ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ!


Άγιος Πατρίκιος: Η προσευχή του Αγίου Πατρικίου

Η Ασπίδα μου σήμερα, μια αμάχητη δύναμη, η επίκληση της Τριάδας, στην βεβαίωση της Τριαδικότητας, στην ομολογία της Μοναδικότητας του Δημιουργού των Πάντων, δια της Αγάπης. Ασπίδα μου σήμερα η Δύναμη της Αγάπης των Χερουβείμ, η Υπακοή των Αγγέλων, η Διακονία των Αρχαγγέλων, των Αγίων ο ένδοξος Αναστάσιμος χορός, οι Προσευχές των Πατριαρχών, των Προφητών οι Οράσεις, των Αποστολών οι Διδαχές, των Ομολογητών η Πίστη, των Παρθένων η Αγνότητα, των Δικαίων τα Παλαίσματα. Η Ασπίδα μου σήμερα η Δύναμη του Ουρανού, το απαύγασμα του Ηλιου, η ασπράδα του φεγγαριού, της φωτιάς το σελάγισμα, της αστραπής το τάχος, η σφοδρότητα του ανέμου, το βάθος του ωκεανού, της γης η σταθερότητα, η ακινησία των βράχων. Ο Χριστός δίπλα μου, ο Χριστός εμπρός μου, Ο Χριστός πίσω μου, ο Χριστός εντός μου, Ο Χριστός πάνω και κάτω, Ο Χριστός παραμυθεί και ανακαινίζει, Ο Χριστός στην ειρήνη, ο Χριστός στον κίνδυνο, Ο Χριστός στην καρδιά αυτών που με σκέφτονται, Ο Χριστός στην καρδιά αυτών που μου μιλούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου