ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ!


Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Για μας τους χριστιανούς, για μας όταν βιώνουμε το Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος. Δε μου λες; Εδώ που κάθομαι στο κρεβάτι μπορείς να καθίσεις εσύ;». Του λέω: «Όχι, Γέροντα». Μου λέει: «Γιατί;». Του απάντησα: «Διότι, εάν καθίσω πάνω σας, θα σας πλακώσω». Μου λέει: «Πότε μπορείς να καθίσεις;». Του λέω: «Όταν φύγετε εσείς, Γέροντα, μπορώ να καθίσω εγώ». Μου λέει: «Ακριβώς, παιδί μου, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή μας. Όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό μας, μπορεί να έρθει ο αντίχριστος; Μπορεί να μπει καμιά άλλη αντίθετη ύπαρξη μέσα στην ψυχή μας; Γι’ αυτό σήμερα, παιδί μου, δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας και γι’ αυτό ανησυχούμε για τον αντίχριστο. Όταν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, τα πάντα γίνονται Παράδεισος. Ο Χριστός είναι το παν κι έτσι πάντοτε, παιδί μου, να λες στους ανθρώπους, και τον αντίθετο δεν τον φοβόμαστε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου