ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΔΙΑΡΡΗΚΤΕΣ


ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΤΙΤΛΟΣ.

Υπουργείο Απαιδείας
Βασίλειος Χ. Στεργιούλης

Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει ανένδοτο την πολεμική του κατά της ορθοδόξου αγωγής. Δεν ανέμενε την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την παρανομία που διέπραξε με την επιβολή των αντισυνταγματικών, αντιπαιδαγωγικών και καταστροφικών γενικά νέων πολυθρησκειακών προγραμμάτων σπουδών στα θρησκευτικά αλλά προχώρησε ακόμη περισσότερο.


Στην νέα παρανομία! Όπως αναφέρουν οι υπάλληλοι του Υπουργείου Παιδείας στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, το Υπουργείο προέβη στην απάλειψη από τον νέο Οργανισμό του της φράσης που κάνει λόγο για την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών. Διατήρησε μόνον αυτή που αναφέρεται, στην καλλιέργεια της εθνικής τους συνείδησης.
Μένει να δούμε, αν και πόσο θα κρατήσει και αυτή. Γιατί οι αλλαγές που προωθούνται στο μάθημα της Ιστορίας δημιουργούν έντονο προβληματισμό, όπως καταγγέλλει η Παννελλήνια Ένωση Φιλολόγων. Οι αλλαγές αναφέρονται στην «πολυπολιτισμική διάσταση της Ιστορίας». Προτείνεται να δοθεί έμφαση στην κοινωνική και πολιτισμική ιστορία (Ιστορία της εργασίας, του φύλου, της παιδικής ηλικίας κ.α.) Και γίνεται λόγος στο πρόγραμμα Ιστορίας για «πλουραλιστική και ανεκτική εθνική ταυτότητα». Θα συμβεί δηλαδή και εδώ ό,τι συνέβη και με την απάλειψη του όρου «εθνική» από την παιδεία. Εφαρμόζεται η μέθοδος του σαλαμιού. Δημιουργούνται νέες καταστάσεις –τετελεσμένα, που περιπλέκουν ακόμη περισσότερο το θέμα αντί να το επιλύουν. Και όλα αυτά γίνονται αυθαίρετα με τη δύναμη της εξουσίας. Της πολιτικής ισχύος, που εμφανίζεται αδυσώπητη.
Ιδιαίτερα προκλητική η ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από τον νέο Οργανισμό του την αναφορά στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών, όπως ορίζει το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος. Είναι δηλωτική της επιδίωξης του να μην προσφέρει αμιγώς ορθόδοξη αγωγή στους έλληνες ορθοδόξους μαθητές, αλλά θρησκευτικό αχταρμά, τον οποίο ονομάζουν θρησκευτικό εγγραμματισμό. Δηλαδή πληροφόρηση για όλες τις θρησκείες, προκειμένου οι μαθητές να επιλέξουν αναλόγως.
Εφαρμόζει …δημοκρατική μέθοδο στην προσφορά και επιλογή του μορφωτικού αγαθού. Προσφέρει με άλλα λόγια θρησκευτική θολούρα, που συσκοτίζει τους μικρούς μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου, αντί να τους διαφωτίζει, αφού δεν γνωρίζουν ακόμη επαρκώς την ορθόδοξη πίστη τους, για να τη συγκρίνουν με τις άλλες.
Και αφού όλα τα θρησκευτικά πιστεύματα παρατίθενται ισότιμα, οι μαθητές οδηγούνται στον σχετικισμό. Γιατί πώς να διακρίνουν τη διαφορά ανάμεσα στη Θεανδρική προσωπικότητα του Ιησού Χριστού με εκείνη του Μωάμεθ ή του βούδα κ.λπ.; Ή την υπεροχή του Ευαγγελίου έναντι των κείμενων των άλλων θρησκειών; Πώς να εννοήσουν την ασύγκριτη υπεροχή της ορθοδόξου πίστεως, αν δεν ακούσουν για παράδειγμα τους λόγους του Απόστολου του σκλαβωμένου Γένους μας Αγίου Κοσμά του Αιτωλού: «Εγώ διάβασα πολλά περί… ασεβών, αιρετικών και αθέων. Τα βάθη της σοφίας ηρεύνησα. Όλες οι πίστες είναι ψεύτικες…μόνον η πίστις των ορθοδόξων είναι καλή και αγία»;
Είναι φανερό προς ποια θρησκευτική κατεύθυνση οδηγεί τους ορθοδόξους μαθητές μας το Υπουργείο. Τα νέα προγράμματά του, αντί για ορθόδοξη αγωγή προσφέρουν μάλλον κατήχηση των διαφόρων αιρέσεων και των θρησκευτικών ετεροδιδασκαλιών. Γίνονται οδηγός στις παρωχημένες πνευματικές και ιδεολογικές αγκυλώσεις των κυβερνώντων. Και εξυπηρετούν τη νεοεποχίτικη παγκοσμιοποίηση και την πανθρησκεία.
Το παράδοξο είναι ότι επιμένει το Υπουργείο στην εφαρμογή των θρησκειολογικών προγραμμάτων μόνον για τους ορθοδόξους μαθητές. Ενώ για τους ρωμαιοκαθολικούς, τους μουσουλμάνους, τους εβραίους μαθητές προβλέπει (δικαίως) με νόμο να διδάσκονται αμιγώς την πίστη τους. Χρησιμοποιεί δύο μέτρα και δύο σταθμά. Που είναι η εφαρμογή της αρχής της ισονομίας και ισοπολιτείας;
Κωφεύει, δυστυχώς, το Υπουργείο στις έντονες διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών και εκπαιδευτικών παραγόντων, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, Συλλόγων Πολυτέκνων κ.α. Παραμένει αδιάφορο ακόμη και στην πρωτοφανή στα εκπαιδευτικά χρονικά επιστροφή των νέων βιβλίων θρησκευτικών. Όλη αυτή η απαράδεκτη αντιμετώπιση των ορθοδόξων γίνεται, παρότι κοπτόμαστε για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Τελικά, γιατί δεν γίνεται δημοψήφισμα, ώστε να φανεί η βούληση του λαού;
Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι αυτοί που μας διαφεντεύουν εμφανίζονται ως εκσυγχρονιστές τάχα της Παιδείας μας, ενώ φαίνεται πως επιζητούν να την ακυρώσουν. Να αποκόψουν τη νέα γενιά, τη μαθητιώσα νεολαία μας, από τις ορθόδοξες ρίζες. Από τις ζωοδότρες πηγές του έθνους. Από το Χριστό και το Ευαγγέλιο Του, όπως αυτό βιώθηκε αιώνες τώρα στη λαμπροφόρα Ορθοδοξία. Δεν θέλουν οι κυβερνώντες να καλλιεργήσουν το χαρακτήρα των μαθητών μας με την υπέροχη, την άφθαστη διδασκαλία του Χριστού. Γιατί απλούστατα δεν πιστεύουν σ’ αυτή. Πιστεύουν σε ξεπερασμένες ανθρώπινες θεωρίες. Γι’ αυτό και επιμένουν ανενδότως στη μετάλλαξη του ορθοδόξου θρησκευτικού μαθήματος σε θρησκειολογία, αφού δεν μπορούν προς το παρόν να το καταργήσουν. Αντιμετωπίζουν την Εκκλησία ως ένα κοινωνικό μόρφωμα. Και στόχευσή τους είναι να αναθέσουν το θρησκευτικό μάθημα σε…Κοινωνιολόγους. Μας οδηγούν στα άθεα γράμματα, για τα οποία μίλησαν ο Άγιος Κοσμάς και ο Παπουλάκος.
Ευχόμαστε να αντιληφθούν το μέγεθος του κακού που προκαλούν. Να αποβάλλουν τις υλιστικές και αθεϊστικές ιδεοληψίες τους. Να κατανοήσουν τα επιστημονικά πορίσματα ότι με άθεες αντιλήψεις δεν μπορούμε να προσδοκούμε αληθινή ψυχική καλλιέργεια των νέων και της κοινωνίας. Να κατανοήσουν την αναγεννητική δύναμη του Ευαγγελίου του Χριστού, την οποία αναγνώρισαν ακόμη και «πατριάρχες» της απιστίας. Η διάδοση του Ευαγγελίου άλλαξε τον κόσμο.
Χωρίς πίστη στον Χριστό και στο Ευαγγέλιο Του δεν μπορούμε να αναμένουμε πρόοδο πνευματική και κοινωνική, αλλά οπισθοδρόμηση στη βαρβαρότητα. Ένα θρησκευτικό μάθημα, που δεν προσφέρει την αλήθεια του Χριστού και του Ευαγγελίου Του, αλλά τις διάφορες μορφές του θρησκευτικού φαινομένου, παρέχει μεν γνώσεις, αλλά δεν στηρίζει ψυχές. Δεν σφυρηλατεί χαρακτήρες. Δεν εμπνέει φρόνημα καταπολέμησης των παθών, αποφυγής της διαφθοράς, της βίας, της εγκληματικότητας και της παραβατικής εν γένει συμπεριφοράς. Αλλά οδηγεί στο χάος και στην καταστροφή. Αυτό βεβαιώνει η επιστημονική έρευνα. Αποστολή όμως της παιδείας δεν είναι αυτή. Αν επιμένουν, ας αλλάξουν τον τίτλο του Υπουργείου. Ας το ονομάσουν Υπουργείο Απαιδείας. Θα είναι ο πιο κατάλληλος τίτλος.

ΣΤΕ: «ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ Ή ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΜΟΡΦΗ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΟΒΑΡΗ»

Πέραν της ακύρωσης των Προγραμμάτων Σπουδών των «νέων» Θρησκευτικών η απόφαση ΣτΕ 660/2018 περιλαμβάνει ένα σκεπτικό που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Το σκεπτικό των ανώτατων δικαστών και η απόφασή τους δεσμεύει την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του ΙΕΠ για τη διαμόρφωση του περιεχομένου και των σκοπών του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Στην παράγραφο 14 του σκεπτικού της απόφασης του ΣτΕ αναφέρεται σχετικά με την συνταγματική επιταγή της καλλιέργειας της θρησκευτικής συνείδησης και με τον χαρακτήρα που οφείλει να έχει το μάθημα των Θρησκευτικών:

Δοθέντος ότι η θρησκευτική συνείδηση γεννάται και διαμορφώνεται σταδιακά, πριν ακόμη από την έναρξη του σχολικού βίου, στο πλαίσιο της οικογενείας (η οποία, ως «θεμέλιο της συντηρήσεως και προαγωγής του Έθνους» τελεί -όπως και η παιδική ηλικία- υπό την προστασία του Κράτους, κατά το άρθρο 21 του Σ/τος), από τη διάταξη του άρθρου 16 παρ. 2 του Σ/τος σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 13 αυτού και με τη διάταξη του άρθρου 2 του ΠΠΠ της ΕΣΔΑ συνάγεται ότι ως «ανάπτυξη» της κατά τα ανωτέρω ορθόδοξης χριστιανικής θρησκευτικής συνειδήσεως νοείται η, δια της διδασκαλίας των δογμάτων, ηθικών αξιών και παραδόσεων της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού, εμπέδωση και ενίσχυση της συγκεκριμένης αυτής θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών και, ως εκ τούτου, αφορά αποκλειστικώς στους μαθητές, οι οποίοι ανήκοντες στην κατά τα άνω πλειοψηφία του ελληνικού λαού, ασπάζονται το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα, το κυριότερο δε μέσον, δια του οποίου -εκτός άλλων (προσευχή, εκκλησιασμός)- υπηρετείται ο ανωτέρω συνταγματικός σκοπός είναι η διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών. Συνεπώς, στις ανωτέρω υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις αντίκεινται ρυθμίσεις νόμων ή κανονιστικών διοικητικών πράξεων, με τις οποίες, μέσω, κυρίως, των προγραμμάτων διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών, για τους αποτελούντες την κατά τα άνω πλειοψηφία του ελληνικού λαού μαθητάς δεν υπηρετείται ο ως άνω συνταγματικός σκοπός, η ανάπτυξη δηλαδή, υπό την προεκτεθείσα έννοια, της ορθόδοξης χριστιανικής συνειδήσεως, αλλά επιχειρείται ο κλονισμός ή και η μεταβολή αυτής. Ειδικότερα, σχολική διδασκαλία που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεταβολή ή την αλλοίωση της θρησκευτικής αυτής συνειδήσεως των μαθητών, όπως αυτή διαμορφώνεται στο πλαίσιο της οικογενείας, θα συνιστούσε μορφή ομαδικού προσηλυτισμού ιδιαιτέρως σοβαρή, ως επέμβαση στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη και ωριμότητα των ενηλίκων κατά παράβαση των παρ. 1 και 2 του άρθρου 13 του Σ/τος.

Οι αναφερόμενες στο τέλος του συγκεκριμένου αποσπάσματος παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 13 του Συντάγματος αναφέρουν:

Άρθρο 13: (Θρησκευτική Ελευθερία)
1. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
2. Kάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. H άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. O προσηλυτισμός απαγορεύεται.

ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ: ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Όταν θέλει κανείς να πληροφορηθεί το θέλημα του Θεού (στην περίπτωση που δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον Πνευματικό του), να αφήσει τελείως τις δικές του σκέψεις και να προσευχηθεί τρεις φορές, και όπου κλείνει η καρδιά του, εκείνο να κάνει και θα είναι κατά Θεόν.

ΥΠΑΚΟΗ ΜΕ ΑΠΛΟΤΗΤΑ!


Υπακοή με απλότητα! Πόσο βοηθάει την ψυχή μας!

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ: ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακυρώνει την επιβολή
της πολυθρησκείας στα ελληνικά σχολεία
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ


Η πρόσφατη, υπ΄ αρθμ. 660/2018 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) για τα Θρησκευτικά, δημιούργησε αντιδράσεις, επειδή ακυρώνει τα σχέδια ορισμένων που συνδέονται με την υλοποίηση του πολυθρησκειακού ή πολυθεϊστικού μοντέλου θρησκευτικής αγωγής.

Τα σχέδια αυτά, τα οποία έχουμε εκθέσει πολλάκις από αυτήν τη στήλη, έχουν ως κεντρικό άξονά τους την αποορθοδοξοποίηση των νέων μας και τη μεταστροφή της μονοθρησκευτικής ορθόδοξης χριστιανικής τους συνείδησης σε πολυθρησκειακή- διαθρησκειακή- πολυθεϊστική – πανθρησκειακή, δηλαδή, στην ουσία, αθεϊστική.  Το πρόβλημα του ορθόδοξου Μαθήματος είναι πλασματικό, δηλαδή κατασκευασμένο από συγκεκριμένους ανθρώπους, ειδικούς στο να χρησιμοποιούν την προπαγάνδα και την αλλοίωση της πραγματικότητας, προκειμένου να αποδομούν την αλήθεια και να πετυχαίνουν τους στόχους της πολεμικής τους. Το ορθόδοξο μάθημα βασίζεται στη θεολογική, ορθόδοξη και παιδαγωγικά έγκυρη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα ορθόδοξα Ελληνόπουλα και έχει εγκριθεί από τον νομικό μας πολιτισμό. Αλλαγές στη μεθοδολογία του Μαθήματος μπορούν και είναι εύλογο να γίνονται στο πλαίσιο του υγιούς εκσυγχρονισμού του.  Όμως, στο περιεχόμενο και στον χαρακτήρα του δεν χωράνε αλλαγές, διότι, έτσι, απειλείται το αναλλοίωτο της διδασκαλίας της ορθόδοξης πίστης. Ωστόσο, το νεωτερικό Πρόγραμμα, που εμφανίστηκε στον ελληνικό πνευματικό ορίζοντα από το 2010 και εξής, αλλάζει την εσωτερική οντολογία και δομή του Μαθήματος, διότι καταργεί τη μονοθρησκειακή διδασκαλία και εισάγει τον πολυθρησκειακό – πολυθεϊστικό προσανατολισμό της. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω, πολύ σύντομα, πότε, πώς και γιατί άρχισε να δομείται το πολυθρησκειακό μοντέλο ή σκεπτικό διδασκαλίας. Τα βασικά σημεία του πολυθρησκειακού σκεπτικού, έτσι όπως τα έχει εκθέσει δημοσίως και γραπτώς το ηγετικό στέλεχος αυτής της αντίληψης, κατά το πρόσφατο παρελθόν και πριν το σκεπτικό να καταγραφεί και να επιβληθεί ως Πρόγραμμα στα σχολεία έχει ως εξής: Το στέλεχος αυτό, θέλοντας να οικοδομήσει το νέο κίνημα ανατροπής του ορθόδοξου  προσανατολισμού του Μαθήματος και να «σώσει» την Ελλάδα από τη  μονοθρησκεία, αρχίζει πρώτα να δημιουργεί και να καλλιεργεί το κατάλληλο κλίμα, να αρθρογραφεί και να προπαγανδίζει όσα στόχευε η ομάδα. Γράφει για «τεταμένες σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας από τη μεταπολίτευση ως τις μέρες μας», για «προοπτική του χωρισμού (Εκκλησίας- Πολιτείας), ως ιστορική μοίρα του Νέου Ελλη­νισμού» και εν συνεχεία αναφέρει ότι «μια τέτοια εξέλιξη θα σημάνει και το τέλος των ιστορικών προνομίων της ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα και σαφώς το κλείσιμο του ιστορικού κύκλου των Θρησκευτικών ως ομολογιακού μαθήματος». Αφού φθάνει στο στόχο του, που ήταν το επί 170 περίπου χρόνια ισχύον ορθόδοξο σχολικό μάθημα, αρχίζει να στήνει την γνωστή λεκτική επιχειρηματολογία και πολεμική, που χρησιμοποιείται έκτοτε από όλη την ομάδα, με ψευδείς χαρακτηρισμούς, πληροφορίες, συκοφαντίες και παρερμηνείες που απομειώνουν και πλήττουν τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος, όπως: Ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα του μαθήματος είναι «ο ομολογιακός χαρακτήρας του». ότι «το μάθημα έχει κατηχητικό χαρακτή­ρα, είναι μονοφωνικό, ως εκ της φύσεώς του και, συνεπώς, δεν ανταποκρίνεται στην ανάγκη μιας ελεύθερης πλουραλιστικής κοινωνίας». Ότι «το ελληνικό σχολείο αποτελεί ακραία περίπτωση θρησκευτικού κατηχητισμού». Ότι «σ΄ ένα πλουραλιστικό και δημοκ­ρατικό σχολείο, που σέβεται τη θρησκευτική ετερότητα, η λύση δεν είναι παρά η κατάργηση του ομολογιακού μαθήματος και η μετάβαση σε ένα ουδετερόθρησκο σχολείο». Ότι, «πέραν της πλήρους κατάργησης του θρησκευτικού μαθή­ματος, που υποστηρίζεται από ελάχιστους κύκλους, ως εναλλακτική πρόταση προβάλλεται συνήθως η αντικατάσταση του ομολογιακού από το θρησκειολογικό μοντέλο». Προτείνει, ακόμη, «να διαλεχτεί η χριστιανική θεολογία δημιουργικά με την πολιτισμική και θρησκευτική ποικιλομορφία, να προσπεράσει τη μισαλλοδοξία και το φανατισμό,  να μην προσκολλάται  στο ένδοξο παρελθόν», ούτε «να κλείνεται σε ένα είδος ιδιοκτησιακής αντίληψης για την κατοχή της αλήθειας». Τέλος, καταλήγει στην πρόταση ότι «χρειάζεται μια νέα προσέγγιση των σημερινών κοινωνικών και πολιτισμικών πραγματικοτήτων του κόσμου μας, μέσα από μια θεολογία της πολυπολιτισμικότητας. Είναι όντως ανάγκη το ΜτΘ να αλλάξει φυσιογνωμία και χαρακτήρα. Είναι ανάγκη η θεολογία της πολυπολιτισμικότητας, όχι απλώς να το αγγίξει, αλλά να το διαπεράσει, κομίζοντας μια άλλη μαρτυρία για την αλήθεια της ζωής του ανθρώπου και του κόσμου. Είναι ανάγκη να αναπλαισιωθεί ο θεολογικός και παιδαγωγικός του χαρακτήρας σε νέες βάσεις και αρχές». Οι παραπάνω λέξεις, φράσεις, κατασκευασμένες παρερμηνείες και ιδέες κλειδιά κυκλοφορούν στο γραπτό ή προφορικό λεξιλόγιο όλης αυτής της ομάδας των πολεμίων του ορθόδοξου μαθήματος (κάποιων κληρικών, θεολόγων, δημοσιογράφων, πολιτικών), από τότε έως σήμερα. Σε αυτήν τη διωκτική  γραμμή, άρχισαν να λασπολογούν, ασύστολα και μεθοδευμένα -όλα μαζί τα μέλη της ομάδας, τόσο εναντίον του ορθόδοξου μαθήματος όσο και εναντίον κληρικών και θεολόγων, που γύρω ή μαζί με την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων είχαν ή βρήκαν τη δύναμη να αντισταθούν και να το υποστηρίξουν, με συνέδρια, ημερίδες, διαλέξεις, άρθρα, συλλογικούς τόμους, ακόμη και συλλαλητήρια και πορείες. Το Πρόγραμμα, όμως, τελικά, έγινε και εφαρμόστηκε, με βάση ακριβώς το παραπάνω σκεπτικό, ενώ ό, τι και να έλεγε ή να έκανε η πλευρά της άμυνας δεν έφερε αποτέλεσμα, μια και η πλευρά των αποδομητών είχε προσεταιρισθεί την πολιτική εξουσία και δύναμη, η οποία βρήκε τη χρυσή ευκαιρία που επιζητούσε και που της πρόσφεραν πρόσωπα από το εσωτερικό της Εκκλησίας και της Θεολογίας για να εξορίσει την εκκλησιαστική ορθοδοξία από τα σχολεία με προεδρικά διατάγματα. Η μόνη δημοκρατική λύση άμυνας που έμενε ήταν το ΣτΕ, στο οποίο προσφύγαμε, ταπεινά, όσοι αμυνόμαστε, καταθέτοντας τα θεολογικά, παιδαγωγικά και νομικά στοιχεία που διαθέταμε. Και ήρθε η ώρα της απόφασης του ΣτΕ. Δεν είδαμε ακόμη το πλήρες σκεπτικό της. Όμως, από όσα περιληπτικά ήλθαν στο φως της δημοσιότητας,  σχετικά με την απόφαση, το ανώτατο δικαστικό Συμβούλιο, το οποίο αποτελεί το πιο ισχυρό εχέγγυο που διασφαλίζει τη δημοκρατική και συνταγματική λειτουργία του κράτους, αποφάσισε την ακύρωση του πολυθρησκειακού Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία, διότι:


α) Πραγματοποιεί ριζική αλλαγή στη θεολογική οντολογία  του μαθήματος των Θρησκευτικών, αλλοιώνοντας «τον από ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα ορθόδοξο χαρακτήρα του». β) «Κλονίζει τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση» των μαθητών, φαλκιδεύοντας τον συνταγματικό που καθορίζει τον «σκοπό της ανάπτυξης της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης των μαθητών».
γ)  Παραβιάζει την ελευθερία της θρησκευτικής τους συνειδήσεως (άρθρ 13 του Συνάγματος), διότι «κλονίζει την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση», που είχαν πριν να πάνε στο σχολείο από το οικογενειακό τους περιβάλλον.
δ) Δεν λαμβάνει υπόψη ότι οι μαθητές δεν διαθέτουν κριτική αντίληψη.
ε) Προσβάλλει ευθέως «το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ, γιατί στερεί από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Εκκλησίας του Χριστού», ενώ «η νομοθεσία προβλέπει για  Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος μαθητές να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό».
στ) Η χριστιανική διδασκαλία «δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτική, σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε άλλα δόγματα ή θρησκείες, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές» κ.ά. Με όσα σχετικά έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα μας, γίνεται σαφές ότι η απόρριψη του πολυθρησκειακού προσανατολισμού του Μαθήματος των Θρησκευτικών από το ΣτΕ αποτελεί μια δικαίωση των παιδιών μας, των γονέων τους και όλων των Ελλήνων ορθοδόξων και, ταυτόχρονα, μια ελπίδα, που δείχνει ότι με τη αγάπη, την πίστη και τη δύναμη του Ιησού Χριστού και παρά τις όποιες παλινωδίες, τίποτα δεν έχει ακόμη χαθεί στην πατρίδα μας. Υπάρχουν πνευματικές Θερμοπύλες και υπάρχουν άνθρωποι που τις κρατούν επάξια.

Ορθόδοξη Αλήθεια, 28-03-2018

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Θρησκευτικά και συναισθηματική νοημοσύνη
ΔΗΜΗΤΡΑ ΡΕΤΣΙΝΑ-ΦΩΤΕΙΝΙΔΟΥ

Με αφορμή την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμφωνα με την οποία οι αλλαγές του τέως υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη για το μάθημα των Θρησκευτικών σε Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας είναι αντισυνταγματικές και αντίθετες στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ας δούμε την χρησιμότητα του εν λόγω μαθήματος στα σχολεία της χώρας.

Το νόημα και το όφελος που προκύπτει μέσα από τη διδασκαλία της χριστιανικής ορθόδοξης πίστης και παράδοσης είναι ηθικό, ψυχικό και διανοητικό.
Συγχρόνως καλλιεργείται και εμπεδώνεται η πολιτιστική κληρονομιά του λαού μας, διότι η θρησκεία, ως ιδεολογία και ως τελετουργία (Εκκλησία), είναι θεσμός που ανήκει στο πολιτιστικό εποικοδόμημα της κοινωνίας.

Η συναισθηματική νοημοσύνη, από τον Αριστοτέλη ως τον D. Goleman, είναι σημαντικός παράγοντας για την εξέλιξη του ατόμου και της κοινωνίας. Ο αντίκτυπος που έχουν η μόρφωση και οι εμπειρίες στον ψυχισμό του πολίτη είναι σημαντικός. Με τις απλές παραβολές δίδασκε ο Ιησούς Χριστός στον κόσμο τα πιο σοβαρά πράγματα. Με την απλότητα του λόγου και τα παραδείγματα από τη ζωή κατόρθωνε να μαγεύει τα πλήθη, μορφωμένους και αμόρφωτους. Επομένως, στόχευε κυρίως στο να νιώσουν βαθιά οι άνθρωποι γιατί έτσι καταλαβαίνουν καλύτερα.

Τα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας (Μ. Βασιλείου, Ι. Χρυσοστόμου, Γρηγορίου Θεολόγου, Γρηγορίου Νύσσης κ.ά) έχουν παιδαγωγικό χαρακτήρα και ενσταλάζουν στις παιδικές ψυχές τις αρετές της αγάπης, της φιλανθρωπίας και του αλτρουισμού, του αυτοσεβασμού και της αυτοεκτίμησης. Επίσης από τους βίους των Αγίων διδασκόμαστε τις αρετές της μακροθυμίας, της πραότητας, της σωφροσύνης, της συγχώρεσης, της εγκράτειας και της νηστείας.

Εκτός από τα Ιερά Ευαγγέλια και τα συγγράμματα των εκκλησιαστικών συγγραφέων, σημαντικό αντίκτυπο στο πνεύμα και την ψυχή των μαθητών έχουν τα γεγονότα που έχει καταγράψει η επίσημη ιστορία και η λαϊκή παράδοση, και μπορούν να συνδυαστούν με το μάθημα των Θρησκευτικών.
Έτσι το μάθημα γίνεται διεπιστημονικό και οι ανθρωπιστικές ή φιλολογικές επιστήμες διαμορφώνουν ολιστικά το παιδί.

Θα αναφέρω ένα παράδειγμα από τη βυζαντινή ιστορία σχετικά με την απόκρουση της ταυτόχρονης πολιορκίας της Κωνσταντινούπολης από τους Πέρσες του Χοσρόη, τους Σκύθες (Ταρτάρους) του Χαγάνου της Μυσίας και Σκυθίας το 623 επί βασιλείας του Ηρακλείου. Κυκλωμένοι από παντού, οι κάτοικοι της Βασιλεύουσας προσπαθούσαν να ενισχύσουν την άμυνα του κάστρου και συγχρόνως έπαιρναν θάρρος από την θέρμη που μετέδιδε ο Πατριάρχης Σέργιος στο ποίμνιο. Οι δεήσεις όλων στην Υπεραγία Θεοτόκο δηλώνουν πίστη, σεβασμό, δέος, και έρχονται σε αντίθεση με την αλαζονεία και την αμετροέπεια των εισβολέων που πληρώνουν στο τέλος βαρύ το τίμημα της βαρβαρότητας που έδειξαν.

Παραθέτω ένα απόσπασμα: «Ο μεν πατρίκιος Βώνος ήταν διορισμένος από τον βασιλιά με το καθήκον της υπεράσπισης του Κάστρου και της βοήθειας της πόλεως. Ο Βώνος δυνάμωνε το τειχόκαστρο και διόρθωνε όσα ήταν αναγκαία για την άμυνα. Ο δε Πατριάρχης Σέργιος κρατώντας την εικόνα της Βρεφοκρατούσας Θεοτόκου περιερχόταν το κάστρο δίνοντας θάρρος στους αμυνομένους και φοβίζοντας τους πολιορκητές. Με τα ιερά και όσια της Ορθοδοξίας περιτριγύριζε το τειχόκαστρο και προσευχόταν με δάκρυα ώστε να διασκορπισθούν οι εχθροί και να σωθεί ο λαός και η κληρονομία του». Τελικά ο στόλος των επιτιθεμένων ναυάγησε και η Κωνσταντινούπολη σώθηκε.

Προς τιμήν της υπερμαχούσας Θεοτόκου έψαλλαν τότε όλοι όρθιοι σε ολονύκτια αγρυπνία στην Αγία Σοφία τους 24 Οίκους προς την Παναγία, δηλαδή τον Ακάθιστο Ύμνο.

Όλοι οι λαοί παίρνουν θάρρος από τη θρησκεία τους. Ο μουσουλμάνος διανοούμενος Ibn Khaldun από την Τυνησία που έζησε τον 14ο αι. μίλησε για το asabiyyah, δηλαδή την κοινωνική συνοχή που έχουν οι λαοί με την ίδια θρησκεία και τις ίδιες εθνικές παραδόσεις. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως άτομα διαφορετικών πεποιθήσεων δεν μπορούν να συμβιώνουν ειρηνικά στον ίδιο τόπο!

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΣΠΛΑΧΝΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!


ΘΕΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΪΚΟ ΣΟΥ ΕΡΩΤΑ!


ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ!


Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ

Συνεχίζεται στο παρεκκλήσι της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου σε οικισμό (Σχοινάς) της Αλεξανδρείας Ημαθίας ευωδιαζει σε συγκεκριμένο σημείο του προαυλίου χώρου που περιεφραξαν για να μην πατά ο κόσμος, όπως μπορείτε να δείτε στα παρακάτω βίντεο και το οποίο σύμφωνα με τις μαρτυρίες μόνιμα πλέον ευωδιαζει.

Πλήθος πιστών από την ευρύτερη περιοχή έρχονται να προσκυνήσουν και να νοιώσουν την ευωδιά που προέρχεται στο εξωτερικό πίσω μέρος του Ιερού Ναού.






Ο 11ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΟΣ-ΙΔΙΟΦΥΪΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ Σ. ΧΟΚΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ «ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ»


Μπορεί ν' ακούγεται σαν ψέμα είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό. Ο 11χρονος Γουίλιαμ-Βασίλειος Μαϊλης «σπάει» το ηλιακό φράγμα καθημερινά.
Σε μια εποχή που τα περισσότερα παιδιά επικεντρώνονται στο να κερδίσουν το επόμενο επίπεδο σε ένα βιντεοπαιχνίδι ή να παίζουν μπάλα με τους συνομήλικούς τους, ο William “αναλώνεται” στην προσπάθεια να γίνει αστροφυσικός.

Τα περισσότερα παιδιά σε αυτήν την ηλικία ονειρεύονται να γίνουν πυροσβέστης, γιατρός, ίσως ακόμη αστροναύτης ή δάσκαλος, αλλά ο William το μόνο που ονειρεύεται είναι να γίνει αστροφυσικός.
Το αγόρι από την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, αποφοίτησε από το γυμνάσιο τον Μάιο του 2016, στην ηλικία των 9! Αφού ακολούθησε κάποια κολεγιακά μαθήματα έγινε δεκτός στο πανεπιστήμιο Carnegie Mellon το περασμένο φθινόπωρο.

Σύμφωνα με τον Ελληνορθόδοξο ιερέα πατέρα του, Peter Maillis, ο William ξεκίνησε να μιλά στους επτά μήνες από την γέννησή του. Έκανε πρόσθεση 21 μηνών μωρό και πολλαπλασιασμό από την ηλικία των δύο ετών. Μια φορά μάλιστα επηρεασμένος από τα παιδικά βιβλία που του διάβαζαν έγραψε σε αυτήν την ηλικία το δικό του βιβλίο εννέα σελίδων με τίτλο «Happy Cat.

Στα τέσσερα χρόνια, έμαθε άλγεβρα, τη νοηματική γλώσσα και τον τρόπο ανάγνωσης της ελληνικής γλώσσας, και όταν ήταν πέντε, διάβασε ένα ολόκληρο βιβλίο γεωμετρίας 209 σελίδων σε μία νύχτα και ξύπνησε την άλλη μέρα λύνοντας περίπλοκα προβλήματα.

“Αυτό το παιδί είναι κυριολεκτικά ιδιοφυϊα”, αναφέρει η ψυχολόγος του Πανεπιστημίου του Οχάιο, Joanne Ruthsatz.
Η επιθυμία του William να γίνει αστροφυσικός έχει τις ρίζες του στις ισχυρές πεποιθήσεις του. Διαφωνεί με μερικές από τις θεωρίες του Αϊνστάιν και του Χόκινγκ για τις μαύρες τρύπες και έχει τις δικές του ιδέες για να αποδείξει την ύπαρξη του σύμπαντος.

Ο γιος του Έλληνορθόδοξου ιερέα, θέλει να αποδείξει ότι μια εξωτερική δύναμη είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει το σύμπαν, πράγμα που σημαίνει ότι «ο Θεός υπάρχει».
Ωστόσο, ο Stephen Hawking, ο οποίος απεβίωσε προ ημερών σε ηλικία 76 ετών, διατύπωσε ένα πολύ διαφορετικό επιχείρημα. «Πριν καταλάβουμε την επιστήμη, ήταν φυσικό να πιστεύουμε ότι ο Θεός δημιούργησε το σύμπαν, αλλά τώρα η επιστήμη προσφέρει μια πιο πειστική εξήγηση», είπε κάποτε ο γνωστός φυσικός.

Οι γονείς του William λένε ότι ποτέ δεν τον ώθησαν προς τις σπουδές του.
«Είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι», εξήγησε ο πατήρ Πέτρος.
Όμως, όταν ο 11χρονος ρωτήθηκε τι είναι το «όνειρο» του, το παιδί θαύμα δεν είχε κανένα δισταγμό στην απάντησή του:
«Θέλω να είμαι αστροφυσικός ώστε να μπορώ να αποδείξω στον επιστημονικό κόσμο ότι ο Θεός υπάρχει», δήλωσε ο Ουίλιαμ σε πρόσφατη συνέντευξη.

Όταν ρωτήθηκε γιατί αισθάνθηκε την ανάγκη να το αποδείξει στους επιστήμονες, η απάντησή του ήταν ακόμη πιο βαθιά:
«Λοιπόν επειδή υπάρχουν αυτοί οι αθεϊστές που προσπαθούν να πουν ότι δεν υπάρχει Θεός, όταν στην πραγματικότητα χρειάζεται περισσότερη πίστη για να πιστέψει κανείς ότι δεν υπάρχει Θεός από ό, τι πως υπάρχει Θεός … Επειδή είναι πιο λογικό ότι κάτι δημιούργησε το σύμπαν από ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από μόνο του. Χρειάζεται περισσότερη πίστη για να πούμε ότι το σύμπαν αυτοδημιουργήθηκε από το να πει κανείς πως κάτι άλλο δημιούργησε το σύμπαν, επειδή αυτό είναι πιο λογικό».


ΤΟ ΙΝΚΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Το ΙΝΚΑ απαντώντας στα ψευδή δημοσιεύματα περί των λόγων πίεσης των ΗΠΑ να εκδοθούν ηλεκτρονικές ταυτότητας, καθώς και στα πρόσφατα έγγραφα επικοινωνίας επτά Βουλευτών της ΝΔ με τον αναπληρωτή Υπουργό εσωτερικών Νίκο Τόσκα:1o) Η έκδοση ταξιδιωτικού εγγράφου (διαβατηρίου) διαχειρίζεται και ελέγχεται ολοκληρωτικά από την Ελληνική Αστυνομία με υπερυψηλά κριτήρια ασφαλείας.

Είναι ψέμα ότι μπορεί κάποιος να προσέλθει σε Αστυνομικό Τμήμα Ασφαλείας με πλαστή ταυτότητα και να εκδοθεί πλαστό διαβατήριο, επειδή το αρμόδιο αστυνομικό όργανο ελέγχει άμεσα την ταυτότητα του κατόχου της, μέσω του online ασφαλέστατου και αλάνθαστου συστήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.

Το συγκεκριμένο δημοσίευμα στοχοποιεί έμμεσα την Ελληνική Αστυνομία και σε οποιαδήποτε αναδημοσίευση από τα ΜΜΕ στο εξής πέσει στην αντίληψη μας, θα προσφύγουμε στον εισαγγελέα ενημερώνοντας τον για ψευδή είδηση ενάντια της Ελληνικής Αστυνομίας και διασπορά ανησυχίας, δίνοντας του εκτεταμένη ανάλυση του ασφαλέστατου τρόπου έκδοσης διαβατηρίων.

2ο) Το Ελληνικό διαβατήριο συγκαταλέγεται το 2017 στην έκτη θέση αξιοπιστίας σε παγκόσμια επίπεδο, αυτό σημαίνει ότι ανοίγουν διάπλατα οι πόρτες για ταξίδια σ όλο σχεδόν τον κόσμο χωρίς έκδοση βίζας.

Οι ΗΠΑ αναφερόμενοι ότι θα επαναφέρουν την βίζα για την είσοδο στην χώρα τους, από πολίτες της Ελλάδας, είναι μια εκβιαστική εικονική απειλή για την οικονομική μας αφαίμαξη να εκδοθεί νέα ταυτότητα που να περιέχει βιομετρικά χαρακτηριστικά, τουλάχιστον εφάμιλλα των διαβατηρίων ώστε να παρακολουθείται ο κάθε πολίτης και σίγουρα δεν συσχετίζεται με την βίζα σύμφωνα με τα προαναφερόμενα.

3ο) Πριν ενάμιση χρόνο στελέχη του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε συνάντηση στο Υπουργείο μας είχαν ενημερώσει προφορικά ότι το κόστος των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων ανέρχεται σε 80 εκατομμύρια Ευρώ γεγονός που δεν τα διαθέτουν, έχοντας σημαντικότερες ανάγκες το Ελληνικό κράτος, ενώ μέσα στο 2018 δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το κόστος αυτό εκτοξεύεται στα πάνω από 350 εκατομμύρια Ευρώ, δίνοντας την έκδοση της ταυτότητας σε ιδιωτικές εταιρείες. Το πακέτο είναι μεγάλο και ενδιαφέρον, οι εν λόγω πιέσεις των ΗΠΑ και Γερμανίας έχουν να κάνουν ??? με την κερδοσκοπία των ιδιωτικών εταιρειών που επιδιώκουν κάποιοι να βάλουν στο παιχνίδι;

Εμείς λέμε ότι, η διαχείριση και έκδοση των ταυτοτήτων και διαβατηρίων απαιτείται να συνεχίσει να γίνεται μονάχα μέσω της Ελληνικής Αστυνομίας και επίσης ότι είναι απαγορευτικό να συμμετέχει και να έχει πρόσβαση σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα πολιτών οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία, καθώς και ότι εάν στα μέσα του 2016 η κυβέρνηση σκεφτόταν τα 80 εκατομμύρια Ευρώ, τώρα της περισσεύουν 450 % περισσότερα;

4ο) Το αρμόδιο Υπουργείο μας είχε ενημερώσει επίσης προφορικά ότι δεν χρειάζεται καμία νέα ταυτότητα για να γίνει η ένωση των Υπουργείων και Δημόσιων οργανισμών. Αυτό ερχόταν σε αντίθεση με όσα έλεγε σε δηλώσεις του στην τηλεόραση ο τότε Υπουργός κ. Κουρουπλής, για δήθεν πάταξη της γραφειοκρατίας μέσω της νέας ταυτότητας, και στην ερώτησή μας γιατί διαδίδει τέτοια ψεύδη, η απάντηση ήταν ότι δεν τον είχαν ενημερώσει κατάλληλα, ενώ τώρα έχει πλήρη ενημέρωση.

5ο) Στο γράμμα της 5ης Φεβρουαρίου 2018 του Βουλευτή της Ν.Δ. Μάξιμου Χαρακόπουλου και των έξι που συνυπογράφουν: κ.κ. Γεώργιος Γεωργαντάς, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, Γεώργιος Καρασμάνης, Δημήτριος Κυριαζίδης, Νίκος Παναγιωτόπουλος και Κωνσταντίνος Τζαβάρας (δείτε: https://tinyurl.com/y93o8gj8) αναφέρουν - ρωτούν «για ποιο λόγο καθυστερεί η έκδοση των αστυνομικών ταυτοτήτων ασφαλείας;», πιέζοντας ουσιαστικά την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για τα 350 εκατομμύρια Ευρώ ???

Θα σας υπενθυμίσουμε ότι στις 14 Ιουνίου 2012 το Υπουργείο Δημοσίας Τάξης είχε ανακοινώσει ότι από Σεπτέμβρη 2012 θα εκδοθούν νέα δελτία αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών και από το 2012 μέχρι το 2015 που η ΝΔ ήταν κυβέρνηση γιατί δεν έκδωσε αυτές τις νέες ταυτότητες που αναφέρουν οι βουλευτές;

Μήπως πιέζουν την σημερινή κυβέρνηση για να βρουν έτοιμη την ταυτότητα και για να μην έχουν αυτοί το οικονομικό και πολιτικό κόστος, γνωρίζοντας ότι εκατομμύρια λαού θα στραφούν ενάντια τους, για θρησκευτικούς, ιδεολογικούς και της αυτοπροστασίας μας λόγους. Που ήταν τότε αυτοί οι επτά βουλευτές και γιατί δεν πίεσαν τον τότε Πρωθυπουργό κ. Σαμαρά να εκδώσει τις ταυτότητες;

6ο) Είναι γεγονός ότι από τον Νοέμβριο 2017 μέχρι και τον Φεβρουάριο 2018 έχουν πραγματοποιηθεί εξονυχιστικοί έλεγχοι σε 280.000 επιβάτες από την Ελλάδα, σε όλους αυτούς βρέθηκαν μονάχα 35 περιπτώσεις ατόμων που ταξίδευαν με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα (διαβατήρια ή ταυτότητες). Αριθμός που αντιστοιχεί στο ένα δεκάκις τοις χιλίοις.Μεταξύ αυτών των πλαστών εγγράφων, δεν βρέθηκε ούτε ένα Ελληνικό.

Η στάση της Γερμανίας ως προς την Ελλάδα και τους ταξιδιώτες προς αυτή, παραβιάζει την συνθήκη Σένγκεν και είναι ο μοχλός πίεσης της Γερμανίας για να εκδοθούν νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες στην Ελλάδα, τα 350 εκατομμύρια Ευρώ.

Η κακοποίηση που υπέστησαν οι Έλληνες ταξιδιώτες φθάνοντας στην Γερμανία θα έπρεπε να λυθεί με ένα μεγάλο συγνώμη ή και με αποζημίωση από την Γερμανική κυβέρνηση, αλλά που ευθιξία απούσας της απαίτησης.

Πιθανότατα στις 5 Φεβρουαρίου 2018 που έστειλαν οι 7 το γράμμα στον κο Τόσκα, δεν γνώριζαν τα ανωτέρω, τώρα που τα ξέρουν θα ήταν πρέπον και ζητούμε να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους.

7ο) Στην απάντηση της ανωτέρω ερώτησης ο κος Τόσκας αναφέρει ότι η προθεσμία εναρμόνισης των Κρατών – Μελών της Ε.Ε. για την έκδοση νέων δελτίων ταυτοτήτων έληγε την 01/01/2006, δεν προσδιορίζει όμως, και κρύβει, το ότι δεν ήταν υποχρεωτική, για αυτό και το Ελληνικό κράτος δεν έχει πρόστιμο για την δήθεν παράλειψη του, αλλά και για αυτό υπάρχουν σήμερα μέλη της Ε.Ε. που δεν έχουν καθόλου !!! αστυνομικές ταυτότητες.

Ότι αφορά τα ταξιδιωτικά έγγραφα (διαβατήρια) η Ε.Ε. αλλά και οι διεθνείς κανόνες (πρότυπα) έχουν εκδώσει οδηγίες για τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά τους και στα οποία η Ελλάδα είναι πλήρως εναρμονισμένη.

Τα υπόλοιπα που διαδίδονται προφανώς είναι ψέματα με κύριο σκοπό να μας πείσουν για την αναγκαιότητα νέας ηλεκτρονικής ταυτότητας, για τα 350 εκατομμύρια Ευρώ.

Το ΙΝΚΑ έχει κυκλοφορήσει Δελτίο Τύπου για την κατά περίπτωση παρεχόμενη φωτοτυπία της σημερινής ταυτότητας με την κατάλληλη αναγραφή σκοπού σε αυτή, ώστε να αποφύγουμε την πιθανή χρήση της φωτοτυπίας σε απάτη οποιουδήποτε κακόβουλου.

Είναι γνωστό από προηγούμενες έρευνες δημοσιογράφων, πλαστά διαβατήρια μπορεί να παραγγείλει οποιοσδήποτε μέσω του διαδικτύου με κόστος από 500 Ευρώ μέχρι 2000 Ευρώ και να τα παραλάβει στο σπίτι του από τρίτες χώρες, και αυτό το γνωρίζουν καλά οι αρμόδιες αρχές, αλλά και η Γερμανία και οι ΗΠΑ.

Το ΙΝΚΑ σε συνεργασία με φορείς και συλλόγους δεν θα σταματήσει τον αγώνα κατά της νέας χωρίς κανένα χρηστικό στοιχείο για τον πολίτη ηλεκτρονικής ταυτότητας που βεβιασμένα θέλουν να μας περάσουν για τα 350 εκατομμύρια Ευρώ.

Ζητούμε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να σεβαστεί τις δύο διαβουλεύσεις που πραγματοποιήθηκαν για αυτές τις νέες ταυτότητες, τις συγκεντρώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις, από το 2010 που ανακοινώθηκε η λεγόμενη «Kάρτα Πολίτη» μέχρι σήμερα.

Να μην δεχθεί κανένας οποιαδήποτε ηλεκτρονική ταυτότητα, επειδή δεν έχει σκοπό την ταυτοποίηση του πολίτη, αλλά τον έλεγχο και την παράνομη παρακολούθηση του, και που θα είναι έρμαιο του κάθε εκάστοτε Υπουργού αφού θα μπορεί να προσθέτει και να αφαιρεί εξ αποστάσεως όποτε θέλει στοιχεία κατά το δοκούν. Tέτοια ηλεκτρονική ταυτότητα δεν θα διευκολύνει τον πολίτη σε τίποτα αλλά μονάχα όσους θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτή, γνωρίζοντας ηλεκτρονικοποιημένα στοιχεία που ο ίδιος ο κάτοχος της μπορεί να μην ξέρει.

Υπενθυμίζουμε ότι με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, τα τσιπάκια και τα προγράμματα τους γίνονται έξυπνα, τόσο που είναι ακραία επικίνδυνα και ανεξέλεγκτα δίνοντας πληροφορίες αλλά και εντολές !!! που ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε.

Η εποχή της επέλευσης του ολοκληρωτισμού επιχειρείται να πραγματοποιηθεί με νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες και που ο Οργουελ μοιάζει απλά μια παροδία μπροστά σε αυτά που θα επιχειρήσουν να μπορούν να επιβάλουν σε όλους τους πολίτες.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: ΟΙ ΠΙΘΗΚΙΖΟΝΤΕΣ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ

Οι πιθηκίζοντες κραυγάζουν πάντα
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Οι πιθηκίζοντες κάθε τι το παρακμιακό προϊόν  της Δύσης υπάρχει, κηρύσσουν  σε κάθε ευκαιρία τις μηδενιστικές και υλιστικές αντιλήψεις τους.

Η ευκαιρία τους δόθηκε πάλι με την εθνική – θρησκευτική επέτειο της 25ηςΜαρτίου. Έχοντας αυτοανακηρυχθεί διάδοχοι  του ναπολεόντειου μεγαλείου της δημοκρατικότητας και έχοντας περιβληθεί την τήβεννο των προστατών του εκσυγχρονισμού, έχουν άνετη την πρόσβαση στα ΜΜΕ, αλλά και στα πολιτικά Κόμματα. Μέσα από αυτά επιδιώκουν – οι άφρονες – να ξεριζώσουν την παράδοση και την ιδιοπροσωπία μας, ως Ελλήνων.  

Όλοι τους συμφωνούν στην αντιεκκλησιαστική και αντιπαραδοσιακή  ιδεολογία και είναι παθιασμένοι με  την υλιστική και ηδονιστική, αλλά απροσανατόλιστη και άσκοπη ζωή... Όλοι τους καλύπτουν την ισοπεδωτική και ολοκληρωτική τους νοοτροπία με μιαν επίφαση δημοκρατικότητας... Όλοι τους είναι συνεχιστές του Βολταίρου και φωνάζουν μαζί του: «Κάντε λιώμα την αχρεία εκκλησία». Μόνο που ο Βολταίρος μιλούσε για την Εκκλησία του Πάπα και του ιεροεξεταστή....
Όλοι τους συμφωνούν με τους αρχαιόπληκτους λογίους του 19ου αιώνα, όπως με τον φιλόλογο Κουμανούδη, που ζητούσε οι Έλληνες να γκρεμίσουν τις βυζαντινές εκκλησιές και να πετάξουν τα εικονίσματά τους και τον νομικό Αντωνιάδη, που έγραψε πως πρέπει οι Έλληνες να πάψουν να είναι προσκολλημένοι «εις τα άθλια βυζαντινά κτίρια... ως η μύγα εις τας ακαθαρσίας». Είναι ακόμη οι συνεχιστές των δυτικόπληκτων ελλήνων λογίων, που καταπλάγηκαν από τη λάμψη της εκθαμβωτικής αλλά κενής στο βάθος αναπτυγμένης τεχνολογίας και οικονομίας. Για όλους αυτούς  έγραψε ο Κωστής Μπαστιάς: « Οι πνευματικοί ταγοί του έθνους, άλλοι με την άγονη αρχαιολατρία τους κι άλλοι με τον επίσης άγονο και ξιπασμένο προοδευτισμό τους έσβησαν το Εικοσιένα από τα μάτια του κόσμου...».
Οι «γκουρού» του ξιπασμένου προοδευτισμού επιχειρούν να μας πείσουν  να αποδεχθούμε την χωρίς προορισμό και προσανατολισμό ζωή και να σβήσουμε από τη μνήμη μας το 21 και την Παράδοσή μας.  Φορέας αυτής της Παράδοσης είναι η Εκκλησία, που οι ελληνόφωνοι ροβεσπιέροι επιδιώκουν να εξοντώσουν, με τις λυσσώδεις επιθέσεις τους. Ανεντίμως φερόμενοι και τα σοβιετικά αθεϊστικά προπαγανδιστικά πρότυπα ακολουθούντες, από καιρό έχουν εξαπολύσει μια συστηματική  εκστρατεία αμφισβητήσεως, διαστρεβλώσεως και αποκρύψεως του σωτηρίου για το Γένος ρόλου Της.   

Αντίθετοι στα σχέδιά τους  είμαστε όλοι εμείς, οι πολλοί Έλληνες. Εμείς, που  η Παράδοσή μας είναι ο αέρας που αναπνέουμε. Έχοντας από τη μία πλευρά τους διώκτες της μνήμης του 1821 και της Παράδοσής μας, και από την άλλη τους  καπήλους των αξιών του Έθνους μας το πρόβλημα έχει περάσει σε εμάς. Για να διατηρήσουμε την ταυτότητά μας οφείλουμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα των ηρώων και των νεομαρτύρων, κληρικών και λαϊκών προγόνων μας. Όλοι τους   μέσα στα σκοτεινά χρόνια της σκλαβιάς και  υπό απάνθρωπες συνθήκες ζωής, διατήρησαν την εθνική μας ιδιοπροσωπία και, με τον Αγώνα του 1821, μας παρέδωσαν  ελεύθερη την Πατρίδα μας.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

«ΣΤΑ ΟΠΛΑ» ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ. ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ «ΝΙΚΗ» ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ


Από τον Αντώνη Τριανταφύλλου
Αναζωπύρωση της αντιπαράθεσης ανάμεσα στο υπουργείο Παιδείας και στην Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων αναμένεται να προκαλέσει η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την ακύρωση της περιβόητης υπουργικής απόφασης του Νίκου Φίλη σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κρατάει ακόμα χαμηλούς τόνους και υποστηρίζει ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί επισήμως πριν της κοινοποιηθεί η καθαρογραμμένη απόφαση του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου. Επιπλέον, ο Κώστας Γαβρόγλου έχει διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει καμία ουσιαστική, τυπική και πρακτική επίπτωση από την απόφαση του ΣτΕ.

Ωστόσο, εκκρεμούν ακόμα η προσφυγή κατά της υπουργικής απόφασης Γαβρόγλου και παράλληλα η αίτηση στην Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ από τον μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, όπως ο ίδιος αποκάλυψε στη συνέντευξή του στη «δημοκρατία», με την οποία πρακτικά ενδέχεται να καταστεί και η τρέχουσα υπουργική απόφαση Γαβρόγλου για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών άκυρη. Εάν επιβεβαιωθεί αυτή η εξέλιξη, τότε θα πρέπει να επιστρέψουν τα παλιά προγράμματα σπουδών ή να συγγραφούν νέα, συμβατά με το σκεπτικό της απόφασης του ΣτΕ.

Στο «αντίπαλο» στρατόπεδο, η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ), βλέποντας να την ευνοεί η δικαστική έκβαση της υπόθεσης, αρχίζει να πιέζει προς την κατεύθυνση της ακύρωσης του τρόπου διδασκαλίας των Θρησκευτικών, καλώντας όλους ανεξαιρέτως τους εκπαιδευτικούς του ελληνικού σχολείου «να διδάσκουν το μάθημα με βάση την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ σε μια κοινή προσπάθεια πολύπλευρης βελτίωσης του μαθήματος». Ουσιαστικά, η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων καλεί τους θεολόγους εκπαιδευτικούς να σταματήσουν να διδάσκουν το μάθημα με βάση το υφιστάμενο πρόγραμμα σπουδών και τους Φακέλους Μαθητή.

Τελεσίγραφο
Μάλιστα, η ανακοίνωση-σχόλιο για την απόφαση του ΣτΕ έχει και χαρακτήρα έμμεσου τελεσιγράφου προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, από την οποία όπως αναφέρει αναμένει την «άμεση συμμόρφωση προς την ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ, δεσμευόμενη για κάθε περαιτέρω ενέργεια που θα συμβάλει στη χριστιανική και πνευματική ανάπτυξη όλων των μαθητών και μαθητριών του ελληνικού σχολείου». Βέβαια, το σχολικό έτος τελειώνει και -μάλλον- φαντάζει πρακτικά αδύνατον να αλλάξει κάτι ριζικά ως προς τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών για τη φετινή σχολική χρονιά.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η επίσημη στάση που θα τηρήσει η Ιερά Σύνοδος, καθώς με βάση το χρονοδιάγραμμα του διαλόγου υπουργείου Παιδείας - Εκκλησίας στο τέλος του τρέχοντος σχολικού έτους θα πρέπει να αξιολογηθούν από την επιτροπή της Ιεράς Συνόδου και το ΙΕΠ οι Φάκελοι Μαθητή και να προταθούν βελτιώσεις και τροποποιήσεις. Το ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών εκτιμάται ότι θα συζητηθεί εκτενώς στην επόμενη συνεδρίαση της ΔΙΣ, μετά το Πάσχα, χωρίς να αποκλείεται να συγκληθεί εκτάκτως μέσα στον Μάιο-Ιούνιο και η Ιεραρχία.


Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ, ΧΑΙΡΕ ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ!



Ευαγγελισμός της Υπεραγίας Θεοτόκου
Ημερομηνία εορτής: 25 Μαρτίου

Η εκκλησία μας γιορτάζει το χαρμόσυνο μήνυμα της θείας ενσάρκωσης, που με τόσο σαφή τρόπο μας το παρουσιάζει ο ευαγγελιστής Λουκάς στο Ευαγγέλιο του (κεφ. Α' 26-38). Την ήμερα αυτή, ο θεόσταλτος αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάζεται στην Παρθένο Μαρία, στη Ναζαρέτ και της ανήγγειλε ότι θα γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, τον Ιησού Χριστό. Και Όταν η Παρθένος αναρωτήθηκε πώς ήταν δυνατό να συλλάβει χωρίς άνδρα, ο αρχάγγελος της απάντησε ότι «το Άγιο Πνεύμα θα έλθει σε σένα και η δύναμη του Υψίστου θα σε επισκιάσει» Τότε η σεμνή κόρη, η Παρθένος Μαρία, του απάντησε ταπεινά. «Ιδού λοιπόν, η δούλη του Κυρίου. Ας γίνει το θέλημα Εκείνου». και καθώς ο Γαβριήλ εξαφανίστηκε από μπροστά της, συντελέστηκε το μεγαλύτερο μυστήριο της ανθρωπότητας. με τρόπο υπερφυσικό, η Παρθένος συνέλαβε στην άχραντη κοιλιά της, τον Υιό και Λόγο του Θεού. Εκείνον πού με την εκούσια θυσία του επάνω στο Σταυρό, έσωσε το ανθρώπινο γένος από τον αιώνιο θάνατο και την καταστροφή στην οποία είχε οδηγηθεί μετά την πτώση των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο και την εμφάνιση της αμαρτίας στον κόσμο.

http://www.saint.gr 

ΤΗΝ ΠΑΣΑΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΤΙΘΗΜΙ, ΜΗΤΗΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Την πάσαν ελπίδα μου εις σε ανατίθημι Μήτηρ του Θεού, φύλαξόν με υπό την σκέπην σου!

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ: ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΟ ΟΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΕΚΕΙ ΦΤΑΣΑΜΕ!

ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ


Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν χαιρετίζουμε μέ ἐνθουσιασμό τήν ἀπόφαση πού ἐξέδωσε ἡ ὁλομέλεια τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας στίς 20/3/2018 σχετικά μέ τά Νέα Προγράμματα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν.

Θεωροῦμε ὅτι ἡ ἐν λόγῳ ἀπόφαση τοῦ ἀνωτάτου δικαστηρίου τῆς Χώρας μας συνιστᾶ δικαίωση τῶν ἀγώνων τῶν γονέων τῶν μαθητῶν και τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ γενικά, προκειμένου νά ἀποτραπεῖ ἡ ἀντισυνταγματική καί ἀνισόνομη μεταχείριση τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων μαθητῶν ὡς πρός τό ἀναφαίρετο δικαίωμά τους νά διδάσκονται τήν πίστη τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τήν ἐπικρατοῦσα θρησκεία τῆς Χώρας μας. Τό μεγάλο συλλαλητήριο τῆς 4ης Μαρτίου 2018 στά Προπύλαια τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν κατέδειξε πρός ὅλες τίς κατευθύνσεις αὐτή τήν εὔλογη ἀπαίτηση τῶν γονέων γιά τήν παιδεία τῶν παιδιῶν τους.
Ζητοῦμε ἀπό τήν Κυβέρνηση νά δείξει στοιχειώδη δημοκρατική εὐαισθησία καί νά συμμορφωθεῖ μέ τήν ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας. Κάθε προσπάθεια παρακάμψεως καί μή ἐφαρμογῆς τῆς ἀποφάσεως μέ τή χρήση σοφιστειῶν, μομφῶν καί ἀθέσμων ἐπεμβάσεων στή Δικαστική ἐξουσία, τίποτε ἄλλο δέν ἐπιτυγχάνει, ἀπό τό νά πλήξει ἀνεπανόρθωτα τήν ἀξιοπιστία της ἔναντι τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, νά ἀναδείξει τό σοβαρότατο δημοκρατικό ἔλλειμά της, νά προκαλέσει γιά μία ἀκόμη φορά την δίκαιη ὀργή τοῦ κυρίαρχου Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί να ἐπισύρει ἀμείλικτες τίς νόμιμες κυρώσεις (ἀστικές, ποινικές, πειθαρχικές) στούς ὑπευθύνους.
Παράλληλα, θεωροῦμε ὅτι τώρα εἶναι ἡ ὥρα εὐθύνης τῆς σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν ὁποία μέ σεβασμό καλοῦμε νά προβεῖ σέ ἐνέργειες, βασιζόμενη καί στήν ἀπόφαση τῆς ἀνωτάτης δικαστικῆς Ἀρχῆς τοῦ τόπου, προκειμένου νά καταστήσει σέ ὅλους γνωστό ὅτι ἡ διδασκαλία τῶν Θρησκευτικῶν στά σχολεῖα γιά τά δικά της μέλη, εἶναι ἀνάγκη νά ἔχει ἀπόλυτη συνάφεια μέ τή δική της ἐκκλησιαστική διδασκαλία καί νά ἀποσκοπεῖ στήν ἀνάπτυξη καί καλλιέργεια τῆς ὀρθόδοξης χριστιανικῆς συνειδήσεως τῶν μαθητῶν.
Ἐμεῖς, ὡς Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα, δηλώνουμε ὅτι θά συνεχίσουμε τόν ἀγώνα μας, ἀφουγκραζόμενοι τήν ἀγωνία τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, μέχρι τήν τελική δικαίωσή του.

Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν