμα ότι «ούτε οι προεκλογικές υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ προς τη μειονότητα στους τομείς της εκπαίδευσης και της θρησκευτικής ελευθερίας υλοποιήθηκαν. Τα προβλήματα της μειονότητας χειροτερεύουν». 
Εως την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, ουδείς από τον ΣΥΡΙΖΑ ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει στην ιταμή αυτή πρόκληση Τσαβούσογλου - προείχε... η υπόθεση Φλώρου. Τουναντίον, μάλιστα, δόθηκαν διαβεβαιώσεις στους μειονοτικούς βουλευτές ότι η διαβούλευση για το Προεδρικό Διάταγμα θα καθυστερήσει έως τις 30 Σεπτεμβρίου για να έχουν χρόνο να το... υπονομεύσουν. 
Είναι πράγματι λυπηρό... Η απαίτηση καθιέρωσης της τουρκικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης στη Θράκη είναι πάγιος στρατηγικός στόχος των Τούρκων, ένα από τα πολλά βήματα που θα οδηγήσουν (φευ) μελλοντικά στην αυτονομία, και ο κύριος υπουργός Παιδείας μπήκε στη διαδικασία να ανοίξει διάλογο επ’ αυτού - ανοίγοντας βεβαίως την όρεξη των Τούρκων να ζητούν περισσότερα.
Το ζήτημα των μουφτειών στη Θράκη δεν αφορά μόνο τις θρησκευτικές ελευθερίες, αλλά και την κρατική κυριαρχία. Την εθνική κυριαρχία. Το πώς η Αγκυρα επιδιώκει να πάρει τον έλεγχο των τζαμιών με τη συναίνεση της Ελληνικής Δημοκρατίας! Θα παρακολουθούμε το θέμα και θα επανέλθουμε. Είναι σημαντικότερο από τις ηλιθιότητες που αποτελούν τα βασικά θέματα της αθηναϊκής ατζέντας.

dimokratianews 04.09.2018

«ΜΙΘΡΙΔΑΤΙΣΜΟΣ». Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΗΣ ΜΑΖΑΣ-ΑΓΕΛΗΣ

«Μιθριδατισμός»
Η προσπάθεια δημιουργίας
μιας πνευματικά ευνουχισμένης μάζας-αγέλης
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά, δικηγόρος

Είναι προδήλως βάσιμο ότι η σημερινή «ανοσία» και η αναντίρρητη ανοχή προς ορισμένα κοινωνικά φαινόμενα, τα οποία, εάν λάμβαναν χώρα ενδεχομένως κατά το παρελθόν, θα προξενούσαν συλλήβδην την οργίλη αντίδραση της σύγχρονης κοινωνίας, ανάγεται στη βαθμηδόν υποδόρια εγκαθίδρυση του «ενέσιμου» κοινωνικού «μιθριδατισμού» στο συλλογικό υποσυνείδητο των μαζών, απονεκρώνοντας ακουσίως, πλην προοδευτικώς, τα κοινωνικά ανακλαστικά τους.

Τα παραδείγματα είναι αναρίθμητα, πλην όμως, «επιλείψει με γαρ διηγούμενον ο χρόνος», σταχυολογώ τα πλέον οξέα και κραυγαλέα, όπως η ανέλεγκτη και μαζική ροή μεταναστών στην ολιγάριθμη και οικονομικώς εξαθλιωμένη Ελλάδα, η οποία έχει εν τοις πράγμασι καταστεί αποικία επηλύδων, με ιδιαζόντως επαχθείς συνέπειες (έξαρση εγκληματικότητας, μετάδοση ασθενειών, αλλοίωση της πολιτιστικής φυσιογνωμίας της Ελλάδας), βεβαίως με την αρωγή ισχυρών οικονομικών συμφερόντων, τα οποία υποδαυλίζουν την κατάσταση αυτή.
Ως προς τούτο ουδείς αντιδρά, διότι έχουμε πειθαναγκαστεί, πεπλανημένα, ασφαλώς ότι επιβάλλεται, χάριν μιας αδιόρατης αρχής φενακισμένου «ανθρωπισμού», να τους υποδεχθούμε, απεμπολώντας τον ιδικό μας πολιτισμό, να παύσουμε να ομιλούμε ελληνικά, να εξοβελίσουμε την ορθόδοξη παράδοσή μας κ.ά. Η φαιά προπαγάνδα καθίσταται τόσο βίαιη διά της παντί τρόπω επαναλήψέως της, σε συνδυασμό με τον περιλάλητο νόμο περί ρατσισμού (σιδηρά επιστράτευση απηνούς ποινικής καταστολής εξουδετέρωσης αντιφρονούντος) - δοκιμασμένες πρακτικές έμμεσης επιβολής της παθητικοποίησης, διά της οποίας, εν καιρώ, θα αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα αλλά και ασμένως πράγματα που αντιβαίνουν, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, τα ζωτικά συμφέροντά μας, όπως η αποκοπή από τις ρίζες και η βάπτιση της εθνικής ταυτότητάς μας, ερειδομένης στην παράδοση, ως «ναζισμού», η επιβολή της ομοφυλοφιλίας ως ιδεώδους κοινωνικού προτύπου κ.ά.
Η νοοτροπία του επάρατου μπολσεβικισμού, έκφανση του οποίου είναι και ο «μιθριδατισμός», αποβλέπει στην ψυχοπνευματική αποσύνθεση και την υπεροχή των αλόγων ενστίκτων των πολιτών -σκοπεί άλλοις λόγοις- στη δημιουργία μιας αφιονισμένης και πνευματικά ευνουχισμένη μάζας-αγέλης, η οποία θα σύρεται στα κελεύσματα των ταγών ιθυνόντων άνευ ουδεμίας κριτικής σκέψης, καίτοι πάσχουσα (η μάζα) να ακολουθεί και να αποθεώνει αταλάντευτα τους βιαστές της.
Εν κατακλείδι, ζούμε πρωτόφαντες καταστάσεις, να ορώμεν αδρανείς τους φυσικούς αυτουργούς της κοινωνικής απονεκρώσεώς μας, να ανεχόμεθα ειρηνικά τους βιαστές μας, όντες ανεπίγνωστα φορείς του «μιθριδατισμού» και καταστάντες ευεπίφοροι προς την κοινωνική, οικονομική και πολιτική χειραγώγηση και ετεροκατεύθυνση.

dimokratianews 06.09.2018

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ;

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 6η Σεπτεμβρίου 2018

ΤΡΟΜΟΛΑΓΝEΙΑ Ή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ;

Η ερμηνεία των Αγίων Γραφών δεν είναι εύκολη υπόθεση και έργο του καθενός ευφάνταστου ανθρώπου, ο οποίος νομίζει ότι μπορεί με τη δύναμη της λογικής του και χωρίς τον θειο φωτισμό να εισχωρήσει στο βαθύτερο νόημα των θεοπνεύστων κειμένων.
Τα βιβλικά κείμενα, επειδή ακριβώς έχουν γραφεί με την έμπνευση του αγίου Πνεύματος, μόνο με την δύναμη και τον φωτισμό του αγίου Πνεύματος μπορούν να ερμηνευτούν και αναλυθούν από αγίους ανθρώπους, οι οποίοι διαθέτουν τον ανάλογο θείο φωτισμό. Ο κίνδυνος παρερμηνείας των υπήρξε πάντοτε ένα διαχρονικό πρόβλημα για την Εκκλησία, ήδη από τα πρώτα βήματα της ιστορικής της πορείας. Όλοι οι αρχαίοι μεγάλοι αιρετικοί που εμφανίστηκαν στη ζωή της Εκκλησίας, (Άρειος, Μακεδόνιος, Νεστόριος, Ευτυχής, Διόσκορος, κ.α.) και από τους νεωτέρους όλες οι προτεσταντικές παραφυάδες και οι μάρτυρες του Ιεχωβά,στην αγία Γραφή κατέφευγαν και καταφεύγουν,για να στηρίξουν τις κακοδοξίες τους. Μη έχοντες όμως θείο φωτισμό και προσπαθώντας μέσω της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, του στοχασμού και της φαντασίας να ερμηνεύσουν τα βιβλικά κείμενα, έπεφταν σε πλάνες και αιρέσεις, τις οποίες βέβαια στη συνέχεια η Εκκλησία κατεδίκασε συνοδικώς. Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι όλοι σχεδόν οι εχθροί της Εκκλησίας, όταν θέλησαν να την πολεμήσουν,χρησιμοποίησαν κατά κόρον την Αγία Γραφή. Ας θυμηθούμε τους διαβόητους χριστιανομάχους συγγραφείς Κέλσο, Πορφύριο, Σαλλούστιο, Ιουλιανό τον Παραβάτη, Βολταίρο, Μαρξ κ.α. οι οποίοι κατέφυγαν στα ιερά κείμενα, για να «αποδείξουν» την δήθεν σαθρότητα του Χριστιανισμού.

Στο χώρο του Προτεσταντισμού, όπου ως γνωστόν η Αγία Γραφή απολυτοποιείται και προβάλλεται ως ύπατη αυθεντία, η παρερμηνεία των βιβλικών κειμένων φθάνει στο αποκορύφωματης.Οργιάζει κυριολεκτικά, όταν πρόκειται για την ερμηνεία κειμένων, που αναφέρονται στα έσχατα, όπως το ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως, περικοπές από την Β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολή του Απ. Παύλου, (2οκεφάλαιο), προφητείες του Κυρίου μας περί των εσχάτων, (24ο κεφ. του κατά Ματθαίον, 13ο του κατά Μάρκον, 21ο του κατά Λουκάν κ.α.). Είναι άλλωστε γνωστό ότι η σύγχρονη τρομολαγνία των εσχάτων (Αντίχριστος, 666, Αρμαγεδώνας, χιλιετής βασιλεία του Χριστού κ.λ.π.),  είναι κατά βάση προϊόν αιρετικών προτεσταντικών κύκλων, οι οποίοι δυστυχώς πέρασαν και στο Ορθόδοξο χώρο και καλλιεργούνται στο περιθώριο της Θεολογίας.
Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα ATHENSVOICE (φ.5-7-2018), του δημοσιογράφου κ. Ν. Ζαχαριάδη, με τίτλο: «666: ΤΟ BESTSELLERΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ», με εισαγωγικό υπότιτλο: «Μια ιστορία με Θηρία, κρυμμένα μηνύματα, σκοτεινές συνωμοσίες και πολλούς κακούς… Δηλαδή, μια σίγουρη επιτυχία!».Θεωρήσαμε χρέος μαςνα απαντήσουμε διότι πιστεύουμε, ότι δημιούργησε σύγχυση σε πολλούς αναγνώστες.
Κατ’ αρχήν ο αρθρογράφος, θέλοντας να στηλιτεύσει την περιρρέουσα τρομολαγνία, η οποία όντως βασανίζει πολλούς αδαείς, φτάνει στο σημείο να απαξιώσει αυτήν την ίδια την προφητεία της Εκκλησίας.Γράφει: «Το καλό με τις προφητείες είναι ότι δεν χρειάζεται να αποδειχθούν για να τις πιστέψεις. Γιατί οι σωστές προφητείες, οι επαγγελματικές, οι μερακλήδικες, φροντίζουν να μην αναφέρονται ποτέ σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Το αντίθετο. Σκοπός της προφητείας είναι να επικρέμεται πάνω από τα κεφάλια των πιστών της εις τον αιώνα τον άπαντα. Σαν αόριστη πρόβλεψη του ακραίου καιρικού φαινομένου «Νεφέλη». Ή σαν σεισμός που «κάποτε» θα συμβεί...». Και συνεχίζει: «Όμως, αν χειριστείς σωστά μια ωραία ιστορία, μπορείς να τρέφεσαι από αυτήν για πάντα. Και η ιστορία του «αντίχριστου» που θα έρθει με τη μορφή ενός αριθμού (σ.σ. χαραγμένο επάνω του; Θα είναι ο ίδιος ένας αριθμός; Θα τον φοράει τον αριθμό σε t-shirt;) μπορεί να σε «τρέφει» για αιώνες». Από τα λεγόμενά του, καταλαβαίνει κανείς ότι θεωρεί «ωραίες ιστορίες»- παραμύθια τα προφητικά κείμενα της Αγίας Γραφής και άρα αρνείται την θεοπνευστία των. Δεν είναι σε θέση να διακρίνει την αυθαίρετη ερμηνεία από το θεόπνευστο κείμενο. Επί πλέον αλλοιώνει τον σκοπό των προφητικών κειμένων, αφού κατά τον συγγραφέα, αυτά έχουν γραφεί, για να«επικρέμανται πάνω από τα κεφάλια των πιστών της εις τον αιώνα τον άπαντα»,αλλά και για να «τρέφεται (προφανώς το εκκλησιαστικό κατεστημένο) από αυτήν για πάντα»! Δηλαδή να γίνονται τρόπον τινά «μπαμπούλες» και «σκιάχτρα», αόρατες και απροσδιόριστες απειλές για επικείμενα φοβερά και τρομερά  που στο άκουσμά τους προκαλούν αγωνία,φόβο και φόβο.
Ωστόσο τα θεόπνευστα προφητικά κείμενα δεν γράφτηκαν για να προκαλούν αγωνία και φόβο στους πιστούς, αλλά για να αποτελούν αφορμή εγρηγόρσεως και νήψεως και εντονότερου πνευματικού αγώνος. Ο ίδιος ο Κύριός μας ομιλώντας ολίγον προ του πάθους του περί των εσχάτων,μας αποκαλύπτει τον σκοπό στον οποίον αποβλέπουν οι εσχατολογικές προφητείες: «Γρηγορείτε ουν, ότι ουκ οίδατε ποία ώρα ο Κύριος υμών έρχεται. Εκείνο δε γινώσκετε ότι ει ήδει ο οικοδεσπότης, ποία φυλακή ο κλέπτης έρχεται, εγρηγόρησεν αν και ουκ αν είασε διορυγήναι την οικίαν αυτού.   Δια τούτο και υμείς γίνεσθε έτοιμοι, ότι η ώρα ου δοκείτε ο υιός του ανθρώπου έρχεται» (Ματθ.24,42-44). Ο απόστολος Παύλος ομιλώντας περί του Αντιχρίστου και περί του τέλους του κόσμου στην Β΄ προς Θεσσαλονικείς (2,1-12), επιπλήττει ταυτόχρονα τους χριστιανούς εκείνους, οι οποίοι επειδή παρερμήνευσαν τους λόγους του,νόμισαν ότι έφθασε η ώρα της Β΄ παρουσίας του Κυρίου και γι’ αυτό εγκατέλειψαν τις εργασίες των. Επίσης ο άγιος Ανδρέας Καισαρείας, ο οποίος ασχολήθηκε με την ερμηνεία τουιερού βιβλίου της Αποκαλύψεως μας πληροφορεί,ότι σκοπός του βιβλίου ήταν να εμψυχώσει τους πιστούς των χρόνων εκείνων, κατά τους οποίους εμαίνοντο οι σκληροί, απάνθρωποι και αιματηρότατοι διωγμοί των ειδωλολατρών εναντίον της Εκκλησίας. Το περιεχόμενο του βιβλίου όπλιζε τους χριστιανούς με υπομονή και δύναμη, βεβαιώνοντάς τους για την τελική νίκη του Αρνίου –Χριστού κατά του Αντιχρίστου. Αλλά αυτή η εμψύχωση για αντίσταση και η βεβαιότητα της νίκης της Εκκλησίας κατά του «αρχαίου δράκοντος», του σατανά, ο οποίος πλανά όλητην οικουμένη, (Αποκ.12,9), είναι απαραίτητη για τους πιστούς όλων των αιώνων. Με την άριστη αυτή διαφώτιση, προετοιμάζονται οι πιστοί για την φοβερή και ένδοξη Β΄ Παρουσία του Κυρίου και για την αντιμετώπιση όχι μόνο των συνηθισμένων διωγμών κατά της Εκκλησίας, αλλά και για τη θλίψη την μεγάλη που θα προηγηθεί της Β΄ Παρουσίας. Έτσι στηρίζονται οι χριστιανοί, βοηθούνται σε εγρήγορση και μετάνοια και αποκτούν φρόνημα γενναίο και ηρωϊκό. (Βλ. Νικολάου Βασιλειάδη, Αποκάλυψις του Ιωάννου, Εκδ. Αδελφότης Θεολόγων «ο Σωτήρ», Αθήναι 2011, σελ. 26-27). Γενικότερα μπορούμε να πούμε ότι και όσοι άλλοι Πατέρες και εκκλησιαστικοί συγγραφείς ασχολήθηκαν με την Αποκάλυψη, όπωςο άγιος Ιππόλυτος Ρώμης, ο άγιος Εφραίμ ο Σύρος, ο Πατριάρχης ΙεροσολύμωνΆνθιμος, ο Αρέθας Καισαρείας, ο Οικουμένιος κ.α., στον ίδιο αυτό σκοπό αποβλέπουν με τις ερμηνευτικές τους αναλύσεις, δηλαδή στην εμψύχωση των πιστών για υπομονή και στη βεβαιότητα της τελικής νίκης του Αρνίου -Χριστού κατά του «δράκοντος» και του Αντιχρίστου.
Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε, ότι σε καμία από τις  προφητικές ρήσειςπερί των εσχάτων που υπάρχουν στην Αγία Γραφή, (είτε του Κυρίου μας, είτε του αποστόλου Παύλου, είτε του ιερού βιβλίου της Αποκαλύψεως), δεν αποκαλύπτεται η ημέρα της Β΄ Παρουσίας του Κυρίου μας και ο ακριβής χρόνος της ελεύσεως του Αντιχρίστου. Όσα αποκαλύπτονται, αποτελούν ουσιαστικά  τα λεγόμενα «σημεία των καιρών»,γεγονότα δηλαδή που θα προηγηθούντης Β΄ Παρουσίας του Κυρίου: «Περί δε της ημέρας εκείνης ή της ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι εν ουρανώ, ουδέ ο υιός, ει μη ο Πατήρ», (Μαρκ.13,32). Οι προφητικές ρήσεις δηλαδή, ενώ μας διεγείρουν σε εγρήγορση και μας βεβαιώνουν για την τελική νίκη του Αρνίου - Χριστού, γεννώντας μέσα μας αισιοδοξία, θάρρος και ηρωϊκό φρόνημα, παράλληλα δεν ικανοποιούν την περιέργειά μας, να μάθουμε κάτι το οποίο δεν είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι ενώ από τη μια μεριά ο συγγραφέας της Αποκαλύψεως προτρέπει τους πιστούςστην ανάγνωση του βιβλίου και στην τήρηση των εν αυτώ γεγραμμένων: «μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και τηρούντες τα εν αυτή γεγραμμένα, ο γαρ καιρός εγγύς», (1,3), από την άλλη διαπιστώνουμε, ότι πολλοί από τους μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας, όπως ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Μέγας Βασίλειος, ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, ο μέγαςΑθανάσιος κ.α. δεν ασχολήθηκαν συστηματικά με την ερμηνεία της Αποκαλύψεως. Πως εξηγείται αυτή η φαινομενική αντινομία; Όπως παρατηρεί ένας από τους κορυφαίους σύγχρονους ερμηνευτές της Αποκαλύψεως, ο μακαριστός Νικόλαος Βασιλειάδης, το βιβλίο της Αποκαλύψεως δεν είναι τελείως ανερμήνευτο,διότι δεν περιέχει μόνο προφητικά στοιχεία, αλλά και πολλές άλλες διδασκαλίες, ηθικές και πνευματικές, που δεν παρουσιάζουν ερμηνευτικές δυσκολίες. Το βιβλίο είναι δυσερμήνευτο στα σημεία που αφορούν τους εσχάτους καιρούς και το τέλος του παρόντος κόσμου. Και τούτο διότι εδώ ο συγγραφέας χρησιμοποιεί σε μεγάλη έκταση οράσεις οπτασίες και συμβολισμούς και σε πολλές περιπτώσεις γλώσσα εικονική και μεταφορική. Όλα όσα λοιπόν αφορούν τους εσχάτους καιρούς και το τέλος του παρόντος κόσμου, θα φωτιστούν πλήρως και θα γίνουν κατανοητά, όταν θα πλησιάσουν οι ημέρες που θα εκπληρωθούν, όσα προφητεύονται στο βιβλίο αυτό. Τις ερμηνευτικές αυτές δυσκολίες που παρουσιάζει το βιβλίο λόγω των οράσεων και των συμβολισμών είχαν υπ’ όψη τους οι παρά πάνω αναφερθέντες άγιοι Πατέρες,οι οποίοι ενώ αποδέχονται την θεοπνευστία του βιβλίου της Αποκαλύψεως και την κατατάσσουν στα κανονικά βιβλία της Καινής Διαθήκης, εν τούτοις δεν τόλμησαν να προχωρήσουν στην ερμηνεία του. Πίστευαν,και πολύ ορθά, ότι οι εσχατολογικές προφητείες της Αγίας Γραφής δεν ερμηνεύονται, αλλά επαληθεύονται, όταν θα πραγματοποιηθούν.
 Όπως ήδη προαναφέραμε, η τρομολαγνία των εσχάτων είναι ένα παρείσακτο φαινόμενο των ημερών μας στην Εκκλησία μας, το οποίο μας ήρθε από την αιρετική προτεσταντική Δύση. Πρόκειται για μια δόλια παγίδα του διαβόλου, ο οποίος επιχειρεί να παρασύρει τους πιστούς στα δίχτυα του.  Με τον τρόπο που παρουσιάστηκε σε πολλούς πιστούς μας και με τον τρόπο που καλλιεργήθηκε, δημιούργησε και δημιουργεί σύγχυση πανικό, φόβο, τρόμο, αβεβαιότητα και άγχος. Γι’ αυτό και τα σχετικά συγγράμματα των υποτιθέμενων «ειδικών» στα θέματα αυτά τυγχάνουν ιδιαίτερης κυκλοφορίας. Πολλοί πιστοί αντί να μελετούν βιβλία για το Χριστό, αρέσκονται να μελετούν βιβλία για τον Αντίχριστο!Ο αληθινός χριστιανός, που βιώνει την εν Χριστώ ζωή, δεν φοβάται ούτε τον Αντίχριστο, ούτε τα φοβερά δεινά των εσχάτων χρόνων, διότι απλούστατα δεν φοβάται τον θάνατο. Αντίθετα μάλιστα περιμένει με λαχτάρα την Β΄ ένδοξη Παρουσία του Κυρίου μας: «Ναι έρχου Κύριε Ιησού» (Αποκ.22,20),«Μαθάν αθά» (Α΄Κορ.16,22)!
Βεβαίως αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να φθάσουμε στο άλλο άκρο και να βλέπουμε με απάθεια την πρωτοφανή αποστασία των ημερών μας και την προοδευτική και με καλπάζοντες ρυθμούς αποχριστιανοποίηση της κοινωνίας μας. Καλούμεθα να παρατηρούμε με διαρκή επαγρύπνησητα «σημεία των καιρών», όπως αυτά προανήγγειλε ο Κύριός μας και να τα αντιπαραβάλλουμε με τα σύγχρονα γεγονότα της εποχής μας. Ο «άρχων του κόσμου τούτου»(Ιωάν.12,31) ανάκτησε, με την ευθύνη του συγχρόνου αποστατημένου ανθρώπου, αλλά και την αδράνεια και τον εφησυχασμό δυστυχώς πολλών εκκλησιαστικών ταγών, αρκετή από τη χαμένη δύναμή του και εδραιώνει ραγδαία το κράτος του μεγάλου άνομου, ο οποίος «είναι στο δρόμο». Τα σημάδια του ερχομού του είναι συχνά εμφανή. Η Παγκοσμιοποίηση, ο Οικουμενισμός, η δημιουργία της Πανθρησκείας και το ηλεκτρονικό φακέλωμα, μέσω του οποίου προετοιμάζεται η μελλοντική υποδούλωση της ανθρωπότητας, είναι στοιχεία τα οποία μας βοηθούν να συνειδητοποιήσουμε, ότι η ανθρωπότητα μπήκε πλέον στην τελική ευθεία της ιστορικής της πορείας, ότι ζούμε πλέον στους εσχάτους χρόνους.
Κλείνοντας, καλούμε τον πιστό λαό του Θεού σε κινητοποίηση,σε εντονότερο πνευματικό αγώνα, αλλά και σε εκκλησιαστική δράση. Καλούμαστε όλοι μας μαζί με τον προσωπικό μας αγώνα για την σωτηρίαμας,την οποία, κατά τον απόστολο Παύλο πρέπει να κατεργαζόμαστε«μετά φόβου και τρόμου»  (Φιλιπ.2,12-18), (εδώ βρίσκεται ο αληθινός, ο κατά Θεόν«φόβος και τρόμος» και όχι η τρομολαγνία), να αγωνιστούμε παράλληλα με ηρεμία και νηφαλιότητα, με εκκλησιαστικόήθος και φρόνημα, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με όλους εκείνους τους εκκλησιαστικούς φορείς, που εργάζονται προς την κατεύθυνση αυτή. Όσο για τον αρθρογράφο, ας ευχηθούμε να τον φωτίσει ο Κύριος να καταλάβει το λάθος του, να είναι πιο προσεκτικός στις εκφράσεις του και να έρθει σε μετάνοια, διότι με όσα γράφει, όπως τα γράφει, καλλιεργεί την περιφρόνηση στα θεόπνευστα προφητικά κείμενα, τον εφησυχασμό και τον αποπροσανατολισμό των ανθρώπων.

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών


Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

ΓΕΡΩΝ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ ΣΑΧΑΡΩΦ: ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ!


Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ: Είναι αδύνατον να θεραπευθεί η Ανθρωπότητα με πολιτικά μέτρα, γιατί η ρίζα της αρρώστιας βρίσκεται στο επίπεδο του πνεύματος.

ΓΕΡΩΝ ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ: ΑΣ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΓΑΠΗ!


Γέρων Ανανίας Κουστένης: Ας μας φωτίσει ο Χριστός να κάνουμε έμπρακτη αγάπη, κι αυτή θα είναι ο καλύτερος συνήγορός μας, κατά την Δευτέρα Του Παρουσία.

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΛΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Τα γνωρίζει ο Θεός όλα με ακρίβεια, σε όλο το βάθος και το πλάτος τους. Ο Κύριος γνωρίζει εμάς, πριν γνωρίσομε εμείς τον εαυτό μας. Γνωρίζει τις διαθέσεις μας και την παραμικρή μας σκέψη, τους λογισμούς, τις αποφάσεις μας, πριν να τις πάρομε. Αλλά και προ της συλλήψεώς μας και προ καταβολής κόσμου μας γνώριζε καλά. Γι΄αυτό ο Δαβίδ θαυμάζει και φωνάζει: «Κύριε, εδοκίμασάς με και έγνως με …»

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ; ΑΝ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Αν τη θλίψη σου την κάνεις προσευχή, αν τον πόνο σου δεν τον αφήνεις μέσα σου, αλλά τον κάνεις ανάταση, τότε μεταβάλλεται σε δύναμη!

Nα αγωνίζεσαι απαλά και χωρίς βία να μεταμορφώσεις τα αμαρτωλά πάθη σε καλά. Οι τρεις 'Ιεράρχες δεν έβλεπαν το κακό και δεν περιγράφουν τον διάβολο. Δεν ασκούσαν βία πάνω τους, ώστε να καταπιέσθει το νευρικό σύστημα. Με απαλό και ερωτικό τρόπο έστρεφαν αβίαστα τον νου τους προς τον Χριστό, και τα άλλα υποχωρούσαν, κι έτσι δεν υπήρχε καμία καταπίεση. Δίνονταν στον Χριστό και όλη ή δυναμικότητά τους πήγαινε εκεί. Δεν έμενε τίποτα για τον αντίθετο. Αν την θλίψη σου την κάνεις προσευχή, αν τον πόνο σου δεν τον αφήνεις μέσα σου, αλλά τον κάνεις ανάταση, τότε μεταβάλλεται σε δύναμη.

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΤΕ! Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!


Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: Μην απελπίζεστε. Ο Θεός είναι πανταχού παρών και αγαπάει τον άνθρωπο!