ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: Ο Θεός θέλει να Τον παρακαλούμε να μας βοηθήσει για να επέμβει, γιατί σέβεται το αυτεξούσιό μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου