ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ: ΘΑ ΠΝΙΓΕΙ Η ΚΑΡΔΙΤΣΑ!



Π. Παναγιώτης Τσιώλης: Θα πνιγεί η Καρδίτσα

Ο Διονύσης Μακρής στην εκπομπή του “Για ποιον χτυπά η καμπάνα” 14/9/2023 αφηγείται τι του έλεγε ο π. Παναγιώτης Τσιώλης για την Καρδίτσα:
«Μου έλεγε κάποτε ο πατήρ Παναγιώτης απ’ τ’ Άγραφα, ο Γέροντας των Αγράφων και το θυμήθηκα τώρα γιατί μίλησα με τον φίλο μου το Γιώργο το Μπουζίκα που τον πήγαινε επάνω. Εμένα μου είχε πει ο παππούλης “θα πνιγεί η Καρδίτσα”, δεν εννοούσε την πόλη, εννοούσε την περιοχή. Του λέω “γιατί παππούλη;”. “Γιατί εκεί κρύβεται η Εικόνα της Παναγίας της Πελεκητής την οποία έχουν κλέψει από το μοναστήρι”.
Μάλιστα, έτσι μου έλεγε κι αυτά να τα ακούει ο φίλος μου ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος ο Τιμόθεος, τα λέω δημοσίως πλέον. Μου έλεγε ο παππούλης ότι “στην κλοπή εμπλέκονταν και ρασοφόροι”. Μου είπε και κάτι άλλο. Βγαίνουν αυτά! Ότι πνίγηκε; Πνίγηκε η περιοχή και δεύτερη φορά. Μου είπε και κάτι άλλο ο παππούλης και θα το πω δημοσίως “αυτή που έχει την Εικόνα” εκεί που κρύβουν την Εικόνα στο νομό “είναι μιά Βασιλική. Αυτή κρύβει την εικόνα”.
Παίρνω το Γιώργο το Μπουζίκα, λέω “Γιώργο εμένα μου είχε πει αυτά. Μήπως ξέρεις εσύ κάτι; Σου είχε πει ο παππούλης; Γιατί πηγαίνατε τακτικά επάνω και κουβεντιάζατε, είχατε αρκετό δρόμο”. Μου λέει “κι εμένα μου είπε ότι το νερό θα φτάσει μέχρι το ύψος της Εικόνας. Θα πνιγούν στον κάμπο, μέχρι να επιστραφεί η Εικόνα”.
Τ’ ακούτε; Να κάνετε έκκληση όλοι οι Δεσποτάδες εκεί να γυρίσει η Εικόνα στο μοναστήρι. Εκεί όπου ανήκει. Ο παππούλης μου είχε πει κι άλλα. Εγώ τα λέω δημοσίως. Μου είχε πει ότι “επιχειρήθηκε να πουληθεί η Εικόνα στην Ιταλία με το ποσό του 1.000.000 ευρώ και δεν έγινε εφικτό αυτό και την κρύβουν πλέον στην Καρδίτσα, στο νομό”.
Λέω “Γιώργο μου, σου είχε πει τίποτα άλλο;”. “Μου είχε πει αλλά δε λέγονται γιατί θα πληγώσουνε…”. Λέω “πες τα βρε Γιώργο”. Μου λέει “στον κάμπο κυριαρχεί η μαγεία, στα χωριά εκεί που βυθίστηκαν. Έλεγε ο παππούλης ότι το 95% των χωριανών εκεί στα μεγάλα χωριά ασχολούνται με μαγείες κι ο Θεός δε τα συγχωρεί αυτά”. Κάνει υπομονή, κάνει υπομονή να επιστρέψουν στο δρόμο της αληθείας, στο δρόμο της σωτηρίας. Έχουμε ένα σκοπό ως άνθρωποι. Να περάσουμε αυτή τη δοκιμασία της εφήμερης αυτής ζωής για να πάμε προς τον Παράδεισο, στην Αιωνιότητα. Αυτό το λησμονήσαμε όλοι. Φτιάχνουμε παλάτια, φτιάχνουμε τα πάντα και ξεχάσαμε αυτό.
Δεν είναι τυχαίο επίσης η τεχνολογία των 5G που μπήκε στα Τρίκαλα. Αρκούσε 2 μέρες βροχή να ρίξει, λίγες ώρες δηλαδή να επιτρέψει ο Θεούλης να ανοίξουν οι ουρανοί, όπως λέει στον 17ο Ψαλμό. Διαβάστε τον για να δείτε τι ακριβώς έγινε στη Θεσσαλία. Επαναλαμβάνεται η ιστορία. Δεν φταίνε λέει στα χίλια χρόνια τα αντιπλημμυρικά και το ένα και το άλλο. Έχουμε αφήσει χωρίς προστασία τα σπιτικά μας, τις κοινωνίες μας, την πατρίδα μας. Κι ευτυχώς έχουμε την Παναγία μας!
...Πάντα σε καθετί που μας συμβαίνει υπάρχει κι ένας πνευματικός λόγος, ο οποίος είτε αποσκοπεί στη συμμόρφωσή μας, είτε στην ενδυνάμωση της πίστης μας. Οι πνευματικοί νόμοι όταν παραβιαστούν, κι έχουν παραβιαστεί πολλές φορές στη χώρα μας, οδηγούν σε καταστροφές, σε λιμούς, σεισμούς και καταποντισμούς».
 
Πηγή: YouTube: “ΘΕΣΣΑΛΙΑ: Να ποιοι φταίνε!” 14/9/2023 (από το κανάλι: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου