ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

Ὁ Γέροντας  παρομοίαζε τὸ  κράτος τῶν Σκοπίων μὲ οἰκοδόμημα ποὺ εἶναι χτισμένο μὲ τοῦβλα καὶ μὲ φαρσαλινοὺς χαλβάδες, ποὺ εἶναι ποὺ εἶναι κομμένοι σὲ σχῆμα τούβλων, καὶ ποὺ φυσικὸ εἶναι κάποτε νὰ καταρρεύσει.

Επώνυμες μαρτυρίες ατόμων που γνώρισαν τον γέροντα. 

Τέγας Δημήτριος, Συνταξιούχος τραπεζικός, Γουμένισσα, Κιλκίς
Την άνοιξη του 1991 βρεθήκαμε στην  Παναγούδα αρκετοί προσκυνητές. Κάποιοι ζήτησαν από τον Γέροντα να μιλήσει για το Μακεδονικό. Εκείνος, παίρνοντας τον λόγο, αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο θέμα των Σκοπίων λέγοντας: «Τι είναι το σκοπιανό; Το φοβάστε; Κι από την Κροατία θα προκύψει κάποιο καλό για την Ελλάδα. οι Αμερικανοί και οι Άγγλοι θα βλέπουν σε λίγο με κακό μάτι την αναβίωση του ναζισμού στην Γερμανία και στην Ιταλία. Έτσι θα στραφεί όλη η πολιτική τους υπέρ της Ελλάδος.» Τα ίδια ακριβώς λόγια τα άκουσα και σε άλλη μου επίσκεψη εκεί. Τότε αναφέρθηκε και στους Σέρβους, τους οποίους μάλιστα κατηγόρησε ότι ποτέ δεν ήταν πραγματικά φίλοι μας.

Μάρτης Γεώργιος, Θεσσαλονίκη

Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω. Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα: ¨Πάτερ Παΐσιε, έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ’ αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε: Βόρειο Ήπειρο, Μακεδονία των Σκοπίων, Ανατολική Ρωμυλία, Κωνσταντινούπολη, Μικρά Ασία ¨ . Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι, μου λέει: ¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨ . Σκύβω , με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο. Μετά μου λέει: ¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει, αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι!¨

«ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ»

ΠΩΣ ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Οι 300 διάσπαρτοι σε όλη την πρωτεύουσα ναοί και ναΐσκοι που γλύτωσαν κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, αλλά ξεπουλήθηκαν με νομοθετική ρύθμιση στις αρχές του 1835.

Όποιος αναζητήσει, με ιστορική συνέπεια, τα βαθύτερα αίτια και τις συνθήκες που οδήγησαν στην καταστροφή και στον αφανισμό δεκάδων εκκλησιών των Αθηνών και στο ξεπούλημά τους μαζί με τα οικόπεδά τους, αναμφισβήτητα θα φτάσει στην εποχή όταν προετοιμαζόταν η ανακήρυξη των Αθηνών ως πρωτεύουσας και Βασιλικής Καθέδρας του νεοσύστατου ελληνικού βασιλείου. Στις σημαντικές δοσοληψίες, συνεννοήσεις και δεσμεύσεις μεταξύ της επίσημης Πολιτείας, όπως την εξέφραζαν κυρίως το Συμβούλιο της Αντιβασιλείας και διάφορες Αρχές, όπως η νομαρχία, και οι γηγενείς Αθηναίοι, όπως εκφράζονταν μέσω της Δημογεροντίας, αφού ακόμη δεν είχε συσταθεί ο Δήμος Αθηναίων. Οι περιστάσεις ήταν κρίσιμες, οι οικονομικές συνθήκες ασφυκτικές, οι απαιτήσεις για εξεύρεση καταλυμάτων και κατοικιών υπερβολικές, όπως και η αδυναμία υλοποίησης των φιλόδοξων σχεδιασμών.

 Η βαυαρική αντιβασιλεία, με εξαιρετικά μεθοδευμένο και τεχνοκρατικό τρόπο,
προσπάθησε να αρπάξει όχι μόνο την εκκλησιαστική περιουσία, αλλά και τους ναούς, ενοριακούς, κτητορικούς, μοναστηριακούς και κοινοτικούς, με τα οικόπεδά τους (εκκλησιόπεδα). Η πόλη των Αθηνών ήταν κατάσπαρτη με περισσότερους από τριακόσιους (300) ναούς και ναΐσκους. Ο αριθμός και η θέση των θρησκευτικών αυτών μνημείων προκαλούσαν τον φθόνο όχι μόνο των ξένων που είχαν κατακλύσει τη διοίκηση, αλλά και Ελλήνων κερδοσκόπων, οι οποίοι αναζητούσαν κέρδη ακόμη και στο μικρότερο τεμάχιο γης της πρωτεύουσας που αναγεννιόταν. Ετσι, αργά, μεθοδεύτηκε ο αφανισμός του σημαντικότερου ίσως δικτύου βυζαντινών εκκλησιών των Βαλκανίων αλλά και της Ευρώπης. Μνημείων τα οποία επιβίωσαν στα χρόνια της δουλείας, για να αφανιστούν όταν πλέον η πατρίδα ελευθερώθηκε!
Ως προς τα οικόπεδα των εκκλησιών (εκκλησιόπεδα), τα οποία έφεραν επ' αυτών -σε καλή ή κακή κατάσταση- μικρούς και μεγάλους ναούς, μνημειώδες είναι το υπόμνημα που συνυπέγραψαν οι δημογέροντες Ιωάννης Βλάχος και Γεώργιος Μεταξάς στις 28 Οκτωβρίου 1834. 

Οι συνθήκες

Αποδίδει τόσο την πραγματικότητα της εποχής όσο και τις συνθήκες που διαμορφώνονταν για την τύχη τους. Ανέφεραν πως για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της διοίκησης, που μεταφερόταν από το Ναύπλιο στην Αθήνα, αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν οικογένειες και ενορίες ολόκληρες και να κατεδαφιστούν σπίτια για να ανοιχτούν οι δρόμοι. Υποτίθεται πως η κυβέρνηση θα φρόντιζε να αποκαταστήσει όσους ξεσπιτώνονταν. Οι τελευταίοι είχαν συμφωνήσει και υπογράψει τα έγγραφα, με τα οποία η Κοινότητα των Αθηνών δεσμευόταν έναντι της Αντιβασιλείας για την παραχώρηση γης, που απαιτούσε το σχέδιο της πόλης.
Η Κοινότητα θεωρούσε ιδιοκτησία της τα οικόπεδα των εκκλησιών και είχε την άποψη ότι τα ελεύθερα και αχρησιμοποίητα θα μπορούσαν να καλύψουν μέρος των αναγκών των κατοίκων. «Εις όλα της γης τα Κράτη οι Ναοί εκτός τινών εξαιρέσεων... θεωρούνται ως ιερά κοινοτική περιουσία» έγραφαν οι δημογέροντες, τονίζοντας πως οι Αθηναίοι χριστιανοί με δικά τους χρήματα ίδρυσαν ή συντήρησαν τους ναούς. Επισήμαιναν ακόμη το γεγονός ότι οι Τούρκοι αναγνώριζαν τις εκκλησίες ως κοινοτική περιουσία. Αντέδρασαν, λοιπόν, όταν πληροφορήθηκαν πως η Αντιβασιλεία κατέτασσε στα εθνικά κτήματα τα οικόπεδα των ναών και κάλεσαν την κυβέρνηση να διαχωρίσει τα μοναστηριακά κτήματα από τους ενοριακούς ναούς, όπως έκανε ο πρώτος δημοτικός νόμος.

Ο χειμώνας 1834-35 ήταν σκληρός. Δεκάδες οικογένειες γηγενών παρέμεναν άστεγες, όταν οι Βαυαροί και οι πολυπληθείς ακολουθίες τους, οι κρατικοί υπάλληλοι και οι στρατιωτικοί, καταλάμβαναν όσα ακίνητα ήταν όρθια στην πόλη αλλά και όσα κτίζονταν προχείρως και πυρετωδώς. «Λαός ερημωμένος, ηκρωτηριασμένος και τάλας από τας καταστρεπτικάς τύχας ενός φονικού τοσοχρονίου πολέμου... ήλπισε να επαναπαυθή εις τους σωρούς των πενιχρών του ερειπίων» σημείωναν οι Αθηναίοι, τονίζοντας πως ο φτωχός κάτοικος της πόλης δεν έβρισκε «σπιθαμήν γης... διά να κλίνη την πτωχήν κεφαλήν του». Εκλιπαρούσαν να τους αποδοθούν τα εκκλησιόπεδα προς αποκατάσταση πολιτών, ζητώντας ταυτοχρόνως και προκαταβολικώς συγγνώμη από τον νομάρχη, διότι θα επέτρεπαν στους άστεγους συμπολίτες τους να κάνουν κατάληψη!

 
Φυσικά προκλήθηκε αναστάτωση. Ο νομάρχης (Σ. Σκούφος), ο υπουργός Εκκλησιαστικών (Ι. Ρίζος) και ο υπουργός Οικονομικών (Ν. Γ. Θεοχάρης) θορυβήθηκαν, γνωρίζοντας πως τα εκκλησιόπεδα δεν μπορούσαν παρά να είναι δημοτική περιουσία. Την κατάσταση, για λογαριασμό του προέδρου της Αντιβασιλείας Αρμανσμπεργκ, ανέλαβε να «καθαρίσει» (αρχές 1835) ο Ιωάννης Κωλέττης. Συγκάλεσε σύσκεψη συμβούλων των τριών συναρμόδιων υπουργείων (Οικονομικών, Εσωτερικών, Εκκλησιαστικών) και κατατέθηκε πρόταση νομοθετικής ρύθμισης εντός 24 ωρών! Ακολούθησαν μυστικές διαβουλεύσεις, και απορρίφθηκαν όσες από τις εισηγήσεις θα ευνοούσαν την επιβίωση ή την αναστήλωση των εκκλησιών. Εν τέλει, όταν ο Όθων είχε μεταβεί στη Βαυαρία για να παντρευτεί την Αμαλία (1836), η Αντιβασιλεία εξέδωσε διάταγμα με τον μάλλον παραπλανητικό τίτλο «περί των εκκλησιαστικών κτημάτων».

 
Ο τίτλος


Το μυστικό βρισκόταν στον τίτλο με τον οποίο είχε εισαχθεί προς συζήτηση το θέμα στο Συμβούλιο της Αντιβασιλείας. Η απόφαση λαμβανόταν «διά τας ερειπωμένας εκκλησίας και τα παρεκκλήσια των Αθηνών», ενώ στο διάταγμα που εκδόθηκε παραλήφθηκε η αναφορά στα παρεκκλήσια, περιλήφθηκαν όμως στις διατάξεις του! 

Οι «κατερειπωμένες» εκκλησίες, όπως αναφέρει, κατατάχθηκαν σε τρεις κατηγορίες: α) μοναστηριακές, β) ενοριακές και γ) ιδιωτικές. Τις πρώτες αναλάμβανε να εκποιήσει το κράτος, χρησιμοποιώντας το προϊόν της εκποίησης στην ανέγερση πανεπιστημίου. Οι δεύτερες, οι ενοριακές, παραχωρούνταν στον Δήμο Αθηναίων προκειμένου να τις εκποιήσει και να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την ανέγερση ναών. Όσο για τους ιδιώτες (κτήτορες), καλούνταν εντός 40 ημερών να καταθέσουν αποδεικτικά της ιδιοκτησίας τους, αλλιώς θα την έχαναν. Δηλαδή, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα εκποιούνταν το σύνολο των από τον πόλεμο ναών, των παρεκκλησίων ή των ιδιωτικών ναΐσκων. Τίποτα δεν άφησαν στην τύχη του οι Βαυαροί. Είχαν φροντίσει ήδη να δημιουργήσουν το περίφημο «Εκκλησιαστικόν Ταμείον», το οποίο διαδραμάτιζε πρωταγωνιστικό ρόλο, και παρά τον τίτλο του, δεν υπαγόταν στην εξουσία της Εκκλησίας. Κανείς ωστόσο δεν σκεπτόταν τρόπους διάσωσης και αναστήλωσης ναών και ναΐσκων, που αποτελούσαν ιερή παρακαταθήκη από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Τις άγνωστες εν πολλοίς μεθοδεύσεις, καθώς και τα χαμένα μνημεία, καθένα ξεχωριστά, θα συνεχίσουμε να τα παρουσιάζουμε στην καθημερινή μας στήλη «Λες και ήταν Χθες».

Από τον Ελευθέριο Σκιαδά
Από το περιοδικό «δ» της «Κυριακάτικης Δημοκρατίας»

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΟΥΚΕΤ, ΣΤΗΝ ΤΑΫΛΑΝΔΗ

Στις 16 Οκτωβρίου είναι η ευκαιρία για εκατοντάδες μέλη της κινεζικής κοινότητας να παρελάσουν στους δρόμους του Πουκέτ, στην Ταϋλάνδη, με αφορμή το φεστιβάλ χορτοφαγίας. Πρόκειται για μια παρέλαση πόνου.

Πρόκειται για βασανιστήρια, πραγματικά, σώματος και πνεύματος. Στόχος είναι να προσφέρουν ηρεμία στο πνεύμα όσων ασκούν το έθιμο και υποχρεούνται να απέχουν από λήψη κρέατος όσο διαρκεί ο ένατος μήνας της Σελήνης του κινεζικού ημερολογίου.
Επί εννέα ημέρες, τα κινεζικά μέλη της κοινότητας που κατοικούν στην περιοχή, δηλαδή το 35% των κατοίκων του Πουκέτ, θα παρελάσουν κάνοντας επίδειξης υπομονής σε μαρτύρια.
Οι προσκυνητές δεν χρησιμοποιούν φάρμακα για τον πόνο και μοιάζουν να μην πονάνε. Τρυπάνε τα μάγουλα και τη γλώσσα με τεράστια μεταλλικά αντικείμενα και περνούν μεταλλικά αντικείμενα μέσα στο δέρμα.

Οι οπές ανοίγονται πολλούς μήνες νωρίτερα, από ειδικευμένους γιατρούς, οι οποίοι τρυπάνε σιγά σιγά το σώμα για να αποφευχθεί η αιμορραγία. Ιατρικό προσωπικό βρίσκεται εξάλλου επί τόπου για παν ενδεχόμενο.











ΟΙ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑΝ ΜΟΥΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΤΩΜΑΤΑ

Οι κανίβαλοι ιθαγενείς του Καναδά έκαναν μυστικιστικές τελετές για να εξαγνίσουν τους νεκρούς. Γιατί φυσούσαν καπνό μέσα σε μουμιοποιημένα πτώματα και μετά τα έτρωγαν.

Στη φυλή των Kwakwaka’wakw, ιθαγενών του Καναδά, υπήρχαν τέσσερις μυστικές ομάδες. Οι τρεις ασχολούνταν με τον πόλεμο, τη μαγεία και τη ζωή μετά τον θάνατο. Η τέταρτη και ισχυρότερη ήταν η ομάδα των «καννίβαλων», γνωστή ως Hamatsa.
AdTech Ad
Η μυστική τελετή των Hamatsa
Όταν ερχόταν η ώρα να μπει στην ομάδα ένα καινούριο μέλος, έπρεπε πρώτα να περάσει τη δοκιμασία. Το νέο μέλος ήταν πάντα άντρας, περίπου 25 χρόνων. Τον άρπαζαν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας και τον άφηναν μόνο του σε μια κρυφή τοποθεσία μέσα στο δάσος. Εκεί του μάθαιναν τις μυστικές τελετές, τους μύθους και τα έθιμα των Hamatsa. Ο μαθητευόμενος έπρεπε να μείνει νηστικός και να πλένεται με παγωμένο νερό για να εξαγνίσει το σώμα και το πνεύμα του. Έτσι πίστευαν ότι θα έχανε την ανθρώπινη μυρωδιά του και θα γινόταν ένα με τον κόσμο των μυθικών τεράτων, των Θεών και των ζώων.

Πριν επιστρέψει στην φυλή, έπρεπε να ολοκληρώσει την τελευταία αποστολή του: να θεραπεύσει ένα πτώμα! Οι Kwakwaka’wakw δεν έθαβαν τους νεκρούς τους στο έδαφος, αλλά τους τοποθετούσαν πάνω στα κλαδιά των δέντρων, μέσα σε ανοιχτά φέρετρα. Ο αέρας ξέραινε το δέρμα τους και σιγά σιγά, έπαιρναν τη μορφή μούμιας. Τότε κατέβαζαν το πτώμα απ’ το δέντρο, το έπλεναν με αλατούχο νερό και χρησιμοποιούσαν τα φύλλα απ’ το κώνειο (φυτικό δηλητήριο) για να καθαρίσουν το κρέας που είχε αποσυντεθεί.

Η τελετή των κανιβάλων

Στο τέλος, έφερναν το πτώμα με την κοιλιά ανοιγμένη μπροστά στον μαθητευόμενο. Έπρεπε να φυσήξει καπνό μέσα στα όργανα για να το εξαγνίσει και να το «θεραπεύσει». Οι Hamatsa τότε άρχιζαν να τρώνε κομμάτια απ’ το «καθαρό» πτώμα. Μετά ανάγκαζαν τον μαθητευόμενο να πιει μεγάλες ποσότητες θαλασσινού νερού, μέχρι να κάνει εμετό και να βγάλει από μέσα του το ανθρώπινο κρέας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της τελετής, ο μαθητευόμενος φορούσε μάσκα και χόρευε ανεξέλεγκτα, σαν να τον είχε καταλάβει κάποιο πνεύμα. Πολλές φορές ορμούσε στους παρευρισκόμενους και τους δάγκωνε. Όσοι τραυματίζονταν, αποζημιώνονταν με πλούσια δώρα. Η φυλή των Kwakwaka’wakw μελετήθηκε από τον γερμανο-αμερικάνο ανθρωπολόγο Φρανζ Μπόας στα τέλη του 19ου αιώνα, αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλές μυστηριώδεις τελετές που δεν έχουν εξηγηθεί.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΩΝ ΒΟΥΝΤΟΥ

Το βουντόν (ή βουντούν), όπως είναι η επίσημη ονομασία αυτού που ξέρουμε όλοι ως βουντού, είναι μια ιδιαίτερη θρησκευτική παράδοση που ξεπήδησε μέσα από τις φρικαλεότητες που ζούσαν οι αφρικανοί σκλάβοι που μεταφέρθηκαν με τα λευκά δουλεμπορικά στις Δυτικές Ινδίες κατά τον 16ο αιώνα.   Ο λευκός αποικιοκράτης απαγόρευε στους δούλους του να λατρεύουν τα παραδοσιακά αφρικάνικα δόγματα και τους εξανάγκασε να ασπαστούν τον χριστιανισμό, αν και από την επικίνδυνη αυτή γειτνίαση έμελλε να ξεπηδήσει κάτι μοναδικό στην ιστορία των θρησκειών, το βουντού!   Το ιδιαίτερο λατρευτικό μείγμα που έψαχνε να συμβιβάσει τον καθολικισμό και τα τοπικά αφρικανικά δόγματα αναπτύχθηκε ιδιαιτέρως στην Αϊτή, γενικεύτηκε στην Καραϊβική και ενέχει δεσμούς αίματος με το βουντού των ΗΠΑ αλλά και το αντίστοιχο που εξασκείται στη Δυτική Αφρική (στη Νιγηρία κυρίως), αν και αυτό είναι απαλλαγμένο από τις χριστιανικές δοξασίες. Στο όνομά του έχουν γίνει αρκετά εγκλήματα, όπως εξάλλου και στο όνομα των περισσότερων θρησκευτικών παραδόσεων…

Η δίκη των οχτώ Αϊτινών
Ήταν το 1864 με την καταδίκη οχτώ Αϊτινών για δολοφονία και κανιβαλισμό παιδιού που θα αποκτούσε το βουντού τη μαύρη του φήμη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Τον Δεκέμβριο του 1863, ο Κόνγκο Πέλε ζήτησε από την αδερφή του και ιέρεια του βουντού, Ζαν Πέλε, να τον βοηθήσει με τις πρακτικές της να αποκτήσει πλούτο και δύναμη. Εκείνη συμφώνησε και απευθύνθηκε σε δύο γκουρού του βουντού για τον ιδανικό τρόπο. Οι γεροντότεροι της είπαν ότι για να συμβεί αυτό, θα έπρεπε να θυσιάσουν έναν «τράγο χωρίς κέρατα», επίσης γνωστό σε μας ως άνθρωπο.   Στις 27 Δεκεμβρίου, τα δυο αδέλφια απήγαγαν τη 12χρονη ανιψιά τους και την κράτησαν κρυμμένη μέχρι και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Τότε είναι που έλαβε χώρα η αποτρόπαιη ιεροτελεστία, που περιλάμβανε τον στραγγαλισμό, την εκδορά, τον διαμελισμό και τον αποκεφαλισμό τελικά της κοπέλας, αν και τα δεινά της δεν τέλειωσαν εδώ, καθώς το αίμα της αποθηκεύτηκε σε βαζάκια και χρησιμοποιήθηκε κατόπιν στο μαγείρεμά της, αφού η παρέα των ιερέων τράφηκε κατόπιν με τις σάρκες της.   Λίγο αργότερα, τέσσερις άντρες και τέσσερις γυναίκες (μεταξύ των οποίων και τα φονικά αδέλφια) κατηγορήθηκαν για φόνο και αφού ομολόγησαν το μακάβριο έγκλημά τους, εκτελέστηκαν δημόσια στις 13 Φεβρουαρίου 1864. Όπως αντιλαμβανόμαστε, η υπόθεση έτυχε παγκόσμιας κάλυψης και έκανε το βουντού να φαντάζει όσο πιο απάνθρωπο και ζοφερό έπαιρνε, αλλάζοντας μια για πάντα την πεποίθηση του κόσμου για τη θρησκευτική παράδοση.   Αν και σήμερα η όλη ιστορία έχει φτάσει να αμφισβητείται, καθώς λίγες ενδείξεις υπάρχουν ότι έγινε ό,τι έγινε, την ίδια ώρα που όλοι οι κατηγορούμενοι ξυλοκοπήθηκαν αγρίως πριν ομολογήσουν. Επίσης, την εποχή εκείνη πρόεδρος της Αϊτής ήταν ο Φαμπρ Τζεφράρ, ο οποίος μπορεί να γεννήθηκε σκλάβος, είχε όμως μετατραπεί σε φανατικό καθολικό και ήθελε τη χώρα του απαλλαγμένη από παλιές αφρικανικές δοξασίες. Μια τέτοια πολύκροτη δίκη θεωρήθηκε ότι εξυπηρετούσε βολικά τον σκοπό του, να αποδείξει κοντολογίς ότι το βουντού ήταν γεμάτο μοχθηρία και υπερφυσική κακία…  

Η ιέρεια του βουντού
Τον Οκτώβριο του 1910, ένας αστυνομικός διευθυντής από την Αϊτή παρέδωσε την έγγραφη κατάθεσή του για μια 24χρονη ιέρεια του βουντού, κάποια Εστέις Λιμπερίς. Στην αναφορά του είπε ότι κατά τη διάρκεια των τελετών, οι πιστοί έκαναν σπονδές σε έναν θεό με μορφή φιδιού και αν η ατυχία και η κακοδαιμονία είχε εγκαθιδρυθεί στην κοινότητα, τότε θυσίαζαν και ένα ζώο. Ο αστυνομικός ανέφερε ότι η Λιμπερίς υπαινίχθηκε κάποια στιγμή ότι μόνο η θυσία ενός παιδιού θα έφερνε τύχη και ευζωία στους πιστούς, όταν το πράγμα πήρε μια άσχημη τροπή.   Ένας πιστός του βουντού απήγαγε ένα μικρό κορίτσι, το απίθωσε κατόπιν στο ιερό, όπου και στραγγαλίστηκε. Αφού αποκεφάλισαν το άψυχο σώμα, μάζεψαν το αίμα της σε ένα κύπελλο για να το γευτούν όλοι οι παριστάμενοι στην ανθρωποθυσία. Δύο επίσης μικρά κορίτσια μαγείρεψαν κατόπιν το ακρωτηριασμένο σώμα του τραγικού παιδιού, αν και δεν το κανιβάλισαν. Η ομήγυρη φύλαξε το σώμα ως υπόμνηση της θυσίας που είχε λάβει μόλις χώρα.   Αν και αυτό δεν θα ήταν το τέλος των φονικών, καθώς τα κορίτσια είχαν διαπράξει κάποιο είδος ύβρεως με την προετοιμασία του σώματος της μικρής και τώρα έπρεπε να θυσιαστούν κι αυτά για να εξευμενιστούν οι θεοί του βουντού. Δύο μέρες μετά, άλλα δυο παιδιά θυσιάστηκαν ιεροτελεστικά. Στην αστυνομική έκθεση αναφέρεται ότι όταν οι Αρχές ερεύνησαν το σπίτι της Λιμπερίς, εντόπισαν τα απομεινάρια μιας 12χρονης μέσα σε ένα βαρέλι…

Ο αιδεσιμότατος Γουίλι Μάξγουελ
Ο αιδεσιμότατος Γουίλι Μάξγουελ ήταν ταυτοχρόνως ιερέας του βουντού που λειτουργούσε μυστικά σε μια εκκλησία της Αλαμπάμα των ΗΠΑ. Είχε μάλιστα διδαχθεί την τέχνη των σκοτεινών τελετών από τις ίδιες τις «Εφτά Αδερφές» του Μισισιπή, της πλέον γνωστής και τρομακτικής αίρεσης του βουντού της Λουιζιάνα. Γι’ αυτό και τα μέλη της αφρο-αμερικανικής κοινότητας τον έτρεμαν, ένας φόβος που λειτούργησε φυσικά υπέρ του, μιας και πιστεύεται ότι ο Μάξγουελ γλίτωσε την τιμωρία για μια σειρά από φόνους που διέπραξε.   Το πρώτο του θύμα φέρεται με ισχυρές ενδείξεις να είναι η ίδια του η σύζυγος το 1969. Η τραγική γυναίκα βρέθηκε στραγγαλισμένη και κακοποιημένη σωματικά στο αυτοκίνητό της. Ο αιδεσιμότατος σύρθηκε στο εδώλιο του κατηγορουμένου και παρά τα στοιχεία, αθωώθηκε μαγικά. Καθόλου μαγικά βέβαια, μιας και η στρατηγική του ήταν απλή: παντρεύτηκε τη βασική μάρτυρα κατηγορίας, η οποία μέχρι να φτάσει η μέρα της δίκης είχε ήδη αλλάξει την κατάθεσή της! Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο ιερέας εισέπραξε και την παχυλή ασφάλεια ζωής της εκλιπούσας.   Λίγο αργότερα, ο αδερφός του ιερωμένου βρέθηκε επίσης νεκρός από υποθερμία και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Το 1973, η δεύτερη σύζυγός του, η μάρτυρας κατηγορίας στον φόνο της πρώτης του συζύγου δηλαδή, εντοπίστηκε επίσης νεκρή, με τον Μάξγουελ να εισπράττει για δεύτερη φορά ασφάλεια ζωής. Το 1976, σειρά είχε ο ανιψιός του ιερέα και τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς η 16χρονη προγονή του παπά ανασύρθηκε νεκρή κάτω από ένα αυτοκίνητο. Η αστυνομία τον είχε πάντα στο στόχαστρο, αν και φαινόταν να μην μπορεί να συνδέσει τις ανθρωποκτονίες και τα περίεργα δυστυχήματα με τον Μάξγουελ.   Στην κηδεία του κοριτσιού, η αδερφή της 16χρονης ούρλιαξε στον ιερέα του βουντού: «Σκότωσες την αδερφή μου και τώρα θα το πληρώσεις». Αμέσως, ο θείος της έβγαλε ένα όπλο και τον πυροβόλησε τρεις φορές εξ επαφής στο κεφάλι μπροστά σε 300 ανθρώπους. Η απίστευτη υπόθεση που συγκλόνισε την τοπική κοινωνία και επανέφερε με δριμύτητα τα χρονικά του βουντού στον δημόσιο λόγο έφτασε μάλιστα μέχρι και το λογοτεχνικό στόχαστρο της Χάρπερ Λι, της συγγραφέως του «Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια», αν και δεν ολοκλήρωσε ποτέ το πόνημά της για το βουντού και τα μυστηριώδη θανατικά που κύκλωναν τον Μάξγουελ…

Επιδημία χολέρας στην Αϊτή
Ο μισός περίπου πληθυσμός από τα 9,6 εκατομμύρια της Αϊτής πιστεύει στο βουντού και ακολουθεί τα τελετουργικά του. Η θρησκεία διατηρεί ακόμα και σήμερα ισχυρότατο λαϊκό έρεισμα και από δω ακριβώς ξεπήδησε μια φοβερή ιστορία πολύ πρόσφατα, όταν η πίστη στο βουντού και η έλλειψη επιστημονικής γνώσης γύρω από τη χολέρα δημιούργησαν ένα εκρηκτικό μείγμα στην Αϊτή.   Όπως ξέρουμε, μετά το πέρασμα του φοβερού Εγκέλαδου από την ήδη εξαθλιωμένη Αϊτή στις 12 Ιανουαρίου 2010, ξέσπασε μεγάλη επιδημία χολέρας: μεταξύ Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2010, περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι είχαν πεθάνει από τη νόσο, την ίδια ώρα που 63.500 είχαν ήδη διαμετακομιστεί στο νοσοκομείο και άλλοι 121.000 εμφάνισαν συμπτώματα. Οι ντόπιοι δεν ήξεραν τι είναι η χολέρα ούτε και πώς θα επηρέαζε τη ζωή τους, κάτι που οδήγησε σε μαζικό πανικό σε πολλές περιοχές της χώρας.   Ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορήθηκαν οι ιερείς του βουντού για την εξάπλωση της αρρώστιας και κατά τη διάρκεια δύο εβδομάδων του Δεκεμβρίου του 2010 περισσότεροι από 45 λειτουργοί της θρησκείας συνάντησαν τον μαρτυρικό θάνατο μέσω λιντσαρίσματος, λιθοβολισμού, τσεκουρώματος ή παράδοση του σώματός τους στην πυρά. Τα αγριεμένα πλήθη στράφηκαν κατά των ιερέων και βύθισαν την ήδη πληγωμένη χώρα σε ακόμα μεγαλύτερη θλίψη. Ο υπουργός Επικοινωνιών της Αϊτής ζήτησε τη συνδρομή του ΟΗΕ για την ενημέρωση του ντόπιου στοιχείου για τη χολέρα και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Στην επιδημία του 2010, περισσότεροι από 200.000 Αϊτινοί έχασαν τη ζωή τους, ενώ από το φθινόπωρο του 2015 η χολέρα έδειξε και πάλι τα απειλητικό της πρόσωπο…  

Το βουντού στην Νιγηρία
Τον Ιούλιο του 2001, μια 13χρονη από την πόλη Μαϊντουγκούρι της Νιγηρίας συνελήφθη ως ύποπτη για την εξαφάνιση ενός δίχρονου αγοριού. Η Τζουμάι Χασάν είχε ήδη φάκελο στην αστυνομία, παρά το νεαρότατο της ηλικίας της, καθώς είχε κάψει παλιότερα το σπίτι ενός γείτονα και είχε αποπειραθεί να δολοφονήσει μια κοπέλα. Αυτή τη φορά η Χασάν ισχυρίστηκε ότι είχε σκοτώσει το παιδί και είχε πουλήσει μέλη του σώματός του σε ιερέα του βουντού, που το ήθελε διακαώς για τις τελετές του.   Μετά την ομολογία, η σορός του τραγικού αγοριού ξεθάφτηκε και η Χασάν κατηγορήθηκε για τον φόνο του. Αν και η ομολογία της δεν είχε πάρει ακόμα τέλος. Είπε μετά ότι ήταν εδώ και εφτά χρόνια μέλος μιας δολοφονικής σέχτας που είχε εμπλακεί στις δολοφονίες 48 ανθρώπων, μεταξύ των οποίων και του πατέρα της. Η κοπέλα θέλησε να βοηθήσει την αστυνομία να βρει τις σορούς των θυμάτων της οργάνωσης, αν και κανένα άλλο πτώμα δεν ανασύρθηκε κατά τις έρευνες.   Η ίδια ονόμασε μάλιστα εγκέφαλο της εταιρίας δολοφόνων κάποιον ανώτερο κρατικό υπάλληλο, στο σπίτι του οποίου βρέθηκαν όλα τα σύνεργα άσκησης του βουντού, αν και τίποτα δεν μπορούσε να τον συνδέσει με τους φόνους. Ήταν ξεκάθαρο πάντως ότι η σπείρα δεν ήταν παρά μυστικιστική σέχτα που λάτρευε μια φονική παραλλαγή του παραδοσιακά ειρηνικού βουντού…

ΟΙ ΤΕΛΕΤΕΣ ΒΟΥΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΪΤΗ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Ο Λες Στόουν, ένας φωτογράφος από τη Νέα Υόρκη, θέλησε να συλλάβει με το φωτογραφικό φακό του τις συγκλονιστικές τελετουργίες του Βουντού στην Αϊτή. Σύμφωνα με το άρθρο ο φωτογράφος τα τελευταία 25 χρόνια παρακολουθεί από κοντά τέτοιες τελετές στην Αϊτή και φαίνεται πως έχει εντυπωσιαστεί από τις αποκρουστικές τελετές του Βουντού.

Τις παρουσιάζω κι εγώ για να θυμόμαστε την αποκρουστική και φρικιαστική εμφάνιση του κακού, όπως παρουσιάζεται στον κόσμο. Όπως είχε πει ο γέροντας Παΐσιος σε μια από τις πολλές εμφανίσεις του διαβόλου «Νά ‘ρχεσαι, διότι μου κάνεις καλό. Με βοηθάς να θυμάμαι το Θεό, όταν τον ξεχνώ, και να προσεύχομαι» (Βίος Γέροντος Παΐσίου του Αγιορείτου, Δαιμονικές εμφανίσεις, σελίδα 90).













ΝΕΑΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ


Ο πλούτος, το εύκολο σεξ και η διαστροφή οδήγησαν νεαρό πολιτικό μηχανικό να «ψαχτεί» σε κυκλώματα σατανιστών…!Όπως λένε άνθρωποι του περιβάλλοντός του, μια παρέα από την πρωτεύουσα τον παρέσυρε ένα βράδυ του καλοκαιριού σε μια τελετή μύησης στην οποία θα γινόταν χρήση ναρκωτικών ουσιών και σεξουαλικά όργια. Εκείνος πήγε, ανυποψίαστος… και προφανώς γοητευμένος από αυτό που ίσως… του τύχαινε!

Κατά τη διάρκεια της τελετής όπως αναφέρει το dete.gr στην οποία έγιναν ανομολόγητα πράγματα, εκτός των άλλων, μια τεράστια δυσωδία απλώθηκε στο χώρο.. .! Ο νεαρός που σπούδαζε στο πανεπιστήμιο Πατρών ταράχτηκε τόσο πολύ με όσα συνέβησαν και προφανώς λόγω της πίεσης υπέστη αλλοίωση στην όρασή του από το ένα μάτι.
Η οικογένειά του έχει ζητήσει τη γνώμη ειδικών από πολλές χώρες του εξωτερικού, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες δεν έχει βρεθεί.
Μετά από αυτό το «πάρτι» και τα όσα βίωσε στην τελετή ο νεαρός επιστήμονας αναζήτησε την γαλήνη στους κόλπους της εκκλησίας ενώ πληροφορίες λένε πως δεν αποκλείεται να ασπαστεί και τον μοναχισμό.
Τι όμως έκανε τον νεαρό να… τα «παίξει» στην κυριολεξία; Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως εν μέσω τελετής κάποιος εμφανίστηκε με… τραγόμορφη κεφαλή και αυτό ήταν που… τον αποτέλειωσε (προφανώς είχαν προηγηθεί και άλλα).

Οι σατανιστικές τελετές σε ερημικές τοποθεσίες, οι θυσίες ζώων στο όνομα του Εωσφόρου, οι βεβηλώσεις ναών και τα εγχειρίδια μύησης στον σατανισμό στο διαδίκτυο δίνουν και παίρνουν!
«Είμαστε ιππότες του Σατανά… Σκοτώστε τους Χριστιανούς… Αγαπάμε το αίμα… Σκοτώστε τον Ιησού» και άλλα τέτοια συνθήματα με πεταμένους ανάποδους σταυρούς, μαύρα σκοινιά και κέρινα ομοιώματα ανθρώπων συγκλονίζουν όσους συμμετέχουν σε αυτές τις τελετές.

Πλέον τέτοια κυκλώματα που διακινούν σατανιστικό υλικό έχουν στραφεί στο Ίντερνετ,! Εκεί υμνούν τον Εωσφόρο και προσεγγίζουν ευαίσθητες ψυχές! Chatrooms αναλαμβάνουν να «εξηγήσουν» στους αμύητους τις θεωρίες του σκότους και τον αποκρυφισμό…! Το Διαδίκτυο είναι πλέον ο πιο διαδεδομένος τρόπος για να παγιδευτεί κάποιος στα πλοκάμια της μαύρης μαγείας και του σατανισμού και να ακολουθήσει σκοτεινές διαδρομές που ξεπερνούν τη λογική…

ΣΧΟΛΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σημεία των καιρών, και τώρα και Σχολή μαγείας! 
Όλοι οι αρουραίοι τής πολιτικής των Αθέων μαζί με τούς δαίμονες πού βγήκαν από τα καβούκια τους, βάλθηκαν να διαλύσουν αυτήν την χώρα... Η αλαζονεία των ανθρώπων της μαγείας έφθασε στο σημείο να δηλώνει παρακάτω, ότι: 

"Πολλοί από αυτούς απευθύνθηκαν αρχικά στην Εκκλησία για να σωθούν. Όμως η Εκκλησία τούς έστειλε σε εμένα, όπως κάνει πάντα ! Δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει..".
Δεν μπόρεσε η Εκκλησία τού Θεού (και μπόρεσε αυτή!), ή μήπως δεν θέλησαν να ακολουθήσουν αυτά πού λέει η Εκκλησία και τρέξανε στα "εύκολα" τού μάγου πού μετά όμως θα ξαναγυρίσουν στο κεφάλι τους χειρότερα από πρώτα, όπως πάντα συμβαίνει!

Εἰς τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν ὀφείλει νὰ ἐνταχθῆ καὶ ἡ διὰ πρώτην φορὰν ἵδρυσις εἰς τὴν Πατρίδα μας σχολῆς μαγείας. Ὡς φαίνεται ἡ σχολὴ ἔχει τὴν προκάλυψιν μουσείου, ἀλλὰ τὰ μέσα τὰ ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ἐμπλέκουν καθαρῶς τὴν μαγείαν, τὴν εἰδωλολατρίαν ἀλλὰ καὶ ὅλα τὰ χαρακτηριστικὰ τῆς «νέας ἐποχῆς». Ἡ σχολὴ αὐτοδιαφημίζεται ἰσχυριζομένη ὅτι μέχρι καὶ βουλευτές τὴν ἐπισκέπτονται! 
Η  υπεύθυνη "μάγισσα" πού άνοιξε τήν αλυσίδα τής δαιμονικής "επιχείρησης"  7 μάλιστα "καταστημάτων" σε όλη την Ελλάδα...Καί είναι γνωστό ότι πάντα τα μάγια δουλεύουν με πονηρά πνεύματα ... 

Ὡς πληροφορηθήκαμε ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα«Espresso» τῆς 30ῆς Ὀκτωβρίου 2015:
«Ἡ καρδιὰ τῆς μαγείας χτυπᾶ πλέον στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας. Τὸ μοναδικὸ στὴν Ἑλλάδα Μουσεῖο Μεταφυσικῆς Ἱστορίας καὶ Ἀποκρυφισμοῦ ἄνοιξε τὶς πύλες του. Τὰ ψηλοτάβανα δωμάτια, τὰ ὁποῖα φιλοξενοῦν ἐκθέματα μαγείας ἀπ' ὅλον τὸν κόσμο, καὶ ἡ ξύλινη στριφογυριστὴ σκάλα, ποὺ ὁδηγεῖ στὶς αἴθουσες διδασκαλίας τῆς σχολῆς μεταφυσικῆς, ἀστρολογίας καὶ μαντικῆς τέχνης, ἡ ὁποία ὑπάρχει στὸ πάνω πάτωμα,θυμίζουν κάτι ἀπὸ στοιχειωμένο σπίτι, ὅπως αὐτὰ ποὺ βλέπουμε κατὰ καιροὺς σὲ ταινίες τρόμου....

«Αὐτὸς ἦταν ὁ στόχος μας» λέει ἡ Ἀθηνᾶ Ἀνδριανοῦ, ἰδιοκτήτρια τοῦ χώρου, ἀλλὰ καὶ γνωστῆς ἁλυσίδας καταστημάτων ποὺ προσφέρει ὑπηρεσίες χαρτομαντείας καὶ καφεμαντείας .
Στὸ νεοκλασσικὸ στεγάζονται ἐπίσης βιβλιοθήκη,καφὲ παροχῆς ὑπηρεσιῶν καφεμαντείας καὶ χαρτομαντείας,καθὼς κι ἕνα κατάστημα μὲ ἐνερτρα, ποὺ φτιάχνει ἡ Ἀθηνᾶ Ἀνδριανοῦ καὶ ἔχουν μεγάλη ζήτηση.
Πολιτικοί,ἐπιχειρηματίες, τηλεοπτικοὶ ἀστέρες καὶ καλλιτέχνες συγκαταλέγονται στὸ πελατολόγιό της.
«Ὑπάρχουν ἀρκετοὶ ἐν ἐνεργείᾳ βουλευτές, ἠθοποιοί, τραγουδιστές, ἀλλὰ καὶ ἄνθρωποι τῆς τηλεόρασης ποὺ χρησιμοποιοῦν αὐτὴ τὴ στιγμὴ ἕνα φίλτρο μου, τὸ ὁποῖο σχετίζεται μὲ τὴ φήμη καὶ ἀντικαθιστᾶ τὰ ἀρνητικὰ ἐνεργειακὰ vibes τους μὲ θετικά, συμβάλλοντας ἔτσι στὴν ἄνοδο τῆς δημοτικότητάς τους» ἀποκαλύπτει ἡ Ἀθηνᾶ.
Τὸ 70% τῶν πελατῶν ποὺ ζητοῦν τὶς συμβουλές της μέσα ἀπὸ τὰ χαρτιὰ ἢ τὸν καφὲ εἶναι γυναῖκες καὶ τὸ ὑπόλοιπο 30% ἄντρες.
Μεταξὺ τῶν ἐκθεμάτων ποὺ ξεχωρίζει ἡ Ἀθηνᾶ εἶναι ἕνα συρρικνωμένο ἀνθρώπινο κρανίο (!), τὸ ὁποῖο χρησιμοποιοῦν ὡς φυλαχτὸ γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τῶν κακῶν πνευμάτων ὁρισμένες φυλὲς στὸν Ἀμαζόνιο, καθὼς κι ἕνα χειροποίητο αἰγυπτιακὸ ἀγαλματίδιο τῆς «θεᾶς» Ἴσιδας, κατασκευασμένο ἀπὸ φύλλα χρυσοῦ καὶ πολύτιμους λίθους.
Στὴ σχολὴ μαγείας, ποὺ λειτουργεῖ στὸν πρῶτο ὄροφο, τὸ κλῖμα εἶναι διαφορετικό.
«Ἔρχεται ἀρκετὸς κόσμος ποὺ νιώθει ὅτι ἔχει μία ἱκανότητα καὶ θέλει νὰ τὴν ἐξελίξει μὲτὴ βοήθειά μας» μᾶς λέει ὁ Δημήτρης Παναγιωτίδης, ὁ ὁποῖος διδάσκει μαθήματα, πλήρη θεωρία καὶ πρακτικὴ τῆς ἐσωτερικῆς ἐπιστήμης, ἡ ἐνέργεια τοῦ σύμπαντος καὶ ὁ ἀποκρυφισμός. «Ἐκεῖνο ποὺ λέμε στοὺς σπουδαστές μας εἶναι ὅτι ἀπὸ ἐδῶ θὰ πάρουν τὴ γνώση. Ἔπειτα χρειάζεται ἐξάσκηση για να εξελιχθούν»
«Ορθόδοξος Τύπος»

Η Αδριανού μιλώντας στην «Espresso» αποποιείται τον τίτλο της «μάγισσας» και δηλώνει «οραματίστρια» πολλών επωνύμων και όχι μόνο!
Οκτώ χρόνια μετά έχει φτάσει στο σημείο να περιμένουν έξω από την πόρτα της καθημερινά δεκάδες άνθρωποι -ανάμεσά τους και επώνυμοι- προκειμένου να ζητήσουν τη βοήθειά της, πιστεύοντας ότι θα τους σώσει από τα μάγια και τα δαιμόνια που τους καταδιώκουν!
«Δεν μπορώ να μιλήσω για τους επώνυμους πελάτες του. Δεν μου επιτρέπεται. Για εμένα πρόκειται για απλούς ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια.
Πολλοί από αυτούς απευθύνθηκαν αρχικά στην Εκκλησία για να σωθούν. Όμως η Εκκλησία τούς έστειλε σε εμένα, όπως κάνει πάντα ! Δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει. Εγώ μπορώ και όλοι το έχουν δει στην πράξη! Έχουν δει την καριέρα τους, την τηλεοπτική εκπομπή τους, για παράδειγμα, να πηγαίνει καλύτερα μετά τις υπηρεσίες μου» λέει με αυτοπεποίθηση η Αθηνά Αδριανού και εξηγεί πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τα φίλτρα και τα φυλαχτά:
«Έχουμε 22 ερωτικά φίλτρα, όλα ενεργοποιημένα και έτοιμα για χρήση ( ; ).
Ο πελάτης δεν μπορεί να επικαλεστεί το σύμπαν ή να έρθει σε επαφή μαζί του! Αυτό είναι ολόκληρη διαδικασία που θέλει εμπειρία και γνώση. Ανάλογα με το τι περίπτωση έχουμε, αλλάζει το φίλτρο

Βαθιά θρησκευόμενη...

Η «οραματίστρια» λέει μάλιστα ότι αυτό που κάνει δεν σημαίνει πως είναι άθεη. Αντίθετα, δηλώνει βαθιά θρησκευόμενη:
«Η θρησκεία με την ενέργεια δεν έχουν καμία σχέση, όπως και η Εκκλησία με τη θρησκεία δεν έχουν καμία σχέση. ( !!!! )
Θεωρητικά και η Εκκλησία είναι λευκή μαγεία ( !!! ).
Λειτουργεί με λάδι, θυμιατό, με φυσικά υλικά που έχουν ενέργεια! Δεν θα δεις ποτέ στην εκκλησία κάτι πλαστικό. Ακόμη και τα καθίσματα είναι ξύλινα. Υπάρχει λόγος. Σε όλες τις θρησκείες γίνεται αυτό» λέει και εξηγεί: «Εγώ χρησιμοποιώ την ενέργεια και τη μαγεία μόνο για καλό. Αν κάποιος έρθει και μου ζητήσει να κάνω κακό σε κάποιον, θα τον πετάξω έξω με τις κλοτσιές! 

«Έχω κάνει εξορκισμούς και παραλίγο να πεθάνω»
«Τώρα μπορώ να κάνω τα πάντα. Έχω βοηθήσει και σε αρκετές περιπτώσεις δαιμονισμού! Έχω κάνει εξορκισμούς και έχω σώσει ανθρώπους! Σε μία περίπτωση μάλιστα κόντεψα να πεθάνω. Έσπασαν τα πάντα στο σπίτι μου! Αυτό που έγινε δεν το χωράει ανθρώπινος νους…»
Η νεαρή «οραματίστρια» παραδέχεται πως μέσω των δυνάμεών της κατάφερε να φέρει κοντά της τον άνθρωπο τον οποίο ερωτεύτηκε, κάνοντάς τον να χωρίσει από τη σύζυγό του. «Φυσικά και του έκανα μάγια! Όταν γνωριστήκαμε, ήταν σε μια μπερδεμένη σχέση. Όμως τα έφτιαξα όλα αμέσως και σήμερα έχουμε μια απίστευτη σχέση.
Είμαι σίγουρη ότι δεν θα μου φύγει ποτέ και δεν πρόκειται να απιστήσει!» τονίζει. Οι μαθητές μου δεν μπορούν να δεθούν με μάγια γιατί τους έχουμε "κλείσει" τους δέκτες και ανοίγουμε τους πομπούς.
Το κόστος της πλήρους φοίτησης (και των 3 μηνών-όχι με το μήνα) κοστίζει 500 ευρώ ανά άτομο ,συν του ότι δίδεται και το πακέτο εκκίνησης που από μόνο του κοστίζει άλλα 120 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ 600 e !!!
------------------------------ 

Στήθηκε μια «επικερδής επιχείρηση» διαχείρισης πονηρών πνευμάτων και σατανάδων πού απευθύνεται σε αφελείς πού δεν ξέρουν το βάθος αυτής τής εμπλοκής τους καί πού όμως θα έχει ένα πολύ άσχημο τέλος. Και εδώ, αλλά και στην άλλη ζωή το χειρότερο…

http://www.kivotoshelp.gr

ΚΑΚΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΚΑΝΙΑ

Το λεγόμενο “κακό μάτι” όσο και αν μας φαίνεται υπερβολικό, μπορεί να αρρωστήσει ακόμη και να σκοτώσει κάθε άνθρωπο πού βρίσκεται μακριά από τα μυστήρια τής Εκκλησίας…   
Υπάρχουν φθονεροί άνθρωποι πού όταν βλέπουν κάτι το καλό στον άλλο, υποφέρουν… Το ίδιο παθαίνει και ο πανούργος διάβολος.   
Διάβολος και φθονερός φθονούν το καλό του άλλου. Έχουν μεταξύ τους το κοινό αυτό σημείο. Κι ο διάβολος το «εκμεταλλεύεται». Περνά μέσα απ’ αυτό, (=φθόνο) την κακία του στους ανθρώπους….   
Ο φθόνος δηλαδή του φθονερού ανθρώπου είναι ο αγωγός (το κανάλι – chanel), απ’ όπου διοχετεύεται στις ανθρώπινες ψυχές το δηλητήριο (=βασκανία) του διαβόλου.

«Η βασκανία είναι μία δαιμονική ενέργεια, που γίνεται μέσω των φθονερών ανθρώπων» (Μ. Βασίλειος περί φθόνου, 4), «…απέλασον πάσαν διαβολικήν ενέργειαν, πάσαν σατανικήν έφοδον» (Ευχή εις βασκανίαν).

Κι αυτό σημαίνει: Βασκανία ΔΕΝ είναι ένας λ.χ. συνηθισμένος πονοκέφαλος, ή μια συνηθισμένη ζάλη κλπ., αλλά είναι κάτι το ασυνήθιστο!! Κάτι το φοβερό, το ανυπόφορο, το …σατανικό!!   
Είχε κάποιος, (διηγούνται αυτόπτες μάρτυρες) ένα ωραίο άλογο. Το είδε κάποιος (φθονερός) και είπε:   «Τι ωραίο άλογο». Και το άλογο δεν άντεξε το «μάτι». Έσκασε, ψόφησε ακαριαία!

Ποιοι όμως έχουν «μάτι»; Κακό «μάτι» έχει εκείνος, που έχει μέσα του κακία! «απέλασον πάσαν φαρμακείαν των φθοροποιών και φθονερών ανθρώπων» (ευχή εις βασκανίαν).   
Γι’ αυτό παλαιότερα, οι αγράμματες γριούλες, όταν έβλεπαν ένα όμορφο παιδάκι, ή άλλο τι ωραίο, το έφτυναν· και έλεγαν: «Να μην αβασκαθεί». Έβγαζαν από μέσα τους (έφτυναν) τον τυχόν κρυμμένο φθόνο. 

Ποιους πιάνει το «μάτι»; 
Εφόσον η βασκανία είναι χτύπημα του σατανά στον άνθρωπο, είναι λογικό να «χτυπιούνται» από τη βασκανία, όσοι δεν είναι εφοδιασμένοι με όπλα, που πολεμούν και συντρίβουν το διάβολο («νηστεία» προσευχή εξομολόγηση, Θ. Κοινωνία).  

Για αυτό: 
Τους αγίους δεν τους πιάνει «μάτι».   
Τους ιερείς ( λόγω της ιεροσύνης τους ).   Και τον κάθε χριστιανό, που ζει την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. 

Το «ξεμάτιασμα»   
Και πάλι, εφόσον η βασκανία είναι χτύπημα του σατανά, απαιτείται ειδική προσευχή, που να χτυπά, εξορκίζει το διάβολο.   
Η Εκκλησία μας για την περίπτωση αυτή έχει θεσπίσει την ευχή «εις βασκανίαν», που διαβάζεται από ιερέα. 
Που σημαίνει, πως όταν σε «πιάσει» το μάτι, θα πρέπει να πας στον ιερέα, και μόνο στον ιερέα.   

Υπάρχει και το αμαρτωλό ξεμάτιασμα…   
Σε έπιασε το «μάτι». Αντί, λοιπόν, να πας στον ιερέα, πας στη γειτόνισσά σου, στη κουμπάρα σου, κ.λ.π., και σου κάνουν ξόρκια! Όμως έτσι αμαρτάνεις και συ, και αυτές που σε ξεματιάζουν. Εσύ, γιατί περιφρόνησες το λειτουργό του Χριστού (τον ιερέα), και κτύπησες ξένες πόρτες, αυτές γιατί πήραν τη θέση του ιερέα.   
Μάθε, λοιπόν, πως ο λαϊκός, επειδή στερείται ιεροσύνης, δεν έχει δικαίωμα να σε «σταυρώνει».   
Ο πατέρας ή η μητέρα, επειδή είναι πρόσωπα ιερά, και επειδή έχουν εξουσία στα παιδιά τους, μπορούν να «σταυρώνουν» τα παιδιά τους και μόνο τα παιδιά τους. (Το ίδιο ισχύει και για τον παππού ή τη γιαγιά σε σχέση με τα εγγονάκια τους). Όμως και πάλι προσοχή! Θα πρέπει να λένε προσευχές της Εκκλησίας μας και μόνο της Εκκλησίας μας, (λ.χ. «εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ή το «απολυτίκιο» ενός αγίου κ. ά).   
Με ποιο, λοιπόν, δικαίωμα σε σταυρώνουν άνθρωποι χωρίς ιεροσύνη; (Και γιατί δεν σταυρώνεσαι από μόνος σου; Άγιο είναι το χεράκι τους;)   

Το εξίσου σημαντικό: 
Ο λαϊκός επειδή δεν έχει ιεροσύνη, δεν μπορεί να κάνει ένα μυστήριο, λ.χ. «ευχέλαιο». Και όμως, η γειτόνισσά σου, η κουμπάρα σου τολμούν (!) και κάνουν «ευχέλαιο». Πώς; «Αγιάζουν» από μόνες τους το λαδάκι (!), που θα σε …σταυρώσουν!! (Διερωτήθηκες ποτέ, γιατί δεν προτιμούν το λαδάκι του κανδηλιού;). Και να ήταν μόνο αυτό; Στο «μυστήριό» τους ανακατεύουν λόγια της Εκκλησίας μας με ξένα λόγια (=του διαβόλου). Λες και οι ευχές της Εκκλησίας μας χρειάζονται την ενίσχυση των «ευχών» του διαβόλου! Λοιπόν, ποια λόγια θα πιάσουν; Της Εκκλησίας ή του διαβόλου; Είναι δυνατόν να ακούσει ο Κύριος «μαγαρισμένες» προσευχές; 
Θα πεις: -Μα είναι γυναίκες χριστιανές, κάνουν τον σταυρό τους, επικαλούνται το όνομα του Θεού!   
-«Γι’ αυτό (απαντά ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος) τις αποστρέφομαι! Γιατί χρησιμοποιούν το όνομα του Θεού για να Τον υβρίζουν! Γιατί, λέγοντας πως είναι χριστιανές, κάνουν εκείνα που κάνουν οι ειδωλολάτρες! Και οι δαίμονες ανέφεραν το όνομα του Θεού, αλλά ήταν δαίμονες! Ο Κύριος τους επέπληξε και τους έδιωξε!» (Κατήχησις I΄).   

Και πάλι: Μα μόλις με ξορκίζουν, είμαι μια χαρά!  Μπορεί να είναι ψυχολογικό. Μπορεί και να σε έκανε ο διάβολος καλά, φυσικά για το κακό σου…   

Ένα διδακτικό περιστατικό…   Στις 2.3.1998 ο Πατρινός κ. Ε., μου ανέφερε, κάτι που συνέβη στον ίδιο, πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια.   Από 14 ετών οι δικοί του κάθε τόσο τον πήγαιναν σε μια κυρία για «ξεμάτιασμα».   
Όμως το συνεχές «ξεμάτιασμα» έδωσε «λαβή» στο διάβολο. Άρχισε τώρα και ο ίδιος (κ. Ε.) να έχει «μάτι», να «αβασκαίνει».   
Όποιον θαύμαζε, του συνέβαινε κακό. Έβλεπε λ.χ γυναίκα να περπατά, αμέσως η γυναίκα σκόνταφτε και έπεφτε.   
Το 1983, Μ. Πέμπτη βράδυ, παρακολουθούσε την ακολουθία των αγίων Παθών στον ι. ναό αγίου Σπυρίδωνος Αιγάλεω. Ξαφνικά ένοιωσε ζάλη. Θόλωσε το μυαλό του. Έβλεπε το εκκλησίασμα να χάνεται από μπροστά του. Ταυτόχρονα τον έπιασε κρύος ιδρώτας. Δεν άντεξε. Βγήκε έξω.   
Τον ακολούθησε «κατά πόδας» (έξω, στην αυλή) μια γνωστή κυρία (που ξεμάτιαζε…). Τον πλησίασε και του είπε: «Τι έπαθες, Ε;». Και άρχισε να τον ξεματιάζει, διαβάζοντας κάτι παράξενες «ευχές»(επικλήσεις δαιμόνων).   Στην «ιερή» (=δαιμονική) αυτή στιγμή, ο κ. Ε. παρατήρησε κάτι, που τον συγκλόνισε!   Η όψη της κυρίας αλλοιώθηκε! Το βλέμμα της ήταν απαίσιο! Ταυτόχρονα την «έπιασε» ένα παράξενο χασμουρητό! Το στόμα της θύμιζε στόμα άγριου θηρίου! Στο τέλος έβγαλε από την κοιλιά της ένα φυλακτό».   «Πάρτο (του είπε), φόρεσέ το και δεν θα σε ξαναπιάσει».   
Και με τις σατανικές της επικλήσεις (=βοήθεια του διαβόλου) ο ασθενής έγινε καλά… Ο κ. Ε., μετά απ’ αυτό, εξομολογήθηκε, και ησύχασε. Αλλά, και έπαψε να αβασκαίνει».