ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Η ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓ. ΘΕΚΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛ ΝΟΥΣΡΑ

Ρώσοι πολεμικοί ανταποκριτές επισκέφθηκαν την ελληνορθόδοξη μονή της Αγίας Θέκλας στη Μααλούλα της Συρίας και μεταφέρουν την εικόνα εγκατάλειψης στην οποία έχει περιέλθει ύστερα από την εισβολή και τις βιαιότητες των ισλαμιστών.

Στη Μααλούλα ένα μεγάλο άγαλμα της Παναγίας σε περίοπτη θέση είναι σαν να κοιτάζει με θλίψη την ερειπωμένη πόλη που εκτείνεται από κάτω.Οι μαρτυρίες αναφέρουν ότι οι ισλαμιστές επιτέθηκαν στα χριστιανικά σπίτια.Πριν 2 χρόνια στην ιστορική πόλη όπου μιλιούνται τα αραμαικά η γλώσσα του Χριστού εισέβαλαν οι ισλαμιστές.Έσπασαν τους σταυρούς πυρπόλησαν εκκλησιές……Κατηφορίζουμε προς τη μονή της Αγ. Θέκλας.

Σύμφωνα με την παράδοση η Αγία Θέκλα ήταν μαθήτρια του Αποστόλου Παύλου. Όταν την εκδίωκε ο ηγεμόνας της Αντιόχειας, κατέφυγε στο όρος Καλαμούν. Σε κάποιο σημείο την εγκατέλειψαν οι δυνάμεις της.Η Αγία Θέκλα έπεσε στα γόνατα και προσευχήθηκε. Τα βράχια διερράγησαν και σχηματίστηκε ένα στενό πέρασμα για να γλιτώσει από τους διώκτες της. Αυτή η ίδια δίοδος οδηγεί σήμερα κατευθείαν στο μοναστήρι της αγίας Θέκλας, ένα από τα πιο σεβάσμια  προσκυνήματα για τους Χριστιανούς της Μέσης Ανατολής.

Στην ελληνορθόδοξη μονή όπου και να κοιτάξει κανείς αντικρίζει ίχνη βεβήλωσης ιεροσυλίας καταστροφής.Κατά τους πρώτους μήνες της ισλαμιστικής κατοχής της ιστορικής πόλης η ηγουμένη και οι μοναχές παρέμειναν στη μονή αφού οι ισλαμιστές έδειχναν συγκαταβατικοί.Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο δυτικός τύπος εξύμνησε την ανοχή  της « Jabhat Al-Nusra». Όταν η ανάγκη για δημόσιες σχέσεις εξαλείφθηκε οι μοναχές απήχθησαν. Μετά από 100 ημέρες ομηρίας αντηλλάγησαν με τις συζύγους των τζιχαντιστών και όχι μόνο. Αλλά από τη στιγμή που η Μονή λεηλατήθηκε παραμένει κλειστή.Μόνο ένας ηλικιωμένος επιστάτης που μιλάει την αρχαία αραμαική ζει όλο το 24ωρο στο ναό.Είναι ο φύλακας που φέρει μια αρμαθιά κλειδιά.Οι εικόνες της μονής βεβηλώθηκαν.

Η πόλη της Μααλούλα σήμερα είναι σχεδόν άδεια επέστρεψε μόνο  το 10 τοις εκατό του πληθυσμού. Η Ισλαμιστική « Αντιπολίτευση » λεηλάτησε ολόκληρη την πόλη.





Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα υποδέχθηκε χθες Κυριακή 25 Οκτωβρίου ο Ιερός Ναό Αγίου Δημητρίου τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο. Στον Εσπερινό χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, πλαισιούμενος από πλειάδα κληρικών.   Στο κήρυγμα του ο Μακαριώτατος αναφέρθηκε στον Άγιο Δημήτριο αλλά και στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, υπογραμμίζοντας τα δημιουργήματα του Αγίου Κοσμά ως παράδειγμα για τα γενόμενα με το θέμα εκκλησίας κράτους.   Επίσης ο κ. Ιερώνυμος αναφέρθηκε στο φλέγον ζήτημα όπου απασχολεί Εκκλησία και Πολιτεία, αυτό της κατάργησης του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα σχολεία, λέγοντας ότι η θέση του Αρχιεπισκόπου είναι θέση όπου πρέπει να ενημερώνει και να ενημερώνεται, και πώς η συζήτηση είναι που πρέπει να συνεχιστεί από τους πολιτικούς αρχηγούς όχι μόνο για τις αναμνηστικές φωτογραφίες αλλά για το αποτέλεσμα των συναντήσεων αυτών.   Ο Μακαριώτατος έκλεισε λέγοντας ότι ο διάλογος υπάρχει και λύση πρέπει να βρεθεί, ενώ ανέφερε ότι αν καταργηθεί το μάθημα των Θρησκευτικών από τα σχολεία είναι σαν να αποκόπτονται οι ρίζες του ελληνικού έθνους όπως το δέντρο που του βγάζουν τις ρίζες και δεν μπορεί να μείνει όρθιο έτσι είναι και το ελληνικό έθνος χωρίς τα θρησκευτικά. 

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ

Ο Ναός του αγίου Λουκά είχε φορέσει τα γιορτινά του εκείνη την ημέρα. Τρεις νέοι άνδρες, μετά από πολύμηνη κατήχηση, ήταν έτοιμοι για το ιερό Μυστήριο της Βαπτίσεως και την είσοδό τους στην Εκκλησία του Χριστού.
Ξεκίνησα την Ακολουθία της Κατηχήσεως. Στην πρώτη ευχή του εξορκισμού ο ένας από τους νεαρούς άρχισε να βήχει με ένα τρόπο περίεργο. Αρχίζω να διαβάζω την δεύτερη ευχή του εξορκισμού και ο βήχας του νεαρού γίνεται μούγκρισμα. Γονατίζει. Σκύβει το κεφάλι στο έδαφος.
  
Ένας από τους πιστούς με πλησιάζει. Μου δείχνει τον νεαρό και προτείνει να σταματήσω την Ακολουθία.    
  
«Κάτι σοβαρό του συμβαίνει», μου λέγει.
  
Του κάνω νόημα πως δεν θα σταματήσω. Δεν θέλω να του πω ότι γνωρίζω τι συμβαίνει. Δεν θέλω να τους τρομάξω.

Ο νεαρός είχε ασχοληθεί ενεργά με πρακτικές της Νέας Εποχής. Με επικλήσεις πνευμάτων και τέτοια σχετικά. Είχε φθάσει σε επίπεδο να συνδιαλέγεται με τα πνεύματα που επικαλείτο. Κάποια στιγμή όμως συνειδητοποίησε πως η επαφή του με αυτά τα πνεύματα του δημιουργούσε σοβαρά πνευματικά και σωματικά προβλήματα. Ένιωθε μέσα στο σώμα του μια σκοτεινή δύναμη να τον κυριεύει και να τον συνθλίβει.
  
Προσπάθησε να βρει θεραπεία σε φημισμένους ψυχοθεραπευτές. Στη συνέχεια πλησίασε ένα φημισμένο Προτεστάντη Πάστορα. Εκείνος του έκανε κάποιους εξορκισμούς. Η κατάσταση δεν βελτιωνόταν. Και τότε ο Πάστορας του είπε: «Εγώ αυτό μπορώ να σου κάνω. Αν θέλεις κάτι περισσότερο πήγαινε στους Ορθόδοξους».
  
Δεν είχε ξανακούσει για την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ρώτησε για πληροφορίες και μια Κυριακή ήρθε στον ναό του αγίου Λουκά και παρακολούθησε την Λειτουργία. Για πρώτη φορά ένιωσε κάτι διαφορετικό να συμβαίνει μέσα του. Ένα αίσθημα πρωτόγνωρο. Με πλησίασε. Μου διηγήθηκε την ιστορία του. Και από εκείνη την ημέρα όχι μόνο εντάχθηκε στο πολύμηνο πρόγραμμα κατηχήσεως αλλά ερχόταν ανελλειπώς σε όλες τις Ακολουθίες οι οποίες ετελούντο στο Ναό.
  
Σήμερα ήρθε η ευλογημένη στιγμή γι’ αυτόν να δεχθεί το άγιο Βάπτισμα. Και τώρα, την ιερή ώρα των εξορκιστικών προσευχών, αυτός δίνει τον δικό του αγώνα. Κυριολεκτικά παλεύει.
  
Οι ευχές τελειώνουν. Ήρθε η ώρα της αποτάξεως του Σατανά.
  
«Αποτάσση τω Σατανά;» ρωτώ.
  
Οι κατηχούμενοι με την σειρά τους απαντούν. Ο νεαρός, ακόμα γονατιστός, απαντά με σβηστή και τρεμάμενη φωνή: «Αποτάσσομαι».
  
Προχωρώ στις ερωτήσεις της Συντάξεως με το Χριστό. Το ίδιο σκηνικό. Αλλά τώρα, την ώρα που απαγγέλλουν το Σύμβολο της Πίστεως ο νεαρός σηκώνεται δειλά δειλά. Σταμάτησε να βήχει και να μουγκρίζει. Το πρόσωπό του όμως παραμένει κάτωχρο.
  
Η Ακολουθία της Βαπτίσεως συνεχίσθηκε χωρίς άλλα απρόοπτα. Στο τέλος οι τρεις νεοφώτιστοι κοινώνησαν για πρώτη φορά το Σώμα και το Αίμα του Θεανθρώπου. Οι πιστοί σπεύδουν με χαρά να τους ευχηθούν. Ο νεαρός παραμένει σιωπηλός, κάτωχρος αλλά ήρεμος.
  
Την επομένη, ο νεοφώτιστος πλέον νεαρός άνδρας ήρθε να με επισκεφθεί στο Γραφείο. 
 
«Θέλω να σας μιλήσω για εχθές», μου λέγει.
  
«Ευχαρίστως», του απαντώ. «Σε ακούω».
  
Μου διηγείται τι του συνέβη την ώρα της κατηχήσεως. Άκουγε μέσα του δεκάδες φωνές να ουρλιάζουν. Ένιωσε κάποιες σκοτεινές παρουσίες να παλεύουν. Ένιωσε να πνίγεται. Την ώρα της Σύνταξης έβλεπε τα σκοτεινά πνεύματα να φεύγουν σαν καπνός μέσα από το σώμα του. Οι φωνές και η αίσθηση του πνιγμού σταμάτησαν. Ηρέμησε.
  
Το βράδυ λίγο πριν κοιμηθεί μία σκοτεινή παρουσία μπήκε στο δωμάτιό του. Το σκοτεινό πνεύμα τον ρώτησε: «Γιατί μας έδιωξες; Γιατί;». Τον παρακολουθούσα χωρίς να μιλώ. Συνέχισε τη διήγηση.
  
«Έκαμα το σταυρό μου και το σκοτεινό πνεύμα εξαφανίσθηκε. Πάτερ, αλήθεια σας λέγω. Ήταν η πρώτη φορά που δεν ένιωσα φόβο. Μάλλον το αντίθετο. Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα πως το σκοτεινό πνεύμα είχε κυριευθεί από φόβο». 
  
Δεν μίλησα. Τον σταύρωσα. Τον αγκάλιασα και δακρυσμένος ψέλλισα: «Ευλογητός ο Θεός, ο πάντας ανθρώπους θέλων σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν»

† Ο Χονγκ Κονγκ Νεκτάριος

Εκ της Ορθοδοξου Ιεραποστολής


Πηγή: Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου

ΟΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ!

ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ

Γι᾿ αὐτὸ λέω νὰ μὴν τὰ χάνη κανείς. Νὰ κρατάη τὴν ψυχραιμία του καὶ νὰ δουλεύη τὸ μυαλό. Γιατί, ἂν δὲν δουλεύη τὸ μυαλό, καὶ μόνον ἀπὸ χαζομάρα μπορεῖ ἀκόμη καὶ νὰ προδώση. Ὁτιδήποτε συμβαίνει, πρέπει νὰ προσευχηθῆ, νὰ σκεφθῆ καὶ νὰ ἐνεργήση. Τὸ καλύτερο εἶναι νὰ προσπαθῆ μὲ πνευματικὸ τρόπο νὰ ἀντιμετωπίζη μιὰ δύσκολη κατάσταση. Σήμερα ὅμως λείπουν καὶ οἱ δυὸ παλληκαριές· οὔτε πνευματικὴ παλληκαριὰ ὑπάρχει, ἡ ὁποία γεννιέται ἀπὸ τὴν ἁγιότητα καὶ τὴν παρρησία στὸν Θεό, γιὰ νὰ ἀντιμετωπισθῆ μιὰ δυσκολία μὲ πνευματικὸ τρόπο, οὔτε φυσικὴ παλληκαριὰ ὑπάρχει, ὥστε νὰ μὴ δειλιάση κανεὶς σὲ ἕναν κίνδυνο. Πρέπει νὰ ἔχη κανεὶς πολλὴ ἁγιότητα, γιὰ νὰ φρενάρη ἕνα μεγάλο κακό, ἀλλιῶς ποῦ νὰ στηριχθῆ; Μιὰ ψυχὴ σὲ ἕνα μοναστήρι ἂν ἔχη πνευματικὴ παλληκαριά, νὰ δῆς, τὸν ἄλλον ποὺ ἔρχεται μὲ κακὸ σκοπὸ θὰ τὸν καθηλώνη μὲ τὸ ἕνα πόδι μέσα ἀπὸ τὴν μάνδρα καὶ μὲ τὸ ἄλλο ἀπ᾿ ἔξω! Θὰ τὸν χτυπάη στὸ κεφάλι μὲ πνευματικὸ τρόπο, μὲ τὸ κομποσχοίνι, μὲ τὴν εὐχή, καὶ ὄχι μὲ τὸ πιστόλι. Λίγη προσευχὴ θὰ κάνη, καὶ ὁ ἄλλος θὰ μένη ἐκεῖ ἔξω ἀκίνητος! Θὰ μένη γιά... σκοπός! Μιὰ ψυχή, ἂν ἔχη πνευματικὴ κατάσταση, καὶ τὸ κακὸ θὰ φρενάρη καὶ τὸν κόσμο θὰ βοηθήση, καὶ γιὰ τὸ μοναστήρι θὰ εἶναι ἀσφάλεια. Οἱ Μυροφόρες δὲν ὑπολόγισαν τίποτε, γιατὶ εἶχαν πνευματικὴ κατάσταση καὶ ἐμπιστεύθηκαν στὸν Χριστό. Ἂν δὲν εἶχαν πνευματικὴ κατάσταση, ποῦ θὰ ἐμπιστεύονταν, γιὰ νὰ κάνουν αὐτὸ ποὺ ἔκαναν;

Στὴν πνευματικὴ ζωὴ καὶ ὁ πιὸ δειλὸς μπορεῖ νὰ ἀποκτήση πολὺ ἀνδρισμό, ἂν ἐμπιστευθῆ τὸν ἑαυτό του στὸν Χριστό, στὴν θεία βοήθεια. Μπορεῖ νὰ πάη στὴν πρώτη γραμμὴ νὰ πολεμήση καὶ νὰ νικήση. Ἐνῶ οἱ καημένοι οἱ ἄνθρωποι ποὺ θέλουν νὰ κάνουν τὸ κακό, καὶ παλληκαριὰ νὰ ἔχουν, φοβοῦνται, διότι αἰσθάνονται τὴν ἐνοχή τους καὶ μόνο στὴν βαρβαρότητά τους στηρίζονται. Ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ ἔχει θεϊκὲς δυνάμεις, ἔχει καὶ τὸ δίκαιο μὲ τὸ μέρος του. Βλέπεις, ἕνα κουταβάκι κάνει «γὰβ-γὰβ» καὶ φεύγει ὁ λύκος, γιατὶ αἰσθάνεται ἐνοχή. Οἰκονόμησε ὁ Θεὸς καὶ ὁ λύκος νὰ φοβᾶται ἀπὸ ἕνα κουταβάκι, γιατὶ αὐτὸ ἔχει δικαιώματα στὸ σπίτι τοῦ νοικοκύρη του, – πόσο μᾶλλον ὁ ἄνθρωπος ποὺ πάει νὰ κάνη κακὸ μπροστὰ στὸν ἄνθρωπο ποὺ ἔχει Χριστὸ μέσα! Γι' αὐτὸ μόνον τὸν Θεὸ νὰ φοβώμαστε, ὄχι τοὺς ἀνθρώπους, ὅσο κακοὶ καὶ νὰ εἶναι. Ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ καὶ τὸν πιὸ δειλὸ τὸν κάνει παλληκάρι. Ὅσο ἑνώνεται κανεὶς μὲ τὸν Θεό, τόσο δὲν φοβᾶται τίποτε.

Ὁ Θεὸς θὰ βοηθήση στὶς δυσκολίες. Ἀλλὰ γιὰ νὰ δώση ὁ Θεὸς τὴν θεϊκὴ δύναμη, πρέπει καὶ ὁ ἄνθρωπος νὰ δώση αὐτὸ τὸ λίγο ποὺ μπορεῖ.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
ΛΟΓΟΙ Β'- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Η ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ «ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ»;

Ακούγεται τακτικά, από ανθρώπους, που προφασίζονται ότι γνωρίζουν τα του Νόμου του Θεού: Το Ευαγγέλιο λέει: «πίστευε και μη ερεύνα».

Εάν ρωτήσει κάποιος, σε ποιο σημείο το λέει αυτό το Ευαγγέλιο, δεν γνωρίζουν να απαντήσουν. Αυτά κάνει η άγνοια.

Αλλά απαντούμε ότι δεν υπάρχει τέτοια φράση στο Ευαγγέλιο. Η αντίθετη υπάρχει: «Ερευνάτε τας γραφάς». Η όλη φράση βρίσκεται στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο, κεφάλαιο πέμπτο, στίχο 39. Έχει δε ως εξής: «Ερευνάτε τας γραφάς, ότι υμείς δοκείτε εν αυταίς ζωήν αιώνιον έχειν∙ και εκείναι εισίν αι μαρτυρούσαι περί εμού». Εξετάζετε, δηλαδή, με προσκόλληση στο εξωτερικό γράμμα τις Ἀγιες Γραφές, διότι νομίζετε ότι με μόνη την ανάγνωση και την εξέταση αυτή θα έχετε ζωή αιώνια. Και εκείνες είναι που μαρτυρούν για Μένα.

Είναι, όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, τα λόγια αυτά του Κυρίου προσταγή.Διότι η Αγία Γραφή μαρτυρεί περί του Χριστού και με αυτή ο Θεός δίδει μαρτυρία περί Αυτού. Πρέπει, λοιπόν, να ερευνά ο κάθε πιστός χριστιανός τις «Γραφές», διότι με την έρευνα θα επιτύχει την αιώνια ζωή. «Και η ζωή αυτή υπάρχει στον Υιό Του και με την ένωση μετά του Υιού Του μεταδίδεται στους πιστούς. Εκείνος, που είναι ενωμένος διά της πίστεως με τον Υιό και έχει Αυτόν ως δικό Του, έχει την αληθινή και αιώνια ζωή» (Α’ Ιω. Ε’ 11-12).

Ο Χριστός, λοιπόν, είναι ο Θησαυρός και πολύτιμος Μαργαρίτης ο κεκρυμμένος στον αγρό. Είναι το ύδωρ το ζων, που υπάρχει στα βαθιά φρέατα των Γραφών.

Η προτροπή του Κυρίου «ερευνάτε τας γραφάς» αναφέρεται και στην υμνολογία της Εκκλησίας μας. Το δοξαστικό της Λιτής στη γιορτή  της Υπαπαντής του Κυρίου λέει τα εξής: «Ερευνάτε τις Γραφές, καθώς είπε ο Χριστός ο Θεός μας στα ιερά Ευαγγέλια, διότι σ’ αυτές βρίσκουμε τον Χριστό να γεννάται και να σπαργανούται, να θηλάζει και να γαλουχείται, να δέχεται περιτομή και να βαστάζεται από τον Συμεών∙ όχι κατά δοξασία, ούτε κατά φαντασία, αλλά αληθινά έχει φανερωθεί στον κόσμο∙ προς Αυτόν ας βοήσουμε∙ ο προ αιώνων Θεός, δόξα σοι».

Στην εύλογη απορία, πως προέκυψε η άποψη αυτή – «πίστευε και μη ερεύνα» – ήταν σε χρήση από τους Ιησουίτες. Οι Ιησουίτες – τάγμα μοναχών της δυτικής παπικής εκκλησίας – είχαν τη φράση αυτή, ως αρχή τους. Και έγραψαν φοβερές σελίδες στην ιστορία. Η έννοια της φράσεως αυτής ερμηνεύεται ως εξής: Κλέψε, ατίμασε, εξαπάτησε, πάτησε πάνω σε πτώματα, αρκεί όλα αυτά να τα κάνεις για καλό σκοπό, οπότε δεν συμβαίνει τίποτε.

Αλλά αυτός ο τρόπος σκέψης και δράσης δεν είναι ορθός. Δεν είναι σύμφωνος με την ηθική του Ευαγγελίου. Είναι τελείως ξένος προς αυτό. Συνήθως αυτοί, που το λένε, αποβλέπουν στο να καθησυχάζουν τη συνείδησή τους και να αποφεύγουν τον έλεγχό της. Και όπως γίνεται αντιληπτό, πέφτουν σε θανάσιμο αμάρτημα, ακριβώς, διότι έχουν την ιδέα ότι ξέρουν τα του θείου Νόμου. Αποδεικνύονται όμως πάνω στα πράγματα ότι είναι ξένοι και μακριά από το Θεό..

Από το βιβλίο: «Ο Νόμος του Θεού και ο Άνθρωπος», του μακαριστού Αρχιμ. Καλλιστράτου Ν. Λυράκη, Αθήνα 2000.

ΟΣΙΟΣ ΝΕΙΛΟΣ Ο ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ: ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΡΗΜΩΘΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ!

Όσιος Νείλος ο Μυροβλήτης: Όταν ο Κόσμος ερημωθεί πνευματικά και κυριαρχήσει η γενική αναρχία, τότε θα γεννηθεί ο Αντίχριστος και θα κυριεύσει στον Κόσμο. Ο Αντίχριστος θα γεννηθεί από μία Ακάθαρτη Κόρη, Πόρνη. Αυτή θα έχει ενσαρκώσει κάθε ακαθαρσία, πορνείας και πονηρίας, κάθε κακό του Κόσμου.

Όταν ο Κόσμος θα στερηθεί την Ευλογία του Αγίου Πνεύματος, τότε απ’ αυτή την Ακάθαρτη Κόρη θα συλληφθεί Καρπός, από Κρυφή Πορνεία, ο οποίος θα γίνει Μεστός κάθε Κακού, σε Αντίθεση με το Χριστό, ο οποίος ήταν πλήρης κάθε Αρετής και η Παναγία μητέρα Του ήταν η Τελειότερη μεταξύ των Παρθένων Γυναικών. Αυτός λοιπόν ο πονηρός καρπός, θα γεννηθεί, όταν ο Κόσμος θα στερηθεί τις άγιες αρετές.

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ: ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

Στα 22 μου χρόνια άρχισε η πνευματική μου αναζήτηση. Μεγαλωμένη σε θρησκευτική οικογένεια και σηκώνοντας έναν προσωπικό σταυρό βρήκα μία φαινομενική διέξοδο στη yoga. Μόδα, γυμναστική, ευεξία...

Ένα δελεαστικό πακέτο πολύ καλά τυλιγμένο με φανταχτερά χρώματα. Με τράβηξε σαν μαγνήτης και χωρίς να έχω πλήρη έλεγχο της ζωής μου βρέθηκα να διδάσκω yoga. Ξεκίνησε η πλάνη πως οδεύω στον σωστό δρόμο που από μικρή πίστευα και ήθελα, στον ένα και μοναδικό τριαδικό Θεό. Άρχισα να ψάχνω απαντήσεις, να γνωρίζω πλανημένους ανθρώπους προσπαθώντας να γεμίζω τα κενά που όλο και μεγάλωναν. Καμία απάντηση και η πλάνη μεγάλωνε...

Ακολούθησε ταξίδι στην Ινδία ζώντας την απόλυτη "ύπνωση" και το ρέικι μπήκε στην ζωή μου. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί. Ένας φύλακας άγγελος με βοήθησε να επιστρέψω στην Ελλάδα. Σταμάτησα για προσωπικούς λόγους τα πάντα και έφυγα εκτός Αθηνών.

Μέχρι που ήρθε ένα βιβλίο στα χέρια μου: 
"Οι γκουρού, ο νέος και ο Γέροντας Παΐσιος" 

Το διάβασα σε μία μέρα και πήρα όλες τις απαντήσεις. Ένιωσα ότι κοιμόμουν και ξαφνικά ξύπνησα. Ξεκαθάρισαν όλα στο μυαλό μου συνειδητοποιώντας πως: 


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ 
η yoga και όλα τα εναλλακτικά που κυκλοφορούν. Είναι δαιμόνια που τους ανοίγεις την πόρτα και σου καταστρέφουν την ζωή.

Φόρεσα τον σταυρό μου, άρχισα να προσεύχομαι και να πηγαίνω στην εκκλησία, να κάνω μετάνοιες, να εξομολογούμαι και μετά από έναν πολύ δύσκολο πνευματικό πόλεμο βρέθηκα στα χέρια του Θεού αφήνοντας όλη μου την ζωή σ' Εκείνον.

Ο Άγιος Παΐσιος έκανε το θαύμα του και με βοήθησε να αναγεννηθώ από τις στάχτες μου.  

Σήμερα στα 31 μου χρόνια προσπαθώ να δίνω τον πνευματικό μου αγώνα με την βοήθεια του Θεού ακολουθώντας πιστά μία από τις συμβουλές του πνευματικού μου: 

"Ακούμπησε την ζωή σου στα χέρια του Θεού και της Παναγίας".

Ελένη  

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΘΑΒΕΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τὸ μόνιμα προβληματικὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας, ἀφοῦ ὀπισθοχώρησε πανικόβλητο με­τὰ τὴν πρώτη ἐπίθεσή του ἐναντίον τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν διὰ στόματος τῆς Ἀναπληρώτριας Ὑπουργοῦ κ. Σίας Ἀναγνω­στοπούλου, ἑτοιμάζει τώρα νέα ἔφοδο.

    Σύμφωνα μὲ τὶς πληροφορίες ποὺ δημοσιεύθηκαν στὶς 4 Ὀκτωβρίου στὴν ­ἐφημερίδα «Καθημερινή», ὁ ὑπουργὸς κ. Φίλης ­θεωρεῖ «ὅτι τὰ Θρησκευτικὰ δὲν πρέπει νὰ ἔχουν ὁ­­μολογιακὸ χαρακτήρα. Θρησκευτικὴ κατή­χηση καὶ δημόσιο σχολεῖο δὲν μποροῦν νὰ συνδυαστοῦν στὶς σύγχρονες ­κοινωνίες, κα­θὼς κάτι τέτοιο θεωρεῖται ὅτι θὰ πλήξει καίρια ἕνα διαπολιτισμικὸ καὶ ἀνεκτικὸ πρὸς τὴν ἑτερότητα θρησκευτικὸ μάθημα, ποὺ θὰ πρέπει νὰ ἐνδιαφέρει καὶ νὰ ἀπευθύνεται σὲ ὅλους τοὺς μαθητές.

     Ὡς βάση μελέτης τῶν ἀλλαγῶν προτείνον­ται τὰ προγράμματα σπουδῶν στὰ Θρησκευτικὰ Δημοτικοῦ, Γυμνασίου καὶ Λυκείου, ποὺ ἐγκρίθηκαν τὸ 2010-11, ἐφαρμόσθηκαν πιλοτικὰ τὸ 2012-13 καὶ διευρύνθηκαν τὸ 2013-14. Τὰ προγράμματα ἀναδιατάσσουν τὸ πλαίσιο τῶν Θρησκευτικῶν, ὥστε νὰ μὴ θεωρεῖται θρησκευτικὴ κατήχηση ἢ ὁμολογιακὸ μάθημα, ἀλλὰ ἕνα μάθημα μὲ μορφωτικό - γνωσιολογικὸ περιεχόμενο»... Ὥστε οἱ μαθητὲς νὰ γνωρίζουν ὄχι μόνο «τὴ δική τους θρησκευτικὴ παράδοση, ἀλλὰ καὶ τὶς θρησκευτικὲς παραδόσεις τῶν ἄλλων ἀνθρώπων».

    Δηλαδὴ οὔτε λίγο οὔτε πολὺ σχεδιάζουν νὰ ἐπαναφέρουν τὸ ἀπαράδεκτο Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν ποὺ ἐκπόνησε ἡ ὁμάδα τῶν θεολόγων τοῦ «Καιροῦ». Ἕνα Πρόγραμμα ποὺ καταδικάσθηκε ἀπόλυτα ἀπὸ ὅλο τὸν Ὀρθόδοξο θεολογικὸ κόσμο καὶ ἀπέτυχε παταγωδῶς κατὰ τὴν πιλοτικὴ ἐφαρμογή του, ἀφοῦ δὲν στάθηκε δυνατὸν νὰ διδαχθεῖ σχεδὸν οὔτε ἀπὸ ἕναν ἐκπαιδευτικό.

    Τὸ ἀπαράδεκτο αὐτὸ Πρόγραμμα, ποὺ ἐκ­πονήθηκε ἐπὶ ὑπουργίας κ. Ἄννας Διαμαν­το­πούλου, δὲν εἶναι ἀπόβλητο μόνο διότι, ὅ­­­πως ἔχει ἐπισημανθεῖ, ἀντιβαίνει στὸ Σύνταγμα τοῦ κράτους· κυρίως πάσχει στὸ ὅτι εἶναι τελείως ἀντιπαιδαγωγικό, ἀφοῦ ἐξαναγ­κάζει τὰ παιδιὰ ἀπὸ τὴν Τρίτη Δημοτικοῦ νὰ μαθαίνουν πέν­τε, ἕξι καὶ περισσότερες θρησκεῖες ταυτόχρονα. Μάλιστα ὄχι σὲ ξεχωριστὲς ἑνότητες ἀλλὰ μέσα ἀπὸ ἕναν ὁμογενοποιημένο θρησκευτικὸ πολτό!

    Θέλουμε νὰ ἐλπίζουμε ὅτι ὁ ἀξιότιμος κ. Ὑπουργὸς θὰ μελετήσει βαθύτερα τὸ ζήτημα πρὶν προχωρήσει σὲ τέτοιες ἀντιπαιδαγωγικὲς ἀλλαγὲς μόνο καὶ μόνο, ὅπως σημειώνει τὸ δημοσίευμα τῆς ­«Καθημερινῆς», γιὰ νὰ κερδίσει τὴ «βενζίνη» ἀπὸ τὰ εὐρωπαϊκὰ κονδύλια.

    Ἂς ἀφήσει τὸ λεγόμενο Νέο ­Πρόγραμμα Σπουδῶν, ποὺ προετοιμάζει τὴν ἐπιβολὴ μιᾶς «Πανθρησκείας», νὰ μένει θαμμένο μέ­σα στὸ χῶμα τῆς καθολικῆς ἀπαξιώσεώς του.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ- ΜΕΡΟΣ 2ο