ΑΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
Ιεροκήρυξ Δημήτριος Παναγόπουλος: Αν έχουμε κακούς κυβερνήτες στην πολιτική και στην Εκκλησία, είναι διότι εμείς είμαστε κακοί. Ο Θεός μας δίνει κυβερνήτες κατά την καρδιά μας, είτε στην Εκκλησία, είτε στην πολιτεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου