ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΆΤΟΣ ΤΗΣ ΑΣΕΒΕΙΑΣ
Χαρά - Ανδριάνα
Λιαναντωνάκη
ΔΕΝ
ΣΕΒΟΝΤΑΙ οι κρατούντες (την εξουσία, με νύχια και με δόντια). ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ
ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ, όπως έλεγαν οι παλαιοί.
Τι βαριά
ασθένεια αυτή η ασέβεια και πόσο μολυσματική: σκορπά την ασυνειδησία, την
ανομία, α-παιδεία, αλογία… Πόσο σκοτεινή και κατά κοινή ομολογία τυραννική αυτή
η περιφερόμενη στον δημόσιο χώρο στα κανάλια, στη Βουλή, κ.ο.κ. ύβρις, των μετά
μανίας και πάση θυσία, παρόλη τη κοινωνική κατακραυγή επίδοξων «εκσυγχρονιστών»
της Ελλάδας …
Σε σχέση
με το έγκλημα, που διαπράττεται αυτή την ώρα στην καρδιά της ελληνικής
Παιδείας, είδαμε αυτή τη νέα «δημοκρατική» υπερεξουσία που ξεφύτρωσε στην
Ελλάδα του μηδενισμού της Δημοκρατίας (της Γλώσσας, της Παράδοσης, του
Πολιτισμού, της Πίστης κ.ο.κ.), και η οποία ακούει (;) στο όνομα «αρμόδιες
επιστημονικές επιτροπές».
Δια
πάσαν νόσον…. αυτές οι επιτροπές, κυκλοφορούν και οπλοφορούν με περισσή
επιστημονικοφάνεια και ασέβεια προς τα παραδεδομένα ήθη: «όλα τα σφάζουν και
όλα τα μαχαιρώνουν» σαν πλανόδιοι έμποροι, αποφασισμένοι να ξεπουλήσουν τα
πάντα, εργάζονται αόκνως και…. πολυπλοκάμως για τον βίαιο
«εξορθολογισμό»-διαφωτισμό των πάντων στην πατρίδα μας.
Οι
σκοτισμένοι θα μας δώσουν φως; Μα κι ένα παιδί του σχολείου, το βλέπει –την
τύφλα τους! άκου γ’ δημοτικού να διδάσκονται τα παιδάκια θρησκειολογία.
Απαράδεκτα, αδιανόητα, ανόητα, επικίνδυνα, δηλητηριώδη και προσηλυτιστικά
τα προτεινόμενα Νέα προγράμματα Σπουδών για τα Θρησκευτικά.
Οι ίδιοι
οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται έντονα, αλλά ποιος τους ακούει; Αντιστέκονται
θαρραλέα για λόγους συνειδήσεως, αλλά ο «δημοκρατικός» φρονηματισμός του
Υπουργείου Παιδείας τους απειλεί εκβιαστικά με διοικητικά μέτρα και ενθαρρύνει
το «συναδελφικό» κάρφωμα, για να εντοπιστούν παραβάτες, οι οποίοι – άκουσον -
«παρενοχλούν τη νομιμότητα»!
Μας
εμπαίζουν κανονικά αυτοί που παραβιάζουν κανονικά και συστηματικά τη
νομιμότητα, την κοινωνική συνοχή και συνταγματική τάξη. Μαίνονται: δεν
έχουν ιερό και όσιο, δεν θέλουν πιστούς, θέλουν «πολίτες» (όπως δήλωσε ο
υπουργός εκ-παίδευσης και α-Παιδείας), ζητούν νέα πολιτισμική ταυτότητα,
δεν θέλουν ιστορία, δεν θέλουν τίποτε παλαιό και ιερό, δεν έχουν όραμα,
θέλουν αχταρμά πολυπολιτισμικό, αυτό να διδαχθούν τα παιδιά. Όχι τον
Ελληνισμό.. όχι τον οικουμενικό ελληνισμό, αλλά τον οικουμενιστικό
διεθνισμό, τον συγκρητισμό– όχι Μέγα Αλέξανδρο, όχι Μυκηναϊκό πολιτισμό!
Όπως
είπε σε τηλεοπτική δήλωσή της η η αναπληρώτρια υπουργός α-παιδείας οι «αρμόδιες
επιστημονικές επιτροπές» αποφασίζουν λίγο –πολύ για την αλλαγή του περιεχομένου
των βιβλίων της ιστορίας και ο υπουργός συγκατατίθεται ή όχι! Με ποια αυθεντία,
χωρίς σεβασμό στο παρελθόν στο συλλογικό ιστορικό βίωμα των Ελλήνων; Τι υβρις,
Δεν σέβονται Χριστό! Δεν σέβονται λαό! Δεν σέβονται Παιδεία, ιστορία,
δημοκρατία, Εκκλησία. Αυτή η ασέβειά τους είναι η αδυναμία τους.
Νομίζουν
ότι μπορούν να εμπαίζουν τους Έλληνες και να ξηλώσουν τη διαχρονική ταυτότητα
πολιτισμού, παιδείας και πίστης του λαού μας. Εργάζονται μανιωδώς γι’ αυτή την
εξέλιξη. Δεν «αγκαλιάζουν του ξένους», όπως διατείνονται, τους χρησιμοποιούν,
όπως και εμάς. Είναι ανήκουστη και απεχθής η ασέβειά τους. Ξένη στον λαό μας
…πιο ξένη και από τους ξένους που φιλοξενούμε στην Ελλάδα. Δεν θέλουν να μας
εκπαιδεύσουν να συνυπάρχουμε με τον Άλλον, όπως ισχυρίζονται. Επιθυμούν να
γίνουμε εμείς άλλοι …μισ-αλλό-δοξοι, ρατσιστές, ‘ουδετερόθρησκοι’
φονταμενταλιστές…. Να γιορτάζουμε, ήθελαν κάποιοι, την απελευθέρωση της Αθήνας
(12 Οκτωβρίου) με ανέγερση τεμένους. Υποκινούν τη βία, αναιρούν την ελευθερία.
Μαρτύριο της συνειδήσεως, διωγμός.
Σε λίγες
μέρες θα τιμήσουμε την εθνική επέτειο του ΌΧΙ, την σθεναρή αντίσταση του
ελληνικού λαού στον κατακτητή, τη συστράτευση των πολιτών με της Αγίας Σκέπης
την ισχύ- την θεία παρεμβολή του ουρανού που μας σκεπάζει όλους, χωρίς βία…
Αυτή
μάλιστα, ΕΙΝΑΙ «υπερεξουσία», αυθεντία, η απουσία της ύβρεως, η ουσία της
κοινωνίας της αγάπης, ο σεβασμός του άλλου ΚΑΙ του εαυτού – η συντριβή του
φόβου!
Εδώ και
τώρα, ας συντρίψουμε το κράτος του φόβου πριν αυτό σταδιακά μας συντρίψει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου