ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΖΗΤΟΥΝ 10 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ
TA NEA ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Ἀναστάτωση προκαλοῦν τά νέα βιβλία θρησκευτικῶν σέ Δημοτικό, Γυμνάσιο καί Λύκειο.
Τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν στά θρησκευτικά παραβιάζουν τό Ἐλληνικό Σύνταγμα, τήν Εὐρωπαϊκή Σύμβαση γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου, καί τόν Νόμο 1566/1985, ὁ ὁποίος ὁρίζει γιά τούς μαθητές:
«Νά γίνονται ἐλεύθεροι, ὑπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες,
νά ὑπερασπίζονται τήν ἐθνική ἀνεξαρτησία, τήν ἐδαφική ἀκεραιότητα τῆς χώρας καί τή δημοκρατία, νά ἐμπνέονται ἀπό ἀγάπη πρός τόν ἄνθρωπο, τή ζωή καί τή φύση καί νά διακατέχονται ἀπό πίστη πρός τήν πατρίδα καί τά γνήσια στοιχεῖα τῆς ὀρθόδοξης χριστιανικῆς παράδοσης. Ἡ ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς τους συνείδησης εἶναι ἀπαραβίαστη.»
Μέ τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν ἐπιβάλλεται στούς ὀρθόδοξους μαθητές ἡ διδασκαλία ἑνός πολυθρησκειακοῦ καί συγκρητιστικοῦ μαθήματος, τή στιγμή πού σἐ 22 ἀπό τἰς 29 χώρες τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης τό μάθημα θρησκευτικῶν ἔχει χαρακτήρα ὁμολογιακό.
Μέ τούς φακέλους θρησκευτικῶν πού δόθηκαν στά παιδιά μας ἀποδομεῖται ἡ Ὀρθόδοξη ταυτότητά τους καί ἐπιχειρεῖται ἡ προώθηση καί ἐπιβολή τῆς παγκοσμιοποίησης καθώς καί ὁ ἔμμεσος προσηλυτισμός τους στίς διάφορες θρησκεῖες.
Ὡς γονεῖς, ἐκπαιδευτικοί καί λαός διαμαρτυρόμαστε ἐντονότατα γιά τήν καταπάτηση θεμελιωδῶν φυσικῶν μας δικαιωμάτων.
Καλοῦμε τήν ἑλληνική πολιτεία μέ βάση τή Συνταγματική ἀρχή τῆς ἰσονομίας νά σεβαστεῖ τό δικαίωμα τῶν Ὀρθοδόξων μαθητῶν νά διδάσκονται τήν πίστη τῶν πατέρων τους, ὅπως λαμβάνει πρόνοια γιά τούς Μουσουλμάνους, Ἑβραίους καί Καθολικούς νά διδάσκονται τά ὁμολογιακά τους θρησκευτικά καί μέ τούς δασκάλους πού οἱ ἴδιοι ἐπιθυμοῦν (Νόμος 4235/14 ἄρθρο 68 καί Νόμος 4386/16 ἄρθρο 55).
Κάνουμε ἔκκληση στό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά ἐπανεκτιμήσει τά θλιβερά ἀποτελέσματα πού προκύπτουν στά παιδιά ἀπό τή συγκεκριμένη θρησκειολογική σύγχυση.
Ἀπαιτοῦμε νά ἀποσυρθοῦν τά Νέα Προγράμματα Σπουδῶν στά θρησκευτικά μαζί μέ τά τωρινά βιβλία καί νά ἐπανέλθει ὁ Ὀρθόδοξος καί ὁμολογιακός χαρακτήρας τοῦ μαθήματος.
Καλοῦμε τό Ὑπουργεῖο Παιδείας νά σεβαστεῖ τή νομιμότητα καί τό θρησκευτικό πιστεύω τῆς ἀπόλυτης πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί νά σταματήσει τήν προσβολή, τόν διωγμό, τήν ὑποβάθμιση, τή διάβρωση καί τή στοχοποίηση τοῦ Ὀρθόδοξου μαθήματος θρησκευτικῶν.
Τέλος συντασσόμαστε μέ τίς αὐθόρμητες διαμαρτυρίες τῶν γονέων καί ἐπικροτοῦμε τίς ἐνέργειές τους γιά ἐπιστροφή τῶν βιβλίων αὐτῶν, πού δικαιολογημένα θεωροῦν ἀπαράδεκτα καί ἐπικίνδυνα γιά τά παιδιά τους.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ:
Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης καί Περιχώρων
Ἕνωση Θεολόγων Λάρισας
Γ.Ε.Χ.Α. (Γονέων Ἕνωσις «ἡ Χριστιανική Αγωγή») Λάρισας
Χριστιανική Ἕνωση Ἐπιστημόνων Λάρισας
Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη
Χριστιανική Ἑστία Λάρισας «Ὁ Ἀπόστολος Παύλος»
Σύλλογος Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολικῆς Δράσεως «Ὁ Μέγας Βασίλειος» Λάρισας
Φιλανθρωπικό Σωματεῖο «Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος»
Ὀρθόδοξος Ἱεραποστολικός Σύλλογος «Πορεία Ἀγάπης»
Σύλλογος Ὀρθοδόξου Ἐξωτερικῆς Ἱεραποστολῆς «Ὁ Ἀπόστολος Βαρνάβας»

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ ΛΥΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΟΥΣ

Ένα αγόρι που είχε αρχίσει την διαδικασία «αλλαγής φύλου» όταν ήταν 12 ετών, ώστε να «γίνει» τελικά κορίτσι, άλλαξε γνώμη μετά από μόλις δύο χρόνια.

Η ιστορία του Patrick Mitchell παρουσιάστηκε στην εκπομπή “60Minutes” της Αυστραλίας, πριν λίγες ημέρες. Έδωσε μια συνέντευξη την ‘Ημέρα της Γυναίκας’, εξηγώντας πώς το να ονομάζεται «κορίτσι» τον έκανε να συνειδητοποιήσει ότι τελικά, ήταν άνετος ως αγόρι.
Τώρα θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση ιστών μαστών που αναπτύχθηκαν ως αποτέλεσμα της λήψης οιστρογόνου.
“Ένιωθα ότι ήμουν στο σωστό δρόμο στο να γίνω κορίτσι”, δήλωσε ο Mitchell στο 60 Minutes.
Αλλά κάποια στιγμή φέτος, το να αναφέρεται ως “ένα από τα κορίτσια” τον έκανε να συνειδητοποιήσει ότι “ήμουν πραγματικά άνετα στο σώμα μου”.
«Κάθε μέρα αισθανόμουν καλύτερα», είπε.

«Εγώ ήμουν ένα trans παιδί», δήλωσε ο Walt Heyer, ιδρυτής της SexChangeRegret.com, στο  Life Site News μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. “Αυτή η ιστορία του Πάτρικ είναι περισσότερο απόδειξη ότι οι trans-ακτιβιστές γιατροί δεν έχουν κανέναν τρόπο να αποδείξουν ποια είναι τα trans -παιδιά και ποια δεν είναι“.
Αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα ξεδιάντροπα να προχωρήσουν στις «θεραπείες».
“Αυτό που γνωρίζουμε από όσα επίμονα, «επιβεβαιώνουν» γονείς, γιατροί και σχολεία, είναι ότι μπορούμε να κάνουμε τα παιδιά να πιστεύουν ότι είναι transgender“, δήλωσε ο Heyer. “Όταν υπάρχει συντριπτική υποστήριξη της “cross gender” ταυτότητας (δηλ. ότι μπορούμε άνετα να «αλλάξουμε» το φύλο μας), κάθε παιδί θα αναπτύξει τελικά συμπτώματα δυσφορίας φύλου. Ο Patrick ήταν τυχερός γιατί βγήκε και αναγνώρισε ότι ήταν άνετος στο σώμα του”.
«Ήξερα ότι έκανε σκέψεις για το σώμα του», είπε η μητέρα του αγοριού. Δέχθηκε το “transgenderism” του όταν ήταν 12 ετών και ανταποκρίθηκε πολύ θετικά στην πρόταση να δουν έναν γιατρό γι’ αυτό.
«Το αγόρι σου έχει στήθη», της λέει ο παρουσιαστής του 60Minutes.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η μητέρα του Patrick υποστηρίζει τόσο τη “μετάβαση” του σε γυναίκα όσο και το ότι αποδέχεται τελικά το «βιολογικό του φύλο».
“Τα παιδιά δεν πρέπει να υποβάλλονται σε διαρκείς επιβεβαιώσεις ή ιατρικά επαγόμενες cross-gender θεραπείες μέχρι την ηλικία των 18 ετών”, δήλωσε ο Heyer. “Σε εκείνη την ηλικία θα πρέπει να υποβάλλονται σε ψυχολογικές αξιολογήσεις για να διαπιστωθεί αν οι μη θεραπευμένες συνωστωμένες ψυχολογικές διαταραχές προκαλούν το νεαρό άτομο να αναγνωρίζεται ως transgender”.
Διαταραχές όπως η δυσμορφική διαταραχή του σώματος, η διπολική διαταραχή, η διασχιστική διαταραχή ταυτότητας, η κατάθλιψη, το άγχος και το σύνδρομο Asperger συνδέονται με cross-gender ταυτότητες. Αλλά καμία από αυτές “δεν απαιτεί αποκλειστές ορμονών ή “αλλαγή φύλου” ως μέρος της θεραπείας της”.

Ο νεαρότερος «ασθενής» της Μεγάλης Βρετανίας που υποβλήθηκε σε “αλλαγή φύλου” σε ηλικία μόλις 15 ετών “μεταφέρθηκε” πάλι πίσω στo να ζει ως άνδρας όταν έγινε 18 ετών. Τώρα, στα 23 του, ξανά «αλλάζει» πάλι σε γυναίκα.
“Ελπίζω ότι τελικά θα είμαι ευτυχισμένος”, είπε τον Αύγουστο.
Αυτό το καλοκαίρι, το Pure Passion Media και το Mastering LifeMinisters κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ που μοιράζεται τις ιστορίες ανθρώπων που βίωσαν λύπη και μεταμέλεια μετά την «αλλαγή του φύλου» τους.


ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ...

Όταν είσαι 15 χρονών:


Δεν ψηφίζεις.
Δεν κρίνεσαι ικανός για οδήγηση.
Δεν επιτρέπεται να καπνίσεις.
Απαγορεύεται να πιείς μια μπύρα.
Απαγορεύεται να δεις γυμνό η σκηνές βίας.
Δεν επιτρέπεται να φύγεις από το σπίτι χωρίς γονική συναίνεση.
Δεν επιτρέπεται να κυκλοφορείς μόνος σου τα βράδια.
Δεν επιτρέπεται να παίξεις τυχερά παιχνίδια.
Δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς κηδεμόνα.
Δεν μπορείς να εργαστείς χωρίς γονική συναίνεση.

Αλλά είσαι ικανός λέει να δηλώνεις υπεύθυνα και μάλιστα ενυπόγραφα τι φύλο είσαι. Είναι λέει δικαίωμα του gay 15χρόνου και καλό για την ψυχική του υγεία…
Μάλιστα! Η ψυχολογική υγεία του str8 ή του ασέξουαλ 15χρόνου, που ψάχνεται γιατί δεν ξέρει καν τον εαυτό του και θα του εμφανίζεται ένας δίμετρος μουσάτος που θα του λέει “Γεια σου είμαι η Μαρία” δεν ενδιαφέρει κανέναν… 
Ούτε το γεγονός ότι ο πιτσιρικάς πρέπει να του απαντήσει υποχρεωτικά “Γεια σου Μαρία” ενδιαφέρει κανέναν.
Η πρόοδος ήρθε...

Ο ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ



Ο ιστορικός, φιλόλογος και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος μιλά για το σχολείο του χθες και του σήμερα σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο korinthostv και στην Σοφία Τσέκου. Ο κ. Καργάκος επισκέφθηκε την Κόρινθο στις 8-10 -2017 μετά από πρόσκληση του Χριστιανικού Ορθόδοξου Συλλόγου «Απόστολος Παύλος» και μίλησε με θέμα «σχολείο και μέλλον».

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: ''ΓΙΝΑΜΕ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ''

IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ

Στό μικρό μου αὐτό φυλλάδιο, ἀδελφοί χριστιανοί, θέλω νά σᾶς γράψω γενικά γιά τόν ἄνδρα καί τήν γυναίκα. Ἔτσι ἔκανε ὁ Θεός τόν ἄνθρωπο, ἀδέλφια μου: Ἤ ἄνδρα ἤ γυναίκα. Αὐτά εἶναι τά δύο φύλα τοῦ ἀνθρώπου, τό ἄρρεν καί τό θῆλυ, τά ὁποῖα ἑνώνονται μέ τόν γάμο τους καί κάνουν ἀπογόνους καί δημιουργεῖται ἔτσι ἡ κοινωνία. Ἡ Ἐκκλησία μας εὐλογεῖ αὐτή τήν ἕνωση μέ τό ἱερό μυστήριο τοῦ γάμου.

Ἄλλη εἶναι ἡ σωματική καί ψυχική κατασκευή τοῦ ἄνδρα καί ἄλλη τῆς γυναίκας. Καί τά δύο φύλα εἶναι θαυμαστά καί ὡραῖα καί πρέπει νά χαίρεται τό ἀγόρι γιατί εἶναι ἀγόρι καί νά χαίρεται καί ἡ κοπέλλα, γιατί γεννήθηκε κοπέλλα.
Αὐτά πού σᾶς γράφω, ἀδελφοί μου, τά ξέρετε καί δέν εἶναι λοιπόν ἀνάγκη νά σᾶς τά πῶ. Σᾶς τά λέγω ὅμως, γιατί στήν ἐποχή μας, πού ἔχουμε πολλή ἁμαρτία καί ἀσωτία, θέλουν νά μᾶς θεσπίσουν ἕνα βρώμικο νόμο. Μέ τό νόμο αὐτό ὁ καθένας καί ἡ καθεμιά, ἔτσι γιατί τό θέλει, ἔτσι γιά «γοῦστο», πού λέμε, θά μποροῦν νά παρουσιάζονται ἐπίσημα καί νά ἀπαιτοῦν νά ἀλλάξουν τό φύλο τους. Καί τό παλικάρι τῆς γειτονιᾶς θά λέει ἔπειτα ὅτι εἶναι κοπέλλα· καί μιά μαθήτρια κοπέλλα, θά λέει ὅτι εἶναι ἀγόρι. Μπορεῖτε, χριστιανοί μου, νά φανταστεῖτε τώρα ἕνα τέτοιο φαινόμενο, νά ἔρχεται, δηλαδή, ἀπό τήν Ἀθήνα κάποιος ἄνδρας χωριανός σας καί νά σᾶς παρουσιάζεται γιά γυναίκα; Ἤ μιά κοπέλλα τοῦ χωριοῦ σας, πού κατέβηκε γιά δουλειά στήν Ἀθήνα, νά ἐπιστρέφει ἔπειτα στό χωριό της, λέγοντας ὅτι εἶναι ἄνδρας; Ἀκριβῶς αὐτό θέλει νά ἐπιτύχει ὁ νόμος, πού θέλουν νά μᾶς φέρουν οἱ ἄρχοντές μας.
Τί ἔχετε νά πεῖτε τώρα, σ᾽ αὐτά πού σᾶς γράφω, χριστιανοί μου; Ἐγώ ἔχω νά σᾶς πῶ ὅτι μέ ἕνα τέτοιο νόμο, πάει πιά, βρωμίσαμε. Γίναμε Σόδομα καί Γόμορρα. Γίναμε αἶσχος! Τό περιμένατε ἐσεῖς ποτέ, ἀδέλφια μου, ὅτι στήν εὐλογημένη καί δοξασμένη μας πατρίδα τήν Ἑλλάδα θά ἔρθουν ἄρχοντες, πού θά σκέπτονται νά θεσπίσουν τέτοια βρώμικα πράγματα γιά τόν τόπο μας; Γιά τόν τόπο μας, τήν Ἑλλάδα μας, πού καί πρό Χριστοῦ ἀκόμη τιμοῦσε τά ἁγνά ἤθη καί τήν παρθενία καί ἔκανε τόν Παρθενώνα; Ὄχι δέν περιμέναμε τέτοιο κατάντημα στήν Ἑλλάδα μας. Δέν ἔκανε κόσκινο ἀπό τά βόλια τό κορμί του ὁ Κολοκοτρώνης καί δέν ἔχυσαν τό αἷμα τους οἱ ἥρωες ἀγωνιστές γιά μιά τέτοια σημερινή Ἑλλάδα.
Ἐγώ πού σᾶς τά γράφω αὐτά, ἀδελφοί μου, εἶμαι ὁ Ἐπίσκοπος τῆς ἐπαρχίας σας καί λέγομαι Ἰερεμίας. «Ἐπίσκοπος» σημαίνει νά φυλάγω σκοπιά, γιά νά δῶ ποιοί ἐχθροί ἔρχονται στόν τόπο μας, γιά νά μᾶς ἀλλάξουν τά ἁγνά μας ἤθη, καί μετά, σάν σκοπός – Ἐπίσκοπος – ἐγώ, νά σαλπίσω σάλπισμα δυνατό καί νά πῶ: «Ὦ χριστιανοί, πατριῶτες Ἕλληνες, Γορτύνιοι καί Μεγαλοπολίτες! Κακό μεγάλο θά συμβεῖ στήν χώρα μας. Θέλουν νά ψηφίσουν ἕνα νόμο, πού καταργεῖ τήν προσωπικότητα τοῦ ἀνθρώπου, ὅπως τόν γέννησε ἡ μάνα του, πού γκρεμίζει τόν ἱερό θεσμό τῆς οἰκογένειας καί πού προσ­βάλλει τήν ἀνθρωπιά μας. Ἐμπρός, σέ ἀγώνα, χριστιανοί»!
Ναί! Δέν πρέπει νά ἀφήσουμε νά περάσει ἀδιαμαρτύρητα ὁ νόμος αὐτός, χριστιανοί μου. Ὁ καθένας, καί ὁ πιό ἁπλός τσοπάνος καί ἡ πτωχή τσοπάνισσα, πρέπει νά πονέσει καί νά διαμαρτυρηθεῖ γιά τό κακό πού θέλουν νά μᾶς κάνουν. Ναί, νά διαμαρτυρηθεῖτε στούς Βουλευτές σας, γιατί αὐτοί εἶναι πού θά ψηφίσουν τόν νόμο. Νά τούς ἀπειλήσετε ὅτι θά τούς «μαυρίσετε», ὅτι δέν θά ἔχουν πιά ψῆφο ἀπό σᾶς, ἐάν ψηφίσουν τόν νόμο μέ τόν ὁποῖο θά μπορεῖ ὁ καθένας νά πετυχαίνει νά ἀλλάζει τήν προσωπικότητά του, μέ τό νά ἀλλάζει τό φύλο του. Προσωπικά δηλώνω ὅτι θά κόψω τήν ἐπικοινωνία μέ Βουλευτή τῆς ἐπαρχίας μας πού θά ψηφίσει τέτοιο νόμο καί δέν θά τοῦ προσφέρω τήν τιμή τοῦ πολιτικοῦ ἄρχοντα. – Ἄν μέ ρωτᾶτε γιά περισσότερα σχετικά μέ αὐτόν τόν νόμο, σᾶς λέγω ὅτι ὁ νόμος αὐτός γεννήθηκε ἀπό τήν αἰσχρή ὁμοφυλοφιλία καί τρέφει τήν ὁμοφυλοφιλία. Γιατί ἕνας ἄνδρας πού ἔχει ὁμοφυλοφιλικές σχέσεις μέ ἄλλον ἄνδρα, θά παρουσιάζεται τώρα μέ τόν νόμο ὡς γυναίκα, γιά νά φαίνονται οἱ δυό ὡς νόμιμο ἀνδρόγυνο καί ἀκόμη θά ἐμφανίζονται καί στόν παπᾶ ἀπαιτώντας νά τούς παντρέψει!...
Χριστιανοί μου, ἐμεῖς νά εἴμαστε πιστοί στήν πίστη καί τήν ἀγάπη στόν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστό καί στά ἁγνά ἤθη τῆς πατρίδος μας, τῆς Ἑλληνορθόδοξης παράδοσης.
Μέ πολλές εὐχές,

† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΘΕΡΙΔΗΣ: " ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΖΩ ΕΤΣΙ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ..."

Θοδωρής Αθερίδης: Υπάρχει μία αθεΐα και ένας αγνωστικισμός εν τούτοις όλοι πριν από την παράσταση κάνουν τον σταυρό τους!
 Η εκ βαθέων εξομολόγηση του καταξιωμένου ηθοποιού Θοδωρή Αθερίδη που μιλάει για την δύναμη της πίστης, της προσευχής , της συγχώρεσης και για τις σχέσεις του με τους Αγίους και την ΚΝΕ!

Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα που δημοσιεύεται στο τελευταίο φύλο της εφημερίδας "Ορθόδοξης Αλήθειας"...

Η αθεΐα σήμερα είναι διαδεδομένη όσο ποτέ άλλοτε, ειδικά στον δικό σας καλλιτεχνικό χώρο;

Υπάρχει μία αθεΐα και ένας αγνωστικισμός – αφού έτσι προτιμούν καλύτερα να το ονομάζουν - , εν τούτοις όλοι πριν από την παράσταση κάνουν τον σταυρό τους!

Όταν ταξιδεύον στο αεροπλάνο, κάνουν τον σταυρό τους άθεοι άνθρωποι. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη! Πιστεύω αυτό που έχει πει  πνευματικός μου: «Ο άνθρωπος είναι τόσο μόνος του ακόμη και όταν είναι με άλλους ανθρώπους που
εάν δεν  είχε τον Θεό θα τρελαινόταν.»
Το πρόβλημα δεν είναι όταν αρνείσαι τον Θεό, επειδή ο Θεός  έχει μέριμνα και για όποιον Τον αρνείται. Το πρόβλημα είναι μήπως σε αρνηθεί ο Θεός! Σε αυτό το σημείο νομίζω ότι πρέπει να αρχίζει για κάποιον το… σκληρό ροκ.

Ο πλέον αγαπημένος σας Άγιος ποιος είναι;

Είχα γνωρίσει στο Άγιο Όρος τον Άγιο Παίσιο και έχω διαβάσει τον βίο και τους λόγους του Αγίου Πορφυρίου που μου ξεκουράζουν την καρδιά όταν τους διαβάζω!

Ο Πορφύριος συμβουλεύει να μην παλεύουμε με το κακό. Ο καλύτερος τρόπος είναι απλώς να σκέφτεσαι το καλό! Όσο παλεύεις το κακό τόσο αυτό έρχεται πιο κοντά σου! Επίσης, αγαπημένος μου είναι και ο Άγιος Νεκτάριος στην Αίγινα.

Το μεγαλύτερο δίδαγμα από την διδασκαλία του Χριστού;

Είναι η εσωτερική επανάσταση της αγάπης! Η έννοια της μετάνοιας και της συγχώρεσης. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μάθεις εσύ να συγχωρείς και όχι να σε συγχωρέσει ο Θεός!

Σε εσάς η έννοια της πίστης αποκαλύφθηκε με αφορμή ένα σημαντικό για την ζωή σας γεγονός  ή ήταν απόρροια της σχέσης της οικογένεια σας με την Εκκλησία;

Το δικό μου περιβάλλον θα το χαρακτήριζα ελαφρώς συγκρουσιακό. Και δεν εννοώ με αυτό ότι ήταν νοσηρό. Αλλά ότι ο πατέρας μου ήταν αριστερός και δεν πίστευε ποτέ στον Θεό, ενώ η μητέρα μου πίστευε στον Θεό, πήγαινε συχνά στην εκκλησία και άναβε το καντηλάκι στο σπίτι – χωρίς βέβαια υπερβολές. Σε αυτό το περιβάλλον εγώ εμφάνιζα δύο εαυτούς: ο ένας ήταν ότι μου άρεσε να είμαι απόλυτα ρεαλιστής και, από απ΄την άλλη πλευρά, όλες οι υπαρξιακές – μεταφυσικές ανησυχίες μου συνέκλιναν στο ότι δεν έχει νόημα αυτή η ζωή εάν δεν υπήρχε Θεός. Στην εφηβεία αυτή η σύγκρουση με είχε οδηγήσει ώστε να γίνω μέλος της ΚΝΕ. Επειδή όμως πίστεψα ότι δεν μπορούσα να «παντρέψω» συγχρόνως δύο πράγματα, τον Θεό και τον ιστορικό υλισμό – μαρξισμό, έτσι όπως τον αντιλαμβανόμουν, είχα πάρει την απόφαση να σταματήσω να προσεύχομαι και να μην ασχολούμαι με τον Θεό. Δεν άντεξα όμως να ζω έτσι, χωρίς τον Θεό.

Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!


ΟΣΙΟΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ: Η ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ!


Άγιος Ισαάκ ο Σύρος: Η πολυχρόνια υπομονή οδηγεί στην ταπείνωση. Η ταπείνωση οδηγεί στην υγεία της ψυχής. Η υγεία της ψυχής στη γνώση του Θεού. Η γνώση του Θεού, στην αγάπη του Θεού. Και τέλος, η αγάπη του Θεού, στη χαρά του Θεού, τη γλυκύτερη όλων!

ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ


ΝΑ ΛΕΤΕ: ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!


Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΤΙΘΕΤΗ Η ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ

Θέσεις της Π.Ε.Ε.-ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε. για το Σχέδιο Νόμου «Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου - άρθρο 3- Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού».


ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:






ΑΓΙΟΣ ΝΕΙΛΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ: ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ



Προφητείες του Αγίου Νείλου του Μυροβλύτου
που «φωτογραφίζουν» με απόλυτη ακρίβεια τις ημέρες που ζούμε..!!

ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ: Romfea.gr

ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



1. Ἡχητικὸ ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, με θέμα: «Τὸ ἐκπαιδευτικὸ πρόβλημα». Ἐγινε στὴν Ἀθηνα τὸν Ἰανουάριο τοῦ 1958

2. Βιντεοσκοπημένο ὰπόσπασμα ομιλίας τοῦ μαχήμου ὲκπαιδευτικοῦ κ. Δημητρίου Νατσιό, καλεσμένο ὰπό το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων τοῦ Δημοτικοῦ τῆς περιοχῆς Βαθυλάκου Κοζάνης στις 4/10/2017.
Ὁ κ. Δημ. Νατσιός παρουσίασε μια σειρά νέων βιβλίων τοῦ Δημοτικοῦ (Θρησκευτικῶν & Γλώσσης), που προκαλεῖ φρίκη το περιεχόμενό τους. Το Ὑπουργεῖο Παιδείας στοχοποιεῖ τα Ἑλληνόπουλα τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδος, για να τα ἀποπροσανατολίσει, να τα διαστρέψει και να τα διαφθείρει και να τα καταστρέψει!!!

ΕΥΔΟΞΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΒΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΪΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΙΕΡΩΝ

Ὑποβάθμιση βαθμῶν καί ἀποϊεροποίηση ἱερῶν
Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος - Θεολόγος

«Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμ­μεναι ἄλλων» (=Πάντα νά ἀριστεύεις καί νά ξεπερνᾶς τούς ἄλλους), ἀντηχεῖ στούς αἰῶνες ἡ ὁμηρική ἰαχή-συμβου­λή, πού ἔδωσε ὁ Ἱππόλοχος ἀπό τή Λυ­κία στόν γιό του Γλαῦκο πρίν φύγει γιά τήν Τροί­α, νά πολεμήσει τούς Ἕλ­λη­νες (Ζ, 208). Ἔκτοτε μέχρι καί σήμε­ρα τά παιδιά ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων μάθαιναν νά καλλιεργοῦν τήν ἅμιλλα. «Τὰ ἀγαθὰ κόποις κτῶνται». Καί ἀναγνώριζαν αὐ­τόν πού προσπαθοῦσε καί διακρινόταν.

 Στίς ἡμέρες μας ὅμως αὐτό πού φαινόταν αὐτονόητο, ἀποδομεῖται -γιά μιά ἀκόμη φορά σέ περίοδο θέρους- μέ τό νέο προεδρικό διάταγμα (79/ΦΕΚ 109/1 Αὐγούστου 2017, ἄρ.3), τό ὁποῖο προβλέπει: «Σημαιοφόροι, παραστάτες καί ὑπεύθυνοι γιά τήν κατάθεση στεφάνου ὁρί­ζονται μαθητές τῆς ΣΤ΄ τάξης... Ἡ ἐ­πιλο­γή σημαιοφόρων, παραστατῶν καί ὑ­πευ­θύνων κατάθεσης στεφάνου πρα­γματο­ποιεῖται μέ κλήρωση ἀνάμεσα στό σύνο­λο τῶν μαθητῶν τῆς τάξης». 
 Πρόκειται γιά μία ἀντιπαιδαγωγική ἀπόφαση, πού ὑπονομεύει φανερά τήν ἀξία τῆς ἀριστείας καί τή δύναμη τῆς εὐ­γενοῦς ἅμιλλας καί τίς ἀντικαθιστᾶ μέ τήν ἐπιβράβευση τῆς ἥσσονος προσ­πάθειας καί τῆς ψευτο-ἰσότητας. Ἐπι­πλέ­ον, ἀποτυπώνει τήν ἀδυναμία τῶν ἰθυνόντων νά ἀντιληφθοῦν τή σημασία πού ἔ­χει ἡ ἐπιβράβευση τῶν ἀρίστων μέ τήν τιμή νά φέρουν τό ἐθνικό σύμβολό μας, ὅπως γινόταν μέχρι καί τό τελευταῖο σχο­λικό ἔτος. Πράγματι, γιά τόν μαθητή, πού σκέφτεται ὅτι ἡ σημαιοφορία εἶναι μέγιστη τιμή καί ἀκολουθεῖ ὡς διάκριση γιά τήν προσπάθεια τήν ὁποία καταβάλλει, ὁ λογισμός αὐτός ἔχει σημαντική παιδευτική ἀξία• λειτουργεῖ ὡς κίνητρο γιά τή μελέτη του. 
 Ἀσφαλῶς, μέ τά νέα μέτρα πρόδηλο εἶναι τό χτύπημα στήν ἀριστεία. Τό δημόσιο σχολεῖο, προφανῶς, ἀρκεῖται στό νά παράγει «μετριότητες», σύμφωνα μέ τά πρότυπα τῆς ἐκπαίδευσης τῆς ἀμά­θει­ας. Ἔτσι, τό μήνυμα πού περνᾶ στή νέα γενιά εἶναι ὅτι δέν χρειάζονται προσ­πά­θεια καί προσωπικός ἀγώνας γιά τήν ἐπιτυχία καί τήν καταξίωση, ἀλλά μόνον τύχη. Δικαιολογημένα παρατηροῦσε ἡ γαλλίδα ἑλληνίστρια Ζακλίν ντέ Ρομιγύ: «Ἡ πολιτεία ἀκολου­θεῖ, δυστυχῶς, τόν χειρότερο δρόμο, κατεβάζει τό ἐπίπεδο τῶν σπουδῶν. Ἀντί νά τό ὑ­ψώσει ἐκεῖ πού μποροῦν νά φτάσουν οἱ λίγοι καλοί, τό κατεβάζει ἐκεῖ πού φτάνουν οἱ πολλοί κακοί. Τό νά κάνεις ἐκ­πτώσεις στήν ἐκ­παίδευση δέν εἶναι δη­μοκρατική ἰδέα... Ἡ δημαγωγική τάση γιά ἐπιείκεια πρός τούς πολλούς πηγάζει ἀπό τήν ἀλλαγή τῶν ἀνώτατων στόχων τῆς παιδείας, πού πρέ­πει νά μένουν ἀναλλοίωτοι γιά ὅ­λους». 
 Ἡ σημαία, ἐξάλλου, συμβολίζει τούς ἀ­γῶνες καί τίς θυσίες τοῦ λαοῦ μας γιά τήν ἀνεξαρτησία του• παράλληλα ἐκ­φρά­ζει τήν ἐθνική μας ἑνότητα καί τή θρησκευτική μας πίστη, συνδέοντας ἄρ­ρηκτα πίστη καί πατρίδα. Μέ τό νέο ὅ­μως Π.Δ. ὑποβαθμίζεται ἡ σημαία ὡς σύμβολο. Τί ἀ­ξία ἔχει ἕνα σύμβολο, τό ὁποῖο “μπαί­νει” στήν κληρωτίδα, γιά νά τό φέρει κανείς σέ μία παρέλαση; Ἡ κλήρωση συνεπῶς δέν στρέφεται μόνον κα­τά τῶν ἀρίστων. Στόχο ἔχει κυρίως τή σημαία ὡς ἐθνικό σύμβολο -ἴσως ἐνοχλεῖ καί ὁ σταυρός-, πού εἶναι ταυτισμένο μέ τήν πορεί­α τοῦ ἔθνους. Αὐτό εἶναι τό πρῶτο καί βασικό πλῆγ­μα. Ἕνα ἔθνος ὅμως πού ἀ­ποδομεῖ τά σύμβολά του καί σφυροκοπᾶ τήν ἱστορία του εἶ­ναι σάν νά οἰκοδομεῖ τά θεμέλιά του ἐ­πάνω στήν ἄμμο.
 Στό νέο διάταγμα δέν προβλέπεται, ἐ­πίσης, ἡ παρουσία σημαιοφόρων καί παραστατῶν στίς ἐπίσημες δοξολογίες ἑορτασμοῦ τῶν ἐθνικῶν ἐπετείων. Ἔκ­δηλη εἶναι ἡ προσπάθεια στή συνείδηση τῶν παιδιῶν νά ἀποσυνδεθεῖ ἡ Ἐκ­κλη­σία ἀπό τούς ἐθνικούς ἑορτασμούς, ὅ-που καθιε­ρώ­θηκε νά εἶναι παροῦσα λόγῳ τῆς πα­­ράδοσής μας καί τῆς ἱστορίας μας ὡς μάρτυρας τῶν θυσιῶν γιά τήν ἐλευθερία τῆς πατρίδος μας. Φέρνουμε τίς σημαῖες  μέσα στούς να­ούς στίς ἐθνικές ἐπετείους, γιατί κάτι ἀντίστοιχο συνέβη μέ τά λά­βα­ρα κατά τή διάρκεια τῶν ἐ­παναστατι­κῶν ἐξε­γέρ­σεών μας. Ὅσοι δέν ἀντέχουν νά βλέπουν τή σημαία στίς ἐκκλησίες ἔ­χουν στό μυαλό τους ἄλλη πατρίδα καί ἄλλο ἔθνος• ὄχι πάντως τήν Ἑλλάδα. 
 Ἄλλο ἐπίμαχο σημεῖο διαλαμβάνει: «Ἡ σημαία παραμένει ἀνηρτημένη στόν ἱστό τοῦ σχολείου, ὅπως προβλέπεται σέ ὅλες τίς δημόσιες ὑπηρεσίες». Δηλαδή τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καταργεῖ ἀπό τά Δημοτικά σχολεῖα τήν ἱερή στιγμή κατά τήν ὁποία γινόταν ἡ ἔπαρση τῆς σημαί­ας, ἐνῶ τά παιδιά ἔψαλλαν τόν ἐθνικό ὕμνο μέ τό βλέμμα στραμμένο στή ση­μαί­α. Ἀ­πό πότε ὅμως τό Δημοτι­κό Σχολεῖο, πού πρέπει νά λειτουργεῖ ὡς λίκνο μέσα στό ὁποῖο γαλουχεῖται τό αὔριο καί ἡ ἐλπίδα τοῦ ἔθνους μας, μεταλλάχτηκε σέ  ἁπλή δημόσια ὑπηρεσία; 
 Τί λόγο θά δώσουμε στίς γενιές πού θά ἀκολουθήσουν; «Κριτές θά μᾶς δικάσουν οἱ ἀγέννητοι, οἱ νεκροί», ἐπιση­μαί­νει ὁ ἐθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμᾶς. Πῶς θά σταθοῦμε μπροστά στό κριτήριο τῆς ἱστορίας, μπροστά στούς φοι­τητές τοῦ ἱεροῦ Λόχου, πού θυσιάστηκαν στίς 7 Ἰουνίου 1821 στό Δραγατσάνι, προστατεύοντας τή σημαία, τόν εὔζωνα Κουκίδη, πού ἔπεσε ἀπό τόν ἱερό Βράχο τῆς Ἀκροπόλεως τυλιγμένος μέ τήν ἑλληνική σημαία τό 1941, τήν κυρά τῆς Ρῶ καί τήν κυρά τῶν Μαρασίων, πού μιά ζωή σήκωναν περήφανα τήν ἑλληνική σημαία, τούς ἥρωες τῆς Κύπρου Σολωμό Σολωμοῦ καί Τάσο Ἰσαάκ, πού ἔ­πεσαν γιά τή σημαία τό 1996; 
 Ἰδιαίτερη προσοχή χρειάζεται καί ἡ παράγραφος πού ἀφορᾶ στόν ἐκκλησιασμό. Βάσει τῆς μέ­χρι τώρα ἰσχύουσας νομοθεσίας ὁ ἐκκλησιασμός μποροῦσε νά πρα­γματοποιεῖται μία φορά τόν μήνα καί στά πλαίσια τῶν ἑορταστικῶν ἐκδηλώσεων. Στό νέο Π.Δ. ἀναφέρεται πώς μπορεῖ νά γίνεται στά πλαίσια τῶν ἑορτα­στικῶν ἐκδηλώσεων τῆς 28ης Ὀκτωβρίου, τῆς 25ης Μαρτίου, τῆς 17ης Νοεμβρίου, τῆς ἑορτῆς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν! Ἡ ἴδια ὅμως ἡ σχολική ζωή ἀποδεικνύει ὅτι δέν μπορεῖ νά πραγματοποιηθεῖ ἐκκλησιασμός τήν παραμονή τῶν ἐθνικῶν ἐπετείων, ἀφοῦ ὀργανώνεται σχολική γιορτή. Μήπως, τελικῶς, ἡ σχετική διάταξη ὁδηγεῖ τεχνηέντως στήν παντελῆ κατάργηση τοῦ σχολικοῦ ἐκκλησιασμοῦ; 

Ἄς μήν ἐφησυχάζουμε. Βαδίζουμε ὁλοταχῶς καί ἀπροκάλυπτα πρός ἕνα πλήρη ἀποχριστιανισμό καί ἀφελληνισμό τῆς παιδείας μας! Τό οὐδετερόθρησκο -καί ὄχι μό­νο- σχολεῖο εἶναι πιά ὑ­παρκτό. Ἡ εὐ­θύ­νη ὅλων μας εἶναι ἀνείπωτα μεγάλη!

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: «ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ… ΟΥΡΑΓΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ»;

«Γιατί θέλετε… ουραγό την Ορθοδοξία στα σχολικά βιβλία»;
Άρθρο του Νίκου Νικολόπουλου (*)

Φουντώνουν οι αντιδράσεις για τα βιβλία των Θρησκευτικών, επειδή υποβαθμίζεται η Χριστιανική θρησκεία έναντι άλλων θρησκειών που αντιμετωπίζονται με περισσή σπουδή και ευαισθησία από το Υπουργείο Παιδείας.

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Έλληνες πολίτες, καθώς και οι εκκλησιαστικές οργανώσεις, υποστηρίζουν τεκμηριωμένα ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση ανάμεσα στους ορθόδοξους και τους ετερόδοξους και ετερόθρησκους μαθητές, καθώς οι θρησκευτικές κοινότητες στην Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, ρωμαιοκαθολικών και Ιουδαίων, έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα διδακτικά εγχειρίδια για την κατηχητική-ομολογιακή διδασκαλία της θρησκείας τους στα ελληνικά σχολεία, ενώ οι ορθόδοξοι, αν και πλειοψηφία, δεν έχουν τέτοια επιλογή για το ομολογιακό ορθόδοξο μάθημα Θρησκευτικών.
Τώρα, στη ζοφερή εποχή όπου προελαύνει η νεοταξική αποδόμηση και η Κυβέρνηση αποπειράται να αποσυνδέσει τους πολίτες από την Ορθοδοξία, οι θιγόμενοι συσπειρώνονται και μετέρχονται όλους τους νόμιμους τρόπους για να διατηρήσουν αυτά που έχουν κατακτήσει με θυσίες και προστατεύονται από τις διατάξεις του Συντάγματος.
Ήδη, η αναστάτωση έχει προσλάβει πανελλαδικές διαστάσεις, καθώς γονείς μαθητών επιστρέφουν τα βιβλία, αρνούμενοι να διδαχθούν τα παιδιά τους το περιεχόμενό τους.
Πρόκειται για μία πανελλαδική πρωτοβουλία, η οποία στην Κρήτη έχει ήδη πάρει σάρκα και οστά, όπως ανέφερε μιλώντας στο “Ράδιο Κρήτη” ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Υποστηρικτών των Ελληνικών και Χριστιανικών Ιδεών, Αντώνης Ιερωνυμάκης.
Η πρωτοβουλία έχει εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως στη Θεσσαλονίκη, και σιγά σιγά φαίνεται να εξαπλώνεται σ’ όλη τη χώρα. Τα βιβλία χαρακτηρίζονται “ακατάλληλα”, γιατί “παρουσιάζουν μονόπλευρα θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους που ωθούν σε φανατισμό, ρατσισμό και μίσος”.
Με τα παρόντα βιβλία θρησκευτικών δεν μαθαίνουν οι μαθητές ούτε τα στοιχειώδη για την Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή. Αντίθετα μάλιστα παρέχεται με αυτά πληθώρα υλικού που αφορά σε άλλες θρησκείες και δόγματα και επιφέρουν γνωσιολογική σύγχυση στους μαθητές, ενώ δεν εμβαθύνουν και δεν εμπνέουν προς την Ορθόδοξη Πίστη. Κρίνονται λοιπόν ανεπαρκή και ακατάλληλα προς την επίτευξη της νόμιμης αποστολής τους. Ως εκ τούτου, δεν ανεχόμαστε ως Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος την άνιση μεταχείριση των Ορθοδόξων Χριστιανών σε σχέση με τις άλλες θρησκευτικές κοινότητες στη Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, καθολικών και Ιουδαίων Ελλήνων πολιτών που έχουν την ευχέρεια βάσει των νόμων 4235/2014 άρθρο 68 και 4386/2016 άρθρο 55 να επιλέγουν τα θρησκευτικά τους εγχειρίδια για την ομολογιακή διδασκαλία τους στα σχολεία, τακτική που αντίκειται στην Αρχή της Ισότητας κατ’ άρθρο 4 παρ.1 του Συντάγματος.
Μετά ταύτα, καλείται το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει τα παράνομα και ακατάλληλα βιβλία θρησκευτικών από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και να επαναφέρει τα παλαιά θρησκευτικά εγχειρίδια, που είναι δοκιμασμένα και αποδεκτά από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Εν κατακλείδι, με άλλα λόγια, πρέπει να γίνει σεβαστή επιτέλους η Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου, που ρητά ορίζει ότι κάθε Κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του παιδεία, σύμφωνη με τις θρησκευτικές-φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους.

(*) Ο Νίκος Νικολόπουλος είναι ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαΐας και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ



Ο Γιώργος Μπαμπινιώτης για τα νέα Θρησκευτικά, την πρωινή προσευχή και τον εκκλησιασμό των μαθητών.

Από newsbomb.gr

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΧΑΪΝΗΣ

Οι φάκελοι μαθητών και τα Θρησκευτικά

Κύριε διευθυντά
Στην εφημερίδα της 20ής/9/2017 διάβασα ρεπορτάζ υπό τον τίτλο: «“Κέντρα” πιέζουν για τα Θρησκευτικά – προτρέπουν γονείς να ζητήσουν από το υπουργείο Παιδείας την αλλαγή της ύλης».
Εάν κανείς μετά προσοχής διαβάσει το ρεπορτάζ, και ιδιαίτερα το υπόμνημα γονέως που πρέπει να στείλουν οι γονείς στο υπουργείο Παιδείας, εγείρονται τα ακόλουθα:

1. Σύμφωνα με το άρθρο 3, παρ. 1 του Συντάγματος η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα «είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού…». Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 2 η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

 2. Σύμφωνα με αυτά που γράφει η «Καθημερινή» με την καταγγελία γονέα μαθητή «ο φάκελος περιέχει υλικό από διδασκαλίες πολλών θρησκειών και επιφέρει σύγχυση στην ορθόδοξη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση του παιδιού του…».
 Πήρα από το σχολείο τους φακέλους του μαθήματος της Θρησκειολογίας εκάστης τάξεως, έκαστος άνω των 160 σελίδων, και οι οποίοι έχουν διάφορες επιγραφές και απαράδεκτα και εξωφρενικά εξώφυλλα και εσώφυλλα.
 Αναφέρω: Α΄ Γυμνασίου γράφει: Η θρησκεία στη ζωή, στην ιστορία, στον πολιτισμό. Πορεία και ανάπτυξη. Β΄ Γυμνασίου γράφει: Η θρησκεία στη ζωή, στην ιστορία και τον πολιτισμό. Πορεία μέσα από αντιθέσεις. Ας μη συνεχίσω για τις υπόλοιπες τάξεις. Για το περιεχόμενο των φακέλων αυτών άλλοι είναι αρμόδιοι. Τα εγκεκριμένα βιβλία των Θρησκευτικών καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τους φακέλους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του υπουργείου Παιδείας.
 Θα συνιστούσα στους γονείς των μαθητών, όσοι επιθυμούν, να συγκεντρωθούν και να αναθέσουν σε δικηγόρο, γνώστη του διοικητικού δικαίου και να προσφύγουν στο ΣτΕ με δύο (2) αιτήσεις. Την πρώτη, με την οποία θα προσβάλουν την απόφαση της κυβέρνησης να αντικαταστήσει τα βιβλία των Θρησκευτικών με αυτά της Θρησκειολογίας, χωρίς να υπάρχει νομική κάλυψη, και τη δεύτερη που θα ζητά την αναστολή της διδασκαλίας της Θρησκειολογίας μέχρι να εκδικασθεί η υπόθεση. Και τούτο διότι, έως ότου εκδικασθεί από το ΣτΕ η υπόθεση, θα έχει λήξει το σχολικό έτος.

Στην περίπτωση αυτή η κυβέρνηση ενήργησε παράνομα για τους εξής λόγους:
α. Αντικατέστησε το μάθημα των Θρησκευτικών με αυτό της Θρησκειολογίας, κατά τρόπο παραπλανητικό, χωρίς νομοθετική ρύθμιση και για την οποία γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να κάνει.
β. Δεν προκήρυξε διαγωνισμό, σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία, να συμμετάσχουν και άλλοι στη συγγραφή των βιβλίων αυτών.
γ. Δεν ανακοίνωσε, το σπουδαιότερο όλων, το περιεχόμενο του μαθήματος της Θρησκειολογίας. Ετσι ο καθένας στους φακέλους έγραφε ό,τι ήθελε!
δ. Αυτοί οι πολυάριθμοι «συγγραφείς» εκάστου φακέλου είναι φαινόμενο πρωτόγνωρο για την εκπαίδευση!
ε. Γιατί το υπουργείο ενήργησε παρά την αντίθετη άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος, παραβιάζοντας το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος;
στ. Γιατί το ονόμασε «φακέλους», ενώ είναι κανονικά βιβλία και το μάθημα και οι εξετάσεις στα σχολεία γίνονται βάσει αυτών; η. Γιατί τα βιβλία των Θρησκευτικών δεν εκτυπώθηκαν –ούτε ένα– και τα βιβλία της Θρησκειολογίας εκτυπώθηκαν στο ένα εκατομμύριο αντίτυπα;

 Προκαλώ τον υπουργό Παιδείας να πάει το ν/σ για τη Θρησκειολογία στη Βουλή και αν μπορεί να το ψηφίσει. Αυτό είναι το πιο τίμιο! Μου κάνει εντύπωση τι θα πουν στον κ. Π. Καμμένο, που από αυτόν στέκεται η κυβέρνηση: Ας μην τον εμπαίζουν… Τέλος, η Ιεραρχία της Ελλάδος να λάβει μια σθεναρή και αυστηρή απόφαση τον Οκτώβριο που θα συγκληθεί.

Ιωάννης Θ. Χαΐνης  Ομ. καθηγητής Ε.Μ. Πολυτεχνείου


ΚΙΝΗΜΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Αθήνα, 6 Οκτωβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ.  138
Δελτίο τύπου

Κίνημα μαζικής διαμαρτυρίας των γονέων
με επιστροφή των αντορθόδοξων βιβλίων των Θρησκευτικών

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ):
- χαιρετίζει την αγωνιστική ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους για το μάθημα των Θρησκευτικών και το νόμο για την αλλαγή φύλου,

- απορρίπτει τα διχαστικά κηρύγματα μίσους των κυβερνητικών χριστιανομάχων και προπαγανδιστών της ατομικής θρησκείας και της αθεΐας,
 - καταγγέλλει τις ιδεοληπτικές πρακτικές βίας και εκφοβισμού των κυβερνώντων και μιας μικρής μερίδας Διευθυντών Σχολικών μονάδων και δασκάλων ή καθηγητών, εναντίον μαθητών και γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία, τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ως απαράδεκτα, και
- καλεί όλο τον λαό σε αγωνιστική κινητοποίηση για να μην περάσουν οι αντορθόδοξες κυβερνητικές πολιτικές.

Αναλυτικότερα:
Α) Η ΠΕΘ, όπως εξάλλου και η μεγάλη πλειονοψηφία του ορθόδοξου χριστιανικού ελληνικού λαού, με μεγάλη ικανοποίηση και αισθήματα χαράς και αγαλλίασης, δέχθηκε την αγωνιστική ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους  η οποία:
1)  ζητεί από τους πολιτικούς να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, προτείνει να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την ταυτότητα αλλαγής φύλου στα 15 έτη και να κληθεί να αποφανθεί επ' αυτού ο ελληνικός λαός - προφανώς μέσω δημοψηφίσματος,
2)  ζητεί να αποσυρθούν από τα σχολεία τα βιβλία (Φάκελοι του μαθήματος των Θρησκευτικών), που διδάσκουν ένα πανθρησκειακό μάθημα, που, όπως υποστηρίζουν, ενσταλάζει εντέχνως στις ψυχές των μαθητών  την πεποίθηση ότι «όλες οι θρησκείες είναι λίγο-πολύ το ίδιο», και
3) δηλώνει ότι η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους στέκεται στο πλευρό των γονέων, οι οποίοι επιστρέφουν τα νέα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία, ως απαράδεκτα, συναισθανόμενοι τον κίνδυνο για την πνευματική μόλυνση των ψυχών των παιδιών τους από αυτά.
Το Αγιώνυμο Όρος, όπως πάντα έτσι και τώρα, τίθεται τοιουτοτρόπως πνευματικός επικεφαλής και καθοδηγητής του αγώνα για τη διατήρηση της ελληνορθόδοξης ταυτότητας του Γένους.

Β) Η ΠΕΘ απορρίπτει και καταδικάζει τα διχαστικά κηρύγματα μίσους των κυβερνητικών  χριστιανομάχων και προπαγανδιστών της ατομικής θρησκείας και της αθεΐας, όπως του πρώην Υπουργού Παιδείας κ. Ν. Φίλη ο οποίος ευκαίρως-ακαίρως επιτίθεται εναντίον της Εκκλησίας με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, διότι προφανώς, με τον λόγο και τη στάση της εμποδίζει την πλήρη εφαρμογή των αποδομητικών, για την ελληνική κοινωνία, νεοταξικών σχεδίων της «προοδευτικής» σοσιαλμαρξιστικής, αριστερής, ελληνικής ιντελιγκέντσιας, η οποία, εκούσια ή ακούσια, έχει προσδεθεί στο νεοεποχήτικο άρμα της διεθνούς Νέας Τάξης Πραγμάτων, με στόχο τη συνολική αποδόμηση και μετάλλαξη της ελληνικής κοινωνίας. 

Γ) Η ΠΕΘ καταγγέλλει την αντιδημοκρατική, αντιπαιδαγωγική και αντορθόδοξη πολιτική του Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου ο οποίος:
1. Απαξιώνει τον αγώνα των γονέων που αγωνίζονται, φιλότιμα, ως οι πλέον υπεύθυνοι, για την ορθόδοξη χριστιανική αγωγή των παιδιών τους, χαρακτηρίζοντάς τους μειοψηφίες, αγνοώντας εσκεμμένα ότι η επιστροφή των βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών, αυτή η επαναστατική και πρωτοφανή στα παγκόσμια εκπαιδευτικά χρονικά, πρωτοβουλία των ελλήνων γονέων,  τείνει πλέον να πάρει χαρακτηριστικά μαζικού κινήματος ενάντια στην αντορθόδοξη εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησής του.
2. Δεν λαμβάνει καμία παιδαγωγική μέριμνα για όλα αυτά τα παιδιά, που επιστρέφουν μεν το πολυθρησκειακό βιβλίο των Θρησκευτικών, θέλουν όμως και δικαιούνται, με βάση το ελληνικό δίκαιο, να παρακολουθήσουν ορθόδοξο μάθημα των Θρησκευτικών.

Ακόμη, η ΠΕΘ καταγγέλλει τις απαράδεκτες πρακτικές βίας και εκφοβισμού εναντίον των γονέων και των παιδιών τους από τους κυβερνώντες και μια μικρή μερίδα Διευθυντών Σχολικών μονάδων καθώς και κάποιων δασκάλων ή καθηγητών. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν ήδη καταγγελθεί στην ΠΕΘ για τη βίαιη και άπρεπη συμπεριφορά τους εναντίον μαθητών και γονέων, που επιστρέφουν στα σχολεία τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ως απαράδεκτα. Η άσκηση βίας από αυτούς τους «εκπαιδευτικούς», εκφράζεται είτε μέσω λεκτικών προπηλακισμών και απρεπών χαρακτηρισμών είτε και μέσω απειλών για χαμηλή βαθμολογία στους μαθητές, των οποίων οι γονείς επιστρέφουν τα βιβλία, ή ακόμη αρνούμενοι να παραλάβουν τα επιστρεφόμενα βιβλία, θέλοντας, έτσι, να προσκομίσουν στην Κυβέρνηση τα πιστοποιητικά της κομματικής τους νομιμοφροσύνης, ενθαρρυμένοι προφανώς και από την στάση του Υπουργού στο συγκεκριμένο θέμα.

Δ) Τέλος, η ΠΕΘ καλεί όλο τον λαό σε συνεχή και δυναμική αγωνιστική κινητοποίηση για να μην περάσουν οι αντορθόδοξες κομματικές ιδεοληψίες που επιχειρεί η Κυβέρνηση, εφαρμόζοντας το οργανωμένο σχέδιό της, που είναι η αποδόμηση της πίστης των Ορθοδόξων Χριστιανών  και η μετατροπή του σχολείου και του κράτους σε ουδετερόθρησκα.

Το ΔΣ της ΠΕΘ

http://thriskeftika.blogspot.gr

ΑΡΧΙΜ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Γ. ΣΙΑΜΑΚΗΣ: ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Το μάθημα των θρησκευτικών

Γονεῖς μοῦ ἔφεραν τὰ βιβλία τοῦ μαθήματος τῶν φετινῶν θρησκευτικῶν τῶν τάξεων Δημοτικοῦ, ἀνησυχώντας γιὰ θεματικὲς ἑνότητες περὶ ἑβραϊσμοῦ, μουσουλμανισμοῦ, βουδισμοῦ, ἰνδοϊσμοῦ, κομφουκιανισμοῦ, παπισμοῦ, προτεσταντισμοῦ. Ὕστερα ἀπὸ ἀνάγνωσι διαπίστωσα ὅτι πρόκειται γιὰ ἐσφαλμένη καὶ ἀντισυνταγματικὴ πρωτοβουλία τοῦ ἁρμοδίου ὑπουργείου παιδείας νὰ συμπεριλάβῃ στὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν τοῦ δημοτικοῦ δοξασίες τοῦ πανθεϊσμοῦ, γιὰ νὰ μὴν ἔχουν τάχα μονομερῆ ἐνημέρωσι.
Ὅταν ἕνα παιδὶ δημοτικοῦ γνωρίσῃ τὸ Χριστό, ἆραγε, ἂν ὡς νέος ἔχῃ στὸ μέλλον ἐνδιαφέρον νὰ γνωρίςῃ τὸ μωαμεθανισμὸ ἢ τὸν ἰνδοϊσμό, ποιός θὰ τὸ ἐμπόδιζε; Τὸ νὰ ἐπιβάλῃς ὅμως νὰ μάθῃ ἀπὸ τὴν ἀνώριμη ἡλικία, δὲν εἶναι βία, καὶ δὲν φανερώνει εὔνοια ὑπὲρ τῶν ἄλλων θρησκειῶν καὶ ὑποτίμησι τῆς ὀρθοδόξου χριστιανικῆς διδασκαλίας; Καὶ ποῦ ὀφείλεται ἡ εὔνοια; Θὰ ἐπανέλθω σ’ αὐτό.

Τὸ φαινόμενο εἶναι ἀπότοκο πολλῶν παραγόντων, κυρίως ὅμως τεσσάρων. Πρῶτον τῆς ἀποστασιοποιήσεως τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ τὸ Θεὸ καὶ τὸ χριστιανικὸ ἦθος. Ἡ προσπάθεια τῶν ἀποστασιοποιημένων νὰ καλύψουν τὶς ἐνοχές τους τοὺς ἀναγκάζει νὰ προσφύγουν σὲ ἀνθρώπινες μιαρὲς φιλοσοφίες καὶ θρησκεῖες , ποὺ προσβάλλουν τὴ νοημοσύνη τοῦ ἀνθρώπου καὶ ἐπιτρέπουν τὰ πάντα καὶ τὰ πιὸ ἔκφυλα. Δεύτερον στὴν ὑπογεννητικότητα, ποὺ ἔχει σὰν ἄμεση συνέπεια τὴν ταχύτατη γήρανσι τοῦ ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ, τὴν ὁποία μάταια προσπαθοῦν ν’ ἀναπληρώσουν μὲ φερμένους λαθρομετανάστες ἀλλόθρησκους καὶ ἀλλόφυλους τῆς Ἀνατολῆς (ὄχι πρόσφυγες, ὅπως τοὺς λένε, διότι ἄλλη εἶναι ἡ ἔννοια τῆς λέξεως[1]. Καὶ γιὰ τὴν ὑπογεννητικότητα ποιός ἀμφιβάλλει ὅτι εὐθύνεται κατὰ μεγάλο ποσοστὸ ἡ κακὴ διαχείρισι τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας; Τρίτον στὴν πιθηκικὴ ἀπομίμησι τῆς ἄθεης, ψυχρῆς, ἀνθελληνικῆς καὶ ἀντιχριστιανικῆς Εὐρώπης. Καὶ τέταρτον στὴν προσκυνημένη σχέσι τῆς ἐπισήμου ἐκκλησίας πρὸς τὸ ἄθεο Κράτος, ἡ ὁποία ἐκτὸς ὀλιγίστων ἐκπροσώπων της σιωπᾷ.

Τὸ νὰ προσφεύγουν κάποιοι σὲ ἄλλες θρησκεῖες βέβαια εἶναι ἐπιλογή τους, ἀλλὰ τὸ νὰ ἐπιβάλλουν δυναστικὰ τὴν ἐπιλογή τους στὰ σχολεῖα ἀποτελεῖ ἀφόρητη μοναρχία τῶν ὀλίγων, ποὺ ἔχουν στὰ χέρια τους τὴν ἐξουσία, τὸ χρῆμα καὶ τὶς ὀθόνες, εἰς βάρος τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τῶν Χριστιανῶν τῆς χὠρας. Ἡ διδασκαλία τῶν κυριωτέρων θρησκειῶν σὲ παιδιὰ σχολικῆς ἡλικίας, ἀπὸ τὰ ὁποῖα λείπει ἡ πεῖρα καὶ ἡ ἱκανότητα τοῦ κρίνειν, εἶναι παράλληλο μὲ τὸ δώςῃ ὁ πατέρας ἕνα κοφτερὸ ἐγχειρίδιο στὸ ἄπλαστο παιδί του καὶ νὰ τοῦ ἐπιβάλῃ νὰ τὸ μπήξῃ στὴν καρδιά του, γιὰ νὰ γνωρίςῃ τὸ παιδὶ τὴν κόψῃ τοῦ μαχαιριοῦ.

Ὁ Θεὸς εἶναι ἕνας στὴ χριστιανικὴ πίστι, ἀλλ’ ὄχι καὶ στὶς ἄλλες θρησκεῖες καὶ φιλοσοφίες. Ὁ Θεὸς θέλει τὴ σωτηρία ὅλων τῶν ἀνθρώπων, ἀδιακρίτως χρώματος, φύλου, φυλῆς, θρησκείας, ἐφ’ ὅσον πιστεύσουν στὸ Χριστὸ καὶ ἀποποιηθοῦν τὶς πρώην θρησκευτικές τους πλάνες. Ὁ Θεὸς τοῦ Μωαμεθανισμοῦ λ.χ. (δὲν θ’ ἀναφερθῶ καὶ στὶς ἄλλες θρησκεῖες καὶ αἱρέσεις, γιὰ νὰ μὴ μακρηγορήσω) εἶναι ὑπὲρ τῆς βίας, τῆς μισαλλοδοξίας, τοῦ φυλετισμοῦ, τοῦ θρησκευτικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ, τῶν πολέμων, τῶν σφαγῶν, τοῦ αἵματος, τῆς μοιχείας, τῆς ἁρπαγῆς τῆς γυναίκας τοῦ παιδιοῦ ἀπὸ τὸν πατέρα, τοῦ κιναιδισμοῦ, τῆς παιδεραστίας, τῶν ναρκωτικῶν, τῆς ὀκνηρίας (ἀχμακιᾶς), τῆς ὑποτιμήσεως τῆς γυναίκας, καὶ ἄλλων πολλῶν. Πῶς μποροῦν τὰ παιδιὰ τῶν χριστιανικῶν οἰκογενειῶν νὰ συμβιώνουν μὲ τὰ μωαμεθανόπουλα, ποὺ ἀπὸ τότε ποὺ θηλάζουν εἶναι διαποτισμένα μὲ τέτοιες διαστροφὲς καὶ ἀνωμαλίες; Στὸ σχολεῖο διαβάζουν ποιήματα ποὺ λένε· «Σπάστε τὰ κεφάλια τῶν γκιαούρηδων»!

Προτεινόμενα:

Τὸ ἁρμόδιο ὑπουργεῖο νὰ γράψῃ βιβλία χριστιανικῆς κατηχήσεως ποὺ ἡ ὕλη ν’ ἀντλῆται ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφή, ἀποκλειομένης τῆς θρησκευτικῆς λαογραφίας ὡς πηγῆς ὕλης. Ἡ θρησκευτικὴ λαογραφία δὲν εἶναι ὑπεύθυνη χριστιανικὴ πηγή, ἀλλὰ ἀνεύθυνη ὡς μεταβαλλόμενη.
Τὸ ἁρμόδιο ὑπουργεῖο νὰ γράψῃ βιβλία θρησκευτικῶν, ποὺ νὰ περιέχουν μόνο τὰ τῆς θρησκείας τῶν ἀλλοθρήσκων πληθυσμῶν.
Νὰ μὴ γίνεται συνδιδασκαλία τοῦ μαθήματος, ἀλλὰ νὰ προβλεφθοῦν ἄλλες ὧρες γιὰ τὰ παιδιὰ τῶν χριστιανικῶν οἰκογενειῶν, καὶ ἄλλες γιὰ τὰ παιδιὰ τῶν ἀλλοθρήσκων.
Τὰ παιδιὰ τῶν χριστιανικῶν οἰκογενειῶν νὰ ἔχουν τὸ δικαίωμα ν’ άπέχουν ἀπὸ τυχὸν συνδιδασκαλία τοῦ ἐπίμαχου μαθήματος, ὅπως ἔχουν τὸ δικαίωμα σήμερα τὰ παιδιὰ τῶν αὐτοαποκαλουμένων μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβᾶ.
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νὰ ἱδρύσῃ δικά της σχολεῖα, ἐνισχύοντας παράλληλα καὶ τὸ θεσμὸ τῶν κατ’ ἐνορίαν κατηχητικῶν σχολείων, στὰ ὁποῖα νὰ διδάσκωνται μαθήματα ἀκραιφνῶς χριστιανικά.
Οἱ γονεῖς ν’ ἀναλάβουν οἱ ἴδιοι τὴν κατ’οἶκον διδασκαλία τῆς χριστιανικῆς πίστεως τῶν παιδιῶν τους, ἀντλώντας ὕλη ἀπὸ τὴν Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη. Σήμερα οἱ περισσότεροι γονεῖς ἔχουν τὴν ἀπαιτούμενη πρὸς τοῦτο παιδεία.
Οἱ γονεῖς θὰ ἐνεργήσουν ὑπὲρ τοῦ θρησκευτικοῦ συμφέροντοες τῶν παιδιῶν τους, ἂν ἑνώσουν καὶ ἰσχυροποιήσουν τὴ διαμαρτυρία τους.
Οἱ ἐκ ξένων κρατῶν ἕνεκα πιέσεων ἢ διώξεων καταφυγόντες εἰς Ἑλλάδα ἑλληνικοὶ πληθυσμοί· (Λεξικὸ Δημητράκου). Οἱ μὴ ἑλληνικοὶ πληθυσμοὶ δὲν λέγονται πρόσφυγες.

Ἀθανάσιος Γ. Σιαμάκης
ἀρχιμανδρίτης