Στην
εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" που κυκλοφορεί από χθες
δημοσιεύεται ένα κείμενο-ποταμός, το οποίο υπογράφουν Αγιορείτες πατέρες που
διαμένουν εκτός Ιερών Μονών σε εξαρτήματα, όπως Ησυχαστήρια, Κελλιά, Καλύβια
και Ερημητήρια. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους η επιστολή αυτή
αποτελεί διαμαρτυρία για όσα συμβαίνουν στην Πατρίδα μας και στο Άγιον Όρος.
Αναλυτικά αναφέρουν:
Είμεθα μια ομάδα από Αγιορείτες Πατέρες, που κατοικούμε εκτός Ιερών Μονών σε εξαρτήματα, όπως Ησυχαστήρια, Κελλιά, Καλύβια και Ερημητήρια. Την επιστολή αυτή την δημοσιεύουμε, ως διαμαρτυρία για όσα συμβαίνουν στην Πατρίδα μας και στο Άγιον Όρος, το «Περιβόλι της Θεοτόκου».Ξεκαθαρίζουμε τις θέσεις μας ότι δεν συμφωνούμε με όσα γίνονται τον τελευταίο καιρό και κυρίως οικουμενιστικά και νεοεποχίτικα. Τα θέματα, με τα οποία δεν συμφωνούμε είναι τα κάτωθι:
Αναλυτικά αναφέρουν:
Είμεθα μια ομάδα από Αγιορείτες Πατέρες, που κατοικούμε εκτός Ιερών Μονών σε εξαρτήματα, όπως Ησυχαστήρια, Κελλιά, Καλύβια και Ερημητήρια. Την επιστολή αυτή την δημοσιεύουμε, ως διαμαρτυρία για όσα συμβαίνουν στην Πατρίδα μας και στο Άγιον Όρος, το «Περιβόλι της Θεοτόκου».Ξεκαθαρίζουμε τις θέσεις μας ότι δεν συμφωνούμε με όσα γίνονται τον τελευταίο καιρό και κυρίως οικουμενιστικά και νεοεποχίτικα. Τα θέματα, με τα οποία δεν συμφωνούμε είναι τα κάτωθι:
• Οικουμενιστικές
υποδοχές Πατριάρχου χωρίς καμιά διαμαρτυρία των Ιερών Μονών, των Ιερών
Σκητών και άλλων Σεμνείων. Υποδοχή Οικουμενιστών σημαίνει και αποδοχή των
αιρετικών φρονημάτων τους. Καί το χειρότερον, όχι μόνον υποδοχή αλλά και
συλλείτουργα μετ᾽ αυτών των εγνωσμένων Οικουμενιστών γίνονται.
• Πλήρης αδιαφορία
των Ιερών Μονών για τα θέματα Πίστεως και Ιεράς Παραδόσεως.
• Κοσμικοποίησις,
τουριστικοποίησις από το κακό στο χειρότερο, μαγαζιά, καφενεδάκια με
παραδοσιακά αλλά και νεοεποχίτικα σκευάσματα και ποτά με καλαμάκι. Μόνο
σουβλάκια δεν ψήνουν (ακόμη) στις Καρυές.
• Πολλοί προσκυνητές
εξαπατώνται αγοράζοντας εργόχειρα από τα μαγαζάκια, νομίζοντας ότι είναι
αγιορείτικα και δεν είναι. Τα περισσότερα είναι απ᾽ έξω, από Κίνα,
Ρουμανία, Αλβανία, ακόμη και από μουσουλμάνους ως ηκούσθη. (Μαγαζάκι στις
Καρυές πωλούσε εικόνες της Αγίας Οικογένειας, Ιωσήφ μνηστήρος, Παρθένου Μαρίας
και του Παιδός Χριστού, προτεσταντικού τύπου).
• Υποδοχή κοσμικών αρχόντων,
Πρωθυπουργών, βουλευτών, πολιτικών, εγνωσμένων για τους αντίχριστους και
ανθελληνικούς νόμους, που ψηφίζουν.
• Απαγγέλλουν οι τοιούτοι το Σύμβολο της Πίστεως και την Κυριακή προσευχή, μασόνοι όντες, στον Ι. Ναό του Πρωτάτου στις Καρυές.
• Τούς υποδέχονται τα μοναστήρια με τιμές και δόξες, αυτούς που πίνουν το αίμα του λαού με τις φορολογίες και τις περικοπές.
• Απαγγέλλουν οι τοιούτοι το Σύμβολο της Πίστεως και την Κυριακή προσευχή, μασόνοι όντες, στον Ι. Ναό του Πρωτάτου στις Καρυές.
• Τούς υποδέχονται τα μοναστήρια με τιμές και δόξες, αυτούς που πίνουν το αίμα του λαού με τις φορολογίες και τις περικοπές.
• Πλήρη συμπόρευσις
με όλες τις εξουσίες αδιακρίτως.
• Συμπεριφορά αδιαφορίας για κάθε αξία, ήθος, παράδοσι, Πατρίδα, Παιδεία και τα λοιπά, που δηλώνει η μασονική συνείδησι η αιχμαλωσία στην Νέα Εποχή.
• Συμπεριφορά αδιαφορίας για κάθε αξία, ήθος, παράδοσι, Πατρίδα, Παιδεία και τα λοιπά, που δηλώνει η μασονική συνείδησι η αιχμαλωσία στην Νέα Εποχή.
• Κονδήλια - χρήμα
έργα στο Άγιον Όρος, την στιγμή που ο λαός έξω αυτοκτονεί για ένα πιάτο
φαί. Καί άλλοι ψάχνουν να φάνε κάτι απ᾽ τα σκουπίδια.
• Η παναίρεσις του Οικουμενισμού και η προδοτική δουλοπρεπής και αμφιρέπουσα στάσι των Ιερών Μονών.
• Η παναίρεσις του Οικουμενισμού και η προδοτική δουλοπρεπής και αμφιρέπουσα στάσι των Ιερών Μονών.
• Η αδιαφορία
του Αγίου Όρους για τον πόνο, τις αγωνίες και την εξαθλίωσι του λαού.
(Μόνον ελάχιστοι ενδιαφέρθησαν).
• Γιά το γκρέμισμα της
Παιδείας.
• Γιά την κατάκτησι
της Πατρίδος από τους μουσουλμάνους ψευδομετανάστες.
• Κατάργησι του αβάτου εν προδιατεταγμένη· μας παραπλανούν και ούτε καν ενδιαφέρονται για την τήρησι του πατροπαραδότου θεσμού.
• Κατάργησι του αβάτου εν προδιατεταγμένη· μας παραπλανούν και ούτε καν ενδιαφέρονται για την τήρησι του πατροπαραδότου θεσμού.
• Διαφωνούμε με την
πράξι κάποιων Ι. Μονών, που έβαλαν χαρτιά στις πόρτες Κελλιών εξ αλλοδαπής
Μοναχών, για να εγκαταλείψουν τους τόπους της ασκήσεώς τους και το Άγιον Όρος.
(Κάποιοι Μοναχοί από Ορθόδοξες χώρες έρχονται κατά καιρούς από ευλάβεια στο
Άγιον Όρος, για να μονάσουν. Οι πλήστοι προκόβουν στην μοναχική ζωή και
καρποφορούν πνευματικά. Μεταξύ αυτών έρχονται κάπου κάπου και κάποιοι
απρόκοπτοι, μέθυσοι, θεληματάρηδες, ανυπάκουοι και ακατάστατοι. Κάποιοι απ᾽
αυτούς έκοψαν κέδρα στον Άθωνα και κατασκεύασαν κελλιά. Καί άλλες παρόμοιες
αταξίες έκαμαν). Πρέπει να εντοπίζωνται οι ένοχοι και αυτοί μόνο να εκδιώκωνται.
Όχι, όλοι γενικά οι αλλοδαποί Μοναχοί, οι πλήστοι των οποίων είναι ακτήμονες,
ασκητικοί και ενάρετοι πολλές φορές καλύτεροι και από μας. Τούς θέλει η Παναγία.
• Να εξέλθη το
ταχύτερον δυνατόν η Ορθόδοξος Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο από τον
οικουμενιστικό οργανισμό, που λέγεται «Παγκόσμιον Συμβούλιον Εκκλησιών», διότι
η παγίδευσι της Ορθοδόξου Εκκλησίας σ᾽ αυτόν και η εμμονή της σ᾽ αυτόν, θα φέρη
ολέθρια αποτελέσματα. Διότι στόχος αυτού του Οργανισμού είναι η υποταγή όλων
των θρησκειών και πιστών και «Εκκλησιών» στην Πανθρησκεία. Διότι όπως έγραψε
και ο Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς, «με το να βρίσκεται η Ορθόδοξος Εκκλησία σ᾽
αυτό το Συμβούλιο, μόνο και μόνο αυτό αποτελεί ανήκουστον προδοσίαν».
• Ανησυχία πολλών
Αγιορειτών ότι η λήψις από την Ευρώπη των χρημάτων για αναπαλαίωσι των Ι. Μονών
του Αγίου Όρους, δίνει την ευκαιρία στους Ευρω-σιωνιστές και το δικαίωμα
διά την επιβολή των οικουμενιστικών τους στόχων και σχεδίων και στον Ιερό τούτο
Τόπο.
• Δεν είμεθα σύμφωνοι
με την δικέφαλον Αδελφότητα της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου. Οι «ιθαγενείς» είναι οι
νόμιμοι. Να προσέξουν όμως και οι Ζηλωτές Πατέρες κάποιες ακρότητες
επικίνδυνες. (Αναβαπτισμούς Νεοημερολογιτών και προσφυγή για δικαίωση σε Διεθνή
Οικουμενιστικά Δικαστήρια).
• Εγράψαμε τα
ανωτέρω, όχι για να επικρίνωμε κανένα, αλλά για να εξυπνήσωμε διανοίας
ληθαργούσας, προ του κινδύνου αλλοτριώσεως και αλλοιώσεως των πατροπαραδότων
θεσμών του Ιερού Τόπου και της Ιεράς ημών Παραδόσεως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου