ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ: "ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ".

Γλυκιά μου Μανούλα, Παναγία μου. 
Επίτρεψέ μου να σου  μιλήσω, να σε απασχολήσω λίγο. 
Όλα στην ζωή έχουν τέλος, Μανούλα μου. 
Έτσι και η δική μου ζωή έφτασε πια στο τέλος.  
Θέλω όμως, προτού φύγω από αυτόν τον κόσμο, Παναγία  μου, να κάμω μια σύντομη αναδρομή της ζωής μου ενώπιόν σου. 
Να σε ευχαριστήσω, γιατί σε όλη την ταλαίπωρη ζωή, 
την γεμάτη περιπέτειες,θλίψεις και διωγμούς, ήσουν κοντά μου…..
Σε ευχαριστώ και που μου έδωσες την αγία εικόνα σου, την Παντάνασσά μου, να την έχω εγκόλπιο σε όλη μου την ζωή….
Εις σε, Μανούλα μου, ανατίθημι τα πάντα.
Όταν έρθει η ώρα, παράλαβε την άθλια ψυχή μου. 
Μη με αφήσεις να χαθώ. 
Δι’ευχών του Πατρός μου Ιωσήφ. Αμήν.

Απόσπασμα από την Προσευχή του Γέροντος Ιωσήφ του Βατοπαιδινού προ της «Γλυκιά Μανούλα Παναγία».
Ι.Μ Μ Βατοπαιδίου, 3 Ιουνίου 1999

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου