ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΟΡΦΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΣ:" ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΧΟΜΕ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΑΣ ΜΙΧΑΗΛ".

Μου έκαμε εντύπωση η απάντησή της... Την ερώτησα πολλές φορές... «Μανά, φοάσαι τον θάνατο;» - «Οι, γιε μου... Έμαθα που τον άντρα μου, να αγαπώ τον Αρκάτζιελο! Ήταν ο πιο καλός μας γείτονας!» Δεν μου είπε θα πάω να βρω τον άντρα μου, τον γιο μου, τον γαμπρό μου, τη μάνα μου. Ήταν όλοι καλοί άνθρωποι αυτοί. Η έγνοια της ήταν η σχέση της με τον Αρχάγγελο! Άρα, είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτή την σοφία των πρωτινών ανθρώπων της Κύπρου που ενήστευαν για να πουν ένα λόγο, όχι εμείς που έχουμε πρόχειρους τους λόγους και τα κηρύγματα… και εμείς οι ρασοφόροι... Αυτοί για να μιλήσουν έπρεπε να κοιτάξουν μέσα στην καρδιά τους! Αυτό που λέει ένα Δοξαστικό... «Αξίωσε ημάς» λέει «να σε ανυμνούμε ειλικρινώς!» 

- Πανιερώτατος Μητροπολίτης μας Μόρφου κ. Νεόφυτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου