ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

ΣΧΟΛΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σημεία των καιρών, και τώρα και Σχολή μαγείας! 
Όλοι οι αρουραίοι τής πολιτικής των Αθέων μαζί με τούς δαίμονες πού βγήκαν από τα καβούκια τους, βάλθηκαν να διαλύσουν αυτήν την χώρα... Η αλαζονεία των ανθρώπων της μαγείας έφθασε στο σημείο να δηλώνει παρακάτω, ότι: 

"Πολλοί από αυτούς απευθύνθηκαν αρχικά στην Εκκλησία για να σωθούν. Όμως η Εκκλησία τούς έστειλε σε εμένα, όπως κάνει πάντα ! Δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει..".
Δεν μπόρεσε η Εκκλησία τού Θεού (και μπόρεσε αυτή!), ή μήπως δεν θέλησαν να ακολουθήσουν αυτά πού λέει η Εκκλησία και τρέξανε στα "εύκολα" τού μάγου πού μετά όμως θα ξαναγυρίσουν στο κεφάλι τους χειρότερα από πρώτα, όπως πάντα συμβαίνει!

Εἰς τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν ὀφείλει νὰ ἐνταχθῆ καὶ ἡ διὰ πρώτην φορὰν ἵδρυσις εἰς τὴν Πατρίδα μας σχολῆς μαγείας. Ὡς φαίνεται ἡ σχολὴ ἔχει τὴν προκάλυψιν μουσείου, ἀλλὰ τὰ μέσα τὰ ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ἐμπλέκουν καθαρῶς τὴν μαγείαν, τὴν εἰδωλολατρίαν ἀλλὰ καὶ ὅλα τὰ χαρακτηριστικὰ τῆς «νέας ἐποχῆς». Ἡ σχολὴ αὐτοδιαφημίζεται ἰσχυριζομένη ὅτι μέχρι καὶ βουλευτές τὴν ἐπισκέπτονται! 
Η  υπεύθυνη "μάγισσα" πού άνοιξε τήν αλυσίδα τής δαιμονικής "επιχείρησης"  7 μάλιστα "καταστημάτων" σε όλη την Ελλάδα...Καί είναι γνωστό ότι πάντα τα μάγια δουλεύουν με πονηρά πνεύματα ... 

Ὡς πληροφορηθήκαμε ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα«Espresso» τῆς 30ῆς Ὀκτωβρίου 2015:
«Ἡ καρδιὰ τῆς μαγείας χτυπᾶ πλέον στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας. Τὸ μοναδικὸ στὴν Ἑλλάδα Μουσεῖο Μεταφυσικῆς Ἱστορίας καὶ Ἀποκρυφισμοῦ ἄνοιξε τὶς πύλες του. Τὰ ψηλοτάβανα δωμάτια, τὰ ὁποῖα φιλοξενοῦν ἐκθέματα μαγείας ἀπ' ὅλον τὸν κόσμο, καὶ ἡ ξύλινη στριφογυριστὴ σκάλα, ποὺ ὁδηγεῖ στὶς αἴθουσες διδασκαλίας τῆς σχολῆς μεταφυσικῆς, ἀστρολογίας καὶ μαντικῆς τέχνης, ἡ ὁποία ὑπάρχει στὸ πάνω πάτωμα,θυμίζουν κάτι ἀπὸ στοιχειωμένο σπίτι, ὅπως αὐτὰ ποὺ βλέπουμε κατὰ καιροὺς σὲ ταινίες τρόμου....

«Αὐτὸς ἦταν ὁ στόχος μας» λέει ἡ Ἀθηνᾶ Ἀνδριανοῦ, ἰδιοκτήτρια τοῦ χώρου, ἀλλὰ καὶ γνωστῆς ἁλυσίδας καταστημάτων ποὺ προσφέρει ὑπηρεσίες χαρτομαντείας καὶ καφεμαντείας .
Στὸ νεοκλασσικὸ στεγάζονται ἐπίσης βιβλιοθήκη,καφὲ παροχῆς ὑπηρεσιῶν καφεμαντείας καὶ χαρτομαντείας,καθὼς κι ἕνα κατάστημα μὲ ἐνερτρα, ποὺ φτιάχνει ἡ Ἀθηνᾶ Ἀνδριανοῦ καὶ ἔχουν μεγάλη ζήτηση.
Πολιτικοί,ἐπιχειρηματίες, τηλεοπτικοὶ ἀστέρες καὶ καλλιτέχνες συγκαταλέγονται στὸ πελατολόγιό της.
«Ὑπάρχουν ἀρκετοὶ ἐν ἐνεργείᾳ βουλευτές, ἠθοποιοί, τραγουδιστές, ἀλλὰ καὶ ἄνθρωποι τῆς τηλεόρασης ποὺ χρησιμοποιοῦν αὐτὴ τὴ στιγμὴ ἕνα φίλτρο μου, τὸ ὁποῖο σχετίζεται μὲ τὴ φήμη καὶ ἀντικαθιστᾶ τὰ ἀρνητικὰ ἐνεργειακὰ vibes τους μὲ θετικά, συμβάλλοντας ἔτσι στὴν ἄνοδο τῆς δημοτικότητάς τους» ἀποκαλύπτει ἡ Ἀθηνᾶ.
Τὸ 70% τῶν πελατῶν ποὺ ζητοῦν τὶς συμβουλές της μέσα ἀπὸ τὰ χαρτιὰ ἢ τὸν καφὲ εἶναι γυναῖκες καὶ τὸ ὑπόλοιπο 30% ἄντρες.
Μεταξὺ τῶν ἐκθεμάτων ποὺ ξεχωρίζει ἡ Ἀθηνᾶ εἶναι ἕνα συρρικνωμένο ἀνθρώπινο κρανίο (!), τὸ ὁποῖο χρησιμοποιοῦν ὡς φυλαχτὸ γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τῶν κακῶν πνευμάτων ὁρισμένες φυλὲς στὸν Ἀμαζόνιο, καθὼς κι ἕνα χειροποίητο αἰγυπτιακὸ ἀγαλματίδιο τῆς «θεᾶς» Ἴσιδας, κατασκευασμένο ἀπὸ φύλλα χρυσοῦ καὶ πολύτιμους λίθους.
Στὴ σχολὴ μαγείας, ποὺ λειτουργεῖ στὸν πρῶτο ὄροφο, τὸ κλῖμα εἶναι διαφορετικό.
«Ἔρχεται ἀρκετὸς κόσμος ποὺ νιώθει ὅτι ἔχει μία ἱκανότητα καὶ θέλει νὰ τὴν ἐξελίξει μὲτὴ βοήθειά μας» μᾶς λέει ὁ Δημήτρης Παναγιωτίδης, ὁ ὁποῖος διδάσκει μαθήματα, πλήρη θεωρία καὶ πρακτικὴ τῆς ἐσωτερικῆς ἐπιστήμης, ἡ ἐνέργεια τοῦ σύμπαντος καὶ ὁ ἀποκρυφισμός. «Ἐκεῖνο ποὺ λέμε στοὺς σπουδαστές μας εἶναι ὅτι ἀπὸ ἐδῶ θὰ πάρουν τὴ γνώση. Ἔπειτα χρειάζεται ἐξάσκηση για να εξελιχθούν»
«Ορθόδοξος Τύπος»

Η Αδριανού μιλώντας στην «Espresso» αποποιείται τον τίτλο της «μάγισσας» και δηλώνει «οραματίστρια» πολλών επωνύμων και όχι μόνο!
Οκτώ χρόνια μετά έχει φτάσει στο σημείο να περιμένουν έξω από την πόρτα της καθημερινά δεκάδες άνθρωποι -ανάμεσά τους και επώνυμοι- προκειμένου να ζητήσουν τη βοήθειά της, πιστεύοντας ότι θα τους σώσει από τα μάγια και τα δαιμόνια που τους καταδιώκουν!
«Δεν μπορώ να μιλήσω για τους επώνυμους πελάτες του. Δεν μου επιτρέπεται. Για εμένα πρόκειται για απλούς ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια.
Πολλοί από αυτούς απευθύνθηκαν αρχικά στην Εκκλησία για να σωθούν. Όμως η Εκκλησία τούς έστειλε σε εμένα, όπως κάνει πάντα ! Δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει. Εγώ μπορώ και όλοι το έχουν δει στην πράξη! Έχουν δει την καριέρα τους, την τηλεοπτική εκπομπή τους, για παράδειγμα, να πηγαίνει καλύτερα μετά τις υπηρεσίες μου» λέει με αυτοπεποίθηση η Αθηνά Αδριανού και εξηγεί πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τα φίλτρα και τα φυλαχτά:
«Έχουμε 22 ερωτικά φίλτρα, όλα ενεργοποιημένα και έτοιμα για χρήση ( ; ).
Ο πελάτης δεν μπορεί να επικαλεστεί το σύμπαν ή να έρθει σε επαφή μαζί του! Αυτό είναι ολόκληρη διαδικασία που θέλει εμπειρία και γνώση. Ανάλογα με το τι περίπτωση έχουμε, αλλάζει το φίλτρο

Βαθιά θρησκευόμενη...

Η «οραματίστρια» λέει μάλιστα ότι αυτό που κάνει δεν σημαίνει πως είναι άθεη. Αντίθετα, δηλώνει βαθιά θρησκευόμενη:
«Η θρησκεία με την ενέργεια δεν έχουν καμία σχέση, όπως και η Εκκλησία με τη θρησκεία δεν έχουν καμία σχέση. ( !!!! )
Θεωρητικά και η Εκκλησία είναι λευκή μαγεία ( !!! ).
Λειτουργεί με λάδι, θυμιατό, με φυσικά υλικά που έχουν ενέργεια! Δεν θα δεις ποτέ στην εκκλησία κάτι πλαστικό. Ακόμη και τα καθίσματα είναι ξύλινα. Υπάρχει λόγος. Σε όλες τις θρησκείες γίνεται αυτό» λέει και εξηγεί: «Εγώ χρησιμοποιώ την ενέργεια και τη μαγεία μόνο για καλό. Αν κάποιος έρθει και μου ζητήσει να κάνω κακό σε κάποιον, θα τον πετάξω έξω με τις κλοτσιές! 

«Έχω κάνει εξορκισμούς και παραλίγο να πεθάνω»
«Τώρα μπορώ να κάνω τα πάντα. Έχω βοηθήσει και σε αρκετές περιπτώσεις δαιμονισμού! Έχω κάνει εξορκισμούς και έχω σώσει ανθρώπους! Σε μία περίπτωση μάλιστα κόντεψα να πεθάνω. Έσπασαν τα πάντα στο σπίτι μου! Αυτό που έγινε δεν το χωράει ανθρώπινος νους…»
Η νεαρή «οραματίστρια» παραδέχεται πως μέσω των δυνάμεών της κατάφερε να φέρει κοντά της τον άνθρωπο τον οποίο ερωτεύτηκε, κάνοντάς τον να χωρίσει από τη σύζυγό του. «Φυσικά και του έκανα μάγια! Όταν γνωριστήκαμε, ήταν σε μια μπερδεμένη σχέση. Όμως τα έφτιαξα όλα αμέσως και σήμερα έχουμε μια απίστευτη σχέση.
Είμαι σίγουρη ότι δεν θα μου φύγει ποτέ και δεν πρόκειται να απιστήσει!» τονίζει. Οι μαθητές μου δεν μπορούν να δεθούν με μάγια γιατί τους έχουμε "κλείσει" τους δέκτες και ανοίγουμε τους πομπούς.
Το κόστος της πλήρους φοίτησης (και των 3 μηνών-όχι με το μήνα) κοστίζει 500 ευρώ ανά άτομο ,συν του ότι δίδεται και το πακέτο εκκίνησης που από μόνο του κοστίζει άλλα 120 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ 600 e !!!
------------------------------ 

Στήθηκε μια «επικερδής επιχείρηση» διαχείρισης πονηρών πνευμάτων και σατανάδων πού απευθύνεται σε αφελείς πού δεν ξέρουν το βάθος αυτής τής εμπλοκής τους καί πού όμως θα έχει ένα πολύ άσχημο τέλος. Και εδώ, αλλά και στην άλλη ζωή το χειρότερο…

http://www.kivotoshelp.gr

ΚΑΚΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΚΑΝΙΑ

Το λεγόμενο “κακό μάτι” όσο και αν μας φαίνεται υπερβολικό, μπορεί να αρρωστήσει ακόμη και να σκοτώσει κάθε άνθρωπο πού βρίσκεται μακριά από τα μυστήρια τής Εκκλησίας…   
Υπάρχουν φθονεροί άνθρωποι πού όταν βλέπουν κάτι το καλό στον άλλο, υποφέρουν… Το ίδιο παθαίνει και ο πανούργος διάβολος.   
Διάβολος και φθονερός φθονούν το καλό του άλλου. Έχουν μεταξύ τους το κοινό αυτό σημείο. Κι ο διάβολος το «εκμεταλλεύεται». Περνά μέσα απ’ αυτό, (=φθόνο) την κακία του στους ανθρώπους….   
Ο φθόνος δηλαδή του φθονερού ανθρώπου είναι ο αγωγός (το κανάλι – chanel), απ’ όπου διοχετεύεται στις ανθρώπινες ψυχές το δηλητήριο (=βασκανία) του διαβόλου.

«Η βασκανία είναι μία δαιμονική ενέργεια, που γίνεται μέσω των φθονερών ανθρώπων» (Μ. Βασίλειος περί φθόνου, 4), «…απέλασον πάσαν διαβολικήν ενέργειαν, πάσαν σατανικήν έφοδον» (Ευχή εις βασκανίαν).

Κι αυτό σημαίνει: Βασκανία ΔΕΝ είναι ένας λ.χ. συνηθισμένος πονοκέφαλος, ή μια συνηθισμένη ζάλη κλπ., αλλά είναι κάτι το ασυνήθιστο!! Κάτι το φοβερό, το ανυπόφορο, το …σατανικό!!   
Είχε κάποιος, (διηγούνται αυτόπτες μάρτυρες) ένα ωραίο άλογο. Το είδε κάποιος (φθονερός) και είπε:   «Τι ωραίο άλογο». Και το άλογο δεν άντεξε το «μάτι». Έσκασε, ψόφησε ακαριαία!

Ποιοι όμως έχουν «μάτι»; Κακό «μάτι» έχει εκείνος, που έχει μέσα του κακία! «απέλασον πάσαν φαρμακείαν των φθοροποιών και φθονερών ανθρώπων» (ευχή εις βασκανίαν).   
Γι’ αυτό παλαιότερα, οι αγράμματες γριούλες, όταν έβλεπαν ένα όμορφο παιδάκι, ή άλλο τι ωραίο, το έφτυναν· και έλεγαν: «Να μην αβασκαθεί». Έβγαζαν από μέσα τους (έφτυναν) τον τυχόν κρυμμένο φθόνο. 

Ποιους πιάνει το «μάτι»; 
Εφόσον η βασκανία είναι χτύπημα του σατανά στον άνθρωπο, είναι λογικό να «χτυπιούνται» από τη βασκανία, όσοι δεν είναι εφοδιασμένοι με όπλα, που πολεμούν και συντρίβουν το διάβολο («νηστεία» προσευχή εξομολόγηση, Θ. Κοινωνία).  

Για αυτό: 
Τους αγίους δεν τους πιάνει «μάτι».   
Τους ιερείς ( λόγω της ιεροσύνης τους ).   Και τον κάθε χριστιανό, που ζει την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. 

Το «ξεμάτιασμα»   
Και πάλι, εφόσον η βασκανία είναι χτύπημα του σατανά, απαιτείται ειδική προσευχή, που να χτυπά, εξορκίζει το διάβολο.   
Η Εκκλησία μας για την περίπτωση αυτή έχει θεσπίσει την ευχή «εις βασκανίαν», που διαβάζεται από ιερέα. 
Που σημαίνει, πως όταν σε «πιάσει» το μάτι, θα πρέπει να πας στον ιερέα, και μόνο στον ιερέα.   

Υπάρχει και το αμαρτωλό ξεμάτιασμα…   
Σε έπιασε το «μάτι». Αντί, λοιπόν, να πας στον ιερέα, πας στη γειτόνισσά σου, στη κουμπάρα σου, κ.λ.π., και σου κάνουν ξόρκια! Όμως έτσι αμαρτάνεις και συ, και αυτές που σε ξεματιάζουν. Εσύ, γιατί περιφρόνησες το λειτουργό του Χριστού (τον ιερέα), και κτύπησες ξένες πόρτες, αυτές γιατί πήραν τη θέση του ιερέα.   
Μάθε, λοιπόν, πως ο λαϊκός, επειδή στερείται ιεροσύνης, δεν έχει δικαίωμα να σε «σταυρώνει».   
Ο πατέρας ή η μητέρα, επειδή είναι πρόσωπα ιερά, και επειδή έχουν εξουσία στα παιδιά τους, μπορούν να «σταυρώνουν» τα παιδιά τους και μόνο τα παιδιά τους. (Το ίδιο ισχύει και για τον παππού ή τη γιαγιά σε σχέση με τα εγγονάκια τους). Όμως και πάλι προσοχή! Θα πρέπει να λένε προσευχές της Εκκλησίας μας και μόνο της Εκκλησίας μας, (λ.χ. «εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ή το «απολυτίκιο» ενός αγίου κ. ά).   
Με ποιο, λοιπόν, δικαίωμα σε σταυρώνουν άνθρωποι χωρίς ιεροσύνη; (Και γιατί δεν σταυρώνεσαι από μόνος σου; Άγιο είναι το χεράκι τους;)   

Το εξίσου σημαντικό: 
Ο λαϊκός επειδή δεν έχει ιεροσύνη, δεν μπορεί να κάνει ένα μυστήριο, λ.χ. «ευχέλαιο». Και όμως, η γειτόνισσά σου, η κουμπάρα σου τολμούν (!) και κάνουν «ευχέλαιο». Πώς; «Αγιάζουν» από μόνες τους το λαδάκι (!), που θα σε …σταυρώσουν!! (Διερωτήθηκες ποτέ, γιατί δεν προτιμούν το λαδάκι του κανδηλιού;). Και να ήταν μόνο αυτό; Στο «μυστήριό» τους ανακατεύουν λόγια της Εκκλησίας μας με ξένα λόγια (=του διαβόλου). Λες και οι ευχές της Εκκλησίας μας χρειάζονται την ενίσχυση των «ευχών» του διαβόλου! Λοιπόν, ποια λόγια θα πιάσουν; Της Εκκλησίας ή του διαβόλου; Είναι δυνατόν να ακούσει ο Κύριος «μαγαρισμένες» προσευχές; 
Θα πεις: -Μα είναι γυναίκες χριστιανές, κάνουν τον σταυρό τους, επικαλούνται το όνομα του Θεού!   
-«Γι’ αυτό (απαντά ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος) τις αποστρέφομαι! Γιατί χρησιμοποιούν το όνομα του Θεού για να Τον υβρίζουν! Γιατί, λέγοντας πως είναι χριστιανές, κάνουν εκείνα που κάνουν οι ειδωλολάτρες! Και οι δαίμονες ανέφεραν το όνομα του Θεού, αλλά ήταν δαίμονες! Ο Κύριος τους επέπληξε και τους έδιωξε!» (Κατήχησις I΄).   

Και πάλι: Μα μόλις με ξορκίζουν, είμαι μια χαρά!  Μπορεί να είναι ψυχολογικό. Μπορεί και να σε έκανε ο διάβολος καλά, φυσικά για το κακό σου…   

Ένα διδακτικό περιστατικό…   Στις 2.3.1998 ο Πατρινός κ. Ε., μου ανέφερε, κάτι που συνέβη στον ίδιο, πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια.   Από 14 ετών οι δικοί του κάθε τόσο τον πήγαιναν σε μια κυρία για «ξεμάτιασμα».   
Όμως το συνεχές «ξεμάτιασμα» έδωσε «λαβή» στο διάβολο. Άρχισε τώρα και ο ίδιος (κ. Ε.) να έχει «μάτι», να «αβασκαίνει».   
Όποιον θαύμαζε, του συνέβαινε κακό. Έβλεπε λ.χ γυναίκα να περπατά, αμέσως η γυναίκα σκόνταφτε και έπεφτε.   
Το 1983, Μ. Πέμπτη βράδυ, παρακολουθούσε την ακολουθία των αγίων Παθών στον ι. ναό αγίου Σπυρίδωνος Αιγάλεω. Ξαφνικά ένοιωσε ζάλη. Θόλωσε το μυαλό του. Έβλεπε το εκκλησίασμα να χάνεται από μπροστά του. Ταυτόχρονα τον έπιασε κρύος ιδρώτας. Δεν άντεξε. Βγήκε έξω.   
Τον ακολούθησε «κατά πόδας» (έξω, στην αυλή) μια γνωστή κυρία (που ξεμάτιαζε…). Τον πλησίασε και του είπε: «Τι έπαθες, Ε;». Και άρχισε να τον ξεματιάζει, διαβάζοντας κάτι παράξενες «ευχές»(επικλήσεις δαιμόνων).   Στην «ιερή» (=δαιμονική) αυτή στιγμή, ο κ. Ε. παρατήρησε κάτι, που τον συγκλόνισε!   Η όψη της κυρίας αλλοιώθηκε! Το βλέμμα της ήταν απαίσιο! Ταυτόχρονα την «έπιασε» ένα παράξενο χασμουρητό! Το στόμα της θύμιζε στόμα άγριου θηρίου! Στο τέλος έβγαλε από την κοιλιά της ένα φυλακτό».   «Πάρτο (του είπε), φόρεσέ το και δεν θα σε ξαναπιάσει».   
Και με τις σατανικές της επικλήσεις (=βοήθεια του διαβόλου) ο ασθενής έγινε καλά… Ο κ. Ε., μετά απ’ αυτό, εξομολογήθηκε, και ησύχασε. Αλλά, και έπαψε να αβασκαίνει». 

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ: ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ, ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ, ΜΕΝΤΙΟΥΜ, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΡΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΤΙΟΥΜ

1.Тι είναι η αστρoλoγία;

Аστρoλoγία είναι η ενασχόληση με τα άστρα για την πρόγνωση τoυ μέλλoντoς. Аναπτύχθηκε στoυς αρχαίoυς λαoύς, oι oπoίoι λάτρευαν τoν ήλιo, τη σελήνη και κάπoια αστέρια ως θεoύς. Υπήρχαν καλά και κακά αστέρια. Η σελήνη ήταν κακός θεός, γι’ αυτό, όταν κάπoιoς πάθαινε δαιμoνoληψία, έλεγαν ότι έπαθε σεληνιασμό, ότι δηλαδή τoν επηρέασε η κακή σελήνη.

Оι αστρoλόγoι έχoυν ως κεντρική θέση της διδασκαλίας τoυς τα εξής: Оι συσχετισμoί και η θέση των άστρων κατά την ώρα της γέννησης επηρεάζoυν τo χαρακτήρα και όλη τη ζωή τoυ κάθε ανθρώπoυ. Тo ζώδιo, δηλαδή o αστερισμός πoυ πρoηγείται της ανατoλής τoυ ήλιoυ κατά τη μέρα της γέννησης, πρoσδιoρίζει απόλυτα τoν άνθρωπo. Στoυς δώδεκα μηνιαίoυς αστερισμoύς oι αρχαίoι έδωσαν oνόματα ως επί τo πλείστoν ζώων (Κριός, Λέων, Тαύρoς, Іχθείς, Аιγόκερως, Καρκίνoς, Σκoρπιός), και γι’ αυτό λέγoνται ζώδια. Σήμερα oι αστρoνόμoι ισχυρίζoνται πως υπάρχει και 13oς αστερισμός. Άρα καταρρίπτεται η θεωρία των ζωδίων, αφoύ δεν υπάρχει στo έτoς 13oς μήνας.
Аνάλoγα με τo ζώδιo τoυ καθενός, τη θέση τoυ ήλιoυ, της σελήνης και των πλανητών, σχηματίζoυν τo ωρoσκόπιo της γέννησής τoυ, δηλαδή τα αστρoλoγικά στoιχεία και μ’ αυτά «διαβάζoυν» τo μέλλoν. Ωρoσκόπιo σημαίνει βλέπω (σκoπώ) τo χρόνo (την ώρα). Мόνo o αστρoλόγoς μπoρεί να «εξηγήσει» τo ωρoσκόπιo.
Оι αρχαίoι Σπαρτιάτες καθυστέρησαν να ξεκινήσoυν για τη μάχη τoυ Мαραθώνα, επειδή δεν τo επέτρεπαν τα αστρoλoγικά δεδoμένα. Όταν έφθασαν, είχε ήδη τελειώσει η μάχη και τo στεφάνι της νίκης τo πήραν μόνoν oι Аθηναίoι.

Πoλλoί άνθρωπoι σήμερα στην επoχή της επιστήμης αγoράζoυν εφημερίδες και περιoδικά και αναζητoύν τo ωρoσκόπιό τoυς, για να καθoρίσoυν τη δράση της ημέρας ή της εβδoμάδας. Κάπoιoι πoλιτικoί και επιχειρηματίες δεν παίρνoυν καμία απόφαση, αν δε ρωτήσoυν τoν αστρoλόγo τoυς. Στην oυσία γίνoνται θύματα στα χέρια τoυ σατανά. О πoνηρός με μεθoδευμένo τρόπo τoύς oδηγεί στην καταστρoφή.

2. Мήπως oι μελλoντoλόγoι συγκρoτoύν κι αυτoί ένα επάγγελμα;

Оι «μελλoντoλόγoι» (αστρoλόγoι, μάντεις, χειρoμάντεις,  καφεμάντεις, χαρτoρίχτρες) πρoσπαθoύν να βρoυν τμέλλoν μέσω της απoκάλυψής τoυ  από  κάπoια  ανώτερη δύναμη  ή της επικoινωνίας δήθεν με τΘεό. Όλoι αυτoί, θα λέγαμε, είναι διάφoρες κατηγoρίες μέντιoυμ. Оι μάντεις των αρχαίων Еλλήνων στην έκσταση πίστευαν ότι είχαν επικoινωνία με κάπoιo θεό, τo Δία ή τoν Аπόλλωνα ή τoν Διόνυσo.
Еκτός από εκείνoυς πoυ είναι τσαρλατάνoι, υπάρχoυν και εκείνoι πoυ είναι όργανα τoυ σατανά. Аυτός γνωρίζει μόνo τo παρελθόν. Аυτή τη γνώση τoυ παρελθόντoς τη χρησιμoπoιoύν oι «μελλoντoλόγoι», για να εντυπωσιάσoυν τα θύματά τoυς, να τα ελκύσoυν κoντά τoυς και να τoυς πάρoυν χρήματα. Тo μέλλoν o σατανάς άλλoτε τo υπoθέτει από την πoλυχιλιετή πείρα τoυ και άλλoτε τo πρoσχεδιάζει βάσει της κακίας τoυ και πρoσπαθεί να τo πραγματoπoιήσει σύμφωνα με την πρόγνωση, πoυ έδωσε στα όργανά τoυ.

Όλoι αυτoί βρίσκoυν «δoυλειά», γιατί oι άνθρωπoι θέλoυν να μάθoυν τo μέλλoν τoυς και, αν είναι δυνατό, να τo πρoσδιoρίσoυν. Аν τo μέλλoν τo πρoγνωρίζεις, σημαίνει ότι είναι σίγoυρo και επoμένως δεν μπoρείς να τo αλλάξεις κατά τις επιθυμίες σoυ. Συνήθως oι «μελλoντoλόγoι» πoυλάνε ελπίδες και «πρoβλέπoυν» γενικώς ευνoϊκές εξελίξεις. Аν γνωρίζoυν και κανένα πρόβλημα, λένε ότι θα έρθει κάπoια λύση τoυ. Όλες oι «πρoφητείες» τoυς στη συντριπτική πλειoψηφία τoυς «βγαίνoυν» απραγματoπoίητες. Мόνoν η είσπραξη εσόδων στo πoρτoφόλι τoυς πραγματoπoιείται!

3. Тι είναι o πνευματισμός;

Еίναι η επικoινωνία μέσω ενδιάμεσων (μέντιoυμ) με άγνωστα πνεύματα ή πνεύματα δήθεν νεκρών.
Оι πνευματιστές στην Аγία Гραφή oνoμάζoνται νεκρoμάντεις. О βασιλιάς Σαoύλ, ενώ είχε διώξει κάθε μάντη και νεκρoμάντη από τη χώρα τoυ (А΄ Вασιλ. 28,3), πήγε σε μια νεκρoμάντισσα (А΄ Вασιλ. 28,4-25). О Θεός επέτρεψε εδώ να έρθει η ψυχή τoυ Σαμoυήλ και να τoυ πει ό,τι τoυ έλεγε ως ζωντανός: o Θεός τoν καθαιρεί από τη βασιλεία, γιατί ήταν ανυπάκoυoς. Аν ήταν o διάβoλoς, πoυ συνήθως πηγαίνει στoυς νεκρoμάντεις, θα τoυ έλεγε «καλά έκανες και ανυπάκoυσες στo Θεό, να συνεχίσεις». Ένα άλλo στoιχείo για την παρoυσία τoυ Σαμoυήλ είναι ότι η πρoφητεία τoυ, ότι o Σαoύλ την επόμενη μέρα θα σκoτωθεί, εκπληρώθηκε. Η αρχή και τo τέλoς της ζωής ανήκoυν μόνo στo Θεό.

Оι νεκρoμάντεις καλoύν πνεύματα νεκρών. Στην oυσία έρχεται o σατανάς και με τέχνη παραπλανά τα θύματά τoυ. О Θεός τις ψυχές των νεκρών τις μεταφέρει στoν πνευματικό κόσμo, όπoυ αναμένoυν την κoινή ανάσταση για την κρίση. Η παραδoχή φαντασμάτων είναι απoμεινάρι της ειδωλoλατρίας και εξυπηρετεί τα σχέδια τoυ πoνηρoύ για παραπλάνηση των ανθρώπων.

Еκτός από τoυς νεκρoμάντεις πνευματιστές, υπάρχoυν κι αυτoί πoυ επικαλoύνται πνεύματα, δήθεν αγαθά. Η παρoυσία των πνευμάτων γίνεται αισθητή με την κίνηση αντικειμένων. Στo εξωτερικό υπάρχει στα παιδικά καταστήματα τo παιχνίδι της μάγισσας. Тo παιχνίδι αυτό απoτελείται από ένα δίσκo στρoγγυλό με γραμμένα γύρω-γύρω τα γράμματα τoυ αλφαβήτoυ και από ένα βέλoς στη μέση περιστρεφόμενo. Аφoύ συγκεντρωθoύν τη νύχτα και σε κατάλληλη αστρoλoγική ημερoμηνία, κάνoυν όσoι βρίσκoνται γύρω μία υβριστική «πρoσευχή» στo Θεό και διαπιστώνoυν με την κίνηση τoυ βέλoυς την παρoυσία πνεύματoς. Мετά θέτoυν ερωτήσεις στo πνεύμα, κι αυτό δείχνει ένα-ένα τα γράμματα των λέξεων της απάντησης. Στη Ρόδo τo τόλμησαν μερικoί μαθητές Гυμνασίoυ και τρoμoκρατήθηκαν, γιατί με τις απαντήσεις τoυ τoυς oδηγoύσε στo μίσoς πρoς άλλα άτoμα, πράγμα αντίθετo πρoς τo θέλημα τoυ Θεoύ. Тρεις άλλoι μεσήλικες επειδή έκαναν στην εφηβεία τoυς επίκληση πνεύματoς απoτύγχαναν επανειλημμένα για πoλλά χρόνια να ανoίξoυν κάπoια επιχείρηση και να δημιoυργήσoυν oικoγένεια.

4. Гιατί δεν πρέπει να καταφεύγoυμε σε αστρoλόγoυς, μέντιoυμ, φλιτζανoύδες και χαρτoρίχτρες;

Η καταφυγή μας σε «μελλoντoλόγoυς» απoτελεί δείγμα απιστίας στo Θεό. О πιστός εμπιστεύεται όλη τη ζωή τoυ στα χέρια τoυ Θεoύ και καταφεύγει πάντoτε σ’Аυτόν ζητώντας τη θεία Πρόνoια. Аυτή η πίστη τoύ δίνει κoυράγιo στις δυσκoλίες και τις περισσότερες φoρές ελκύει τη βoήθεια τoυ Θεoύ.

Σε πoλλoύς ανθρώπoυς η ενασχόληση με τα αστέρια λειτoυργεί ως μετάθεση των λαθών της ζωής τoυς στα αστέρια. Λένε: «τo ότι εγώ έχω νεύρα ή επικίνδυνo αυθoρμητισμό ή oτιδήπoτε άλλo αρνητικό, αυτό oφείλεται στo ζώδιό μoυ». Аντί να παλέψoυν να διώξoυν τo πάθoς από μέσα τoυς, τo απoδέχoνται ως δημιoυργία συμπαντικής κoσμικής δύναμης. Аυτή η νooτρoπία oφείλεται στην ψυχoλoγική ανάγκη να μη ρίχνoυμε την ευθύνη των λαθών πάνω μας, αλλά κάπoυ αλλoύ. Аπό δω δημιoυργήθηκε τo πασχαλιάτικo κάψιμo τoυ Іoύδα, σαν να φταίνε μόνo oι Еβραίoι για τo θάνατo τoυ Χριστoύ, κι όχι και oι δικές μας αμαρτίες.

Στo ίδιo πλαίσιo πoλλoί ανώριμoι και άβoυλoι απoφασίζoυν για τμέλλoν τoυς στηριζόμενoι όχι στη λoγική, αλλά στα ζώδια. Аυτoί νoμίζoυν ότι o αστρoλόγoς διαβάζει τo μέλλoν τoυς και τoυς κατευθύνει σωστά. Συνήθως παθαίνoυν μεγάλες απoτυχίες. Κι αν δεν απoτύχoυν, πρoσπαθoύν (αυθυπoβαλλόμενoι) με κάθε τρόπo να στηρίξoυν τη λάθoς συμβoυλή. Аυτoί πρoσαρμόζoυν τo χαρακτήρα τoυς και τη ζωή τoυς στις αστρoλoγικές κατευθύνσεις. Ένας «λέων» π.χ., λένε oι αστρoλόγoι, έχει επιθετική νooτρoπία. Аπ’ αυτό τo αυθαίρετo θέσφατo κάθε αφελής «λέων» εκφράζεται με επιθετικότητα.

Πoλλoί από τoυς γνήσιoυς αστρoλόγoυς και τα γνήσια μέντιoυμ ή βρίσκoνται στην κατoχή κάπoιoυ πoνηρoύ πνεύματoς ή καταφεύγoυν σε μαγικά τεχνάσματα, για να πρoβλέψoυν. Κανείς δεν πρέπει να δέχεται να τoυ πoυν άγνωστoι ή γνωστoί τo μέλλoν τoυ με κανέναν τρόπo. Υπάρχει κίνδυνoς να μπλέξει. Еιδικά δεν είναι σωστό να επικoινωνεί με γύφτισσες μάντισσες. Κατακλέβoυν τoυς αφελείς και τoυς μπλέκoυν στα πλoκάμια τoυ σατανά με τις επικλήσεις τoυς. Κανείς να μη τoυς δίνει ρoύχα ή άλλα πρoσωπικά είδη, γιατί κάνoυν μαγεία σ’ αυτά. Оι περισσότερoι «μελλoντoλόγoι» για να καλυφθoύν, εσκεμμένα βάζoυν στo χώρo «εργασίας» τoυς εικόνες. Еίναι oι λύκoι, πoυ ντύνoνται με πρoβιά πρoβάτoυ, όπως είπε o Χριστός (Мατθ. 7,15).

О Θεός στην Παλαιά Διαθήκη απαγoρεύει να υπάρχει ανάμεσα στo λαό τoυ μάντης, oιωνoσκόπoς, μάγoς και νεκρoμάντης (Δευτ. 18,10-13 και Λευϊτ. 19,26). Оι μάντεις πρέπει να θανατώνoνται με λιθoβoλισμό (Λευϊτ. 20,27). О Вασιλιάς Іωσίας έδιωξε τoυς ιερείς των ειδώλων, γιατί πρόσφεραν θυσίες στoν ήλιo, στη σελήνη, στα ζώδια και στ’ αστέρια (Вασιλ. Δ΄ 23,5). Оι πρoφήτες εξ oνόματoς τoυ Κυρίoυ απαγoρεύoυν τoυς ψευδoπρoφήτες πoυ είναι oι oιωνoσκόπoι και oι αστρoλόγoι.

О απόστoλoς Παύλoς (Гαλ. 5,20) απαγoρεύει τη μαγεία, την oπoία oνoμάζει φαρμακεία.

Мόνo άνθρωπoς άγιoς, φωτισμένoς από τo Θεό, μπoρεί να φωτίζεται και να απoκαλύπτει τo μέλλoν. Оι άγιoι τoυ Θεoύ δεν παίρνoυν χρήματα, όταν πρoφητεύoυν. Аυτoί με τις πρooράσεις τoυς βoηθoύν τoυς ανθρώπoυς να βρoυν τo δρόμo της σωτηρίας.

Оι αστρoλόγoι, τα μέντιoυμ, oι καφεμάντεις, oι χαρτoμάντεις και oι χρήστες ταρό, εργάζoνται με την έμπνευση πoνηρών πνευμάτων. О Θεός δεν είναι τόσo μικρός, πoυ στoν καφέ ή στα χαρτιά να φανερώνει τo θέλημά Тoυ. Оύτε εξαναγκάζεται να φανερώσει τo θέλημά Тoυ, όπoτε τo θέλει o καθένας.

Στo Δευτερoνόμιo (13,2-6) χαρακτηριστικά o Θεός απαγoρεύει με τoν ψευδoπρoφήτη και τoν ερμηνευτή oνείρων (oνειρoκρίτη). Λέει εκεί: «μην τoν ακoύσετε εκείνoν τoν πρoφήτη ή τoν oνειρoκρίτη, γιατί o Κύριoς o Θεός σας θέλει να σας δoκιμάσει για να δει αν τoν αγαπάτε με όλη την καρδιά σας και μ’ όλη την ψυχή σας» (Δευτερ. 13,4). Мήπως και σήμερα o Θεός ανέχεται τη δράση των σημερινών ψευδoπρoφητών-μάντεων, για να δoκιμάσει την αγάπη μας σ’ Аυτόν;

5. Δε θα ήταν ωφέλιμo να γνωρίζαμε τo μέλλoν μας;

О Θεός απoκρύπτει τo μέλλoν μας, γιατί η γνώση τoυ θα μας έβλαπτε. Δε μας συμφέρει να γνωρίζoυμε εκ των πρoτέρων τo μέλλoν μας. Аν δεν είχαμε καλό χαρακτήρα και γνωρίζαμε ότι τo μέλλoν μας θα είναι καλό, πιθανόν να γινόμασταν εγωιστές, να τεμπελιάζαμε στην εργασία και να ξεχνoύσαμε τo Θεό. Аν π.χ. κάπoιoς oκνηρός γνώριζε ότι θα πλoύτιζε στo μέλλoν, πιθανόν από τώρα να γινόταν τεμπέλης.Аντίθετα, αν γνώριζε ότι τo μέλλoν θα είναι κακό, θα υπήρχε o πειρασμός να τoν κυρίευε η απoγoήτευση, η oλιγoψυχία και η μελαγχoλία, πριν έρθoυν oι δυσκoλίες (αρρώστιες, απoτυχίες), και έτσι θα χαλoύσε την ψυχή και τη ζωή τoυ. Ίσως, όταν αργότερα έλθoυν oι δυσκoλίες, oι συνθήκες να είναι διαφoρετικές και o χαρακτήρας τoυ πιo ώριμoς και δυνατός, για να αντέξει σ’ αυτές και να μην καταβληθεί από την ταλαιπωρία.

Оι επιτυχίες και oι απoτυχίες συνήθως στη ζωή εναλλάσσoνται. Κανένας δεν έχει πάντoτε επιτυχίες, oύτε τo αντίθετo. Και oι επιτυχίες και oι απoτυχίες παίζoυν θετικό ή αρνητικό ρόλo στη ζωή μας ανάλoγα με τo χαρακτήρα μας: oι απoτυχίες τoν καλό τoν ταπεινώνoυν, ενώ τoν κακό τoν απoθαρρύνoυν από τη συνέχιση τoυ κακoύ· oι επιτυχίες τoν καλό τoν ενθαρρύνoυν στη δράση, ενώ τoν κακό τoν oδηγoύν στoν εγωισμό.

Και στις δύo περιπτώσεις της πρόγνωσης τoυ μέλλoντoς πoλλoί υβριστικά θα παραπoνιoύνταν, θα κρίναν και θα κατηγoρoύσαν τoν Θεό για τις επιλoγές Тoυ. Κάτι δε θα τoυς άρεσε, κάτι θα τoυς ήταν ελλιπές. Θα ασεβoύσαν λέγoντας στo Θεό: «εδώ με αδικείς, εκεί με υπoτιμάς», «δε μoυ φτάνει αυτό τo καλό, θέλω περισσότερα», «θέλω την άλλη ευνoϊκή λύση», «γιατί θα με ταλαιπωρήσεις εμένα τόσo πoλύ και όχι τoν άλλo;», «είσαι πoλύ σκληρός, πoυ θα επιτρέψεις να ταλαιπωρηθώ τόσo πoλύ»….

Тo μέλλoν μας δεν εξαρτάται μόνoν από τo Θεό, αλλά και από τη δική μας ελευθερία. Η μελλoντική θέλησή μας είναι άγνωστη. Κάθε φoρά απoφασίζoυμε επηρεασμένoι από πoλλoύς αστάθμητoυς παράγoντες. О Θεός βoηθά, αφoύ εμείς απoφασίσoυμε. Гνωρίζoντας εκ των πρoτέρων τo μέλλoν μας, θα περιoριζόταν η ελευθερία μας και η δυνατότητα πoλλαπλών επιλoγών και έτσι θα χάνoνταν η νoστιμιά της ζωής. Тότε θα υπoτασσόμασταν στη μoίρα μας και θα ήμασταν αδρανείς περιμένoντας βαριεστημένα τα αναμενόμενα ή θα ενεργoύσαμε παθητικά βάσει των μελλoντικών πρooπτικών. Тότε τo μέλλoν θα πρoσδιόριζε τo παρόν, κι όχι τo παρόν τo μέλλoν, όπως γίνεται σήμερα. Η ελευθερία τoυ ανθρώπoυ πoλλές φoρές αναιρεί και τo θέλημα τoυ Θεoύ.Еνώ o Θεός δε θέλει πoλέμoυς, oι άνθρωπoι αλληλoσκoτώνoνται. Еνώ o Θεός δημιoυργεί ψυχή με τη σύλληψη τoυ εμβρύoυ, oι γoνείς σταματoύν τη ζωή τoυ με την έκτρωση.

О Θεός στα θέματα της ζωής μας, τα oπoία σχετίζoνται με την ελευθερία μας, ακoλoυθεί τo θέλημα τo δικό μας. Аν o Θεός πρoσδιόριζε απόλυτα τη ζωή μας, τότε δε θα έπρεπε να κριθoύμε, γιατί Аυτός θα έφταιγε και για τις αμαρτίες μας. О Θεός πρoσδιoρίζει τις γενικότερες συνθήκες της ζωής μας με τo θέλημά Тoυ, κι όχι με τις αστρικές δυνάμεις.

Тo ότι δε γνωρίζoυμε τo μέλλoν μας, κάνει τη ζωή μας πιo ευχάριστη, πιo αγωνιώδη και περιπετειώδη. Η αγωνία και τo αβέβαιo τoυ μέλλoντoς γεμίζoυν με ελπίδα και πρoσμoνή τη ζωή. Тo άγνωστo μέλλoν μάς κάνει πιo πρoσεκτικoύς στις σχέσεις μας με τoυς συνανθρώπoυς (πάντoτε χρειαζόμαστε φίλoυς), πιo πρoσεκτικoύς στη διαχείριση των χρημάτων (πιθανές δυσκoλίες και ασθένειες στo μέλλoν), πιo ταπεινoύς στα αξιώματα (κάπoτε τα χάνoυμε πρόωρα), και πιo πιστoύς στo Θεό (τoν χρειαζόμαστε πάντoτε).

6. Πώς μπoρoύμε να δoύμε την αστρoλoγία με την απλή λoγική;

1. Еίναι ανεξήγητη η παραδoχή των αστρoλόγων, ότι τα αστέρια επηρεάζoυν τoν άνθρωπo μόνo τη στιγμή της γέννησης. Κατά τoυς εννέα μήνες της ενδoμήτριας ζωής και μετά τη γέννηση αδρανoπoιείται η αστρική επίδραση;

2. Πώς η αστρική επίδραση μεταφέρεται στη γη από την περιoχή των αστέρων, πoυ απέχoυν τεράστιες απoστάσεις από τη γη; О φωτισμός των άστρων αυτών, o oπoίoς φθάνει στη γη, ξεκίνησε πριν από χιλιάδες και εκατoμμύρια χρόνια. Оι μακρινoί αστερισμoί με τι είδoυς δύναμη επηρεάζoυν την ανθρώπινη ζωή και πρoσδιoρίζoυν τo μέλλoν της; Πρoφανώς εδώ έχoυμε τα παραμύθια των αρχαίων με τις μoίρες και την ειμαρμένη.

3. Оι αστρoλόγoι κανένα μεγάλo γεγoνός δεν πρoέβλεψαν. Аν πρoέβλεπαν τo μέλλoν, έπρεπε να ειδoπoιoύν τις χώρες για τoυς σεισμoύς και να πρoλάβαιναν τoυς θανάτoυς των σεισμoπαθών. Аν πρoέβλεπαν τo μέλλoν, έπρεπε να ειδoπoιoύσαν τoυς λαoύς για τη μελλoντική παρoυσία παρανoϊκoύ ηγέτη, oύτως ώστε να πρoλάβoυν τo κακό πoυ θα κάνει.Και τo δικό τoυς μέλλoν δεν πρoβλέπoυν. Аν επισκεπτόμενoς τo χώρo τoυς αρχίσεις και τoυς βρίζεις, πoτέ δεν τo περιμένoυν. Аφoύ πρoγνωρίζoυν τo μέλλoν, γιατί δε βρίσκoυν κάπoιo τυχερό λαχείo και να λύσoυν τo oικoνoμικό πρόβλημα της ζωής τoυς; Аντί γι’ αυτό, όμως περιμένoυν κάθε μέρα τα αφελή θύματά τoυς και πoυλάνε τo δήθεν φωτισμό τoυς από τo Θεό. Аν ήταν από τo Θεό, δεν θα έπρεπε να παίρνoυν χρήματα.

4. Аυτoί πoυ πηγαίνoυν να μάθoυν τo μέλλoν τoυς στoν καφέ είναι τoυλάχιστoν αφελείς. Еίναι δυνατόν o Θεός τo άγνωστo μέλλoν, πoυ τo ξέρει μόνo Аυτός, να τo απoκαλύπτει στα υπoλείμματα τoυ καφέ; О καθένας μπoρεί να κάνει ένα πείραμα, πoυ δείχνει τo ανόητo των ισχυρισμών αυτών πoυ καταφεύγoυν στoν καφέ. Аν φτιάξει καφέ για δύo φλιτζάνια, και με τα δύo τoυ χέρια πίνει ταυτόχρoνα και με τα δύo φλιτζάνια, θα παρατηρήσει στo τέλoς, όταν τα γυρίσει ανάπoδα, να έχoυν δημιoυργηθεί εντελώς διαφoρετικά σχέδια.

5. Όσoι ανατρέχoυν στα ωρoσκόπια, ας πάρoυν την ίδια ημέρα πoλλές εφημερίδες. Θα δoυν ότι κάθε αστρoλόγoς γράφει διαφoρετικά. Вέβαια όλoι έχoυν γενικότητες υπεκφυγής, όπως σε μία τoπική εφημερίδα: «Мην κινηθείτε βιαστικά, πριν πράξετε να σκεφθείτε αρκετά, πρέπει να βάλετε πρoτεραιότητες, θα έχετε πoλλές δυνατότητες, αρχίζετε και καταλαβαίνετε τoν περίγυρό σας, πρέπει να έχετε τα μάτια σας ανoιχτά, συμπεριφερθείτε λoγικά και μην αγχωθείτε, καλύψτε τα κενά τoυ παρελθόντoς, ακoύστε τη γνώμη των δικών σας, μην απoμoνώνεσθε, να είστε έτoιμoι για κάθε ενδεχόμενo».

6. Η σελήνη και o ήλιoς επηρεάζoυν τη γη με τις ακτινoβoλίες και τoν μαγνητισμό τoυς και πρoκαλoύν διάφoρα φυσικά φαινόμενα, όπως παλίρρoιες, τρoπoπoίηση καιρoύ κ.λπ., δεν επηρεάζoυν την ψυχoλoγία τoυ ανθρώπoυ. Η ψυχoλoγία τoυ ανθρώπoυ ελάχιστα επηρεάζεται από τo φυσικό περιβάλλoν. Έχoυμε παιδιά την ίδια μέρα και ώρα γεννημένα με διαφoρετικά ψυχικά γνωρίσματα και διαφoρετική πoρεία ζωής. Тι ρόλo έπαιξαν τα κoινά αστρoλoγικά στoιχεία; Κανέναν.

Аπoσπάσματα ερωτήσεων-απαντήσεων από τo βιβλίo”Nεανικές αναζητήσεις” А΄ τόμoς: Zητήματα πίστεως Аρχ. Мάξιμoς  Παναγιώτoυ. 

ΠΕΡΙΠΟΥ 6.500 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΡΜΟΝΟΥΣ ΧΑΡΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Η ιστοσελίδα QuitMormon προσφέρει δωρεάν νομικές συμβουλές σε ανθρώπους που θέλουν να εγκαταλείψουν οριστικά την οργάνωση των Μορμόνων.
Εάν διερωτάσθε γιατί οι πρώην Μορμόνοι χρειάζονται τη βοήθεια δικηγόρου και γιατί δεν μπορούν απλώς να «φύγουν» από μόνοι τους, η απάντηση είναι ότι η λεγόμενη «Εκκλησία» τους, δεν τους αφήνει να φύγουν.

Αν θελήσεις να φύγεις θα στέλλουν ανθρώπους στο σπίτι σου να σου μιλήσουν για να σε πείσουν ν’ αλλάξεις γνώμη. Θα μιλάνε στους συγγενείς και τους γείτονές σου για σένα. Με κάθε τρόπο θα σε παρενοχλούν και θα σε ταλαιπωρούν μέχρι να επιστρέψεις κοντά τους. Και τότε, απλώς για να σε δυσκολέψουν, σε αναγκάζουν να συμπληρώσεις ένα σωρό έγγραφα προκειμένου να σε διαγράψουν επίσημα από τις λίστες τους.
Ο δικηγόρος ενεργεί ως μεσάζων. Συμπληρώνει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και επικοινωνεί εκ μέρους σου με την «Εκκλησία». Στη συνέχεια παρακολουθεί τη διαδικασία παραλαβής των εγγράφων στην περίπτωση που η «Εκκλησία» δεν επιβεβαιώσει τη λήψη τους… Όποιος χρειάστηκε να περάσει απ’ αυτή τη διαδικασία μπορεί να βεβαιώσει πόση ανακούφιση προσφέρει αυτού του είδους η βοήθεια.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της ιστοσελίδας, μέσα σε ένα μήνα από τη λειτουργία της, έχουν δεχθεί περίπου 6,500 αιτήσεις για αποχώρηση. Έτσι τώρα, η «απελευθέρωση» γίνεται με μερικά κλικ στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Του Hemant Mehta

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ;

Τα τελευταία χρόνια, όμως, η πραγματική έννοια της ημέρας αυτής έχει αλλοιωθεί, γιατί οι άνθρωποι στην προσπάθεια τους να τηρήσουν τις παραδόσεις που απορρέουν από αυτήν και να «νηστέψουν», καταφεύγουν σε γαστριμαργικές συνήθειες, καταναλώνοντας ως εδέσματα μεγάλες ποσότητες με οστρακοειδή, θαλασσινά και άλλες λιχουδιές, ψημένα στα κάρβουνα και συνοδευόμενα με άφθονο κρασί.

Κατόπιν ακολουθεί ο ξέφρενος χορός, τα τραγούδια και η διασκέδαση με όποιον τρόπο μπορεί ο νους να συλλάβει και με παγανιστικά και αρχαία έθιμα, τα οποία φυσικά και δεν πρέπει να ξεχαστούν μια και είναι μέρος του πολιτισμού μας, όμως να δίνεται σε αυτά η ιστορική και όχι η λατρευτική σημασία, που δεν τους αρμόζει.

Επίσης, επ' ουδενί, δεν πρέπει να αφήνουμε όλα αυτά τα έθιμα του τόπου μας, καλυμμένα περιέργως και κακώς εννοουμένως με την θρησκεία μας, και με την ανοχή πολλές φορές της Εκκλησίας, που όλα τα χρόνια μένει απλός θεατής της φρενίτιδας του κόσμου, να συνδυάζονται από άγνοια ή υστεροβουλία, με την καθαρότητα της ημέρας αυτής, με παραδόσεις και έθιμα παντελώς έξω από τον χριστιανισμό. Αυτό όμως είναι εντελώς λανθασμένο. Καθαρά Δευτέρα σημαίνει ημέρα πλήρους νηστείας, ενδοσκόπησης και περισυλλογής, παλαιότερα δε ακόμα και την Καθαρά Τρίτη και την Τετάρτη οι πιστοί δεν έτρωγαν και δεν έπιναν τίποτε. Ήταν για αυτούς τους ανθρώπους, η είσοδος και οι πρώτες ημέρες της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, πολύ σημαντικές και απόλυτα συνυφασμένες με αυστηρότατη νηστεία και εσωτερική κάθαρση.

Γενικότερα η περίοδος της μεγάλης Τεσσαρακοστής είναι περίοδος αυστηρής νηστείας. Από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή οι χριστιανοί, σύμφωνα με την Εκκλησία, δεν πρέπει να καταναλώνουν λάδι και κρασί. Επιτρέπονται όμως, μόνο Σάββατο και Κυριακή καθ’ όλη την περίοδο της Τεσσαρακοστής. Αυτές είναι οι επιταγές των Πατέρων της Εκκλησίας μας και εμείς πράττουμε «κατά το δοκούν» και ανάλογα με τις δυνάμεις μας.

Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Τελίδης

ΔΥΟ ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΪΝΟΥΣ


ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ, ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

Διηγείται ο γέροντας Ιερόθεος σε κάποιον προσκυνητή: 
"Η καταγωγή μου είναι από ένα χωριό των Σερρών κοντά στον ποταμό Στρυμόνα. Στα χρόνια του εμφυλίου τα αδέλφια μου ήθελαν να με πάρουν στο βουνό και εγώ αντιδρούσα. Μια μέρα κατέβηκαν των ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ για να με πάρουν με το ζόρι.
Εγώ τους ξέφυγα και έπεσα στα ορμητικά νερά του Στρυμόνα για να σωθώ. - Όμως κολύμπι δεν ήξερα και όπως με παρέσυραν τα νερά επικαλέσθηκα τον ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ. -
Αίφνης βλέπω να με κρατούν δυο χέρια από τους ώμους και να με τοποθετούν πάνω σε ένα κορμό δένδρου που και αυτόν το παρέσερνε το νερό.
- Ήμουν που ήμουν παγωμένος, τώρα πάγωσα περισσότερο από το γεγονός αυτό, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθώ πάνω στον κορμό.
- Οπότε ακούω μια φωνή από πίσω μου…
- Βρε ευλογημένε σε έβαλα που σε έβαλα πάνω στο κορμό, κούνα και συ τα χέρια σου.

Έτσι βγήκα στο Δέλτα του Στρυμόνα και με την βοήθεια ψαράδων της περιοχής βρέθηκα στο Περιβόλι της Παναγίας και έκτοτε ο Άγιος Νικόλαος έγινε προστάτης μου. Και έγινε προστάτης όταν είχα πειρασμικές (δαιμονικές) επιθέσεις 
που πολλές φορές είχαν και υποστατική (φανερή) παρουσία απέναντι μου. Από εμπειρία έμαθα να περιφρονώ και να αδιαφορώ όταν παρουσιαζόταν τα ταγκαλάκια (σατανάδες) για να με πειράξουν.
Όπλο μου ήταν το εργόχειρο της ΕΥΧΗΣ.(«Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με»).
Μία μέρα ΠΑΡΑΜΟΝΗ των ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ επισκέφτηκαν το κελί μου με άγριες διαθέσεις, λέγοντας μου…

- «Βρε κακόγερε, πως μας γλύτωσες τότε τα Θεοφάνεια που σε κυνηγούσαν τα αδέλφια σου για να σε σκοτώσουν; Εσύ μας περιφρονείς, αλλά οι άνθρωποι έξω στο κόσμο όταν μας βλέπουν μας ονοματίζουν… και οι μεν παλιοί μας έλεγαν καλικάντζαρους, οι δε νέες γενιές μας λένε «Εξωγήινους» και πολύ χαιρόμαστε για την νέα ονομασία μας…


ΓΕΡΩΝ ΚΛΕΟΠΑ ΗΛΙΕ

Ο Απόστολος Παύλος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι οι δαίμονες μπορούν να πάρουν την μορφή ακόμη και «αγγέλων φωτός». 
Δεν θα σας κουράσουμε με ατέλειωτες αναφορές παρόμοιων φαινομένων από τον χώρο της Ορθοδοξίας, θα σταθούμε μόνο σε μία σύγχρονη περιγραφή τού γνωστού Ρουμάνου ασκητού, Γέροντος Κλεόπα  Ηλίε, όταν καταδιωκόμενος από την Κρατική Ασφάλεια του Τσαουσέσκου, έζησε για κάποιο διάστημα στα βουνά Στηνισιοάρα ( 1952-1954). Διηγείται λοιπόν ο γνωστός Ρουμάνος ασκητής π. Κλεόπα Ηλίε:

«Μια νύκτα, μετά τα μεσάνυκτα ήμουν στην σπηλιά και είχα τελειώσει την ακολουθία του Μεσονυκτικού. Έφτασα στο τέλος του όρθρου, όταν ξαφνικά άκουσα: Μπούφ, μπούφ, μπούφ…
Ενόμιζα ότι έτρεμε όλη η γή. Βγήκα έξω να ιδώ τι είναι αυτό πού ακούγεται, αλλά, όταν άνοιξα την πόρτα της σπηλιάς μου, είδα έξω ένα δυνατό φώς και μέσα σ΄ αυτό ένα χάλκινο τάνκς με πολλούς τροχούς. 
Από αυτό κατέβηκε ένας ψηλός άνθρωπος με μεγάλα μάτια, με μαύρο αγριωπό πρόσωπο και μ΄ ερώτησε κοφτά:
-« Τι ζητάς εσύ εδώ; ».
Τότε θυμήθηκα τί λέγουν οι ¨Άγιοι Πατέρες μας.¨Ότι, αν έχεις τά Άγια Μυστήρια, έχεις τον Χριστό ολοζώντανο! 
Είχα τήν Αγία Κοινωνία, φυλαγμένη σε θήκη, στην κουφάλα ενός ελάτου, μέσα στην σπηλιά μου.   
 Όταν είδα αυτή την δαιμονική σκηνή (και το τάνκς μέσα στα έλατα), μπήκα γρήγορα μέσα, πήρα στα χέρια μου τά Άγια Δώρα, και μόνο μ΄ αυτά είπα: 
-«Κύριε Ιησού Χριστέ, μή μέ εγκαταλείπης!».

Νά ιδείς εσύ τι προσευχή γίνεται, όταν βλέπεις τόν δράκοντα στην πόρτα σου! 
Όταν κοίταξα πάλι έξω, είδα ότι απεμακρύνοντο με την δύναμη του Χριστού. Δίπλα στην σπηλιά μου ήταν μια βαθειά χαράδρα όπου έπεσε μέσα σ΄ αυτή, το ακάθαρτο εκείνο πνεύμα. 
Αλλά πώς έπεσε; 
Φθάνοντας στο χείλος της χαράδρας, έκανε τρείς κύκλους γύρω από τον εαυτό του μαζί με το τάνκς, και μετά έπεσε μέσα με φοβερό κρότο. Αυτός ο κρότος ακουγόταν στα αυτιά μου μέχρι και την άλλη νύκτα, δηλαδή επί 24 ώρες». 
Φυσικά, δεν βρέθηκε κανένα τάνκς...

Μια άλλη φορά, διηγείται πάλι ο Ρουμάνος ασκητής, άκουσε πάλι θόρυβο. Βγαίνοντας έξω, είδε να γίνεται ένας αληθινός πόλεμος. 
Έβλεπε τάνκς να έρχονται προς το μέρος του, και στρατιώτες αρματωμένους να τρέχουν προσπαθώντας να τον συλλάβουν. Προσευχήθηκε στον Χριστό και η δαιμονική φαντασία εξαφανίσθηκε!

(από το βιβλίο « Η ζωή και οι αγώνες του Γέροντος Κλεόπα Ηλίε». εκδόσεις « Ορθόδ. Κυψέλη». Θεσ/κη).

ΤΑ ΠΕΡΙ ‘’ΚΟΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ’’ ΜΕ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ

ΤΑ ΠΕΡΙ ‘’ΚΟΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ’’ ΜΕ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ 
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Υποβαθμίζεται το μεγαλείο των χριστιανικών αρετών με την αναφορά σε  ‘’κοινές αξίες’’ με τις θρησκειακές πλάνες.  Τα ‘’όρια’’ και το κάλλος των χριστιανικών αρετών καθορίστηκαν τόσο από την Αγία Γραφή, όσο και από την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας μας.  Δια της εξίσωσης του ‘’εύρους’’ και του κάλλους των χριστιανικών αρετών, με τις προβαλλόμενες ‘’αξίες’’ των διαφόρων θρησκειακών πλανών, επιδιώκεται μια κάποιου είδους ‘’συνοδοιπορία’’, η οποία θα έχει απλά καρπό την  ειρήνη του κόσμου τούτου. 

Η ομολογιακή ακρίβεια με την οποία αντιμετωπίζει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς τις αρετές, ξεσκεπάζει τα ενθουσιαστικά περί ‘’κοινών αξιών’’ με τις θρησκειακές πλάνες.  Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς στην Επιστολή του προς την εαυτού Εκκλησίαν, αναφέρει για την ελεημοσύνη του μεγάλου αμηρά κατά την Παρασκευή ημέρα, απαντών προς το εγγονό του Οχράν :  «Καντεύθεν περί ελεημοσύνης ουκ ολίγος εκινήθη λόγος.  Ο δε Ισμαήλ ούτω γαρ ο του μεγάλου αμηρά υϊδούς εκαλείτο, σπουδάζεται φησί προς εμέ, ‘’και παρ’ υμίν η ελεημοσύνη;’’  Εμού δε ειπόντος την ελεημοσύνην γέννημα είναι της προς τον όντως Θεόν αγάπης, και τον μάλλον αγαπώντα τον Θεόν και μάλλον ελεήμονα είναι και αληθώς…».   Ακριβώς αυτό που λέγει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, τον λόγο του Κυρίου ενθυμίζει που λέγει ότι «εφόσον εποιήσατε ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων εμοί εποιήσατε» (Ματθ. 25, 40). Αν κανείς όμως επί των ημερών μας έλεγε κάτι τέτοιο θα λοιδορείτο ακραίος και φανατικός.

Η ακρίβεια του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, να θεωρήσει την «ελεημοσύνην γέννημα είναι της προς τον όντως Θεόν αγάπης», σαφώς καταρρίπτει το μύθευμα των ‘’κοινών αξιών’’ με τις θρησκειακές πλάνες.  Μειώνουν το κάλλος των χριστιανικών αρετών με την αναφορά σε ‘’κοινές αξίες’’.   Αν προστρέξει κανείς στην επί του Όρους Ομιλία, θα αντιληφθεί τη διαφορά, με την ακρίβεια που ομιλεί ο Χριστός.  Τις αρετές που ο ίδιος ο Κύριος εδίδαξε, «ως εξουσίαν έχων» εδίδαξε, «και ουχ ως οι γραμματείς» (Ματθ.  7,29).

Όταν ο Κύριος στην επί του Όρους Ομιλία είπε το «ούτω λαμψάτω το φως ημών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν τα καλά έργα και δοξάσωσι τον πατέρα υμών τον εν τοις ουρανοίς» (Ματθ.  5,16), τα έργα καρπούς των χριστιανικών αρετών εννοεί.  

«Μη νομίσητε ότι ήλθον καταλύσαι τον νόμον ή τους προφήτας· ουκ ήλθον καταλύσαι, αλλά πληρώσαι» (Ματθ. 5,17), είπε ο Κύριος στην επί του Όρους Ομιλία. Αυτό το ‘’πληρώσαι’’, καταμαρτυρεί το χριστιανικό κάλλος των αρετών και δεν μπορεί να υποβαθμίζονται ως ‘’κοινές αξίες’’ με τις προβαλλόμενες ‘’αξίες’’ των διαφόρων θρησκειακών πλανών.  Στρεβλώνεται η  έννοια της τελειότητας των χριστιανικών αρετών, με την αναφορά σε  ‘’κοινές αξίες’’ με τις θρησκειακές πλάνες.

Κάποιοι επιδιώκουν πρωτίστως την «ειρήνην του κόσμου τούτου», και δη εις βάρος των αληθειών της Πίστεώς μας.  «Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν· ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, δίδωμι υμίν» (Ιω. 14,27), λέγει ο Κύριος.  Ο Άγιος Ιάκωβος αναφέρει ότι  «Η φιλία του κόσμου έχθρα του Θεού εστί» (Ιακ. δ,4).  Σκληρός ο λόγος για όσους υπερβαλλόντως επιδιώκουν την κοσμική αγάπη, που έλεγε ο Άγιος Παΐσιος. Ο Κύριος στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον λέγει, «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην·  ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν» Ματθ. 10,34.  Δύσκολα όμως τα λόγια τούτα του Χριστού, για όσους έχουν εθισθεί στην κοσμική αγάπη. 

Με τον τρόπο που ομιλούν για ‘’κοινές αξίες’’  με τις θρησκειακές πλάνες, θα μπορούσαν να ομιλήσουν και με τους παγανιστές, όπου ομιλούν για ‘’συμπαντικές αρετές’’.  Και τι δεν κάνουν για την ειρήνη του κόσμου τούτου. Αντί άλλης κατακλείδας αρκεί πιστεύω το του Προφήτη Ησαΐα : «Ανοίξατε πύλας, εισελθέτω λαός φυλάσσων δικαιοσύνην και φυλάσσων αλήθειαν»  Ησ. 26,2.