ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙ

Ένα μικρό σπουργιτάκι παρουσιάστηκε κάποτε μπροστά στους σοφούς και τους ρωτούσε: 
Μήπως ξέρετε εσείς οι μεγάλοι και οι μυαλωμένοι να μου πείτε: πως βρέθηκα μέσα στο αβγό και ποιος μερίμνησε για την τροφή και τον αέρα που χρειαζόμουνα εκεί μέσα; Ποιος είπε στην άμυαλη μάνα μου να κάθεται πάνω στα αβγά τηςτόσες μέρες και μάλιστα να τα γυρίζει; Ξέρετε εσείς οι σπουδαγμένοι πως αν δεν τα γύριζε θα έβγαινα ανάπηρο; 
Ποιος μου είπε να σπάσω με τη μύτη μου το αβγό για να βγω έξω όταν έπρεπε; Ποιος με δίδαξε να χτίζω τον καιρό που πρέπει τη φωλιά μου;
Αυτά και τόσα άλλα θαυμαστά στο γένος μας ποιος μας τα έδωσε; Ποιος; Γιατί δεν απαντάτε; Ντρέπεστε να προφέρετε το Όνομά Του; Γιατί; Από αλαζονεία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου