Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος: Χαμήλωνε
τον θυμό σου, για να μη χάνεις το μυαλό σου.
ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ
Η φωτογραφία της Παναγίας στη Μονή Παντελεήμονος
![]() |
Φωτογραφία της Παναγίας; |
Λόγω έλλειψης τροφίμων
αποφάσισαν οι γέροντες να κάνουν μία σύναξη για να δουν αν θα σταματήσουν την
ελεημοσύνη όπως αρχικά είχαν σκεφτεί.
Συγκεντρώθηκαν και έπειτα από πολύωρη συζήτηση αποφασίστηκε το τέλος της
ελεημοσύνης, μιας και τα τρόφιμα που είχανε δεν επαρκούσαν ούτε και για τους
ίδιους πλέον.
Αμέσως μετά από την σύναξη τραβήχτηκε και μια φωτογραφία, προκειμένου να
καταχωρηθεί αυτή η απόφαση μένοντας στην ιστορία, αφού αποφασίστηκε να δοθεί
τέλος σε αυτό το υπέρτατο αγαθό της ελεημοσύνης.
Όμως η Χάρη της Παναγίας μας δεν επέτρεψε να γίνει αυτό, με τον Θαυμαστό τρόπο
που όλοι μας πλέον μπορούμε να διακρίνουμε στην φωτογραφία, βλέπουμε φανερά την
λύπη Της σε αυτήν τους την απόφαση, κλαίγοντας πάνω από μια φωτιά η οποία ούτε
αυτή υπήρχε στην πραγματικότητα.
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΖΕΥΓΑΛΟΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
Η Παναγία και οι ζεύγαλοι στο
Άγιο Όρος
Όταν έβγαλαν την φωτογραφία και εμφανίσανε την πλάκα, είδανε επάνω απ’ όλους αυτούς τους «ζεύγαλους» την Παναγία μας να τους σκεπάζει. Παρουσιάστηκε η Παναγία στην πλάκα, οπότε αποφάσισαν οι πατέρες να μη τους διώξουν: «Αφού η Παναγία μας τους σκεπάζει, ποιοι είμαστε εμείς που θα τους διώξουμε;».
***
Τον υπηρετούσε η Παναγία και αυτός το θεωρούσε τόσο φυσιολογικό [επειδή ήταν ταπεινός και δε σκεφτόταν πως ήταν κάτι φοβερό και τρομερό]…
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024
ΑΡΧΙΜ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ
H μαύρη και λευκή μαγεία
Αρχιμ. Χαραλάμπους
Βασιλόπουλου
Μα υπάρχει μαγεία; Και βεβαιότατα υπάρχει. Υποφέρουν μάλιστα πολλοί από τη μαγεία και τα μάγια. Σε τι διαφέρουν η μαύρη από τη λευκή;
Η Μαύρη μαγεία χρησιμοποιεί ανθρώπινο αίμα και προπαντός παιδικό. Θα διαβάσατε στις εφημερίδες για το εμπόριο βρεφών. Μεταπολεμικώς, έχουν φύγει από την Ελλάδα εκατοντάδες, χιλιάδες βρέφη. Πολλά από αυτά αδήλωτα τα διατηρούν σαν τα ινδικά χοιρίδια και τα σφάζουν για να κάνουν με το αίμα τους τις σατανικές «ιερουργίες» τους. Πρό ετών κατετάραξε την ανθρωπότητα η υπόθεσις Μοντέζι και κατόπιν της Σάρον Τέιντ την οποία έσφαξαν στη βίλλα Πολάνσκι σε τελετή μαύρης μαγείας.
Στη λευκή μαγεία τα μάγια γίνονται «διά μελάνης,
δι’ ονύχων ανθρώπων, ζώων, πτηνών, ερπετών (ζώντων ή τεθνεώτων), διά χώματος
τεθνεώτων, διά πασσάλου, ή καρφιού ή βελόνης κ.λπ.» όπως λέγει ο πρώην μεγάλος
μάγος, ο Άγιος Κυπριανός.
Ποιοι τα κάνουν τα μάγια; Κάτι γεροκολασμένα γραΐδια και διάφοροι άλλοι, που έχουν παραδώσει την ψυχή τους στο διάβολο. Αυτοί τα κάνουν με τη βοήθεια του Σατανά. Κάνουν δε χρυσές δουλειές. Εισπράττουν δεκάδες χιλιάδες δρχ. την ημέρα. Το ακούς; Την ημέρα! Είναι δε πάρα πολλοί. Φθάνουν, καθώς έγραψαν οι εφημερίδες, τις 12 χιλιάδες στην Αθήνα και τον Πειραιά. Αυξήθηκαν μεταπολεμηκώς κατά 2.000% περίπου.
Και από ποιους τα εισπράττουν; Από κάτι μαυρόψυχους
και φθονερούς, που από εκδίκησι, ή φθόνο τρέχουν στα μάγια για να κάνουν κακό
σε άλλους. Και τι κάνουν; Τους δένουν το στεφάνι, τους εμποδίζουν, χαλούν
συνοικέσια, φέρουν αρρώστιες, χωρίς οι γιατροί να τους βρίσκουν τίποτε, φέρνουν
γκρίνιες στην οικογένεια και σε άλλους. Κάμνουν χωρίς καμμιά αιτία να μη μπορεί
να δει ο άντρας τη γυναίκα και τα’ ανάπαλιν. Αναπτύσσουν σατανικό έρωτα. Φέρουν
ζημιές στις δουλειές και τις επιχειρήσεις και τόσα άλλα κακά. Κάνουν
χρυσές δουλειές, διότι υπάρχουν και άλλοι ανόητοι, που καταφεύγουν σ’ αυτούς
για να λύσουν δήθεν τα μάγια. Και που να ξέρουν οι δυστυχείς, ότι εκεί δένονται
από τον Σατανά χειρότερα. Ο Σατανάς δεν κάνει ποτέ καλό. Δεν γίνεται ποτέ
άγιος και πονόψυχος. Είναι κακούργος και όλο το κακό κάνει.
Μα θα πεις πιάνουν τα μάγια; Βεβαιότατα πιάνουν, εκείνους όμως, που δεν πάνε με
τον Θεό, τους αλειτούργητους, τους μη εκκλησιαζόμενους, τους ακοινώνητους, τους
ανεξομολόγητους, τους βλάσφημους, τους άδικους, τους ανήθικους και ακόλαστους
αμαρτωλούς, και τους αδιάφορους θρησκευτικώς. Αυτούς τους πιάνουν και τους
παραπιάνουν. Τον άνθρωπον όμως του Θεού ποτέ δεν τον πιάνουν.
Ας μαζευτούν, έλεγε ένας Ιεροκήρυξ, όλοι οι μάγοι και οι μάγισσες να μου κάμουν μάγια. Δεν με πιάνουν, γιατί προσπαθώ και πηγαίνω με το δρόμο του Θεού. Αυτό φαίνεται καθαρά από το εξής θαύμα του Αγίου Ευθυμίου.
Ένας, ονόματι Ρωμανός, ζούσε θρησκευτικώς αδιάφορος
και κοσμική ζωή. Κάποιος γείτονάς του όμως έβαλε στο μάτι την περιουσία του
Ρωμανού. Μεταχειρίσθηκε παν μέσον για να του την πάρει. Τέλος πλήρωσε αδρά ένα
μάγο, για να τον εξοντώσει με τις μαγείες του.
Ο Ρωμανός δεν ήξευρε τίποτε! Τον έπιασαν όμως τα
μάγια. Κατελήφθη στην εξοχή που έμενε, από ένα είδος νάρκης. Τον μετέφεραν στο
σπίτι του. Το κακό προχωρούσε. Εμάζεψε στην κοιλιά του υγρό. Οι γιατροί
δεν μπορούσαν να τον βοηθήσουν και οι δικοί του περίμεναν το θάνατο. Έκαμε
νόημα να φύγουν όλοι από το δωμάτιο. Κατόπιν παρεκάλεσε τον Άγιο Ευθύμιο να τον
βοηθήσει. Σε λίγο έπεσε σε έκσταση και βλέπει καλόγηρον ασπρομάλλην, που
ήλθε και του είπε: Τι θέλεις να σου κάμω; Είμαι ο Ευθύμιος, που με φώναξες. Να
εδώ πονώ του λέγει ο Ρωμανός και του έδειξε την κοιλιά του. Τότε ο Άγιος
τέντωσε την παλάμη του και με αυτή, σαν με μαχαίρι άνοιξε την διογκωμένη
κοιλιά. Από την τομή έτρεξε υγρό. Έπειτα ο Άγιος ένωσε με τα δάκτυλά του
την τομή, έκλεισε την πληγή και θεραπεύτηκε τελείως.
Κατόπιν του εξήγησε ο Άγιος, πως τον φθονούσε ο
γείτονάς του, πως πληρώθηκε ο μάγος και ότι κάλεσε τον δαίμονα για την
καταστροφή του. Του προσέθεσε δε ο Άγιος και τα εξής: Παρ’ όλα αυτά δεν θα σε
έβλαπταν καθόλου τα τεχνάσματα του Σατανά, εάν εσύ ο ίδιος δεν του έδινες λαβή.
Διότι έχεις τόσο καιρό να πας στην Εκκλησία και να κοινωνήσεις. Αλλά ζούσες με
αμέλεια και αδιαφορία, για την ψυχή σου. τώρα, που σε λυπήθηκε ο Θεός πρόσεχε,
να μην αμελείς καθόλου για την ψυχικής σου σωτηρία. Ο Ρωμανός αμέσως σηκώθηκε
υγιέστατος. Από τότε έβαλε σειρά και γιόρταζε την ημέρα που έγινε το θαύμα.
Από το βιβλίο «Κατά Αντιχρίστων» Αρχιμ. Χαραλ.
Βασιλόπουλου, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου (σελ. 19-24)
ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΣΑΒΒΑΣ: ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ
Τά εἴδη τῆς μαγείας
Ἱερ. Σάββας
Τα είδη της μαγείας είναι
πάρα πολλά και το καθένα έχει τον αντικειμενικό σκοπό του. Τα βασικά όμως είδη
είναι η λευκή μαγεία και η μαύρη μαγεία.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί ότι και τα δύο βασικά είδη της μαγείας
προέρχονται από τον σατανά και έχουν στόχο τον άνθρωπο και την Δημιουργία. Τα
παρακλάδια των βασικών ειδών της μαγείας είναι πολλά και το κάθε ένα κάνει κάτι
το διαφορετικό.
Τα κυριότερα παρακλάδια της μαγείας είναι:
1. Γητεία, 2.
Μελλοντολογία, 3. Επαοιδία, 4. Γοητεία, 5. Οιωνοσκοπεία, 6.Φαρμακεία, 7.
Δαιμονικά Φυλακτά, 8. Νεφοδιωκτική, 9. Νεκρομαντεία, 10. Υποχθονιωτική ή
Αντικειμενοποιητική.
Το χειρότερο από τα ανωτέρω είδη είναι αυτό της "
αντικειμενοποιητικής" το οποίο μάλιστα είναι καί ευρέως διαδεδομένο στην
Ελλάδα.
1. ΓΗΤΕΙΑ: Οι μάγοι που ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
γητευτές. Γνωρίζουν μυστικές δαιμονικές επικλήσεις τις οποίες ανακατεύουν με
διάφορους ψαλμούς του Δαυίδ διαβάζοντάς τους αντίστροφα. Κατά την διάρκεια των
επικλήσεων χασμουριούνται συνεχώς και ενίοτε τα μάτια τους κοκκινίζουν.
Μερικές φορές μέσα στις ακατανόητες για τους προστρεχάμενους σε αυτούς
επικλήσεις τους, ανακατεύουν ονόματα Αγίων του Χριστού και της Παναγίας. Πριν
όμως από την εκφώνηση κάποιου ονόματος Αγίου ή του Χριστού ή της Παναγίας
υπάρχει μια ακαταλαβίστικη έκφραση που είναι βρισιά ή χλευασμός.
2. ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ή
ΜΑΝΤΕΙΑ: Αυτοί που ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
μελλοντολόγοι ή μάντεις. Αυτοί έχουν στην σκοτεινή υπηρεσία τους ένα τελώνιο
που είναι δαίμονας κατώτερης βαθμίδας ή ένα δαίμονα μεσαίας βαθμίδας. Βλέποντας
λοιπόν την παλάμη κάποιου ανθρώπου ή το φλυτζάνι ενός καταναλωμένου καφέ ή τα
χαρτιά της τράπουλας καλούν το υπηρετούν δαιμόνιο και μαζί προσπαθούν να
προβλέψουν το μέλλον.
Επειδή όμως τα δαιμόνια γνωρίζουν μόνο το παρόν και όχι το μέλλον και επειδή
είναι ταγμένα να υπηρετούν τον μάγο για να λέει τα μέλλοντα τι κάνουν τα
πονηρά: Εισέρχονται στο υποσυνείδητο του πελάτη του μάγου από όπου αντλούν
διάφορες πληροφορίες, τις συγκρίνουν και κατά προσέγγιση δίνουν πληροφορίες
στον μάγο για τον πελάτη.
3. ΕΠΑΟΙΔΙΑ: Οι ενασχολούμενοι με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
επαοιδοί. Οι κατέχοντες την μαγική τέχνη της επαοιδίας χρησιμοποιούν διάφορες
μαγικές ωδές (άσματα) μέσο των οποίων καλούν τους δαίμονες προς επιτέλεση
καταχθόνιων σκοπών. Με τη βοήθεια των καλουμένων δαιμόνων προκαλούν το φόβο
στους ανθρώπους, δένουν τα αγρίμια για να μην κατασπαράζουν τα κατοικίδια,
προκαλούν συμφορές στα ανδρόγυνα, δαιμονίζουν τους ανθρώπους και τους στέλνουν
στα ψυχιατρεία και τέλος προξενούν καταστροφές στα σπαρτά (ξεραίνουν τα φυτά).
4. ΓΟΗΤΕΙΑ: Όσοι ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται γόητες.
Αυτοί χρησιμοποιώντας επικλητικούς θρήνους μαζί με άναρθρες κραυγές, κυρίως
πάνω σε τάφους και μετά την δωδεκάτη νυκτερινή, καλούν τους δαίμονες για να
επιφέρουν στους ανθρώπους ανίατες αρρώστιες. Πολλές φορές με τα τελετουργικά
τους βασανίζουν τις ψυχές των νεκρών, ενώ παράλληλα δεν διστάζουν να μαγαρίσουν
ιερούς χώρους.
Παίρνουν χώμα από τάφους και οστά από τα οστεοφυλάκια τα οποία κονιορτοποιούν,
τα ανακατεύουν και τα ρίχνουν στο κατώφλι αυτού που θέλουν να προξενήσουν
ζημία. Πολλές φορές ανακατεύουν τα χώματα του τάφου με βρομόνερα από
βυρσοδεψεία ή με λάδι που παίρνουν από τα κανδήλια των τάφων και έπειτα
ραντίζουν τα κατώφλια αυτών που θέλουν να βλάψουν.
5. ΟΙΩΝΟΣΚΟΠΙΑ: Αυτοί που ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
οιωνιστές ή οιωνοσκόποι. Κατά την αρχαιότητα ο οιωνός ήταν ένα μαντικό όρνεο
που από την πτήση του ή τις κραυγές του οι αρχαίοι Έλληνες μάντευαν το μέλλον.
Σήμερα η λέξη οιωνός σημαίνει προφητικό σημάδι.
Οι οιωνοσκόποι λοιπόν προσπαθούν να μαντέψουν το μέλλον από διάφορα σημάδια που
παρατηρούν όπως π.χ. ανάλογα με το πέταγμα των πουλιών λένε θα βρέξει ή δεν θα
βρέξει. Παράλληλα πολλοί άνθρωποι οι αποκαλούμενοι προληπτικοί, πιστεύουν πως
θα τους συμβούν διάφορες καταστάσεις ανάλογες με τους οιωνούς που θα
συναντήσουν. Έτσι ορισμένοι όταν δούνε να περνάει από μπροστά τους μαύρη γάτα
πιστεύουν πως θα τους συμβεί κάποιο κακό.
Άλλοι όταν συναντήσουν κάποιον άνθρωπο που τον θεωρούν γρουσούζη πιστεύουν πως
θα τους βρει κάποια κακοτυχία. Όλα αυτά όμως είναι προλήψεις και τίποτα
περισσότερο. Ελάχιστοι έχουν μείνει που συνεργάζονται με δαίμονες προσπαθώντας
να ανιχνεύσουν τα μέλλοντα με οιωνούς και αυτά τα άτομα είναι κυρίως αθίγγανες
γυναίκες οι οποίες παρατηρώντας τις γραμμές κάποιας παλάμης ανθρώπου προσπαθούν
να πούνε τα μέλλοντα.
6. ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ: Αυτό το είδος της μαγείας κάνει κυριολεκτικά θραύση στις μέρες
μας και οι ενασχολούμενοι μάγοι ονομάζονται φαρμακοί ή θολωτές. Αυτοί
κατασκευάζουν κάποια υγρά χρησιμοποιώντας ακάθαρτα νερά, λάδια από κανδήλια
τάφων, περίοδο γυναικών και ανθρώπινα ούρα.
Μουρμουρίζουν διάφορες επικλήσεις προς τον σατανά για να ενεργήσει, ώστε τα
κατασκευάσματά τους να έχουν επίδραση στο άτομο που θα τα πιει. Ανάλογα με το
κατασκεύασμα και την επίκληση μπορεί να επέλθει ο θάνατος, να σαλευτεί κάποιος,
να προκληθεί σφοδρός έρωτας, να επέλθει στείρωση σε ανδρόγυνα και πολλές φορές
να χωρίσουν ανδρόγυνα.
Οι κανονικοί μάγοι αυτού του είδους είναι αρκετοί και οι συμφορές που προκαλούν
είναι αμέτρητες. Υπάρχει βέβαια και ένας μεγάλος αριθμός που ασχολούνται με την
φαρμακεία χωρίς να είναι κανονικοί μάγοι και οι οποίοι χειριζόμενοι κάποια
βιβλία που κυκλοφορούν στην αγορά κατασκευάζουν διάφορα σκευάσματα άνευ
σημασίας. Αυτοί οι δεύτεροι χαρακτηρίζονται τσαρλατάνοι.
7. ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ΦΥΛΑΚΤΑ: Και αυτό το είδος της μαγείας βρίσκεται σε έξαρση στις
μέρες μας, ενώ όσοι ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
φυλακτήριοι. Αυτοί γράφουν σε κάποιο χαρτί ή δέρμα μικρού μεγέθους διάφορες
δαιμονικές επικλήσεις και σχηματίζουν διάφορα δαιμονικά σύμβολα και κατόπιν τα
ράβουν μέσα σε άλλο ύφασμα με μεταξωτή κυρίως κλωστή και τα δίνουν στους
ανυποψίαστους για να τους «προστατεύει» ο δαίμονας.
Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται και αυτοί που κατασκευάζουν ματόχαντρες
αλλά και αυτοί που διαβάζουν τα σκόρδα για να κρεμαστούν μετά στους τοίχους για
να μην πιάνει το μάτι.
8. ΝΕΦΟΔΙΩΚΤΙΚΗ: Οι ασχολούμενοι με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται
νεφοδιώκτες ή νεφομάντεις. Αυτοί παρατηρούν τις κινήσεις και τα σχήματα των
νεφών και βάση αυτών προλέγουν τα μέλλοντα. Επίσης με διάφορες επικλήσεις
καλούν τους δαίμονες και προξενούν βροχή ή αποτρέπουν αυτή. Στις μέρες μας αυτό
το είδος της μαγείας τείνει να εξαφανιστεί.
9. ΝΕΚΡΟΜΑΝΤΕΙΑ: Άλλο ένα διαδεδομένο είδος μαγείας στις μέρες μας και οι
ενασχολούμενοι με αυτό καλούνται νεκρομάντεις. Υπάρχουν αρκετοί μάγοι που
χρησιμοποιούν την νεκρομαντεία σπέρνοντας την πλάνη και τη συμφορά στους
ανθρώπους. Οι ανίδεοι πιστεύουν πως οι νεκρομάντεις έρχονται σε επαφή με
αγαπημένους τους νεκρούς ενώ στην πραγματικότητα επικοινωνούν με τον διάβολο.
Σε αυτή την περίπτωση ο διάβολος παίρνει τη θέση του νεκρού και για να πείσει
μιμείται τη φωνή του νεκρού και μιλάει για διάφορα πραγματικά περιστατικά της εγκόσμιας
ζωής του νεκρού.
Πολλοί άνθρωποι έχουν πέσει θύματα των νεκρομαντών και έκαναν πράγματα που
δήθεν ζητούσαν οι νεκροί τους με αποτέλεσμα να χάσουν την ψυχική τους ηρεμία
αλλά πολλές φορές και την περιουσία τους. Δεν θα πρέπει να παραλείψω να τονίσω
πως υπάρχουν και πολλοί απατεώνες οι οποίοι με διάφορα τεχνάσματα πείθουν τους
αφελείς πως επικοινωνούν με τους νεκρούς αποσπώντας από την αφέλειά τους
σημαντικά χρηματικά ποσά.
10. ΥΠΟΧΘΟΝΙΩΤΙΚΗ: Η υποχθονιωτική είναι ένα από τα χειρότερα είδη μαγείας που υπάρχουν. Οι μάγοι
που ασχολούνται με αυτό το είδος ονομάζονται υποχθόνιοι ή αντικειμενοποιοί. Η
πλειονότητα των κανονικών μάγων που υπάρχουν γνωρίζουν αυτό το είδος της
μαγείας μέσο της οποίας προξενούν στους ανθρώπους τις χειρότερες καταστροφές.
Σε αυτό το είδος της μαγείας χρησιμοποιούνται διάφορα αντικείμενα όπως καρφιά,
καρφίτσες, σαπούνια, τρίχες, νύχια, διάφορα προσωπικά είδη, κεριά, κομμάτια από
ύφασμα, οστά νεκρών, διάφορες σκόνες και ένα πλήθος από άλλα.
Οι μάγοι κατασκευάζουν το αντικείμενο ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουν να
πετύχουν. Οι διαστάσεις του αντικειμένου, όταν πρόκειται για σφαιρικό μέγεθος,
έχει διάμετρο από 2cm έως 5cm
ή αν έχει μακρόστενο σχήμα οι διαστάσεις του είναι από 3cm x
1,5cm
έως 7cm x
2cm
ή πολύ ελάχιστα μεγαλύτερο. Το αντικείμενο για να κατασκευαστεί χρειάζονται
σαράντα μέρες.
Ο μάγος επί σαράντα μέρες κάνει επικλήσεις στο σατανά και συγχρόνως ονοματίζει
το αντικείμενο με το όνομα του ανθρώπου ή των ανθρώπων που θέλει να βλάψει.
Μετά κερώνει το αντικείμενο με λειωμένο κερί που έχει πάρει από τάφο. Κατόπιν
ρίχνει το αντικείμενο στο χώρο του ατόμου που θέλει να βλάψει σε σημείο που να
μη φαίνεται. Τις περισσότερες φορές το θάβει για περισσότερη ασφάλεια. Το
αντικείμενο είναι το σημάδι που καλεί το δαίμονα ο οποίος προξενεί τη συμφορά.
Αυτό το είδος της μαγείας είναι πολύ διαδιδόμενο στην Ελλάδα, σε όλη σχεδόν την
Ευρώπη, Βόρειο Αφρική, Τουρκία και Μέση Ανατολή.
Ἄς νήφουμε καί ἄς ἐξομολογούμαστε- κοινωνοῦμε συνεχῶς ὁπότε τίποτε ἀπό τά εἴδη αὐτά τῆς μαγείας δέν μπορεῖ νά μᾶς βλάψει.
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΨΥΧΗ
Ο Άγιος Νεκτάριος τρέχει σε κάθε πονεμένη ψυχή
Παρασκευή έντεκα το πρωί, κινούμαι στην περιοχή των
Αθηνών. Ανέβαινα την οδό Μάρνη, όταν μου τηλεφώνησε ένας συνάδελφος, που
βρισκόταν στο Αεροδρόμιο.
-Ράνια πού είσαι;
-Στη Μάρνη.
-Ανέβα στο Αεροδρόμιο, έχει πολλή δουλειά.
-Θα ανέβω, σ’ ευχαριστώ.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και σκεφτόμουν ας εύρισκα έναν
πελάτη να μην πάω τόσα χιλιόμετρα άδεια. Καθώς ανέβαινα τη λεωφόρο Αλεξάνδρας
μία κυρία κρατώντας ένα μεγάλο σακβουαγιάζ μου σηκώνει το χέρι. Σταμάτησα.
-Μήπως μπορείτε να με πάτε στο Αεροδρόμιο;
-Και βέβαια μπορώ, εσένα έψαχνα να βρω, γλυκιά μου!
Κατέβηκα, φόρτωσα το σακβουαγιάζ και ξεκίνησα. Η κυρία
κάθισε δίπλα μου.
-Αχ! Τι ωραίες οι εικόνες σας! μου λέει.
-Ναι! Είναι η οικογένειά μου, τους λατρεύω! της
απαντώ.
-Και εγώ πιστεύω πολύ, ιδιαίτερα αγαπώ τον Άγιο
Νεκτάριο.
-Κάποιο θαύμα θα σας έκανε, για να τον πιστεύετε, ε;
-Ακριβώς! Θέλετε να σας πω;
-Ήδη έπρεπε να έχετε ξεκινήσει.
Εδώ η κυρία γέλασε.
-Έχω καρκίνο, μου λέει κοφτά. Μου έχουν αφαιρέσει και
τους δύο μαστούς. Από την ημέρα που παντρεύτηκα αρρώστησα, έπαθα βαριά
μελαγχολία.
-Γιατί; Δεν έχετε καλό σύζυγο;
-Αντιθέτως, ο σύζυγος μου είναι πολύ καλός, με
προσέχει πάρα πολύ και οικονομικά είμαστε πάρα πολύ καλά.
-Τότε γιατί αρρωστήσατε;
-Δεν ξέρω! ξαφνικά έπεσα σε μεγάλη μελαγχολία Χωρίς
λόγο. Μια γειτόνισσα μού είπε πως πρέπει να μου έχουν κάνει μάγια. «Όμως εγώ
δεν έχω εχθρούς», της είπα. «Πιστεύω πως πρέπει να σου τα έχει κάνει η
Παναγιώτα, Γιατί ήθελε πολύ τον άνδρα σου».
Είχαν περάσει τρία χρόνια από την ημέρα του γάμου Και
της αρρώστιας μου, όταν αποφάσισα να τα πω στη μητέρα μου. Εκείνη, μόλις τ’
άκουσε, με πήρε και πήγαμε σε έναν παπά. Μου διάβασε ευχή και μου είπε να πάω
στην Αίγινα, στον Άγιο Νεκτάριο. Μας έπεφτε πολύ μακριά η Αίγινα από το νησί
μου. Όμως ο άνδρας μου επέμενε να πάμε. Και ξεκινήσαμε και οι τρεις μαζί για
τον Άγιο Νεκτάριο.
Όταν φτάσαμε, αφού προσκυνήσαμε και προσευχηθήκαμε,
ήθελα να δω την ηγουμένη. Δεν ήξερα γιατί, όμως την ήθελα. Ζητήσαμε από μια
μοναχή να μας οδηγήσει σ” εκείνη. Έτσι κι έγινε. Η ηγουμένη μάς δέχθηκε πολύ
εγκάρδια, σαν να μας περίμενε. Έβγαλε από την τσέπη της ένα κομποσκοίνι, μου το
έδωσε και μου ζήτησε να το φορέσω στο χέρι μου. Το φόρεσα, ενώ η μητέρα μου της
εξηγούσε τι έχω. Ξαφνικά σηκώθηκα και τους είπα:
-Πάμε στο κελί του Αγίου Νεκταρίου, μας περιμένει!
Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω κατευθυνόμενη προς το
κελί του Αγίου. Η ηγουμένη με ρώτησε:
-Ξέρεις πού είναι; Έχεις ξανάρθει εδώ;
-Όχι! όμως με καθοδηγεί εκείνος.
Φτάσαμε στο κελί του, μπήκαμε μέσα και εγώ κάθισα στο
κρεβατάκι του. Ο Άγιος Νεκτάριος καθόταν δίπλα μου, μου μιλούσε και εγώ του
απαντούσα.
-Θέλεις να μου πεις τι λέγατε;
-Όχι! το μόνο που θα σου πω, είναι πως μου έλεγε να μη
φοβάμαι και πως θα γίνω καλά. Από τότε η μελαγχολία που ένιωθα, έφυγε στη θέση
της μπήκε η χαρά. Πολύ γρήγορα έμεινα έγκυος και γέννησα ένα αγοράκι, που το
ονόμασα Νεκτάριο. Στην πορεία απέκτησα και ένα κοριτσάκι και το ονόμασα Μαρία,
το όνομα της Παναγιάς μας. Ύστερα αρρώστησα, έπαθα καρκίνο και, όπως σου είπα,
μου αφαίρεσαν και τους δύο μαστούς. Υπέφερα πολύ, όμως ο Άγιος Νεκτάριος ήταν
πάντα δίπλα μου. Από τότε έχουν περάσει είκοσι χρόνια. Ποτέ δεν εγκατέλειψα τον
Άγιο. Κάθε χρόνο στη γιορτή του είμαστε όλοι εκεί. Η πίστη μου δυνάμωσε τόσο
πολύ, που τώρα δεν με νοιάζει, ότι κι αν μου συμβεί. Είμαι έτοιμη να τα
αντιμετωπίσω όλα.
Θέλοντας να δοκιμάσω την πίστη της, έκανα τον συνήγορο
του διαβόλου:
-Αν ο Θεός σού πάρει ένα από τα παιδιά σου, τι θα
κάνεις; Θα εναντιωθείς απέναντι του; θα λιγοστέψει η πίστη σου;
-Κοίταξε να σου πω. Τα παιδιά μου είναι δικά Του,
Εκείνος μου τα έδωσε άμα τα θέλει πίσω, ας τα πάρει. Θα πονέσω πολύ, όμως η
πίστη μου είναι ακλόνητη, δεν μπορεί τίποτε και κανείς να την κλονίσει.
-Είσαι σίγουρη γι’ αυτά που λες;
-Σιγουρότατη! Έχω δει πολλά θαύματα σ’ αυτά τα είκοσι
χρόνια. Αυτό που σου είπα, ήταν το πρώτο με τον Άγιο Νεκτάριο. Ακολούθησαν πάρα
πολλά. Ο Άγιος είναι συνέχεια δίπλα μου, τον αισθάνομαι πολύ κοντά μου. Και μη
νομίζεις πως δεν αγαπώ τα παιδιά μου, επειδή σου είπα ας τα πάρει. Δικά Του είναι,
εμένα μου τα έδωσε απλά να Του τα μεγαλώσω. Αλλά καμαρώνω, γιατί Του τα έκανα
πολύ καλά παιδιά. Με τη βοήθειά Του βέβαια.
Ειλικρινά χάρηκα πολύ μ’ αυτά που άκουσα και ζήλεψα
την πίστη αυτής της γυναίκας!
Πορφυρία Μοναχή
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Ο Άγιος Νεκτάριος και ο πονεμένος Σωτήρης
Ήταν ένα δροσερό φθινοπωρινό απόγευμα. Το ηλιοβασίλεμα αρκετά γλυκό σαν αυτά του καλοκαιριού πού δύσκολα ξεχνιούνται όλον τον χρόνο. Μόνο πού τώρα πια, τα ξερά φύλλα της γέρικης λεύκας βρίσκονταν σκόρπια στο μικρό ανηφορικό μονοπάτι, πού οδηγεί στο εκκλησάκι της Αγ. Παρασκευής. Οι πρώτες διστακτικές σταγόνες της βροχής μετά από την κάψα του θέρους έμοιαζαν να μην λυπούνται πού πέφτουν τόσο νωρίς, θυμίζοντας ότι μπήκε μια νέα εποχή του χρόνου. Το χώμα άρχισε να υγραίνει, ενώ τα πουλιά, πού απ' ώρα είχαν προαισθανθεί το πρωτοβρόχι, πετούσαν για τελευταία φορά προς την δύση του ηλίου αποχαιρετώντας το καλοκαίρι. Και αυτό με τη σειρά του, τους έγνεφε και τους τραγουδούσε γλυκά ότι θα ξανάρθει. Τα πεύκα μοσχοβολούσαν σαν θυμιατήρια, καθώς ή βροχή, πού όλο και δυνάμωνε, τα δροσόλουζε. Κάπου παράμερα κι ό γερο-πλάτανος, ό κατεργάρης έμοιαζε να ετοιμάζη τα κλωνάρια του -τα «σπαθιά» του- για να παλαίψη με τον άνεμο. Τον δρόμο για το ξωκκλήσι είχε πάρει ένα παλληκάρι. Περπατούσε σαν γέρος παρά τα νειάτα του και ή καρδιά του ήταν τόσο μαύρη απ' την λύπη πού δεν του 'δινε κουράγιο ούτε να κλάψει, θύμιζε καράβι δίχως πανιά πού βολοδέρνεται αδιάκοπα από τα αφρισμένα κύματα της απόγνωσης, έτοιμο να βουλιάξει. Όμως παρά την θλίψη, ό Σωτήρης είχε κάτι πού του δίνε δυνάμεις ν' ανηφορίσει: την ελπίδα. Το γραφικό εκκλησάκι εκεί πάνω στην βουνοπλαγιά ήταν πραγματικό καταφύγιο. Ή πληγωμένη καρδιά του νέου σταμάτησε για λίγο την μελαγχολική του σιωπή και αφέθηκε στο δροσερό αεράκι πού όλο και ξεθάρρευε.
Το ξωκκλήσι ξεπρόβαλε ανάμεσα στα ψηλά κυπαρίσσια πού
λίκνιζαν τίς κορυφές τους στα σφυρίγματα του άνεμου, ενώ τα σπουργιτάκια
πέταγαν τριγύρω μπας και βρουν κανένα σκουλικάκι γιά τά μικρά τους.
Ό Σωτήρης άνοιξε την σιδερένια πόρτα καί έκανε τον Σταυρό του. Τα καντηλάκια με το λιγοστό τους φως χρωμάτιζαν κατανυκτικά τίς εικόνες των Αγίων, την ώρα πού ό ήλιος έδυε αργά καί προσκαλούσε το βραδάκι για να σκεπάσει αυτό, τώρα, με το πέπλο του την φύση.
Το παλικάρι προσκύνησε τίς εικόνες μιά-μιά, ξεχάστηκε για λίγο μπρος στο αναμμένο κερί καί μετά έστρεψε το βλέμμα του προς την εικόνα της Παναγίας. Στά μάτια της είδε το Απέραντο Βλέμμα της Ελπίδος των Απηλπισμένων καί του δωσε παρηγοριά. Τόσο θερμή ήταν ή παρηγοριά αυτή, πού καί ή ψυχή του ακόμα πετάχθηκε απ' τον λήθαργο της λύπης καί ξέσπασε σ' ένα ασταμάτητο κλάμα. Τα δάκρυα στα μάτια του Σωτήρη σχημάτιζαν ένα ποταμάκι που λες κι έτρεχε για να δροσίσει τα ωχρά του μάγουλα. Ύστερα, ό νέος άνοιξε ένα διπλωμένο χαρτί πού είχε στην τσέπη του καί άρχισε να διαβάζει αυτά πού του 'χε δώσει λίγο πριν κοιμηθεί ό Γέροντας:
«Δέσποινα μου Θεοτόκε, ή έλπίς μου, ή ισχύς μου, ή
θερμή μου προστασία, σκέπη καί καταφυγή μου
Εκ ψυχής συντετριμμένης. Δέσποινα άναβοών Σοι, πρόφθασαν, άντιλαβού μου, σώσον με, έκδυσωπώ Σε».
Τα μάτια του -πνιγμένα στα δάκρυα-ίκέτευαν μέσα άπ' το
σκοτάδι της απελπισμένης ψυχής την Αγνή Παρθένον, ενώ τα χείλη ψέλλιζαν κι αυτά
ό,τι ή καρδιά τους υπαγόρευε. Το ποτάμι του Ελέους άρχισε να περιδιαβαίνει τα
σπλάγχνα του παλληκαριού καί ν' ανακουφίζει την διψασμένη ψυχή.
Μετά από λίγο, ό Σωτήρης σηκώθηκε, έσβησε το κεράκι
καί τράβηξε για τον δρόμο του γυρισμού. Δεν είχε ακόμη νυχτώσει,
όταν εκεί μπροστά στα σκαλάκια -δίπλα στο μικρό καμπαναριό- πρόσεξε μια
ανθρώπινη φιγούρα. Την προσπέρασε όμως, δίχως να δώσει σημασία, αφού νόμισε ότι
τον πρόδιδαν τα δακρυσμένα μάτια του. Προχώρησε για λίγο μα... σταμάτησε στο
άκουσμα μιας φωνής.
- Σωτήρη. Σωτηράκη! Εγώ είμαι παιδί μου!
Ό νέος γύρισε σαστισμένος καί αντίκρυσε καθισμένον στα σκαλάκια τον Σεβασμιώτατο! Καί ήταν έτσι όπως τον είχε γνωρίσει στο μοναστήρι του, όταν πήγαινε στην Αίγινα. Με το ρασάκι του, το καλλιμαύχι, με τον Σταυρό στο στήθος και με το κομποσχοίνι στα χέρια του. Τα πόδια του σταυρωμένα, ή γενειάδα του πιο λευκή απ' το χιόνι, ενώ τα μάτια του γεμάτα παρηγοριά, θάρρος κι ελπίδα.
- Μην φοβάσαι! Ό Πολυεύσπλαγχνος Κύριος καί ή Ύπεραγία Θεοτόκος δεν σε ξεχνούν. Όπως πάντα, έτσι καί τώρα είναι μαζί σου. Μην απελπίζεσαι! Μόνον πίστευε! Ή πίστις είναι το πάν παιδί μου, ή πίστις!... "Άντε, νάχεις την ευχή μου...
Χαμογέλασε παρηγορητικά στο παλληκάρι καί το ευλόγησε από μακριά. Ό Σωτήρης έκανε να τον πλησιάσει μα δεν τον πρόλαβε. Ό Γέροντας είχε φύγει... Τότε έριξε μια ματιά στον ουρανό καί ευχαρίστησε τον Επουράνιο Πατέρα, ενώ άπ' τα χείλη του ξεγλίστρησε μια φράση: ''Σ' ευχαριστώ Θεέ μου! Σ' ευχαριστώ Άγιε''!
Από δίπλα του πέταξε ένα σπουργιτάκι καί του ψιθύρισε κάτι στ' αυτί. Ναί: «Κύριος ποιμαίνει με καί ουδέν με ύστερήσει». Αυτό του είπε καί πέταξε ψηλά σ' ένα δέντρο, για να αναπαυθή καθώς ή βραδιά το καλούσε στην αγκαλιά της.